Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Account Manager til kreativ medievirksomhed

Har du kundetække samt mod på en udfordring og et job med mange muligheder? Hos os får du en hverdag i et kommercielt og nyskabende miljø samt et springbræt til en karriere i mediebranchen.

VELKOMMEN TIL Citrusmedia

Vi er en landsdækkende medievirksomhed, der i mere end 15 år har beskæftiget os med urban markedsføring. Vi har udtænkt kreative kampagner og solgt annonceplads til både store og mindre kunder. Kunderne kan f.eks. være Fitness World, Netflix og DTU. Du får 12 fantastiske kollegaer, hvoraf 5 er sælgere.

JOBBET

Som vores nye salgsprofil kommer du i første omgang til at håndtere nogle af vores lokale annoncører. Du skal sælge vores digitale skærme i centrum af København. Du har som udgangspunkt ingen møder, og derfor er telefonen dit vigtigste redskab, når du sælger og rådgiver kunder omkring vores produkter. Du finder selv leads, taler selv med kunderne og følger dine projekter fra A til Z.  

Vi lykkes sammen og fælles for os alle er, at vi har en stor vilje til at lykkes med opgaverne sammen. Vi lever højt på vores gejst og hjælper hinanden med at bibeholde vores fokus – også når vi får afslag. Du får selvfølgelig et grundigt introduktionsforløb, men der er også en grad af learning-by-doing, så du kommer hurtigt i gang med arbejdet.

VORES ØNSKER TIL DIG:

Du er en selvstændig og ambitiøs sælger med krummer i. Du har et stort drive og er sulten efter læring.
Du er initiativrig og formår at drive dine egne salg. Derudover har du gode kommunikationsevner, og du respekterer alle typer mennesker. Og så husker du dit gode humør og bidrager til den livlige stemning på kontoret.

Derudover:

  • har du måske erfaring fra en lignende stilling, men det er ikke et krav
  • fastholder du dit fokus og har mod på at udfordre dine kunder
  • ved du, at det kræver høj indsats og stort engagement for at få succes
  • har du basale IT-kundskaber.

 VI TILBYDER:

  • Salg af digitale og innovative medieprodukter henvendt til den attraktive unge og aktive målgruppe.
  • Frihed under ansvar i et selvstændigt job.
  • En arbejdsplads med højt til loftet der er åben for de gode ideer – samt et godt socialt miljø
  • God fast løn efter kvalifikationer inkl. provisionsordning
  • Vi har frokostordning, fri mobil, gratis fitness kort samt masser af teamaktiviteter internt

INTERESSERET?

Så send din motiverede ansøgning og dit CV hurtigst muligt til  Anders Taunø på at@salesculture.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Anders på tlf. 26 17 05 82.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329931841Phoenix-61259d4012018-12-20T00:00:00Account Manager til kreativ medievirksomhed

Har du kundetække samt mod på en udfordring og et job med mange muligheder? Hos os får du en hverdag i et kommercielt og nyskabende miljø samt et springbræt til en karriere i mediebranchen.

VELKOMMEN TIL Citrusmedia

Vi er en landsdækkende medievirksomhed, der i mere end 15 år har beskæftiget os med urban markedsføring. Vi har udtænkt kreative kampagner og solgt annonceplads til både store og mindre kunder. Kunderne kan f.eks. være Fitness World, Netflix og DTU. Du får 12 fantastiske kollegaer, hvoraf 5 er sælgere.

JOBBET

Som vores nye salgsprofil kommer du i første omgang til at håndtere nogle af vores lokale annoncører. Du skal sælge vores digitale skærme i centrum af København. Du har som udgangspunkt ingen møder, og derfor er telefonen dit vigtigste redskab, når du sælger og rådgiver kunder omkring vores produkter. Du finder selv leads, taler selv med kunderne og følger dine projekter fra A til Z.  

Vi lykkes sammen og fælles for os alle er, at vi har en stor vilje til at lykkes med opgaverne sammen. Vi lever højt på vores gejst og hjælper hinanden med at bibeholde vores fokus – også når vi får afslag. Du får selvfølgelig et grundigt introduktionsforløb, men der er også en grad af learning-by-doing, så du kommer hurtigt i gang med arbejdet.

VORES ØNSKER TIL DIG:

Du er en selvstændig og ambitiøs sælger med krummer i. Du har et stort drive og er sulten efter læring.
Du er initiativrig og formår at drive dine egne salg. Derudover har du gode kommunikationsevner, og du respekterer alle typer mennesker. Og så husker du dit gode humør og bidrager til den livlige stemning på kontoret.

Derudover:

  • har du måske erfaring fra en lignende stilling, men det er ikke et krav
  • fastholder du dit fokus og har mod på at udfordre dine kunder
  • ved du, at det kræver høj indsats og stort engagement for at få succes
  • har du basale IT-kundskaber.

 VI TILBYDER:

  • Salg af digitale og innovative medieprodukter henvendt til den attraktive unge og aktive målgruppe.
  • Frihed under ansvar i et selvstændigt job.
  • En arbejdsplads med højt til loftet der er åben for de gode ideer – samt et godt socialt miljø
  • God fast løn efter kvalifikationer inkl. provisionsordning
  • Vi har frokostordning, fri mobil, gratis fitness kort samt masser af teamaktiviteter internt

INTERESSERET?

