Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Account manager (deltid)

Account Manager (deltid) til salg af POS software til butikker/restauranter/caféer   

 

Arbejdsopgaver

Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der kan hjælpe i vores salgsafdeling. Arbejdet vil bestå i følgende:

 

  • Kontakt med nye potentielle kunder via telefonen.
  • Tilbudsskrivning.
  • Afholdelse af kundemøder og demonstration af vores POS system.
  • Opdatering af CRM system.
  • Diverse marketingopgaver. 

 

 

Arbejdet vil foregå fra vores kontor i Århus, og noget af tiden vil du skulle være ude hos kunder. Vi stiller en bil til rådighed som du kan benytte når du skal besøge kunder.

Vi sørger for den nødvendige oplæring i systemer og arbejdsprocesser. Du vil få den hjælp fra kollegaer til eventuelle IT-tekniske opgaver hvis der skulle være behov for dette i salgsarbejdet.   

 

Erfaring og kompetencer

 

  • Meget gerne erfaring fra butik eller restaurant/café – så du før har arbejdet med POS systemer.
  • Meget gerne erfaring med salg.
  • Du er god til at tale med mennesker, og god til at afdække kundernes behov.
  • Du er en erfaren bruger af forskellige IT systemer (Office pakken mm.).
  • Du er hurtig til at sætte dig ind i nye IT systemer.
  • Du er flydende i dansk (både tale og skrift).
  • Du har kørekort.                  

 

 

Vi tilbyder

Et spændende job, hvor du får en alsidig hverdag og et stort ansvar.

Løn efter kvalifikationer.

Den ugentlige arbejdstid vil være 8-15 timer. Stillingen vil være velegnet til en studerende der kan arbejde 1-2 dage pr. uge.   

 

Om Bizsys

Vi udvikler og sælger et webbaseret Point-of-Sale system (kassesystem), som benyttes i detailbutikker, restauranter og caféer.  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008758Phoenix-0d88a88612019-04-16T00:00:00Account manager (deltid)

Account Manager (deltid) til salg af POS software til butikker/restauranter/caféer   

 

Arbejdsopgaver

Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der kan hjælpe i vores salgsafdeling. Arbejdet vil bestå i følgende:

 

  • Kontakt med nye potentielle kunder via telefonen.
  • Tilbudsskrivning.
  • Afholdelse af kundemøder og demonstration af vores POS system.
  • Opdatering af CRM system.
  • Diverse marketingopgaver. 

 

 

Arbejdet vil foregå fra vores kontor i Århus, og noget af tiden vil du skulle være ude hos kunder. Vi stiller en bil til rådighed som du kan benytte når du skal besøge kunder.

Vi sørger for den nødvendige oplæring i systemer og arbejdsprocesser. Du vil få den hjælp fra kollegaer til eventuelle IT-tekniske opgaver hvis der skulle være behov for dette i salgsarbejdet.   

 

Erfaring og kompetencer

 

  • Meget gerne erfaring fra butik eller restaurant/café – så du før har arbejdet med POS systemer.
  • Meget gerne erfaring med salg.
  • Du er god til at tale med mennesker, og god til at afdække kundernes behov.
  • Du er en erfaren bruger af forskellige IT systemer (Office pakken mm.).
  • Du er hurtig til at sætte dig ind i nye IT systemer.
  • Du er flydende i dansk (både tale og skrift).
  • Du har kørekort.                  

 

 

Vi tilbyder

Et spændende job, hvor du får en alsidig hverdag og et stort ansvar.

Løn efter kvalifikationer.

Den ugentlige arbejdstid vil være 8-15 timer. Stillingen vil være velegnet til en studerende der kan arbejde 1-2 dage pr. uge.   

 

Om Bizsys

Vi udvikler og sælger et webbaseret Point-of-Sale system (kassesystem), som benyttes i detailbutikker, restauranter og caféer.  

