Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Account Manager til København & omegn

Account Manager til København & omegn

Work Supply søger på vegne af en virksomhed en Account Manager til København & omegn. 

Du skal primært være med til at realisere deres målsætning om massiv udrulning af deres nye bygge opgaver for private hjem og boligforeninger.
 
Din salgskontakt foregår både via telefonen og direkte kontakt B2C og lidt B2B, så det er vigtigt at du brænder for at møde folk og er knivskarp til at afslutte salget.

Om dig 

Som person er du initiativrig og kontaktskabende, og du motiveres af at få lukket et salg. Du er selvstartende, og du har et højt drive.

Du er skarp til at identificere nye salgsmuligheder, og du mestrer at få kundens accept og følge kunden til dørs.

Jobbet er for dig som:
• Er en udpræget huntertype, og som drives af at skabe ny salg
• Arbejder struktureret og målrettet med din pipeline
• Er selvstændig og tager ansvar for at drive dit eget forretningsområde 
• Har evt. en teknisk baggrund eller arbejder evt. med indretning o.lign. 

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk      JOB ID: 1263

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329820667Phoenix-f9ba38d112018-05-28T00:00:00Account Manager til København & omegn

Account Manager til København & omegn

Work Supply søger på vegne af en virksomhed en Account Manager til København & omegn. 

Du skal primært være med til at realisere deres målsætning om massiv udrulning af deres nye bygge opgaver for private hjem og boligforeninger.
 
Din salgskontakt foregår både via telefonen og direkte kontakt B2C og lidt B2B, så det er vigtigt at du brænder for at møde folk og er knivskarp til at afslutte salget.

Om dig 

Som person er du initiativrig og kontaktskabende, og du motiveres af at få lukket et salg. Du er selvstartende, og du har et højt drive.

Du er skarp til at identificere nye salgsmuligheder, og du mestrer at få kundens accept og følge kunden til dørs.

Jobbet er for dig som:
• Er en udpræget huntertype, og som drives af at skabe ny salg
• Arbejder struktureret og målrettet med din pipeline
• Er selvstændig og tager ansvar for at drive dit eget forretningsområde 
• Har evt. en teknisk baggrund eller arbejder evt. med indretning o.lign. 

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk      JOB ID: 1263

 

2018-07-24T00:50:26.233 Account Manager til København omegn Work Supply søger på vegne af en virksomhed en Account Manager til København omegn. Du skal primært være med til at realisere deres målsætning om massiv udrulning af deres nye bygge opgaver for private hjem og boligforeninger. Din salgskontakt foregår både via telefonen og direkte kontakt B2C og lidt B2B, så det er vigtigt at du brænder for at møde folk og er knivskarp til at afslutte salget. Om dig Som person er du initiativrig og kontaktskabende, og du motiveres af at få lukket et salg. Du er selvstartende, og du har et højt drive. Du er skarp til at identificere nye salgsmuligheder, og du mestrer at få kundens accept og følge kunden til dørs. Jobbet er for dig som: Er en udpræget huntertype, og som drives af at skabe ny salg Arbejder struktureret og målrettet med din pipeline Er selvstændig og tager ansvar for at drive dit eget forretningsområde Har evt. en teknisk baggrund eller arbejder evt. med indretning o.lign. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID: 126311Jobnetf9ba38d1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-23T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3271184Work Supply IVS11Høvedstensvej 222650HvidovreDKDanmark0
ak@worksupply.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent579508JobNet48308901000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9ba38d1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9ba38d1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9ba38d1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9ba38d1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgEr du en fagligt stærk Account Manager?12007991Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg355281280A. Kanwarak@worksupply.dkDKDanmarkDKDanmark329974839Account ManagerBasic Vi søger en passioneret salgskompetence med IT brancheerfaring, der er motiveret af en tydelig strategi og ambitionen om at skabe værdi for vores kunder. Du skal være comittet til excellence, og have mod til at udfordre dine kunder, dine kollegaer for at skabe udvikling og vækst.Jobbet: • Ansvarlig for at drive og videreudvikle Enterprise segmentet i hele Danmark • Opbygning og vedligeholdelse af strategiske relationer. • Salg af den brede IT produktportefølje. • Professionel rådgivning inden for print, toner, hardware, software og infrastruktur. Hvem er du: • Du er drevet af at nå dine mål. • Du arbejder hårdt for at opnå succes, og du ved, hvad der kræves for at få succes. • Du har nogle års erfaring med telesalg og kørende salg inden for IT branchen. • Struktureret nok til at arbejde seriøst med CRM, pipeline og rapportering. Det tilbyder vi: • Attraktiv løn efter kvalifikationer og bonus uden loft. • At blive en del af et dynamisk team hvor vi har det godt sammen. • Mulighed for personlig udvikling i mange retninger. • Uanede muligheder for forretning og afvekslende kunder. • At blive en del af en god salgskultur. • Sociale arrangementer, frokostordning og salgskonkurrencer. Du bliver en del af en virksomhed i vækst og med individuel sparring. At udvikle dig såvel personligt, som fagligt er en vigtig del af vores virksomhed. Ved daglige opfølgninger, coaching samt diverse salgsværktøjer, hjælper vi dig på vej til vores fælles målsætninger. Om Descom: Descom A S er en af Danmarks førende it leverandører med et stort og bredt udvalg inden for alle de kendtes kvalitetsmærker. Vi er full-service leverandør inden for hardware, software, serviceydelser, supplies og ergonomi mm. Vores forretningskoncept er enkelt. Descom A S ønsker altid at fremstå som en af Danmarks bedste it-leverandør med den bedste service, det største produktsortiment med den rigtige pris og med de rigtige kompetencer. I et marked med kraftig udvikling er det vigtigt, at du som kunde vælger en leverandør som har forståelse for dine behov, og som kan vejlede og hjælpe i et centralt tæt samarbejde. Vi er mere end 30 talentfulde medarbejdere, erfarne eksperter, inden for vores område. Vi arbejder i et fagligt miljø og brænder for at levere værdiskabende resultater og ydelser til vores kunder. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen at skrive til DEDIKATION på kontakt@dedikation.dk DEDIKATION Hire for attitude, train for skills!Vi søger en passioneret salgskompetence med IT brancheerfaring, der er motiveret af en tydelig strategi og ambitionen om at skabe værdi for vores kunder. Du skal være comittet til excellence, og have mod til at udfordre dine kunder, dine kollegaer for at skabe udvikling og vækst.
Jobbet: 
 
