Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Account Manager til opsøgende salg på Sjælland

Account Manager til opsøgende salg på Sjælland

Peeq søger for Testlab-System A/S

For TestLab-System A/S, søger vi nu  en dygtig og rutineret Account Manager. Du skal i dit salg yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager til at der opbygges gode og langvarige relationer.

TestLab-System A/S er en danskejet virksomhed i rivende vækst, indenfor ergonomiske kontormøbler, lamper, stole,  tastaturer, mus etc. Virksomheden fejrer i år 25-års jubilæum og søger nu en engageret og kompetent kollega, der med base på kontoret i Roskilde, har lyst og evner til at blive en del af salgsteamet.

Det er væsentligt at du kan dokumentere din salgserfaring og kender salgsprocessen fra A til Z, da du selv skal drive dit salg og køre hele processen fra første kontakt, til ordren er i hus.

Du kender betydningen af at skabe værdi for dine kunder på såvel den korte som den lange bane.

Da du vil få masser af direkte kontakt til såvel nuværende som kommende kunder forventer vi at du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og i høj grad også en god forretningsforståelse.

Du kan læse mere om TestLab-System A/S  på www.KontorErgonomi.dk

Stillingen:

TestLab-System A/S vækster, hvorfor der søges en stærk salgsprofil til en spændende og selvstændig stilling. Du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje til eksisterende kunder og ikke mindst opsøgende salg til nye B2B kunder. Kundesegmentet er både private og offentlige kunder, det vil derfor være en fordel at du har erfaring fra begge ''verdener''.

Det er vigtigt at du forstår og formår at arbejde målrettet og bruge din egen drivkraft og kreativitet i forhold til at opsøge nye kundesegmenter, samt at varetage de langvarige og nære relationer til eksisterende kunder.

Du må påregne at der i perioder med ekstraordinær travlhed, ferie o.l. vil være andre ad-hoc opgaver, såsom ordrebehandling og div. administrative opgaver som du også skal deltage i.

Overordnet ansvarsområder:

  • Vedligeholdelse og aktiv opfølgning på eksisterende kunder samt opdyrkning af nye kunder, herunder canvas
  • Rådgivning og service med fokus på aftersales marked

Din profil:

  • Du har min. 3 års erfaring med opsøgende salg, gerne fra f.eks. it-tilbehør, møbel- og/eller kontorbranchen, og du kan dokumentere gode salgsresultater og referencer.
  • Du besidder et godt købmandskab og "tænder" på salg.
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem.
  • Du har gode samarbejdsevner - du ved at resultater skabes ved fælles indsats.
  • Du er struktureret og du følger dine opgaver til dørs.
  • Du er udadvendt og positiv med et godt humør.
  • Du er struktureret og detaljeorienteret.
  • Du drives af udfordringer og er forandringsvillig.
  • Du har bil og kørekort og er villig til at benytte egen bil i jobbet. Kørsel afregnes efter statens takster.

TestLab-System A/S tilbyder dig:

  • En spændende og udadvendt stilling, hvor du i høj grad selv har mulighed for at præge din arbejdsdag
  • Fast løn efter kvalifikationer, bonusordning, telefon og PC.
  • Et selvstændigt job i en organisation, "hvor vi videns deler og bruger hinanden"
  • En grundig oplæring i produkter og god mulighed for sparring.
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling.

Interesseret?:

Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse.

Din e-mail skal være mærket "Account Manager - Testlab ".

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq  arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012583Phoenix-14fd534d12019-04-26T00:00:00Account Manager til opsøgende salg på Sjælland

Account Manager til opsøgende salg på Sjælland

Peeq søger for Testlab-System A/S

For TestLab-System A/S, søger vi nu  en dygtig og rutineret Account Manager. Du skal i dit salg yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager til at der opbygges gode og langvarige relationer.

TestLab-System A/S er en danskejet virksomhed i rivende vækst, indenfor ergonomiske kontormøbler, lamper, stole,  tastaturer, mus etc. Virksomheden fejrer i år 25-års jubilæum og søger nu en engageret og kompetent kollega, der med base på kontoret i Roskilde, har lyst og evner til at blive en del af salgsteamet.

Det er væsentligt at du kan dokumentere din salgserfaring og kender salgsprocessen fra A til Z, da du selv skal drive dit salg og køre hele processen fra første kontakt, til ordren er i hus.

Du kender betydningen af at skabe værdi for dine kunder på såvel den korte som den lange bane.

