Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

ACCOUNT MANAGER

Med elteknisk flair, struktur og gode relationsskabende kompetencer

Virksomhedsbeskrivelse:
Bagger-Nielsen er en velrenommeret familiedrevet virksomhed som har været igennem et generationsskifte og nu ledes af 2. generation. Bagger-Nielsen er markedsledende leverandør af high-end komponenter og systemløsninger indenfor kabelbeskyttelse og gennemføringer. Virksomheden forhandler produkter fra markedsførende producenter på det danske marked, og henvender sig til en bred vifte af kunder inden for robotteknologien, fødevareindustrien, energisektoren m.fl. i såvel ind- som udland. 

Virksomheden udvikler og fremstiller individuelle løsninger, der imødekommer kundens krav og forventninger, og produktprogrammet omfatter bl.a. stik, kabler, forskruninger, kabelkæder, kabelbeskyttelsessystemer og føringsveje, der dels sælges som enkeltstående produkter, eller som indgår i komplicerede systemløsninger med et væsentligt indhold af ’engineering’ og eksterne samarbejder. 

Evnen til at forstå og omsætte kundernes behov til robuste og pålidelige løsninger er kernen i medarbejderstabens arbejde. Bagger-Nielsen er inde i en meget positiv udvikling og har en klar målsætning om en yderligere styrkelse af markedspositionen i Danmark, såvel som i udlandet. 

Læs mere på www.bagger-nielsen.dk 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Egenskaber:
Du er en dedikeret, struktureret og salgsorienteret person, der er dygtig til at opbygge gode kunderelationer og vedligeholde dem. Du er en vedholdende og besidder en god portion empati, og er derfor i stand til at kommunikere med mange forskellige typer mennesker. 
Samtidig er du både resultatsøgende og selvmotiverende. Du er positiv og ambitiøs og vant til at arbejde og tænke selvstændigt, men du forstår og værdsætter også et tæt samarbejde med dine kollegaer internt i organisationen. 

Du er en person, som ikke kun jagter de umiddelbare resultater, men som forstår værdien af det lange, seje træk. 

Du tilbydes:
Du bliver en del af en solid og veldrevet virksomhed, som er klar til at fortsætte sin udvikling og går efter næste niveau. Der er tale om en meget spændende stilling, hvor du vil få en alsidig hverdag med mulighed for sammen med gode kolleger at gøre en forskel indenfor salg af mange forskellige typer tekniske løsninger.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk og dansk på forhandlingsniveau i skrift og tale.

Det forventes, at du er en erfaren bruger af IT og har en god tegningsforståelse, og du er vant til at arbejde med CRM systemer og Office pakken. 

Løn:
Du får en god lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Du har god erfaring med salg af tekniske komponenter og/eller løsninger. Alternativt kommer du fra grossistleddet og ønsker en stilling, hvor du også kan komme ud og besøge kunder.

Uddannelser:
Du har en relevant el-teknisk uddannelsesmæssig baggrund


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032362Phoenix-55d763f012019-05-27T00:00:00ACCOUNT MANAGER

Med elteknisk flair, struktur og gode relationsskabende kompetencer

Virksomhedsbeskrivelse:
Bagger-Nielsen er en velrenommeret familiedrevet virksomhed som har været igennem et generationsskifte og nu ledes af 2. generation. Bagger-Nielsen er markedsledende leverandør af high-end komponenter og systemløsninger indenfor kabelbeskyttelse og gennemføringer. Virksomheden forhandler produkter fra markedsførende producenter på det danske marked, og henvender sig til en bred vifte af kunder inden for robotteknologien, fødevareindustrien, energisektoren m.fl. i såvel ind- som udland. 

Virksomheden udvikler og fremstiller individuelle løsninger, der imødekommer kundens krav og forventninger, og produktprogrammet omfatter bl.a. stik, kabler, forskruninger, kabelkæder, kabelbeskyttelsessystemer og føringsveje, der dels sælges som enkeltstående produkter, eller som indgår i komplicerede systemløsninger med et væsentligt indhold af ’engineering’ og eksterne samarbejder. 

