Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Account manager (deltid)

Account Manager (deltid) til salg af POS software til butikker/restauranter/caféer   

 

Arbejdsopgaver

Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der kan hjælpe i vores salgsafdeling. Arbejdet vil bestå i følgende:

 

  • Kontakt med nye potentielle kunder via telefonen.
  • Tilbudsskrivning.
  • Afholdelse af kundemøder og demonstration af vores POS system.
  • Opdatering af CRM system.Diverse marketingopgaver. 

 

 

Arbejdet vil foregå fra vores kontor i Århus, og noget af tiden vil du skulle være ude hos kunder. Vi stiller en bil til rådighed som du kan benytte når du skal besøge kunder.

Vi sørger for den nødvendige oplæring i systemer og arbejdsprocesser. Du vil få den hjælp fra kollegaer til eventuelle IT-tekniske opgaver hvis der skulle være behov for dette i salgsarbejdet.   

 

Erfaring og kompetencer

 

  • Meget gerne erfaring fra butik eller restaurant/café – så du før har arbejdet med POS systemer.
  • Meget gerne erfaring med salg.
  • Du er god til at tale med mennesker, og god til at afdække kundernes behov.
  • Du er en erfaren bruger af forskellige IT systemer (Office pakken mm.).
  • Du er hurtig til at sætte dig ind i nye IT systemer.
  • Du er flydende i dansk (både tale og skrift).
  • Du har kørekort.                  

 

 

Vi tilbyder

Et spændende job, hvor du får en alsidig hverdag og et stort ansvar.

Løn efter kvalifikationer.

Den ugentlige arbejdstid vil være 8-15 timer. Stillingen vil være velegnet til en studerende der kan arbejde 1-2 dage pr. uge.   

 

Om Bizsys

Vi udvikler og sælger et webbaseret Point-of-Sale system (kassesystem), som benyttes i detailbutikker, restauranter og caféer.  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329754739Phoenix-ea1eb4fa12018-02-05T15:14:56.670Account manager (deltid)

Account Manager (deltid) til salg af POS software til butikker/restauranter/caféer   

 

Arbejdsopgaver

Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der kan hjælpe i vores salgsafdeling. Arbejdet vil bestå i følgende:

 

  • Kontakt med nye potentielle kunder via telefonen.
  • Tilbudsskrivning.
  • Afholdelse af kundemøder og demonstration af vores POS system.
  • Opdatering af CRM system.Diverse marketingopgaver. 

 

 

Arbejdet vil foregå fra vores kontor i Århus, og noget af tiden vil du skulle være ude hos kunder. Vi stiller en bil til rådighed som du kan benytte når du skal besøge kunder.

Vi sørger for den nødvendige oplæring i systemer og arbejdsprocesser. Du vil få den hjælp fra kollegaer til eventuelle IT-tekniske opgaver hvis der skulle være behov for dette i salgsarbejdet.   

 

Erfaring og kompetencer

 

  • Meget gerne erfaring fra butik eller restaurant/café – så du før har arbejdet med POS systemer.
  • Meget gerne erfaring med salg.
  • Du er god til at tale med mennesker, og god til at afdække kundernes behov.
  • Du er en erfaren bruger af forskellige IT systemer (Office pakken mm.).
  • Du er hurtig til at sætte dig ind i nye IT systemer.
  • Du er flydende i dansk (både tale og skrift).
  • Du har kørekort.                  

 

 

Vi tilbyder

Et spændende job, hvor du får en alsidig hverdag og et stort ansvar.

Løn efter kvalifikationer.

Den ugentlige arbejdstid vil være 8-15 timer. Stillingen vil være velegnet til en studerende der kan arbejde 1-2 dage pr. uge.   

 

Om Bizsys

Vi udvikler og sælger et webbaseret Point-of-Sale system (kassesystem), som benyttes i detailbutikker, restauranter og caféer.  

