ACON GROUP søger vagter til kunde i København K.

Vi har plads til endnu 3 stabile medarbejdere i vores team.

Det vil i starten være på afløserplan, men med 100+ timer.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner.

Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt.

 

ACON GROUP er et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning.

 

Vi tilbyder følgende:

En plads i et velfungerende sikkerhedsfirma

Gode kollegaer

Frihed under ansvar

Muligheder for afveksling i hverdagen

Vagterne vil hovedsaglig være aften og weekend

 

Vi forventer følgende:

At du kan fremvise straffeattest

At du har bestået Grundkursus for vagtfunktionærer

At du behersker dansk i skrift og tale

At du er serviceminded og præsentabel

At du er pålidelig

At du er fleksibel og mødestabil

At du kan referere til tidligere relevant arbejde

At du er parat til at yde en indsats for holdet

 

 

Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk

 

Din mail skal indeholde følgende:

CV

Foto

Ansøgning

Anbefalinger fra lignende virksomheder

 

Er du den medarbejder/kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig.

 

 

Med venlig hilsen

ACON GROUP

Bernstorffsvej 123

2900 Hellerup

 

www.acon-group.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329934572Phoenix-ae2db2cc12019-01-02T00:00:00ACON GROUP søger vagter til kunde i København K.

Vi har plads til endnu 3 stabile medarbejdere i vores team.

Det vil i starten være på afløserplan, men med 100+ timer.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner.

Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt.

 

ACON GROUP er et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning.

 

Vi tilbyder følgende:

En plads i et velfungerende sikkerhedsfirma

Gode kollegaer

Frihed under ansvar

Muligheder for afveksling i hverdagen

Vagterne vil hovedsaglig være aften og weekend

 

Vi forventer følgende:

At du kan fremvise straffeattest

At du har bestået Grundkursus for vagtfunktionærer

At du behersker dansk i skrift og tale

At du er serviceminded og præsentabel

At du er pålidelig

At du er fleksibel og mødestabil

At du kan referere til tidligere relevant arbejde

At du er parat til at yde en indsats for holdet

 

 

Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk

 

Din mail skal indeholde følgende:

CV

Foto

Ansøgning

Anbefalinger fra lignende virksomheder

 

Er du den medarbejder/kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig.

 

 

Med venlig hilsen

ACON GROUP

Bernstorffsvej 123

2900 Hellerup

 

