Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Account Manager til entusiastisk salgsteam

Brænder du for at opsøge og udvikle salget gennem tæt kundedialog? Kan du oparbejde solide relationer? Motiveres du af en selvstændig stilling, hvor du tager ejerskab for din egen succes? Så er du måske vores nye Account Manager.

FK Distribution er Danmarks største leverandør af fysiske tilbudsaviser og uadresserede kataloger til de danske forbrugere. Mediet er den mest effektive markedsføringskanal til at skabe trafik i butik, og vi har ambitioner om at vækste og udvikle forretningsområdet yderligere.  Vi søger derfor en udpræget ambitiøs og kommercielt indstillet Account Manager, der bliver drevet af at skabe nysalg gennem relationsskabende salgsindsatser.

Du tilbydes

Et salgsjob med selvstændigt ansvar for at opbygge og udvikle salget i midt- og Nordjylland. Du får ansvar for din egen kundeportefølje, hvor du selvstændigt skal skabe og udvikle nye kunderelationer og herigennem opbygge din egen kundeplatform. Du bliver en del af et salgsteam på 9 dygtige og engagerede medarbejdere, som du kan sparre og vidensdele med. Dine primære ansvarsområder bliver at:

  • Tilrettelægge din salgsindsats og gennemføre salg af fysiske tilbudsaviser og uadresserede produkter
  • Gennemføre målrettede salgsaktiviteter og kampagner overfor nye målgrupper og kundesegmenter
  • Sikre opnåelse af salgsbudget og herunder udarbejdelse af salgsrapportering budgettering, pipeline
  • Pleje og vedligeholde eksisterende kunder 
  • Planlægge din egen hverdag, booking og afholdelse af møder samt udarbejdelse af tilbud

Om dig

Du er en målrettet og handlekraftig sælger, der arbejder vedholdende med din kundeportfølje. Du har salgserfaring fra distributions- og printbranchen eller reklame- og mediebranchen, og du er skarp til at vejlede kunderne om deres mediesammensætning og fordeling af ydelser på markedsføring.

Jobbet er for dig der:

  • Trives med at møde kunderne og opbygge relationer
  • Trives med synlige mål og faste deadlines
  • Er selvstændig, troværdig og resultatorienteret
  • Er struktureret og proaktiv, og formår selvstændigt at prioritere
  • Er en dygtig kommunikator og velformuleret på dansk i både skrift og tale
  • Har 3-5 års dokumenteret succes med opsøgende salg 

Stillingen kræver mange personlige kontakter i form af møder, telefonsamtaler og mails til kunderne for at kunne drive salgsprocessen, og det er derfor nødvendigt, at du har et højt aktivitetsniveau samt et godt overblik. 

FK er eksperter

Og vi brænder for det, vi laver. Du vil blive en del af en fremadskuende og entusiastisk virksomhed, der er midt i en rivende udvikling. Vi udvider vores salgsafdeling, og du kommer til at arbejde sammen med vores engagerede og rutinerede salgs- og kundeservicekolleger.  
Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med sundhedsforsikring og pensionsordning, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Tilst tæt på Aarhus. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.

Interesseret?

Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV og dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte salgschef Karsten Rygaard Sjørup på telefon 2219 7923. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.        ?

FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi arbejder med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S. 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330134288Phoenix-6a71954912019-12-03T10:00:18.483Account Manager til entusiastisk salgsteam

Brænder du for at opsøge og udvikle salget gennem tæt kundedialog? Kan du oparbejde solide relationer? Motiveres du af en selvstændig stilling, hvor du tager ejerskab for din egen succes? Så er du måske vores nye Account Manager.

FK Distribution er Danmarks største leverandør af fysiske tilbudsaviser og uadresserede kataloger til de danske forbrugere. Mediet er den mest effektive markedsføringskanal til at skabe trafik i butik, og vi har ambitioner om at vækste og udvikle forretningsområdet yderligere.  Vi søger derfor en udpræget ambitiøs og kommercielt indstillet Account Manager, der bliver drevet af at skabe nysalg gennem relationsskabende salgsindsatser.

Du tilbydes

Et salgsjob med selvstændigt ansvar for at opbygge og udvikle salget i midt- og Nordjylland. Du får ansvar for din egen kundeportefølje, hvor du selvstændigt skal skabe og udvikle nye kunderelationer og herigennem opbygge din egen kundeplatform. Du bliver en del af et salgsteam på 9 dygtige og engagerede medarbejdere, som du kan sparre og vidensdele med. Dine primære ansvarsområder bliver at:

  • Tilrettelægge din salgsindsats og gennemføre salg af fysiske tilbudsaviser og uadresserede produkter
  • Gennemføre målrettede salgsaktiviteter og kampagner overfor nye målgrupper og kundesegmenter
  • Sikre opnåelse af salgsbudget og herunder udarbejdelse af salgsrapportering budgettering, pipeline
  • Pleje og vedligeholde eksisterende kunder 
  • Planlægge din egen hverdag, booking og afholdelse af møder samt udarbejdelse af tilbud

Om dig

Du er en målrettet og handlekraftig sælger, der arbejder vedholdende med din kundeportfølje. Du har salgserfaring fra distributions- og printbranchen eller reklame- og mediebranchen, og du er skarp til at vejlede kunderne om deres mediesammensætning og fordeling af ydelser på markedsføring.