2019-06-12T00:53:06.283 Account Manager (deltid) til salg af POS software til butikker restauranter caf er Arbejdsopgaver Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der kan hjælpe i vores salgsafdeling. Arbejdet vil bestå i følgende: Kontakt med nye potentielle kunder via telefonen. Tilbudsskrivning. Afholdelse af kundemøder og demonstration af vores POS system. Opdatering af CRM system. Diverse marketingopgaver. Arbejdet vil foregå fra vores kontor i Århus, og noget af tiden vil du skulle være ude hos kunder. Vi stiller en bil til rådighed som du kan benytte når du skal besøge kunder. Vi sørger for den nødvendige oplæring i systemer og arbejdsprocesser. Du vil få den hjælp fra kollegaer til eventuelle IT-tekniske opgaver hvis der skulle være behov for dette i salgsarbejdet. Erfaring og kompetencer Meget gerne erfaring fra butik eller restaurant caf så du før har arbejdet med POS systemer. Meget gerne erfaring med salg. Du er god til at tale med mennesker, og god til at afdække kundernes behov. Du er en erfaren bruger af forskellige IT systemer (Office pakken mm.). Du er hurtig til at sætte dig ind i nye IT systemer. Du er flydende i dansk (både tale og skrift). Du har kørekort. Vi tilbyder Et spændende job, hvor du får en alsidig hverdag og et stort ansvar. Løn efter kvalifikationer. Den ugentlige arbejdstid vil være 8-15 timer. Stillingen vil være velegnet til en studerende der kan arbejde 1-2 dage pr. uge. Om Bizsys Vi udvikler og sælger et webbaseret Point-of-Sale system (kassesystem), som benyttes i detailbutikker, restauranter og caf er.11jobnet0d88a886100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3510004BIZSYS ApS11Klamsagervej 27 28230ÅbyhøjDKDanmark0sme@bizsys.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent746966JobNet4976758497675810016-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d88a886https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d88a886https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d88a886&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d88a886&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg361493330Søren Melgaardsme@bizsys.dkDKDanmarkDKDanmark330045381Account Manager søges til e-commerce startup i høj vækst!Robot Har du teknisk snilde og sans for detaljer? Brænder du for at yde en god kundesupport, at rådgive og sælge nye løsninger ind til eksisterende kunder, og har du mod på at varetage egen kundeportefølje? Hos Salecto har vi vokseværk, og vi har derfor den helt rigtige stilling til dig med opstart snarest. Salecto er en e-commerce platform i hjertet af Åbyhøj, der fokuserer på at levere webshops baseret på vores egen Salecto-motor. Vores produkt er nytænkende, og vores salgsmetode er rådgivende vi ønsker at se vores kunder få succes, da kundernes succes avler vores succes. Som Account Manager vil dine arbejdsopgaver ligge i samspillet mellem rådgivning af og opsalg til vores kundeportefølje inden for design og webudvikling af funktioner. Det er centralt, at du formår at arbejde struktureret omkring hele processen og yde proaktiv støtte og support til kunden. Du overtager kunder fra vores Onboarding team, som har bygget deres webshop, og skal nu sørge for, at kunden trives, supporteres og vækster deres online forretning. Du vil blive en del af vores Customer Succes team, som er ansvarlig for kundetilfredshed og økonomisk vækst for vores online kunder. Det er forretningskritisk, at du er positiv, effektiv og med stort overskud hjælper vores kunder. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være: Supportering af kunder angående drift, udvikling af webshops og besvarelse af forfaldende spørgsmål til platformen. Struktureret opsalg af nye funktioner og udbyggende løsninger overfor kundeporteføljen. Opnå månedlige teambudgetter. Varetagelse af egen kundeportefølje. Sikre samarbejde med kundeportefølje, som omfatter: udvikling, fastholdelse og tilfredshed. Samarbejde med vores Udviklingsteam om optimering af kundernes nuværende løsninger med baggrund i best-practice og user experience. Id generering til udvikling af Salecto-platformen. Research og test af nye moduler, som kan integreres på Salecto-platformen. Udarbejdelse af videoguides og FAQ. Vi leder efter dig, hvis du: Har 1 2 års erfaring med kundeservice og salg over telefonen til erhverv. Har en grundlæggende forståelse for HTML og CSS. Lærer hurtigt og interesserer dig for e-handel. Har en grundlæggende forståelse for digital marketing. Har et højt energiniveau og evnen til at smile gennem telefonen . Er imødekommende, hjælpsom og går den ekstra mil for at sikre tilfredse kunder. Har en evne til at arbejde selvstændigt og bevare overblikket med mange bolde i luften. Trives i et resultatorienteret miljø. Er proaktiv og konstant søger muligheder for at lære mere og dygtiggøre dig. Har ambitioner på egne og Salectos vegne. Sætter en ære i at yde et højt serviceniveau og levere effektivt. Til den rette kandidat tilbyder vi: Muligheden for at være en nøglespiller og opbygge din karriere i en hastigt voksende virksomhed. En konkurrencedygtig løn. En fantastisk arbejdsplads i Åbyhøj, hvor du får stillet en lækker kontorplads til rådighed. En iværksætterånd, der giver plads til store armbevægelser. Et spændende job med masser af udfordringer. Frokost- og frugtordning. Salecto er placeret i samme hus som søsterselskabet Conversio, og vi arbejder tæt sammen i dagligdagen. Vi er præget af en frihed under ansvar tilgang, og vi udfordrer hinanden på det faglige og på det personlige plan, da det er centralt for os at udvikle os som mennesker og som medarbejdere. Vil du vide mere om Salecto som arbejdsplads, så besøg vores søsterselskab, Conversios karriereside. Interesseret? Hvis du synes, at det lyder som en stilling for dig, så send en motiveret ansøgning samt dit CV til HR Operations Manager Christina Lolck på mail clo@salecto.com med emnet Account Manager . Skulle du have et par spørgsmål, inden du er klar til at skrive din ansøgning, kan du også kontakte os på tlf. 45 70 666 509.

