ACCOUNT MANAGER/PROJEKTLEDER

Der får ansvaret for salg og projektledelse af damptørrer til Rusland, Polen og de øvrige ex-sovjetiske lande

Virksomhedsbeskrivelse:
EnerDry er en dansk ejet virksomhed der blev grundlagt i 1998 af Arne Sloth Jensen. Virksomheden udvikler og producerer udstyr og yder konsulent bistand til industrier, der kræver tørreapparater i større skala i forbindelse med tørring af store mængder materiale, så som sukkerrørspulp fra sukkerfabrikker, i form af en damptørrer. Udviklingen af denne teknologi har resulteret i adskillelige anerkendende priser. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Efter en grundig oplæring hvor du kommer med en eller flere af dine kollegaer på sambesøg hos kunder, får du ansvaret for selv at tage fat i nye potentielle kundeemner. 

Når du har fået en god viden og forståelse for de løsninger virksomheden udvikler, konstruerer og sælger, får du ansvaret for at kontakte din egen målgruppe, som vil være sukkerfabrikanter i Rusland men også i de øvrige ex- sovjetiske lande. 

Der er tale om salg af meget tunge løsninger indenfor damptørringsanlæg. Din bearbejdning af kunderne, kan derfor være flere år undervejs, før salget bliver til en konkret ordre. I forbindelse med tilbudsgivning kommer du til at arbejde med procesberegninger og udarbejdelse af layout m.v. 

Når ordren er kommet i hus, vil projektledelsen i forbindelse med gennemførelsen af ordren være en vigtig opgave. Det vil da være følgende opgaver, som kommer til at optage meget af din tid: 

- Maskinkonstruktion i forbindelse med designændringer 
- Indkøb og forsendelse af dele 
- Økonomistyring
- Teknisk support til kunden 
- Kvalitetsinspektion på kundens værksteder og on site 
- On site support under opførelsen af projektet 
- Opstart support og oplæring af kundens medarbejdere 
- Løbende service inspektion 

Du skal forvente, at der vil være ca. 60-80 rejsedage p.a. i forbindelse med kundebesøg. 

Du får en meget alsidig hverdag, hvor du løbende har en teknisk dialog omkring løsninger og muligheder med kunderne. Samtidig med, at du står for udarbejdelse af tilbud, har du kontakten til diverse leverandører, og tager dig af planlægning og sikring af, at løsningen lever op til det lovede både hvad angår kvalitet og overholdelse af leveringsterminer og driftssikkerhed. 

Du kommer til at sidde med flere projekter på én gang, afhængig af projekternes størrelse, og du kommer til at arbejde både meget selvstændigt og i team. 

Egenskaber:
Du er en tillidsvækkende og åben person med et godt overblik, og samtidig er du en både struktureret og systematisk person, som besidder en tung teknisk forståelse og indsigt. 

Du er i stand til at håndtere mange opgaver på en gang uden at gå på kompromis med kvaliteten i dine løsninger, og du har humor og besidder et godt overblik. 

Du er en teknisk velfunderet, serviceorienteret og salgsminded person med et godt drive.

Du tilbydes:
Du vil få god mulighed for både personlig og faglig udvikling i en spændende virksomhed, hvor du kan få mulighed for at arbejde med internationale projekter.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i engelsk og russisk både i skrift og tale, og har minimum et godt kendskab til dansk. Dertil kommer at det er en fordel, hvis du kan begå dig på tysk og fransk. 

Du har generelt en god 3D tegningsforståelse. 

Løn:
Du tilbydes en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du både har stået for salg af teknisk tunge løsninger og også stået for både konstruktion og projektledelse.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund som maskiningeniør med speciale i konstruktion/termodynamik. Det vil være en stor fordel, hvis du har en eller flere certificeringer indenfor projektledelse.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330037378Phoenix-c06ee77312019-06-06T00:00:00ACCOUNT MANAGER/PROJEKTLEDER

Der får ansvaret for salg og projektledelse af damptørrer til Rusland, Polen og de øvrige ex-sovjetiske lande

Virksomhedsbeskrivelse:
EnerDry er en dansk ejet virksomhed der blev grundlagt i 1998 af Arne Sloth Jensen. Virksomheden udvikler og producerer udstyr og yder konsulent bistand til industrier, der kræver tørreapparater i større skala i forbindelse med tørring af store mængder materiale, så som sukkerrørspulp fra sukkerfabrikker, i form af en damptørrer. Udviklingen af denne teknologi har resulteret i adskillelige anerkendende priser. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Efter en grundig oplæring hvor du kommer med en eller flere af dine kollegaer på sambesøg hos kunder, får du ansvaret for selv at tage fat i nye potentielle kundeemner. 

Når du har fået en god viden og forståelse for de løsninger virksomheden udvikler, konstruerer og sælger, får du ansvaret for at kontakte din egen målgruppe, som vil være sukkerfabrikanter i Rusland men også i de øvrige ex- sovjetiske lande. 