Jobbet er for dig der:

  • Trives med at møde kunderne og opbygge relationer
  • Trives med synlige mål og faste deadlines
  • Er selvstændig, troværdig og resultatorienteret
  • Er struktureret og proaktiv, og formår selvstændigt at prioritere
  • Er en dygtig kommunikator og velformuleret på dansk i både skrift og tale
  • Har 3-5 års dokumenteret succes med opsøgende salg 

Stillingen kræver mange personlige kontakter i form af møder, telefonsamtaler og mails til kunderne for at kunne drive salgsprocessen, og det er derfor nødvendigt, at du har et højt aktivitetsniveau samt et godt overblik. 

FK er eksperter

Og vi brænder for det, vi laver. Du vil blive en del af en fremadskuende og entusiastisk virksomhed, der er midt i en rivende udvikling. Vi udvider vores salgsafdeling, og du kommer til at arbejde sammen med vores engagerede og rutinerede salgs- og kundeservicekolleger.  
Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med sundhedsforsikring og pensionsordning, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Tilst tæt på Aarhus. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.

Interesseret?

Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV og dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte salgschef Karsten Rygaard Sjørup på telefon 2219 7923. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.        ?

FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi arbejder med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S. 

 

2020-01-18T20:50:04.367 Brænder du for at opsøge og udvikle salget gennem tæt kundedialog? Kan du oparbejde solide relationer? Motiveres du af en selvstændig stilling, hvor du tager ejerskab for din egen succes? Så er du måske vores nye Account Manager. FK Distribution er Danmarks største leverandør af fysiske tilbudsaviser og uadresserede kataloger til de danske forbrugere. Mediet er den mest effektive markedsføringskanal til at skabe trafik i butik, og vi har ambitioner om at vækste og udvikle forretningsområdet yderligere. Vi søger derfor en udpræget ambitiøs og kommercielt indstillet Account Manager, der bliver drevet af at skabe nysalg gennem relationsskabende salgsindsatser. Du tilbydes Et salgsjob med selvstændigt ansvar for at opbygge og udvikle salget i midt- og Nordjylland. Du får ansvar for din egen kundeportefølje, hvor du selvstændigt skal skabe og udvikle nye kunderelationer og herigennem opbygge din egen kundeplatform. Du bliver en del af et salgsteam på 9 dygtige og engagerede medarbejdere, som du kan sparre og vidensdele med. Dine primære ansvarsområder bliver at: Tilrettelægge din salgsindsats og gennemføre salg af fysiske tilbudsaviser og uadresserede produkter Gennemføre målrettede salgsaktiviteter og kampagner overfor nye målgrupper og kundesegmenter Sikre opnåelse af salgsbudget og herunder udarbejdelse af salgsrapportering budgettering, pipeline Pleje og vedligeholde eksisterende kunder Planlægge din egen hverdag, booking og afholdelse af møder samt udarbejdelse af tilbud Om dig Du er en målrettet og handlekraftig sælger, der arbejder vedholdende med din kundeportfølje. Du har salgserfaring fra distributions- og printbranchen eller reklame- og mediebranchen, og du er skarp til at vejlede kunderne om deres mediesammensætning og fordeling af ydelser på markedsføring. Jobbet er for dig der: Trives med at møde kunderne og opbygge relationer Trives med synlige mål og faste deadlines Er selvstændig, troværdig og resultatorienteret Er struktureret og proaktiv, og formår selvstændigt at prioritere Er en dygtig kommunikator og velformuleret på dansk i både skrift og tale Har 3-5 års dokumenteret succes med opsøgende salg Stillingen kræver mange personlige kontakter i form af møder, telefonsamtaler og mails til kunderne for at kunne drive salgsprocessen, og det er derfor nødvendigt, at du har et højt aktivitetsniveau samt et godt overblik. FK er eksperter Og vi brænder for det, vi laver. Du vil blive en del af en fremadskuende og entusiastisk virksomhed, der er midt i en rivende udvikling. Vi udvider vores salgsafdeling, og du kommer til at arbejde sammen med vores engagerede og rutinerede salgs- og kundeservicekolleger. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med sundhedsforsikring og pensionsordning, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Tilst tæt på Aarhus. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV og dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte salgschef Karsten Rygaard Sjørup på telefon 2219 7923. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt. ? FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi arbejder med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A S.10Phoenix6a719549101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1444&ProjectId=143740&DepartmentId=19997&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3667787FK Distribution A/S11Blomstervej 568381TilstDKDanmarkORS/6a719549_logo.pngORS/Small/6a719549_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11111864691FKPremium14374001003-12-20191103-12-201918-01-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a719549https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a719549https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a719549&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a719549&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonAccount Manager til entusiastisk salgsteam1Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg363673796Lise.Holmgaard@fk.dkDanmarkDanmark330162968Vi søger en stærk sælger til at assistere vores salgsafdeling.Robot Vi søger en stærk sælger til at assistere vores salgsafdeling. Kan du sælge markedets bedste onlineløsninger og levere en fantastisk kundeoplevelse? Så er du den helt rette profil hos SM Marketing. Vi søger en stærk sælger til at assistere vores salgsafdeling. Til dine kvalifikationer: Trives godt med telemarketing. Interesse for online markedsføring og Salg. Konkurrenceinstinkt Kan strukturere din egen hverdag, så den flugter med dine salgsmål Har energi, struktur og vedholdenhed til at skabe resultater. Har salgserfering. Egen bil. Kan du sætte ? ved ovenstående punkter? Så er du den rette kandidat. Vi tilbyder: En attraktiv bonus der belønner salg og gode resultater. Personlig udvikling og træning indenfor salg og kundeservice. Et udfordrende job i et godt arbejdsmiljø med spændende opgaver. Tablet og telefon. Månedlige konkurrencer. Fantastiske kollegaer og et godt sammenhold. Om SM Marketing ApS.SM Marketing er en markedsføringsvirksomhed, som specialiserer sig i online markedsføring, rådgivning, design og komplette web-løsninger. Vi kan yde assistance indenfor mange områder alt fra helt ny grafisk identitet, et nyt logo, udformning af nyhedsbreve til komplette web-løsninger. Ansøgning Har denne stilling fanget din interesse og matcher du med ovenstående, er du meget velkommen til at sende din ansøgning med et CV, samt relevante bilag til sm@smmarketing.dkVi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag.Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sam Malakha påtlf. 45 40 88 99 92.SM Marketing ApSSkejby nordlandsvej 309, 8200 Aarhus N www.smmarketing.dk