Har du teknisk snilde og sans for detaljer? Brænder du for at yde en god kundesupport, at rådgive og sælge nye løsninger ind til eksisterende kunder, og har du mod på at varetage egen kundeportefølje? Hos Salecto har vi vokseværk, og vi har derfor den helt rigtige stilling til dig med opstart snarest.

Salecto er en e-commerce platform i hjertet af Åbyhøj, der fokuserer på at levere webshops baseret på vores egen Salecto-motor. Vores produkt er nytænkende, og vores salgsmetode er rådgivende – vi ønsker at se vores kunder få succes, da kundernes succes avler vores succes.

Som Account Manager vil dine arbejdsopgaver ligge i samspillet mellem rådgivning af og opsalg til vores kundeportefølje inden for design og webudvikling af funktioner. Det er centralt, at du formår at arbejde struktureret omkring hele processen og yde proaktiv støtte og support til kunden. Du overtager kunder fra vores Onboarding team, som har bygget deres webshop, og skal nu sørge for, at kunden trives, supporteres og vækster deres online forretning. Du vil blive en del af vores Customer Succes team, som er ansvarlig for kundetilfredshed og økonomisk vækst for vores online kunder. Det er forretningskritisk, at du er positiv, effektiv og med stort overskud hjælper vores kunder.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Supportering af kunder angående drift, udvikling af webshops og besvarelse af forfaldende spørgsmål til platformen.
  • Struktureret opsalg af nye funktioner og udbyggende løsninger overfor kundeporteføljen.
  • Opnå månedlige teambudgetter.
  • Varetagelse af egen kundeportefølje.
  • Sikre samarbejde med kundeportefølje, som omfatter: udvikling, fastholdelse og tilfredshed.
  • Samarbejde med vores Udviklingsteam om optimering af kundernes nuværende løsninger med baggrund i best-practice og user experience.
  • Idégenerering til udvikling af Salecto-platformen.
  • Research og test af nye moduler, som kan integreres på Salecto-platformen.
  • Udarbejdelse af videoguides og FAQ.

Vi leder efter dig, hvis du:

  • Har 1 – 2 års erfaring med kundeservice og salg over telefonen til erhverv.
  • Har en grundlæggende forståelse for HTML og CSS.
  • Lærer hurtigt og interesserer dig for e-handel.
  • Har en grundlæggende forståelse for digital marketing.
  • Har et højt energiniveau og evnen til at smile “gennem telefonen”.
  • Er imødekommende, hjælpsom og går den ekstra mil for at sikre tilfredse kunder.
  • Har en evne til at arbejde selvstændigt og bevare overblikket med mange bolde i luften.
  • Trives i et resultatorienteret miljø.
  • Er proaktiv og konstant søger muligheder for at lære mere og dygtiggøre dig.
  • Har ambitioner på egne og Salectos vegne.
  • Sætter en ære i at yde et højt serviceniveau og levere effektivt.

Til den rette kandidat tilbyder vi:

  • Muligheden for at være en nøglespiller og opbygge din karriere i en hastigt voksende virksomhed.
  • En konkurrencedygtig løn.
  • En fantastisk arbejdsplads i Åbyhøj, hvor du får stillet en lækker kontorplads til rådighed.
  • En iværksætterånd, der giver plads til store armbevægelser.
  • Et spændende job med masser af udfordringer.
  • Frokost- og frugtordning.

Salecto er placeret i samme hus som søsterselskabet Conversio, og vi arbejder tæt sammen i dagligdagen. Vi er præget af en frihed under ansvar tilgang, og vi udfordrer hinanden på det faglige og på det personlige plan, da det er centralt for os at udvikle os som mennesker og som medarbejdere. Vil du vide mere om Salecto som arbejdsplads, så besøg vores søsterselskab, Conversios karriereside.

Interesseret?

Hvis du synes, at det lyder som en stilling for dig, så send en motiveret ansøgning samt dit CV til HR Operations Manager Christina Lolck på mail clo@salecto.com med emnet ”Account Manager”. Skulle du have et par spørgsmål, inden du er klar til at skrive din ansøgning, kan du også kontakte os på tlf. +45 70 666 509.

