Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

ACCOUNT MANAGER/PROJEKTLEDER

Der får ansvaret for salg og projektledelse af damptørrer til Rusland, Polen og de øvrige ex-sovjetiske lande

Virksomhedsbeskrivelse:
EnerDry er en dansk ejet virksomhed der blev grundlagt i 1998 af Arne Sloth Jensen. Virksomheden udvikler og producerer udstyr og yder konsulent bistand til industrier, der kræver tørreapparater i større skala i forbindelse med tørring af store mængder materiale, så som sukkerrørspulp fra sukkerfabrikker, i form af en damptørrer. Udviklingen af denne teknologi har resulteret i adskillelige anerkendende priser. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Efter en grundig oplæring hvor du kommer med en eller flere af dine kollegaer på sambesøg hos kunder, får du ansvaret for selv at tage fat i nye potentielle kundeemner. 

Når du har fået en god viden og forståelse for de løsninger virksomheden udvikler, konstruerer og sælger, får du ansvaret for at kontakte din egen målgruppe, som vil være sukkerfabrikanter i Rusland men også i de øvrige ex- sovjetiske lande. 

Der er tale om salg af meget tunge løsninger indenfor damptørringsanlæg. Din bearbejdning af kunderne, kan derfor være flere år undervejs, før salget bliver til en konkret ordre. I forbindelse med tilbudsgivning kommer du til at arbejde med procesberegninger og udarbejdelse af layout m.v. 

Når ordren er kommet i hus, vil projektledelsen i forbindelse med gennemførelsen af ordren være en vigtig opgave. Det vil da være følgende opgaver, som kommer til at optage meget af din tid: 

- Maskinkonstruktion i forbindelse med designændringer 
- Indkøb og forsendelse af dele 
- Økonomistyring
- Teknisk support til kunden 
- Kvalitetsinspektion på kundens værksteder og on site 
- On site support under opførelsen af projektet 
- Opstart support og oplæring af kundens medarbejdere 
- Løbende service inspektion 

Du skal forvente, at der vil være ca. 60-80 rejsedage p.a. i forbindelse med kundebesøg. 

Du får en meget alsidig hverdag, hvor du løbende har en teknisk dialog omkring løsninger og muligheder med kunderne. Samtidig med, at du står for udarbejdelse af tilbud, har du kontakten til diverse leverandører, og tager dig af planlægning og sikring af, at løsningen lever op til det lovede både hvad angår kvalitet og overholdelse af leveringsterminer og driftssikkerhed. 

Du kommer til at sidde med flere projekter på én gang, afhængig af projekternes størrelse, og du kommer til at arbejde både meget selvstændigt og i team. 

Egenskaber:
Du er en tillidsvækkende og åben person med et godt overblik, og samtidig er du en både struktureret og systematisk person, som besidder en tung teknisk forståelse og indsigt. 

Du er i stand til at håndtere mange opgaver på en gang uden at gå på kompromis med kvaliteten i dine løsninger, og du har humor og besidder et godt overblik. 

Du er en teknisk velfunderet, serviceorienteret og salgsminded person med et godt drive.

Du tilbydes:
Du vil få god mulighed for både personlig og faglig udvikling i en spændende virksomhed, hvor du kan få mulighed for at arbejde med internationale projekter.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i engelsk og russisk både i skrift og tale, og har minimum et godt kendskab til dansk. Dertil kommer at det er en fordel, hvis du kan begå dig på tysk og fransk. 

Du har generelt en god 3D tegningsforståelse. 

Løn:
Du tilbydes en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du både har stået for salg af teknisk tunge løsninger og også stået for både konstruktion og projektledelse.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund som maskiningeniør med speciale i konstruktion/termodynamik. Det vil være en stor fordel, hvis du har en eller flere certificeringer indenfor projektledelse.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330037378Phoenix-c06ee77312019-06-06T00:00:00ACCOUNT MANAGER/PROJEKTLEDER

Der får ansvaret for salg og projektledelse af damptørrer til Rusland, Polen og de øvrige ex-sovjetiske lande

Virksomhedsbeskrivelse:
EnerDry er en dansk ejet virksomhed der blev grundlagt i 1998 af Arne Sloth Jensen. Virksomheden udvikler og producerer udstyr og yder konsulent bistand til industrier, der kræver tørreapparater i større skala i forbindelse med tørring af store mængder materiale, så som sukkerrørspulp fra sukkerfabrikker, i form af en damptørrer. Udviklingen af denne teknologi har resulteret i adskillelige anerkendende priser. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Efter en grundig oplæring hvor du kommer med en eller flere af dine kollegaer på sambesøg hos kunder, får du ansvaret for selv at tage fat i nye potentielle kundeemner. 