2018-04-03T02:00:23.140 Account Manager (deltid) til salg af POS software til butikker restauranter caféer Arbejdsopgaver Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der kan hjælpe i vores salgsafdeling. Arbejdet vil bestå i følgende: Kontakt med nye potentielle kunder via telefonen.Tilbudsskrivning.Afholdelse af kundemøder og demonstration af vores POS system.Opdatering af CRM system.Diverse marketingopgaver. Arbejdet vil foregå fra vores kontor i Århus, og noget af tiden vil du skulle være ude hos kunder. Vi stiller en bil til rådighed som du kan benytte når du skal besøge kunder. Vi sørger for den nødvendige oplæring i systemer og arbejdsprocesser. Du vil få den hjælp fra kollegaer til eventuelle IT-tekniske opgaver hvis der skulle være behov for dette i salgsarbejdet. Erfaring og kompetencer Meget gerne erfaring fra butik eller restaurant café så du før har arbejdet med POS systemer.Meget gerne erfaring med salg.Du er god til at tale med mennesker, og god til at afdække kundernes behov.Du er en erfaren bruger af forskellige IT systemer (Office pakken mm.).Du er hurtig til at sætte dig ind i nye IT systemer.Du er flydende i dansk (både tale og skrift).Du har kørekort. Vi tilbyder Et spændende job, hvor du får en alsidig hverdag og et stort ansvar. Løn efter kvalifikationer. Den ugentlige arbejdstid vil være 8-15 timer. Stillingen vil være velegnet til en studerende der kan arbejde 1-2 dage pr. uge. Om Bizsys Vi udvikler og sælger et webbaseret Point-of-Sale system (kassesystem), som benyttes i detailbutikker, restauranter og caféer.11Jobnetea1eb4fa100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-02T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3100665BIZSYS ApS11Klamsagervej 278230ÅbyhøjDKDanmark156.1421150010.15295700
sme@bizsys.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent520290JobNet47616471000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ea1eb4fahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ea1eb4fahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ea1eb4fa&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ea1eb4fa&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgØnsker du et spændende job som Account Manager? Hos BIZSYS ApS tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg352828969Søren Melgaardsme@bizsys.dkDKDanmarkDKDanmark329918164fodboldnørd med lyst til salgRobot Vi søger for vores kunde Euro-Sportring en account manager, som kan være med til at varetage salg af sportsturneringer. Du vil blive en del af et internationalt salgs team, som har til opgave at sælge arrangementer ind i hele Europa. Som account manager vil du blive tildelt et geografisk område, det vil i denne stilling være hele Danmark.Det vil være din opgave, at kordinere med de respektive ansvarlige ude i klubberne. Her skal du fremlægge tilbud og tage dig af den generelle markedsføring. En stor del af den produktportefølje som du skal sælge, vil være indenfor fodbold. Arbejdsområder:- Salg igennem telefonen til både eksisterende og nye kunder. - Bearbejdelse af varme leads genereret af internt system. - Oversættelse af generelle markedsføringskampagner til landesproget. - Vedvarende pleje og udvidelse hos kunder.- Alle detaljer om arrangementerne Bookning, tilbud, betaling, efter forespørgsler og rejse informationer. - Samle og analysere alt relevant information om kunder og markedet. Det er essentielt for denne stilling, at man har kendskab til sportens verden. Om man enten selv har været tidligere medlem af en sportsforening, eller man stadig er det den dag i dag. Man skal kunne sætte sig i sine kunders sted, hvor især rådgivning indenfor feltet er vigtigt. Hvordan tænker sportsklubber og hvordan får du bedst muligt solgt dem ideerne omkring arrangementerne. Du skal samtidig være flydende i både tale, læse og skrive engelsk. Man vil komme til at sidde på kontor beliggende i Aarhus, sammen med 3 andre kollegaer. Selve hovedkontoret er i Holland, hvor der sidder en salgs backup med 35 mennesker. Man skal selv kunne styre og tilrettelægge sin måde at arbejde på, men det er forventet at man når sine mål. Kompetencer og erfaring:- Du skal have erfaring indenfor salg.- Forståelse og empati overfor den enkelte beslutningstager.- Har erfaring fra fodboldens verden Spiller, træner eller holdleder. - At du er drevet af at levere resultater. Stillingen byder på mange spændende udfordringer, samt rig mulighed for selv at influere sine egne præstationer. Du vil komme ind i en anerkendt og spændende virksomhed, som altid står inde for god service og kvalitet. Du vil blive lønnet efter kvalifikationer.Hvis stillingen har din interesse bedes du ansøge hurtigst muligt via stillingsopslaget Klik på ANSØG knappen. Har du yderligere spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte manager Rasmus Risvig eller konsulent Jesper Hardrup på tlf. 45 22 44 22 73 45 40 11 26 70Alle henvendelser behandles fortroligt, og vi indkalder løbende til samtaler.________________________________________________________________________________Randstad er en del af den internationale Randstad Group, som med en årlig omsætning på 20,7 mia. er en af verdens største udbydere af HR-løsninger. Randstad har mere end 4.700 kontorer, fordelt på 39 lande, og hver dag formidler vi arbejde til mere end 620.000 mennesker verden over. I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg, Kolding og Esbjerg. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