 

Conversio ApSÅbyhøj2019-06-18T00:00:002019-07-05T00:00:00
330044073Er du vores nye erhvervsrådgiver?Robot Som erhvervsrådgiver hos Søgemedier vil din primære opgave være at få nye kunder til firmaet samt at hjælpe vores kunder med at overskue hvilke markedsføringsaktiviteter, de bør investere tid og penge i. Du behøver ikke være ekspert i online markedsføring, så længe du brænder for at sælge de produkter, vi tilbyder. Det gør vi nemlig! Vi sikrer en god garantiløn og favorabel provisionsaftale. Forventningen efter et år er en årlig løn mellem 400.000 kr. til 600.000 kr., da du selv opbygger din egen portefølje. En erhvervsrådgivers opgaver Opsøge og møde potentielle kunder Skabe gode relationer til dine kunder Opbygning af egen portefølje Udarbejde markedsføringsplaner, opsætte budgetter og forhandle priser i samråd med kunden Booke møder hver mandag sammen med dit team Sådan ser din profil ud Du er den udadvendte type, der forstår at snakke med kunder Du er en dygtig sælger, som står inde for de produkter, du tilbyder Du har et højt aktivitetsniveau - også i perioder, hvor salget svigter Du er målrettet og struktureret Du trives som kørende konsulent Det tilbyder vi Vi tilbyder dig et job med frihed under ansvar, egen kundeportefølje ud fra din bopæl og nærområde, pension, sundhedsforsikring og en fast grundløn med en attraktiv provisionsmodel uden loft. Derudover har vi markedets mest attraktive portefølje gensalgsmodel. På trods af din hjemmearbejdsplads er du ikke alene! Vi afholder flere gange årligt kurser, ugentlige webinarer samt sociale aktiviteter, der er med til at sikre, at du er en del af en samlet enhed med rigtig gode kolleger. Du får feriefridage og kørselsgodtgørelse efter statens takster og stiller selv bil til rådighed. Tiltrædelse vil være 5. august.

Som erhvervsrådgiver hos Søgemedier vil din primære opgave være at få nye kunder til firmaet samt at hjælpe vores kunder med at overskue hvilke markedsføringsaktiviteter, de bør investere tid og penge i.

Du behøver ikke være ekspert i online markedsføring, så længe du brænder for at sælge de produkter, vi tilbyder. Det gør vi nemlig!

Vi sikrer en god garantiløn og favorabel provisionsaftale. Forventningen efter et år er en årlig løn mellem 400.000 kr. til 600.000 kr., da du selv opbygger din egen portefølje.

En erhvervsrådgivers opgaver

  • Opsøge og møde potentielle kunder
  • Skabe gode relationer til dine kunder
  • Opbygning af egen portefølje
  • Udarbejde markedsføringsplaner, opsætte budgetter og forhandle priser i samråd med kunden
  • Booke møder hver mandag sammen med dit team

Sådan ser din profil ud

  • Du er den udadvendte type, der forstår at snakke med kunder
  • Du er en dygtig sælger, som står inde for de produkter, du tilbyder
  • Du har et højt aktivitetsniveau - også i perioder, hvor salget svigter
  • Du er målrettet og struktureret
  • Du trives som kørende konsulent

Det tilbyder vi

Vi tilbyder dig et job med frihed under ansvar, egen kundeportefølje ud fra din bopæl og nærområde, pension, sundhedsforsikring og en fast grundløn med en attraktiv provisionsmodel uden loft. Derudover har vi markedets mest attraktive portefølje/gensalgsmodel.

På trods af din hjemmearbejdsplads er du ikke alene! Vi afholder flere gange årligt kurser, ugentlige webinarer samt sociale aktiviteter, der er med til at sikre, at du er en del af en samlet enhed med rigtig gode kolleger.

Du får feriefridage og kørselsgodtgørelse efter statens takster og stiller selv bil til rådighed.

Tiltrædelse vil være 5. august.

