Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Account Manager til distrikt Sydjylland og Fyn

Account Manager til distrikt Sydjylland og Fyn

 37 timer om ugen.

 

         DINE OPGAVER

  • Proaktivt salg af vores samlede produktportefølje
  • Planlægning og gennemførelse af kundebesøg hos el-installatører og rådgivende el-ingeniører
  • Identifikation, rådgivning, gennemførelse og opfølgning på projekter
  • Rådgivning i fm. belysningsløsninger og projektudvikling
  • Afholdelse af præsentationer, uddannelser, in-house udstillinger, salgsfremmende aktiviteter, messer og lign.
  • Implementering af kampagner i salgsområdet
  • Struktureret vedligeholdelse af kunder og kontaktpersoner i vores CRM-system

 

Information omkring virksomheden:

Vi er en del af en international koncern. I det danske salgsselskab er vi i dag 5 ansatte.

Intelligente automatiserings- og belysningsløsninger der skaber mere livskvalitet og energieffektivitet i kontorbygninger, uddannelsesinstitutioner og i sundhedsvæsenet – det er det, vi fokuserer på som et internationalt selskab med egen forskning, udvikling og produktion i Ahrensburg.

Potentialet går lige fra en komplet løsning i det enkelte rum til integrering i hele bygningens netværk. Dette fører ofte til meget komplekse krav, og derfor lægger vi særligt stor vægt på en simpel betjening af vores produktløsninger.

 

Ønsker til faglige kvalifikationer:                 

 

  • Gerne salgserfaring fra el-branchen; ideelt set erfaring fra belysningsbranchen og/eller med rådgivning og salg til El-installatører og El-ingeniører
  • El-teknisk baggrund såsom Elektriker, Installatør eller El-ingeniør

                      B kørekort

 

Ønsker til personlige kvalifikationer:           

  • Interesse for belysning og energieffektivitet
  • Salgstalent og erfaring med forhandling
  • Nyder at interagere med kunder, er entusiastisk og proaktiv
  • Initiativrig, selvstændig og struktureret
  • Engageret og indforstået med rejseaktivitet i begrænset omfang

                     

Sprog kundskaber:

  • Skal mestrer engelsk i skrift og tale (vores koncernsprog)

IT Kundskaber:

                      Skal min. have grundlæggende kendskab og erfaring med brug af IT.

 

Er du interesseret og opfylder du ovenstående kvalifikationer, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning og CV gerne medsendt anbefaling.

Ansøgningen sendes på mail til rekrutteringskonsulent Lise Frandsen på LFRA@kolding.dk mærket Account manager – gerne hurtigst muligt, da rekrutteringsprocessen afsluttes, når rette kandidat er fundet.

Rekrutteringsprocessen formidles via Jobcenter Kolding, og al henvendelse og evt. spørgsmål skal ske via mail: LFRA@kolding.dk – eller til rekrutteringskonsulent Lise Frandsen på tlf. 23725066.

                     


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her