Vi søger for vores kunde Euro-Sportring en account manager, som kan være med til at varetage salg af sportsturneringer. Du vil blive en del af et internationalt salgs team, som har til opgave at sælge arrangementer ind i hele Europa. Som account manager vil du blive tildelt et geografisk område, det vil i denne stilling være hele Danmark.
Det vil være din opgave, at kordinere med de respektive ansvarlige ude i klubberne. Her skal du fremlægge tilbud og tage dig af den generelle markedsføring. En stor del af den produktportefølje som du skal sælge, vil være indenfor fodbold. 

Arbejdsområder:- Salg igennem telefonen til både eksisterende og nye kunder. 
- Bearbejdelse af ”varme leads” genereret af internt system. 
- Oversættelse af generelle markedsføringskampagner til landesproget. 
- Vedvarende pleje og udvidelse hos kunder.
- Alle detaljer om arrangementerne; Bookning, tilbud, betaling, efter/forespørgsler og rejse informationer. 
- Samle og analysere alt relevant information om kunder og markedet. 

Det er essentielt for denne stilling, at man har kendskab til sportens verden. Om man enten selv har været tidligere medlem af en sportsforening, eller man stadig er det den dag i dag. Man skal kunne sætte sig i sine kunders sted, hvor især rådgivning indenfor feltet er vigtigt. Hvordan tænker sportsklubber og hvordan får du bedst muligt solgt dem ideerne omkring arrangementerne. 
Du skal samtidig være flydende i både tale, læse og skrive engelsk. Man vil komme til at sidde på kontor beliggende i Aarhus, sammen med 3 andre kollegaer. Selve hovedkontoret er i Holland, hvor der sidder en salgs backup med 35 mennesker. Man skal selv kunne styre og tilrettelægge sin måde at arbejde på, men det er forventet at man når sine mål. 

Kompetencer og erfaring:- Du skal have erfaring indenfor salg.
- Forståelse og empati overfor den enkelte beslutningstager.
- Har erfaring fra fodboldens verden; Spiller, træner eller holdleder. 
- At du er drevet af at levere resultater. 

Stillingen byder på mange spændende udfordringer, samt rig mulighed for selv at influere sine egne præstationer. Du vil komme ind i en anerkendt og spændende virksomhed, som altid står inde for god service og kvalitet. 
Du vil blive lønnet efter kvalifikationer.
Hvis stillingen har din interesse bedes du ansøge hurtigst muligt via stillingsopslaget – Klik på ANSØG knappen. Har du yderligere spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte manager Rasmus Risvig eller konsulent Jesper Hardrup på tlf. +45 22 44 22 73 / +45 40 11 26 70
Alle henvendelser behandles fortroligt, og vi indkalder løbende til samtaler.
________________________________________________________________________________
Randstad er en del af den internationale Randstad Group, som med en årlig omsætning på € 20,7 mia. er en af verdens største udbydere af HR-løsninger. Randstad har mere end 4.700 kontorer, fordelt på 39 lande, og hver dag formidler vi arbejde til mere end 620.000 mennesker verden over. 
I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg, Kolding og Esbjerg. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

