Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Account Manager søges til salg af hotelinteriør og gæsteartikler.

Firmabeskrivelse

 

Om Hoist Group:Hoist Group er en international, succesfuld totalleverandør til hoteller, kursus- og konferencecentre  m.fl. Vores hovedkontor ligger i Stockholm, Sverige, og vi har kontorer i 18 lande i EMEA-regionen. Vi har ca. 600 medarbejdere. Vores systemløsninger repræsenteres endvidere af distributører i Europa, Afrika, Asien og Mellemøsten.

Produkterne og ydelserne strækker sig fra daglige forbrugsvarer til avancerede og digitale interaktive TV-systemer. Forretningsområderne omfatter hotel TV­ systemer, TV-apparater, TV-programmer, trådløst internet, digitale parabolanlæg, Hotsoft bookingsystem, back office-systemet Serviator, hotelinteriør samt installation/service/support.

Hoist Group Danmark blev etableret i 1999 og er den eneste totalleverandør til hotelbranchen. Virksomheden inspirerer med sin brede palet af muligheder, og de 17 engagerede og ambitiøse medarbejdere har altid fokus på at finde den bedste løsning for kunden. Læs mere på http://www.hoistgroup.com

 

 

Jobbeskrivelse

Videreudvikling af løsninger til hotellerMed reference til vores Managing Director er det din fornemmeste opgave at rådgive og sælge hotelinteriør løsninger så som minibarer, safeboxe, gæsteartikler samt låse, primært til hoteller og kroer samt kursus- og konferencecentre. Sammen med salgsteamet skal du være med til at videreudvikle Hoist Groups stærke position på det danske marked gennem opsøgende salg, leads og eksisterende kunder. Du trives derfor med det kick, det giver at vinde nye kunder gennem opbygning af egen kundeportefølje, men formår samtidig at pleje de eksisterende kunder og skabe mersalg og opbygge kunderelationer. Du er god til at gå i dialog med kunden og formår at levere professionel rådgivning samt inspirere kunden til nye løsninger indenfor Hoist Groups brede produktsortiment.

Kvalifikationer

Udadvendt sælger med stort drive og engagementDu har måske erfaring med salg af lignende produkter og trives godt i rollen med det opsøgende salg. Som Account Manager er du selv ansvarlig for at booke og afholde møder, præsentere produkter for kunden samt udarbejde tilbud og følge op på disse. Det forventes derfor at du arbejder selvstændigt, er struktureret og god til at skabe relationer. Dit drive, store salgstalent og din forretningsforståelse bruger du til at skabe en vedvarende relation til kunden, således at et optimalt salg opnås. Som person er du handlingsorienteret, proaktiv og drevet af at skabe resultater. Du er flydende i dansk og engelsk og har solid erfaring med hele Office­pakken. Det er en fordel, hvis du har erfaring med brug af CRM-systemer.

Yderligere informationer

 

 

Ansvar og udvikling i en sund virksomhedDu tilbydes en stilling i en international virksomhed med store ambitioner. Du bliver en del af en virksomhedskultur, hvor medarbejderne er i centrum. En stilling med alle muligheder for at sætte dit eget fingeraftryk og skabe markante resultater for din egen og virksomhedens succes. Dit arbejdssted bliver det danske kontor i Hørsholm, hvor du forventes at være et par dage om ugen. Resten af ugen er du på kundebesøg. Dit distrikt er hele Danmark, så du skal derfor forvente en del rejseaktivitet i forbindelse med kundemøder. Du tilbydes en fast grundløn med provision, firmabil og pension.

Finder du jobbet interessant, så send din ansøgning. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Managing Director Mikael Svensson på tlf. 4586 0203.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her