Account Manager

Har du teknisk flair, erfaring fra en salgsrolle, stort drive og lyst til udfordringer? Så er virksomheden klar til at uddanne og udvikle dig, så du kan skabe succes i jobbet.

Salg & rådgivning til kunder på Sjælland
Som Account Manager refererer du til salgs- og marketingchefen, og du bliver en del af et stærkt salgsteam med 8 kolleger, som har et tæt dagligt samarbejde. Du får ansvaret for salg af måleudstyr til pharma, fødevarer, industri, ventilation og arbejdsmiljø i dit eget distrikt, som omfatter alle virksomheder på Sjælland.

I din hverdag er du meget opsøgende og proaktiv, og du samarbejder med både kunderne, marketingfunktionen og selvfølgelig også dine kolleger i teamet.

Uanset om du har erfaring med salg til virksomheder, eller din salgserfaring kommer fra salg af tekniske produkter i butik eller via telefonen, så sørger virksomheden for et grundigt introduktionsforløb, så du er klædt godt på til opgaven – både når det gælder kunder, produkter, salgsteknik og systemer. Du har også til enhver tid god backup fra dine erfarne kolleger i teamet.

Positiv holdspiller med stor energi og gode salgsevner
Du har en teknisk interesse og erfaring fra en rolle med salg af tekniske produkter eller serviceydelser. Du har lyst til at udvikle dig som sælger og mod på at varetage det samlede ansvar for salg til virksomheder på Sjælland.

Som person er du positiv, engageret og proaktiv. Du elsker at opnå resultater og har et stort drive. Du har gode kommunikationsevner, er god til at lytte og til at stille de rigtige spørgsmål. Du taler og skriver et fejlfrit dansk og bruger pc’en som dit daglige værktøj.

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Susanne Gamrath Willumsen hos KAR+CO på telefon 22 14 63 00.

Vi glæder os til at høre fra dig
Lyder jobbet som noget for dig, så send os din ansøgning med CV så hurtigt som muligt. Vi behandler ansøgningerne i takt med, at vi modtager dem – og glæder os til at høre fra dig.

Bemærk, at vores annoncer automatisk og løbende bliver fornyet på jobportalerne, indtil stillingen er endeligt besat. En fornyelse af stillingen, om end det kan se sådan ud, er således ikke et udtryk for genopslag. Du kan kun søge stillingen via systemet og kun én gang. jf. GDPR bedes du undlade at fremsende ansøgning på ny via mail eller lignende uden forudgående aftale.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330042865Phoenix-2e0e48d012019-06-13T15:02:59.033Account Manager

Har du teknisk flair, erfaring fra en salgsrolle, stort drive og lyst til udfordringer? Så er virksomheden klar til at uddanne og udvikle dig, så du kan skabe succes i jobbet.

Salg & rådgivning til kunder på Sjælland
Som Account Manager refererer du til salgs- og marketingchefen, og du bliver en del af et stærkt salgsteam med 8 kolleger, som har et tæt dagligt samarbejde. Du får ansvaret for salg af måleudstyr til pharma, fødevarer, industri, ventilation og arbejdsmiljø i dit eget distrikt, som omfatter alle virksomheder på Sjælland.

I din hverdag er du meget opsøgende og proaktiv, og du samarbejder med både kunderne, marketingfunktionen og selvfølgelig også dine kolleger i teamet.

Uanset om du har erfaring med salg til virksomheder, eller din salgserfaring kommer fra salg af tekniske produkter i butik eller via telefonen, så sørger virksomheden for et grundigt introduktionsforløb, så du er klædt godt på til opgaven – både når det gælder kunder, produkter, salgsteknik og systemer. Du har også til enhver tid god backup fra dine erfarne kolleger i teamet.

Positiv holdspiller med stor energi og gode salgsevner
Du har en teknisk interesse og erfaring fra en rolle med salg af tekniske produkter eller serviceydelser. Du har lyst til at udvikle dig som sælger og mod på at varetage det samlede ansvar for salg til virksomheder på Sjælland.

Som person er du positiv, engageret og proaktiv. Du elsker at opnå resultater og har et stort drive. Du har gode kommunikationsevner, er god til at lytte og til at stille de rigtige spørgsmål. Du taler og skriver et fejlfrit dansk og bruger pc’en som dit daglige værktøj.

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Susanne Gamrath Willumsen hos KAR+CO på telefon 22 14 63 00.

Vi glæder os til at høre fra dig
Lyder jobbet som noget for dig, så send os din ansøgning med CV så hurtigt som muligt. Vi behandler ansøgningerne i takt med, at vi modtager dem – og glæder os til at høre fra dig.

