Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Account Manager til opsøgende salg på Sjælland

Account Manager til opsøgende salg på Sjælland

Peeq søger for Testlab-System A/S

For TestLab-System A/S, søger vi nu  en dygtig og rutineret Account Manager. Du skal i dit salg yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager til at der opbygges gode og langvarige relationer.

TestLab-System A/S  er en danskejet virksomhed i rivende vækst, indenfor ergonomiske kontormøbler, lamper, stole,  tastaturer, mus etc. Virksomheden fejrer i år 25-års jubilæum og søger nu en engageret og kompetent kollega, der med base på kontoret i Roskilde, har lyst og evner til at blive en del af salgsteamet.

Det er væsentligt at du kan dokumentere din salgserfaring og kender salgsprocessen fra A til Z, da du selv skal drive dit salg og køre hele processen fra første kontakt, til ordren er i hus.

Du kender betydningen af at skabe værdi for dine kunder på såvel den korte som den lange bane.

Da du vil få masser af direkte kontakt til dine kunder, forventer vi at du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og i høj grad også en god forretningsforståelse.

Du kan læse mere om TestLab-System A/S  påwww.testlab-system.com

Stillingen:

TestLab-System A/S vækster, hvorfor der søges en stærk salgsprofil til en spændende og selvstændig stilling. Du bliver ansvarlig for mødebooking og opsøgende salg til nye B2B kunder i dit eget distrikt. Kundesegmentet er både private og offentlige kunder, det vil derfor være en fordel at du har erfaring fra begge ''verdener''.

Det er vigtigt at du forstår og formår at arbejde målrettet og bruge din egen drivkraft og kreativitet i forhold til at opsøge nye kundesegmenter, samt at varetage de langvarige og nære relationer dine eksisterende kunder.

Du må påregne at der i perioder med ekstraordinær travlhed, ferie o.l. vil være andre ad-hoc opgaver, såsom ordrebehandling og div. administrative opgaver som du også skal deltage i.

Overordnede ansvarsområder:

 

  • Opdyrkning af nye kunder, herunder canvas
  • Mødebooking på telefon og gennemførelse af disse ude hos dine kunder.
  • Rådgivning og service med fokus på aftersales marked

Din profil:

  • Du har min. 3 års erfaring med opsøgende salg, gerne fra f.eks. it-tilbehør, møbel- og/eller kontorbranchen, og du kan dokumentere gode salgsresultater og referencer.
  • Du trives med at booke møder på telefonen, og du har solid erfaring med dette.
  • Du besidder et godt købmandskab og "tænder" på salg.
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem.
  • Du har gode samarbejdsevner - du ved at resultater skabes ved fælles indsats.
  • Du er struktureret og du følger dine opgaver til dørs.
  • Du er udadvendt og positiv med et godt humør.
  • Du er struktureret og detaljeorienteret.
  • Du drives af udfordringer og er forandringsvillig.
  • Du har kørekort og bil og du er villig til at benytte egen bil i jobbet. Kørsel afregnes efter statens takster.

TestLab-System A/S tilbyder dig:

  • En spændende og udadvendt stilling, hvor du i høj grad selv har mulighed for at præge din arbejdsdag
  • Fast løn efter kvalifikationer, bonusordning, telefon og PC.
  • Et selvstændigt job i en organisation, "hvor vi videns deler og bruger hinanden"
  • En grundig oplæring i produkter og god mulighed for sparring.
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling.

Interesseret?:

Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse.

Din e-mail skal være mærket "Account Manager - Testlab ".

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq  arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330082726Phoenix-14aa6ee812019-09-05T00:00:00Account Manager til opsøgende salg på Sjælland

Account Manager til opsøgende salg på Sjælland

Peeq søger for Testlab-System A/S

For TestLab-System A/S, søger vi nu  en dygtig og rutineret Account Manager. Du skal i dit salg yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager til at der opbygges gode og langvarige relationer.

TestLab-System A/S  er en danskejet virksomhed i rivende vækst, indenfor ergonomiske kontormøbler, lamper, stole,  tastaturer, mus etc. Virksomheden fejrer i år 25-års jubilæum og søger nu en engageret og kompetent kollega, der med base på kontoret i Roskilde, har lyst og evner til at blive en del af salgsteamet.