www.acon-group.dk

Vi har plads til endnu 3 stabile medarbejdere i vores team. Det vil i starten være på afløserplan, men med 100 timer. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt. ACON GROUP er et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning. Vi tilbyder følgende: En plads i et velfungerende sikkerhedsfirma Gode kollegaer Frihed under ansvar Muligheder for afveksling i hverdagen Vagterne vil hovedsaglig være aften og weekend Vi forventer følgende: At du kan fremvise straffeattest At du har bestået Grundkursus for vagtfunktionærer At du behersker dansk i skrift og tale At du er serviceminded og præsentabel At du er pålidelig At du er fleksibel og mødestabil At du kan referere til tidligere relevant arbejde At du er parat til at yde en indsats for holdet Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk Din mail skal indeholde følgende: CV Foto Ansøgning Anbefalinger fra lignende virksomheder Er du den medarbejder kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig. Med venlig hilsen ACON GROUP Bernstorffsvej 123 2900 Hellerup www.acon-group.dk11Jobnetae2db2cc100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-27T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3426232ACON GROUP11Bernstorffsvej 1231101København KDKDanmark0
job@acon-group.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent686445JobNet492399649239961000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae2db2cchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae2db2cchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae2db2cc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae2db2cc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgØnsker du et spændende job som Medarbejder? Hos ACON GROUP tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration359905888Allan Haa Rasmussenjob@acon-group.dkDKDanmarkDKDanmark329950259Skolesekretær til Vesterbro Ny Skole (barselsvikariat)Basic Har du lyst at hjælpe og servicere elever, forældre, ledelse og personale på Vesterbro Ny Skole? Så er du måske vores nye kollega. Vi søger pr. 1. marts 2019 eller gerne lidt før en barselsvikar for vores skolesekretær. Stillingen er som udgangspunkt på 30 timer om ugen, men der kan være mulighed for at hæve antallet af timer på et senere tidspunkt, hvis du er interesseret i det. Om jobbet Jobbet som skolesekretær på Vesterbro Ny Skole er meget alsidigt og vigtigt for skolens virke. Du er den første vores elever, forældre, gæster m.m. møder, når de henvender sig til skolens kontor. Du er derfor i høj grad med til at præge deres indtryk af vores dejlige skole. Det er et typisk skolesekretærjob og består i at modtage og besvare henvendelser, udføre administrative opgaver og lettere opdækning til møder. Her er et par eksempler på nogle af de faste administrative opgaver Løn- og personaleadministration, som fx fraværsindberetning og lønændringer Bestilling i indkøbssystemet Elevadministration Planlægge netværksmøder Vedligeholde skoleintra AULA Der er masser af andre spændende opgaver, hvor du skal løse et problem ved hjælp af din erfaring og din viden fra andre opgaver, du har løst. Så hvis du gerne vil udfordres fagligt, er der bestemt også mulighed for det. Din præcise arbejdstid planlægger vi, når du er ansat, men du skal forvente at arbejde ca. 31,5 timer om ugen på en årsnorm, så du kan holde fri de fleste af de dage, hvor eleverne også har fri. Du skal også forvente at være her alle ugens fem dage og åbne kontoret kl. 7.45. Resten planlægger vi sammen. Din profil En formel kontoruddannelse er ikke et krav erfaring er lige så godt. Det vigtige er, at du har lyst at hjælpe og servicere elever, forældre, ledelse og personale, og at du har let ved at anvende administrative IT-systemer eller har let ved at lære det. Det er en fordel, hvis du i forvejen kender til de arbejdsgange og IT-systemer, som der er i Københavns Kommune. Du skal være indstillet på at deltage i et kort kursus i Københavns Kommunes indkøbs- og økonomisystem (Kvantum), medmindre du allerede er certificeret. Vi forventer, at du er smilende, venlig, imødekommende og har en professionel tilgang til funktionen som skolesekretær ser en værdi i at servicere personalet og ledelsen, så vi alle kan arbejde i tråd med skolens vision er indstillet på, at du til tider vil blive afbrudt i dit arbejde Generelt om skolen Skolen arbejder efter en fælles vision: Vesterbro Ny Skole et godt sted at være, det bedste sted at lære. Vi udvikler børn og voksnes fulde potentiale fagligt, personligt og socialt. For hinanden og med hinanden. Som ansat på Vesterbro Ny Skole bliver du en del af en skole i rivende udvikling. Det er en stolt folkeskole med ca. 750 elever og 80 medarbejdere. Vi er uddannelsesinstitution for lærer- og pædagogstuderende. Vores medarbejdere er kendetegnet ved, at de har en høj grad af samarbejdskultur og trives godt i deres arbejde. De er stabile med høj faglighed. Forældregruppen er kendetegnet ved et stort engagement i skolens virke. Skolen har god plads, og samtlige undervisningslokaler er udstyret med interaktive tavler. Der er også gode arbejdsfaciliteter på skolens kontor, og du kommer til at være fysisk placeret sammen med skolens ledelse. Du kan læse mere om skolen på vores hjemmeside. Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor humor og arbejdsglæde er i højsædet. Dagene er fyldt med søde børn, masser af aktivitet og stor variation i opgaverne. Ansættelsesforhold Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter forhandling med den faglige organisation. Ansættelsesområdet er Københavns Kommune, og ansættelsen har en prøvetid på tre måneder. Såfremt der gives tilbud om stillingen, indhentes børne- og straffeattest og referencer fra de seneste to ansættelser. Mere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte adm. leder Kim Viekær på 3322 1801. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 20. februar 2019 Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt tirsdag den 26. februar 2019
Har du lyst at hjælpe og servicere elever, forældre, ledelse og personale på Vesterbro Ny Skole? Så er du måske vores nye kollega.
 
Vi søger pr. 1. marts 2019 – eller gerne lidt før – en barselsvikar for vores skolesekretær. Stillingen er som udgangspunkt på 30 timer om ugen, men der kan være mulighed for at hæve antallet af timer på et senere tidspunkt, hvis du er interesseret i det.  
 
Om jobbet
Jobbet som skolesekretær på Vesterbro Ny Skole er meget alsidigt og vigtigt for skolens virke. Du er den første vores elever, forældre, gæster m.m. møder, når de henvender sig til skolens kontor. Du er derfor i høj grad med til at præge deres indtryk af vores dejlige skole.  
 
Det er et ”typisk” skolesekretærjob og består i at modtage og besvare henvendelser, udføre administrative opgaver og lettere opdækning til møder.  
 
Her er et par eksempler på nogle af de faste administrative opgaver 
  • Løn- og personaleadministration, som fx fraværsindberetning og lønændringer 
  • Bestilling i indkøbssystemet
  • Elevadministration
  • Planlægge netværksmøder  
  • Vedligeholde skoleintra/AULA  
Der er masser af andre spændende opgaver, hvor du skal løse et problem ved hjælp af din erfaring og din viden fra andre opgaver, du har løst. Så hvis du gerne vil udfordres fagligt, er der bestemt også mulighed for det.  
 