Bemærk, at vores annoncer automatisk og løbende bliver fornyet på jobportalerne, indtil stillingen er endeligt besat. En fornyelse af stillingen, om end det kan se sådan ud, er således ikke et udtryk for genopslag. Du kan kun søge stillingen via systemet og kun én gang. jf. GDPR bedes du undlade at fremsende ansøgning på ny via mail eller lignende uden forudgående aftale.

Har du teknisk flair, erfaring fra en salgsrolle, stort drive og lyst til udfordringer? Så er virksomheden klar til at uddanne og udvikle dig, så du kan skabe succes i jobbet. Salg rådgivning til kunder på SjællandSom Account Manager refererer du til salgs- og marketingchefen, og du bliver en del af et stærkt salgsteam med 8 kolleger, som har et tæt dagligt samarbejde. Du får ansvaret for salg af måleudstyr til pharma, fødevarer, industri, ventilation og arbejdsmiljø i dit eget distrikt, som omfatter alle virksomheder på Sjælland. I din hverdag er du meget opsøgende og proaktiv, og du samarbejder med både kunderne, marketingfunktionen og selvfølgelig også dine kolleger i teamet. Uanset om du har erfaring med salg til virksomheder, eller din salgserfaring kommer fra salg af tekniske produkter i butik eller via telefonen, så sørger virksomheden for et grundigt introduktionsforløb, så du er klædt godt på til opgaven både når det gælder kunder, produkter, salgsteknik og systemer. Du har også til enhver tid god backup fra dine erfarne kolleger i teamet. Positiv holdspiller med stor energi og gode salgsevnerDu har en teknisk interesse og erfaring fra en rolle med salg af tekniske produkter eller serviceydelser. Du har lyst til at udvikle dig som sælger og mod på at varetage det samlede ansvar for salg til virksomheder på Sjælland. Som person er du positiv, engageret og proaktiv. Du elsker at opnå resultater og har et stort drive. Du har gode kommunikationsevner, er god til at lytte og til at stille de rigtige spørgsmål. Du taler og skriver et fejlfrit dansk og bruger pc en som dit daglige værktøj. Yderligere informationHar du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Susanne Gamrath Willumsen hos KAR CO på telefon 22 14 63 00. Vi glæder os til at høre fra digLyder jobbet som noget for dig, så send os din ansøgning med CV så hurtigt som muligt. Vi behandler ansøgningerne i takt med, at vi modtager dem og glæder os til at høre fra dig. Bemærk, at vores annoncer automatisk og løbende bliver fornyet på jobportalerne, indtil stillingen er endeligt besat. En fornyelse af stillingen, om end det kan se sådan ud, er således ikke et udtryk for genopslag. Du kan kun søge stillingen via systemet og kun én gang. jf. GDPR bedes du undlade at fremsende ansøgning på ny via mail eller lignende uden forudgående aftale.10Phoenix2e0e48d0101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1221&ProjectId=143784&DepartmentId=19009&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedal3546652Buhl & Bønsøe11Hassellunden 11A2765SmørumDKDanmarkORS/2e0e48d0_logo.pngORS/Small/2e0e48d0_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent777864PhoenixMedium00112-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e0e48d0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e0e48d0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e0e48d0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e0e48d0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgBrænder du for at blive Account Manager?12008001Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg362083027sgw@kar.co.comDanmarkDanmark330058048Account Manager søges til Biobag Zenzo i HillerødBasic Spørg dig selv om følgende: Kan du se dig i en selvstændig og udfordrende salgsrolle? Trives du med stor indflydelse på din dagligdag og hvordan du griber markedet an? Vil du arbejde i en organisation, der bakker dig op i alle salgets faser? Vil du arbejde med en solid, eksisterende pipeline? Kan du genkende dig selv i ovenstående? Så brug et par minutter på at læse videre: BioBag ZENZO A S er et datterselskab i en global virksomhed med omkring 110 ansatte, der producerer, sælger og markedsfører komposterbare og bionedbrydelige plastprodukter. Til vores danske salgskontor i Hillerød søger vores 7 kolleger en Account Manager, der brænder for at gøre en forskel for det miljørigtige og som gennem opsøgende og vedligeholdende salgsaktiviteter er med til at gøre en forskel for miljøet i Danmark. Har du lyst til et udfordrende og ansvarsfuldt salgsjob inden for salg af komposterbart bioplast? Har du øje for det uudnyttede potentiale hos kunder og kommende kunder? Har du erfaring fra eller med plastindustrien? Er du miljøbevidst og interesseret i en renere fremtid? Så er jobbet hos BioBag ZENZO A S interessant for dig: BioBag ZENZO A S i Hillerød søger en Account Manager, der sammen med vores kunder og potentielle kunder, kan tage dialogen om miljørigtig komposterbar bioplast og de fordele, der er såvel miljømæssigt som økonomisk. Det er derfor vigtigt, at du: Har erfaring med salg rådgivning til offentlige institutioner, kommuner, boligforeninger og lign. Har kendskab til Waste Management Er god til at se potentiale i både eksisterende kunder og kundeemner Kan strukturere din hverdag og har god datadisciplin, især med CRM-systemer Har kendskab til og måske erfaring med begrebet komposterbar bioplast Ikke er bange for at hjælpe til med andre opgaver, som forekommer i en mindre organisation Er god til at samarbejde, er opsøgende og proaktiv Brænder for miljøet og det grønne alternativ Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forventer, at du har en historik med god salgserfaring og kan dokumentere gode resultater fra tidligere stillinger. Har du samtidig kendskab til salg og rådgivning til offentlige institutioner og fra plastindustrien, er det en ekstra fordel. Du vil referere til den administrerende direktør, og I vil have en tæt dialog omkring de eksisterende kunder, de nye emner og projekter, ligesom du vil opleve en stor opbakning i resten af organisationen. BioBag ZENZO A S tilbyder: Et selvstændigt og udfordrende salgsjob Stor indflydelse på din dagligdag og hvordan du griber markedet an En organisation, der bakker dig op i alle salgets faser Løn efter kvalifikationer, firmabil, pension og hjemmekontor, hvis hensigtsmæssigt Med BioBag ZENZO A S får du det stærkeste brand inden for bioplast i verden, og du tilbyder produkter af højeste kvalitet, der samtidig giver kunderne en miljømæssig fordel. Læs mere om virksomheden på www.zenzo.dk eller biobagworld.com Processen Rekrutteringsprocessen varetages af Speedrecruiters. Det betyder, at du blot skal besvare de uddybende spørgsmål, som du finder ved at klikke dig videre og du ved kort tid derefter, om du har mulighed for at gå videre i processen. Senere vil du blive bedt om at sende din CV. Så tryk på GO . Det er hurtigt og enkelt! God fornøjelse! Speedrecruiters