RANDSTAD A/SAarhus C2018-11-26T00:00:002019-01-20T00:00:00
329919640AM Sales søger nye Account Managers til Blue Energy!Robot Medarbejdere søges til at repræsentere et af Danmarks største og mest spændende Energi selskaber Søg direkte på https: amsales.youngcrm.com jobportal 1828 signup AM Sales søger nye medarbejdere til vores TM Afdeling. Du skal repræsentere Blue energy, som har en vision om en grøn omstilling af energisystemet i Danmark. Du kommer til at arbejde med et af Danmarks største mest ambitiøse energi selskaber, som udelukkende satser på grøn energi fra sol vind. Søger du arbejde i sabbatåret, eller måske et karriereskifte som kan sætte fart under din karriere?! Vi vægter sammenhold højt og der er stor fokus på den enkeltes udviklingsmuligheder i bureauet. Her er du ikke bare et nummer i rækken! Hvad tilbyder vi dig? Effektive og personlige uddannelsesforløb med løbende seminarer der styrker dit cv! Arbejd med branchens mest erfarne kræfter! Fast Løn og provision uden loft! Stærkt sammenhold på arbejdet og udenfor! ________________________________________________________________________________________________ Kan du se dig selv ud fra ovenstående? Så søg jobbet direkte på : https: amsales.youngcrm.com jobportal 1828 signup , eller send dit cv direkte til tm@amsales.dk Finder vi dig interessant, så tager vi fat i dig indenfor 48 timer og invitere dig til samtale. OBS: Erfaring indenfor salg er IKKE et krav, men derimod leder vi efter profiler, der har et gå-på-mod, drive og brænder for kommunikationsbranchen. _____________________________________________________________________________________________________ AM sales er et af de førende kommunikationbureauer i Danmark, med mere end 12 års erfaring i at håndtere opgaver indenfor Field Marketing, Telemarketing samt erhverv for andre virksomheder.

Medarbejdere søges til at repræsentere et af Danmarks største og mest spændende Energi selskaber

 Søg direkte på https://amsales.youngcrm.com/jobportal/1828/signup

AM Sales søger nye medarbejdere til vores TM Afdeling.

Du skal repræsentere Blue energy, som har en vision om en grøn omstilling af energisystemet i Danmark.

Du kommer til at arbejde med et af Danmarks største & mest ambitiøse energi selskaber, som udelukkende satser på grøn energi fra sol & vind. 

 

Søger du arbejde i sabbatåret, eller måske et karriereskifte som kan sætte fart under din karriere?! 

Vi vægter sammenhold højt og der er stor fokus på den enkeltes udviklingsmuligheder i bureauet.

Her er du ikke bare et nummer i rækken! 

Hvad tilbyder vi dig?  

  • Effektive og personlige uddannelsesforløb med løbende seminarer der styrker dit cv!
  • Arbejd med branchens mest erfarne kræfter!
  • Fast Løn og provision uden loft!
  • Stærkt sammenhold på arbejdet og udenfor! 

________________________________________________________________________________________________

Kan du se dig selv ud fra ovenstående?  

Så søg jobbet direkte på : https://amsales.youngcrm.com/jobportal/1828/signup ;;;, eller send dit cv direkte til tm@amsales.dk 

Finder vi dig interessant, så tager vi fat i dig indenfor 48 timer og invitere dig til samtale. 

OBS: Erfaring indenfor salg er IKKE et krav, men derimod leder vi efter profiler, der har et gå-på-mod, drive og brænder for kommunikationsbranchen. 

_____________________________________________________________________________________________________

AM sales er et af de førende kommunikationbureauer i Danmark, med mere end 12 års erfaring i at håndtere opgaver indenfor Field Marketing, Telemarketing samt erhverv for andre virksomheder.