Evnen til at forstå og omsætte kundernes behov til robuste og pålidelige løsninger er kernen i medarbejderstabens arbejde. Bagger-Nielsen er inde i en meget positiv udvikling og har en klar målsætning om en yderligere styrkelse af markedspositionen i Danmark, såvel som i udlandet. 

Læs mere på www.bagger-nielsen.dk 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Egenskaber:
Du er en dedikeret, struktureret og salgsorienteret person, der er dygtig til at opbygge gode kunderelationer og vedligeholde dem. Du er en vedholdende og besidder en god portion empati, og er derfor i stand til at kommunikere med mange forskellige typer mennesker. 
Samtidig er du både resultatsøgende og selvmotiverende. Du er positiv og ambitiøs og vant til at arbejde og tænke selvstændigt, men du forstår og værdsætter også et tæt samarbejde med dine kollegaer internt i organisationen. 

Du er en person, som ikke kun jagter de umiddelbare resultater, men som forstår værdien af det lange, seje træk. 

Du tilbydes:
Du bliver en del af en solid og veldrevet virksomhed, som er klar til at fortsætte sin udvikling og går efter næste niveau. Der er tale om en meget spændende stilling, hvor du vil få en alsidig hverdag med mulighed for sammen med gode kolleger at gøre en forskel indenfor salg af mange forskellige typer tekniske løsninger.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk og dansk på forhandlingsniveau i skrift og tale.

Det forventes, at du er en erfaren bruger af IT og har en god tegningsforståelse, og du er vant til at arbejde med CRM systemer og Office pakken. 

Løn:
Du får en god lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Du har god erfaring med salg af tekniske komponenter og/eller løsninger. Alternativt kommer du fra grossistleddet og ønsker en stilling, hvor du også kan komme ud og besøge kunder.