Spørg dig selv om følgende:

  • Kan du se dig i en selvstændig og udfordrende salgsrolle?
  • Trives du med stor indflydelse på din dagligdag og hvordan du griber markedet an?
  • Vil du arbejde i en organisation, der bakker dig op i alle salgets faser?
  • Vil du arbejde med en solid, eksisterende pipeline?

Kan du genkende dig selv i ovenstående?

Så brug et par minutter på at læse videre:

BioBag ZENZO A/S er et datterselskab i en global virksomhed med omkring 110 ansatte, der producerer, sælger og markedsfører komposterbare og bionedbrydelige plastprodukter. Til vores danske salgskontor i Hillerød søger vores 7 kolleger en Account Manager, der brænder for at gøre en forskel for det miljørigtige og som gennem opsøgende og vedligeholdende salgsaktiviteter er med til at gøre en forskel for miljøet i Danmark.

  • Har du lyst til et udfordrende og ansvarsfuldt salgsjob inden for salg af komposterbart bioplast?
  • Har du øje for det uudnyttede potentiale hos kunder og kommende kunder?
  • Har du erfaring fra eller med plastindustrien?
  • Er du miljøbevidst og interesseret i en renere fremtid?

Så er jobbet hos BioBag ZENZO A/S interessant for dig:

BioBag ZENZO A/S i Hillerød søger en Account Manager, der sammen med vores kunder og potentielle kunder, kan tage dialogen om miljørigtig komposterbar bioplast og de fordele, der er såvel miljømæssigt som økonomisk.

Det er derfor vigtigt, at du:

  • Har erfaring med salg/rådgivning til offentlige institutioner, kommuner, boligforeninger og lign.
  • Har kendskab til Waste Management
  • Er god til at se potentiale i både eksisterende kunder og kundeemner
  • Kan strukturere din hverdag og har god datadisciplin, især med CRM-systemer
  • Har kendskab til og måske erfaring med begrebet komposterbar bioplast
  • Ikke er bange for at hjælpe til med andre opgaver, som forekommer i en mindre organisation
  • Er god til at samarbejde, er opsøgende og proaktiv
  • Brænder for miljøet og det grønne alternativ

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forventer, at du har en historik med god salgserfaring og kan dokumentere gode resultater fra tidligere stillinger. Har du samtidig kendskab til salg og rådgivning til offentlige institutioner og fra plastindustrien, er det en ekstra fordel.

Du vil referere til den administrerende direktør, og I vil have en tæt dialog omkring de eksisterende kunder, de nye emner og projekter, ligesom du vil opleve en stor opbakning i resten af organisationen. 