Der er tale om salg af meget tunge løsninger indenfor damptørringsanlæg. Din bearbejdning af kunderne, kan derfor være flere år undervejs, før salget bliver til en konkret ordre. I forbindelse med tilbudsgivning kommer du til at arbejde med procesberegninger og udarbejdelse af layout m.v. 

Når ordren er kommet i hus, vil projektledelsen i forbindelse med gennemførelsen af ordren være en vigtig opgave. Det vil da være følgende opgaver, som kommer til at optage meget af din tid: 

- Maskinkonstruktion i forbindelse med designændringer 
- Indkøb og forsendelse af dele 
- Økonomistyring
- Teknisk support til kunden 
- Kvalitetsinspektion på kundens værksteder og on site 
- On site support under opførelsen af projektet 
- Opstart support og oplæring af kundens medarbejdere 
- Løbende service inspektion 

Du skal forvente, at der vil være ca. 60-80 rejsedage p.a. i forbindelse med kundebesøg. 

Du får en meget alsidig hverdag, hvor du løbende har en teknisk dialog omkring løsninger og muligheder med kunderne. Samtidig med, at du står for udarbejdelse af tilbud, har du kontakten til diverse leverandører, og tager dig af planlægning og sikring af, at løsningen lever op til det lovede både hvad angår kvalitet og overholdelse af leveringsterminer og driftssikkerhed. 

Du kommer til at sidde med flere projekter på én gang, afhængig af projekternes størrelse, og du kommer til at arbejde både meget selvstændigt og i team. 

Egenskaber:
Du er en tillidsvækkende og åben person med et godt overblik, og samtidig er du en både struktureret og systematisk person, som besidder en tung teknisk forståelse og indsigt. 

Du er i stand til at håndtere mange opgaver på en gang uden at gå på kompromis med kvaliteten i dine løsninger, og du har humor og besidder et godt overblik. 

Du er en teknisk velfunderet, serviceorienteret og salgsminded person med et godt drive.

Du tilbydes:
Du vil få god mulighed for både personlig og faglig udvikling i en spændende virksomhed, hvor du kan få mulighed for at arbejde med internationale projekter.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i engelsk og russisk både i skrift og tale, og har minimum et godt kendskab til dansk. Dertil kommer at det er en fordel, hvis du kan begå dig på tysk og fransk. 

Du har generelt en god 3D tegningsforståelse. 

Løn:
Du tilbydes en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du både har stået for salg af teknisk tunge løsninger og også stået for både konstruktion og projektledelse.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund som maskiningeniør med speciale i konstruktion/termodynamik. Det vil være en stor fordel, hvis du har en eller flere certificeringer indenfor projektledelse.