Det er væsentligt at du kan dokumentere din salgserfaring og kender salgsprocessen fra A til Z, da du selv skal drive dit salg og køre hele processen fra første kontakt, til ordren er i hus.

Du kender betydningen af at skabe værdi for dine kunder på såvel den korte som den lange bane.

Da du vil få masser af direkte kontakt til dine kunder, forventer vi at du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og i høj grad også en god forretningsforståelse.

Du kan læse mere om TestLab-System A/S  påwww.testlab-system.com

Stillingen:

TestLab-System A/S vækster, hvorfor der søges en stærk salgsprofil til en spændende og selvstændig stilling. Du bliver ansvarlig for mødebooking og opsøgende salg til nye B2B kunder i dit eget distrikt. Kundesegmentet er både private og offentlige kunder, det vil derfor være en fordel at du har erfaring fra begge ''verdener''.

Det er vigtigt at du forstår og formår at arbejde målrettet og bruge din egen drivkraft og kreativitet i forhold til at opsøge nye kundesegmenter, samt at varetage de langvarige og nære relationer dine eksisterende kunder.

Du må påregne at der i perioder med ekstraordinær travlhed, ferie o.l. vil være andre ad-hoc opgaver, såsom ordrebehandling og div. administrative opgaver som du også skal deltage i.

Overordnede ansvarsområder:

 

  • Opdyrkning af nye kunder, herunder canvas
  • Mødebooking på telefon og gennemførelse af disse ude hos dine kunder.
  • Rådgivning og service med fokus på aftersales marked

Din profil:

  • Du har min. 3 års erfaring med opsøgende salg, gerne fra f.eks. it-tilbehør, møbel- og/eller kontorbranchen, og du kan dokumentere gode salgsresultater og referencer.
  • Du trives med at booke møder på telefonen, og du har solid erfaring med dette.
  • Du besidder et godt købmandskab og "tænder" på salg.
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem.
  • Du har gode samarbejdsevner - du ved at resultater skabes ved fælles indsats.
  • Du er struktureret og du følger dine opgaver til dørs.
  • Du er udadvendt og positiv med et godt humør.
  • Du er struktureret og detaljeorienteret.
  • Du drives af udfordringer og er forandringsvillig.
  • Du har kørekort og bil og du er villig til at benytte egen bil i jobbet. Kørsel afregnes efter statens takster.

TestLab-System A/S tilbyder dig:

  • En spændende og udadvendt stilling, hvor du i høj grad selv har mulighed for at præge din arbejdsdag
  • Fast løn efter kvalifikationer, bonusordning, telefon og PC.
  • Et selvstændigt job i en organisation, "hvor vi videns deler og bruger hinanden"
  • En grundig oplæring i produkter og god mulighed for sparring.
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling.

Interesseret?:

Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse.

Din e-mail skal være mærket "Account Manager - Testlab ".

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq  arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

 