• Ansvarlig for at drive og videreudvikle Enterprise segmentet i hele Danmark 
• Opbygning og vedligeholdelse af strategiske relationer.  
• Salg af den brede IT produktportefølje.  
• Professionel rådgivning inden for print, toner, hardware, software og infrastruktur.  
 
Hvem er du:  
 
• Du er drevet af at nå dine mål.  
• Du arbejder hårdt for at opnå succes, og du ved, hvad der kræves for at få succes.  
• Du har nogle års erfaring med telesalg og kørende salg inden for IT branchen.  
• Struktureret nok til at arbejde seriøst med CRM, pipeline og rapportering.  
 
Det tilbyder vi:  
 
• Attraktiv løn efter kvalifikationer og bonus uden loft.  
• At blive en del af et dynamisk team hvor vi har det godt sammen.  
• Mulighed for personlig udvikling i mange retninger.  
• Uanede muligheder for forretning og afvekslende kunder.  
• At blive en del af en god salgskultur.  
• Sociale arrangementer, frokostordning og salgskonkurrencer.  
 
Du bliver en del af en virksomhed i vækst og med individuel sparring. At udvikle dig såvel personligt, som fagligt er en vigtig del af vores virksomhed. Ved daglige opfølgninger, coaching samt diverse salgsværktøjer, hjælper vi dig på vej til vores fælles målsætninger.  
 
Om Descom:  
Descom A/S er en af Danmarks førende it leverandører med et stort og bredt udvalg inden for alle de kendtes kvalitetsmærker. Vi er full-service leverandør inden for hardware, software, serviceydelser, supplies og ergonomi mm. Vores forretningskoncept er enkelt. Descom A/S ønsker altid at fremstå som en af Danmarks bedste it-leverandør med den bedste service, det største produktsortiment med den rigtige pris og med de rigtige kompetencer.  
I et marked med kraftig udvikling er det vigtigt, at du som kunde vælger en leverandør som har forståelse for dine behov, og som kan vejlede og hjælpe i et centralt tæt samarbejde. Vi er mere end 30 talentfulde medarbejdere, erfarne eksperter, inden for vores område. Vi arbejder i et fagligt miljø og brænder for at levere værdiskabende resultater og ydelser til vores kunder.  
 
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen at skrive til DEDIKATION på kontakt@dedikation.dk  
 
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!  
 