Vi søger en stærk sælger til at assistere vores salgsafdeling.

Kan du sælge markedets bedste onlineløsninger og levere en fantastisk kundeoplevelse? Så er du den helt rette profil hos SM Marketing.

Vi søger en stærk sælger til at assistere vores salgsafdeling. 

Til dine kvalifikationer:

  • Trives godt med telemarketing.
  • Interesse for online markedsføring og Salg.
  • Konkurrenceinstinkt 
  • Kan strukturere din egen hverdag, så den flugter med dine salgsmål
  • Har energi, struktur og vedholdenhed til at skabe resultater.
  • Har salgserfering.
  • Egen bil.

Kan du sætte ? ved ovenstående punkter? Så er du den rette kandidat.

Vi tilbyder:

  • En attraktiv bonus der belønner salg og gode resultater.
  • Personlig udvikling og træning indenfor salg og kundeservice.
  • Et udfordrende job i et godt arbejdsmiljø med spændende opgaver.
  • Tablet og telefon.
  • Månedlige konkurrencer.
  • Fantastiske kollegaer og et godt sammenhold.  

 

Om SM Marketing ApS.
SM Marketing er en markedsføringsvirksomhed, som specialiserer sig i online markedsføring, rådgivning, design og komplette web-løsninger.

Vi kan yde assistance indenfor mange områder – alt fra helt ny grafisk identitet, et nyt logo, udformning af nyhedsbreve til komplette web-løsninger.

Ansøgning

Har denne stilling fanget din interesse og matcher du med ovenstående, er du meget velkommen til at sende din ansøgning med et CV, samt relevante bilag til sm@smmarketing.dk
Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sam Malakha på
tlf. + 45 40 88 99 92.

SM Marketing ApS
Skejby nordlandsvej 309, 8200 Aarhus N
www.smmarketing.dk

SM Marketing ApSAarhus N2020-01-23T00:00:002020-03-17T00:00:00
330160986Client Manager søges til opsøgende salg og porteføljesalg i anerkendt Digitalt MarketingbureauRobot Drømmer du om en arbejdsplads, hvor du kan videreudvikle dit potentiale som salgskonsulent? Så er funktionen som Client Manager hos Conversio det helt rigtige valg for dig. Vi søger en kollega, der kan rådgive kommende kunder til en skræddersyet løsning, der skaber mest mulig værdi. Conversio er et veldrevet digitalt marketingbureau, som leverer online markedsføring med fokus på PPC, SEO, SoMe, content og strategi. Vores absolutte fokus er at skabe værdi for kundens forretning, og da vi oplever stor vækst, har vi brug for en engageret og kvalificeret salgskonsulent på holdet. Du kommer til at indgå i et dynamisk salgsteam, hvis opgave det er at opsøge spændende nye kundeemner samt rådgive og pleje relationen til disse efter underskrevet aftale. Du vil få en grundig oplæring i vores produkter, så du er godt klædt på til at rådgive din portefølje af kunder. Conversio er placeret i hjertet af Åbyhøj med kort afstand til Aarhus C og motorvejen. Vi har skabt en medrivende arbejdsplads, hvor der stilles krav om at levere på et højt niveau hver eneste dag, men hvor der omvendt også gives plads til social aktivitet som et slag bordtennis eller bordfodbold i hverdagen, som tilsammen udgør en stærk kultur. Hos os vil du opleve, at vi giver dig både personlig og faglig udvikling. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være at: Opbygge en pipeline gennem opsøgende salg enten via netværk, sociale medier eller telefonen. Conversio har en fremragende leadgenerator samt en dedikeret mødebooker og sammen med veludviklet software, kan vi segmentere på emner i detaljer, som kan gøre dit liv nemmere. Booke kvalificerede møder, hvor du præsenterer Conversio og er i stand til at høre om kundens behov, kendte såvel som ukendte, og kan forberede dine idéer til løsninger på et møde. Etablere en troværdig og professionel dialog med kunderne. Sørge for en grundig og struktureret onboarding af kunden, når du har lukket kunden ind hos Conversio. Være dine kunders primære point of contact, som tilbyder kvalificeret rådgivning og løbende afrapportering med udgangspunkt i et udtalt produktkendskab. Vi leder efter dig, hvis du: Har 2 års bureauerfaring med salg af digitale ydelser, og hvis du kan dokumentere salgsresultater fra tidligere jobs. Er veltrænet på telefonen ift. mødebooking og kvalificering af kunden samt veltrænet i at afholde salgsmøder. Du skal være alt andet end konfliktsky og være klar på at tage alle slags samtaler med dine kunder og komme positivt ud på den anden side. Sætter pris på at hjælpe dine kunder til gode løsninger og har et velindstillet etisk kompas. Du skal være dygtig til at opbygge en relation og lytte til kunden og sjældent gå fra et møde uden en ordre. Trives i en hybrid-rolle, hvor dit arbejde er en kombination af opsøgende salg og rådgivning af egen kundeportefølje. Kan tænke i nye og kreative baner, så vi får vores produkt bredt ud til endnu flere. Er struktureret, pligtopfyldende og energisk samt skarp skriftlig på mail og på de sociale medier. Søger stor personlig og faglig udvikling. Vil bidrage og deltage socialt. Vi søger en Client Manager som er ambitiøs på egne, Conversios og sine kunders vegne. Du skal have lyst til at blive en del af en vækstvirksomhed, hvor du bliver en nøglespiller, der med et godt og smittende humør bidrager til salgsteamets og Conversios fortsatte vækst. Til den rette kandidat tilbyder vi: God løn og provisionspakke. En fantastisk arbejdsplads i Åbyhøj, hvor der er højt til loftet og fladt hierarki. Mobiltelefon og PC. Frokost- og frugtordning. Massageordning. En masse fede sociale arrangementer og gode oplevelse. Interesseret i at blive en del af succesen? Hvis du synes, at det lyder som en stilling for dig, så send en motiveret ansøgning samt dit CV til HR Operations Manager Christina Lolck på mail clo@conversio.dk med emnet Client Manager . Skulle du have et par spørgsmål, inden du er klar til at skrive din ansøgning, kan du kontakte direktør Anders Tjørnelund på tlf. 45 70 666 500.