2019-10-26T00:50:56.320 Account Manager til opsøgende salg på Sjælland Peeq søger for Testlab-System A S For TestLab-System A S, søger vi nu en dygtig og rutineret Account Manager. Du skal i dit salg yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager til at der opbygges gode og langvarige relationer. TestLab-System A S er en danskejet virksomhed i rivende vækst, indenfor ergonomiske kontormøbler, lamper, stole, tastaturer, mus etc. Virksomheden fejrer i år 25-års jubilæum og søger nu en engageret og kompetent kollega, der med base på kontoret i Roskilde, har lyst og evner til at blive en del af salgsteamet. Det er væsentligt at du kan dokumentere din salgserfaring og kender salgsprocessen fra A til Z, da du selv skal drive dit salg og køre hele processen fra første kontakt, til ordren er i hus. Du kender betydningen af at skabe værdi for dine kunder på såvel den korte som den lange bane. Da du vil få masser af direkte kontakt til dine kunder, forventer vi at du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og i høj grad også en god forretningsforståelse. Du kan læse mere om TestLab-System A S påwww.testlab-system.com Stillingen: TestLab-System A S vækster, hvorfor der søges en stærk salgsprofil til en spændende og selvstændig stilling. Du bliver ansvarlig for mødebooking og opsøgende salg til nye B2B kunder i dit eget distrikt. Kundesegmentet er både private og offentlige kunder, det vil derfor være en fordel at du har erfaring fra begge verdener . Det er vigtigt at du forstår og formår at arbejde målrettet og bruge din egen drivkraft og kreativitet i forhold til at opsøge nye kundesegmenter, samt at varetage de langvarige og nære relationer dine eksisterende kunder. Du må påregne at der i perioder med ekstraordinær travlhed, ferie o.l. vil være andre ad-hoc opgaver, såsom ordrebehandling og div. administrative opgaver som du også skal deltage i. Overordnede ansvarsområder: Opdyrkning af nye kunder, herunder canvas Mødebooking på telefon og gennemførelse af disse ude hos dine kunder. Rådgivning og service med fokus på aftersales marked Din profil: Du har min. 3 års erfaring med opsøgende salg, gerne fra f.eks. it-tilbehør, møbel- og eller kontorbranchen, og du kan dokumentere gode salgsresultater og referencer. Du trives med at booke møder på telefonen, og du har solid erfaring med dette. Du besidder et godt købmandskab og tænder på salg. Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem. Du har gode samarbejdsevner - du ved at resultater skabes ved fælles indsats. Du er struktureret og du følger dine opgaver til dørs. Du er udadvendt og positiv med et godt humør. Du er struktureret og detaljeorienteret. Du drives af udfordringer og er forandringsvillig. Du har kørekort og bil og du er villig til at benytte egen bil i jobbet. Kørsel afregnes efter statens takster. TestLab-System A S tilbyder dig: En spændende og udadvendt stilling, hvor du i høj grad selv har mulighed for at præge din arbejdsdag Fast løn efter kvalifikationer, bonusordning, telefon og PC. Et selvstændigt job i en organisation, hvor vi videns deler og bruger hinanden En grundig oplæring i produkter og god mulighed for sparring. Mulighed for personlig og faglig udvikling. Interesseret?: Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse. Din e-mail skal være mærket Account Manager - Testlab . Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk Om Peeq: Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.11jobnet14aa6ee8100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-25T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3600065PEEQ ApS11Toldbodgade 144000RoskildeDKDanmark0helle@peeq.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent815863JobNet5037398503739810030-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14aa6ee8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=14aa6ee8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14aa6ee8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14aa6ee8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonAccount Manager til opsøgende salg på Sjælland1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362566587helle@peeq.dkhelle@peeq.dkDKDanmarkDKDanmark330110663Sales- & Business Manager (Hardware/Microsoft produkter)Robot Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Taastrup, Danmark Language: Danish Dansk Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 4 years of Hardware sales experience required Work Supply søger på vegne af vores kunde en Sales- Business Manager, som minimum har 4 års erfaring med salg af hardware og meget gerne Microsoft produkter. Til at opbygge og drive denne forretning i Danmark søger vi en dygtig salgsspecialist, som evner at sælge til, og være i dialog med vores kunder, samt opbygge forretningsmodel- strategi, i samarbejde med teamet i hele Danmark. Om jobbet Som vores nye kollega, vil du arbejde målrettet med rådgivning og salg af hardware løsninger til vores kunder. Herudover vil du få ansvaret for at drive og udvikle forretningskoncept og strategi, både internt og eksternt. Du vil arbejde selvstændigt og sætter selv retning og hastighed for din egen udvikling og succes. Dine primære ansvarsområder: Opsøgende og proaktiv dialog samt møder med kunder Afdækning af kundebehov og udarbejde konkrete løsningsforslag Opbygning og vedligeholdelse af relationer til kunder og samarbejdspartnere Udvikling af forretningsmodel og strategi Om dig: Du sidder i en salgsstilling (salg af hardware) i dag og har et godt kendskab til IT. Du har forståelse for forretningsudvikling og befinder dig godt i en stilling med ansvar og frihed. Du er vant til at være målt på resultater og KPI er og du har det bedst i en travl hverdag med højt tempo, en flad organisation og dedikerede kollegaer. Du er strategisk stærk, har et godt overblik og kan prioritere dine indsatser både på langsigtede og kortsigtede mål. Du skal have gode dansk- og engelskkundskaber i både skrift, og tale.Du har kørekort til bil. Du er positiv, udadvendt og imødekommende og er selv solid IT bruger. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID: 1822)

Info: Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Location: Taastrup, Danmark

Language: Danish/Dansk 

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: More than 4 years of Hardware sales experience required

Work Supply søger på vegne af vores kunde en Sales- & Business Manager, som minimum har 4 års erfaring med salg af hardware og meget gerne Microsoft produkter.