Så send din motiverede ansøgning og dit CV hurtigst muligt til  Anders Taunø på at@salesculture.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Anders på tlf. 26 17 05 82.

Vi glæder os til at høre fra dig!

2019-02-15T00:50:38.783 Har du kundetække samt mod på en udfordring og et job med mange muligheder? Hos os får du en hverdag i et kommercielt og nyskabende miljø samt et springbræt til en karriere i mediebranchen. VELKOMMEN TIL Citrusmedia Vi er en landsdækkende medievirksomhed, der i mere end 15 år har beskæftiget os med urban markedsføring. Vi har udtænkt kreative kampagner og solgt annonceplads til både store og mindre kunder. Kunderne kan f.eks. være Fitness World, Netflix og DTU. Du får 12 fantastiske kollegaer, hvoraf 5 er sælgere. JOBBET Som vores nye salgsprofil kommer du i første omgang til at håndtere nogle af vores lokale annoncører. Du skal sælge vores digitale skærme i centrum af København. Du har som udgangspunkt ingen møder, og derfor er telefonen dit vigtigste redskab, når du sælger og rådgiver kunder omkring vores produkter. Du finder selv leads, taler selv med kunderne og følger dine projekter fra A til Z. Vi lykkes sammen og fælles for os alle er, at vi har en stor vilje til at lykkes med opgaverne sammen. Vi lever højt på vores gejst og hjælper hinanden med at bibeholde vores fokus også når vi får afslag. Du får selvfølgelig et grundigt introduktionsforløb, men der er også en grad af learning-by-doing, så du kommer hurtigt i gang med arbejdet. VORES ØNSKER TIL DIG: Du er en selvstændig og ambitiøs sælger med krummer i. Du har et stort drive og er sulten efter læring. Du er initiativrig og formår at drive dine egne salg. Derudover har du gode kommunikationsevner, og du respekterer alle typer mennesker. Og så husker du dit gode humør og bidrager til den livlige stemning på kontoret. Derudover: har du måske erfaring fra en lignende stilling, men det er ikke et krav fastholder du dit fokus og har mod på at udfordre dine kunder ved du, at det kræver høj indsats og stort engagement for at få succes har du basale IT-kundskaber. VI TILBYDER: Salg af digitale og innovative medieprodukter henvendt til den attraktive unge og aktive målgruppe. Frihed under ansvar i et selvstændigt job. En arbejdsplads med højt til loftet der er åben for de gode ideer samt et godt socialt miljø God fast løn efter kvalifikationer inkl. provisionsordning Vi har frokostordning, fri mobil, gratis fitness kort samt masser af teamaktiviteter internt INTERESSERET? Så send din motiverede ansøgning og dit CV hurtigst muligt til Anders Taunø på at@salesculture.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Anders på tlf. 26 17 05 82. Vi glæder os til at høre fra dig!11Jobnet61259d40100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-14T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3421432SALESCULTURE.DK ApS11Jagtvej 1691620København VDKDanmark0
at@salesculture.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent684038JobNet492159849215981000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61259d40https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=61259d40https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61259d40&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61259d40&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgAccount Manager til kreativ medievirksomhed12008221Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg359793256Anders Taunøat@salesculture.dkDKDanmarkDKDanmark330122629Account Manager søges til Danmarks bedste arbejdsplads!Profile InChatbot.Com er en intelligent automatiseret chat som kan hjælpe virksomheder med at frigive ressourcer, reducere manuelle opgaver og sikre en bedre kundeoplevelse med personlig vejledning og en 24-timers chat. Du vil komme til at sidde med B2B salg centreret omkring nysalg indtil opbygning af egen kundeportefølje.Du vil komme til at være ansigtet udadtil hvad enten når du opsøger nye kunder over telefonen, tager kontakt fx. via Linkedln eller til netværksmøder og messer.Hvis samarbejdet går godt, og du præsterer, så vil du have mulighed for at kunne udvikle din rolle med mere ansvar.Vi søger dig som:Har minimum 2 års salgserfaring indenfor B2B salgVil tjene pengeHar et stort drive, er energisk og brænder for at skabe resultaterEr ambitiøs, vedholdende og ønsker at gøre karriere indenfor salgKan arbejde struktureret og selvstændigt, men også indgå i et teamSer muligheder frem for begrænsninger Vi tilbyder:En attraktiv lønpakke bestående af fast løn og provision uden loftEt arbejde i en nytænkende innovativ virksomhedRigtig gode arbejdsforhold i skønne lokaler på Islands bryggeGode karrieremulighederLøbende sparring og coachingSociale arrangementerFrokostordningParkeringsplads Interesseret?Kan du se dig selv i rollen som vores nye Account Manager? Har du spørgsmål kan du kontakte os på 45 7020 2575. Tiltrædelse er snarest muligt, og vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale, så send din ansøgning samt CV allerede i dag.InChatbot.Com er en intelligent automatiseret chat som kan hjælpe virksomheder med at frigive ressourcer, reducere manuelle opgaver og sikre en bedre kundeoplevelse med personlig vejledning og en 24-timers chat. 