BioBag ZENZO A/S tilbyder:

  • Et selvstændigt og udfordrende salgsjob
  • Stor indflydelse på din dagligdag og hvordan du griber markedet an
  • En organisation, der bakker dig op i alle salgets faser
  • Løn efter kvalifikationer, firmabil, pension og hjemmekontor, hvis hensigtsmæssigt

Med BioBag ZENZO A/S får du det stærkeste brand inden for bioplast i verden, og du tilbyder produkter af højeste kvalitet, der samtidig giver kunderne en miljømæssig fordel. Læs mere om virksomheden på www.zenzo.dk eller biobagworld.com

Processen

Rekrutteringsprocessen varetages af Speedrecruiters. Det betyder, at du blot skal besvare de uddybende spørgsmål, som du finder ved at klikke dig videre og du ved kort tid derefter, om du har mulighed for at gå videre i processen. Senere vil du blive bedt om at sende din CV. Så tryk på “GO”. Det er hurtigt og enkelt!

God fornøjelse!

Speedrecruiters

Zenzo A/SHillerød2019-07-10T17:00:35.6402019-08-06T00:00:00
330058993Resultatorienteret Account Manager til digitalt markedProfile Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer på BtB markedet? Så er du måske vores nye Account Manager. Vi har store ambitioner om at vækste vores nye digitale forretningsområde i FK Distribution, og vi søger derfor en Account Manager med et stærkt huntergen, som evner at kombinere en struktureret salgsrettet arbejdsindsats med vores ambitiøse vækstplaner. Du tilbydes Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling, hvor du sammen med 10 entusiastiske kolleger skal være med til opbygningen af et nyt digitalt forretningsområde. Du skal specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje og budget. Dine primære ansvarsområder bliver: Opsøgende salg, mødeafholdelse og forhandling Præsentation af konceptet over for kunder Udarbejdelse af tilbud og salgsmateriale Sikre opnåelse af salgsbudget Ordrehåndtering, vedligeholdelses af CRM-system samt KPI-rapportering Om dig Du er en igangsætter med et højt drive, der brænder for at skabe salg og opbygge stærke relationer på et nyt marked. Du er selvkørende, energisk og har et højt drive, og arbejder samtidigt struktureret og systematisk med din pipeline i CRM-systemet og i relation til rapportering. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Du har samtidig lyst til at arbejde i et miljø hvor læring og coaching er et centralt element af hverdagen. Du forstår værdien af at efterleve salgsstrategien og sætter en ære i det. Jobbet er for dig der: Er proaktiv, og trives med et højt aktivitetsniveau med fokus på nysalg Er en arbejdsom teamplayer, der med dine proaktive initiativer har fokus på teamets succes Naturligt danner stærke relationer med både eksterne og interne samarbejdspartnere Foretrækker en varieret hverdag, hvor det går stærkt Ser dit job og arbejdsplads som stedet, hvor du vil stimuleres både fagligt og personligt Erfaring med digitalt mediesalg, eller performancebaseret markedsføring vil være en styrke i jobbet, ligesom erfaring med BtB salg er en fordel. FK er eksperter Og vi brænder for det vi arbejder med. Vi skal skabe værdi for både forbrugeren og kunden og arbejder med udvikling af nye forretningsmodeller og indtægtskilder der skal sikre fremtiden. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV med dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Loyalty Programs Lasse Gubbertsen på tlf. 6124 6698. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt. FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A S.
Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer på BtB markedet? Så er du måske vores nye Account Manager. 
 
Vi har store ambitioner om at vækste vores nye digitale forretningsområde i FK Distribution, og vi søger derfor en Account Manager med et stærkt huntergen, som evner at kombinere en struktureret salgsrettet arbejdsindsats med vores ambitiøse vækstplaner.  
 
Du tilbydes 
Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling, hvor du sammen med 10 entusiastiske kolleger skal være med til opbygningen af et nyt digitalt forretningsområde. Du skal specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje og budget. Dine primære ansvarsområder bliver:
  • Opsøgende salg, mødeafholdelse og forhandling  
  • Præsentation af konceptet over for kunder  
  • Udarbejdelse af tilbud og salgsmateriale  
  • Sikre opnåelse af salgsbudget 
  • Ordrehåndtering, vedligeholdelses af CRM-system samt KPI-rapportering 
Om dig 
Du er en igangsætter med et højt drive, der brænder for at skabe salg og opbygge stærke relationer på et nyt marked. Du er selvkørende, energisk og har et højt drive, og arbejder samtidigt struktureret og systematisk med din pipeline i CRM-systemet og i relation til rapportering. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Du har samtidig lyst til at arbejde i et miljø hvor læring og coaching er et centralt element af hverdagen. Du forstår værdien af at efterleve salgsstrategien og sætter en ære i det. Jobbet er for dig der: 
  • Er proaktiv, og trives med et højt aktivitetsniveau med fokus på nysalg  
  • Er en arbejdsom teamplayer, der med dine proaktive initiativer har fokus på teamets succes 
  • Naturligt danner stærke relationer med både eksterne og interne samarbejdspartnere  
  • Foretrækker en varieret hverdag, hvor det går stærkt  
  • Ser dit job og arbejdsplads som stedet, hvor du vil stimuleres både fagligt og personligt  
Erfaring med digitalt mediesalg, eller performancebaseret markedsføring vil være en styrke i jobbet, ligesom erfaring med BtB salg er en fordel.  
 