Uddannelser:
Du har en relevant el-teknisk uddannelsesmæssig baggrund

2019-07-23T00:51:03.030 Med elteknisk flair, struktur og gode relationsskabende kompetencer Virksomhedsbeskrivelse:Bagger-Nielsen er en velrenommeret familiedrevet virksomhed som har været igennem et generationsskifte og nu ledes af 2. generation. Bagger-Nielsen er markedsledende leverandør af high-end komponenter og systemløsninger indenfor kabelbeskyttelse og gennemføringer. Virksomheden forhandler produkter fra markedsførende producenter på det danske marked, og henvender sig til en bred vifte af kunder inden for robotteknologien, fødevareindustrien, energisektoren m.fl. i såvel ind- som udland. Virksomheden udvikler og fremstiller individuelle løsninger, der imødekommer kundens krav og forventninger, og produktprogrammet omfatter bl.a. stik, kabler, forskruninger, kabelkæder, kabelbeskyttelsessystemer og føringsveje, der dels sælges som enkeltstående produkter, eller som indgår i komplicerede systemløsninger med et væsentligt indhold af engineering og eksterne samarbejder. Evnen til at forstå og omsætte kundernes behov til robuste og pålidelige løsninger er kernen i medarbejderstabens arbejde. Bagger-Nielsen er inde i en meget positiv udvikling og har en klar målsætning om en yderligere styrkelse af markedspositionen i Danmark, såvel som i udlandet. Læs mere på www.bagger-nielsen.dk Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Egenskaber:Du er en dedikeret, struktureret og salgsorienteret person, der er dygtig til at opbygge gode kunderelationer og vedligeholde dem. Du er en vedholdende og besidder en god portion empati, og er derfor i stand til at kommunikere med mange forskellige typer mennesker. Samtidig er du både resultatsøgende og selvmotiverende. Du er positiv og ambitiøs og vant til at arbejde og tænke selvstændigt, men du forstår og værdsætter også et tæt samarbejde med dine kollegaer internt i organisationen. Du er en person, som ikke kun jagter de umiddelbare resultater, men som forstår værdien af det lange, seje træk. Du tilbydes:Du bliver en del af en solid og veldrevet virksomhed, som er klar til at fortsætte sin udvikling og går efter næste niveau. Der er tale om en meget spændende stilling, hvor du vil få en alsidig hverdag med mulighed for sammen med gode kolleger at gøre en forskel indenfor salg af mange forskellige typer tekniske løsninger. Sprogkundskaber IT:Du behersker engelsk og dansk på forhandlingsniveau i skrift og tale.Det forventes, at du er en erfaren bruger af IT og har en god tegningsforståelse, og du er vant til at arbejde med CRM systemer og Office pakken. Løn:Du får en god lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer. Erhvervserfaring:Du har god erfaring med salg af tekniske komponenter og eller løsninger. Alternativt kommer du fra grossistleddet og ønsker en stilling, hvor du også kan komme ud og besøge kunder. Uddannelser:Du har en relevant el-teknisk uddannelsesmæssig baggrund11jobnet55d763f0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-22T00:00:000000http://www.profilpartners.dk/ledige-stillinger/1902/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFuresø3535784PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 813650ØlstykkeDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768194JobNet4995783499578310027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=55d763f0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=55d763f0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=55d763f0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=55d763f0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonACCOUNT MANAGER1Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg361932504Profilpartnerskundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark330075538Account Manager / SælgerProfile Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Forstår du at formidle budskaber, og er du god til at sælge via telefonen? Brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet, og drives du af at skabe resultater? Kan du svare JA til ovenstående, så kan du være den nye Account Manager, vi mangler hos MatchWork! Vi hjælper dagligt hundredevis af virksomheder med at styrke deres tiltrækningskraft på arbejdsmarkedet, når de skal søge nye medarbejdere. Vi tilbyder løsninger inden for jobannoncering og employer branding og her er vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites særligt populære produkter. Vi har mange tilfredse og loyale kunder og dem skal vi selvfølgelig have endnu flere af. Det er lige præcis her, du kommer ind i billedet og kan gøre en forskel! En proaktiv og relationsskabende sælger Sammen med dine kollegaer i salgsteamet bliver din opgave at kontakte ansættende ledere i små og mellemstore virksomheder. Du skal tilbyde dem jobannoncering via sociale medier samt deres helt eget ansøgersite, som er med til at brande virksomheden overfor potentielle nye medarbejdere. Da vi er på en stor vækstrejse, vil du helt sikkert opleve at skaffe nye kunder i butikken hver dag, så længe du arbejder selvstændigt og baserer din salgsopgave på et højt aktivitetsniveau samt gode, relationsskabende salgsdialoger. Til at støtte op om dit salg får du kompetent sparring og coaching fra din chef og dine kollegaer. Vores marketingafdeling vil desuden understøtte din salgsindsats med relevant data, som sikrer at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald. Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante. Vil du med på rejsen? MatchWork er en mindre virksomhed med kort fra idé til handling. Vi har mindset som en start-up virksomhed, men samtidig erfaring og ekspertise fra en etableret virksomhed, da vi driver Danmarks længstlevende jobportal, Ofir.dk. Hos os får du: Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser 25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre successer En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads En god sundheds- og pensionsordning En lækker kantineordning fra Meyers Kontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladser Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture Hvad nu? Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk. Send din ansøgning med beskrivelse af din salgserfaring og hvorfor vi skal mødes til en samtale. Det gør du ved at klikke på knappen Send ansøgning . Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler. Se mere på vores awesome ansøgersite: https: careers.matchwork.com MatchWork A S er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her

Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Forstår du at formidle budskaber, og er du god til at sælge via telefonen? Brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet, og drives du af at skabe resultater?

Kan du svare JA til ovenstående, så kan du være den nye Account Manager, vi mangler hos MatchWork!

Vi hjælper dagligt hundredevis af virksomheder med at styrke deres tiltrækningskraft på arbejdsmarkedet, når de skal søge nye medarbejdere. Vi tilbyder løsninger inden for jobannoncering og employer branding – og her er vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites særligt populære produkter.

Vi har mange tilfredse og loyale kunder – og dem skal vi selvfølgelig have endnu flere af. Det er lige præcis her, du kommer ind i billedet og kan gøre en forskel!

En proaktiv og relationsskabende sælger

Sammen med dine kollegaer i salgsteamet bliver din opgave at kontakte ansættende ledere i små og mellemstore virksomheder. Du skal tilbyde dem jobannoncering via sociale medier samt deres helt eget ansøgersite, som er med til at brande virksomheden overfor potentielle nye medarbejdere.