Der får ansvaret for salg og projektledelse af damptørrer til Rusland, Polen og de øvrige ex-sovjetiske lande Virksomhedsbeskrivelse:EnerDry er en dansk ejet virksomhed der blev grundlagt i 1998 af Arne Sloth Jensen. Virksomheden udvikler og producerer udstyr og yder konsulent bistand til industrier, der kræver tørreapparater i større skala i forbindelse med tørring af store mængder materiale, så som sukkerrørspulp fra sukkerfabrikker, i form af en damptørrer. Udviklingen af denne teknologi har resulteret i adskillelige anerkendende priser. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Stillingsbeskrivelse:Efter en grundig oplæring hvor du kommer med en eller flere af dine kollegaer på sambesøg hos kunder, får du ansvaret for selv at tage fat i nye potentielle kundeemner. Når du har fået en god viden og forståelse for de løsninger virksomheden udvikler, konstruerer og sælger, får du ansvaret for at kontakte din egen målgruppe, som vil være sukkerfabrikanter i Rusland men også i de øvrige ex- sovjetiske lande. Der er tale om salg af meget tunge løsninger indenfor damptørringsanlæg. Din bearbejdning af kunderne, kan derfor være flere år undervejs, før salget bliver til en konkret ordre. I forbindelse med tilbudsgivning kommer du til at arbejde med procesberegninger og udarbejdelse af layout m.v. Når ordren er kommet i hus, vil projektledelsen i forbindelse med gennemførelsen af ordren være en vigtig opgave. Det vil da være følgende opgaver, som kommer til at optage meget af din tid: - Maskinkonstruktion i forbindelse med designændringer - Indkøb og forsendelse af dele - Økonomistyring- Teknisk support til kunden - Kvalitetsinspektion på kundens værksteder og on site - On site support under opførelsen af projektet - Opstart support og oplæring af kundens medarbejdere - Løbende service inspektion Du skal forvente, at der vil være ca. 60-80 rejsedage p.a. i forbindelse med kundebesøg. Du får en meget alsidig hverdag, hvor du løbende har en teknisk dialog omkring løsninger og muligheder med kunderne. Samtidig med, at du står for udarbejdelse af tilbud, har du kontakten til diverse leverandører, og tager dig af planlægning og sikring af, at løsningen lever op til det lovede både hvad angår kvalitet og overholdelse af leveringsterminer og driftssikkerhed. Du kommer til at sidde med flere projekter på n gang, afhængig af projekternes størrelse, og du kommer til at arbejde både meget selvstændigt og i team. Egenskaber:Du er en tillidsvækkende og åben person med et godt overblik, og samtidig er du en både struktureret og systematisk person, som besidder en tung teknisk forståelse og indsigt. Du er i stand til at håndtere mange opgaver på en gang uden at gå på kompromis med kvaliteten i dine løsninger, og du har humor og besidder et godt overblik. Du er en teknisk velfunderet, serviceorienteret og salgsminded person med et godt drive. Du tilbydes:Du vil få god mulighed for både personlig og faglig udvikling i en spændende virksomhed, hvor du kan få mulighed for at arbejde med internationale projekter. Sprogkundskaber IT:Du er flydende i engelsk og russisk både i skrift og tale, og har minimum et godt kendskab til dansk. Dertil kommer at det er en fordel, hvis du kan begå dig på tysk og fransk. Du har generelt en god 3D tegningsforståelse. Løn:Du tilbydes en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du både har stået for salg af teknisk tunge løsninger og også stået for både konstruktion og projektledelse. Uddannelser:Du har en uddannelsesmæssig baggrund som maskiningeniør med speciale i konstruktion termodynamik. Det vil være en stor fordel, hvis du har en eller flere certificeringer indenfor projektledelse.11jobnetc06ee773100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-30T00:00:000000http://www.profilpartners.dk/ledige-stillinger/1605/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFuresø3541249PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 812830VirumDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent772754JobNet4999802499980210004-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c06ee773https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c06ee773https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c06ee773&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c06ee773&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgBrænder du for at blive Account Manager?12008001Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg362011347noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330058048Account Manager søges til Biobag Zenzo i HillerødBasic Spørg dig selv om følgende: Kan du se dig i en selvstændig og udfordrende salgsrolle? Trives du med stor indflydelse på din dagligdag og hvordan du griber markedet an? Vil du arbejde i en organisation, der bakker dig op i alle salgets faser? Vil du arbejde med en solid, eksisterende pipeline? Kan du genkende dig selv i ovenstående? Så brug et par minutter på at læse videre: BioBag ZENZO A S er et datterselskab i en global virksomhed med omkring 110 ansatte, der producerer, sælger og markedsfører komposterbare og bionedbrydelige plastprodukter. Til vores danske salgskontor i Hillerød søger vores 7 kolleger en Account Manager, der brænder for at gøre en forskel for det miljørigtige og som gennem opsøgende og vedligeholdende salgsaktiviteter er med til at gøre en forskel for miljøet i Danmark. Har du lyst til et udfordrende og ansvarsfuldt salgsjob inden for salg af komposterbart bioplast? Har du øje for det uudnyttede potentiale hos kunder og kommende kunder? Har du erfaring fra eller med plastindustrien? Er du miljøbevidst og interesseret i en renere fremtid? Så er jobbet hos BioBag ZENZO A S interessant for dig: BioBag ZENZO A S i Hillerød søger en Account Manager, der sammen med vores kunder og potentielle kunder, kan tage dialogen om miljørigtig komposterbar bioplast og de fordele, der er såvel miljømæssigt som økonomisk. Det er derfor vigtigt, at du: Har erfaring med salg rådgivning til offentlige institutioner, kommuner, boligforeninger og lign. Har kendskab til Waste Management Er god til at se potentiale i både eksisterende kunder og kundeemner Kan strukturere din hverdag og har god datadisciplin, især med CRM-systemer Har kendskab til og måske erfaring med begrebet komposterbar bioplast Ikke er bange for at hjælpe til med andre opgaver, som forekommer i en mindre organisation Er god til at samarbejde, er opsøgende og proaktiv Brænder for miljøet og det grønne alternativ Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forventer, at du har en historik med god salgserfaring og kan dokumentere gode resultater fra tidligere stillinger. Har du samtidig kendskab til salg og rådgivning til offentlige institutioner og fra plastindustrien, er det en ekstra fordel. Du vil referere til den administrerende direktør, og I vil have en tæt dialog omkring de eksisterende kunder, de nye emner og projekter, ligesom du vil opleve en stor opbakning i resten af organisationen. BioBag ZENZO A S tilbyder: Et selvstændigt og udfordrende salgsjob Stor indflydelse på din dagligdag og hvordan du griber markedet an En organisation, der bakker dig op i alle salgets faser Løn efter kvalifikationer, firmabil, pension og hjemmekontor, hvis hensigtsmæssigt Med BioBag ZENZO A S får du det stærkeste brand inden for bioplast i verden, og du tilbyder produkter af højeste kvalitet, der samtidig giver kunderne en miljømæssig fordel. Læs mere om virksomheden på www.zenzo.dk eller biobagworld.com Processen Rekrutteringsprocessen varetages af Speedrecruiters. Det betyder, at du blot skal besvare de uddybende spørgsmål, som du finder ved at klikke dig videre og du ved kort tid derefter, om du har mulighed for at gå videre i processen. Senere vil du blive bedt om at sende din CV. Så tryk på GO . Det er hurtigt og enkelt! God fornøjelse! Speedrecruiters

Spørg dig selv om følgende:

  • Kan du se dig i en selvstændig og udfordrende salgsrolle?
  • Trives du med stor indflydelse på din dagligdag og hvordan du griber markedet an?
  • Vil du arbejde i en organisation, der bakker dig op i alle salgets faser?
  • Vil du arbejde med en solid, eksisterende pipeline?