Drømmer du om en arbejdsplads, hvor du kan videreudvikle dit potentiale som salgskonsulent? Så er funktionen som Client Manager hos Conversio det helt rigtige valg for dig. Vi søger en kollega, der kan rådgive kommende kunder til en skræddersyet løsning, der skaber mest mulig værdi.

Conversio er et veldrevet digitalt marketingbureau, som leverer online markedsføring med fokus på PPC, SEO, SoMe, content og strategi. Vores absolutte fokus er at skabe værdi for kundens forretning, og da vi oplever stor vækst, har vi brug for en engageret og kvalificeret salgskonsulent på holdet. Du kommer til at indgå i et dynamisk salgsteam, hvis opgave det er at opsøge spændende nye kundeemner samt rådgive og pleje relationen til disse efter underskrevet aftale. Du vil få en grundig oplæring i vores produkter, så du er godt klædt på til at rådgive din portefølje af kunder.

Conversio er placeret i hjertet af Åbyhøj med kort afstand til Aarhus C og motorvejen. Vi har skabt en medrivende arbejdsplads, hvor der stilles krav om at levere på et højt niveau hver eneste dag, men hvor der omvendt også gives plads til social aktivitet som et slag bordtennis eller bordfodbold i hverdagen, som tilsammen udgør en stærk kultur. Hos os vil du opleve, at vi giver dig både personlig og faglig udvikling.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være at:

  • Opbygge en pipeline gennem opsøgende salg enten via netværk, sociale medier eller telefonen. Conversio har en fremragende leadgenerator samt en dedikeret mødebooker og sammen med veludviklet software, kan vi segmentere på emner i detaljer, som kan gøre dit liv nemmere.
  • Booke kvalificerede møder, hvor du præsenterer Conversio og er i stand til at høre om kundens behov, kendte såvel som ukendte, og kan forberede dine idéer til løsninger på et møde.
  • Etablere en troværdig og professionel dialog med kunderne.
  • Sørge for en grundig og struktureret onboarding af kunden, når du har lukket kunden ind hos Conversio.
  • Være dine kunders primære point of contact, som tilbyder kvalificeret rådgivning og løbende afrapportering med udgangspunkt i et udtalt produktkendskab.

Vi leder efter dig, hvis du:

  • Har +2 års bureauerfaring med salg af digitale ydelser, og hvis du kan dokumentere salgsresultater fra tidligere jobs.
  • Er veltrænet på telefonen ift. mødebooking og kvalificering af kunden samt veltrænet i at afholde salgsmøder. Du skal være alt andet end konfliktsky og være klar på at tage alle slags samtaler med dine kunder og komme positivt ud på den anden side.
  • Sætter pris på at hjælpe dine kunder til gode løsninger og har et velindstillet etisk kompas. Du skal være dygtig til at opbygge en relation og lytte til kunden og sjældent gå fra et møde uden en ordre.
  • Trives i en hybrid-rolle, hvor dit arbejde er en kombination af opsøgende salg og rådgivning af egen kundeportefølje.
  • Kan tænke i nye og kreative baner, så vi får vores produkt bredt ud til endnu flere.
  • Er struktureret, pligtopfyldende og energisk samt skarp skriftlig på mail og på de sociale medier.
  • Søger stor personlig og faglig udvikling.
  • Vil bidrage og deltage socialt.