Du vil komme til at sidde med B2B salg centreret omkring nysalg indtil opbygning af egen kundeportefølje.
Du vil komme til at være ansigtet udadtil – hvad enten når du opsøger nye kunder over telefonen, tager kontakt fx. via Linkedln eller til netværksmøder og messer.

Hvis samarbejdet går godt, og du præsterer, så vil du have mulighed for at kunne udvikle din rolle med mere ansvar.

Vi søger dig som:
  • Har minimum 2 års salgserfaring indenfor B2B salg
  • Vil tjene penge
  • Har et stort drive, er energisk og brænder for at skabe resultater
  • Er ambitiøs, vedholdende og ønsker at gøre karriere indenfor salg
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt, men også indgå i et team
  • Ser muligheder frem for begrænsninger 
Vi tilbyder:
  • En attraktiv lønpakke bestående af fast løn og provision uden loft
  • Et arbejde i en nytænkende innovativ virksomhed
  • Rigtig gode arbejdsforhold i skønne lokaler på Islands brygge
  • Gode karrieremuligheder
  • Løbende sparring og coaching
  • Sociale arrangementer
  • Frokostordning
  • Parkeringsplads
Interesseret?
Kan du se dig selv i rollen som vores nye Account Manager? Har du spørgsmål kan du kontakte os på +45 7020 2575. Tiltrædelse er snarest muligt, og vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale, så send din ansøgning samt CV allerede i dag.
ORS/Small/457d685d_logo.pngInChatbotKøbenhavn S2019-12-02T00:00:002019-12-15T00:00:00
330117388Account Manager / Sælger - med overbevisende huntergenProfile Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Har du gode kommunikationsevner, og trives du med opsøgende telesalg? Motiveres du af at levere kvalitet, er du resultatorienteret, og brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet? Så læs med her. Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. For at fortsætte den positive vækst har vi brug for endnu en talentfuld Account Manager. Om jobbetDu bliver en del af et team, hvor vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Din opgave bliver at kontakte ansættende ledere i små og mellemstore virksomheder, for at tilbyde dem løsninger inden for jobannoncering og employer branding og her er vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites særligt populære produkter. Dine primære opgaver bliver:Rådgivning og salg af jobannoncering til små og mellemstore virksomhederOpbygning og videreudvikling af kundeporteføljeTil at støtte op om dit salg får du kompetent sparring og coaching fra din chef og dine kollegaer. Vores marketingafdeling vil desuden understøtte din salgsindsats med relevant data, som sikrer at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald. Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante. Om digDu har et højt drive, arbejder selvstændigt og baserer din salgsopgave på et højt aktivitetsniveau samt gode, relationsskabende salgsdialoger. Du formår at skabe værdi for kunden, ved at være skarp i behovsafdækning og rådgivning. Jobbet er for dig der:Kan sælge via telefonenEr udadvendt og har en sælgende profilEr resultatorienteret og brænder for salgHar et højt aktivitetsniveau og ikke bliver slået ud af et nejHar et højt engagement, er initiativrig og arbejder vedholdende med dine opgaverErfaring med telemarketing eller telesalg er en fordel. Vi sørger selvfølgelig for, at du bliver oplært i vores produkter og salgsteknikker, så du er godt klædt på til dine opgaver. Vil du med på rejsen?MatchWork er en mindre virksomhed med kort fra idé til handling. Vi har mindset som en start-up virksomhed, men samtidig erfaring og ekspertise fra en etableret virksomhed, da vi driver Danmarks længstlevende jobportal, Ofir.dk. Hos os får du:Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre succeserEn Great Place To Work-certificeret arbejdspladsEn god sundheds- og pensionsordningEn lækker kantineordning fra MeyersKontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladserMotionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamtureHvad nu?Har vi vakt din interesse, så skriv en ansøgning og fortæl hvorfor jobbet er noget for dig, og hvorfor du er noget for os. Det gør du ved at klikke på knappen Send ansøgning . Vi indkalder løbende til samtaler. Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Se mere på vores ansøgersite: https: karriere.ofir.com
Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Har du gode kommunikationsevner, og trives du med opsøgende telesalg? Motiveres du af at levere kvalitet, er du resultatorienteret, og brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet? Så læs med her.

Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. For at fortsætte den positive vækst har vi brug for endnu en talentfuld Account Manager.

Om jobbet
Du bliver en del af et team, hvor vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Din opgave bliver at kontakte ansættende ledere i små og mellemstore virksomheder, for at tilbyde dem løsninger inden for jobannoncering og employer branding – og her er vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites særligt populære produkter.

Dine primære opgaver bliver:
  • Rådgivning og salg af jobannoncering til små og mellemstore virksomheder
  • Opbygning og videreudvikling af kundeportefølje
Til at støtte op om dit salg får du kompetent sparring og coaching fra din chef og dine kollegaer. Vores marketingafdeling vil desuden understøtte din salgsindsats med relevant data, som sikrer at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald.

Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante.

Om dig
Du har et højt drive, arbejder selvstændigt og baserer din salgsopgave på et højt aktivitetsniveau samt gode, relationsskabende salgsdialoger. Du formår at skabe værdi for kunden, ved at være skarp i behovsafdækning og rådgivning.