SØGEMEDIER A/SAarhus V2019-06-15T00:00:002019-08-04T00:00:00
330048524Account Manager, Sports Nutrition Europe - AarhusRobot Are you ready to take on responsibility for a number of dedicated and highly demanding customers within the sports nutrition and medical industry in Europe and help reaching our ambitious sales targets as Account Manager for Arla Foods Ingredients. AFI produces and markets specialized protein ingredients for the global Infant nutrition, medical nutrition, sports nutrition and functional food industry. We are an independent company within the Arla Foods Group, with an ambition to become the true global leader of the value-added whey business. Take AFI s dairy business to the next level As part of Arla Foods Ingredients office in Viby Denmark, you will be responsible for value-added sales of ingredients to sports nutrition customers in southern European markets . The customer portfolio will reach from smaller individual customers to big international customers where Key Account Management experience will come in handy. You will handle your own customer portfolio with a high degree of support from our very skilled team within sports nutrition. It is therefore important that you have a high degree of goal-oriented drive towards the customer, but also as team player with the rest of the organization. You will encourage and develop strategic partnerships with key customers as well as internal stakeholders within the commercial organization. You will use your business sense and analytical mind-set when you identify and pursue new opportunities to develop our business even further. You will be part of the European sales team in SBU Health and Performance and report to the Head of Sales, and you will also be a key part of the global sales team. You can look forward to a position, where you will play a significant part in the implementation of the business unit strategy and be responsible for making and executing customer plans as well as making sure that targets are met. Furthermore, we will rely on you as a key player to contribute actively to developing the business unit, as well as developing AFI as a whole. Expect about 50-70 travel days a year mainly to destinations in southern Europe either as customer visits or participation in trade shows. You will be based in Viby Denmark. Excellent sales skills and language competences combined with ambition and drive You have a strong commercial drive and have a proven BTB sales experience preferably within the ingredients industry. Furthermore, it will be a great asset if you speak Spanish and or French as these will be important markets for you to handle. You have a technical product understanding either from your educational background or your work experience, which will enable you to understand our offering to the sports and medical nutrition industry and use this actively to grow your business area. You have a proven record of working systematically with both small and big customers in a long term strategic business and you must be able to handle varying workloads, keep calm when things are hectic and stand your ground when the going gets tough. Furthermore, you are driven by results and are capable of obtaining the best possible deals through professional and authoritative negotiations. You have a flair for numbers and work in a structured way with your assignments. As you will be operating in a truly international environment, you will need extraordinarily good communication skills to appreciate different cultures, as well as the ability to cooperate with people at all levels. Application and contact Please apply as soon as possible and no later than 5 August. We will continuously invite candidates for further process and will get back to you, once we have reviewed your application thoroughly.

Are you ready to take on responsibility for a number of dedicated and highly demanding customers within the sports nutrition and medical industry in Europe and help reaching our ambitious sales targets as Account Manager for Arla Foods Ingredients.

AFI produces and markets specialized protein ingredients for the global Infant nutrition, medical nutrition, sports nutrition and functional food industry. We are an independent company within the Arla Foods Group, with an ambition to become the true global leader of the value-added whey business. 

Take AFI’s dairy business to the next level

As part of Arla Foods Ingredients office in Viby Denmark, you will be responsible for value-added sales of ingredients to sports nutrition customers in southern European markets . The customer portfolio will reach from smaller individual customers to big international customers where Key Account Management experience will come in handy.

You will handle your own customer portfolio with a high degree of support from our very skilled team within sports nutrition. It is therefore important that you have a high degree of goal-oriented drive towards the customer, but also as team player with the rest of the organization. You will encourage and develop strategic partnerships with key customers as well as internal stakeholders within the commercial organization.

You will use your business sense and analytical mind-set when you identify and pursue new opportunities to develop our business even further. You will be part of the European sales team in SBU Health and Performance and report to the Head of Sales, and you will also be a key part of the global sales team. You can look forward to a position, where you will play a significant part in the implementation of the business unit strategy and be responsible for making and executing customer plans as well as making sure that targets are met. Furthermore, we will rely on you as a key player to contribute actively to developing the business unit, as well as developing AFI as a whole.

Expect about 50-70 travel days a year mainly to destinations in southern Europe either as customer visits or participation in trade shows. You will be based in Viby Denmark.

Excellent sales skills and language competences combined with ambition and drive

You have a strong commercial drive and have a proven BTB sales experience preferably within the ingredients industry. Furthermore, it will be a great asset if you speak Spanish and or French as these will be important markets for you to handle. You have a technical product understanding either from your educational background or your work experience, which will enable you to understand our offering to the sports and medical nutrition industry and use this actively to grow your business area.

You have a proven record of working systematically with both small and big customers in a long term strategic business and you must be able to handle varying workloads, keep calm when things are hectic and stand your ground when the going gets tough. Furthermore, you are driven by results and are capable of obtaining the best possible deals through professional and authoritative negotiations.

You have a flair for numbers and work in a structured way with your assignments. As you will be operating in a truly international environment, you will need extraordinarily good communication skills to appreciate different cultures, as well as the ability to cooperate with people at all levels.

Application and contact

Please apply as soon as possible and no later than 5 August. We will continuously invite candidates for further process and will get back to you, once we have reviewed your application thoroughly.