Vi søger en Client Manager som er ambitiøs på egne, Conversios og sine kunders vegne. Du skal have lyst til at blive en del af en vækstvirksomhed, hvor du bliver en nøglespiller, der med et godt og smittende humør bidrager til salgsteamets og Conversios fortsatte vækst. 

Til den rette kandidat tilbyder vi:

  • God løn og provisionspakke.
  • En fantastisk arbejdsplads i Åbyhøj, hvor der er højt til loftet og fladt hierarki.
  • Mobiltelefon og PC.
  • Frokost- og frugtordning.
  • Massageordning.
  • En masse fede sociale arrangementer og gode oplevelse.

Interesseret i at blive en del af succesen?

Hvis du synes, at det lyder som en stilling for dig, så send en motiveret ansøgning samt dit CV til HR Operations Manager Christina Lolck på mail clo@conversio.dk med emnet ”Client Manager”. Skulle du have et par spørgsmål, inden du er klar til at skrive din ansøgning, kan du kontakte direktør Anders Tjørnelund på tlf. +45 70 666 500.

 

Conversio ApSÅbyhøj2020-01-21T00:00:002020-02-14T00:00:00
330160315ANNONCESÆLGER SØGES!Robot Er du den alle kalder den fødte sælger, så er AD-MEDIA den rette arbejdsplads for dig! AD MEDIA producerer annoncefinansierede brochurer, film og håndterer annoncesalget for udvalgte virksomheder, kommuner og foreninger. Og vi gør det så godt, at vi har konstant vokseværk, og har brug for en person der kan bidrage positivt til en hverdag, hvor der altid er gang i et nyt projekt og det næste salg venter lige om hjørnet. Annoncekonsulent med flair for salgDin hovedfunktion bliver annoncesalg for vores mange kunder, hvor telefonen er dit primære arbejdsredskab.Du vil stå med projektansvar overfor de enkelte kunder og opgaver, og det bliver dig, der skal følge salget helt til dørs med indhentning af annoncemateriale samt godkendelse af annoncerne. Vi forventer at • Du nyder at løfte telefonen og ringe ud • Du er god til kundekontakt- og kundepleje • Du har gerne en baggrund inden for salg, men det er ikke et krav • Du trives i en hverdag der er travl og konkurrencepræget, og hvor budgetter er et positivt salgsredskab, der styrker dine salgstal • Du er sulten efter at være den bedste. Dit daglige mål er bare starten for dig Du satser på at sprænge loftet hver dag, for både omsætning og din egen løn! Vi tilbyder • Fast løn plus markedets absolut bedste provisionsordning uden loft, hvor forventet lønniveau er 30.000 50.000 om måneden • Løbende coaching samt salgstræning • En travl hverdag, hvor der også er plads og tid til at have det sjovt Derudover tilbyder vi en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer der arbejder tæt sammen. Vi indkalder løbende kandidater til samtaler. Så hvis du synes jobbet lyder som noget for dig, så tøv ikke med at kontakte Salgschef Per Holmberg på 69 14 94 34. Eller send en ansøgning til job@ad-media.dk. Skriv Annoncesælger i emnefeltet.

Er du den alle kalder den fødte sælger, så er AD-MEDIA den rette arbejdsplads for dig!

AD MEDIA producerer annoncefinansierede brochurer, film og håndterer annoncesalget for udvalgte virksomheder, kommuner og foreninger. Og vi gør det så godt, at vi har konstant vokseværk, og har brug for en person der kan bidrage positivt til en hverdag, hvor der altid er gang i et nyt projekt og det næste salg venter lige om hjørnet. 

Annoncekonsulent med flair for salgDin hovedfunktion bliver annoncesalg for vores mange kunder, hvor telefonen er dit primære arbejdsredskab.Du vil stå med projektansvar overfor de enkelte kunder og opgaver, og det bliver dig, der skal følge salget helt til dørs med indhentning af annoncemateriale samt godkendelse af annoncerne.

Vi forventer at

• Du nyder at løfte telefonen og ringe ud

• Du er god til kundekontakt- og kundepleje

• Du har gerne en baggrund inden for salg, men det er ikke et krav

• Du trives i en hverdag der er travl og konkurrencepræget, og hvor budgetter er et positivt salgsredskab, der styrker dine salgstal

• Du er sulten efter at være den bedste. Dit daglige mål er bare starten for dig – Du satser på at sprænge loftet hver dag, for både omsætning og din egen løn!

Vi tilbyder

• Fast løn plus markedets absolut bedste provisionsordning uden loft, hvor forventet lønniveau er 30.000 – 50.000 om måneden

• Løbende coaching samt salgstræning

• En travl hverdag, hvor der også er plads og tid til at have det sjovt

Derudover tilbyder vi en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer der arbejder tæt sammen.

Vi indkalder løbende kandidater til samtaler. Så hvis du synes jobbet lyder som noget for dig, så tøv ikke med at kontakte Salgschef Per Holmberg på 69 14 94 34. Eller send en ansøgning til job@ad-media.dk. Skriv ”Annoncesælger” i emnefeltet.

