Account manager (deltid)

Account Manager (deltid) til salg af POS software til butikker/restauranter/caféer   

 

Arbejdsopgaver

Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der kan hjælpe i vores salgsafdeling. Arbejdet vil bestå i følgende:

 

  • Kontakt med nye potentielle kunder via telefonen.
  • Tilbudsskrivning.
  • Afholdelse af kundemøder og demonstration af vores POS system.
  • Opdatering af CRM system.
  • Diverse marketingopgaver. 

 

 

Arbejdet vil foregå fra vores kontor i Århus, og noget af tiden vil du skulle være ude hos kunder. Vi stiller en bil til rådighed som du kan benytte når du skal besøge kunder.

Vi sørger for den nødvendige oplæring i systemer og arbejdsprocesser. Du vil få den hjælp fra kollegaer til eventuelle IT-tekniske opgaver hvis der skulle være behov for dette i salgsarbejdet.   

 

Erfaring og kompetencer

 

  • Meget gerne erfaring fra butik eller restaurant/café – så du før har arbejdet med POS systemer.
  • Meget gerne erfaring med salg.
  • Du er god til at tale med mennesker, og god til at afdække kundernes behov.
  • Du er en erfaren bruger af forskellige IT systemer (Office pakken mm.).
  • Du er hurtig til at sætte dig ind i nye IT systemer.
  • Du er flydende i dansk (både tale og skrift).
  • Du har kørekort.                  

 

 

Vi tilbyder

Et spændende job, hvor du får en alsidig hverdag og et stort ansvar.

Løn efter kvalifikationer.

Den ugentlige arbejdstid vil være 8-15 timer. Stillingen vil være velegnet til en studerende der kan arbejde 1-2 dage pr. uge.   

 

Om Bizsys

Vi udvikler og sælger et webbaseret Point-of-Sale system (kassesystem), som benyttes i detailbutikker, restauranter og caféer.  


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008758Phoenix-0d88a88612019-04-16T00:00:00Account manager (deltid)

Account Manager (deltid) til salg af POS software til butikker/restauranter/caféer   

 

Arbejdsopgaver

Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der kan hjælpe i vores salgsafdeling. Arbejdet vil bestå i følgende:

 

  • Kontakt med nye potentielle kunder via telefonen.
  • Tilbudsskrivning.
  • Afholdelse af kundemøder og demonstration af vores POS system.
  • Opdatering af CRM system.
  • Diverse marketingopgaver. 

 

 

Arbejdet vil foregå fra vores kontor i Århus, og noget af tiden vil du skulle være ude hos kunder. Vi stiller en bil til rådighed som du kan benytte når du skal besøge kunder.

Vi sørger for den nødvendige oplæring i systemer og arbejdsprocesser. Du vil få den hjælp fra kollegaer til eventuelle IT-tekniske opgaver hvis der skulle være behov for dette i salgsarbejdet.   

 

Erfaring og kompetencer

 

  • Meget gerne erfaring fra butik eller restaurant/café – så du før har arbejdet med POS systemer.
  • Meget gerne erfaring med salg.
  • Du er god til at tale med mennesker, og god til at afdække kundernes behov.
  • Du er en erfaren bruger af forskellige IT systemer (Office pakken mm.).
  • Du er hurtig til at sætte dig ind i nye IT systemer.
  • Du er flydende i dansk (både tale og skrift).
  • Du har kørekort.                  

 

 

Vi tilbyder

Et spændende job, hvor du får en alsidig hverdag og et stort ansvar.

Løn efter kvalifikationer.

Den ugentlige arbejdstid vil være 8-15 timer. Stillingen vil være velegnet til en studerende der kan arbejde 1-2 dage pr. uge.   

 

Om Bizsys

Vi udvikler og sælger et webbaseret Point-of-Sale system (kassesystem), som benyttes i detailbutikker, restauranter og caféer.  