Jobbet er for dig der:
  • Kan sælge via telefonen
  • Er udadvendt og har en sælgende profil
  • Er resultatorienteret og brænder for salg
  • Har et højt aktivitetsniveau og ikke bliver slået ud af et nej
  • Har et højt engagement, er initiativrig og arbejder vedholdende med dine opgaver
Erfaring med telemarketing eller telesalg er en fordel. Vi sørger selvfølgelig for, at du bliver oplært i vores produkter og salgsteknikker, så du er godt klædt på til dine opgaver.

Vil du med på rejsen?
MatchWork er en mindre virksomhed med kort fra idé til handling. Vi har mindset som en start-up virksomhed, men samtidig erfaring og ekspertise fra en etableret virksomhed, da vi driver Danmarks længstlevende jobportal, Ofir.dk.

Hos os får du:
  • Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • 25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre succeser
  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • En god sundheds- og pensionsordning
  • En lækker kantineordning fra Meyers
  • Kontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladser
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture
Hvad nu?
Har vi vakt din interesse, så skriv en ansøgning og fortæl hvorfor jobbet er noget for dig, og hvorfor du er noget for os. Det gør du ved at klikke på knappen ”Send ansøgning”. Vi indkalder løbende til samtaler.

Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Se mere på vores ansøgersite: https://karriere.ofir.com

ORS/Small/fde9ff6f_logo.pngOfir A/SSøborg2019-11-19T00:00:002019-12-18T00:00:00
330112079Key Account Manager til Betech A/SRobot Kan du skabe merværdi for vores kunder? D t er nemlig målet, vi sigter efter. Vi søger en teknisk salgsprofil, der kan agere i krydsfeltet mellem vores nuværende og kommende kunder, med primær fokus på industrivirksomheder og i den samarbejdende rolle internt med resten af teamet. Betech A S er producent og leverandør af komponenter og løsninger baseret på polymerer som gummi og silikoner, men også PTFE, TPE og PUR, grafit, aramidfibre. Om Betech A S Improving your products I april 2015 opstod Betech A S som en sammenlægning af de to danske søsterselskaber Codan Tech og Betech Seals. Markedsaktiviteter og produktspecialer fra de to virksomheder findes uændret i Betech A S t forenet firma med fokus på at bidrage til forbedring og udvikling af kundernes tekniske produkter. Codan Tech var med sine rødder tilbage til 1908 kendt som en kompetent og markedsdrevet producent af støbte gummi- og silikoneformdele. Historien om Betech Seals tog sin begyndelse i 1922 som handelshus og producent af pakninger, tætninger, bælge og vibrationsdæmpere. Betech A S tilhører forretningsenheden Industrial Products i Addtech AB (OMX Stockholm). Koncernen er nordisk funderet og omfatter omtrent 130 individuelle selskaber og beskæftiger mere end 2.300 medarbejdere. Betech A S samarbejder tæt og under samme ledelse med søsterselskabet Codan Tech i Kina. Med egne produktionssteder i Danmark og i Kina, en salgsafdeling i Norge samt et mangfoldigt netværk af producenter over hele verden er vi den mest alsidige og agile leverandør af tætninger og polymere produkter til industrien i Skandinavien. Danmark er vi ca. 60 medarbejdere fordelt på HQ i Herlev og produktionsenheden i Bramming. Om rollen som Key Account Manager Du får din egen kundeportefølje med fokus på større og mindre industrivirksomheder, som du vedligeholder og udvikler, samtidig med, at du sideløbende formår at etablere nye kunderelationer. Du rådgiver og vejleder kunderne i Betech A S s produkter og evner at inspirere dem med relevante løsninger, der matcher deres behov. Herudover er du i løbende dialog med den interne organisation, som du arbejder tæt sammen med omkring den enkelte kunde. Den perfekte kandidat har solid erfaring med salg og styring af salgsprocesser. Du har et teknisk mindset, og kan begå dig med lethed på alle niveauer og i forskellige brancher. Du får din egen veletablerede portefølje, men vi forventer og så at du er fleksibel og vil påtage dig andre spændende salgsopgaver sammen med dit team, når der er behov. Du kommer til at få en daglighed som spænder vidt. Kundemøder, nysalg og mersalgOverholdelse af budgetter (ordreindgang, omsætning og besøgsaktivitet)Rapportering om markeds trendsUdarbejde tilbud, samarbejdsaftaler, prisaftaler og lagerføringsaftalerTæt samarbejde med den øvrige salgsorganisation, internt salg, product managers og produktionsenhederneOpdatering af CRM og SAP systemerDeltagelse på messer, kundeevents og komme med input til nyhedsbreve og lignendeVi forventer ca. 10 rejsedage om året i Europa og ca. 3 5 rejsedage om måneden i Danmark. Betech A S tilbyder en attraktiv stilling, hvor du kommer i berøring med mange facetter af salget. Du får en masse dygtige kollegaer, hvor vi vægter tæt samarbejde, så vi altid kan tilbyde vores kunder en optimal og kvalitetsbetonet service. Vi tror på, at vi gennem samarbejde er stærkest. Vi tilbyder dig løbende efteruddannelse og træning, så du hele tiden holder dig faglig skarp. Dine kompetencer Min. 3 års erfaring med teknisk salgDu har gerne en teoretisk baggrund med teknisk indhold som fx maskinmester, montør, maskintekniker eller lignendeDu behersker engelsk og dansk i skrift og taleVi lægger stor vægt på personligheden og søger en kandidat som er udadvendt, vellidt, empatisk og en stærk kommunikatorDu tager ejerskab for dine opgaver.Vi forventer, at du selvstændigt kan tage initiativ, er ansvarsbevidst og sætter en ære i, at skabe de bedste rammer for kunderne, men også for dine kollegaer.Du er inddragende og en udpræget teamplayer. Ansøgning og kontakt Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV via linket nedenfor. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt. Stillingen kan derfor potentielt blive besat før ansøgningsfristens udløb vi venter dog gerne på den rigtige kandidat. Indledende interview foregår hos DeZignated ApS, Arne Jacobsens All 15, 2300 København S. BEM RK: Ansøgning foregår via hjemmesiden DeZignated.dk. Vi kan desværre ikke håndtere ansøgninger sendt pr. e-mail. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Dorthe Majbrit Bonnicksen fra DeZignated ApS på telefon 45 2715 4303, som varetager rekrutteringsprocessen i samarbejde med Betech A S Vi ser frem til at høre fra dig. Du kan læse mere om Betech A S på www.Betech.dkKan du skabe merværdi for vores kunder? Dét er nemlig målet, vi sigter efter. Vi søger en teknisk salgsprofil, der kan agere i krydsfeltet mellem vores nuværende og kommende kunder, med primær fokus på industrivirksomheder og i den samarbejdende rolle internt med resten af teamet. Betech A/S er producent og leverandør af komponenter og løsninger baseret på polymerer som gummi og silikoner, men også PTFE, TPE og PUR, grafit, aramidfibre.