Din præcise arbejdstid planlægger vi, når du er ansat, men du skal forvente at arbejde ca. 31,5 timer om ugen på en årsnorm, så du kan holde fri de fleste af de dage, hvor eleverne også har fri. Du skal også forvente at være her alle ugens fem dage og åbne kontoret kl. 7.45. Resten planlægger vi sammen.  
 
Din profil
En formel kontoruddannelse er ikke et krav; erfaring er lige så godt. Det vigtige er, at du har lyst at hjælpe og servicere elever, forældre, ledelse og personale, og at du har let ved at anvende administrative IT-systemer – eller har let ved at lære det. Det er en fordel, hvis du i forvejen kender til de arbejdsgange og IT-systemer, som der er i Københavns Kommune.  
 
Du skal være indstillet på at deltage i et kort kursus i Københavns Kommunes indkøbs- og økonomisystem (Kvantum), medmindre du allerede er certificeret.  
 
Vi forventer, at du  
  • er smilende, venlig, imødekommende og har en professionel tilgang til funktionen som skolesekretær  
  • ser en værdi i at servicere personalet og ledelsen, så vi alle kan arbejde i tråd med skolens vision 
  • er indstillet på, at du til tider vil blive afbrudt i dit arbejde
Generelt om skolen  
Skolen arbejder efter en fælles vision: ’Vesterbro Ny Skole – et godt sted at være, det bedste sted at lære. Vi udvikler børn og voksnes fulde potentiale fagligt, personligt og socialt. For hinanden og med hinanden.’  
 
Som ansat på Vesterbro Ny Skole bliver du en del af en skole i rivende udvikling. Det er en stolt folkeskole med ca. 750 elever og 80 medarbejdere. Vi er uddannelsesinstitution for lærer- og pædagogstuderende.  
 
Vores medarbejdere er kendetegnet ved, at de har en høj grad af samarbejdskultur og trives godt i deres arbejde. De er stabile med høj faglighed.  
 
Forældregruppen er kendetegnet ved et stort engagement i skolens virke.  
 
Skolen har god plads, og samtlige undervisningslokaler er udstyret med interaktive tavler. Der er også gode arbejdsfaciliteter på skolens kontor, og du kommer til at være fysisk placeret sammen med skolens ledelse. Du kan læse mere om skolen på vores hjemmeside.  
 
Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor humor og arbejdsglæde er i højsædet. Dagene er fyldt med søde børn, masser af aktivitet og stor variation i opgaverne.   
 
Ansættelsesforhold
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter forhandling med den faglige organisation. Ansættelsesområdet er Københavns Kommune, og ansættelsen har en prøvetid på tre måneder.  
 
Såfremt der gives tilbud om stillingen, indhentes børne- og straffeattest og referencer fra de seneste to ansættelser.  
 
Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte adm. leder Kim Viekær på 3322 1801.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 20. februar 2019  
Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt tirsdag den 26. februar 2019  
 