Account Manager (deltid) til salg af POS software til butikker restauranter caf er Arbejdsopgaver Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der kan hjælpe i vores salgsafdeling. Arbejdet vil bestå i følgende: Kontakt med nye potentielle kunder via telefonen. Tilbudsskrivning. Afholdelse af kundemøder og demonstration af vores POS system. Opdatering af CRM system. Diverse marketingopgaver. Arbejdet vil foregå fra vores kontor i Århus, og noget af tiden vil du skulle være ude hos kunder. Vi stiller en bil til rådighed som du kan benytte når du skal besøge kunder. Vi sørger for den nødvendige oplæring i systemer og arbejdsprocesser. Du vil få den hjælp fra kollegaer til eventuelle IT-tekniske opgaver hvis der skulle være behov for dette i salgsarbejdet. Erfaring og kompetencer Meget gerne erfaring fra butik eller restaurant caf så du før har arbejdet med POS systemer. Meget gerne erfaring med salg. Du er god til at tale med mennesker, og god til at afdække kundernes behov. Du er en erfaren bruger af forskellige IT systemer (Office pakken mm.). Du er hurtig til at sætte dig ind i nye IT systemer. Du er flydende i dansk (både tale og skrift). Du har kørekort. Vi tilbyder Et spændende job, hvor du får en alsidig hverdag og et stort ansvar. Løn efter kvalifikationer. Den ugentlige arbejdstid vil være 8-15 timer. Stillingen vil være velegnet til en studerende der kan arbejde 1-2 dage pr. uge. Om Bizsys Vi udvikler og sælger et webbaseret Point-of-Sale system (kassesystem), som benyttes i detailbutikker, restauranter og caf er.11jobnet0d88a886100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3510004BIZSYS ApS11Klamsagervej 27 28230ÅbyhøjDKDanmark0
sme@bizsys.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent746966JobNet4976758497675810016-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d88a886https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d88a886https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d88a886&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d88a886&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgEr du den nye Account Manager i BIZSYS ApS?12007991Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg361493330Søren Melgaardsme@bizsys.dkDKDanmarkDKDanmark330014193Vil du være med til at starte en ny afdeling op i Aarhus?Robot Er du Account Manager med stærkt hunter-gen, vedholdende af natur og klar til at tage det næste skridt i din salgskarriere? Kom med på vores rejse, når vi sparker døren ind til nye dele af det danske marked. Her er du med til at skabe værdi og nye forretningsmuligheder, når du sælger nogle af Danmarks flotteste og mest effektive webløsninger og online markedsførings produkter såsom Google Ads, Facebook, Instagram og mange andre spændende digitale produkter til B2B-markedet. Samtidig får du muligheden for at være med i opstarten af en ny afdeling i Aarhus, hvor du kan være med til at sætte dit præg og videreudvikle dine salgsevner. Du driver og lukker salget Her har vi virkelig et godt produkt der er med til at skabe succes for vores kunder. Kombinationen af at man selv booker sine egne møder på telefonen, og herefter følger dem til dørs ved at besøge kunden med henblik på at lave den optimale løsning for kunden. Når man selv booker sine egne møder, motiveres man til at brænde igennem på telefonen mandag, tirsdag og onsdag, så man har nogle gode møder til torsdag og fredag fortæller Salgschef Mads Thomsen. Du er i dialog med alt fra håndværkeren til den øverste ledelse i små og mellemstore virksomheder. Og når du får et salg i hus, overleverer du kunden til vores design-team og vender igen din opmærksomhed mod nye leads. Din hverdag går med, at du: Afholder kundemøder, hvor du præsenterer vores produkter du booker dine møder selv. Afklarer dine kunders behov, og rådgiver om den mest optimale løsning og lukker salget. Vi arbejder målrettet, mens vi har det sjovt Du bliver tilmed en del af et ungt og professionelt team, hvor sociale arrangementer såsom fredagsbarer, julehygge, julefrokosten, sommerfesten og mange andre sociale og faglige arrangementer har stor fokus. Læs her. Vi spiser frokost sammen vi ved nemlig, at dine pauser på jobbet er afgørende for din trivsel og din performance. Af samme årsag har vi også indført 2 ekstra betalte pauser, hvor vi hygger med et spil bordtennis eller fifa så du kan udfordre dine kollegaer slutter Mads Du vil salget og har ja-hatten på! Vi forestiller os, at du er i starten af din salgskarriere, du evt. har prøvet kræfter med telemarketing eller lign. og nu er du klar til nye udfordringer med telefonen som dit redskab og med faste mødetider i en fleksibel hverdag. Herudover passer du godt ind hos os, fordi du: Kan brænde igennem på telefonen gennem energiske samtaler Trives med at have ansvar for dit eget budget og målopnåelse, og har energien til at drive salget og få det i hus. Du er konkurrence menneske med stort K Du har kørekort Interesseret? Ansøgningen sendes til mt@plico.dk. Der er ingen krav til forudgående uddannelse.