Da vi er på en stor vækstrejse, vil du helt sikkert opleve at skaffe nye kunder i butikken hver dag, så længe du arbejder selvstændigt og baserer din salgsopgave på et højt aktivitetsniveau samt gode, relationsskabende salgsdialoger.

Til at støtte op om dit salg får du kompetent sparring og coaching fra din chef og dine kollegaer. Vores marketingafdeling vil desuden understøtte din salgsindsats med relevant data, som sikrer at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald.

Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante.

Vil du med på rejsen?

MatchWork er en mindre virksomhed med kort fra idé til handling. Vi har mindset som en start-up virksomhed, men samtidig erfaring og ekspertise fra en etableret virksomhed, da vi driver Danmarks længstlevende jobportal, Ofir.dk.

Hos os får du:

  • Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • 25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre successer
  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • En god sundheds- og pensionsordning
  • En lækker kantineordning fra Meyers
  • Kontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladser
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture

Hvad nu?

Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk.

Send din ansøgning med beskrivelse af din salgserfaring og hvorfor vi skal mødes til en samtale. Det gør du ved at klikke på knappen ”Send ansøgning”.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler.

 

Se mere på vores awesome ansøgersite: https://careers.matchwork.com


MatchWork A/S er "Great Place To Work" certificeret i 2019
- og det gør os rigtig stolte :-)

Læs mere om Great Place To Work her
ORS/Small/76737f53_logo.pngMatchworkSøborg2019-08-20T10:00:20.0202019-10-06T00:00:00
330086942Senior Customer Engagement Manager - Maternity CoverRobot Are you passionate about brand strategy execution, reaching the right customers with the right content, through multiple channels, at their convenience? We are looking for an experienced multichannel marketer with lots of energy and a passion for planning and executing innovative multichannel HCP customer engagements to ultimately drive great business results. This is the right role for you if you love working with multichannel customer engagement and doing so within a dynamic and fast-paced Global Customer Engagement Team. About the department The Customer Engagement, Commercial Strategy Corporate Affairs (CSCA) team comprises a highly engaged team of professionals, working closely with global brand teams, regions and affiliates to enable more, meaningful and efficient multichannel customer engagements. What does that mean? With point of departure in brand strategy and through deep understanding of our customers information needs and channel preferences, we design multichannel customer engagement plans, execute them, measure the impact and improve the engagement plans from there. The Position Reporting to the Customer Engagement Director, your primary role is to drive innovation and capability building in the area of multichannel customer engagements through compelling customer engagement strategy and tactical plan development, encompassing both F2F and digital engagements in close collaboration with global brand teams, regions and affiliates. Qualifications You hold a relevant Master s degree in business, economics or similar fields and have minimum 5 years of relevant multichannel marketing experience, in particular with digital channels content execution (e.g. SoMe, SEO, paid search, email, website, analytics). Fluency in both spoken and written English is a requirement. You have a positive and entrepreneurial mind-set, strong communications- and analytical skills and you always execute in high-quality. You are an excellent team player and have strong stakeholder management skills. You set ambitious goals for the projects you manage and strive for excellence in the way you collaborate and drive results. Finally, you are ambitious and would welcome the opportunity for further career development in Novo Nordisk should new opportunities arise. Working at Novo Nordisk At Novo Nordisk we use our skills, dedication and ambition to help people with diabetes and change their lives. By working with us you will have the opportunity to do the same in a global business environment. Contact For further information, please contact Anne Sofie Røstbjærg 45 3079 1644. Deadline 25 September 2019. Millions rely on us To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Are you passionate about brand strategy execution, reaching the right customers with the right content, through multiple channels, at their convenience? We are looking for an experienced multichannel marketer with lots of energy and a passion for planning and executing innovative multichannel HCP customer engagements to ultimately drive great business results. This is the right role for you if you love working with multichannel customer engagement and doing so within a dynamic and fast-paced Global Customer Engagement Team.