AD-MEDIA ApSAarhus C2020-01-20T00:00:002020-03-12T00:00:00
330158609Salgskonsulent til Sjælland & Fyn, med fokus på specialhandel og fitnesscentreRobot Vi søger en selvstændig, udadvendt og struktureret salgskonsulent på fuld tid, til vedligeholdelse af nuværende kunder samt opsøge nye. Dine primære opgaver: Kundebesøg og salg Skabe og vedligeholde kunderelationer Præsentere og rådgive i produktsortimentet Du vil komme til at bruge din tid på landevejen, hvor du skal forsøge at indsamle ordre fra vores nuværende- samt nye kunder, hvortil du vil få stillet firmabil til rådighed. Du vil samtidig blive udstyret med telefon, så du kan holde kontakt med dine kunder og hovedkontoret, samt en Ipad med adgang til CMR-system, præsentations- samt ordre app. Dine primære kunder segmenter vil være: Fitnesscentre Convenience Specialhandel Helsebutikker Hvem er du: Det er vigtigt at du er udadvendt, servicemindet og troværdig, da du skal fungere som virksomhedens ansigt ud ad til. Du skal kunne skabe gode relationer til dine kunder og være proaktiv, så du kan både aktiverer og motivere dig selv. Du har salgserfaring og kender til fitnessbranchen, så du har et indblik i hvilke tendenser der trender på markedet - og hvis ikke, er det vigtigt du har stor lyst og interesse i at opnå dette. Hvem er vi: LinusPro Nutrition er en danskejet virksomhed, der er stiftet i 2014. Vi har flere års erfaring med produktion af føde- og drikkevarer til det danske marked, heriblandt produktion og konceptudvikling af sports nutrition. Du kommer til at indgå i et godt og energisk team i et uformelt miljø, hvor du dagligt vil være i kontakt medhovedkontoret. Du vil deltage i ugentligt salgsmøde, hvor vi gennemgår muligheder, kunder og salgstal så vi sammen sikre os det bedste resultat. Ansøgning: Vi vil behandle ansøgninger løbende, send din ansøgning og CV til anders@linuspro.dk Har du yderligere, så kontakt Head of Office, Anders Bøtcher Damgaard på tlf.nr.: 31248819

Vi søger en selvstændig, udadvendt og struktureret salgskonsulent på fuld tid, til vedligeholdelse af nuværende kunder samt opsøge nye.

 

Dine primære opgaver:

  • Kundebesøg og salg
  • Skabe og vedligeholde kunderelationer
  • Præsentere og rådgive i produktsortimentet

Du vil komme til at bruge din tid på landevejen, hvor du skal forsøge at indsamle ordre fra vores nuværende- samt nye kunder, hvortil du vil få stillet firmabil til rådighed. Du vil samtidig blive udstyret med telefon, så du kan holde kontakt med dine kunder og hovedkontoret, samt en Ipad med adgang til CMR-system, præsentations- samt ordre app.

 

Dine primære kunder segmenter vil være:

  • Fitnesscentre
  • Convenience
  • Specialhandel
  • Helsebutikker

Hvem er du:

Det er vigtigt at du er udadvendt, servicemindet og troværdig, da du skal fungere som virksomhedens ansigt ud ad til. Du skal kunne skabe gode relationer til dine kunder og være proaktiv, så du kan både aktiverer og motivere dig selv.

Du har salgserfaring og kender til fitnessbranchen, så du har et indblik i hvilke tendenser der trender på markedet - og hvis ikke, er det vigtigt du har stor lyst og interesse i at opnå dette.



Hvem er vi:

LinusPro Nutrition er en danskejet virksomhed, der er stiftet i 2014. Vi har flere års erfaring med produktion af føde- og drikkevarer til det danske marked, heriblandt produktion og konceptudvikling af sports nutrition.

 

Du kommer til at indgå i et godt og energisk team i et uformelt miljø, hvor du dagligt vil være i kontakt medhovedkontoret. Du vil deltage i ugentligt salgsmøde, hvor vi gennemgår muligheder, kunder og salgstal – så vi sammen sikre os det bedste resultat.

 

 

Ansøgning:

Vi vil behandle ansøgninger løbende, send din ansøgning og CV til anders@linuspro.dk

Har du yderligere, så kontakt Head of Office, Anders Bøtcher Damgaard på tlf.nr.: 31248819