Da du vil få masser af direkte kontakt til såvel nuværende som kommende kunder forventer vi at du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og i høj grad også en god forretningsforståelse.

Du kan læse mere om TestLab-System A/S  på www.KontorErgonomi.dk

Stillingen:

TestLab-System A/S vækster, hvorfor der søges en stærk salgsprofil til en spændende og selvstændig stilling. Du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje til eksisterende kunder og ikke mindst opsøgende salg til nye B2B kunder. Kundesegmentet er både private og offentlige kunder, det vil derfor være en fordel at du har erfaring fra begge ''verdener''.

Det er vigtigt at du forstår og formår at arbejde målrettet og bruge din egen drivkraft og kreativitet i forhold til at opsøge nye kundesegmenter, samt at varetage de langvarige og nære relationer til eksisterende kunder.

Du må påregne at der i perioder med ekstraordinær travlhed, ferie o.l. vil være andre ad-hoc opgaver, såsom ordrebehandling og div. administrative opgaver som du også skal deltage i.

Overordnet ansvarsområder:

  • Vedligeholdelse og aktiv opfølgning på eksisterende kunder samt opdyrkning af nye kunder, herunder canvas
  • Rådgivning og service med fokus på aftersales marked

Din profil:

  • Du har min. 3 års erfaring med opsøgende salg, gerne fra f.eks. it-tilbehør, møbel- og/eller kontorbranchen, og du kan dokumentere gode salgsresultater og referencer.
  • Du besidder et godt købmandskab og "tænder" på salg.
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem.
  • Du har gode samarbejdsevner - du ved at resultater skabes ved fælles indsats.
  • Du er struktureret og du følger dine opgaver til dørs.
  • Du er udadvendt og positiv med et godt humør.
  • Du er struktureret og detaljeorienteret.
  • Du drives af udfordringer og er forandringsvillig.
  • Du har bil og kørekort og er villig til at benytte egen bil i jobbet. Kørsel afregnes efter statens takster.

TestLab-System A/S tilbyder dig:

  • En spændende og udadvendt stilling, hvor du i høj grad selv har mulighed for at præge din arbejdsdag
  • Fast løn efter kvalifikationer, bonusordning, telefon og PC.
  • Et selvstændigt job i en organisation, "hvor vi videns deler og bruger hinanden"
  • En grundig oplæring i produkter og god mulighed for sparring.
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling.

Interesseret?:

Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse.

Din e-mail skal være mærket "Account Manager - Testlab ".

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq  arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

 