Er du Account Manager med stærkt hunter-gen, vedholdende af natur og klar til at tage det næste skridt i din salgskarriere?

Kom med på vores rejse, når vi sparker døren ind til nye dele af det danske marked. Her er du med til at skabe værdi og nye forretningsmuligheder, når du sælger nogle af Danmarks flotteste og mest effektive webløsninger og online markedsførings produkter såsom Google Ads, Facebook, Instagram og mange andre spændende digitale produkter til B2B-markedet.

Samtidig får du muligheden for at være med i opstarten af en ny afdeling i Aarhus, hvor du kan være med til at sætte dit præg og videreudvikle dine salgsevner. Du driver og lukker salget

"Her har vi virkelig et godt produkt der er med til at skabe succes for vores kunder. Kombinationen af at man selv booker sine egne møder på telefonen, og herefter følger dem til dørs ved at besøge kunden med henblik på at lave den optimale løsning for kunden. Når man selv booker sine egne møder, motiveres man til at brænde igennem på telefonen mandag, tirsdag og onsdag, så man har nogle gode møder til torsdag og fredag“ fortæller Salgschef Mads Thomsen.

Du er i dialog med alt fra håndværkeren til den øverste ledelse i små og mellemstore virksomheder. Og når du får et salg i hus, overleverer du kunden til vores design-team og vender igen din opmærksomhed mod nye leads.

Din hverdag går med, at du:

  • Afholder kundemøder, hvor du præsenterer vores produkter – du booker dine møder selv.
  • Afklarer dine kunders behov, og rådgiver om den mest optimale løsning– og lukker salget.

Vi arbejder målrettet, mens vi har det sjovt

Du bliver tilmed en del af et ungt og professionelt team, hvor sociale arrangementer såsom fredagsbarer, julehygge, julefrokosten, sommerfesten og mange andre sociale og faglige arrangementer har stor fokus. Læs her.

"Vi spiser frokost sammen – vi ved nemlig, at dine pauser på jobbet er afgørende for din trivsel og din performance. Af samme årsag har vi også indført 2 ekstra betalte pauser, hvor vi hygger med et spil bordtennis eller fifa – så du kan udfordre dine kollegaer" slutter Mads

Du vil salget – og har ja-hatten på!

Vi forestiller os, at du er i starten af din salgskarriere, du evt. har prøvet kræfter med telemarketing eller lign. – og nu er du klar til nye udfordringer med telefonen som dit redskab og med faste mødetider i en fleksibel hverdag.

Herudover passer du godt ind hos os, fordi du:

  • Kan brænde igennem på telefonen gennem energiske samtaler
  • Trives med at have ansvar for dit eget budget og målopnåelse, og har energien til at drive salget og få det i hus.
  • Du er konkurrence menneske med stort K
  • Du har kørekort

Interesseret?

Ansøgningen sendes til mt@plico.dk. Der er ingen krav til forudgående uddannelse.

Plico A/SAarhus V2019-04-30T00:00:002019-06-19T00:00:00
330023349ANNONCESÆLGER SØGES!Robot Er du den alle kalder den fødte sælger, så er AD-MEDIA den rette arbejdsplads for dig! AD MEDIA producerer annoncefinansierede brochurer, film og håndterer annoncesalget for udvalgte virksomheder, kommuner og foreninger. Og vi gør det så godt, at vi har konstant vokseværk, og har brug for en person der kan bidrage positivt til en hverdag, hvor der altid er gang i et nyt projekt og det næste salg venter lige om hjørnet. Annoncekonsulent med flair for salg Din hovedfunktion bliver annoncesalg for vores mange kunder, hvor telefonen er dit primære arbejdsredskab.Du vil stå med projektansvar overfor de enkelte kunder og opgaver, og det bliver dig, der skal følge salget helt til dørs med indhentning af annoncemateriale samt godkendelse af annoncerne. Vi forventer at • Du nyder at løfte telefonen og ringe ud • Du er god til kundekontakt- og kundepleje • Du har gerne en baggrund inden for salg, men det er ikke et krav • Du trives i en hverdag der er travl og konkurrencepræget, og hvor budgetter er et positivt salgsredskab, der styrker dine salgstal • Du er sulten efter at være den bedste. Dit daglige mål er bare starten for dig Du satser på at sprænge loftet hver dag, for både omsætning og din egen løn! Vi tilbyder • Fast løn plus markedets absolut bedste provisionsordninguden loft, hvor forventet lønniveau er 30.000 50.000 om måneden • Løbende coaching samt salgstræning • En travl hverdag, hvor der også er plads og tid til at have det sjovt Derudover tilbyder vi en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer der arbejder tæt sammen. Vi indkalder løbende kandidater til samtaler. Så hvis du synes jobbet lyder som noget for dig, så tøv ikke med at kontakte Salgschef Per Holmberg på 86 22 01 02.Eller send en ansøgning til job@ad-media.dk. Skriv Annoncesælger i emnefeltet.