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngVesterbro Ny SkoleKøbenhavn V2019-01-29T14:00:59.1632019-02-20T00:00:00
329948765Kontorelev til offentlig administration på ITURobot Drømmer du om en elevplads i en moderne, innovativ og international virksomhed, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer? Så kan IT-Universitetet i København være noget for dig. Vi tilbyder en bred uddannelse og en unik mulighed for at komme ud i mange hjørner af administrationen på en statslig arbejdsplads. Vi er Danmarks yngste universitet og beskæftiger os gennem forskning og undervisning med mange forskellige sider af IT. IT-Universitetet arbejder sammen med både erhvervslivet og andre danske og internationale universiteter og forskningsinstitutioner. Vores mission er at gøre det danske samfund usædvanligt dygtigt til at skabe værdi med IT. Om uddannelsen: Vi søger en dygtig kontorelev indenfor specialet offentlig administration. Uddannelsen er 2-årig og veksler mellem skole og praktik. I løbet af uddannelsen vil du komme til at prøve kræfter med mange forskellige arbejdsopgaver indenfor administration og regnskab. Du vil hurtigt blive kastet ud i udfordrende opgaver, som vil give dig en god og alsidig uddannelse. Ud over den praktiske uddannelse og de teoretiske skoleophold vil der være mulighed for at deltage på en studietur til Bruxelles. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve. I løbet af praktiktiden vil du bl.a.: Servicere både danske og udenlandske studerende og undervisere forskere Deltage i studieadministrative opgaver som f.eks. optag på uddannelserne Varetage lettere sagsbehandling Tilrettelægge møder og skrive referater Udarbejde regnskaber og deltage i bogholderiets daglige opgaver Udføre daglig personaleadministration (herunder lønkontrol) Deltage i rekrutteringen af den nye kontorelev Deltage i forskellige projekter, bl.a. Kulturnatten Hvem er du? Du har bestået vil bestå EUS EUX HG2 HGV HHX ( 5 ugers EUS) STX ( 10 ugers EUS) med et godt resultat. Vær opmærksom på at vedhæfte en Realkompetencevurdering til din ansøgning, hvis du er over 25 år Du er god til dansk og engelsk både mundtligt og skriftligt Du er villig til at tage ansvar for egen læring Du er imødekommende, serviceminded og mødestabil Du er vant til at arbejde med Microsoft Office, som fx Word og Excel Du skal kunne arbejde selvstændigt og sammen med andre Du er udadvendt og har en positiv indstilling IT-Universitetet tilbyder: Spændende uddannelsesmiljø med stor kontaktflade til studerende og undervisere Et godt arbejdsklima på en international arbejdsplads samt moderne omgivelser i nyt byggeri Billigt medlemskab til fitnessrum Beliggenhed i Ørestaden kun 5 minutters gang fra metrostationen DR Byen Engagerede kollegaer, som både støtter dig fagligt og som også gerne løber ved siden af dig til det årlige DHL-løb Ansættelse og aflønning: Tiltrædelse 15. september 2019. Aflønning og øvrige ansættelsesforhold sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer, og vi har flextid, hvilket giver gode muligheder for et godt samspil mellem arbejde og fritid. Yderligere information: Du er velkommen til at kontakte elevansvarlig, Christian Moikjær, på telefon 72 18 52 75 eller e-mail cmoi@itu.dk, hvis du ønsker yderligere information om stillingen. For et endnu bedre indblik i din måske kommende arbejdsplads, kan du også besøge os på de sociale medier! Klik på de forskellige links herunder. Facebook Instagram Twitter LinkedIn Ansøgningsprocedure: Du kan kun søge stillingen igennem vores e-rekrutteringssystem. Søg ved at trykke på knappen Søg stillingen nederst i stillingsannoncen. Hvis du har bestået grundforløbet, skal du huske at vedhæfte dit grundforløbsbevis til din ansøgning. Ansøgningsfristen er onsdag den 20. februar 2019 kl. 12.00 Samtaler forventes afholdt i uge 9. IT-Universitetet ønsker at afspejle et internationalt miljø og ser mangfoldighed som en ressource. Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Drømmer du om en elevplads i en moderne, innovativ og international virksomhed, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer?
Så kan IT-Universitetet i København være noget for dig. Vi tilbyder en bred uddannelse og en unik mulighed for at komme ud i mange hjørner af administrationen på en statslig arbejdsplads.

Vi er Danmarks yngste universitet og beskæftiger os gennem forskning og undervisning med mange forskellige sider af IT. IT-Universitetet arbejder sammen med både erhvervslivet og andre danske og internationale universiteter og forskningsinstitutioner. Vores mission er at gøre det danske samfund usædvanligt dygtigt til at skabe værdi med IT.

Om uddannelsen:
Vi søger en dygtig kontorelev indenfor specialet offentlig administration. Uddannelsen er 2-årig og veksler mellem skole og praktik. I løbet af uddannelsen vil du komme til at prøve kræfter med mange forskellige arbejdsopgaver indenfor administration og regnskab. Du vil hurtigt blive kastet ud i udfordrende opgaver, som vil give dig en god og alsidig uddannelse.
Ud over den praktiske uddannelse og de teoretiske skoleophold vil der være mulighed for at deltage på en studietur til Bruxelles. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve.

I løbet af praktiktiden vil du bl.a.:
  • Servicere både danske og udenlandske studerende og undervisere/forskere
  • Deltage i studieadministrative opgaver som f.eks. optag på uddannelserne
  • Varetage lettere sagsbehandling
  • Tilrettelægge møder og skrive referater
  • Udarbejde regnskaber og deltage i bogholderiets daglige opgaver
  • Udføre daglig personaleadministration (herunder lønkontrol)
  • Deltage i rekrutteringen af den nye kontorelev
  • Deltage i forskellige projekter, bl.a. Kulturnatten

Hvem er du?
  • Du har bestået/vil bestå EUS/EUX/HG2/HGV/HHX (+ 5 ugers EUS)/STX (+ 10 ugers EUS) med et godt resultat. Vær opmærksom på at vedhæfte en Realkompetencevurdering til din ansøgning, hvis du er over 25 år
  • Du er god til dansk og engelsk både mundtligt og skriftligt
  • Du er villig til at tage ansvar for egen læring
  • Du er imødekommende, serviceminded og mødestabil
  • Du er vant til at arbejde med Microsoft Office, som fx Word og Excel
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og sammen med andre
  • Du er udadvendt og har en positiv indstilling

IT-Universitetet tilbyder:
  • Spændende uddannelsesmiljø med stor kontaktflade til studerende og undervisere
  • Et godt arbejdsklima på en international arbejdsplads samt moderne omgivelser i nyt byggeri
  • Billigt medlemskab til fitnessrum
  • Beliggenhed i Ørestaden kun 5 minutters gang fra metrostationen DR Byen
  • Engagerede kollegaer, som både støtter dig fagligt og som også gerne løber ved siden af dig til det årlige DHL-løb

Ansættelse og aflønning:
Tiltrædelse 15. september 2019. Aflønning og øvrige ansættelsesforhold sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer, og vi har flextid, hvilket giver gode muligheder for et godt samspil mellem arbejde og fritid.