 

About the department

The Customer Engagement, Commercial Strategy & Corporate Affairs (CSCA) team comprises a highly engaged team of professionals, working closely with global brand teams, regions and affiliates to enable more, meaningful and efficient multichannel customer engagements. What does that mean? With point of departure in brand strategy and through deep understanding of our customers’ information needs and channel preferences, we design multichannel customer engagement plans, execute them, measure the impact and improve the engagement plans from there.

 

The Position

Reporting to the Customer Engagement Director, your primary role is to drive innovation and capability building in the area of multichannel customer engagements through compelling customer engagement strategy and tactical plan development, encompassing both F2F and digital engagements in close collaboration with global brand teams, regions and affiliates.


Qualifications

You hold a relevant Master’s degree in business, economics or similar fields and have minimum 5 years of relevant multichannel marketing experience, in particular with digital channels/content execution (e.g. SoMe, SEO, paid search, email, website, analytics). Fluency in both spoken and written English is a requirement. 

You have a positive and entrepreneurial mind-set, strong communications- and analytical skills and you always execute in high-quality. You are an excellent team player and have strong stakeholder management skills. You set ambitious goals for the projects you manage and strive for excellence in the way you collaborate and drive results. Finally, you are ambitious and would welcome the opportunity for further career development in Novo Nordisk should new opportunities arise.

 

Working at Novo Nordisk

At Novo Nordisk we use our skills, dedication and ambition to help people with diabetes and change their lives. By working with us you will have the opportunity to do the same in a global business environment.

 

Contact

For further information, please contact Anne Sofie Røstbjærg +45 3079 1644.

 

Deadline

25 September 2019.

 

Millions rely on us
To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Novo Nordisk A/SSøborg2019-09-09T00:00:002019-09-25T00:00:00
330084122Services Account ExecutiveRobot Microsoft Digital, Services, and Success is one of the company s largest groups, serving customers in 191 countries and 46 languages. Simply put, we help customers and partners get the most out of their technology investments by accelerating their transformation journeys to become digital businesses. As our new Services Account Executive you will develop and close opportunities that deliver industry-aligned digital transformation solutions and enable these customer outcomes. Responsibilities Microsoft Services Account Leadership Leading account planning for the Microsoft Services account-aligned team, leveraging the sales plays to address your customer s needs Working with the Enterprise Commercial Account Executive to ensure that Microsoft Services planning is integral to the overall Account Plan and Enterprise Operating Unit strategy Execution Qualifying, driving and closing opportunities to accelerate customer digital transformation Ensuring customer satisfaction, managing, escalating, and or orchestrating sales and delivery success Meeting or exceeding revenue and core priority targets, executing in accordance with prescribed Microsoft methods, processes and tools Qualifications Proven technology-related solution sales and or consulting experience and track record of success in consistently meeting or exceeding sales targets, with an ability to execute sales methods, processes and tools Proven ability to engage Business Decision Makers as well as Technical Decision Makers Proven ability to inspire and influence internal stakeholders across the organization Proven industry knowledge and depth, ideally with experience in multiple sectors and industries and ability to create a case for customer change, translating Enterprise Services solutions into customer business Impact and articulating industry subject matter expertise and position end to end lifecycle customer solutions Deal orchestration ability to ensure success through effective collaboration and communication with virtual teams leveraging people, processes and tools effectively to accelerate deal velocity

Microsoft Digital, Services, and Success is one of the company’s largest groups, serving customers in 191 countries and 46 languages. Simply put, we help customers and partners get the most out of their technology investments by accelerating their transformation journeys to become digital businesses.  

As our new Services Account Executive you will develop and close opportunities that deliver industry-aligned digital transformation solutions and enable these customer outcomes.