ARLA FOODS AMBAViby J2019-06-24T00:00:002019-08-05T00:00:00
330048094Sælger i Region ØstRobot Brænder du for salg til virksomheder i mange brancher? Ved du noget om dæk? Er du en af branchens tunge drenge ? Er du struktureret, flittig, målrettet og en vindertype? Hvis du kan svare ja til ovenstående, så har vi en super spændende udfordring til dig, hvor du får en spændende dagligdag, gode kolleger og et job, hvor du kan gøre en afgørende forskel. Og for nogle af vores centre, kan du ligefrem være den afgørende faktor i bestræbelserne på at få succes. Dit job bliver at servicere og sælge vores palette af løsninger til vores kundesegmenter (Last, Agro og Light-segmentet). Titlen bliver sælger, hvor du refererer til salgschefen for Region Øst. Du bliver nøglepersonen i vores bestræbelser på at få endnu flere kunder, større omsætning og udvikle endnu flere løsninger til vores segmenter. Du kommer samtidig til at sikre, at vores udvikling fortsætter. Dine primære arbejdsopgaver ? Planlægge og gennemføre kundebesøg over hele Region Øst i samarbejde med salgschefen og regionschefen. ? Tilbyde løsninger til kunder som er tilknyttet vores 13 centre i Region Øst. ? Medvirke til at tilpasse og udvikle strategierne inden for vores segmenter. ? Deltage i udarbejdelsen af handlingsplaner i samarbejde med salgschefen, regionschefen og centerlederne. Som sælger i Euromaster Danmark kommer du til at arbejde med de bedste dæk mærker inden for branchen. Du er med til at definere kundepotentialet og -behov, og på den baggrund implementerer du i samarbejde med dine kolleger de relevante tiltag på området, som kan medvirke til, at vi når vores målsætninger. Lidt om dig ? Du har en stærk salgsprofil, og du lægger stor vægt på at opbygge relationer med kunden i centrum. ? Du har kendskab til branchen og interesse i forbindelse hermed. ? Du kan se dig selv i en stilling, hvor hovedvægten af jobbet er opsøgende salg og udvikling af forretningsområder. ? Du er målrettet og trives med at blive målt på dine præstationer og de opstillede KPI ere. ? Erfaring med dæk er en klar fordel, men ikke et ultimativt krav. Personlige kvalifikationer: ? Du er positiv med et smittende humør, og du har gode samarbejdsevner og en udadvendt personlighed. ? Du er engageret, dynamisk, målrettet og samarbejdsorienteret i din tilgang til jobbet. ? Du er fleksibel mht. arbejdstider og steder og er fortrolig med, at opfølgning er en vigtig del af dagligdagen. ? Du er god i din brug af telefonen, og du har IT-kompetencer på et fornuftigt brugerniveau. Lidt om os Hos Euromaster fokuserer vi hele tiden på din faglige udvikling og videreuddannelse, og vi kan tilbyde dig individuel lønpakke med mulighed for bonuspakke, firmabil, sundhedsforsikring, pensionsordning. Du bliver del af en spændende virksomhed spændende stilling, hvor du har mulighed for at forme din hverdag og hvor du får indflydelse på udviklingen. Du bliver en nøgleperson i vore bestræbelser på at fortsætte den positive udvikling, Euromaster er inde i. Euromaster er en del af Michelin koncernen, der har fokus på et godt arbejdsmiljø med motiverede medarbejdere og gode personaleforhold. Med udgangspunkt i dit hjemmekontor dækker du hele regionen. Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Regionschef Jens Kofoed, Tlf. 61 61 05 47 Vi glæder os meget til at høre fra dig!

Brænder du for salg til virksomheder i mange brancher? Ved du noget om dæk? Er du en af branchens tunge drenge ? Er du struktureret, flittig, målrettet og en vindertype?

Hvis du kan svare ja til ovenstående, så har vi en super spændende udfordring til dig, hvor du får en spændende dagligdag, gode kolleger og et job, hvor du kan gøre en afgørende forskel. Og for nogle af vores centre, kan du ligefrem være den afgørende faktor i bestræbelserne på at få succes.

Dit job bliver at servicere og sælge vores palette af løsninger til vores kundesegmenter (Last, Agro og Light-segmentet). Titlen bliver sælger, hvor du refererer til salgschefen for Region Øst.

Du bliver nøglepersonen i vores bestræbelser på at få endnu flere kunder, større omsætning og udvikle endnu flere løsninger til vores segmenter. Du kommer samtidig til at sikre, at vores udvikling fortsætter.


Dine primære arbejdsopgaver

? Planlægge og gennemføre kundebesøg over hele Region Øst i samarbejde med salgschefen og regionschefen.

? Tilbyde løsninger til kunder som er tilknyttet vores 13 centre i Region Øst.

? Medvirke til at tilpasse og udvikle strategierne inden for vores segmenter.

? Deltage i udarbejdelsen af handlingsplaner i samarbejde med salgschefen, regionschefen og centerlederne.

Som sælger i Euromaster Danmark kommer du til at arbejde med de bedste dæk mærker inden for branchen. Du er med til at definere kundepotentialet og -behov, og på den baggrund implementerer du i samarbejde med dine kolleger de relevante tiltag på området, som kan medvirke til, at vi når vores målsætninger.