FK er eksperter 
Og vi brænder for det vi arbejder med. Vi skal skabe værdi for både forbrugeren og kunden og arbejder med udvikling af nye forretningsmodeller og indtægtskilder der skal sikre fremtiden. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.  
 
Interesseret? 
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV med dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Loyalty Programs Lasse Gubbertsen på tlf. 6124 6698. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.  
 
FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S. 
ORS/Small/b6085620_logo.pngFK Distribution A/STaastrup2019-07-12T11:00:32.0972019-07-26T00:00:00
330032362ACCOUNT MANAGERRobot Med elteknisk flair, struktur og gode relationsskabende kompetencer Virksomhedsbeskrivelse:Bagger-Nielsen er en velrenommeret familiedrevet virksomhed som har været igennem et generationsskifte og nu ledes af 2. generation. Bagger-Nielsen er markedsledende leverandør af high-end komponenter og systemløsninger indenfor kabelbeskyttelse og gennemføringer. Virksomheden forhandler produkter fra markedsførende producenter på det danske marked, og henvender sig til en bred vifte af kunder inden for robotteknologien, fødevareindustrien, energisektoren m.fl. i såvel ind- som udland. Virksomheden udvikler og fremstiller individuelle løsninger, der imødekommer kundens krav og forventninger, og produktprogrammet omfatter bl.a. stik, kabler, forskruninger, kabelkæder, kabelbeskyttelsessystemer og føringsveje, der dels sælges som enkeltstående produkter, eller som indgår i komplicerede systemløsninger med et væsentligt indhold af engineering og eksterne samarbejder. Evnen til at forstå og omsætte kundernes behov til robuste og pålidelige løsninger er kernen i medarbejderstabens arbejde. Bagger-Nielsen er inde i en meget positiv udvikling og har en klar målsætning om en yderligere styrkelse af markedspositionen i Danmark, såvel som i udlandet. Læs mere på www.bagger-nielsen.dk Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Egenskaber:Du er en dedikeret, struktureret og salgsorienteret person, der er dygtig til at opbygge gode kunderelationer og vedligeholde dem. Du er en vedholdende og besidder en god portion empati, og er derfor i stand til at kommunikere med mange forskellige typer mennesker. Samtidig er du både resultatsøgende og selvmotiverende. Du er positiv og ambitiøs og vant til at arbejde og tænke selvstændigt, men du forstår og værdsætter også et tæt samarbejde med dine kollegaer internt i organisationen. Du er en person, som ikke kun jagter de umiddelbare resultater, men som forstår værdien af det lange, seje træk. Du tilbydes:Du bliver en del af en solid og veldrevet virksomhed, som er klar til at fortsætte sin udvikling og går efter næste niveau. Der er tale om en meget spændende stilling, hvor du vil få en alsidig hverdag med mulighed for sammen med gode kolleger at gøre en forskel indenfor salg af mange forskellige typer tekniske løsninger. Sprogkundskaber IT:Du behersker engelsk og dansk på forhandlingsniveau i skrift og tale.Det forventes, at du er en erfaren bruger af IT og har en god tegningsforståelse, og du er vant til at arbejde med CRM systemer og Office pakken. Løn:Du får en god lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer. Erhvervserfaring:Du har god erfaring med salg af tekniske komponenter og eller løsninger. Alternativt kommer du fra grossistleddet og ønsker en stilling, hvor du også kan komme ud og besøge kunder. Uddannelser:Du har en relevant el-teknisk uddannelsesmæssig baggrund

Med elteknisk flair, struktur og gode relationsskabende kompetencer

Virksomhedsbeskrivelse:
Bagger-Nielsen er en velrenommeret familiedrevet virksomhed som har været igennem et generationsskifte og nu ledes af 2. generation. Bagger-Nielsen er markedsledende leverandør af high-end komponenter og systemløsninger indenfor kabelbeskyttelse og gennemføringer. Virksomheden forhandler produkter fra markedsførende producenter på det danske marked, og henvender sig til en bred vifte af kunder inden for robotteknologien, fødevareindustrien, energisektoren m.fl. i såvel ind- som udland. 