Til at opbygge og drive denne forretning i Danmark søger vi en dygtig salgsspecialist, som evner at sælge til, og være i dialog med vores kunder, samt opbygge forretningsmodel- & strategi, i samarbejde med teamet i hele Danmark.

Om jobbet

Som vores nye kollega, vil du arbejde målrettet med rådgivning og salg af hardware løsninger til vores kunder. Herudover vil du få ansvaret for at drive og udvikle forretningskoncept og strategi, både internt og eksternt. Du vil arbejde selvstændigt og sætter selv retning og hastighed for din egen udvikling og succes.

Dine primære ansvarsområder: 

Opsøgende og proaktiv dialog samt møder med kunder

Afdækning af kundebehov og udarbejde konkrete løsningsforslag 

Opbygning og vedligeholdelse af relationer til kunder og samarbejdspartnere

Udvikling af forretningsmodel og strategi

Om dig:

Du sidder i en salgsstilling (salg af hardware) i dag og har et godt kendskab til IT. Du har forståelse for forretningsudvikling og befinder dig godt i en stilling med ansvar og frihed. Du er vant til at være målt på resultater og KPI’er og du har det bedst i en travl hverdag med højt tempo, en flad organisation og dedikerede kollegaer. Du er strategisk stærk, har et godt overblik og kan prioritere dine indsatser både på langsigtede og kortsigtede mål. 

Du skal have gode dansk- og engelskkundskaber i både skrift, og tale.Du har kørekort til bil. Du er positiv, udadvendt og imødekommende og er selv solid IT bruger.

 Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID: 1822)

Work Supply IVSTaastrup2019-10-23T00:00:002019-12-17T00:00:00
330116583Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - RoskildeRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SRoskilde2019-11-01T00:00:002019-12-27T00:00:00
330118582Dynamisk salgskonsulentRobot Vi leder efter vores næste konsulent, som skal være med til at styrke Grøntgrossisten position på markedet. Vi søger en dynamisk og selvstændig konsulent til salg af frugt og grønt. Du skal være en person med erfaring indenfor kantine restaurant branchen, gerne tidligere kok. Du skal være struktureret, god til at planlægge din hverdag og se muligheder fremfor begrænsninger. Det er et krav at man har indgående kendskab til frugt og grønt. Gerne i alderen 25-35 år. Primære arbejdsopgaver: Opsøgende salg til kantiner restauranter på Sjælland. Servicering af nuværende kunder. Derudover kan der være dag til dag opgaver, som skal løses. Løn og ansættelsesvilkår forhandles afhængig af erfaring og kvalifikationer. Tiltrædelse: 1. januar eller hurtigst muligt. Kan du se dig selv i denne stilling, så er du måske vores nye mand kvinde. Vi ser meget frem til at høre fra dig.

Vi leder efter vores næste konsulent, som skal være med til at styrke Grøntgrossisten position på markedet.

Vi søger en dynamisk og selvstændig konsulent til salg af frugt og grønt. Du skal være en person med erfaring indenfor kantine/restaurant branchen, gerne tidligere kok.

Du skal være struktureret, god til at planlægge din hverdag og se muligheder fremfor begrænsninger.

Det er et krav at man har indgående kendskab til frugt og grønt. Gerne i alderen 25-35 år.

Primære arbejdsopgaver:

  • Opsøgende salg til kantiner/restauranter på Sjælland.
  • Servicering af nuværende kunder.

Derudover kan der være dag til dag opgaver, som skal løses.

Løn og ansættelsesvilkår forhandles afhængig af erfaring og kvalifikationer.

Tiltrædelse: 1. januar eller hurtigst muligt.

Kan du se dig selv i denne stilling, så er du måske vores nye mand/kvinde. Vi ser meget frem til at høre fra dig.

