Gem job

Accounting Assistant

Er du struktureret, serviceminded og detaljeorienteret? Smiler du over hele femøren, når tallene de stemmer? Trives du med en bred palette af regnskabsmæssige opgaver og vil du være med til at sikre høj performance i en international virksomhed i vækst?  

Du bliver en del af vores Retail Accounting team
Som team er vi en ambitiøs og erfaren gruppe, som spænder bredt i både erfaring og alder. Vi brænder for det, vi laver, og vi sætter en ære i at gøre tingene korrekt og til tiden – også selvom hverdagen til tider kan være travl. I finansafdelingen er vi i alt 20 søstre, hvoraf 10 af dem sidder i Retail Accounting teamet. Vi sidder dog alle samlet til dagligt, som er vigtigt i forhold til det daglige samarbejde, sparring og “Hygge” - som er en af vores værdier i Søstrene Grene.

Du får ansvaret for bogholderi i vores egne butikker samt JV-selskaber
Med reference til vores Group Accounting Manager bliver du ansvarlig for bogholderi i vores egne butikker samt JV-selskaber i ind- og udland.

Dine primære ansvarsområder vil være:

  • Daglig bogføring, måneds- og årsafslutning af regnskaber inkl. udarbejdelse af afstemninger og dokumentation
  • Kontakt til samarbejdspartnere og service providers i udland
  • Controlling relaterede opgaver i forhold til ovennævnte ansvarsområder

Hverdagens opgaver er alsidige, og du vil sammen med dit team få stor mulighed for at præge opgaverne.

For at få succes i jobbet kommer du med
Et godt overblik og en analytisk tilgang til regnskabet. Du er serviceminded og proaktiv i din tilgang til opgaven.

Desuden er det vigtigt, at du:

  • Har kendskab til ERP-systemer og gerne Navision
  • Er rutineret bruger af Excel og naturligt flair for IT-systemer
  • Er selvstændig i udførelsen af måneds- og årsregnskaber med dertil hørende afstemninger og dokumentationskrav fra blandt andet revisor
  • Kan håndtere flere selskaber på tværs af partnere
  • Mestrer dansk og engelsk i skrift og tale
  • Ikke er bange for at tage en beslutning og tage ansvar

Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring fra detailbranchen, herunder kasseopgørelser, statusoptællinger, debitor- og kreditorbogføring samt diverse afstemninger.

Som person er det vigtigt, at du har et godt overblik og at det er naturligt for dig, at følge dine opgaver helt til dørs. Du bruger din sans for god struktur og blik for detaljen til at følge op og skabe den bedst mulige service for dine samarbejdspartnere.

Praktiske oplysninger
Vi er placeret i vores store, smukke Logistikcenter på adressen Logistikparken 2, Brabrand (Årslev), hvor vi har frokostordning i kantinen og en personaleforening, der vægtes højt. Kommer man frem med offentlig transport, så er man så heldig, at bussen har stoppested lige ude foran kontoret.
Vi søger to nye søstre til teamet.

Ansøgningsfrist og tiltrædelse: Hurtigst muligt

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Frank Andersen, Group Accounting Manager på mail: frank.andersen@sostrenegrene.com eller på telefon +4521897372

Vi ser frem til at høre fra dig
Venligst upload din ansøgning med tilhørende CV. Vi afholder samtaler løbende, og forbeholder os derfor retten til at lukke annoncen, når vi har den rette kandidat.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Graver medhjælper

Vikarservice Lillebælt

Vejle
Vikarservice Lillebælt søger medarbejder til kirkegårds arbejde Følgende opgaver vil forkomme : ukrudsludning, hæk klipning , plantning af blomster og andre forfaldende opgaver. Erfaring er en foredel Der er arbejde i Horsens / Vejle området.
21. april 2022

Piccolo/Piccoline og administrativ medhjælper søge...

Moment A/S

Aarhus V
Jobbet Cabinet Systems i Fårup har travlt. Derfor søger de en medarbejder, der kan bistå med forskellige praktiske og administrative opgaver. Du bliver en del af en virksomhed i udvikling, der står midt i en flytning. Derfor vil arbejdet bestå i alt...
18. maj 2022

Photo & Video Assistant (Maternity cover)

JYSK

Århus C
Job Description We are looking for a structured and proactive Photo & Video Assistant. A profile who is motivated to be a driver on ongoing projects. As a person you are flexible and take pride in solving your tasks with precision. You are able to...
17. maj 2022

Accounting Assistant

Er du struktureret, serviceminded og detaljeorienteret? Smiler du over hele femøren, når tallene de stemmer? Trives du med en bred palette af regnskabsmæssige opgaver og vil du være med til at sikre høj performance i en international virksomhed i vækst?  