Virksomheden udvikler og fremstiller individuelle løsninger, der imødekommer kundens krav og forventninger, og produktprogrammet omfatter bl.a. stik, kabler, forskruninger, kabelkæder, kabelbeskyttelsessystemer og føringsveje, der dels sælges som enkeltstående produkter, eller som indgår i komplicerede systemløsninger med et væsentligt indhold af ’engineering’ og eksterne samarbejder. 

Evnen til at forstå og omsætte kundernes behov til robuste og pålidelige løsninger er kernen i medarbejderstabens arbejde. Bagger-Nielsen er inde i en meget positiv udvikling og har en klar målsætning om en yderligere styrkelse af markedspositionen i Danmark, såvel som i udlandet. 

Læs mere på www.bagger-nielsen.dk 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Egenskaber:
Du er en dedikeret, struktureret og salgsorienteret person, der er dygtig til at opbygge gode kunderelationer og vedligeholde dem. Du er en vedholdende og besidder en god portion empati, og er derfor i stand til at kommunikere med mange forskellige typer mennesker. 
Samtidig er du både resultatsøgende og selvmotiverende. Du er positiv og ambitiøs og vant til at arbejde og tænke selvstændigt, men du forstår og værdsætter også et tæt samarbejde med dine kollegaer internt i organisationen. 

Du er en person, som ikke kun jagter de umiddelbare resultater, men som forstår værdien af det lange, seje træk. 

Du tilbydes:
Du bliver en del af en solid og veldrevet virksomhed, som er klar til at fortsætte sin udvikling og går efter næste niveau. Der er tale om en meget spændende stilling, hvor du vil få en alsidig hverdag med mulighed for sammen med gode kolleger at gøre en forskel indenfor salg af mange forskellige typer tekniske løsninger.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk og dansk på forhandlingsniveau i skrift og tale.

Det forventes, at du er en erfaren bruger af IT og har en god tegningsforståelse, og du er vant til at arbejde med CRM systemer og Office pakken. 

Løn:
Du får en god lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Du har god erfaring med salg af tekniske komponenter og/eller løsninger. Alternativt kommer du fra grossistleddet og ønsker en stilling, hvor du også kan komme ud og besøge kunder.

Uddannelser:
Du har en relevant el-teknisk uddannelsesmæssig baggrund

PROFILPARTNERS ApSØlstykke2019-05-27T00:00:002019-07-22T00:00:00
330051028Vi søger nye talenter til at skabe vækst i 2M og påbegynde nye forretningsområder.Robot Vi søger dygtige salgstalenter med erfaring inde for telemarketingssalg. Du kommer til at arbejde med nye kunder. Få branchens bedste løn og ikke mindst arbejde sammen med dedikerede og dygtige coaches. Har du masser af gå-på-mod, gode salgskompetencer og vil du udvikle dig som sælger? Så er du vores kommende medarbejder! Lidt om dit kommende job: Opsøgende salg af telefoni og bredbånd til erhverv. Mødebooking på kaffe kaffeløsninger og kopi print. Erfaring med telemarketing er et krav. Morgenmad og frokostordning. Fitness Golfsimulator tilknyttet. Hvad kan vi tilbyde nye medarbejder. Vi tilbyder en hverdag i ambitiøst og dynamisk miljø, hvor du som medarbejder får optimale vilkår for at lære, lege og indfri dine personlige ambitioner. Modsat traditionsrige koncerner måles du hos os ikke på din anciennitet, men på dine kompetencer, resultater og dit drive. Det ansvar du kan nå i et startup som vores, svarer til en stilling som du oftest først får langt senere i din karriere.

Vi søger dygtige salgstalenter med erfaring inde for telemarketingssalg. Du kommer til at arbejde med nye kunder. Få branchens bedste løn og ikke mindst arbejde sammen med dedikerede og dygtige coaches.

Har du masser af gå-på-mod, gode salgskompetencer og vil du udvikle dig som sælger? Så er du vores kommende medarbejder!

Lidt om dit kommende job:

  • Opsøgende salg af telefoni og bredbånd til erhverv.
  • Mødebooking på kaffe/kaffeløsninger og kopi/print.
  • Erfaring med telemarketing er et krav.
  • Morgenmad og frokostordning.
  • Fitness / Golfsimulator tilknyttet.

Hvad kan vi tilbyde nye medarbejder.

Vi tilbyder en hverdag i ambitiøst og dynamisk miljø, hvor du som medarbejder får optimale vilkår for at lære, "lege" og indfri dine personlige ambitioner. Modsat traditionsrige koncerner måles du hos os ikke på din anciennitet, men på dine kompetencer, resultater og dit drive. Det ansvar du kan nå i et startup som vores, svarer til en stilling som du oftest først får langt senere i din karriere.