Om Betech A/S – “Improving your products”
I april 2015 opstod Betech A/S som en sammenlægning af de to danske søsterselskaber Codan Tech og Betech Seals. Markedsaktiviteter og produktspecialer fra de to virksomheder findes uændret i Betech A/S − ét forenet firma med fokus på at bidrage til forbedring og udvikling af kundernes tekniske produkter. Codan Tech var med sine rødder tilbage til 1908 kendt som en kompetent og markedsdrevet producent af støbte gummi- og silikoneformdele. Historien om Betech Seals tog sin begyndelse i 1922 som handelshus og producent af pakninger, tætninger, bælge og  vibrationsdæmpere. Betech A/S tilhører forretningsenheden ’Industrial Products’ i  Addtech AB (OMX Stockholm). Koncernen er nordisk funderet og omfatter omtrent 130 individuelle selskaber og beskæftiger mere end 2.300 medarbejdere.
Betech A/S samarbejder tæt og under samme ledelse med søsterselskabet Codan Tech i Kina. Med egne produktionssteder i Danmark og i Kina, en salgsafdeling i Norge samt et mangfoldigt netværk af producenter over hele verden er vi den mest alsidige og agile leverandør af tætninger og polymere produkter til industrien i Skandinavien. Danmark er vi ca. 60 medarbejdere fordelt på HQ i Herlev og produktionsenheden i Bramming.

Om rollen som Key Account Manager
Du får din egen kundeportefølje med fokus på større og mindre industrivirksomheder, som du vedligeholder og udvikler, samtidig med, at du sideløbende formår at etablere nye kunderelationer. Du rådgiver og vejleder kunderne i Betech A/S’s produkter og evner at inspirere dem med relevante løsninger, der matcher deres behov. Herudover er du i løbende dialog med den interne organisation, som du arbejder tæt sammen med omkring den enkelte kunde. Den perfekte kandidat har solid erfaring med salg og styring af salgsprocesser. Du har et teknisk mindset, og kan begå dig med lethed på alle niveauer og i forskellige brancher. Du får din egen veletablerede portefølje, men vi forventer og så at du er fleksibel og vil påtage dig andre spændende salgsopgaver sammen med dit team, når der er behov. Du kommer til at få en daglighed som spænder vidt.
 
  • Kundemøder, nysalg og mersalg
  • Overholdelse af budgetter (ordreindgang, omsætning og besøgsaktivitet)
  • Rapportering om markeds trends
  • Udarbejde tilbud, samarbejdsaftaler, prisaftaler og lagerføringsaftaler
  • Tæt samarbejde med den øvrige salgsorganisation, internt salg, product managers og produktionsenhederne
  • Opdatering af CRM og SAP systemer
  • Deltagelse på messer, kundeevents og komme med input til nyhedsbreve og lignende
  • Vi forventer ca. 10 rejsedage om året i Europa og ca. 3 – 5 rejsedage om måneden i Danmark.

Betech A/S tilbyder en attraktiv stilling, hvor du kommer i berøring med mange facetter af salget. Du får en masse dygtige kollegaer, hvor vi vægter tæt samarbejde, så vi altid kan tilbyde vores kunder en optimal og kvalitetsbetonet service. Vi tror på, at vi gennem samarbejde er stærkest. Vi tilbyder dig løbende efteruddannelse og træning, så du hele tiden holder dig faglig skarp.