Yderligere information:
Du er velkommen til at kontakte elevansvarlig, Christian Moikjær, på telefon 72 18 52 75 eller e-mail cmoi@itu.dk, hvis du ønsker yderligere information om stillingen.
For et endnu bedre indblik i din måske kommende arbejdsplads, kan du også besøge os på de sociale medier! Klik på de forskellige links herunder.

Facebook
Instagram
Twitter
LinkedIn

Ansøgningsprocedure:
Du kan kun søge stillingen igennem vores e-rekrutteringssystem. Søg ved at trykke på knappen "Søg stillingen" nederst i stillingsannoncen.

Hvis du har bestået grundforløbet, skal du huske at vedhæfte dit grundforløbsbevis til din ansøgning.

Ansøgningsfristen er onsdag den 20. februar 2019 kl. 12.00

Samtaler forventes afholdt i uge 9.

IT-Universitetet ønsker at afspejle et internationalt miljø og ser mangfoldighed som en ressource. Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
IT-Universitetet i KøbenhavnKøbenhavn S2019-01-25T00:00:002019-02-24T00:00:00
329953248Kontorelever 2019Robot Vil du have en praktisk uddannelse og kickstarte dit arbejdsliv? Banedanmark søger et nyt hold kontorelever med speciale inden for offentlig administration. Hvis du har mod på en praktisk uddannelse, som giver gode jobmuligheder inden for administration både i og udenfor Banedanmark, så læs videre. Uddannelsen begynder den 2. september 2019, og vi tilbyder ansættelse i Storkøbenhavn, Ringsted samt Fredericia. Elever i Fredericia kan forvente at blive i Fredericia begge år, hvorimod elever til Ringsted og Storkøbenhavn må forvente, at arbejdsstedet på 2. år er et andet end på 1. år. Et godt netværk og opgaver med betydning Banedanmark er en stor og alsidig arbejdsplads, og et elevforløb hos os giver dig mulighed for at afklare hvilket fagområde, der interesserer lige netop dig. Uddannelsen forløber sig over to år og er delt op i to perioder af hver et års varighed, hvor du får mulighed for at fordybe dig i forskellige fagområder inden for den enkelte afdeling. Det kan f.eks. være i et stort konkret projekt som Signalprogrammet, i området der varetager drift og vedligehold af jernbanen eller i vores økonomi- eller HR-afdeling. Med en uddannelse i Banedanmark er du godt på vej til et job både i det offentlige og i det private. Du kommer til at løse opgaver, som rent faktisk betyder noget. En tidligere elev formulerede det: Du bliver respekteret som kollega, og ikke kun som eleven . Som elev bliver du tilknyttet en elevvært, som hjælper dig ind i organisationen og i gang. Derudover bliver du en del af Banedanmarks elevnetværk, hvor du kan sparre med både 1. og 2. års elever på tværs af vores mange afdelinger. Du kan læse mere om elevforløbet her. Selvstændig, initiativrig og klar på nye udfordringer Du har bestået enten en EUX, en 5- eller 10 ugers EUS for studenter (HHX, STX, HTX eller HF) eller et grundforløb (påbegyndt før 1. august 2015), som giver adgang til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration. Du har formentlig haft et studie- eller fuldtidsjob og kender derfor til det at indgå i et arbejdsmæssigt fællesskab. Herudover er vi på udkig efter personer, som er positive, opsøgende og selvstændige. Din elevvært og dine kolleger hjælper dig i gang med arbejdet, men det er også vigtigt, at du selv er nysgerrig på, hvilke opgaver du kan løse og hvilket ansvar, du kan få. Derudover forventer vi, at du har et godt kendskab til MS Office-pakken. Løn Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT for ansættelse af kontorelever. Basislønnen for Hovedstad for kontorelever under 25 år udgør kr. 152.037,00 årligt og kr. 12.669,75 månedligt. Hertil kommer pension. Basislønnen for Hovedstad for kontorelever over 25 år udgør kr. 222.812,00 årligt og kr. 18.567,67 månedligt. Hertil kommer pension. Basislønnen for Provins for kontorelever under 25 år udgør kr. 147.777,00 årligt og kr. 12.314,75 månedligt. Hertil kommer pension. Basislønnen for Provins for kontorelever over 25 år udgør kr. 220.533,00 årligt og kr. 18.377,75 månedligt. Hertil kommer pension. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere om dét at være kontorelev i Banedanmark, kan du kontakte vores elevkoordinatorer Kathrine Høilund Stitz eller Sandie Christensen. Send os en ansøgning, hvor du fortæller lidt mere om dig selv. Tag også gerne et kig på vores organisation og fortæl os lidt om hvilke afdelinger, du tror, er interessante for dig at arbejde i. Derudover får vi brug for et CV og dit seneste karakterblad. Vi afholder samtaler i uge 8 og 11. For at søge stillingen klikker du på Søg stillingen og følger instruktionerne.Vil du have en praktisk uddannelse og kickstarte dit arbejdsliv?