 
 
 
 
 
ORS/Small/e3bc38b3_logo.pngDescomBallerup2019-03-09T16:00:05.0602019-04-13T00:00:00
329956771Account Managere til Incitu i AlbertslundRobot Vi søger udadvendte Account Managere, med det rette instinkt og gåpåmod til vores kontor i Albertslund. Som person fungerer du godt i et miljø, hvor omgangstonen er fri og ambitionsniveauet højt. Du er ligeledes i stand til, at arbejde aktivt, struktureret og målrettet med egne og fælles mål. En god teknisk forståelse er klart at foretrække. Som ansat skal du være opmærksom på, at vi er en virksomhed der har fokus på sundhed og medarbejdernes trivsel. Derfor er der obligatorisk fitness, i arbejdstiden, 2 gange ugentligt. Vi ser også helst at vore ansatte ikke ryger. Incitu er en virksomhed i kraftig vækst. Vi leverer IT på alle niveauer, og til hele verden. Vi har datacentre i ind- og udland, og åbent 24 timer i døgnet året rundt. Som vores nye Account Manager, bliver du en del af et stærkt hold, der skal være med til, at præge Incitus udvikling i mange år fremover. Løn og tiltrædelse efter aftale. CV kan sendes til job@incitu.dk

Vi søger udadvendte Account Managere, med det rette instinkt og gåpåmod til vores kontor i Albertslund. Som person fungerer du godt i et miljø, hvor omgangstonen er fri og ambitionsniveauet højt. Du er ligeledes i stand til, at arbejde aktivt, struktureret og målrettet med egne og fælles mål.

En god teknisk forståelse er klart at foretrække.

Som ansat skal du være opmærksom på, at vi er en virksomhed der har fokus på sundhed og medarbejdernes trivsel. Derfor er der obligatorisk fitness, i arbejdstiden, 2 gange ugentligt. Vi ser også helst at vore ansatte ikke ryger.

Incitu er en virksomhed i kraftig vækst. Vi leverer IT på alle niveauer, og til hele verden. Vi har datacentre i ind- og udland, og åbent 24 timer i døgnet året rundt. Som vores nye Account Manager, bliver du en del af et stærkt hold, der skal være med til, at præge Incitus udvikling i mange år fremover.

Løn og tiltrædelse efter aftale.

CV kan sendes til job@incitu.dk

Incitu ApSAlbertslund2019-02-07T00:00:002019-04-04T00:00:00
329984171Account manager med sans for digitale værktøjer og stærke kunderelationerRobot Molio søger en ny medarbejder, der er dygtig til at opdyrke og vedligeholde gode kunderelationer og som samtidig kan udfylde rollen som rådgiver i forbindelse med implementering af Molios digitale værktøjer. Du bliver en del af en spændende organisation, der er resultatet af en nylig fusion mellem det tidligere Byggecentrum og det tidligere bips Molio Byggeriets Videnscenter. Molio leverer en række produkter (digitale værktøjer, fagbøger og kurser), der alle bidrager til at løfte branchens vidensniveau og til at skubbe på den digitale omstilling i branchen. Om stillingen Dit salgsarbejde er meget mere end bare salg. Du kommer til at arbejde grundigt og målrettet med nogle af de stærke virksomheder i byggebranchen og med deres implementering af Molios værktøjer - primært Molio Beskrivelser (tidl. bips-beskrivelser). Dit primære fokus vil være mellemstore og store virksomheder. I praksis er du med i front sammen med en forretningskonsulent den markedsansvarlige. Du er med til at kontakte, opbygge og udbygge gode relationer til vigtige kunder. Du vil sørge for, at de får det bedst mulige udbytte af Molios værktøjer primært Molio Beskrivelser, som er en standard for byggebranchens fælles arbejdsbeskrivelser. Næsten 400 virksomheder bruger værktøjet, der hele tiden bliver ajourført og videreudviklet af eksterne, faglige redaktører Primære arbejdsopgaver Du spiller en aktiv rolle, når leads fra salgsorganisationen skal konverteres til kunder Du spiller en aktiv rolle i udviklingen af langtidsholdbare relationer til vores kunder Du håndterer kundekontakten og -samarbejdet, når kunden skal have værktøjerne sat op, tilpasset og implementeret i deres virksomhed Vi forventer, at du efter en kortere periode, selvstændigt kan gå i front og præsentere Molios værktøjsløsninger over for potentielle kunder. Du vil være understøttet af faglig ekspertise har altid et team, du kan støtte dig til. Dine kvalifikationer Du er først og fremmest god til at bruge dit salgsgen, penetrere markedet og skabe relationer. Du har gerne kendskab til byggebranchen og har eventuelt tidligere solgt softwareløsninger Du kan begå dig på alle niveauer, formår at skabe kontakt og kan både åbne og lukke salget Du har erfaring og trives med opsøgende salg og relations salg Du optræder med respekt og troværdighed i din rådgivende salgsrolle Du er højst sandsynligt bosiddende på Sjælland. Dit geografiske salgsdistrikt er hele Danmark. Molio tilbyder Et job i en spændende virksomhed, hvor miljøet er uformelt og humoristisk - og omgangstonen ligefrem Et selvstændigt og ansvarsfuldt job i kontakt med nogle af de stærkeste virksomheder i byggebranchen Medindflydelse på den videre udvikling af stillingen Attraktiv løn efter kvalifikationer, pensionsordning og god frokostordning CRM og kundesystem (Microsoft Dynamics). Molios marketingafdeling har stort fokus på datadreven markedsføring Tiltrædelse Hurtigst muligt, men vi venter på den rette kandidat. Vi indkalder løbende til samtale, så send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgningsfrist Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning Finder du ovenstående ligeså spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du spørgsmål til stillingen kan Liselotte Schwanenflügel Jensen eller Rasmus Madsen fra ScanPeople kontaktes på 43 31 00 71. Søg jobbet her: http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 10811 Vi ser frem til at modtage din ansøgning! Bonusinfo om Molio Molio - Byggeriets Videnscenter er en selvejende, non-profit organisation og er uafhængig af særinteresser. Formålet for Molio er at bidrage til at styrke virksomhedernes konkurrenceevne inden for byggeri, anlæg og drift til gavn for både erhverv og samfund ved at levere produkter og værktøjer, der fremmer udvikling, digitalisering og effektivisering. Molios produkter og services udvikles og leveres på markedsmæssige vilkår, mens driftsoverskud anvendes til videreudvikling. Om Scanpeople ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma. Yderligere information findes på http: www.scanpeople.dk Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Hvis dette job ikke er det rette for dig, opfordres du til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor du løbende holdes opdateret omkring alle vores åbne stillinger.