Kan du genkende dig selv i ovenstående?

Så brug et par minutter på at læse videre:

BioBag ZENZO A/S er et datterselskab i en global virksomhed med omkring 110 ansatte, der producerer, sælger og markedsfører komposterbare og bionedbrydelige plastprodukter. Til vores danske salgskontor i Hillerød søger vores 7 kolleger en Account Manager, der brænder for at gøre en forskel for det miljørigtige og som gennem opsøgende og vedligeholdende salgsaktiviteter er med til at gøre en forskel for miljøet i Danmark.

  • Har du lyst til et udfordrende og ansvarsfuldt salgsjob inden for salg af komposterbart bioplast?
  • Har du øje for det uudnyttede potentiale hos kunder og kommende kunder?
  • Har du erfaring fra eller med plastindustrien?
  • Er du miljøbevidst og interesseret i en renere fremtid?

Så er jobbet hos BioBag ZENZO A/S interessant for dig:

BioBag ZENZO A/S i Hillerød søger en Account Manager, der sammen med vores kunder og potentielle kunder, kan tage dialogen om miljørigtig komposterbar bioplast og de fordele, der er såvel miljømæssigt som økonomisk.

Det er derfor vigtigt, at du:

  • Har erfaring med salg/rådgivning til offentlige institutioner, kommuner, boligforeninger og lign.
  • Har kendskab til Waste Management
  • Er god til at se potentiale i både eksisterende kunder og kundeemner
  • Kan strukturere din hverdag og har god datadisciplin, især med CRM-systemer
  • Har kendskab til og måske erfaring med begrebet komposterbar bioplast
  • Ikke er bange for at hjælpe til med andre opgaver, som forekommer i en mindre organisation
  • Er god til at samarbejde, er opsøgende og proaktiv
  • Brænder for miljøet og det grønne alternativ

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forventer, at du har en historik med god salgserfaring og kan dokumentere gode resultater fra tidligere stillinger. Har du samtidig kendskab til salg og rådgivning til offentlige institutioner og fra plastindustrien, er det en ekstra fordel.

Du vil referere til den administrerende direktør, og I vil have en tæt dialog omkring de eksisterende kunder, de nye emner og projekter, ligesom du vil opleve en stor opbakning i resten af organisationen. 

BioBag ZENZO A/S tilbyder:

  • Et selvstændigt og udfordrende salgsjob
  • Stor indflydelse på din dagligdag og hvordan du griber markedet an
  • En organisation, der bakker dig op i alle salgets faser
  • Løn efter kvalifikationer, firmabil, pension og hjemmekontor, hvis hensigtsmæssigt

Med BioBag ZENZO A/S får du det stærkeste brand inden for bioplast i verden, og du tilbyder produkter af højeste kvalitet, der samtidig giver kunderne en miljømæssig fordel. Læs mere om virksomheden på www.zenzo.dk eller biobagworld.com

Processen

Rekrutteringsprocessen varetages af Speedrecruiters. Det betyder, at du blot skal besvare de uddybende spørgsmål, som du finder ved at klikke dig videre og du ved kort tid derefter, om du har mulighed for at gå videre i processen. Senere vil du blive bedt om at sende din CV. Så tryk på “GO”. Det er hurtigt og enkelt!

God fornøjelse!