Er du den alle kalder den fødte sælger, så er AD-MEDIA den rette arbejdsplads for dig!

AD MEDIA producerer annoncefinansierede brochurer, film og håndterer annoncesalget for udvalgte virksomheder, kommuner og foreninger. Og vi gør det så godt, at vi har konstant vokseværk, og har brug for en person der kan bidrage positivt til en hverdag, hvor der altid er gang i et nyt projekt og det næste salg venter lige om hjørnet. 

Annoncekonsulent med flair for salg
Din hovedfunktion bliver annoncesalg for vores mange kunder, hvor telefonen er dit primære arbejdsredskab.Du vil stå med projektansvar overfor de enkelte kunder og opgaver, og det bliver dig, der skal følge salget helt til dørs med indhentning af annoncemateriale samt godkendelse af annoncerne.

Vi forventer at

• Du nyder at løfte telefonen og ringe ud

• Du er god til kundekontakt- og kundepleje

• Du har gerne en baggrund inden for salg, men det er ikke et krav

• Du trives i en hverdag der er travl og konkurrencepræget, og hvor budgetter er et positivt salgsredskab, der styrker dine salgstal

• Du er sulten efter at være den bedste. Dit daglige mål er bare starten for dig – Du satser på at sprænge loftet hver dag, for både omsætning og din egen løn!

Vi tilbyder

• Fast løn plus markedets absolut bedste provisionsordninguden loft, hvor forventet lønniveau er 30.000 – 50.000 om måneden

• Løbende coaching samt salgstræning

• En travl hverdag, hvor der også er plads og tid til at have det sjovt

Derudover tilbyder vi en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer der arbejder tæt sammen.

Vi indkalder løbende kandidater til samtaler. Så hvis du synes jobbet lyder som noget for dig, så tøv ikke med at kontakte Salgschef Per Holmberg på 86 22 01 02.Eller send en ansøgning til job@ad-media.dk. Skriv ”Annoncesælger” i emnefeltet.

AD-MEDIA ApSAarhus C2019-05-13T00:00:002019-06-14T00:00:00
330026542Salgschef til Jasa Company A/S og Eskimo ApSRobot Virksomheden Jasa Company A S er en danske velkonsolideret handelsvirksomhed, der sælger produkter til byggesektoren både i Danmark og i de nordiske lande. Virksomheden er veldrevet med en årlig omsætning på et 2 cifferet millionbeløb, og er i stærk vækst på de Skandinaviske B2B og B2C markedsplatforme. Virksomheden beskæftiger i alt 55 medarbejdere som har deres daglige gang i henholdsvis Jasa Company A S og koncernselskaberne Jasa Trading og Eskimo i Herning. Stillingen Som salgschef får du ansvaret for ledelse af hele salgsstyrken samt marketingafdelingen i Jasa Company A S og Eskimo ApS og vil få direkte reference til virksomhedens CEO. En af dine strategiske kerneopgaver bliver et tæt sparringsforhold med virksomhedens CEO med det formål at videre- og nyudvikle aktiviteter i salgssegmenterne, der kan smitte positivt af på bundlinjen. Salgschefen er dagligt operativ i virksomheden og har ansvaret for at sammenbinde salgsteamets indsats med support og marketing. Du bliver ligeledes ansvarlig for at følge op på daglige og månedlige mål på kunde-, kæde- eller gruppeniveau, ligesom du skal stå for at afvikle frekvente salgsmøder, der proaktivt understøtter salgs- og marketingarbejdet. Du får direkte ledelse af 15-18 medarbejdere hos Jasa og Eskimo, fordelt over 7 områder i salgsorganisationen som er GDS byggemarkeder, professionelle byggemarkeder, låsesmede, industri, eksport, offentlige kunder og boligforeninger. Med stillingen følger også at salgschefen får selvstændigt ansvar for relationsopbygning med udvalgte strategiske nøglekunder. Af andre opgaver kan nævnes at salgschefen er synlig i eksterne aktiviteter som messer, kundeinitiativer, storkundemøder med mere. Kandidaten Vi har en klar forventning om, at du kan dokumentere, at du evner at lede gennem andre og har skabt stærke salgsledelsesresultater. At du er synlig, tydelig og en stærk formidler internt såvel som eksternt. Du skaber følgeskab og ved hvornår du skal gå foran, ved siden af eller stå bagerst. Den rette kandidat er stærkt kodet af salgsledelse og evner at arbejde taktisk analytisk på flere niveauer. Du skal som vores nye salgschef også være empatisk, nysgerrig og have godt humør, der kan smitte af i en travl hverdag i en virksomhed, hvor der er højt til loftet. Vi forestiller os at du har relevant uddannelse og minimum 5 års frisk erfaring med succesrig salgsledelse. Har du brancheerfaring fra en mellemstor handelsvirksomhed, er det rigtig godt, men ikke en nødvendighed. Ansøgning Hvis du er virksomhedernes nye salgschef bedes du sende os din ansøgning og CV i pdf format inden den 3. juni 2019 kl. 08.00. Vær opmærksom på at ansøgninger skal sendes online via linket i stillingsopslaget for at blive registreret og besvaret i forhold til gældende EU GDPR lovgivning. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Partner Søren W. Hansen. Du kan læse mere om virksomhederne på www.jasaco.dk og www.eskimo.dk Du kan læse mere om os på vores hjemmesider: http: www.jasaco.dk http: www.eskimo.dk