Molio søger en ny medarbejder, der er dygtig til at opdyrke og vedligeholde gode kunderelationer og som samtidig kan udfylde rollen som rådgiver i forbindelse med implementering af Molios digitale værktøjer.

Du bliver en del af en spændende organisation, der er resultatet af en nylig fusion mellem det tidligere Byggecentrum og det tidligere bips; Molio – Byggeriets Videnscenter.

Molio leverer en række produkter (digitale værktøjer, fagbøger og kurser), der alle bidrager til at løfte branchens vidensniveau og til at skubbe på den digitale omstilling i branchen. Om stillingen Dit salgsarbejde er meget mere end ”bare” salg. Du kommer til at arbejde grundigt og målrettet med nogle af de stærke virksomheder i byggebranchen og med deres implementering af Molios værktøjer - primært Molio Beskrivelser (tidl. bips-beskrivelser). Dit primære fokus vil være mellemstore og store virksomheder.

I praksis er du med i front sammen med en forretningskonsulent/den markedsansvarlige. Du er med til at kontakte, opbygge og udbygge gode relationer til vigtige kunder. Du vil sørge for, at de får det bedst mulige udbytte af Molios værktøjer – primært Molio Beskrivelser, som er en standard for byggebranchens fælles arbejdsbeskrivelser. Næsten 400 virksomheder bruger værktøjet, der hele tiden bliver ajourført og videreudviklet af eksterne, faglige redaktører

Primære arbejdsopgaver

  • Du spiller en aktiv rolle, når leads fra salgsorganisationen skal konverteres til kunder
  • Du spiller en aktiv rolle i udviklingen af langtidsholdbare relationer til vores kunder
  • Du håndterer kundekontakten og -samarbejdet, når kunden skal have værktøjerne sat op, tilpasset og implementeret i deres virksomhed

Vi forventer, at du efter en kortere periode, selvstændigt kan gå i front og præsentere Molios værktøjsløsninger over for potentielle kunder. Du vil være understøttet af faglig ekspertise har altid et team, du kan støtte dig til.

Dine kvalifikationer

  • Du er først og fremmest god til at bruge dit salgsgen, penetrere markedet og skabe relationer. Du har gerne kendskab til byggebranchen og har eventuelt tidligere solgt softwareløsninger
  • Du kan begå dig på alle niveauer, formår at skabe kontakt og kan både ”åbne” og ”lukke” salget
  • Du har erfaring og trives med opsøgende salg og relations salg
  • Du optræder med respekt og troværdighed i din rådgivende salgsrolle

 

Du er højst sandsynligt bosiddende på Sjælland. Dit geografiske salgsdistrikt er hele Danmark.