Speedrecruiters

Zenzo A/SHillerød2019-07-10T17:00:35.6402019-08-06T00:00:00
330032362ACCOUNT MANAGERRobot Med elteknisk flair, struktur og gode relationsskabende kompetencer Virksomhedsbeskrivelse:Bagger-Nielsen er en velrenommeret familiedrevet virksomhed som har været igennem et generationsskifte og nu ledes af 2. generation. Bagger-Nielsen er markedsledende leverandør af high-end komponenter og systemløsninger indenfor kabelbeskyttelse og gennemføringer. Virksomheden forhandler produkter fra markedsførende producenter på det danske marked, og henvender sig til en bred vifte af kunder inden for robotteknologien, fødevareindustrien, energisektoren m.fl. i såvel ind- som udland. Virksomheden udvikler og fremstiller individuelle løsninger, der imødekommer kundens krav og forventninger, og produktprogrammet omfatter bl.a. stik, kabler, forskruninger, kabelkæder, kabelbeskyttelsessystemer og føringsveje, der dels sælges som enkeltstående produkter, eller som indgår i komplicerede systemløsninger med et væsentligt indhold af engineering og eksterne samarbejder. Evnen til at forstå og omsætte kundernes behov til robuste og pålidelige løsninger er kernen i medarbejderstabens arbejde. Bagger-Nielsen er inde i en meget positiv udvikling og har en klar målsætning om en yderligere styrkelse af markedspositionen i Danmark, såvel som i udlandet. Læs mere på www.bagger-nielsen.dk Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Egenskaber:Du er en dedikeret, struktureret og salgsorienteret person, der er dygtig til at opbygge gode kunderelationer og vedligeholde dem. Du er en vedholdende og besidder en god portion empati, og er derfor i stand til at kommunikere med mange forskellige typer mennesker. Samtidig er du både resultatsøgende og selvmotiverende. Du er positiv og ambitiøs og vant til at arbejde og tænke selvstændigt, men du forstår og værdsætter også et tæt samarbejde med dine kollegaer internt i organisationen. Du er en person, som ikke kun jagter de umiddelbare resultater, men som forstår værdien af det lange, seje træk. Du tilbydes:Du bliver en del af en solid og veldrevet virksomhed, som er klar til at fortsætte sin udvikling og går efter næste niveau. Der er tale om en meget spændende stilling, hvor du vil få en alsidig hverdag med mulighed for sammen med gode kolleger at gøre en forskel indenfor salg af mange forskellige typer tekniske løsninger. Sprogkundskaber IT:Du behersker engelsk og dansk på forhandlingsniveau i skrift og tale.Det forventes, at du er en erfaren bruger af IT og har en god tegningsforståelse, og du er vant til at arbejde med CRM systemer og Office pakken. Løn:Du får en god lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer. Erhvervserfaring:Du har god erfaring med salg af tekniske komponenter og eller løsninger. Alternativt kommer du fra grossistleddet og ønsker en stilling, hvor du også kan komme ud og besøge kunder. Uddannelser:Du har en relevant el-teknisk uddannelsesmæssig baggrund

Med elteknisk flair, struktur og gode relationsskabende kompetencer

Virksomhedsbeskrivelse:
Bagger-Nielsen er en velrenommeret familiedrevet virksomhed som har været igennem et generationsskifte og nu ledes af 2. generation. Bagger-Nielsen er markedsledende leverandør af high-end komponenter og systemløsninger indenfor kabelbeskyttelse og gennemføringer. Virksomheden forhandler produkter fra markedsførende producenter på det danske marked, og henvender sig til en bred vifte af kunder inden for robotteknologien, fødevareindustrien, energisektoren m.fl. i såvel ind- som udland. 

Virksomheden udvikler og fremstiller individuelle løsninger, der imødekommer kundens krav og forventninger, og produktprogrammet omfatter bl.a. stik, kabler, forskruninger, kabelkæder, kabelbeskyttelsessystemer og føringsveje, der dels sælges som enkeltstående produkter, eller som indgår i komplicerede systemløsninger med et væsentligt indhold af ’engineering’ og eksterne samarbejder. 

Evnen til at forstå og omsætte kundernes behov til robuste og pålidelige løsninger er kernen i medarbejderstabens arbejde. Bagger-Nielsen er inde i en meget positiv udvikling og har en klar målsætning om en yderligere styrkelse af markedspositionen i Danmark, såvel som i udlandet. 

Læs mere på www.bagger-nielsen.dk 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Egenskaber:
Du er en dedikeret, struktureret og salgsorienteret person, der er dygtig til at opbygge gode kunderelationer og vedligeholde dem. Du er en vedholdende og besidder en god portion empati, og er derfor i stand til at kommunikere med mange forskellige typer mennesker. 
Samtidig er du både resultatsøgende og selvmotiverende. Du er positiv og ambitiøs og vant til at arbejde og tænke selvstændigt, men du forstår og værdsætter også et tæt samarbejde med dine kollegaer internt i organisationen. 

Du er en person, som ikke kun jagter de umiddelbare resultater, men som forstår værdien af det lange, seje træk. 

Du tilbydes:
Du bliver en del af en solid og veldrevet virksomhed, som er klar til at fortsætte sin udvikling og går efter næste niveau. Der er tale om en meget spændende stilling, hvor du vil få en alsidig hverdag med mulighed for sammen med gode kolleger at gøre en forskel indenfor salg af mange forskellige typer tekniske løsninger.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk og dansk på forhandlingsniveau i skrift og tale.

Det forventes, at du er en erfaren bruger af IT og har en god tegningsforståelse, og du er vant til at arbejde med CRM systemer og Office pakken. 

Løn:
Du får en god lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Du har god erfaring med salg af tekniske komponenter og/eller løsninger. Alternativt kommer du fra grossistleddet og ønsker en stilling, hvor du også kan komme ud og besøge kunder.