Dine kompetencer
 
  • Min. 3 års erfaring med teknisk salg
  • Du har gerne en teoretisk baggrund med teknisk indhold som fx maskinmester, montør, maskintekniker eller lignende
  • Du behersker engelsk og dansk i skrift og tale
  • Vi lægger stor vægt på personligheden og søger en kandidat som er udadvendt, vellidt, empatisk og en stærk kommunikator
  • Du tager ejerskab for dine opgaver.
  • Vi forventer, at du selvstændigt kan tage initiativ, er ansvarsbevidst og sætter en ære i, at skabe de bedste rammer for kunderne, men også for dine kollegaer.
  • Du er inddragende og en udpræget teamplayer.

Ansøgning og kontakt
Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV via linket nedenfor. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt. Stillingen kan derfor potentielt blive besat før ansøgningsfristens udløb – vi venter dog gerne på den rigtige kandidat.
Indledende interview foregår hos DeZignated ApS, Arne Jacobsens Allé 15, 2300 København S.
BEMÆRK: Ansøgning foregår via hjemmesiden DeZignated.dk. Vi kan desværre ikke håndtere ansøgninger sendt pr. e-mail. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Dorthe Majbrit Bonnicksen fra DeZignated ApS på telefon +45 2715 4303, som varetager rekrutteringsprocessen i samarbejde med Betech A/S Vi ser frem til at høre fra dig. 
Du kan læse mere om Betech A/S på www.Betech.dk





 


 

DeZignated ApSKøbenhavn S2019-10-28T00:00:002019-12-22T00:00:00
330107053Account Manager søges!Robot Kan du lukke et salg og er du god til at opbygge og vedligeholde kunderelationer? Trives du i en rolle, hvor der er flere fælles målsætninger end individuelle og hvor teamspillere kan stråle? Så er du personen vi søger! Traffic Lab søger en Account Manager, der er parat til at løfte vores salgsafdeling til nye højder. Om du er forholdsvis ny eller klar til næste skridt din karriere er ikke af stor betydning, men det vigtigste er at du kan fungere som vores ansigt udadtil, har salg for øje og ser lige stor værdi i kvaliteten, såvel som kvantiteten af din arbejdsindsats. Traffic Lab er et digitalt marketingbureau med speciale i online spillebranchen. Derfor er vores Sales Team i dialog med en bred vifte af spiludbydere og på udkig efter de bedste aftaler. Det er både et spændende og afvekslende arbejde med rig mulighed for at skabe resultater både personlige og karrieremæssige. Som Account Manager vil hovedparten af dine arbejdsopgaver bestå af salg af kommissions- og kampagneaftaler indenfor online gambling, såvel som administration, evaluering og vurdering af dine resultater og fremtidige indtjeningsmuligheder. Den primære drift vil ske fra vores kontor på Bredgade og i mindre omfang på konferencer. Du kommer til at have mange bolde i luften på tværs af afdelinger, og forventes på kort sigt at kunne arbejde selvstændigt i evalueringen af dine resultater, samt indgå i den løbende evaluering med den tilknyttede salgschef. Endeligt vil du også kunne forvente en række adhoc-opgaver, som er forbundet med din salgsrolle. Stillingens opgaver: Salg af Traffic Labs produktportefølje på B2B-niveau. Opbygge og vedligeholde kunderelationer Eksekvere nysalg, rådgivende salg, samt salg til eksisterende kunder. Generel kundehåndtering Være selskabets ansigt udadtil. Optimere vores aftaler med samarbejdspartnere Løbende adhoc-opgaver relateret til salg og administration Hvem er du? Du har måske en uddannelse indenfor salg, marketing eller account management Vi forestiller os at du er i begyndelsen af din karriere Du trives i dialogen med kunder og rummer ansvaret for de aftaler, der indgås Du skriver taler flydende engelsk og dansk. Øvrige fremmedsprog er et plus Du er en teamplayer, og ivrig efter at lære mere om både branchen og salg. Du ser muligheder som nøgleord for din rolle, og forstår at sætte dig ind i kundens behov. Det er et plus, hvis du har tidligere faglig erfaring indenfor online gambling eller lignende industrier. Om os Traffic Lab ApS har hovedsæde i hjertet af København, hvor vi fra vores kontor i Bredgade varetager det daglige arbejde. Vi adskiller sig os fra traditionelle marketingbureauer ved selv at beslutte hvilke projekter vi fokuserer på, og der er ingen eksterne kunder der dikterer vores hverdag. Det giver en frihed, som kan være en åbenbaring - især hvis man har tidligere bureauerfaring. Vi er en social flok af dygtige og positive medarbejdere i et ungt miljø, der både kan arbejde sammen og individuelt. Arbejdsglæde og det sociale vægtes højt, og vi har blandt andet bordfodbold, månedlig fredagsbar og en velsmagende frokostordning. Med jævne mellemrum afholder vi fester og sociale aktiviteter, som medarbejdere frit kan deltage i. Er man mere interesseret i at dygtiggøre sig indenfor sit felt, hjælper Traffic Lab gerne en på vej, fx ved at deltage i fagrelevante kurser, messer, eller lignende. Vi håber du har lyst til at være en del af Team Traffic Lab! Se mere om os på www.trafficlab.dk Praktisk Stillingen er fuld tid, med start hurtigst muligt. Lønnen fastsættes efter kvalifikationer. Virksomheden tilbyder pensionsordning. Vi indkalder løbende til samtaler. Kontaktinformation Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Head of Sales Rasmus Hansen på: rasmus@trafficlab.dk Alle ansøgninger skal sendes pr. e-mail til applications@trafficlab.dk Skriv Account Manager i emnefeltet.