Molio tilbyder

  • Et job i en spændende virksomhed, hvor miljøet er uformelt og humoristisk - og omgangstonen ligefrem
  • Et selvstændigt og ansvarsfuldt job i kontakt med nogle af de stærkeste virksomheder i byggebranchen
  • Medindflydelse på den videre udvikling af stillingen
  • Attraktiv løn efter kvalifikationer, pensionsordning og god frokostordning
  • CRM og kundesystem (Microsoft Dynamics). Molios marketingafdeling har stort fokus på datadreven markedsføring

Tiltrædelse

Hurtigst muligt, men vi venter på den rette kandidat. Vi indkalder løbende til samtale, så send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgningsfrist

Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning

Finder du ovenstående ligeså spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du spørgsmål til stillingen kan Liselotte Schwanenflügel Jensen eller Rasmus Madsen fra ScanPeople kontaktes på 43 31 00 71.

Søg jobbet her: http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10811

Vi ser frem til at modtage din ansøgning! 

Bonusinfo om Molio

Molio - Byggeriets Videnscenter er en selvejende, non-profit organisation og er uafhængig af særinteresser. Formålet for Molio er at bidrage til at styrke virksomhedernes konkurrenceevne inden for byggeri, anlæg og drift til gavn for både erhverv og samfund ved at levere produkter og værktøjer, der fremmer udvikling, digitalisering og effektivisering. Molios produkter og services udvikles og leveres på markedsmæssige vilkår, mens driftsoverskud anvendes til videreudvikling.

Om Scanpeople

ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde.

Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma.

Yderligere information findes på http://www.scanpeople.dk – Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.

Hvis dette job ikke er det rette for dig, opfordres du til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor du løbende holdes opdateret omkring alle vores åbne stillinger.

SCANPEOPLE ApSHerlev2019-03-25T00:00:002019-04-03T00:00:00
329981312Account Manager til AirmagineBasic Har du erfaring med direkte salg, ikke bange for canvas, en klar forretningssans og interesse for den digitale reklameverden? Airmagine er drevet af at skabe stærke forbindelser mellem mærker og forbrugere. Vi skabte verdens første 100 digitaliserede medieplatform og varetager nu salg og distribution af al reklame i Københavns Lufthavn (CPH) indoor, outdoor og på Metrostationen, samt i Esbjerg Lufthavn og Nordic Seaplanes. Airmagine er en del af Dansk Reklame Film i Nordisk Film divisionen. Din rolle Som vores nye Account Manager bliver du ansvarlig for opsøgende og vedligeholdende salg til primært direkte kunder i Danmark, samt en række mindre mediebureauer. Du sikrer top-of-mind bevidsthed blandt dine kunder om primært CPH som interessant og relevant medie for eksponering af deres produkter og bidrager til optimering af kommercielle resultater for både annoncører og Airmagine. Du vil få en stor rolle i det opsøgende salg og fokus vil være eksisterende kunder såvel som new business. Du vil blive del af et fleksibelt, resultatsøgende og innovativt team, som alle er optaget af det samme mål: At styrke Airmagines position og sikre opnåelse af salgsbudgettet. Du får ansvar for dit eget budget (og til dels også afdelingens) samt en portefølje af markedets mest interessante mærker annoncører, og vores analyseafdeling står klar til at bidrage med dokumentation af mediets effekt. Du vil rapportere til direktøren for Airmagine. Om dig Du har et par års salgserfaring som Junior Account Manager eller Account Manager meget gerne inden for medieområdet, hvilket har givet dig en god ballast for opsøgende salg, og er nu klar til at tage næste skridt. Du har evt. allerede nu prøvet kræfter med salg og relationsopbygning til mediebureauer. Som person beskrives du med nøgleord som højt drive og ikke bange for at opsøgende salg. Du er engageret og energisk, vedholdende, løsnings- og målorienteret (hvilket du kan dokumentere), og analytisk både i forhold til mennesker, forretning og tal: Du formår at sætte dig i kundernes sted og afdække deres behov. Du er præstationsorienteret og drives af høje mål og udfordringer, ligesom du ikke går af vejen for at udfordre status quo. Vi tilbyder Et attraktivt og udviklende job i en dynamisk virksomhed, hvor dagligdagen er præget af god energi, en uformel omgangstone og højt til loftet. Vi er mange engagerede kolleger, som hver eneste dag arbejder på at gøre vores kunder glade og skabe succesfuld forretning. Endelig tilbyder vi gode medarbejdervilkår og behagelige omgivelser på vores kontor hos Nordisk Film i Valby. Interesseret? Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Direktør, Jesper Høyer Andersen, jh@airmagine.com. Vi afholder samtaler løbende. Du bedes venligst følge linket via knappen send ansøgning her på siden for at komme i betragtning til jobbet. Vi modtager ikke ansøgninger på e-mail. Se mere på vores ansøgersite: https: drf.brandero.com

Har du erfaring med direkte salg, ikke bange for canvas, en klar forretningssans og interesse for den digitale reklameverden?