2 M SOLUTIONS ApSIshøj2019-06-30T00:00:002019-07-26T00:00:00
330037378ACCOUNT MANAGER/PROJEKTLEDERRobot Der får ansvaret for salg og projektledelse af damptørrer til Rusland, Polen og de øvrige ex-sovjetiske lande Virksomhedsbeskrivelse:EnerDry er en dansk ejet virksomhed der blev grundlagt i 1998 af Arne Sloth Jensen. Virksomheden udvikler og producerer udstyr og yder konsulent bistand til industrier, der kræver tørreapparater i større skala i forbindelse med tørring af store mængder materiale, så som sukkerrørspulp fra sukkerfabrikker, i form af en damptørrer. Udviklingen af denne teknologi har resulteret i adskillelige anerkendende priser. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Stillingsbeskrivelse:Efter en grundig oplæring hvor du kommer med en eller flere af dine kollegaer på sambesøg hos kunder, får du ansvaret for selv at tage fat i nye potentielle kundeemner. Når du har fået en god viden og forståelse for de løsninger virksomheden udvikler, konstruerer og sælger, får du ansvaret for at kontakte din egen målgruppe, som vil være sukkerfabrikanter i Rusland men også i de øvrige ex- sovjetiske lande. Der er tale om salg af meget tunge løsninger indenfor damptørringsanlæg. Din bearbejdning af kunderne, kan derfor være flere år undervejs, før salget bliver til en konkret ordre. I forbindelse med tilbudsgivning kommer du til at arbejde med procesberegninger og udarbejdelse af layout m.v. Når ordren er kommet i hus, vil projektledelsen i forbindelse med gennemførelsen af ordren være en vigtig opgave. Det vil da være følgende opgaver, som kommer til at optage meget af din tid: - Maskinkonstruktion i forbindelse med designændringer - Indkøb og forsendelse af dele - Økonomistyring- Teknisk support til kunden - Kvalitetsinspektion på kundens værksteder og on site - On site support under opførelsen af projektet - Opstart support og oplæring af kundens medarbejdere - Løbende service inspektion Du skal forvente, at der vil være ca. 60-80 rejsedage p.a. i forbindelse med kundebesøg. Du får en meget alsidig hverdag, hvor du løbende har en teknisk dialog omkring løsninger og muligheder med kunderne. Samtidig med, at du står for udarbejdelse af tilbud, har du kontakten til diverse leverandører, og tager dig af planlægning og sikring af, at løsningen lever op til det lovede både hvad angår kvalitet og overholdelse af leveringsterminer og driftssikkerhed. Du kommer til at sidde med flere projekter på n gang, afhængig af projekternes størrelse, og du kommer til at arbejde både meget selvstændigt og i team. Egenskaber:Du er en tillidsvækkende og åben person med et godt overblik, og samtidig er du en både struktureret og systematisk person, som besidder en tung teknisk forståelse og indsigt. Du er i stand til at håndtere mange opgaver på en gang uden at gå på kompromis med kvaliteten i dine løsninger, og du har humor og besidder et godt overblik. Du er en teknisk velfunderet, serviceorienteret og salgsminded person med et godt drive. Du tilbydes:Du vil få god mulighed for både personlig og faglig udvikling i en spændende virksomhed, hvor du kan få mulighed for at arbejde med internationale projekter. Sprogkundskaber IT:Du er flydende i engelsk og russisk både i skrift og tale, og har minimum et godt kendskab til dansk. Dertil kommer at det er en fordel, hvis du kan begå dig på tysk og fransk. Du har generelt en god 3D tegningsforståelse. Løn:Du tilbydes en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du både har stået for salg af teknisk tunge løsninger og også stået for både konstruktion og projektledelse. Uddannelser:Du har en uddannelsesmæssig baggrund som maskiningeniør med speciale i konstruktion termodynamik. Det vil være en stor fordel, hvis du har en eller flere certificeringer indenfor projektledelse.

Der får ansvaret for salg og projektledelse af damptørrer til Rusland, Polen og de øvrige ex-sovjetiske lande

Virksomhedsbeskrivelse:
EnerDry er en dansk ejet virksomhed der blev grundlagt i 1998 af Arne Sloth Jensen. Virksomheden udvikler og producerer udstyr og yder konsulent bistand til industrier, der kræver tørreapparater i større skala i forbindelse med tørring af store mængder materiale, så som sukkerrørspulp fra sukkerfabrikker, i form af en damptørrer. Udviklingen af denne teknologi har resulteret i adskillelige anerkendende priser. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Efter en grundig oplæring hvor du kommer med en eller flere af dine kollegaer på sambesøg hos kunder, får du ansvaret for selv at tage fat i nye potentielle kundeemner. 