Kan du lukke et salg og er du god til at opbygge og vedligeholde kunderelationer? Trives du i en rolle, hvor der er flere fælles målsætninger end individuelle og hvor teamspillere kan stråle? Så er du personen vi søger!

Traffic Lab søger en Account Manager, der er parat til at løfte vores salgsafdeling til nye højder. Om du er forholdsvis ny eller klar til næste skridt din karriere er ikke af stor betydning, men det vigtigste er at du kan fungere som vores ansigt udadtil, har salg for øje og ser lige stor værdi i kvaliteten, såvel som kvantiteten af din arbejdsindsats.

Traffic Lab er et digitalt marketingbureau med speciale i online spillebranchen. Derfor er vores Sales Team i dialog med en bred vifte af spiludbydere og på udkig efter de bedste aftaler. Det er både et spændende og afvekslende arbejde med rig mulighed for at skabe resultater – både personlige og karrieremæssige.

Som Account Manager vil hovedparten af dine arbejdsopgaver bestå af salg af kommissions- og kampagneaftaler indenfor online gambling, såvel som administration, evaluering og vurdering af dine resultater og fremtidige indtjeningsmuligheder. Den primære drift vil ske fra vores kontor på Bredgade og i mindre omfang på konferencer.

Du kommer til at have mange bolde i luften på tværs af afdelinger, og forventes på kort sigt at kunne arbejde selvstændigt i evalueringen af dine resultater, samt indgå i den løbende evaluering med den tilknyttede salgschef. Endeligt vil du også kunne forvente en række adhoc-opgaver, som er forbundet med din salgsrolle.

Stillingens opgaver:

  • Salg af Traffic Labs produktportefølje på B2B-niveau.
  • Opbygge og vedligeholde kunderelationer
  • Eksekvere nysalg, rådgivende salg, samt salg til eksisterende kunder.
  • Generel kundehåndtering
  • Være selskabets ansigt udadtil.
  • Optimere vores aftaler med samarbejdspartnere
  • Løbende adhoc-opgaver relateret til salg og administration

Hvem er du?

  • Du har måske en uddannelse indenfor salg, marketing eller account management
  • Vi forestiller os at du er i begyndelsen af din karriere
  • Du trives i dialogen med kunder og rummer ansvaret for de aftaler, der indgås
  • Du skriver/taler flydende engelsk og dansk. Øvrige fremmedsprog er et plus
  • Du er en teamplayer, og ivrig efter at lære mere om både branchen og salg.
  • Du ser ’muligheder’ som nøgleord for din rolle, og forstår at sætte dig ind i kundens behov.
  • Det er et plus, hvis du har tidligere faglig erfaring indenfor online gambling eller lignende industrier.

Om os

Traffic Lab ApS har hovedsæde i hjertet af København, hvor vi fra vores kontor i Bredgade varetager det daglige arbejde. Vi adskiller sig os fra traditionelle marketingbureauer ved selv at beslutte hvilke projekter vi fokuserer på, og der er ingen eksterne kunder der dikterer vores hverdag. Det giver en frihed, som kan være en åbenbaring - især hvis man har tidligere bureauerfaring. 

Vi er en social flok af dygtige og positive medarbejdere i et ungt miljø, der både kan arbejde sammen og individuelt. Arbejdsglæde og det sociale vægtes højt, og vi har blandt andet bordfodbold, månedlig fredagsbar og en velsmagende frokostordning. Med jævne mellemrum afholder vi fester og sociale aktiviteter, som medarbejdere frit kan deltage i.

Er man mere interesseret i at dygtiggøre sig indenfor sit felt, hjælper Traffic Lab gerne en på vej, fx ved at deltage i fagrelevante kurser, messer, eller lignende.

Vi håber du har lyst til at være en del af Team Traffic Lab!

Se mere om os på www.trafficlab.dk

Praktisk

Stillingen er fuld tid, med start hurtigst muligt. Lønnen fastsættes efter kvalifikationer. Virksomheden tilbyder pensionsordning. Vi indkalder løbende til samtaler.

Kontaktinformation

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Head of Sales Rasmus Hansen på: rasmus@trafficlab.dk

Alle ansøgninger skal sendes pr. e-mail til applications@trafficlab.dk

Skriv "Account Manager" i emnefeltet.