Uddannelser:
Du har en relevant el-teknisk uddannelsesmæssig baggrund

PROFILPARTNERS ApSØlstykke2019-05-27T00:00:002019-07-22T00:00:00
330054822Eilersen søger salgsingeniør JyllandRobot Er du vores nye kollega, der skal have ansvaret for vores jyske kunder? Eilersen søger salgsingeniør med teknisk interesse og kommercielt flair. Vi er en familieejet virksomhed, der arbejder med egenudviklede industrielle vejesystemer. Vi har stået for udvikling, produktion og salg af vores vejesystemer siden 1976, og har i dag kunder i hele verden. Vi har netop færdiggjort vores nye domicil i Kokkedal nord for København, og det har skabt mulighed for at udvide produktionen, og derfor har vi brug for dig. Du kommer til at arbejde tæt sammen med resten af vores salgsteam, og I vil sammen arbejde med den strategi, der ligger for salget til kunder i Danmark. Relationssalg kendetegner den måde, vi arbejder med vores kunder på. Igennem en tæt kontakt med kunderne, sikrer vi, at vi er up to date på kundetilfredshed, får afdækket potentialet hos både kunder og kundeemner samt øger kendskabet til Eilersen Electric A S. Det betyder også at samarbejde vægtes højt, og du kan derfor se frem til en stilling med solide muligheder for at udvikle dig både teknisk og personligt. Vi sætter en ære i at hjælpe hinanden på tværs af organisationen med både produkt- og applikationsviden. Jobbet Du vil komme til at arbejde med en portefølje af eksisterende kunder, men også med opsøgende salg til nye OEM og end-users. Dit fokus vil være at udvikle relationen til de nuværende kunder såvel som skabe relationen til potentielle kunder, i begge segmenter. En stor del af din hverdag vil derfor indeholde opsøgende salg, og du skal trives med dette. Du vil forestå alle elementer i salgsprocessen, lige fra kvalificering af kundeemner, mødebooking, udfærdige tilbud samt varetage opfølgning og herigennem realisere en markant vækst. Du kan udarbejde enkle kundeanalyser og afdække potentiale hos kunder igennem en professionel teknisk- og kommerciel dialog med kunderne samt gennemføre et værdiskabende salg. Om dig Din uddannelsesmæssige baggrund er mindre relevant, men du har erfaring med teknisk salg til industrien og besidder en naturlig nysgerrighed og interesse for mekanik og elektronik. Du opsøger viden og har lyst til at sætte dig ind i vores produkter og formår at tale løsninger og muligheder med kunderne. Du er heller ikke bange for at løfte telefonen og ringe til nye og eksisterende kunder. Som menneske er du en proaktiv og engageret kollega og deler gerne erfaringer og viden til fælles gavn i en flad og uformel organisation. Du begår dig også ubesværet på dansk og engelsk i skrift og tale. Da dine kunder befinder sig i Jylland og på Fyn, og du arbejder ud fra din bopæl, så vil det være en fordel at du er bosiddende centralt i forhold til dette område. Vi arbejder med fleksible arbejdstider, hvilket giver dig en fordel i forhold til at tilrettelægge din dag, men vi forventer en høj grad af selvdisciplin og drive. Interesseret? Hvis du synes det lyder spændende, så send os din ansøgning med CV mrk. Salgsingeniør til job(a)eilersen.com Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Michael Martinussen på tlf. 4918 0100. Eilersen Electric A S er blandt de førende producenter af industrielle vejesystemer. Vi har kunder i mere end 90 lande og fra vores domicil i Kokkedal, forsyner vi vores kunder og distributører med vejeløsninger og know-how. Sådan ansøger du Send os din ansøgning med CV mrk. Salgsingeniør til job(a)eilersen.com Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Michael Martinussen på tlf. 4918 0100.

Er du vores nye kollega, der skal have ansvaret for vores jyske kunder?

Eilersen søger salgsingeniør med teknisk interesse og kommercielt flair.

Vi er en familieejet virksomhed, der arbejder med egenudviklede industrielle vejesystemer. Vi har stået for udvikling, produktion og salg af vores vejesystemer siden 1976, og har i dag kunder i hele verden.

Vi har netop færdiggjort vores nye domicil i Kokkedal nord for København, og det har skabt mulighed for at udvide produktionen, og derfor har vi brug for dig. Du kommer til at arbejde tæt sammen med resten af vores salgsteam, og I vil sammen arbejde med den strategi, der ligger for salget til kunder i Danmark. 

Relationssalg kendetegner den måde, vi arbejder med vores kunder på. Igennem en tæt kontakt med kunderne, sikrer vi, at vi er up to date på kundetilfredshed, får afdækket potentialet hos både kunder og kundeemner samt øger kendskabet til Eilersen Electric A/S. Det betyder også at samarbejde vægtes højt, og du kan derfor se frem til en stilling med solide muligheder for at udvikle dig både teknisk og personligt. Vi sætter en ære i at hjælpe hinanden på tværs af organisationen med både produkt- og applikationsviden.

Jobbet

Du vil komme til at arbejde med en portefølje af eksisterende kunder, men også med opsøgende salg til nye OEM og end-users. Dit fokus vil være at udvikle relationen til de nuværende kunder såvel som skabe relationen til potentielle kunder, i begge segmenter. En stor del af din hverdag vil derfor indeholde opsøgende salg, og du skal trives med dette.

