Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Accounting Controller / Bogholder til digitalt førende regnskabsvirksomhed og moderne arbejdsplads

Er du allerede en dygtig og skarp bogholder / regnskabsspecialist med et digital mindset? 

Vil du være med til at skabe “mindre arbejde, mere værdi” for dine klienter, dine kollegaer, din arbejdsplads og dig selv?  

Vil du være en del af landets måske dygtigste regnskabsvirksomhed inden for drift af digitalt og automatiseret bogholderi, for veletablerede mindre- og mellemstore virksomheder? 

Drømmer du om en moderne arbejdsplads, hvor det din arbejdsgiver går op i er, om du er dygtig, om du løser dine opgaver til UG og overholder aftaler - ikke om du sidder på kontoret eller hjemmefra, når du udfører dit arbejde…? 


Vores hovedkontor ligger i Aarhus, men det forhindrer os ikke i allerede, at have fastansatte medarbejdere fra både Herning, Horsens og sågar helt fra Sæby i Vendsyssel - muligheden for flere faste hjemmearbejdsdage hver uge er en del af vores strategi!   
 

Du vælger selv, om du vil ansættes som “Desktop worker” med fast kontorplads og typisk 5 dage på vores hovedkontor i Aarhus om ugen eller som “Café Worker”, der primært arbejder hjemmefra og kommer på kontoret gennemsnitlig 2 dage om ugen. 

- i de indledende ca. 3 måneder, kommer du dog uanset ansættelsestype dagligt på kontoret, så du kan lære forretningen, vores arbejdsgange og dine kollegaer godt at kende.


Din baggrund kan være varieret - dog stiller vi det krav til dig, at du skal have praktisk erfaring med bogholderi og regnskab samt have mindst +3 års branchekendskab.

Den ideelle kandidat kender branchen for eksternt bogholderi-/regnskab på forhånd og kunne være en utilpasset revisor eller revisorassistent, som kan lide branchen, men gerne vil arbejde langt smartere, skabe mere værdi og være på en fremtidsorienteret arbejdsplads.

Vi udvider i 2021 med endnu et kontor, som er beliggende i København og vi jagter (blandt flere spændende mål) vores tredje Børsen Gazelle vækstpris - vi har brug for din hjælp, som det næste skud på stammen blandt vore Accounting Controllere, til at opnå det mål!

 

Jobbet

Stillingen er som udgangspunkt almindelig fuldtid 37 timer pr. uge med naturlige udsving i arbejdstiden i perioder grundet årsafslutning, kundetilgang m.v., som skaber sæsonudsving i branchen.

Vi administrerer digitalt bogholderi for vores kunder, som I høj grad også er automatiseret. Du skal bruge meget af din tid på, at opsætte og overvåge systemer samt kontrollere bogføring foretaget af systemer og kontrollere arbejde udført af vores egenudviklede software robotter (kontor robotter) til bogholderi.  

Som Accounting Controller i Zignifikant, vil du komme til at fungere, som fast kunderådgiver og ekstern regnskabsansvarlig, for din egen kundeportefølje bestående af cirka 10 til 20 mindre eller mellemstore virksomheder. Dertil kan du forvente at arbejde med følgende opgaver: 

  • Opsætning og drift overvågning af systemer samt kontorrobotter, som udfører automatisk bogføring.

  • Kontrol af automatisk generede regnskabsposteringer fra systemer til automatisk bogføring - eksempelvis Pleo, Zexpense, Fakturafil, Roger, Likvido, Farpay, vores egne kontorrobotter fra Officebot.dk samt et utal af andre smarte systemer vi bruger i det daglige.

  • Manuel bogføring, hvor det er nødvendigt.

  • Løbende kontrol og afstemning af regnskab (finans, moms, kreditorer og debitorer mm.).

  • Lønberegning og lønadministration.

  • Oplæring af og sparring med regnskabsassistenter.

  • Daglig brug af regnskabssystemet e-conomic og muligvis brug af NAV eller Visma Business afhængig af kundeportefølje.

  • Udarbejdelse af perioderegnskaber og budgetter.

  • Afstemning og klargøring af regnskabsmateriale til revision.

  • Løbende rådgivning af kunder indenfor ovenstående områder. 

 

Arbejdspladsen

Zignifikant er en del af Zignifikant Group, hvor vi også udvikler vores egen software i de to søsterselskaber Officebot.dk og Warehouze.dk. I alt er vi p.t. 22 kollegaer tilknyttet vores hovedkontor i Aarhus.

Vi er en meget social arbejdsplads, som værdsætter sammenhold meget højt - mange af vores medarbejdere nævner dette, som noget af det der virkelig gør dem glade for jobbet hos os. Udover hyggen med kollegaerne, når du er på kontoret, så kan du se frem til fester, gourmet oplevelser samt oplevelsesture med kollegerne både i indland og udland.    

På hovedkontoret i Aarhus er vi i øvrigt en del af et kontorfællesskab med ca. 50 mennesker, hvor vi har rigtig gode faciliteter og naturligvis en god kantineordning :)

 

Yderligere info, jobstart og ansøgning

Løn efter kvalifikationer.

Jobstart tilpasses den rette kandidat til stillingen og er som udgangspunkt 1. marts eller 1. april.

For yderligere information om stillingen, kontakt CEO Jens Fuglsang Bruun på jens@zignifikant.net eller +45 42 90 39 49.

Send din ansøgning, dit CV med vedhæftet billede, referencer samt hvis du tør en 2 minutters Loom.com video præsentation af dig selv, til Jens Fuglsang Bruun pr. e-mail til jens@zignifikant.net eller via knappen "Send ansøgning".


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.