Airmagine er drevet af at skabe stærke forbindelser mellem mærker og forbrugere. Vi skabte verdens første 100% digitaliserede medieplatform og varetager nu salg og distribution af al reklame i Københavns Lufthavn (CPH) – indoor, outdoor og på Metrostationen, samt i Esbjerg Lufthavn og Nordic Seaplanes. Airmagine er en del af Dansk Reklame Film i Nordisk Film divisionen. 

Din rolle

Som vores nye Account Manager bliver du ansvarlig for opsøgende og vedligeholdende salg til primært direkte kunder i Danmark, samt en række mindre mediebureauer. Du sikrer top-of-mind bevidsthed blandt dine kunder om primært CPH som interessant og relevant medie for eksponering af deres produkter og bidrager til optimering af kommercielle resultater for både annoncører og Airmagine. Du vil få en stor rolle i det opsøgende salg og fokus vil være eksisterende kunder såvel som new business.

Du vil blive del af et fleksibelt, resultatsøgende og innovativt team, som alle er optaget af det samme mål: At styrke Airmagines position og sikre opnåelse af salgsbudgettet. Du får ansvar for dit eget budget (og til dels også afdelingens) samt en portefølje af markedets mest interessante mærker/annoncører, og vores analyseafdeling står klar til at bidrage med dokumentation af mediets effekt.

Du vil rapportere til direktøren for Airmagine. 

Om dig

Du har et par års salgserfaring som Junior Account Manager eller Account Manager meget gerne inden for medieområdet, hvilket har givet dig en god ballast for opsøgende salg, og er nu klar til at tage næste skridt. Du har evt. allerede nu prøvet kræfter med salg og relationsopbygning til mediebureauer.

Som person beskrives du med nøgleord som højt drive og ikke bange for at opsøgende salg. Du er engageret og energisk, vedholdende, løsnings- og målorienteret (hvilket du kan dokumentere), og analytisk både i forhold til mennesker, forretning og tal: Du formår at sætte dig i kundernes sted og afdække deres behov. Du er præstationsorienteret og drives af høje mål og udfordringer, ligesom du ikke går af vejen for at udfordre status quo. 

Vi tilbyder

Et attraktivt og udviklende job i en dynamisk virksomhed, hvor dagligdagen er præget af god energi, en uformel omgangstone og højt til loftet. Vi er mange engagerede kolleger, som hver eneste dag arbejder på at gøre vores kunder glade og skabe succesfuld forretning. 

Endelig tilbyder vi gode medarbejdervilkår og behagelige omgivelser på vores kontor hos Nordisk Film i Valby.

Interesseret?


Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Direktør, Jesper Høyer Andersen, jh@airmagine.com.


Vi afholder samtaler løbende. Du bedes venligst følge linket via knappen" send ansøgning" her på siden for at komme i betragtning til jobbet. Vi modtager ikke ansøgninger på e-mail.