Du vil forestå alle elementer i salgsprocessen, lige fra kvalificering af kundeemner, mødebooking, udfærdige tilbud samt varetage opfølgning og herigennem realisere en markant vækst. Du kan udarbejde enkle kundeanalyser og afdække potentiale hos kunder igennem en professionel teknisk- og kommerciel dialog med kunderne samt gennemføre et værdiskabende salg.

Om dig

Din uddannelsesmæssige baggrund er mindre relevant, men du har erfaring med teknisk salg til industrien og besidder en naturlig nysgerrighed og interesse for mekanik og elektronik. Du opsøger viden og har lyst til at sætte dig ind i vores produkter og formår at tale løsninger og muligheder med kunderne. Du er heller ikke bange for at løfte telefonen og ringe til nye og eksisterende kunder.

Som menneske er du en proaktiv og engageret kollega og deler gerne erfaringer og viden til fælles gavn i en flad og uformel organisation. Du begår dig også ubesværet på dansk og engelsk i skrift og tale.

Da dine kunder befinder sig i Jylland og på Fyn, og du arbejder ud fra din bopæl, så vil det være en fordel at du er bosiddende centralt i forhold til dette område.

Vi arbejder med fleksible arbejdstider, hvilket giver dig en fordel i forhold til at tilrettelægge din dag, men vi forventer en høj grad af selvdisciplin og drive.

Interesseret?

Hvis du synes det lyder spændende, så send os din ansøgning med CV mrk. ”Salgsingeniør” til job(a)eilersen.com

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Michael Martinussen på tlf. 4918 0100.

 

Eilersen Electric A/S er blandt de førende producenter af industrielle vejesystemer. Vi har kunder i mere end 90 lande og fra vores domicil i Kokkedal, forsyner vi vores kunder og distributører med vejeløsninger og know-how.

Sådan ansøger du

Send os din ansøgning med CV mrk. ”Salgsingeniør” til job(a)eilersen.com

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Michael Martinussen på tlf. 4918 0100.

Eilersen Electric Digital Systems A/SKokkedal2019-07-05T00:00:002019-08-15T00:00:00
330032218SALES MANAGERRobot Der får ansvaret for videreudviklingen af forhandlernet i Europa Virksomhedsbeskrivelse:DEKO eksporterer sine produkter gennem et net af forhandlere i mere end 50 lande i Europa, Asien og Afrika. DEKO har egen produktudvikling og produktion. Virksomheden, der har eksisteret i mere end 45 år, har i dag ca. 300 medarbejdere, heraf ca. 180 tømrersvende. Læs mere om DEKO her: www.deko.com dk. Derudover er DEKO n af Danmarks største indretningsentreprenører med speciale i aptering indretning af erhvervs- og institutionsbyggeri og Skandinaviens førende virksomhed inden for sit område. Stillingsbeskrivelse:Med reference til Chief Commercial Officer for EMEA får du ansvaret for salget af DEKO s vægsystemer til eksisterende og nye forhandlere i Europa. På baggrund af de opsatte mål og den overordnede strategi, som er udarbejdet for forhandlersalget i Europa, bliver du primus motor for at eksekvere planen og sikre, at de opstillede mål opnås. I opstartsfasen kommer du til at bruge tid på at finde ud af, hvordan det eksisterende forhandlernet skal se ud i fremtiden. Du kommer til at implementere en mere performanceorienteret kultur hos forhandlerne samtidig med, at du sikrer, at forhandlernettet løbende bliver passet og plejet og videreudviklet i de forskellige lande. Du får en grundig indføring i produktområdet og bliver præsenteret for de største forhandlere. Efterfølgende kommer du til at arbejde meget selvstændigt med god mulighed for løbende sparring med CCO en, der har en god indsigt i DEKO s marked og en bred erfaring inden for eksportsalg. Du står for rådgivning og vejledning af forhandlerne omkring vægsystemernes mange muligheder og sørger for, at der løbende bliver fulgt op på både sager og hos forhandlere. Stillingen er meget alsidig, idet du kommer til at arbejde med mange forskellige typer forhandlere, som spænder lige fra tømrer-snedker-virksomheder til specialister inden for indretningsløsninger. Derfor er du en god kommunikator, der er i stand til at tale med mange forskellige typer mennesker. Du skal forvente at have 50-60 rejsedage p.a. Egenskaber:Du er en initiativtagende og selvstændigt arbejdende person med gode samarbejdsevner samt gode evner til at skabe tætte og langvarige relationer til forhandlerne. Du er udadvendt med et godt drive, og har derfor lyst til at sælge og skabe relationer både gennem telefonisk kontakt og personlig henvendelse. Du tilbydes:En meget selvstændig og spændende stilling i en virksomhed med et sundt og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor resultaterne tæller, men hvor der også er plads til humor. Du vil få gode muligheder for personlig såvel som faglig udvikling. Sprogkundskaber IT:Du er flydende i dansk, engelsk og tysk i skrift og tale. Samtidig forventes det, at du er en habil bruger af IT. Løn:Du får en lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer. Erhvervserfaring:Det forventes, at du minimum har nogle års erfaring med internationalt salg, gerne til de europæiske lande. Uddannelser:Du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for eksportsalg netværkssalg.