2019-05-22T17:52:27.183 Account Manager til opsøgende salg på Sjælland Peeq søger for Testlab-System A S For TestLab-System A S, søger vi nu en dygtig og rutineret Account Manager. Du skal i dit salg yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager til at der opbygges gode og langvarige relationer. TestLab-System A S er en danskejet virksomhed i rivende vækst, indenfor ergonomiske kontormøbler, lamper, stole, tastaturer, mus etc. Virksomheden fejrer i år 25-års jubilæum og søger nu en engageret og kompetent kollega, der med base på kontoret i Roskilde, har lyst og evner til at blive en del af salgsteamet. Det er væsentligt at du kan dokumentere din salgserfaring og kender salgsprocessen fra A til Z, da du selv skal drive dit salg og køre hele processen fra første kontakt, til ordren er i hus. Du kender betydningen af at skabe værdi for dine kunder på såvel den korte som den lange bane. Da du vil få masser af direkte kontakt til såvel nuværende som kommende kunder forventer vi at du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og i høj grad også en god forretningsforståelse. Du kan læse mere om TestLab-System A S på www.KontorErgonomi.dk Stillingen: TestLab-System A S vækster, hvorfor der søges en stærk salgsprofil til en spændende og selvstændig stilling. Du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje til eksisterende kunder og ikke mindst opsøgende salg til nye B2B kunder. Kundesegmentet er både private og offentlige kunder, det vil derfor være en fordel at du har erfaring fra begge verdener . Det er vigtigt at du forstår og formår at arbejde målrettet og bruge din egen drivkraft og kreativitet i forhold til at opsøge nye kundesegmenter, samt at varetage de langvarige og nære relationer til eksisterende kunder. Du må påregne at der i perioder med ekstraordinær travlhed, ferie o.l. vil være andre ad-hoc opgaver, såsom ordrebehandling og div. administrative opgaver som du også skal deltage i. Overordnet ansvarsområder: Vedligeholdelse og aktiv opfølgning på eksisterende kunder samt opdyrkning af nye kunder, herunder canvas Rådgivning og service med fokus på aftersales marked Din profil: Du har min. 3 års erfaring med opsøgende salg, gerne fra f.eks. it-tilbehør, møbel- og eller kontorbranchen, og du kan dokumentere gode salgsresultater og referencer. Du besidder et godt købmandskab og tænder på salg. Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem. Du har gode samarbejdsevner - du ved at resultater skabes ved fælles indsats. Du er struktureret og du følger dine opgaver til dørs. Du er udadvendt og positiv med et godt humør. Du er struktureret og detaljeorienteret. Du drives af udfordringer og er forandringsvillig. Du har bil og kørekort og er villig til at benytte egen bil i jobbet. Kørsel afregnes efter statens takster. TestLab-System A S tilbyder dig: En spændende og udadvendt stilling, hvor du i høj grad selv har mulighed for at præge din arbejdsdag Fast løn efter kvalifikationer, bonusordning, telefon og PC. Et selvstændigt job i en organisation, hvor vi videns deler og bruger hinanden En grundig oplæring i produkter og god mulighed for sparring. Mulighed for personlig og faglig udvikling. Interesseret?: Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse. Din e-mail skal være mærket Account Manager - Testlab . Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk Om Peeq: Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.11star14fd534d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3514608PEEQ ApS11Toldbodgade 144000RoskildeDKDanmark0
helle@peeq.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent750249JobNet4979585497958510026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14fd534dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=14fd534dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14fd534d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14fd534d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgEr du den nye Salgskonsulent i PEEQ ApS?12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361576337Helle Dybdahl-Eriksenhelle@peeq.dkDKDanmarkDKDanmark330011910Bliv branchens bedste sælger i Roskilde!Robot Vil du trænes af de skarpeste salgscoaches? Vil du lære de bedste salgsteknikker og kommunikationsværktøjer? Har du mod og vilje til et udfordrende job, hvor du kan skabe de bedste muligheder for dig selv? Hos Storm Group arbejder vi med direkte salg og vi er gode til det! Det kan du også blive! Det er et sjovt arbejde, udfordrende arbejde, hårdt arbejde, men det er også et arbejde, der skaber de bedste muligheder for fremtiden. Tidligere medarbejdere, som startede karrieren hos Storm Group er i dag afdelingsledere, butikschefer eller lignende, fordi de har lært ALT inden for salg hos os. Har du, hvad der skal til? Et job som salgskonsulent: sikrer dig markedets bedste træning -- en stærk personlig udvikling giver et stærkt fællesskab blandt jævnaldrende kollegaer -- øger din motivation, når du møder modstand og gør arbejdsdagen sjov indebærer teamwork -- Vi løfter i flok og belønner succeserne! Her kan det rent faktisk betale sig at lægge energi i arbejdet! Jobbet: Du bliver en del af et større team og en stor international organisation. I grupper af 2-3 kolleger repræsenterer I større danske og internationale brands på forskellige lokationer i dit nærområde vi møder kunden i øjenhøjde i deres nærmiljø. Du skal skabe interesse gennem gode, troværdige dialoger med potentielle kunder ansigt til ansigt. Løbende træning vil du være salgskonsulent, coach, manager eller senior manager? Hvor langt kan vil du nå? Lyder ovenstående som noget for dig? Så grib chancen og send os en ansøgning, der fortæller, hvorfor netop du er den rette til jobbet! Har du spørgsmål? Kontakt rekrutteringsansvarlig, Sandra, på 27790437 Samtaler afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette så vent ikke med at søge…

Vil du trænes af de skarpeste salgscoaches? Vil du lære de bedste salgsteknikker og kommunikationsværktøjer? Har du mod og vilje til et udfordrende job, hvor du kan skabe de bedste muligheder for dig selv?

 

Hos Storm Group arbejder vi med direkte salg – og vi er gode til det! Det kan du også blive!

Det er et sjovt arbejde, udfordrende arbejde, hårdt arbejde, men det er også et arbejde, der skaber de bedste muligheder for fremtiden. Tidligere medarbejdere, som startede karrieren hos Storm Group er i dag afdelingsledere, butikschefer eller lignende, fordi de har lært ALT inden for salg hos os.

 

Har du, hvad der skal til?