LINUSPRO ApSRisskov2020-01-16T00:00:002020-03-10T00:00:00
330148521Teknisk sælger, Jylland & FynRobot Er du personen, der kan opbygge og langsigtet styre et kundegrundlag i Jylland og på Fyn, og trives du i en selvstændig funktion? Har du en stærk el-teknisk baggrund, så du kan tale med om IIOT, HMI, sikkerhedsrelæer, Safety PLC-systemer, netværksløsninger m.m., så er det måske dig vi er på udkig efter. For vores kunde Wieland Electric søger vi en teknisk sælger, med højt energi niveau, stærk kundefokus og øje for detaljen. Jobbet Med udgangspunkt i dit hjemmekontor, bliver du ansvarlig for markedet i Jylland og på Fyn. Sammen med resten af salgsteamet øger du tilstedeværelsen hos eksisterende og nye potentielle kunder. Dit primære ansvar vil være at opbygge, udvikle og vedligeholde en eksisterende kundeplatform. Derudover vil du få en specialist funktion, hvor du skal supportere resten af teamet i Danmark med tekniske løsninger på de lidt mere krævende projekter, primært indenfor maskinsikkerhed og HMI løsninger. Dine kunder er hovedsageligt virksomheder, der driver industriel automatisering, maskinproduktion og OEM. Som teknisk sælger bliver du ansvarlig for hele salgsprocessen fra første kontakt til nye kunder, til mersalg og pleje af eksisterende kunder. Derudover vil dine arbejdsopgaver blandt andet være: udarbejdelse af tilbud samt indgåelse af samarbejdsaftaler teknisk rådgivning og support stå for budgetplanlægning og opfølgning på salgs forecast træne og rådgive eksisterende kunder deltage på relevante messer Du kommer til at rapportere til den danske salgschef og vil begynde med en grundig introduktion til produktsortiment, kolleger og primære kunder. Dette så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet. For den rigtige person, er der tale om et job med stor fleksibilitet, frihedsgrader og råderum til at skabe ekstraordinære salgsresultater. Kandidaten Vi tænker at du har nogle års erfaring med teknisk komplekst salg til B2B inden for industri og automatisering. Uddannelsesmæssigt kommer du med en baggrund indenfor industriel netværksteknologi og maskinsikkerhed. Vigtigst er det, at du brænder for elektronik, mennesker, rådgivning og salg. Du har en stærk interesse i at udføre bæredygtig forretning og skabe langvarige kundeforhold baseret på tillid. Derudover, forventer vi at du: har en god forretningsforståelse og evner at tænke løsningsorienteret er selvmotiverende og sætter en stolthed i dit arbejde er drivende og målrettet, med stærk tro på egne evner er struktureret med gode kommunikationsevner i tale såvel som på skrift er i besiddelse at et højt aktivitetsniveau og god humor Det er essentielt, at du har en solid teknisk forståelse, som du evner at omsætte til brugbare løsninger for kunderne. Virksomheden tilbyder Hos Wieland kommer du til at være en del af et etableret og resultatorienteret hold, hvor du i fællesskab med dine kolleger virkeliggør den overordnede salgsstrategi inden for elektriske forbindelser og automatiseringskoncepter til industrien og installationsbranchen. Du vil starte ud med en grundig oplæring i produkter og salg. Den første del af din introduktion og uddannelse ligger i Vallø - Sjælland, hvor hovedkontoret er placeret. Her sidder 7 personer som dagligt supportere det nordiske marked. Efterfølgende vil du komme på løbende uddannelser i både Danmark og Tyskland. Du vil få engagerede kollegaer med en uformel omgangstone. En kultur hvor vi tager ansvar for egen funktion og samtidig er klar til altid at hjælpe hinanden. Løn Du vil blive tilbudt en god lønpakke inklusiv pension. Sprog Flydende på dansk og engelsk i skrift og tale. Tysk er et plus, men ikke et krav. Tiltrædelse Snarest muligt. Virksomheden Wieland Electric er en mellemstor global aktør indenfor el-teknik og elektronikindustrien. Hovedkvarteret ligger i Bamberg i Tyskland og virksomheden er repræsenteret i over 70 lande og beskæftiger cirka 2.200 medarbejdere på verdensplan. Som supplement til produktionslinjerne i Bamberg og der er også produktionsenheder i Tjekkiet, Serbien og Kina. Wieland Electric er blandt pionererne indenfor elektrisk tilslutnings teknologi og blandt andet markedsleder indenfor stikbar installations teknologi til bygninger. Wieland Electric s Nordiske aktiviteter styres og koordineres fra kontoret i Danmark. Du kan læse mere om Wieland Electric her www.wieland-electric.com da

Er du personen, der kan opbygge og langsigtet styre et kundegrundlag i Jylland og på Fyn, og trives du i en selvstændig funktion? Har du en stærk el-teknisk baggrund, så du kan tale med om IIOT, HMI, sikkerhedsrelæer, Safety PLC-systemer, netværksløsninger m.m., så er det måske dig vi er på udkig efter.

For vores kunde Wieland Electric søger vi en teknisk sælger, med højt energi niveau, stærk kundefokus og øje for detaljen.

Jobbet

Med udgangspunkt i dit hjemmekontor, bliver du ansvarlig for markedet i Jylland og på Fyn. Sammen med resten af salgsteamet øger du tilstedeværelsen hos eksisterende og nye potentielle kunder. Dit primære ansvar vil være at opbygge, udvikle og vedligeholde en eksisterende kundeplatform. Derudover vil du få en specialist funktion, hvor du skal supportere resten af teamet i Danmark med tekniske løsninger på de lidt mere krævende projekter, primært indenfor maskinsikkerhed og HMI løsninger. Dine kunder er hovedsageligt virksomheder, der driver industriel automatisering, maskinproduktion og OEM.

Som teknisk sælger bliver du ansvarlig for hele salgsprocessen – fra første kontakt til nye kunder, til mersalg og pleje af eksisterende kunder. Derudover vil dine arbejdsopgaver blandt andet være:

  • udarbejdelse af tilbud samt indgåelse af samarbejdsaftaler
  • teknisk rådgivning og support
  • stå for budgetplanlægning og opfølgning på salgs forecast
  • træne og rådgive eksisterende kunder
  • deltage på relevante messer

Du kommer til at rapportere til den danske salgschef og vil begynde med en grundig introduktion til produktsortiment, kolleger og primære kunder. Dette så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet.