Responsibilities

Microsoft Services Account Leadership

 

  • Leading account planning for the Microsoft Services account-aligned team, leveraging the sales plays to address your customer’s needs
  • Working with the Enterprise Commercial Account Executive to ensure that Microsoft Services planning is integral to the overall Account Plan and Enterprise Operating Unit strategy
     

Execution 

  • Qualifying, driving and closing opportunities to accelerate customer digital transformation
  • Ensuring customer satisfaction, managing, escalating, and/or orchestrating sales and delivery success
  • Meeting or exceeding revenue and core priority targets, executing in accordance with prescribed Microsoft methods, processes and tools

Qualifications

  • Proven technology-related solution sales and/or consulting experience and track record of success in consistently meeting or exceeding sales targets, with an ability to execute sales methods, processes and tools
  • Proven ability to engage Business Decision Makers as well as Technical Decision Makers
  • Proven ability to inspire and influence internal stakeholders across the organization
  • Proven industry knowledge and depth, ideally with experience in multiple sectors and industries and ability to create a case for customer change, translating Enterprise Services solutions into customer business Impact and articulating industry subject matter expertise and position end to end lifecycle customer solutions
  • Deal orchestration ability to ensure success through effective collaboration and communication with virtual teams leveraging people, processes and tools effectively to accelerate deal velocity
MICROSOFT DANMARK APSKgs. Lyngby2019-09-04T00:00:002019-10-02T00:00:00
330064460Senior Account Executive (DK)Robot As a Queue-it Senior Account Executive your role is to develop, maintain, and grow your own enterprise sales pipeline across global territories and achieve and consistently exceed quarterly sales goals. You will get leads through our marketing channels and will supplement these with leads through our outbound sales channel, where you will work closely together with the team designing outreach approaches to get key stakeholders attention. You will be handling the full enterprise sales cycle from nurturing and developing your enterprise leads to demonstrating the product, value, pricing, negotiation, and closing.You will be part of an experienced, dynamic and highly international team, based in our office at The Camp in Ballerup near Copenhagen, Denmark.To be successful in this role, you should be a trustworthy, proactive and listening individual who goes the extra mile to understand and answer all questions and concerns that your customers may have. If you thrive in a multicultural, fast-paced environment and hold a natural new business hunter attitude with a proven experience of accomplishment within sales, we want to hear from you. Your role and how to become a success at Queue-it: • You can handle a full enterprise sales cycle from nurturing and developing your enterprise leads to demonstrating the product, value, pricing, negotiation, and closing.• You can work closely with the outbound team to come up with the best in class strategy tactics to approach new companies and convert them into your next lead.• You can develop, maintain, nurture, and grow your own enterprise sales pipeline across global territories.• You can achieve and consistently exceed quarterly sales goals.• You can host and facilitate online presentations with potential customers on all levels of the enterprise organization.• You can work closely with our technical teams to advise potential customers on the best usage of Queue-it within their given use-cases.• You have a global mindset we support customers globally, so changing working hours should be expected. What we are looking for from you: • You have 5 years of documented new business sales experience in the software SaaS industry, with a minimum of 3 years within the enterprise segment.• You perform in the top 10 and have a proven experience of accomplishment being a sales champion.• You have broad experience selling to global enterprise companies and you are accustomed to working with multiple decision-makers and influencers within both the technical and commercial parts of• You fully grasp the buyer journey of your customers and the persona profiles you do business with.• You have sound knowledge of web technology, specifically within performance, cloud, and online retail.• You have a competitive mindset, but are also a collaborative team player.• You have excellent verbal and written communication skills in English About Queue-it: Queue-it is a fast-growing technology company with an eye on changing how high-demand online events are handled. We take great pride in always being on top of the situation with our customers, and we love that we deliver online fairness to billions of end-users globally. Our culture is open, multicultural, flexible, and dynamic, with opportunities for great individual development, responsibility, and initiative. This role will be ideal for someone interested in joining a growth-stage tech company, as you will be able to truly make a difference by applying your skill set. Queue-it is located in The Camp by Rainmaking, which is a great co-working space for tech companies, in Ballerup, near Copenhagen, Denmark. The position is full time and starts as soon as possible. To learn more about the position, contact our VP of Sales, Henrik Bjergegaard, at hebj@queue-it.com 45 31574410. We want to hear how you will contribute to Queue-it s growth. To apply, send your CV and application hr@queue-it.com. Queue-it is committed to employing a diverse staff. Qualified applicants will receive consideration without regard to race, color, religion, sex, national origin, age, sexual orientation, gender identity, gender expression, veteran status, or disability.

As a Queue-it Senior Account Executive your role is to develop, maintain, and grow your own enterprise sales pipeline across global territories – and achieve and consistently exceed quarterly sales goals.