 

Et job som salgskonsulent:

  • sikrer dig markedets bedste træning -- > en stærk personlig udvikling
  • giver et stærkt fællesskab blandt jævnaldrende kollegaer -- > øger din motivation, når du møder modstand og gør arbejdsdagen sjov
  • indebærer teamwork -- > Vi løfter i flok og belønner succeserne! Her kan det rent faktisk betale sig at lægge energi i arbejdet!

Jobbet:

  • Du bliver en del af et større team og en stor international organisation.
  • I grupper af 2-3 kolleger repræsenterer I større danske og internationale brands på forskellige lokationer i dit nærområde – vi møder kunden i øjenhøjde i deres nærmiljø.
  • Du skal skabe interesse gennem gode, troværdige dialoger med potentielle kunder – ansigt til ansigt.
  • Løbende træning – vil du være salgskonsulent, coach, manager eller senior manager? Hvor langt kan/vil du nå?

Lyder ovenstående som noget for dig? Så grib chancen og send os en ansøgning, der fortæller, hvorfor netop du er den rette til jobbet!

 

Har du spørgsmål? Kontakt rekrutteringsansvarlig, Sandra, på 27790437

 

Samtaler afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette – så vent ikke med at søge…

Storm GroupRoskilde2019-04-26T00:00:002019-06-11T00:00:00
330008974Kickstart din salgskarriere med et kompetenceløft fra Storm GroupRobot Hos Storm Group får du et unikt indblik i en helt speciel arbejdsplads, i en helt speciel branche: Field Marketing. Du kommer til at styrke dine kompetencer inden for salg og bliver del af en ung kultur, hvor vi vægter venskabelighed, din personlige udvikling og performance højt. Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør, er mulighederne åbne. I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus, men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og uden for kontoret. Hvad leder vi efter? Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse inden for et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig: Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input, når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale. Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende og resultatorienterede. Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk. WHAT DO WE DO? We deliver better sales! En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder inden for bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde. Sådan tager du del i løjerne Send os din ansøgning via linket. Du kan finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen på https: stormgroup.net typiske-sporgsmal

Hos Storm Group får du et unikt indblik i en helt speciel arbejdsplads, i en helt speciel branche: Field Marketing. Du kommer til at styrke dine kompetencer inden for salg og bliver del af en ung kultur, hvor vi vægter venskabelighed, din personlige udvikling og performance højt.

 

Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør, er mulighederne åbne.

 

I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus, men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og uden for kontoret.

 

Hvad leder vi efter?

Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse inden for et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

 

  • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input, når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.
  • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende og resultatorienterede.
  • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk.

 

WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive  tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder inden for bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

 

Sådan tager du del i løjerne

Send os din ansøgning via linket.

 

Du kan finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen på

https://stormgroup.net/typiske-sporgsmal/

Storm GroupRoskilde2019-04-17T00:00:002019-06-11T00:00:00
330026483BUILDING YOUR CAREER IN SALESRobot Kom med på en læringsrejse! Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation måske går turen oven i købet til Barcelona. Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger. Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem Christian Dilling, Senior Manager. Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra hej i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV. Hvem er Storm? Vi er et direct marketing bureau Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 ( transporttid)

Kom med på en læringsrejse!

Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation – måske går turen oven i købet til Barcelona.

Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger.

 

”Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem”

Christian Dilling, Senior Manager.

 

Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra ”hej” i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV.

 

Hvem er Storm?

  • Vi er et direct marketing bureau
  • Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer
  • Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner
  • Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing 

 

 

Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 (+ transporttid)

 

Storm GroupRoskilde2019-05-21T00:00:002019-07-11T00:00:00
330027505Kørende sælgerRobot Salgstalent med erfaring fra kørende salg og evne til at oparbejde langsigtede relationer. Headhunterne står for udvælgelsen til en attraktiv stilling, indenfor salg af events, netværk og sport. Du bliver en del af et team, som har erhvervslivet som sit marked og din opgave bliver at etablere nye kontakter. Der er i forvejen oparbejdet et stærkt samarbejde med mange interessenter, så vejen er banet til at opnå en god vækst. Om dig Du er i starten af din salgskarriere, og har skabt din første succes som kørende sælger. Du ved derfor præcis, hvad der skal til for at komme i kontakt med nye, potentielle kunder og opdyrke nye relationer. Produktet er oplevelser events og netværk for en sportsklub, og det er en stor fordel, hvis du interesserer dig for forskellige typer sport, så du kan tale med om aktuelle resultater. For at komme i betragtning til denne stilling, er det et ufravigeligt kriterie, at du har erfaring fra en lignende stilling, som kørende sælger. Du skal kunne arbejde selvstændigt og være knivskarp til at udnytte tiden bedst muligt via en effektiv planlægning. Du bliver en del af et engageret team, hvor passion for sport og events er drivkraften i hverdagen. Arbejdstiderne kan ind imellem være skæve, da der bliver holdt events på tidspunkter udenfor normal arbejdstid. Du tilbydes • Et godt arbejdsmiljø i et mindre team • Sparring og udvikling • Mange sociale arrangementer Lønnen består af en fast grundløn provision bonus. Ansøgning Headhunterne står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-190424 i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview, og annoncen slettes når vi har fundet den rette kandidat. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne: Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