For den rigtige person, er der tale om et job med stor fleksibilitet, frihedsgrader og råderum til at skabe ekstraordinære salgsresultater.

Kandidaten

Vi tænker at du har nogle års erfaring med teknisk / komplekst salg til B2B inden for industri og automatisering. Uddannelsesmæssigt kommer du med en baggrund indenfor industriel netværksteknologi og maskinsikkerhed.

Vigtigst er det, at du brænder for elektronik, mennesker, rådgivning og salg. Du har en stærk interesse i at udføre bæredygtig forretning og skabe langvarige kundeforhold baseret på tillid.

Derudover, forventer vi at du:

  • har en god forretningsforståelse og evner at tænke løsningsorienteret
  • er selvmotiverende og sætter en stolthed i dit arbejde
  • er drivende og målrettet, med stærk tro på egne evner
  • er struktureret med gode kommunikationsevner i tale såvel som på skrift
  • er i besiddelse at et højt aktivitetsniveau og god humor

Det er essentielt, at du har en solid teknisk forståelse, som du evner at omsætte til brugbare løsninger for kunderne.

Virksomheden tilbyder

Hos Wieland kommer du til at være en del af et etableret og resultatorienteret hold, hvor du i fællesskab med dine kolleger virkeliggør den overordnede salgsstrategi inden for elektriske forbindelser og automatiseringskoncepter til industrien og installationsbranchen.

Du vil starte ud med en grundig oplæring i produkter og salg. Den første del af din introduktion og uddannelse ligger i Vallø - Sjælland, hvor hovedkontoret er placeret. Her sidder 7 personer som dagligt supportere det nordiske marked. Efterfølgende vil du komme på løbende uddannelser i både Danmark og Tyskland.

Du vil få engagerede kollegaer med en uformel omgangstone. En kultur hvor vi tager ansvar for egen funktion og samtidig er klar til altid at hjælpe hinanden.

Løn

Du vil blive tilbudt en god lønpakke inklusiv pension.

Sprog

Flydende på dansk og engelsk i skrift og tale. Tysk er et plus, men ikke et krav.

Tiltrædelse

Snarest muligt.

Virksomheden

Wieland Electric er en mellemstor global aktør indenfor el-teknik og elektronikindustrien. Hovedkvarteret ligger i Bamberg i Tyskland og virksomheden er repræsenteret i over 70 lande og beskæftiger cirka 2.200 medarbejdere på verdensplan. Som supplement til produktionslinjerne i Bamberg og der er også produktionsenheder i Tjekkiet, Serbien og Kina. Wieland Electric er blandt pionererne indenfor elektrisk tilslutnings teknologi og blandt andet markedsleder indenfor stikbar installations teknologi til bygninger. Wieland Electric´s Nordiske aktiviteter styres og koordineres fra kontoret i Danmark. Du kan læse mere om Wieland Electric her www.wieland-electric.com/da

PersonaleBørsenÅrhus C2019-12-30T00:00:002020-02-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vi søger en stærk sælger til at assistere vores salgsafdeling.

SM Marketing ApS

Aarhus N
Vi søger en stærk sælger til at assistere vores salgsafdeling. Kan du sælge markedets bedste onlineløsninger og levere en fantastisk kundeoplevelse? Så er du den helt rette profil hos SM Marketing. Vi søger en stærk sælger til at assistere vores sal...
Indrykket:23. januar 2020

Client Manager søges til opsøgende salg og porteføljesalg i anerkendt Digitalt Marketingbureau

Conversio ApS

Åbyhøj
Drømmer du om en arbejdsplads, hvor du kan videreudvikle dit potentiale som salgskonsulent? Så er funktionen som Client Manager hos Conversio det helt rigtige valg for dig. Vi søger en kollega, der kan rådgive kommende kunder til en skræddersyet løs...
Indrykket:21. januar 2020

ANNONCESÆLGER SØGES!

AD-MEDIA ApS

Aarhus C
Er du den alle kalder den fødte sælger, så er AD-MEDIA den rette arbejdsplads for dig! AD MEDIA producerer annoncefinansierede brochurer, film og håndterer annoncesalget for udvalgte virksomheder, kommuner og foreninger. Og vi gør det så godt, at vi...
Indrykket:20. januar 2020

Salgskonsulent til Sjælland & Fyn, med fokus på specialhandel og fitnesscentre

LINUSPRO ApS

Risskov
Vi søger en selvstændig, udadvendt og struktureret salgskonsulent på fuld tid, til vedligeholdelse af nuværende kunder samt opsøge nye. Dine primære opgaver: Kundebesøg og salg Skabe og vedligeholde kunderelationer Præsentere og rådgive i produktsor...
Indrykket:16. januar 2020

Teknisk sælger, Jylland & Fyn

PersonaleBørsen

Århus C
Er du personen, der kan opbygge og langsigtet styre et kundegrundlag i Jylland og på Fyn, og trives du i en selvstændig funktion? Har du en stærk el-teknisk baggrund, så du kan tale med om IIOT, HMI, sikkerhedsrelæer, Safety PLC-systemer, netværkslø...
Indrykket:30. december 2019