GRØNTGROSSISTEN ApSTaastrup2019-11-06T00:00:002019-11-22T00:00:00
330121675Dedikeret salgs- og personalekonsulentRobot Hos Personale-match søger vi en team-player, som brænder for at arbejde med salg og rekruttering, til vores kontor i Taastrup. Som salgs- og personalekonsulent bliver du et vigtigt bindeled mellem vores kunder og kandidater i en spændende hverdag, der handler om kommunikation og samarbejde med mennesker. Dine primære arbejdsopgaver Øge markedet, gennem opsøgende salg til nye kunder Kanvas booke og gennemføre egne møder Udarbejdelse af tilbud og præsentationer Match af egne vikar- og rekrutteringsopgaver, herunder screening, interviews og indhentning af referencer på potentielle kandidater Tænke nyt og se muligheder for at øge salget og skabe kundetilfredshed Personlige egenskaber og kvalifikationer Vi forestiller os, at du har erfaring fra lignende stilling, har branchekendskab og er åben for, at to dage aldrig er ens. Vi forventer at du har erfaring med opsøgende B2B salg med gode resultater til følge. Du har resultater fra tidligere stillinger, som understøtter dette. Kandidater med erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen er foretrukket. Derudover forventer vi, at du: Motiveres af at være en del af et resultatorienteret miljø, og du giver ikke op i jagten på den rette kandidat til opgaven. Er god til at skabe kontakter og har gode menneskekundskaber. Arbejder struktureret og målrettet, og du trives med at der er travlt. Er proaktiv og løsningsorienteret af natur. Kan lide at sparre med kollegaer, samt komme med ideer til udvikling. Troværdighed, ærlighed og vedholdenhed hører til dine personlige værdier. Personale-match tilbyder dig Vi er en virksomhed i vækst med et godt arbejdsklima i præsentable og lyse lokaler. Vi tilbyder en selvstændig stilling med stor frihed under ansvar til at planlægge din hverdag. Faglig og personlig udvikling er i højsædet. Du tilbydes et grundigt introduktionsforløb samt løn ud fra gældende overenskomst, hvor der tages udgangspunkt i din erfaring og kvalifikationer. Ansøg stillingen Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Annette Bache på tlf. 42 60 18 28 og på e-mail Annette@personale-match.dk. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV. Ansøg her Vi holder samtaler løbende og besætter stillingen, når vi har fundet den rette kandidat. Vi gør opmærksom på, at ansøgninger sendt via mail eller post ikke kommer i betragtning. For registrerede vikarer: Er du allerede registreret i Personale-matchs emnebank, kan du søge jobbet ved at ringe til os på hovednummeret tlf. 70 70 18 28. Personale-match benytter udelukkende elektronisk rekruttering, og det er kun muligt at søge stillingen online via linket nederst. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning. Personale-match aps er et konsulenthus, der gennem systematisk og professionel udvælgelse finder kvalificerede medarbejdere til faste stillinger samt korte og længerevarende vikariater. Vi er medlem af Dansk Erhverv og er autoriseret af Vikarbureauernes Brancheforening, hvilket er din garanti for ordnede forhold.

Hos Personale-match søger vi en team-player, som brænder for at arbejde med salg og rekruttering, til vores kontor i Taastrup. Som salgs- og personalekonsulent bliver du et vigtigt bindeled mellem vores kunder og kandidater i en spændende hverdag, der handler om kommunikation og samarbejde med mennesker.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Øge markedet, gennem opsøgende salg til nye kunder
  • Kanvas / booke og gennemføre egne møder
  • Udarbejdelse af tilbud og præsentationer
  • Match af egne vikar- og rekrutteringsopgaver, herunder screening, interviews og indhentning af referencer på potentielle kandidater
  • Tænke nyt og se muligheder for at øge salget og skabe kundetilfredshed

Personlige egenskaber og kvalifikationer

Vi forestiller os, at du har erfaring fra lignende stilling, har branchekendskab og er åben for, at to dage aldrig er ens. Vi forventer at du har erfaring med opsøgende B2B salg med gode resultater til følge. Du har resultater fra tidligere stillinger, som understøtter dette. Kandidater med erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen er foretrukket.