Når du har fået en god viden og forståelse for de løsninger virksomheden udvikler, konstruerer og sælger, får du ansvaret for at kontakte din egen målgruppe, som vil være sukkerfabrikanter i Rusland men også i de øvrige ex- sovjetiske lande. 

Der er tale om salg af meget tunge løsninger indenfor damptørringsanlæg. Din bearbejdning af kunderne, kan derfor være flere år undervejs, før salget bliver til en konkret ordre. I forbindelse med tilbudsgivning kommer du til at arbejde med procesberegninger og udarbejdelse af layout m.v. 

Når ordren er kommet i hus, vil projektledelsen i forbindelse med gennemførelsen af ordren være en vigtig opgave. Det vil da være følgende opgaver, som kommer til at optage meget af din tid: 

- Maskinkonstruktion i forbindelse med designændringer 
- Indkøb og forsendelse af dele 
- Økonomistyring
- Teknisk support til kunden 
- Kvalitetsinspektion på kundens værksteder og on site 
- On site support under opførelsen af projektet 
- Opstart support og oplæring af kundens medarbejdere 
- Løbende service inspektion 

Du skal forvente, at der vil være ca. 60-80 rejsedage p.a. i forbindelse med kundebesøg. 

Du får en meget alsidig hverdag, hvor du løbende har en teknisk dialog omkring løsninger og muligheder med kunderne. Samtidig med, at du står for udarbejdelse af tilbud, har du kontakten til diverse leverandører, og tager dig af planlægning og sikring af, at løsningen lever op til det lovede både hvad angår kvalitet og overholdelse af leveringsterminer og driftssikkerhed. 

Du kommer til at sidde med flere projekter på én gang, afhængig af projekternes størrelse, og du kommer til at arbejde både meget selvstændigt og i team. 

Egenskaber:
Du er en tillidsvækkende og åben person med et godt overblik, og samtidig er du en både struktureret og systematisk person, som besidder en tung teknisk forståelse og indsigt. 

Du er i stand til at håndtere mange opgaver på en gang uden at gå på kompromis med kvaliteten i dine løsninger, og du har humor og besidder et godt overblik. 

Du er en teknisk velfunderet, serviceorienteret og salgsminded person med et godt drive.

Du tilbydes:
Du vil få god mulighed for både personlig og faglig udvikling i en spændende virksomhed, hvor du kan få mulighed for at arbejde med internationale projekter.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i engelsk og russisk både i skrift og tale, og har minimum et godt kendskab til dansk. Dertil kommer at det er en fordel, hvis du kan begå dig på tysk og fransk. 

Du har generelt en god 3D tegningsforståelse. 

Løn:
Du tilbydes en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du både har stået for salg af teknisk tunge løsninger og også stået for både konstruktion og projektledelse.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund som maskiningeniør med speciale i konstruktion/termodynamik. Det vil være en stor fordel, hvis du har en eller flere certificeringer indenfor projektledelse.

