Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

ACCOUNT MANAGER med teamlederansvar

Med ansvar for egne kunder og teamlederansvaret for fire eksterne kollegaer

Virksomhedsbeskrivelse:
Phoenix Contact GmbH & Co. er repræsenteret i hele verden og er førende og innovative inden for elektroteknik. Virksomheden er repræsenteret bredt med over 60.000 produkter, der er resultatet af årtiers intensiv udvikling og konsekvent kundeorientering. Det er et velkonsolideret selskab og en virksomhedskultur, der altid går efter, at man løser sine opgaver professionelt og med et menneskeligt ansigt. I Danmark beskæftiger Phoenix Contact 28 medarbejdere på hovedkontoret i København og yderligere 8 på salgskontoret i Kolding. I København har virksomheden en salgsafdeling, en support funktion, en administration samt eget værksted til bearbejdning og montering. Kontoret i Kolding er udelukkende et salgskontor. Lager- og logistikfunktion varetages af moderselskabet i Tyskland. 

Stillingsbeskrivelse:
Du bliver ansvarlig for eget distrikt og budget i en stilling, hvor du har særdeles gode muligheder for at udvikle dig både personligt og fagligt. Du får mulighed for at prøve kræfter med teamledelse, idet ambitionen er, at du kommer til at fungere som en slags højre hånd for salgschefen.

Du bliver ansvarlig for, at salgsgruppen arbejder godt sammen som et team, at de leverer de forventede resultater, og at gruppen lever op til de opstillede mål. Du er ansvarlig for at afholde teammøder løbende, ligesom du står for indleveringen af en salgsrapport for salgsgruppen i kvartalet. Du er opmærksom på at få registreret alle kundekontakter løbende i virksomhedens CRM system, som du også er medvirkende til at sikre, at dine kollegaer anvender.

Du kommer til at markedsføre og sælge hele Phoenix Contact´s produktpallette til en målgruppe bestående af tavlebyggere, maskinbyggere og store industrivirksomheder beliggende på Sjælland. Distriktet består af en lang række eksisterende gode kunder, som skal passes og plejes samtidig med, at du løbende tager kontakt til de mange nye kundeemner, som også findes i distriktet, som du dækker i samarbejde med kollega.

I det daglige bliver du supportet i dit salg af den interne salgsafdeling og af dine kollegaer i salg. Du har desuden mulighed for faglig sparring med virksomhedens teknikere i Tyskland.

Egenskaber:
Du er en dygtig sælger med gode kommunikationsevner. Du er resultatorienteret, handlekraftig og arbejder engageret og målrettet for at nå dine egne mål og hjælpe dine kollegaer med at nå deres. Du er god til at skabe tillid og opbygge gode langvarige kunderelationer.

Du tilbydes:
At komme til at repræsentere nogle af markedets bedste produkter i en stilling, hvor du vil få gode muligheder for at udvikle dig både personlige og fagligt.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk og engelsk på skrift og i tale, og du er vant til at arbejde med IT. Kan du begå dig på tysk, er det en stor fordel.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her