Derudover forventer vi, at du:

  • Motiveres af at være en del af et resultatorienteret miljø, og du giver ikke op i jagten på den rette kandidat til opgaven.
  • Er god til at skabe kontakter og har gode menneskekundskaber.
  • Arbejder struktureret og målrettet, og du trives med at der er travlt.
  • Er proaktiv og løsningsorienteret af natur.
  • Kan lide at sparre med kollegaer, samt komme med ideer til udvikling.
  • Troværdighed, ærlighed og vedholdenhed hører til dine personlige værdier.

Personale-match tilbyder dig

Vi er en virksomhed i vækst med et godt arbejdsklima i præsentable og lyse lokaler. Vi tilbyder en selvstændig stilling med stor frihed under ansvar til at planlægge din hverdag. Faglig og personlig udvikling er i højsædet. Du tilbydes et grundigt introduktionsforløb samt løn ud fra gældende overenskomst, hvor der tages udgangspunkt i din erfaring og kvalifikationer.

Ansøg stillingen

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Annette Bache på tlf. 42 60 18 28 og på e-mail Annette@personale-match.dk. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV.

Ansøg her

Vi holder samtaler løbende og besætter stillingen, når vi har fundet den rette kandidat. Vi gør opmærksom på, at ansøgninger sendt via mail eller post ikke kommer i betragtning.

For registrerede vikarer: Er du allerede registreret i Personale-matchs emnebank, kan du søge jobbet ved at ringe til os på hovednummeret tlf. 70 70 18 28.

 

Personale-match benytter udelukkende elektronisk rekruttering, og det er kun muligt at søge stillingen online via linket nederst. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning.

Personale-match aps er et konsulenthus, der gennem systematisk og professionel udvælgelse finder kvalificerede medarbejdere til faste stillinger samt korte og længerevarende vikariater.

Vi er medlem af Dansk Erhverv og er autoriseret af Vikarbureauernes Brancheforening, hvilket er din garanti for ordnede forhold.

PERSONALE-MATCH ApSTaastrup2019-11-08T00:00:002019-12-17T00:00:00
330123194Salgspromotør/AmbassadørRobot RETAIL24 DANMARK APS Vi er en virksomhed som laver in-store salgskampagner og butiksdemonstrationer for vores kunder i Retail industrien. Du behøver derfor hverken have en særlig uddannelse eller erfaring fra andre job. Du skal have lyst til at sælge og have energien til, at nå ambitiøse mål i en hverdag med fuld fart på. Du skal være ambassadør, rådgive og sælge bestemte produkter i dagligvarehandelen og elektronik butikker. Du kommer ind i Retail24`s flade men dynamiske organisation, hvor der er kort kommunikationsvej fra salgskonsulent demonstratører til direktør. Vi tilbyder et job i en dynamisk virksomhed, som vækster og har derfor brug for flere dejlige og engagerede kolleger. Du vil til hver slags opgave blive grundig oplært, men vi forventer også et højt engagement og ansvar fra din side af, når du repræsentere produkterne for vores mange kunder. Dagligdagen er præget af aktivitet, korte beslutningsveje, uformelt arbejdsklima og engagerede kolleger. Vi søger medarbejdere på Sjælland, Fyn og Jylland. Forventet ugentligt timeantal (weekendarbejde): 15 - 20 timer. Primær arbejdstid er weekend i dette tidsrum: Fredag: 12:00 til 20:00 Lørdag og Søndag: 10:00-18:00 Vi tilbyder dig: Arbejde i et uformelt team med mange kollegaer, dog er det selvstændigt arbejde. En stilling i en spændende og dynamisk virksomhed. Gode kollegaer og positiv stemning. Frihed under eget ansvar. Ambassadør for nogle af verdens største brands indenfor FMCG Vi forventer: At du er mobil og selv kan komme rundt til de forskellige opgaver. Du har kørekort og bil. At du er mødestabil. At du behersker dansk i tale og skrift. Du har en veludviklet ordenssans. Du kan anvende EDB på brugerniveau. Serviceminded både overfor butikker og forbrugerer. Fleksibilitet vil blive vægtet meget højt. Dine arbejdsopgaver kan bl.a. indeholde følgende områder: Salg af produkter i butikken til forbruger Udstillinger og mindre merchandise opgaver Demonstration af varer, hvor du er vores kunders ansigt ud af til Send en mail med din ansøgning, CV, samt billede til: post@retail24.dk skriv venligst i emnefeltet i hvilken by du søger stillingen.