Banedanmark søger et nyt hold kontorelever med speciale inden for offentlig administration. Hvis du har mod på en praktisk uddannelse, som giver gode jobmuligheder inden for administration både i og udenfor Banedanmark, så læs videre.

Uddannelsen begynder den 2. september 2019, og vi tilbyder ansættelse i Storkøbenhavn, Ringsted samt Fredericia. Elever i Fredericia kan forvente at blive i Fredericia begge år, hvorimod elever til Ringsted og Storkøbenhavn må forvente, at arbejdsstedet på 2. år er et andet end på 1. år.

Et godt netværk og opgaver med betydning
Banedanmark er en stor og alsidig arbejdsplads, og et elevforløb hos os giver dig mulighed for at afklare hvilket fagområde, der interesserer lige netop dig.

Uddannelsen forløber sig over to år og er delt op i to perioder af hver et års varighed, hvor du får mulighed for at fordybe dig i forskellige fagområder inden for den enkelte afdeling. Det kan f.eks. være i et stort konkret projekt som Signalprogrammet, i området der varetager drift og vedligehold af jernbanen eller i vores økonomi- eller HR-afdeling.

Med en uddannelse i Banedanmark er du godt på vej til et job både i det offentlige og i det private. Du kommer til at løse opgaver, som rent faktisk betyder noget. En tidligere elev formulerede det: ”Du bliver respekteret som kollega, og ikke kun som eleven”.

Som elev bliver du tilknyttet en elevvært, som hjælper dig ind i organisationen og i gang. Derudover bliver du en del af Banedanmarks elevnetværk, hvor du kan sparre med både 1. og 2. års elever på tværs af vores mange afdelinger.

Du kan læse mere om elevforløbet her.

Selvstændig, initiativrig og klar på nye udfordringer
Du har bestået enten en EUX, en 5- eller 10 ugers EUS for studenter (HHX, STX, HTX eller HF) eller et grundforløb (påbegyndt før 1. august 2015), som giver adgang til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration.

Du har formentlig haft et studie- eller fuldtidsjob og kender derfor til det at indgå i et arbejdsmæssigt fællesskab.

Herudover er vi på udkig efter personer, som er positive, opsøgende og selvstændige. Din elevvært og dine kolleger hjælper dig i gang med arbejdet, men det er også vigtigt, at du selv er nysgerrig på, hvilke opgaver du kan løse og hvilket ansvar, du kan få.

Derudover forventer vi, at du har et godt kendskab til MS Office-pakken.

Løn
Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT for ansættelse af kontorelever.

Basislønnen for Hovedstad for kontorelever under 25 år udgør kr. 152.037,00 årligt og kr. 12.669,75 månedligt. Hertil kommer pension.

Basislønnen for Hovedstad for kontorelever over 25 år udgør kr. 222.812,00 årligt og kr. 18.567,67 månedligt. Hertil kommer pension.

Basislønnen for Provins for kontorelever under 25 år udgør kr. 147.777,00 årligt og kr. 12.314,75 månedligt. Hertil kommer pension.

Basislønnen for Provins for kontorelever over 25 år udgør kr. 220.533,00 årligt og kr. 18.377,75 månedligt. Hertil kommer pension.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om dét at være kontorelev i Banedanmark, kan du kontakte vores elevkoordinatorer Kathrine Høilund Stitz eller Sandie Christensen.

Send os en ansøgning, hvor du fortæller lidt mere om dig selv. Tag også gerne et kig på vores organisation og fortæl os lidt om hvilke afdelinger, du tror, er interessante for dig at arbejde i. Derudover får vi brug for et CV og dit seneste karakterblad. Vi afholder samtaler i uge 8 og 11.