2019-07-31T00:51:30.010 Der får ansvaret for salg og projektledelse af damptørrer til Rusland, Polen og de øvrige ex-sovjetiske lande Virksomhedsbeskrivelse:EnerDry er en dansk ejet virksomhed der blev grundlagt i 1998 af Arne Sloth Jensen. Virksomheden udvikler og producerer udstyr og yder konsulent bistand til industrier, der kræver tørreapparater i større skala i forbindelse med tørring af store mængder materiale, så som sukkerrørspulp fra sukkerfabrikker, i form af en damptørrer. Udviklingen af denne teknologi har resulteret i adskillelige anerkendende priser. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Stillingsbeskrivelse:Efter en grundig oplæring hvor du kommer med en eller flere af dine kollegaer på sambesøg hos kunder, får du ansvaret for selv at tage fat i nye potentielle kundeemner. Når du har fået en god viden og forståelse for de løsninger virksomheden udvikler, konstruerer og sælger, får du ansvaret for at kontakte din egen målgruppe, som vil være sukkerfabrikanter i Rusland men også i de øvrige ex- sovjetiske lande. Der er tale om salg af meget tunge løsninger indenfor damptørringsanlæg. Din bearbejdning af kunderne, kan derfor være flere år undervejs, før salget bliver til en konkret ordre. I forbindelse med tilbudsgivning kommer du til at arbejde med procesberegninger og udarbejdelse af layout m.v. Når ordren er kommet i hus, vil projektledelsen i forbindelse med gennemførelsen af ordren være en vigtig opgave. Det vil da være følgende opgaver, som kommer til at optage meget af din tid: - Maskinkonstruktion i forbindelse med designændringer - Indkøb og forsendelse af dele - Økonomistyring- Teknisk support til kunden - Kvalitetsinspektion på kundens værksteder og on site - On site support under opførelsen af projektet - Opstart support og oplæring af kundens medarbejdere - Løbende service inspektion Du skal forvente, at der vil være ca. 60-80 rejsedage p.a. i forbindelse med kundebesøg. Du får en meget alsidig hverdag, hvor du løbende har en teknisk dialog omkring løsninger og muligheder med kunderne. Samtidig med, at du står for udarbejdelse af tilbud, har du kontakten til diverse leverandører, og tager dig af planlægning og sikring af, at løsningen lever op til det lovede både hvad angår kvalitet og overholdelse af leveringsterminer og driftssikkerhed. Du kommer til at sidde med flere projekter på n gang, afhængig af projekternes størrelse, og du kommer til at arbejde både meget selvstændigt og i team. Egenskaber:Du er en tillidsvækkende og åben person med et godt overblik, og samtidig er du en både struktureret og systematisk person, som besidder en tung teknisk forståelse og indsigt. Du er i stand til at håndtere mange opgaver på en gang uden at gå på kompromis med kvaliteten i dine løsninger, og du har humor og besidder et godt overblik. Du er en teknisk velfunderet, serviceorienteret og salgsminded person med et godt drive. Du tilbydes:Du vil få god mulighed for både personlig og faglig udvikling i en spændende virksomhed, hvor du kan få mulighed for at arbejde med internationale projekter. Sprogkundskaber IT:Du er flydende i engelsk og russisk både i skrift og tale, og har minimum et godt kendskab til dansk. Dertil kommer at det er en fordel, hvis du kan begå dig på tysk og fransk. Du har generelt en god 3D tegningsforståelse. Løn:Du tilbydes en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du både har stået for salg af teknisk tunge løsninger og også stået for både konstruktion og projektledelse. Uddannelser:Du har en uddannelsesmæssig baggrund som maskiningeniør med speciale i konstruktion termodynamik. Det vil være en stor fordel, hvis du har en eller flere certificeringer indenfor projektledelse.11jobnetc06ee773100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-30T00:00:000000http://www.profilpartners.dk/ledige-stillinger/1605/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFuresø3541249PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 812830VirumDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent772754JobNet4999802499980210004-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c06ee773https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c06ee773https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c06ee773&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c06ee773&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgACCOUNT MANAGER/PROJEKTLEDER12008001Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg362011347noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330075538Account Manager / SælgerProfile Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Forstår du at formidle budskaber, og er du god til at sælge via telefonen? Brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet, og drives du af at skabe resultater? Kan du svare JA til ovenstående, så kan du være den nye Account Manager, vi mangler hos MatchWork! Vi hjælper dagligt hundredevis af virksomheder med at styrke deres tiltrækningskraft på arbejdsmarkedet, når de skal søge nye medarbejdere. Vi tilbyder løsninger inden for jobannoncering og employer branding og her er vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites særligt populære produkter. Vi har mange tilfredse og loyale kunder og dem skal vi selvfølgelig have endnu flere af. Det er lige præcis her, du kommer ind i billedet og kan gøre en forskel! En proaktiv og relationsskabende sælger Sammen med dine kollegaer i salgsteamet bliver din opgave at kontakte ansættende ledere i små og mellemstore virksomheder. Du skal tilbyde dem jobannoncering via sociale medier samt deres helt eget ansøgersite, som er med til at brande virksomheden overfor potentielle nye medarbejdere. Da vi er på en stor vækstrejse, vil du helt sikkert opleve at skaffe nye kunder i butikken hver dag, så længe du arbejder selvstændigt og baserer din salgsopgave på et højt aktivitetsniveau samt gode, relationsskabende salgsdialoger. Til at støtte op om dit salg får du kompetent sparring og coaching fra din chef og dine kollegaer. Vores marketingafdeling vil desuden understøtte din salgsindsats med relevant data, som sikrer at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald. Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante. Vil du med på rejsen? MatchWork er en mindre virksomhed med kort fra idé til handling. Vi har mindset som en start-up virksomhed, men samtidig erfaring og ekspertise fra en etableret virksomhed, da vi driver Danmarks længstlevende jobportal, Ofir.dk. Hos os får du: Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser 25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre successer En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads En god sundheds- og pensionsordning En lækker kantineordning fra Meyers Kontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladser Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture Hvad nu? Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk. Send din ansøgning med beskrivelse af din salgserfaring og hvorfor vi skal mødes til en samtale. Det gør du ved at klikke på knappen Send ansøgning . Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler. Se mere på vores awesome ansøgersite: https: careers.matchwork.com MatchWork A S er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her

Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Forstår du at formidle budskaber, og er du god til at sælge via telefonen? Brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet, og drives du af at skabe resultater?

Kan du svare JA til ovenstående, så kan du være den nye Account Manager, vi mangler hos MatchWork!

Vi hjælper dagligt hundredevis af virksomheder med at styrke deres tiltrækningskraft på arbejdsmarkedet, når de skal søge nye medarbejdere. Vi tilbyder løsninger inden for jobannoncering og employer branding – og her er vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites særligt populære produkter.

Vi har mange tilfredse og loyale kunder – og dem skal vi selvfølgelig have endnu flere af. Det er lige præcis her, du kommer ind i billedet og kan gøre en forskel!

En proaktiv og relationsskabende sælger

Sammen med dine kollegaer i salgsteamet bliver din opgave at kontakte ansættende ledere i små og mellemstore virksomheder. Du skal tilbyde dem jobannoncering via sociale medier samt deres helt eget ansøgersite, som er med til at brande virksomheden overfor potentielle nye medarbejdere.

Da vi er på en stor vækstrejse, vil du helt sikkert opleve at skaffe nye kunder i butikken hver dag, så længe du arbejder selvstændigt og baserer din salgsopgave på et højt aktivitetsniveau samt gode, relationsskabende salgsdialoger.

Til at støtte op om dit salg får du kompetent sparring og coaching fra din chef og dine kollegaer. Vores marketingafdeling vil desuden understøtte din salgsindsats med relevant data, som sikrer at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald.

Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante.

Vil du med på rejsen?

MatchWork er en mindre virksomhed med kort fra idé til handling. Vi har mindset som en start-up virksomhed, men samtidig erfaring og ekspertise fra en etableret virksomhed, da vi driver Danmarks længstlevende jobportal, Ofir.dk.

Hos os får du:

  • Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • 25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre successer
  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • En god sundheds- og pensionsordning
  • En lækker kantineordning fra Meyers
  • Kontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladser
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture

Hvad nu?

Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk.

Send din ansøgning med beskrivelse af din salgserfaring og hvorfor vi skal mødes til en samtale. Det gør du ved at klikke på knappen ”Send ansøgning”.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler.