Du bliver en del af vores Retail Accounting team
Som team er vi en ambitiøs og erfaren gruppe, som spænder bredt i både erfaring og alder. Vi brænder for det, vi laver, og vi sætter en ære i at gøre tingene korrekt og til tiden – også selvom hverdagen til tider kan være travl. I finansafdelingen er vi i alt 20 søstre, hvoraf 10 af dem sidder i Retail Accounting teamet. Vi sidder dog alle samlet til dagligt, som er vigtigt i forhold til det daglige samarbejde, sparring og “Hygge” - som er en af vores værdier i Søstrene Grene.

Du får ansvaret for bogholderi i vores egne butikker samt JV-selskaber
Med reference til vores Group Accounting Manager bliver du ansvarlig for bogholderi i vores egne butikker samt JV-selskaber i ind- og udland.

Dine primære ansvarsområder vil være:

  • Daglig bogføring, måneds- og årsafslutning af regnskaber inkl. udarbejdelse af afstemninger og dokumentation
  • Kontakt til samarbejdspartnere og service providers i udland
  • Controlling relaterede opgaver i forhold til ovennævnte ansvarsområder

Hverdagens opgaver er alsidige, og du vil sammen med dit team få stor mulighed for at præge opgaverne.

For at få succes i jobbet kommer du med
Et godt overblik og en analytisk tilgang til regnskabet. Du er serviceminded og proaktiv i din tilgang til opgaven.

Desuden er det vigtigt, at du:

  • Har kendskab til ERP-systemer og gerne Navision
  • Er rutineret bruger af Excel og naturligt flair for IT-systemer
  • Er selvstændig i udførelsen af måneds- og årsregnskaber med dertil hørende afstemninger og dokumentationskrav fra blandt andet revisor
  • Kan håndtere flere selskaber på tværs af partnere
  • Mestrer dansk og engelsk i skrift og tale
  • Ikke er bange for at tage en beslutning og tage ansvar

Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring fra detailbranchen, herunder kasseopgørelser, statusoptællinger, debitor- og kreditorbogføring samt diverse afstemninger.

Som person er det vigtigt, at du har et godt overblik og at det er naturligt for dig, at følge dine opgaver helt til dørs. Du bruger din sans for god struktur og blik for detaljen til at følge op og skabe den bedst mulige service for dine samarbejdspartnere.

Praktiske oplysninger
Vi er placeret i vores store, smukke Logistikcenter på adressen Logistikparken 2, Brabrand (Årslev), hvor vi har frokostordning i kantinen og en personaleforening, der vægtes højt. Kommer man frem med offentlig transport, så er man så heldig, at bussen har stoppested lige ude foran kontoret.
Vi søger to nye søstre til teamet.

Ansøgningsfrist og tiltrædelse: Hurtigst muligt

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Frank Andersen, Group Accounting Manager på mail: frank.andersen@sostrenegrene.com eller på telefon +4521897372

Vi ser frem til at høre fra dig
Venligst upload din ansøgning med tilhørende CV. Vi afholder samtaler løbende, og forbeholder os derfor retten til at lukke annoncen, når vi har den rette kandidat.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Graver medhjælper

Vikarservice Lillebælt

Vejle
Vikarservice Lillebælt søger medarbejder til kirkegårds arbejde Følgende opgaver vil forkomme : ukrudsludning, hæk klipning , plantning af blomster og andre forfaldende opgaver. Erfaring er en foredel Der er arbejde i Horsens / Vejle området.
21. april 2022

Piccolo/Piccoline og administrativ medhjælper søge...

Moment A/S

Aarhus V
Jobbet Cabinet Systems i Fårup har travlt. Derfor søger de en medarbejder, der kan bistå med forskellige praktiske og administrative opgaver. Du bliver en del af en virksomhed i udvikling, der står midt i en flytning. Derfor vil arbejdet bestå i alt...
18. maj 2022

Photo & Video Assistant (Maternity cover)

JYSK

Århus C
Job Description We are looking for a structured and proactive Photo & Video Assistant. A profile who is motivated to be a driver on ongoing projects. As a person you are flexible and take pride in solving your tasks with precision. You are able to...
17. maj 2022