TRAFFIC LAB ApSKøbenhavn K2019-10-15T00:00:002019-12-10T00:00:00
330116040Account Managers for leading IT security companyRobot Do you want to jump-start your career in sales and be a part of a growth adventure? TRUSTZONE is Scandinavia s leading provider of digital certificates. We deliver flexible solutions within IT security to the largest companies in Denmark and Europe. We are growing and expect to triple our turnover over the next two years. Our sales team is growing as well and we are now looking for four Account Managers with either Norwegian, Swedish or German as mother tongue or similar. About the position We are currently 15 employees at our office located at Islands Brygge but expect to increase the number of employees significantly in the near future. You will be a part of a young and dynamic sales team of currently five people with a focus on professionalism and a high pace but where the environment is informal and there is room for foosball. Your tasks are outreach sales, additional sales, and customer service. Moreover, you will take part in defining and developing the sales strategy in the future. You haveNorwegian, Swedish or German as mother tongue or similarProfessional English skillsExperience with telemarketing sales (an advantage but not needed)Interest in IT-solutionsBig drive and a winner mentalityHigh employee morale, a goal-oriented nature and a structured way of workingWe offerAn attractive salary package, which consists of a fixed salary plus commision without a limitPension and healthcare insuranceFree mobile phone and internetReally nice and modern facilities with a healthy canteen, foosball and cold cokes in the fridgeAccelerated onboarding programOngoing development and coachingApplication The positions are to be filled as soon as possible, so we are calling in candidates for interviews on an ongoing basis. Therefore we recommend that you send your CV and perhaps a short application already today by using the apply button on this page. If you have any questions, please contact HR Manager Mette Pilemand on telephone 45 88 33 10 20. TRUSTZONE is a Nordic company, which has been providing digital certificates to European companies since 2004, with a focus on the Scandinavian markets. Today, TRUSTZONE is one of the largest digital certification companies in Europe. Thus far, we have issued more than 100,000 certificates to Danish and international clients.Do you want to jump-start your career in sales – and be a part of a growth adventure?

TRUSTZONE is Scandinavia’s leading provider of digital certificates. We deliver flexible solutions within IT security to the largest companies in Denmark and Europe. We are growing and expect to triple our turnover over the next two years. Our sales team is growing as well and we are now looking for four Account Managers with either Norwegian, Swedish or German as mother tongue or similar.

About the position
We are currently 15 employees at our office located at Islands Brygge but expect to increase the number of employees significantly in the near future. You will be a part of a young and dynamic sales team of currently five people with a focus on professionalism and a high pace – but where the environment is informal and there is room for foosball.
Your tasks are outreach sales, additional sales, and customer service. Moreover, you will take part in defining and developing the sales strategy in the future.

You have
  • Norwegian, Swedish or German as mother tongue or similar
  • Professional English skills
  • Experience with telemarketing sales (an advantage but not needed)
  • Interest in IT-solutions
  • Big drive and a winner mentality
  • High employee morale, a goal-oriented nature and a structured way of working
We offer
  • An attractive salary package, which consists of a fixed salary plus commision without a limit
  • Pension and healthcare insurance
  • Free mobile phone and internet
  • Really nice and modern facilities with a healthy canteen, foosball and cold cokes in the fridge
  • Accelerated onboarding program
  • Ongoing development and coaching
Application
The positions are to be filled as soon as possible, so we are calling in candidates for interviews on an ongoing basis. Therefore we recommend that you send your CV and perhaps a short application already today by using the "apply" button on this page.

If you have any questions, please contact HR Manager Mette Pilemand on telephone +45 88 33 10 20.

TRUSTZONE is a Nordic company, which has been providing digital certificates to European companies since 2004, with a focus on the Scandinavian markets. Today, TRUSTZONE is one of the largest digital certification companies in Europe. Thus far, we have issued more than 100,000 certificates to Danish and international clients.
 

TRUSTZONE A/SKøbenhavn S2019-11-01T00:00:002019-12-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Account Manager søges til Danmarks bedste arbejdsplads!

InChatbot

København S
InChatbot.Com er en intelligent automatiseret chat som kan hjælpe virksomheder med at frigive ressourcer, reducere manuelle opgaver og sikre en bedre kundeoplevelse med personlig vejledning og en 24-timers chat. Du vil komme til at sidde med B2B sal...
Indrykket:2. december 2019
Udløbsdato:15. december 2019

Account Manager / Sælger - med overbevisende huntergen

Ofir A/S

Søborg
Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Har du gode kommunikationsevner, og trives du med opsøgende telesalg? Motiveres du af at levere kvalitet, er du resultatorienteret, o...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:18. december 2019

Key Account Manager til Betech A/S

DeZignated ApS

København S
Kan du skabe merværdi for vores kunder? D t er nemlig målet, vi sigter efter. Vi søger en teknisk salgsprofil, der kan agere i krydsfeltet mellem vores nuværende og kommende kunder, med primær fokus på industrivirksomheder og i den samarbejdende rol...
Indrykket:28. oktober 2019
Udløbsdato:22. december 2019

Account Manager søges!

TRAFFIC LAB ApS

København K
Kan du lukke et salg og er du god til at opbygge og vedligeholde kunderelationer? Trives du i en rolle, hvor der er flere fælles målsætninger end individuelle og hvor teamspillere kan stråle? Så er du personen vi søger! Traffic Lab søger en Account ...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:10. december 2019

Account Managers for leading IT security company

TRUSTZONE A/S

København S
Do you want to jump-start your career in sales and be a part of a growth adventure? TRUSTZONE is Scandinavia s leading provider of digital certificates. We deliver flexible solutions within IT security to the largest companies in Denmark and Europe....
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:25. december 2019