 

Se mere på vores awesome ansøgersite: https://careers.matchwork.com


MatchWork A/S er "Great Place To Work" certificeret i 2019
- og det gør os rigtig stolte :-)

Læs mere om Great Place To Work her
ORS/Small/76737f53_logo.pngMatchworkSøborg2019-08-20T10:00:20.0202019-10-06T00:00:00
330092284Account Technology StrategistRobot This is an end to end technical consulting role mapping customers business processes to the technology roadmap and vision. You will own the relationship with the customer s technical decision maker and drive the technology implementation towards meeting the customer s outcome. Your accountabilities will be broad and include architectural strategy, technology leadership as it relates to customer digital transformation, technical sales and consulting - generating both demand and customer business value, change leadership and anticipation of adoption needs. Responsibilities As an Account Technology Strategist, you ll be acting as your customer s virtual Chief Technology Officer, and will be expected to: Utilize your knowledge of enterprise architecture and Microsoft cloud services (including the latest innovations and solutions) to create roadmaps to your customers desired future state Build strong relationships with Chief Technology Officers, Chief Information Officers, Chief Security Officers, other technical and business decision makers, and the developer community as their trusted technology advisor Orchestrate activities across Microsoft and Partner resources to maximize business results, customer success and satisfaction Demonstrate change management leadership skills by assisting customers with new business models, process and workflow changes, and employee impact assessments as they move towards the desired future state Drive long-term growth by focusing on sustainable usage of cloud solutions that align to customer objectives and business value Share your broad technical knowledge of the Microsoft platform, our competition, and the industry with customers by sharing customer and general IT landscape insights with your Microsoft colleagues Qualifications Account Technology Strategists are unique in their: · Broad knowledge of Microsoft s enterprise platform and their ability to map relevant Microsoft technologies to customer IT and business needs and priorities Ability to build long-term trusted technology advisor relationships that result in solid, meaningful strategic technology conversations In-depth knowledge of customer technology environments Ability to ensure that customers benefit from the latest Microsoft innovations and solutions This will require: Proven consulting ability - to learn quickly, adapt, and master new concepts and technologies to drive their adoption and usage with customers Strong technical skills, with enterprise architecture experience or certification Experience in Business Consulting and Consultative Selling Experience in Project Management Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances.

This is an end to end technical consulting role mapping customers business processes to the technology roadmap and vision. You will own the relationship with the customer's technical decision maker and drive the technology implementation towards meeting the customer's outcome.  

Your accountabilities will be broad and include architectural strategy, technology leadership as it relates to customer digital transformation, technical sales and consulting - generating both demand and customer business value, change leadership and anticipation of adoption needs.

Responsibilities

As an Account Technology Strategist, you'll be acting as your customer’s virtual Chief Technology Officer, and will be expected to: 

  • Utilize your knowledge of enterprise architecture and Microsoft cloud services (including the latest innovations and solutions) to create roadmaps to your customers' desired future state
  • Build strong relationships with Chief Technology Officers, Chief Information Officers, Chief Security Officers, other technical and business decision makers, and the developer community as their trusted technology advisor
  • Orchestrate activities across Microsoft and Partner resources to maximize business results, customer success and satisfaction
  • Demonstrate change management leadership skills by assisting customers with new business models, process and workflow changes, and employee impact assessments as they move towards the desired future state
  • Drive long-term growth by focusing on sustainable usage of cloud solutions that align to customer objectives and business value
  • Share your broad technical knowledge of the Microsoft platform, our competition, and the industry with customers by sharing customer and general IT landscape insights with your Microsoft colleagues

Qualifications

Account Technology Strategists are unique in their: ·

  • Broad knowledge of Microsoft’s enterprise platform and their ability to map relevant Microsoft technologies to customer IT and business needs and priorities
  • Ability to build long-term trusted technology advisor relationships that result in solid, meaningful strategic technology conversations
  • In-depth knowledge of customer technology environments
  • Ability to ensure that customers benefit from the latest Microsoft innovations and solutions

This will require:

  • Proven consulting ability - to learn quickly, adapt, and master new concepts and technologies to drive their adoption and usage with customers
  • Strong technical skills, with enterprise architecture experience or certification 
  • Experience in Business Consulting and Consultative Selling
  • Experience in Project Management

 

Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances. 