AM AarhusViby J2018-11-28T00:00:002019-01-23T00:00:00
329938496ANNONCESÆLGER SØGES!Robot Er du den alle kalder den fødte sælger, så er AD-MEDIA den rette arbejdsplads for dig! AD MEDIA producerer annoncefinansierede brochurer, film og håndterer annoncesalget for udvalgte virksomheder, kommuner og foreninger. Og vi gør det så godt, at vi har konstant vokseværk, og har brug for en person der kan bidrage positivt til en hverdag, hvor der altid er gang i et nyt projekt og det næste salg venter lige om hjørnet. Annoncekonsulent med flair for salg Din hovedfunktion bliver annoncesalg for vores mange kunder, hvor telefonen er dit primære arbejdsredskab.Du vil stå med projektansvar overfor de enkelte kunder og opgaver, og det bliver dig, der skal følge salget helt til dørs med indhentning af annoncemateriale samt godkendelse af annoncerne. Vi forventer at • Du nyder at løfte telefonen og ringe ud • Du er god til kundekontakt- og kundepleje • Du har gerne en baggrund inden for salg, men det er ikke et krav • Du trives i en hverdag der er travl og konkurrencepræget, og hvor budgetter er et positivt salgsredskab, der styrker dine salgstal • Du er sulten efter at være den bedste. Dit daglige mål er bare starten for dig Du satser på at sprænge loftet hver dag, for både omsætning og din egen løn! Vi tilbyder • Fast løn plus markedets absolut bedste provisionsordninguden loft, hvor forventet lønniveau er 30.000 50.000 om måneden • Løbende coaching samt salgstræning • En travl hverdag, hvor der også er plads og tidtil at have det sjovt Derudover tilbyder vi en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer der arbejder tæt sammen. Vi indkalder løbende kandidater til samtaler. Så hvis du synes jobbet lyder som noget for dig, så tøv ikke med at kontakte Salgschef Per Holmberg på 86 22 01 02.Eller send en ansøgning til job@ad-media.dk. Skriv Annoncesælger i emnefeltet.

Er du den alle kalder den fødte sælger, så er AD-MEDIA den rette arbejdsplads for dig!

AD MEDIA producerer annoncefinansierede brochurer, film og håndterer annoncesalget for udvalgte virksomheder, kommuner og foreninger. Og vi gør det så godt, at vi har konstant vokseværk, og har brug for en person der kan bidrage positivt til en hverdag, hvor der altid er gang i et nyt projekt og det næste salg venter lige om hjørnet. 

Annoncekonsulent med flair for salg
Din hovedfunktion bliver annoncesalg for vores mange kunder, hvor telefonen er dit primære arbejdsredskab.Du vil stå med projektansvar overfor de enkelte kunder og opgaver, og det bliver dig, der skal følge salget helt til dørs med indhentning af annoncemateriale samt godkendelse af annoncerne.

Vi forventer at

• Du nyder at løfte telefonen og ringe ud

• Du er god til kundekontakt- og kundepleje

• Du har gerne en baggrund inden for salg, men det er ikke et krav

• Du trives i en hverdag der er travl og konkurrencepræget, og hvor budgetter er et positivt salgsredskab, der styrker dine salgstal

• Du er sulten efter at være den bedste. Dit daglige mål er bare starten for dig – Du satser på at sprænge loftet hver dag, for både omsætning og din egen løn!

Vi tilbyder

• Fast løn plus markedets absolut bedste provisionsordninguden loft, hvor forventet lønniveau er 30.000 – 50.000 om måneden

• Løbende coaching samt salgstræning

• En travl hverdag, hvor der også er plads og tidtil at have det sjovt

Derudover tilbyder vi en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer der arbejder tæt sammen.