For at søge stillingen klikker du på ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-02-01T00:00:002019-02-24T00:00:00
329953182Studerende søges til sekretariatsbetjening af JernbanenævnetRobot Vil du have et spændende og alsidigt studiejob og samtidigt styrke dine kompetencer inden for regulering og tilsyn? Så er du måske den, vi søger til sekretariatsbetjening af Jernbanenævnet. Jernbanenævnet varetager på jernbaneområdet en række klage- og tilsynsopgaver, der er fastsat i henhold til jernbanelovgivningen og forbundet med bl.a. markeds- og konkurrenceovervågning og andre konkurrencerelaterede opgaver. Nævnet tager sager op på eget initiativ, træffer afgørelser i klagesager og fører tilsyn. Blandt væsentlige opgaver for Jernbanenævnet er at overvåge markedet og føre tilsyn med, at de forskellige markeder for jernbanetransportydelser fungerer, herunder tildeling af og adgang til jernbaneinfrastruktur, opkrævning af infrastrukturafgifter, økonomisk tilsyn herunder regnskabsmæssig adskillelse, jernbanevirksomheders overholdelse af passagerrettigheder og andet. Herudover løser nævnet en række myndighedsopgaver forbundet med bl.a. internationale jernbanegods og passagertransporter. Dine opgaver bliver at indgå i den løbende opgaveløsning omkring nævnet, f.eks. lettere sagsbehandling, udarbejdelse af udkast til breve, engelske resumeer af nævnsafgørelser, opdateringer af nævnets hjemmeside, udsendelse og bearbejdning af oplysninger i forbindelse med brugerundersøgelser, informationssøgninger, m.v. Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt og struktureret. Jobbet giver god indsigt i, hvorledes en myndighed arbejder, og du vil få mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for offentlig forvaltning. Du: • Er sandsynligvis studerende indenfor det samfundsvidenskabelige område. • Vil gerne lære mere om tilsyn og regulering. • Har interesse for både tekniske, økonomiske og internationale aspekter. • Har gode formidlingsevner mundtligt og skriftligt, også på engelsk. • Er analytisk, selvstændig, initiativrig og god til at strukturere dine opgaver. • Har lyst til at være del af et lille og velfungerende sekretariat, hvor der er masser at tage sig til og højt til loftet. Sekretariatet Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen sekretariatsbetjener Jernbanenævnet. Som del af den faste stab på tre medarbejdere (to jurister og en økonom), der betjener nævnet, er du derfor ansat i Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, men udfører primært opgaver for nævnet. Sekretariatet er alene underlagt nævnets instruktion. Vi bor ved Kalvebod Brygge i nye, moderne lokaler tæt ved Dybbølsbro Station. Vi ønsker en sammensætning af medarbejdere, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede - uanset personlig baggrund - til at søge stillingen. Læs mere på www.jernbanenaevnet.dk om Jernbanenævnets rolle og opgaver. Løn og ansættelsesforhold Stillingen ønskes besat snarest. Arbejdstiden forventes at være gennemsnitligt 10-15 timer pr. uge med mulighed for delvist selv at tilrettelægge arbejdstiden i forhold til undervisning samt mulighed for at holde fri i forbindelse med eksaminer. Løn og ansættelse efter gældende overenskomst. Du kan få mere at vide om stillingen hos chefkonsulent Jonas Refn på tlf. 41 78 03 86. Ansøgning Send din ansøgning, CV og karakterudskrift via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest fredag den 22. februar 2019, kl. 12.00.
    Vil du have et spændende og alsidigt studiejob og samtidigt styrke dine kompetencer inden for regulering og tilsyn? Så er du måske den, vi søger til sekretariatsbetjening af Jernbanenævnet.

    Jernbanenævnet varetager på jernbaneområdet en række klage- og tilsynsopgaver, der er fastsat i henhold til jernbanelovgivningen og forbundet med bl.a. markeds- og konkurrenceovervågning og andre konkurrencerelaterede opgaver.
    Nævnet tager sager op på eget initiativ, træffer afgørelser i klagesager og fører tilsyn. Blandt væsentlige opgaver for Jernbanenævnet er at overvåge markedet og føre tilsyn med, at de forskellige markeder for jernbanetransportydelser fungerer, herunder tildeling af og adgang til jernbaneinfrastruktur, opkrævning af infrastrukturafgifter, økonomisk tilsyn herunder regnskabsmæssig adskillelse, jernbanevirksomheders overholdelse af passagerrettigheder og andet. Herudover løser nævnet en række myndighedsopgaver forbundet med bl.a. internationale jernbanegods– og passagertransporter.

    Dine opgaver bliver at indgå i den løbende opgaveløsning omkring nævnet, f.eks. lettere sagsbehandling, udarbejdelse af udkast til breve, engelske resumeer af nævnsafgørelser, opdateringer af nævnets hjemmeside, udsendelse og bearbejdning af oplysninger i forbindelse med brugerundersøgelser, informationssøgninger, m.v.
    Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt og struktureret. Jobbet giver god indsigt i, hvorledes en myndighed arbejder, og du vil få mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for offentlig forvaltning.

    Du:
    • Er sandsynligvis studerende indenfor det samfundsvidenskabelige område.
    • Vil gerne lære mere om tilsyn og regulering.
    • Har interesse for både tekniske, økonomiske og internationale aspekter.
    • Har gode formidlingsevner mundtligt og skriftligt, også på engelsk.
    • Er analytisk, selvstændig, initiativrig og god til at strukturere dine opgaver.
    • Har lyst til at være del af et lille og velfungerende sekretariat, hvor der er masser at tage sig til
    og højt til loftet.