Lidt om dig

? Du har en stærk salgsprofil, og du lægger stor vægt på at opbygge relationer med kunden i centrum.

? Du har kendskab til branchen og interesse i forbindelse hermed.

? Du kan se dig selv i en stilling, hvor hovedvægten af jobbet er opsøgende salg og udvikling af forretningsområder.

? Du er målrettet og trives med at blive målt på dine præstationer og de opstillede KPI’ere.

? Erfaring med dæk er en klar fordel, men ikke et ultimativt krav.

Personlige kvalifikationer:

? Du er positiv med et smittende humør, og du har gode samarbejdsevner og en udadvendt personlighed.

? Du er engageret, dynamisk, målrettet og samarbejdsorienteret i din tilgang til jobbet.

? Du er fleksibel mht. arbejdstider og –steder og er fortrolig med, at opfølgning er en vigtig del af dagligdagen.

? Du er god i din brug af telefonen, og du har IT-kompetencer på et fornuftigt brugerniveau.


Lidt om os

Hos Euromaster fokuserer vi hele tiden på din faglige udvikling og videreuddannelse, og vi kan tilbyde dig individuel lønpakke med mulighed for bonuspakke, firmabil, sundhedsforsikring, pensionsordning.

Du bliver del af en spændende virksomhed/ spændende stilling, hvor du har mulighed for at forme din hverdag og hvor du får indflydelse på udviklingen. Du bliver en nøgleperson i vore bestræbelser på at fortsætte den positive udvikling, Euromaster er inde i. Euromaster er en del af Michelin koncernen, der har fokus på et godt arbejdsmiljø med motiverede medarbejdere og gode personaleforhold. Med udgangspunkt i dit hjemmekontor dækker du hele regionen.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Regionschef Jens Kofoed,

Tlf. 61 61 05 47


Vi glæder os meget til at høre fra dig!

Euromaster Danmark A/SSkanderborg2019-06-24T00:00:002019-07-24T00:00:00
330046895Head of WTG Sales, APACRobot Take a leading role in identifying and developing MHI Vestas sales opportunities in Asia Pacific Do you have what it takes to head our WTG Sales in APAC? Do you have good knowledge of Asian corporate culture and business practices? Are you ready to combine this knowledge with your superior commercial experience and develop MHI Vestas sales strategy in APAC? As Head of WTG Sales, you will together with our Reginal Sales Director, be responsible for APAC for MHI Vestas wind turbine generator sales across the markets in Asia Pacific and lead a highly skilled and experienced sales team. You will be based at our headquarters in Aarhus, Denmark, and play a key role in and be part of the Sales Management team. Tasks responsibilities: You will… …be responsible for identifying, developing and securing the sales opportunities by defining the go-to market strategy in line with the commercial strategy and corporate targets. For the identified sales opportunities in the bidding and negotiation phases, you will be responsible for the sales and negotiation strategies and tactics. You will lead and motivate a team of commercial and technical Sales Managers Senior Sales Managers and provide guidance on leadership of the individual sales project teams to reach the desired goals. You will also be responsible for: Overall responsible for customers and opportunities in APAC including building a strong network of key customer contracts Align commercial customer requirements, risk assessment and mitigation with internal stakeholders Use local knowledge to provide input to the MHI Vestas sales strategy in APAC to ensure successful market penetration in accordance with the corporate and sales targets Responsible for winning projects as defined in the overall sales strategy Ensure reporting of sales projects resource usage forecasting and resource balancing across projects Recruit new staff and develop and grow team competences Resource allocation to sales projects and cross-functional projects Ensure achievement of the sales KPI goals through developing the desired team member behaviour Skills experience: Our new colleague… …has solid experience from similar commercial management role and proven deal-making capability. To succeed in the role, you must have strong value chain and business understanding combined with a good financial insight. The position requires good understanding of the Asian corporate culture and business practices, and ability to analyse and navigate in different commercial markets. You must thrive in a role that draws on your strong communication and networking skills. Furthermore, we expect that you: Have strong people management skills and experience leading a team Are hard-working and open-minded with an honest approach and a high degree of integrity Have basic FIDEC contractual and wind turbine understanding as well as basic offshore wind construction and operational insight Hold a university degree MBA education Are fluent in English and fluent in one or more of the following languages: Japanese, Chinese, Korean and or Taiwanese (preferred, not required) Join us if you… ...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional. In WTG Sales, we offer you: Great colleagues that support each other and work together Excellent opportunities for professional and personal development The opportunity to take the lead in identifying, developing and securing MHI Vestas sales opportunities in APAC Apply now We re already looking forward to hearing from you. Your primary work location will be Aarhus, DK, and you should expect approx. 50 travel days per year. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with 3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA.