MICROSOFT DANMARK APSKgs. Lyngby2019-09-18T00:00:002019-10-16T00:00:00
330086942Senior Customer Engagement Manager - Maternity CoverRobot Are you passionate about brand strategy execution, reaching the right customers with the right content, through multiple channels, at their convenience? We are looking for an experienced multichannel marketer with lots of energy and a passion for planning and executing innovative multichannel HCP customer engagements to ultimately drive great business results. This is the right role for you if you love working with multichannel customer engagement and doing so within a dynamic and fast-paced Global Customer Engagement Team. About the department The Customer Engagement, Commercial Strategy Corporate Affairs (CSCA) team comprises a highly engaged team of professionals, working closely with global brand teams, regions and affiliates to enable more, meaningful and efficient multichannel customer engagements. What does that mean? With point of departure in brand strategy and through deep understanding of our customers information needs and channel preferences, we design multichannel customer engagement plans, execute them, measure the impact and improve the engagement plans from there. The Position Reporting to the Customer Engagement Director, your primary role is to drive innovation and capability building in the area of multichannel customer engagements through compelling customer engagement strategy and tactical plan development, encompassing both F2F and digital engagements in close collaboration with global brand teams, regions and affiliates. Qualifications You hold a relevant Master s degree in business, economics or similar fields and have minimum 5 years of relevant multichannel marketing experience, in particular with digital channels content execution (e.g. SoMe, SEO, paid search, email, website, analytics). Fluency in both spoken and written English is a requirement. You have a positive and entrepreneurial mind-set, strong communications- and analytical skills and you always execute in high-quality. You are an excellent team player and have strong stakeholder management skills. You set ambitious goals for the projects you manage and strive for excellence in the way you collaborate and drive results. Finally, you are ambitious and would welcome the opportunity for further career development in Novo Nordisk should new opportunities arise. Working at Novo Nordisk At Novo Nordisk we use our skills, dedication and ambition to help people with diabetes and change their lives. By working with us you will have the opportunity to do the same in a global business environment. Contact For further information, please contact Anne Sofie Røstbjærg 45 3079 1644. Deadline 25 September 2019. Millions rely on us To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Are you passionate about brand strategy execution, reaching the right customers with the right content, through multiple channels, at their convenience? We are looking for an experienced multichannel marketer with lots of energy and a passion for planning and executing innovative multichannel HCP customer engagements to ultimately drive great business results. This is the right role for you if you love working with multichannel customer engagement and doing so within a dynamic and fast-paced Global Customer Engagement Team.

 

About the department

The Customer Engagement, Commercial Strategy & Corporate Affairs (CSCA) team comprises a highly engaged team of professionals, working closely with global brand teams, regions and affiliates to enable more, meaningful and efficient multichannel customer engagements. What does that mean? With point of departure in brand strategy and through deep understanding of our customers’ information needs and channel preferences, we design multichannel customer engagement plans, execute them, measure the impact and improve the engagement plans from there.

 

The Position

Reporting to the Customer Engagement Director, your primary role is to drive innovation and capability building in the area of multichannel customer engagements through compelling customer engagement strategy and tactical plan development, encompassing both F2F and digital engagements in close collaboration with global brand teams, regions and affiliates.


Qualifications

You hold a relevant Master’s degree in business, economics or similar fields and have minimum 5 years of relevant multichannel marketing experience, in particular with digital channels/content execution (e.g. SoMe, SEO, paid search, email, website, analytics). Fluency in both spoken and written English is a requirement. 

You have a positive and entrepreneurial mind-set, strong communications- and analytical skills and you always execute in high-quality. You are an excellent team player and have strong stakeholder management skills. You set ambitious goals for the projects you manage and strive for excellence in the way you collaborate and drive results. Finally, you are ambitious and would welcome the opportunity for further career development in Novo Nordisk should new opportunities arise.

 

Working at Novo Nordisk

At Novo Nordisk we use our skills, dedication and ambition to help people with diabetes and change their lives. By working with us you will have the opportunity to do the same in a global business environment.

 

Contact

For further information, please contact Anne Sofie Røstbjærg +45 3079 1644.