Virksomheden
Jasa Company A/S er en danske velkonsolideret handelsvirksomhed, der sælger produkter til byggesektoren både i Danmark og i de nordiske lande. Virksomheden er veldrevet med en årlig omsætning på et 2 cifferet millionbeløb, og er i stærk vækst på de Skandinaviske B2B og B2C markedsplatforme.

Virksomheden beskæftiger i alt 55 medarbejdere som har deres daglige gang i henholdsvis Jasa Company A/S og koncernselskaberne Jasa Trading og Eskimo i Herning.


Stillingen
Som salgschef får du ansvaret for ledelse af hele salgsstyrken samt marketingafdelingen i Jasa Company A/S og Eskimo ApS og vil få direkte reference til virksomhedens CEO.

En af dine strategiske kerneopgaver bliver et tæt sparringsforhold med virksomhedens CEO med det formål at videre- og nyudvikle aktiviteter i salgssegmenterne, der kan smitte positivt af på bundlinjen.

Salgschefen er dagligt operativ i virksomheden og har ansvaret for at sammenbinde salgsteamets indsats med support og marketing. Du bliver ligeledes ansvarlig for at følge op på daglige og månedlige mål på kunde-, kæde- eller gruppeniveau, ligesom du skal stå for at afvikle frekvente salgsmøder, der proaktivt understøtter salgs- og marketingarbejdet.

Du får direkte ledelse af 15-18 medarbejdere hos Jasa og Eskimo, fordelt over 7 områder i salgsorganisationen som er GDS byggemarkeder, professionelle byggemarkeder, låsesmede, industri, eksport, offentlige kunder og boligforeninger.

Med stillingen følger også at salgschefen får selvstændigt ansvar for relationsopbygning med udvalgte strategiske nøglekunder.

Af andre opgaver kan nævnes at salgschefen er synlig i eksterne aktiviteter som messer, kundeinitiativer, storkundemøder med mere.

Kandidaten
Vi har en klar forventning om, at du kan dokumentere, at du evner at lede gennem andre og har skabt stærke salgsledelsesresultater. At du er synlig, tydelig og en stærk formidler internt såvel som eksternt. Du skaber følgeskab og ved hvornår du skal gå foran, ved siden af eller stå bagerst.

Den rette kandidat er stærkt kodet af salgsledelse og evner at arbejde taktisk analytisk på flere niveauer.

Du skal som vores nye salgschef også være empatisk, nysgerrig og have godt humør, der kan smitte af i en travl hverdag i en virksomhed, hvor der er højt til loftet.

Vi forestiller os at du har relevant uddannelse og minimum 5 års frisk erfaring med succesrig salgsledelse. Har du brancheerfaring fra en mellemstor handelsvirksomhed, er det rigtig godt, men ikke en nødvendighed.