Se mere på vores ansøgersite: https://drf.brandero.com

ORS/Small/78ed477a_logo.pngDansk Reklame Film A/SValby2019-03-20T14:03:22.1532019-04-23T00:00:00
329981511God mulighed for at skyde en salgskarriere i gang, med motiverende personligheder omkring dig!Basic Vi i salgsbranchen bliver tit skudt i skoene, at enten behandler vi vores mandskab dårligt og presser dem så meget, at de går psykisk ned og har mange sygedage, eller at vi smider dem på porten, hvis de blot har én skidt måned. I AM prøver vi altid, at gøre tingene anderledes. Vi stiller stadigvæk høje krav til performance og kvalitet, måske de højeste i branchen faktisk. Det gør vi, fordi at de fleste rummer mere potentiale end de selv umiddelbart tror, det skal bare udvikles og trænes. Vi ved også, at ikke alle mennesker er ens, men at vi alle har noget at bidrage med. Det er der her 2 eksempler på. Kasper Kasper er Senior account manager på vores kontor i Aarhus. Kasper er ikke en af vores højeste leverende sælgere, hvis vi kigger på performance. Men kigger vi lidt bedre efter, så bidrager Kasper med så meget andet. Kasper har f.eks. opnået at blive Månedens kvalitetsmedarbejder 8 ud af 12 mulige måneder ret flot hvis du spørger mig. Vi har også en del pins i AM, som man kan opnå, alt efter antal salg, kvalitet og tid. Dem jeg har størst respekt for er vores ingen-sygedage-pins (som iøvrigt også giver en bonus). Dem har vi 3 af alt i alt og Kasper har modtaget dem alle sammen! 0 sygedage i 4 måneder0 sygedage i 8 måneder0 sygedage i 12 måneder En sjov lille twist på det hele er faktisk, at Kasper blev fyret fra sit seneste job, fordi han ikke kunne sælge…. Det var ikke noget der skræmte os, fordi vi ikke kiggede på Kasper s fortid men derimod hans personlighed og potentiale. Oscar Oscar var en ung energisk fyr, som blev teamleder på vores kontor i Aalborg. Oscar var en medarbejder som var kendt i hele landet, både for sine resultater, mandskabspleje og ikke mindst hans positiv smittende personlighed. På de første 3 måneder hos AM opnåede Oscar også en del anerkendelse for sine resultater og opnåede følgende ting: WOF day (bedste individuelle salgsresultat på dagsplan)WOF week (bedste individuelle salgsresultat på ugeplan)WOF month (bedste individuelle salgsresultat på månedsplan)Han gjorde sig fortjent til en plads i den regionale ledergruppe. Oscars ambition med at komme ind i AM, var at komme frem i rækkerne hurtigst muligt og få så meget læring som muligt, inden han skulle læse videre eller videre ud i erhvervslivet. Det tog vi som virksomhed seriøst og lå en karriereplan for ham ved hans første samtale efter nogen uger! I dag er Oscar igang med sit drømmestudie og bruger sin erfaring til at forstå hans nye viden på universitetet endnu bedre. Hans tid hos AM samt hans nye uddannelse skal gøre at han kan tage et større og hurtigere spring karrieremæssigt lige efter hans studietid. Hvilken udvikling søger du? Så hvis du kunne tænke dig en lignende udvikling, som enten Kasper eller Oscar, så er det bare at få sendt en ansøgning til os. Vi kan garantere dig at du får den støtte og udvikling, som lige præcis du har brug for! Det eneste du skal gøre at sende os et par linjer om dig selv samt cv via knappen Send ansøgning . Vi kigger nye kandidater efter flere gange dagligt og afholder løbende samtaler de næste uger. Hvad laver en Account Manager hos os: Repræsenterer vores klient med henblik på salg af teleløsninger.Sælge produkter direkte til slutbruger på et bredt udvalg af lokationer, eksempelvis i et storcenter eller supermarked.Har en frisk og innovativ tilgang til de kunder, som de finder værdifulde for vores klienter.Arbejdet vil foregå mandag - fredag den sidste lørdag i hver måned. Man har altid fri kl. 14 om fredagen og dermed mulighed for at gå tidligt på weekend.Skal leve op til daglige, ugentlig og månedlige salgsbudgetterVære en aktiv del angående opsætning af personlige salgs udviklingsmål.Vil kunne opnå en intern salgsuddannelse med certificeret diplom.Deltagelse i 1-2 sociale arrangementer månedligt. Se mere på vores ansøgersite: https: amsales.brandero.com

Vi i salgsbranchen bliver tit skudt i skoene, at enten behandler vi vores mandskab dårligt og presser dem så meget, at de går psykisk ned og har mange sygedage, eller at vi smider dem på porten, hvis de blot har én skidt måned.

I AM prøver vi altid, at gøre tingene anderledes. Vi stiller stadigvæk høje krav til performance og kvalitet, måske de højeste i branchen faktisk. Det gør vi, fordi at de fleste rummer mere potentiale end de selv umiddelbart tror, det skal bare udvikles og trænes.

Vi ved også, at ikke alle mennesker er ens, men at vi alle har noget at bidrage med. Det er der her 2 eksempler på.

Kasper

Kasper er Senior account manager på vores kontor i Aarhus. Kasper er ikke en af vores højeste leverende sælgere, hvis vi kigger på performance. Men kigger vi lidt bedre efter, så bidrager Kasper med så meget andet.

Kasper har f.eks. opnået at blive Månedens kvalitetsmedarbejder 8 ud af 12 mulige måneder – ret flot hvis du spørger mig.

Vi har også en del pins i AM, som man kan opnå, alt efter antal salg, kvalitet og tid. Dem jeg har størst respekt for er vores ingen-sygedage-pins (som iøvrigt også giver en bonus). Dem har vi 3 af alt i alt og Kasper har modtaget dem alle sammen! 

  1. 0 sygedage i 4 måneder
  2. 0 sygedage i 8 måneder
  3. 0 sygedage i 12 måneder

En sjov lille twist på det hele er faktisk, at Kasper blev fyret fra sit seneste job, fordi han ikke kunne sælge…. Det var ikke noget der skræmte os, fordi vi ikke kiggede på Kasper’s fortid – men derimod hans personlighed og potentiale.

Oscar

Oscar var en ung energisk fyr, som blev teamleder på vores kontor i Aalborg. Oscar var en medarbejder som var kendt i hele landet, både for sine resultater, mandskabspleje og ikke mindst hans positiv smittende personlighed.