Vi indkalder løbende kandidater til samtaler. Så hvis du synes jobbet lyder som noget for dig, så tøv ikke med at kontakte Salgschef Per Holmberg på 86 22 01 02.Eller send en ansøgning til job@ad-media.dk. Skriv ”Annoncesælger” i emnefeltet.

AD-MEDIA ApSAarhus C2019-01-08T00:00:002019-03-05T00:00:00
329943969Har du erfaring med salg til det danske erhvervsmarked og er du god til at skabe gode kunderelationer? Så er det dig vi mangler på vores professionelle Telenor Erhverv-team i hjertet af Aarhus!Robot Vi leder efter erfarne salgskonsulenter til opsøgende salg af produkter fra Telenor Erhverv til det danske erhvervsmarked. Om os OnLine Telemarketing er et af landets mest erfarne callcenter med afdelinger i hjertet af Aarhus og Odense. Med den rette oplæring, salgstræning og en attraktiv lønpakke, danner vi grundlag for en lang relation med vores medarbejdere. Som sælger hos OnLine Telemarketing får du en fast grundløn samt en attraktiv bonusordning. Du bestemmer dermed selv volumen af din indkomst, da du bliver lønnet ud fra dine egne resultater. Da vores kundegruppe består af flere store og velrenommerede virksomheder, sætter vi en stor ære i at leverer god kvalitet i vores arbejde. For dig som medarbejder betyder dét, at du skal levere et godt stykke arbejde af høj kvalitet, hvilket stiller store krav til dine talegaver samt din evne til at skabe gode kunderelationer. Derfor forventer vi at du er moden og ansvars- og kvalitetsbevidst. Vi har samlet set over 275 medarbejdere, som er klar til at byde dig velkommen i vores callcenter og få dig godt i gang med en karriere hos os. Hvad forventer vi af dig? For at få en plads på vores professionelle Telenor Erhverv-team forventer vi at du: Er ansvars- og kvalitetsbevidst. Det er meget vigtigt for os, at vores sælgere har stort fokus på det gode salg Kan føre en velformuleret dialog på dansk Er udadvendt og energisk Har et højt humør Er mødestabil og vægter aftaler højt Brænder for at sælge Ønsker at blive den bedste sælger Kan starte hurtigst muligt! Så send os din ansøgning CV til aarhus@oltm.dk allerede i dag, da vi ansætter løbende! Du bedes venligst skrive i emnefeltet, at du ønsker at søge en stilling på vores B2B-hold. Du kan også søge om jobbet telefonisk ved at ringe til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på 30 27 08 69. Dette skal dog ske mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.30-15.30.Her bedes du også nævne, at du ønsker at søge en plads på vores B2B-hold samt at det er i afdelingen i Aarhus. Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi leder efter erfarne salgskonsulenter til opsøgende salg af produkter fra Telenor Erhverv til det danske erhvervsmarked.

Om os

OnLine Telemarketing er et af landets mest erfarne callcenter med afdelinger i hjertet af Aarhus og Odense.

Med den rette oplæring, salgstræning og en attraktiv lønpakke, danner vi grundlag for en lang relation med vores medarbejdere. Som sælger hos OnLine Telemarketing får du en fast grundløn samt en attraktiv bonusordning. Du bestemmer dermed selv volumen af din indkomst, da du bliver lønnet ud fra dine egne resultater.

Da vores kundegruppe består af flere store og velrenommerede virksomheder, sætter vi en stor ære i at leverer god kvalitet i vores arbejde. For dig som medarbejder betyder dét, at du skal levere et godt stykke arbejde af høj kvalitet, hvilket stiller store krav til dine talegaver samt din evne til at skabe gode kunderelationer. Derfor forventer vi at du er moden og ansvars- og kvalitetsbevidst.

Vi har samlet set over 275 medarbejdere, som er klar til at byde dig velkommen i vores callcenter og få dig godt i gang med en karriere hos os.

Hvad forventer vi af dig?