RETAIL24 DANMARK APS

Vi er en virksomhed som laver in-store salgskampagner og butiksdemonstrationer for vores kunder i Retail industrien. 

Du behøver derfor hverken have en særlig uddannelse eller erfaring fra andre job. Du skal have lyst til at sælge og have energien til, at nå ambitiøse mål i en hverdag med fuld fart på. Du skal være ambassadør, rådgive og sælge bestemte produkter i dagligvarehandelen og elektronik butikker. 

Du kommer ind i Retail24`s flade men dynamiske organisation, hvor der er kort kommunikationsvej fra salgskonsulent/demonstratører til direktør.

Vi tilbyder et job i en dynamisk virksomhed, som vækster og har derfor brug for flere dejlige og engagerede kolleger.

Du vil til hver slags opgave blive grundig oplært, men vi forventer også et højt engagement og ansvar fra din side af, når du repræsentere produkterne for vores mange kunder. 

Dagligdagen er præget af aktivitet, korte beslutningsveje, uformelt arbejdsklima og engagerede kolleger.

Vi søger medarbejdere på Sjælland, Fyn og Jylland.

Forventet ugentligt timeantal (weekendarbejde): 15 - 20 timer. 

Primær arbejdstid er weekend i dette tidsrum:

  • Fredag: 12:00 til 20:00
  • Lørdag og Søndag: 10:00-18:00

Vi tilbyder dig:

  • Arbejde i et uformelt team med mange kollegaer, dog er det selvstændigt arbejde. 
  • En stilling i en spændende og dynamisk virksomhed.
  • Gode kollegaer og positiv stemning.
  • Frihed under eget ansvar.
  • Ambassadør for nogle af verdens største brands indenfor FMCG 

Vi forventer:

  • At du er mobil og selv kan komme rundt til de forskellige opgaver.
  • Du har kørekort og bil. 
  • At du er mødestabil.
  • At du behersker dansk i tale og skrift.
  • Du har en veludviklet ordenssans.
  • Du kan anvende EDB på brugerniveau.
  • Serviceminded både overfor butikker og forbrugerer.
  • Fleksibilitet vil blive vægtet meget højt.

Dine arbejdsopgaver kan bl.a. indeholde følgende områder: 

  • Salg af produkter i butikken til forbruger
  • Udstillinger og mindre merchandise opgaver
  • Demonstration af varer, hvor du er vores kunders ansigt ud af til 

Send en mail med din ansøgning, CV, samt billede til: post@retail24.dk skriv venligst i emnefeltet i hvilken by du søger stillingen.  

RETAIL24 DANMARK ApSTaastrup2019-11-12T00:00:002019-12-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sales- & Business Manager (Hardware/Microsoft produkter)

Work Supply IVS

Taastrup
Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Taastrup, Danmark Language: Danish Dansk Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 4 years of Har...
Indrykket:23. oktober 2019
Udløbsdato:17. december 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Roskilde

RELATIONMEDIA A/S

Roskilde
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:27. december 2019

Dynamisk salgskonsulent

GRØNTGROSSISTEN ApS

Taastrup
Vi leder efter vores næste konsulent, som skal være med til at styrke Grøntgrossisten position på markedet. Vi søger en dynamisk og selvstændig konsulent til salg af frugt og grønt. Du skal være en person med erfaring indenfor kantine restaurant bra...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:22. november 2019

Dedikeret salgs- og personalekonsulent

PERSONALE-MATCH ApS

Taastrup
Hos Personale-match søger vi en team-player, som brænder for at arbejde med salg og rekruttering, til vores kontor i Taastrup. Som salgs- og personalekonsulent bliver du et vigtigt bindeled mellem vores kunder og kandidater i en spændende hverdag, d...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:17. december 2019

Salgspromotør/Ambassadør

RETAIL24 DANMARK ApS

Taastrup
RETAIL24 DANMARK APS Vi er en virksomhed som laver in-store salgskampagner og butiksdemonstrationer for vores kunder i Retail industrien. Du behøver derfor hverken have en særlig uddannelse eller erfaring fra andre job. Du skal have lyst til at sælg...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:2. december 2019