Take a leading role in identifying and developing MHI Vestas’ sales opportunities in Asia Pacific

Do you have what it takes to head our WTG Sales in APAC? Do you have good knowledge of Asian corporate culture and business practices? Are you ready to combine this knowledge with your superior commercial experience and develop MHI Vestas’ sales strategy in APAC?

As Head of WTG Sales, you will together with our Reginal Sales Director, be responsible for APAC for MHI Vestas’ wind turbine generator sales across the markets in Asia Pacific and lead a highly skilled and experienced sales team. You will be based at our headquarters in Aarhus, Denmark, and play a key role in and be part of the Sales Management team. 

 

Tasks & responsibilities: You will…

…be responsible for identifying, developing and securing the sales opportunities by defining the go-to market strategy in line with the commercial strategy and corporate targets. For the identified sales opportunities in the bidding and negotiation phases, you will be responsible for the sales and negotiation strategies and tactics. 

You will lead and motivate a team of commercial and technical Sales Managers / Senior Sales Managers and provide guidance on leadership of the individual sales project teams to reach the desired goals. 

You will also be responsible for: 

  • Overall responsible for customers and opportunities in APAC including building a strong network of key customer contracts
  • Align commercial customer requirements, risk assessment and mitigation with internal stakeholders
  • Use local knowledge to provide input to the MHI Vestas sales strategy in APAC to ensure successful market penetration in accordance with the corporate and sales targets
  • Responsible for winning projects as defined in the overall sales strategy
  • Ensure reporting of sales projects resource usage forecasting and resource balancing across projects
  • Recruit new staff and develop and grow team competences
  • Resource allocation to sales projects and cross-functional projects
  • Ensure achievement of the sales KPI goals through developing the desired team member behaviour

 

Skills & experience: Our new colleague…

…has solid experience from similar commercial management role and proven deal-making capability. To succeed in the role, you must have strong value chain and business understanding combined with a good financial insight. 

The position requires good understanding of the Asian corporate culture and business practices, and ability to analyse and navigate in different commercial markets. 

You must thrive in a role that draws on your strong communication and networking skills. 

Furthermore, we expect that you: 

  • Have strong people management skills and experience leading a team
  • Are hard-working and open-minded with an honest approach and a high degree of integrity
  • Have basic FIDEC contractual and wind turbine understanding as well as basic offshore wind construction and operational insight
  • Hold a university degree/MBA education
  • Are fluent in English and fluent in one or more of the following languages: Japanese, Chinese, Korean and/or Taiwanese (preferred, not required)

 

Join us if you…

...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional.

In WTG Sales, we offer you:

  • Great colleagues that support each other and work together
  • Excellent opportunities for professional and personal development
  • The opportunity to take the lead in identifying, developing and securing MHI Vestas’ sales opportunities in APAC

 

Apply now

We’re already looking forward to hearing from you. 

Your primary work location will be Aarhus, DK, and you should expect approx. 50 travel days per year. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. 

Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A/S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with +3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA.

MHI Vestas Offshore Wind A/SAarhus N2019-06-23T00:00:002019-08-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Account Manager søges til e-commerce startup i høj vækst!

Conversio ApS

Åbyhøj
Har du teknisk snilde og sans for detaljer? Brænder du for at yde en god kundesupport, at rådgive og sælge nye løsninger ind til eksisterende kunder, og har du mod på at varetage egen kundeportefølje? Hos Salecto har vi vokseværk, og vi har derfor d...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:5. juli 2019

Er du vores nye erhvervsrådgiver?

SØGEMEDIER A/S

Aarhus V
Som erhvervsrådgiver hos Søgemedier vil din primære opgave være at få nye kunder til firmaet samt at hjælpe vores kunder med at overskue hvilke markedsføringsaktiviteter, de bør investere tid og penge i. Du behøver ikke være ekspert i online markeds...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:4. august 2019

Account Manager, Sports Nutrition Europe - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Are you ready to take on responsibility for a number of dedicated and highly demanding customers within the sports nutrition and medical industry in Europe and help reaching our ambitious sales targets as Account Manager for Arla Foods Ingredients. ...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Sælger i Region Øst

Euromaster Danmark A/S

Skanderborg
Brænder du for salg til virksomheder i mange brancher? Ved du noget om dæk? Er du en af branchens tunge drenge ? Er du struktureret, flittig, målrettet og en vindertype? Hvis du kan svare ja til ovenstående, så har vi en super spændende udfordring t...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:24. juli 2019

Head of WTG Sales, APAC

MHI Vestas Offshore Wind A/S

Aarhus N
Take a leading role in identifying and developing MHI Vestas sales opportunities in Asia Pacific Do you have what it takes to head our WTG Sales in APAC? Do you have good knowledge of Asian corporate culture and business practices? Are you ready to ...
Indrykket:23. juni 2019
Udløbsdato:15. august 2019