For at få en plads på vores professionelle Telenor Erhverv-team forventer vi at du:

  • Er ansvars- og kvalitetsbevidst. Det er meget vigtigt for os, at vores sælgere har stort fokus på det gode salg
  • Kan føre en velformuleret dialog på dansk
  • Er udadvendt og energisk
  • Har et højt humør
  • Er mødestabil og vægter aftaler højt
  • Brænder for at sælge / Ønsker at blive den bedste sælger
  • Kan starte hurtigst muligt!

Så send os din ansøgning + CV til aarhus@oltm.dk allerede i dag, da vi ansætter løbende! Du bedes venligst skrive i emnefeltet, at du ønsker at søge en stilling på vores B2B-hold.

Du kan også søge om jobbet telefonisk ved at ringe til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på 30 27 08 69. Dette skal dog ske mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.30-15.30.Her bedes du også nævne, at du ønsker at søge en plads på vores B2B-hold samt at det er i afdelingen i Aarhus. 

Vi glæder os til at høre fra dig!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApSAarhus C2019-01-16T00:00:002019-03-13T00:00:00
329928722Global Commercial Excellence LeaderRobot Job Description DuPont Nutrition Health is a USD 4.7 billion global business and one of the world s largest producers of specialty food ingredients, developing and manufacturing solutions for the global food beverage, nutrition and pharma market. With more than 8,500 employees, 50 manufacturing sites and 20 R D centres across the world, N H is on a mission to make food safer, more sustainable, better tasting and more nutritious. N H is part of DowDuPont, a globally listed company, which came to life following the merger of Dow Chemical and DuPont in 2017. DowDuPont has a turnover of approximately $62 billion, employs around 98,000 FTEs and is headquartered in Wilmington, USA. Key responsibilities: Partner with senior sales and business unit leadership to identify opportunities for commercial process and tools improvements to foster a culture of continuous improvement Ensure continuous development, improvement, and utilization of sales processes, sales capabilities and commercial tools and systems Champion development, roll-out and adoption of SFDC - both within the sales organization and cross-functionally across N H Provide thought leadership to drive correlation between key metrics across multiple platforms including SFDC, Einstein Analytics etc. to report KPIs for business results and productivity Ensure process alignment between commercial function and other functions Work closely with N H Marketing Excellence Leader to champion digitalization across the commercial function to enhance customer and business experience Demand management Customer data management and SOX compliance Lead a global team of functional experts LI-DL1 Job Qualifications 15 years of relevant experience, incl. extensive sales or sales support leadership (food or related would be an advantage) Master s degree MBA preferable Exceptional business acumen and ability to operate in a fast-paced environment Ability to identify and implement process improvement changes. Strong networking and relationship building skills to influence business leaders and work in a matrixed environment Comprehensive Project Management experience Global mind-set High energy drive Locations: any N H location globally About DowDuPont DowDuPont (NYSE: DWDP) is a holding company comprised of The Dow Chemical Company and DuPont with the intent to form strong, independent, publicly traded companies in agriculture, materials science and specialty products sectors that will lead their respective industries through productive, science-based innovation to meet the needs of customers and help solve global challenges. For more information, please visit us at http: www.dow-dupont.com. The positions represented by this job posting are aligned to one of the three divisions, Agriculture, Materials Science or Specialty Products, which are expected to separate from DowDuPont into stand-alone public companies. Information on the division alignment will be provided during the recruitment process.

Job Description

DuPont Nutrition & Health is a USD 4.7 billion global business and one of the world's largest producers of specialty food ingredients, developing and manufacturing solutions for the global food & beverage, nutrition and pharma market. With more than 8,500 employees, 50+ manufacturing sites and 20+ R&D centres across the world, N&H is on a mission to make food safer, more sustainable, better tasting and more nutritious.

N&H is part of DowDuPont, a globally listed company, which came to life following the merger of Dow Chemical and DuPont in 2017. DowDuPont has a turnover of approximately $62 billion, employs around 98,000 FTEs and is headquartered in Wilmington, USA.