Ansøgning
Hvis du er virksomhedernes nye salgschef bedes du sende os din ansøgning og CV i pdf format inden den 3. juni 2019 kl. 08.00.

Vær opmærksom på at ansøgninger skal sendes online via linket i stillingsopslaget for at blive registreret og besvaret i forhold til gældende EU GDPR lovgivning.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Partner Søren W. Hansen.

Du kan læse mere om virksomhederne på www.jasaco.dk og www.eskimo.dk

Du kan læse mere om os på vores hjemmesider:

http://www.jasaco.dk

http://www.eskimo.dk

Colo ApSLystrup2019-05-16T00:00:002019-06-03T00:00:00
330017506IT Account ManagerRobot IT Account Manager HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder. Vi arbejder primært med IT-infrastruktur netværk, servere, wifi, pc er, printere, scannere, kamera og telefoni. Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder. Jobbet:Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet. Vores ønsker til kandidater:Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling kort sagt en vindertype. Du har 1-4 års salgserfaring Gerne erfaring med telemarketing Struktureret Arbejdsom Målrettet Kendskab eller flair for IT Du er troværdig og har en troværdig udstråling Vi kan tilbyde:Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for. Send ansøgning spørgsmål til ld@hosthouse.dk Web: www.HostHouse.dkOBSSe bort fra ansøgningsfristen, da annoncen bliver lukket lige så snart den rette person er fundet.

IT Account Manager

HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder.
Vi arbejder primært med IT-infrastruktur – netværk, servere, wifi, pc’er, printere, scannere, kamera og telefoni.
Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder.

Jobbet:
Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder/forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet.

Vores ønsker til kandidater:
Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling – kort sagt en vindertype.

  • Du har 1-4 års salgserfaring
  • Gerne erfaring med telemarketing
  • Struktureret
  • Arbejdsom
  • Målrettet
  • Kendskab eller flair for IT
  • Du er troværdig og har en troværdig udstråling

Vi kan tilbyde:
Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension & sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for.

Send ansøgning/spørgsmål til ld@hosthouse.dk


Web: www.HostHouse.dk



OBS
Se bort fra ansøgningsfristen, da annoncen bliver lukket lige så snart den rette person er fundet.

HOSTHOUSE IT ApSVejle2019-05-06T00:00:002019-07-01T00:00:00
330008103Webshop og kundeservice-ansvarligRobot Webshop- og kundeservice-ansvarlig Har du en interesse for e-handel og flair for at give kunder den bedste oplevelse? Så er det måske lige dig Outlet Cykler søger som den ansvarlige for webshop og kundeservice. OutletCykler.dk er en onlinebaseret cykelforretning i rivende vækst. Vi søger en dygtig shop administrator og kundeservice-ansvarlig til at varetage den daglige vedligeholdelse af vores webshop. Selve jobbet: Du får ansvaret for at vedligeholde vores webshop, både når det kommer til udvidelser af vores sortiment, og nye produkter skal oprettes og beskrives. Men også når det kommer til arbejdsopgaver som prissætning, tilbudskampanger, søgemaskineoptimering, konverteringsoptimering og lign.* Herudover får du ansvaret for at koordinere og svare på kundehenvendelser gennem primært mail og chat. Kundehenvendelserne består primært i kundeforespørgsler før bestilling, og vi forventer at du kan arbejde struktureret med kundens behov i fokus. Som sidebeskæftigelse står du desuden for de sociale medier samt vores nyhedsbrev. Heraf at vi har interessant indhold som rammer og involverer vores målgruppe begge steder. *Det vil klart være en fordel hvis du behersker værktøjer som: Adobe Photoshop og Google Analytics. Jobprofil: Du kan arbejde selvstændigt og selv vurdere arbejdsopgavers væsentlighed. Du arbejder struktureret, men kan samtidigt have mange bolde i luften. Venlig og imødekommende Kan formulere dig fejlfrit på skrift. Har lyst til at udvikle dig. Det er ikke et krav at du har kendskab til cykling. Men det er klart, at vi forventer at du har lyst til at udvide din horisont inden for cykling. Sådan at du fremadrettet ud fra vores kunders behov, kan vejlede dem til de bedste produkter. Derudover ser gerne at du besidder gåpåmod, og at du har erfaring med vedligeholdelse af en hjemmeside. Så har du lyst til et spændende og ansvarsfuldt job. Så tilbyder vi et job med personlig frihed og udviklingsmuligheder i en dynamisk e-handelsvirksomhed, hvor der ofte ikke er langt fra tanke til handling. Indsend din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette. Kontakt: Thomas Hansen Indehaver 2097 5723 mail@outletcykler.dk

Webshop- og kundeservice-ansvarlig

 

Har du en interesse for e-handel og flair for at give kunder den bedste oplevelse?