    Sekretariatet
    Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen sekretariatsbetjener Jernbanenævnet. Som del af den faste stab på tre medarbejdere (to jurister og en økonom), der betjener nævnet, er du derfor ansat i Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, men udfører primært opgaver for nævnet. Sekretariatet er alene underlagt nævnets instruktion. Vi bor ved Kalvebod Brygge i nye, moderne lokaler tæt ved Dybbølsbro Station.


    Vi ønsker en sammensætning af medarbejdere, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede - uanset personlig baggrund - til at søge stillingen.
    Læs mere på www.jernbanenaevnet.dk om Jernbanenævnets rolle og opgaver.

    Løn og ansættelsesforhold

    Stillingen ønskes besat snarest. Arbejdstiden forventes at være gennemsnitligt 10-15 timer pr. uge med mulighed for delvist selv at tilrettelægge arbejdstiden i forhold til undervisning samt mulighed for at holde fri i forbindelse med eksaminer.


    Løn og ansættelse efter gældende overenskomst. Du kan få mere at vide om stillingen hos chefkonsulent Jonas Refn på tlf. 41 78 03 86.

    Ansøgning

    Send din ansøgning, CV og karakterudskrift via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest fredag den 22. februar 2019, kl. 12.00.


TrafikstyrelsenKøbenhavn V2019-02-01T00:00:002019-02-22T00:00:00
329952129Takeaway AttendantRobot We are in need of takeaway attendants who can do the following jobs: Taking orders Keeping the takeaway tidy Packing take-away orders Small kitchen floor jobs Serving You are: Service minded Can speak and write English fluently Mature and responsible Willing and able to work full time Willing to work during evenings and weekends We offer: Flexible working hours Good working conditions A helpful team Getting to know about the Indian kitchen Friendly very civilized customers Freedom with responsibility We will arrange your Hygiene Certificate if needed. IMPORTANT !! You can ONLY APPLY via our website by clicking on this link: http: bindia.dk jobs.html

We are in need of takeaway attendants who can do the following jobs:

  • Taking orders
  • Keeping the takeaway tidy
  • Packing take-away orders
  • Small kitchen & floor jobs
  • Serving 

You are:

  • Service minded 
  • Can speak and write English fluently
  • Mature and responsible
  • Willing and able to work full time
  • Willing to work during evenings and weekends

We offer:

  • Flexible working hours
  • Good working conditions
  • A helpful team
  • Getting to know about the Indian kitchen
  • Friendly & very civilized customers
  • Freedom with responsibility

 We will arrange your Hygiene Certificate if needed.

 IMPORTANT !! You can ONLY APPLY via our website by clicking on this link:

http://bindia.dk/jobs.html

BINDIA ApSKgs. Lyngby2019-01-31T00:00:002019-03-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Skolesekretær til Vesterbro Ny Skole (barselsvikariat)

Vesterbro Ny Skole

København V
Har du lyst at hjælpe og servicere elever, forældre, ledelse og personale på Vesterbro Ny Skole? Så er du måske vores nye kollega. Vi søger pr. 1. marts 2019 eller gerne lidt før en barselsvikar for vores skolesekretær. Stillingen er som udgangspunk...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:20. februar 2019

Kontorelev til offentlig administration på ITU

IT-Universitetet i København

København S
Drømmer du om en elevplads i en moderne, innovativ og international virksomhed, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer? Så kan IT-Universitetet i København være noget for dig. Vi tilbyder en bred uddann...
Indrykket:25. januar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019

Kontorelever 2019

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vil du have en praktisk uddannelse og kickstarte dit arbejdsliv? Banedanmark søger et nyt hold kontorelever med speciale inden for offentlig administration. Hvis du har mod på en praktisk uddannelse, som giver gode jobmuligheder inden for administra...
Indrykket:1. februar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019

Studerende søges til sekretariatsbetjening af Jernbanenævnet

Trafikstyrelsen

København V
Vil du have et spændende og alsidigt studiejob og samtidigt styrke dine kompetencer inden for regulering og tilsyn? Så er du måske den, vi søger til sekretariatsbetjening af Jernbanenævnet. Jernbanenævnet varetager på jernbaneområdet en række klage-...
Indrykket:1. februar 2019
Udløbsdato:22. februar 2019

Takeaway Attendant

BINDIA ApS

Kgs. Lyngby
We are in need of takeaway attendants who can do the following jobs: Taking orders Keeping the takeaway tidy Packing take-away orders Small kitchen floor jobs Serving You are: Service minded Can speak and write English fluently Mature and responsibl...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:28. marts 2019