Key responsibilities:

  • Partner with senior sales and business unit leadership to identify opportunities for commercial process and tools improvements to foster a culture of continuous improvement
  • Ensure continuous development, improvement, and utilization of sales processes, sales capabilities and commercial tools and systems
  • Champion development, roll-out and adoption of SFDC - both within the sales organization and cross-functionally across N&H
  • Provide thought leadership to drive correlation between key metrics across multiple platforms including SFDC, Einstein Analytics etc. to report KPIs for business results and productivity
  • Ensure process alignment between commercial function and other functions
  • Work closely with N&H Marketing Excellence Leader to champion digitalization across the commercial function to enhance customer and business experience
  • Demand management
  • Customer data management and SOX compliance
  • Lead a global team of functional experts

#LI-DL1

Job Qualifications

  • 15+ years of relevant experience, incl. extensive sales or sales support leadership (food or related would be an advantage)
  • Master's degree / MBA preferable
  • Exceptional business acumen and ability to operate in a fast-paced environment
  • Ability to identify and implement process improvement changes.
  • Strong networking and relationship building skills to influence business leaders and work in a matrixed environment
  • Comprehensive Project Management experience
  • Global mind-set
  • High energy & drive
  • Locations: any N&H location globally

About DowDuPont

DowDuPont (NYSE: DWDP) is a holding company comprised of The Dow Chemical Company and DuPont with the intent to form strong, independent, publicly traded companies in agriculture, materials science and specialty products sectors that will lead their respective industries through productive, science-based innovation to meet the needs of customers and help solve global challenges. For more information, please visit us at http://www.dow-dupont.com.

The positions represented by this job posting are aligned to one of the three divisions, Agriculture, Materials Science or Specialty Products, which are expected to separate from DowDuPont into stand-alone public companies. Information on the division alignment will be provided during the recruitment process.

DUPONT NUTRITION BIOSCIENCES APSBrabrand2018-12-17T00:00:002019-02-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

fodboldnørd med lyst til salg

RANDSTAD A/S

Aarhus C
Vi søger for vores kunde Euro-Sportring en account manager, som kan være med til at varetage salg af sportsturneringer. Du vil blive en del af et internationalt salgs team, som har til opgave at sælge arrangementer ind i hele Europa. Som account man...
Indrykket:26. november 2018
Udløbsdato:20. januar 2019

AM Sales søger nye Account Managers til Blue Energy!

AM Aarhus

Viby J
Medarbejdere søges til at repræsentere et af Danmarks største og mest spændende Energi selskaber Søg direkte på https: amsales.youngcrm.com jobportal 1828 signup AM Sales søger nye medarbejdere til vores TM Afdeling. Du skal repræsentere Blue energy...
Indrykket:28. november 2018
Udløbsdato:23. januar 2019

ANNONCESÆLGER SØGES!

AD-MEDIA ApS

Aarhus C
Er du den alle kalder den fødte sælger, så er AD-MEDIA den rette arbejdsplads for dig! AD MEDIA producerer annoncefinansierede brochurer, film og håndterer annoncesalget for udvalgte virksomheder, kommuner og foreninger. Og vi gør det så godt, at vi...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019

Har du erfaring med salg til det danske erhvervsmarked og er du god til at skabe gode kunderelationer? Så er det dig vi mangler på vores professionelle Telenor Erhverv-team i hjertet af Aarhus!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApS

Aarhus C
Vi leder efter erfarne salgskonsulenter til opsøgende salg af produkter fra Telenor Erhverv til det danske erhvervsmarked. Om os OnLine Telemarketing er et af landets mest erfarne callcenter med afdelinger i hjertet af Aarhus og Odense. Med den rett...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:13. marts 2019

Global Commercial Excellence Leader

DUPONT NUTRITION BIOSCIENCES APS

Brabrand
Job Description DuPont Nutrition Health is a USD 4.7 billion global business and one of the world s largest producers of specialty food ingredients, developing and manufacturing solutions for the global food beverage, nutrition and pharma market. Wi...
Indrykket:17. december 2018
Udløbsdato:11. februar 2019