 

Så er det måske lige dig Outlet Cykler søger som den ansvarlige for webshop og kundeservice. OutletCykler.dk er en onlinebaseret cykelforretning i rivende vækst. Vi søger en dygtig shop administrator og kundeservice-ansvarlig til at varetage den daglige vedligeholdelse af vores webshop.

 

Selve jobbet:

 

Du får ansvaret for at vedligeholde vores webshop, både når det kommer til udvidelser af vores sortiment, og nye produkter skal oprettes og beskrives. Men også når det kommer til arbejdsopgaver som prissætning, tilbudskampanger, søgemaskineoptimering, konverteringsoptimering og lign.*

 

Herudover får du ansvaret for at koordinere og svare på kundehenvendelser gennem primært mail og chat. Kundehenvendelserne består primært i kundeforespørgsler før bestilling, og vi forventer at du kan arbejde struktureret med kundens behov i fokus.

 

Som sidebeskæftigelse står du desuden for de sociale medier samt vores nyhedsbrev. Heraf at vi har interessant indhold som rammer og involverer vores målgruppe begge steder.

 

*Det vil klart være en fordel hvis du behersker værktøjer som: Adobe Photoshop og Google Analytics.

 

Jobprofil:

 

  • Du kan arbejde selvstændigt og selv vurdere arbejdsopgavers væsentlighed.
  • Du arbejder struktureret, men kan samtidigt have mange bolde i luften.
  • Venlig og imødekommende
  • Kan formulere dig fejlfrit på skrift.
  • Har lyst til at udvikle dig.

 

Det er ikke et krav at du har kendskab til cykling. Men det er klart, at vi forventer at du har lyst til at udvide din horisont inden for cykling. Sådan at du fremadrettet ud fra vores kunders behov, kan vejlede dem til de bedste produkter. Derudover ser gerne at du besidder gåpåmod, og at du har erfaring med vedligeholdelse af en hjemmeside.

 

Så har du lyst til et spændende og ansvarsfuldt job. Så tilbyder vi et job med personlig frihed og udviklingsmuligheder i en dynamisk e-handelsvirksomhed, hvor der ofte ikke er langt fra tanke til handling.

Indsend din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette.

 

Kontakt:

 

Thomas Hansen

Indehaver

2097 5723

mail@outletcykler.dk

DEMSTRUP CYKEL OUTLET ApSKjellerup2019-04-15T00:00:002019-06-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vil du være med til at starte en ny afdeling op i Aarhus?

Plico A/S

Aarhus V
Er du Account Manager med stærkt hunter-gen, vedholdende af natur og klar til at tage det næste skridt i din salgskarriere? Kom med på vores rejse, når vi sparker døren ind til nye dele af det danske marked. Her er du med til at skabe værdi og nye f...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:19. juni 2019

ANNONCESÆLGER SØGES!

AD-MEDIA ApS

Aarhus C
Er du den alle kalder den fødte sælger, så er AD-MEDIA den rette arbejdsplads for dig! AD MEDIA producerer annoncefinansierede brochurer, film og håndterer annoncesalget for udvalgte virksomheder, kommuner og foreninger. Og vi gør det så godt, at vi...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:14. juni 2019

Salgschef til Jasa Company A/S og Eskimo ApS

Colo ApS

Lystrup
Virksomheden Jasa Company A S er en danske velkonsolideret handelsvirksomhed, der sælger produkter til byggesektoren både i Danmark og i de nordiske lande. Virksomheden er veldrevet med en årlig omsætning på et 2 cifferet millionbeløb, og er i stærk...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

IT Account Manager

HOSTHOUSE IT ApS

Vejle
IT Account Manager HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemst...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Webshop og kundeservice-ansvarlig

DEMSTRUP CYKEL OUTLET ApS

Kjellerup
Webshop- og kundeservice-ansvarlig Har du en interesse for e-handel og flair for at give kunder den bedste oplevelse? Så er det måske lige dig Outlet Cykler søger som den ansvarlige for webshop og kundeservice. OutletCykler.dk er en onlinebaseret cy...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:10. juni 2019