Salgstalent med erfaring fra kørende salg og evne til at oparbejde langsigtede relationer.

Headhunterne står for udvælgelsen til en attraktiv stilling, indenfor salg af events, netværk og sport.

Du bliver en del af et team, som har erhvervslivet som sit marked og din opgave bliver at etablere nye kontakter. Der er i forvejen oparbejdet et stærkt samarbejde med mange interessenter, så vejen er banet til at opnå en god vækst.

Om dig

Du er i starten af din salgskarriere, og har skabt din første succes som kørende sælger. Du ved derfor præcis, hvad der skal til for at komme i kontakt med nye, potentielle kunder og opdyrke nye relationer.

Produktet er oplevelser/events og netværk for en sportsklub, og det er en stor fordel, hvis du interesserer dig for forskellige typer sport, så du kan tale med om aktuelle resultater.

For at komme i betragtning til denne stilling, er det et ufravigeligt kriterie, at du har erfaring fra en lignende stilling, som kørende sælger. Du skal kunne arbejde selvstændigt og være knivskarp til at udnytte tiden bedst muligt via en effektiv planlægning.

Du bliver en del af et engageret team, hvor passion for sport og events er drivkraften i hverdagen. Arbejdstiderne kan ind imellem være skæve, da der bliver holdt events på tidspunkter udenfor normal arbejdstid.

Du tilbydes

• Et godt arbejdsmiljø i et mindre team

• Sparring og udvikling 

• Mange sociale arrangementer

Lønnen består af en fast grundløn + provision/bonus.

Ansøgning

Headhunterne står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-190424 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview, og annoncen slettes når vi har fundet den rette kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

 

HeadhunterneRoskilde2019-05-20T00:00:002019-07-15T00:00:00
330029010IndkøbsrådgiverRobot For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i relationsopbygning Skarp i tilbudsberegning I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor. De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen. Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen. Om dig Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Du tilbydes Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler. Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere. Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og id er, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt. Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det. Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje. Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse. Ansøgning Headhunterne står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet.

De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er:

  • Struktureret i arbejdsform
  • Stærk i relationsopbygning
  • Skarp i tilbudsberegning
  • I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse

Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor.

De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen.

Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen.

Om dig

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Du tilbydes

Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler.

Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere.

Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og idéer, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt.

Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det.

Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje.

Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse.

Ansøgning

Headhunterne står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

HeadhunterneHerning2019-05-22T00:00:002019-07-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bliv branchens bedste sælger i Roskilde!

Storm Group

Roskilde
Vil du trænes af de skarpeste salgscoaches? Vil du lære de bedste salgsteknikker og kommunikationsværktøjer? Har du mod og vilje til et udfordrende job, hvor du kan skabe de bedste muligheder for dig selv? Hos Storm Group arbejder vi med direkte sal...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:11. juni 2019

Kickstart din salgskarriere med et kompetenceløft fra Storm Group

Storm Group

Roskilde
Hos Storm Group får du et unikt indblik i en helt speciel arbejdsplads, i en helt speciel branche: Field Marketing. Du kommer til at styrke dine kompetencer inden for salg og bliver del af en ung kultur, hvor vi vægter venskabelighed, din personlige...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:11. juni 2019

BUILDING YOUR CAREER IN SALES

Storm Group

Roskilde
Kom med på en læringsrejse! Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation måske går turen oven i købet til Barcelona. Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands ...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:11. juli 2019

Kørende sælger

Headhunterne

Roskilde
Salgstalent med erfaring fra kørende salg og evne til at oparbejde langsigtede relationer. Headhunterne står for udvælgelsen til en attraktiv stilling, indenfor salg af events, netværk og sport. Du bliver en del af et team, som har erhvervslivet som...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

Indkøbsrådgiver

Headhunterne

Herning
For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:17. juli 2019