You will get leads through our marketing channels and will supplement these with leads through our outbound sales channel, where you will work closely together with the team designing outreach approaches to get key stakeholders’ attention.

You will be handling the full enterprise sales cycle – from nurturing and developing your enterprise leads to demonstrating the product, value, pricing, negotiation, and closing.You will be part of an experienced, dynamic and highly international team, based in our office at The Camp in Ballerup near Copenhagen, Denmark.To be successful in this role, you should be a trustworthy, proactive and listening individual who goes the extra mile to understand and answer all questions and concerns that your customers may have.

If you thrive in a multicultural, fast-paced environment and hold a natural new business hunter attitude with a proven experience of accomplishment within sales, we want to hear from you.

Your role and how to become a success at Queue-it:

• You can handle a full enterprise sales cycle – from nurturing and developing your enterprise leads to demonstrating the product, value, pricing, negotiation, and closing.• You can work closely with the outbound team to come up with the best in class strategy/tactics to approach new companies and convert them into your next lead.• You can develop, maintain, nurture, and grow your own enterprise sales pipeline across global territories.• You can achieve and consistently exceed quarterly sales goals.• You can host and facilitate online presentations with potential customers on all levels of the enterprise organization.• You can work closely with our technical teams to advise potential customers on the best usage of Queue-it within their given use-cases.• You have a global mindset – we support customers globally, so changing working hours should be expected.

What we are looking for from you:

• You have 5+ years of documented new business sales experience in the software/SaaS industry, with a minimum of 3 years within the enterprise segment.• You perform in the top 10% and have a proven experience of accomplishment being a sales champion.• You have broad experience selling to global enterprise companies and you are accustomed to working with multiple decision-makers and influencers within both the technical and commercial parts of• You fully grasp the buyer journey of your customers and the persona profiles you do business with.• You have sound knowledge of web technology, specifically within performance, cloud, and online retail.• You have a competitive mindset, but are also a collaborative team player.• You have excellent verbal and written communication skills in English

About Queue-it:

Queue-it is a fast-growing technology company with an eye on changing how high-demand online events are handled. We take great pride in always being on top of the situation with our customers, and we love that we deliver online fairness to billions of end-users globally. Our culture is open, multicultural, flexible, and dynamic, with opportunities for great individual development, responsibility, and initiative. This role will be ideal for someone interested in joining a growth-stage tech company, as you will be able to truly make a difference by applying your skill set. Queue-it is located in The Camp by Rainmaking, which is a great co-working space for tech companies, in Ballerup, near Copenhagen, Denmark.

The position is full time and starts as soon as possible.

To learn more about the position, contact our VP of Sales, Henrik Bjergegaard, at hebj@queue-it.com / +45 31574410.

We want to hear how you will contribute to Queue-it’s growth. To apply, send your CV and application hr@queue-it.com.

Queue-it is committed to employing a diverse staff. Qualified applicants will receive consideration without regard to race, color, religion, sex, national origin, age, sexual orientation, gender identity, gender expression, veteran status, or disability.  

QUEUE-IT ApSBallerup2019-08-19T00:00:002019-09-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Account Manager / Sælger

Matchwork

Søborg
Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Forstår du at formidle budskaber, og er du god til at sælge via telefonen? Brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet, og dr...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:6. oktober 2019

Senior Customer Engagement Manager - Maternity Cover

Novo Nordisk A/S

Søborg
Are you passionate about brand strategy execution, reaching the right customers with the right content, through multiple channels, at their convenience? We are looking for an experienced multichannel marketer with lots of energy and a passion for pl...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:25. september 2019

Services Account Executive

MICROSOFT DANMARK APS

Kgs. Lyngby
Microsoft Digital, Services, and Success is one of the company s largest groups, serving customers in 191 countries and 46 languages. Simply put, we help customers and partners get the most out of their technology investments by accelerating their t...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019

Senior Account Executive (DK)

QUEUE-IT ApS

Ballerup
As a Queue-it Senior Account Executive your role is to develop, maintain, and grow your own enterprise sales pipeline across global territories and achieve and consistently exceed quarterly sales goals. You will get leads through our marketing chann...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:22. september 2019