På de første 3 måneder hos AM opnåede Oscar også en del anerkendelse for sine resultater og opnåede følgende ting:

  1. WOF day (bedste individuelle salgsresultat på dagsplan)
  2. WOF week (bedste individuelle salgsresultat på ugeplan)
  3. WOF month (bedste individuelle salgsresultat på månedsplan)
  4. Han gjorde sig fortjent til en plads i den regionale ledergruppe.

Oscars ambition med at komme ind i AM, var at komme frem i rækkerne hurtigst muligt og få så meget læring som muligt, inden han skulle læse videre eller videre ud i erhvervslivet. Det tog vi som virksomhed seriøst og lå en karriereplan for ham ved hans første samtale efter nogen uger!

I dag er Oscar igang med sit drømmestudie og bruger sin erfaring til at forstå hans nye viden på universitetet endnu bedre. Hans tid hos AM samt hans nye uddannelse skal gøre at han kan tage et større og hurtigere spring karrieremæssigt lige efter hans studietid.

Hvilken udvikling søger du?

Så hvis du kunne tænke dig en lignende udvikling, som enten Kasper eller Oscar, så er det bare at få sendt en ansøgning til os. Vi kan garantere dig at du får den støtte og udvikling, som lige præcis du har brug for!

Det eneste du skal gøre at sende os et par linjer om dig selv samt cv via knappen "Send ansøgning". Vi kigger nye kandidater efter flere gange dagligt og afholder løbende samtaler de næste uger.

Hvad laver en Account Manager hos os:

  • Repræsenterer vores klient med henblik på salg af teleløsninger.
  • Sælge produkter direkte til slutbruger på et bredt udvalg af lokationer, eksempelvis i et storcenter eller supermarked.
  • Har en frisk og innovativ tilgang til de kunder, som de finder værdifulde for vores klienter.
  • Arbejdet vil foregå mandag - fredag + den sidste lørdag i hver måned. 
  • Man har altid fri kl. 14 om fredagen og dermed mulighed for at gå tidligt på weekend.
  • Skal leve op til daglige, ugentlig og månedlige salgsbudgetter
  • Være en aktiv del angående opsætning af personlige salgs & udviklingsmål.
  • Vil kunne opnå en intern salgsuddannelse med certificeret diplom.
  • Deltagelse i 1-2 sociale arrangementer månedligt.

Se mere på vores ansøgersite: https://amsales.brandero.com

ORS/Small/17341f2c_logo.jpegAM SALES & MARKETING ApSKøbenhavn K2019-03-20T16:00:17.8702019-04-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Account Manager

Descom

Ballerup
Vi søger en passioneret salgskompetence med IT brancheerfaring, der er motiveret af en tydelig strategi og ambitionen om at skabe værdi for vores kunder. Du skal være comittet til excellence, og have mod til at udfordre dine kunder, dine kollegaer f...
Indrykket:9. marts 2019
Udløbsdato:13. april 2019

Account Managere til Incitu i Albertslund

Incitu ApS

Albertslund
Vi søger udadvendte Account Managere, med det rette instinkt og gåpåmod til vores kontor i Albertslund. Som person fungerer du godt i et miljø, hvor omgangstonen er fri og ambitionsniveauet højt. Du er ligeledes i stand til, at arbejde aktivt, struk...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:4. april 2019

Account manager med sans for digitale værktøjer og stærke kunderelationer

SCANPEOPLE ApS

Herlev
Molio søger en ny medarbejder, der er dygtig til at opdyrke og vedligeholde gode kunderelationer og som samtidig kan udfylde rollen som rådgiver i forbindelse med implementering af Molios digitale værktøjer. Du bliver en del af en spændende organisa...
Indrykket:25. marts 2019
Udløbsdato:3. april 2019

Account Manager til Airmagine

Dansk Reklame Film A/S

Valby
Har du erfaring med direkte salg, ikke bange for canvas, en klar forretningssans og interesse for den digitale reklameverden? Airmagine er drevet af at skabe stærke forbindelser mellem mærker og forbrugere. Vi skabte verdens første 100 digitalisered...
Indrykket:20. marts 2019
Udløbsdato:23. april 2019

God mulighed for at skyde en salgskarriere i gang, med motiverende personligheder omkring dig!

AM SALES & MARKETING ApS

København K
Vi i salgsbranchen bliver tit skudt i skoene, at enten behandler vi vores mandskab dårligt og presser dem så meget, at de går psykisk ned og har mange sygedage, eller at vi smider dem på porten, hvis de blot har én skidt måned. I AM prøver vi altid,...
Indrykket:20. marts 2019
Udløbsdato:23. april 2019