Når du har fået en god viden og forståelse for de løsninger virksomheden udvikler, konstruerer og sælger, får du ansvaret for at kontakte din egen målgruppe, som vil være sukkerfabrikanter i Rusland men også i de øvrige ex- sovjetiske lande. 

Der er tale om salg af meget tunge løsninger indenfor damptørringsanlæg. Din bearbejdning af kunderne, kan derfor være flere år undervejs, før salget bliver til en konkret ordre. I forbindelse med tilbudsgivning kommer du til at arbejde med procesberegninger og udarbejdelse af layout m.v. 

Når ordren er kommet i hus, vil projektledelsen i forbindelse med gennemførelsen af ordren være en vigtig opgave. Det vil da være følgende opgaver, som kommer til at optage meget af din tid: 

- Maskinkonstruktion i forbindelse med designændringer 
- Indkøb og forsendelse af dele 
- Økonomistyring
- Teknisk support til kunden 
- Kvalitetsinspektion på kundens værksteder og on site 
- On site support under opførelsen af projektet 
- Opstart support og oplæring af kundens medarbejdere 
- Løbende service inspektion 

Du skal forvente, at der vil være ca. 60-80 rejsedage p.a. i forbindelse med kundebesøg. 

Du får en meget alsidig hverdag, hvor du løbende har en teknisk dialog omkring løsninger og muligheder med kunderne. Samtidig med, at du står for udarbejdelse af tilbud, har du kontakten til diverse leverandører, og tager dig af planlægning og sikring af, at løsningen lever op til det lovede både hvad angår kvalitet og overholdelse af leveringsterminer og driftssikkerhed. 

Du kommer til at sidde med flere projekter på én gang, afhængig af projekternes størrelse, og du kommer til at arbejde både meget selvstændigt og i team. 

Egenskaber:
Du er en tillidsvækkende og åben person med et godt overblik, og samtidig er du en både struktureret og systematisk person, som besidder en tung teknisk forståelse og indsigt. 

Du er i stand til at håndtere mange opgaver på en gang uden at gå på kompromis med kvaliteten i dine løsninger, og du har humor og besidder et godt overblik. 

Du er en teknisk velfunderet, serviceorienteret og salgsminded person med et godt drive.

Du tilbydes:
Du vil få god mulighed for både personlig og faglig udvikling i en spændende virksomhed, hvor du kan få mulighed for at arbejde med internationale projekter.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i engelsk og russisk både i skrift og tale, og har minimum et godt kendskab til dansk. Dertil kommer at det er en fordel, hvis du kan begå dig på tysk og fransk. 

Du har generelt en god 3D tegningsforståelse. 

Løn:
Du tilbydes en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du både har stået for salg af teknisk tunge løsninger og også stået for både konstruktion og projektledelse.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund som maskiningeniør med speciale i konstruktion/termodynamik. Det vil være en stor fordel, hvis du har en eller flere certificeringer indenfor projektledelse.

PROFILPARTNERS ApSVirum2019-06-06T00:00:002019-07-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Account Manager søges til Biobag Zenzo i Hillerød

Zenzo A/S

Hillerød
Spørg dig selv om følgende: Kan du se dig i en selvstændig og udfordrende salgsrolle? Trives du med stor indflydelse på din dagligdag og hvordan du griber markedet an? Vil du arbejde i en organisation, der bakker dig op i alle salgets faser? Vil du ...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:6. august 2019

Resultatorienteret Account Manager til digitalt marked

FK Distribution A/S

Taastrup
Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og ...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

ACCOUNT MANAGER

PROFILPARTNERS ApS

Ølstykke
Med elteknisk flair, struktur og gode relationsskabende kompetencer Virksomhedsbeskrivelse:Bagger-Nielsen er en velrenommeret familiedrevet virksomhed som har været igennem et generationsskifte og nu ledes af 2. generation. Bagger-Nielsen er markeds...
Indrykket:27. maj 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

Vi søger nye talenter til at skabe vækst i 2M og påbegynde nye forretningsområder.

2 M SOLUTIONS ApS

Ishøj
Vi søger dygtige salgstalenter med erfaring inde for telemarketingssalg. Du kommer til at arbejde med nye kunder. Få branchens bedste løn og ikke mindst arbejde sammen med dedikerede og dygtige coaches. Har du masser af gå-på-mod, gode salgskompeten...
Indrykket:30. juni 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

ACCOUNT MANAGER/PROJEKTLEDER

PROFILPARTNERS ApS

Virum
Der får ansvaret for salg og projektledelse af damptørrer til Rusland, Polen og de øvrige ex-sovjetiske lande Virksomhedsbeskrivelse:EnerDry er en dansk ejet virksomhed der blev grundlagt i 1998 af Arne Sloth Jensen. Virksomheden udvikler og produce...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019