Der får ansvaret for videreudviklingen af forhandlernet i Europa

Virksomhedsbeskrivelse:
DEKO eksporterer sine produkter gennem et net af forhandlere i mere end 50 lande i Europa, Asien og Afrika. DEKO har egen produktudvikling og produktion. Virksomheden, der har eksisteret i mere end 45 år, har i dag ca. 300 medarbejdere, heraf ca. 180 tømrersvende. Læs mere om DEKO her: www.deko.com/dk. 

Derudover er DEKO én af Danmarks største indretningsentreprenører med speciale i aptering/indretning af erhvervs- og institutionsbyggeri og Skandinaviens førende virksomhed inden for sit område. 

Stillingsbeskrivelse:
Med reference til Chief Commercial Officer for EMEA får du ansvaret for salget af DEKO's vægsystemer til eksisterende og nye forhandlere i Europa. På baggrund af de opsatte mål og den overordnede strategi, som er udarbejdet for forhandlersalget i Europa, bliver du primus motor for at eksekvere planen og sikre, at de opstillede mål opnås. 

I opstartsfasen kommer du til at bruge tid på at finde ud af, hvordan det eksisterende forhandlernet skal se ud i fremtiden. Du kommer til at implementere en mere performanceorienteret kultur hos forhandlerne samtidig med, at du sikrer, at forhandlernettet løbende bliver passet og plejet og videreudviklet i de forskellige lande. 

Du får en grundig indføring i produktområdet og bliver præsenteret for de største forhandlere. Efterfølgende kommer du til at arbejde meget selvstændigt med god mulighed for løbende sparring med CCO’en, der har en god indsigt i DEKO's marked og en bred erfaring inden for eksportsalg. Du står for rådgivning og vejledning af forhandlerne omkring vægsystemernes mange muligheder og sørger for, at der løbende bliver fulgt op på både sager og hos forhandlere. 

Stillingen er meget alsidig, idet du kommer til at arbejde med mange forskellige typer forhandlere, som spænder lige fra tømrer-snedker-virksomheder til specialister inden for indretningsløsninger. Derfor er du en god kommunikator, der er i stand til at tale med mange forskellige typer mennesker. 

Du skal forvente at have 50-60 rejsedage p.a. 

Egenskaber:
Du er en initiativtagende og selvstændigt arbejdende person med gode samarbejdsevner samt gode evner til at skabe tætte og langvarige relationer til forhandlerne. 

Du er udadvendt med et godt drive, og har derfor lyst til at sælge og skabe relationer både gennem telefonisk kontakt og personlig henvendelse.

Du tilbydes:
En meget selvstændig og spændende stilling i en virksomhed med et sundt og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor resultaterne tæller, men hvor der også er plads til humor. Du vil få gode muligheder for personlig såvel som faglig udvikling.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk, engelsk og tysk i skrift og tale. Samtidig forventes det, at du er en habil bruger af IT.

Løn:
Du får en lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Det forventes, at du minimum har nogle års erfaring med internationalt salg, gerne til de europæiske lande.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for eksportsalg/netværkssalg.

PROFILPARTNERS ApSTaastrup2019-06-26T00:00:002019-07-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Account Manager søges til Biobag Zenzo i Hillerød

Zenzo A/S

Hillerød
Spørg dig selv om følgende: Kan du se dig i en selvstændig og udfordrende salgsrolle? Trives du med stor indflydelse på din dagligdag og hvordan du griber markedet an? Vil du arbejde i en organisation, der bakker dig op i alle salgets faser? Vil du ...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:6. august 2019

ACCOUNT MANAGER

PROFILPARTNERS ApS

Ølstykke
Med elteknisk flair, struktur og gode relationsskabende kompetencer Virksomhedsbeskrivelse:Bagger-Nielsen er en velrenommeret familiedrevet virksomhed som har været igennem et generationsskifte og nu ledes af 2. generation. Bagger-Nielsen er markeds...
Indrykket:27. maj 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

Eilersen søger salgsingeniør Jylland

Eilersen Electric Digital Systems A/S

Kokkedal
Er du vores nye kollega, der skal have ansvaret for vores jyske kunder? Eilersen søger salgsingeniør med teknisk interesse og kommercielt flair. Vi er en familieejet virksomhed, der arbejder med egenudviklede industrielle vejesystemer. Vi har stået ...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019

SALES MANAGER

PROFILPARTNERS ApS

Taastrup
Der får ansvaret for videreudviklingen af forhandlernet i Europa Virksomhedsbeskrivelse:DEKO eksporterer sine produkter gennem et net af forhandlere i mere end 50 lande i Europa, Asien og Afrika. DEKO har egen produktudvikling og produktion. Virksom...
Indrykket:26. juni 2019
Udløbsdato:22. juli 2019