 

Deadline

25 September 2019.

 

Millions rely on us
To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Novo Nordisk A/SSøborg2019-09-09T00:00:002019-09-25T00:00:00
330084122Services Account ExecutiveRobot Microsoft Digital, Services, and Success is one of the company s largest groups, serving customers in 191 countries and 46 languages. Simply put, we help customers and partners get the most out of their technology investments by accelerating their transformation journeys to become digital businesses. As our new Services Account Executive you will develop and close opportunities that deliver industry-aligned digital transformation solutions and enable these customer outcomes. Responsibilities Microsoft Services Account Leadership Leading account planning for the Microsoft Services account-aligned team, leveraging the sales plays to address your customer s needs Working with the Enterprise Commercial Account Executive to ensure that Microsoft Services planning is integral to the overall Account Plan and Enterprise Operating Unit strategy Execution Qualifying, driving and closing opportunities to accelerate customer digital transformation Ensuring customer satisfaction, managing, escalating, and or orchestrating sales and delivery success Meeting or exceeding revenue and core priority targets, executing in accordance with prescribed Microsoft methods, processes and tools Qualifications Proven technology-related solution sales and or consulting experience and track record of success in consistently meeting or exceeding sales targets, with an ability to execute sales methods, processes and tools Proven ability to engage Business Decision Makers as well as Technical Decision Makers Proven ability to inspire and influence internal stakeholders across the organization Proven industry knowledge and depth, ideally with experience in multiple sectors and industries and ability to create a case for customer change, translating Enterprise Services solutions into customer business Impact and articulating industry subject matter expertise and position end to end lifecycle customer solutions Deal orchestration ability to ensure success through effective collaboration and communication with virtual teams leveraging people, processes and tools effectively to accelerate deal velocity

Microsoft Digital, Services, and Success is one of the company’s largest groups, serving customers in 191 countries and 46 languages. Simply put, we help customers and partners get the most out of their technology investments by accelerating their transformation journeys to become digital businesses.  

As our new Services Account Executive you will develop and close opportunities that deliver industry-aligned digital transformation solutions and enable these customer outcomes.

Responsibilities

Microsoft Services Account Leadership

 

  • Leading account planning for the Microsoft Services account-aligned team, leveraging the sales plays to address your customer’s needs
  • Working with the Enterprise Commercial Account Executive to ensure that Microsoft Services planning is integral to the overall Account Plan and Enterprise Operating Unit strategy
     

Execution 

  • Qualifying, driving and closing opportunities to accelerate customer digital transformation
  • Ensuring customer satisfaction, managing, escalating, and/or orchestrating sales and delivery success
  • Meeting or exceeding revenue and core priority targets, executing in accordance with prescribed Microsoft methods, processes and tools

Qualifications

  • Proven technology-related solution sales and/or consulting experience and track record of success in consistently meeting or exceeding sales targets, with an ability to execute sales methods, processes and tools
  • Proven ability to engage Business Decision Makers as well as Technical Decision Makers
  • Proven ability to inspire and influence internal stakeholders across the organization
  • Proven industry knowledge and depth, ideally with experience in multiple sectors and industries and ability to create a case for customer change, translating Enterprise Services solutions into customer business Impact and articulating industry subject matter expertise and position end to end lifecycle customer solutions
  • Deal orchestration ability to ensure success through effective collaboration and communication with virtual teams leveraging people, processes and tools effectively to accelerate deal velocity
MICROSOFT DANMARK APSKgs. Lyngby2019-09-04T00:00:002019-10-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Account Manager / Sælger

Matchwork

Søborg
Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Forstår du at formidle budskaber, og er du god til at sælge via telefonen? Brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet, og dr...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:6. oktober 2019

Account Technology Strategist

MICROSOFT DANMARK APS

Kgs. Lyngby
This is an end to end technical consulting role mapping customers business processes to the technology roadmap and vision. You will own the relationship with the customer s technical decision maker and drive the technology implementation towards mee...
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:16. oktober 2019

Senior Customer Engagement Manager - Maternity Cover

Novo Nordisk A/S

Søborg
Are you passionate about brand strategy execution, reaching the right customers with the right content, through multiple channels, at their convenience? We are looking for an experienced multichannel marketer with lots of energy and a passion for pl...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:25. september 2019

Services Account Executive

MICROSOFT DANMARK APS

Kgs. Lyngby
Microsoft Digital, Services, and Success is one of the company s largest groups, serving customers in 191 countries and 46 languages. Simply put, we help customers and partners get the most out of their technology investments by accelerating their t...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019