ACON GROUP søger vagtpersonale til High End kunde i København.

Grundet vokseværk har vi fået plads til yderligere 2 stabile medarbejdere i vores team.

Det vil i starten være på ferieafløserplan, men med mulighed for fastansættelse.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner.

Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt.

 

ACON GROUP er et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning.

 

Vi tilbyder følgende:

En plads i et velfungerende sikkerhedsfirma

Gode kollegaer

Frihed under ansvar

Muligheder for afveksling i hverdagen

Vagterne vil hovedsaglig være aften og weekend

Overenskomstmæssig løn

 

Vi forventer følgende:

At du kan fremvise straffeattest

At du har bestået Grundkursus for vagtfunktionærer

At du behersker dansk i skrift og tale

At du er serviceminded og præsentabel

At du er pålidelig

At du er fleksibel og mødestabil

At du kan referere til tidligere relevant arbejde

At du er parat til at yde en indsats for holdet

 

 

Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk

 

Din mail skal indeholde følgende for at komme i betragtning til jobbet:

CV

Foto

Ansøgning

Anbefalinger fra lignende virksomheder

 

Ansøgere som fremsender en ansøgning, der ikke opfylder ovenstående krav vil ikke komme i betragtning.

 

Er du den medarbejder/kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig.

 

 

Med venlig hilsen

ACON GROUP

Bernstorffsvej 123

2900 Hellerup

 

www.acon-group.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330035692Phoenix-de36f1a112019-06-04T00:00:00ACON GROUP søger vagtpersonale til High End kunde i København.

Grundet vokseværk har vi fået plads til yderligere 2 stabile medarbejdere i vores team.

Det vil i starten være på ferieafløserplan, men med mulighed for fastansættelse.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner.

Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt.

 

ACON GROUP er et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning.

 

Vi tilbyder følgende:

En plads i et velfungerende sikkerhedsfirma

Gode kollegaer

Frihed under ansvar

Muligheder for afveksling i hverdagen

Vagterne vil hovedsaglig være aften og weekend

Overenskomstmæssig løn

 

Vi forventer følgende:

At du kan fremvise straffeattest

At du har bestået Grundkursus for vagtfunktionærer

At du behersker dansk i skrift og tale

At du er serviceminded og præsentabel

At du er pålidelig

At du er fleksibel og mødestabil

At du kan referere til tidligere relevant arbejde

At du er parat til at yde en indsats for holdet

 

 

Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk

 

Din mail skal indeholde følgende for at komme i betragtning til jobbet:

CV

Foto

Ansøgning

Anbefalinger fra lignende virksomheder

 

Ansøgere som fremsender en ansøgning, der ikke opfylder ovenstående krav vil ikke komme i betragtning.

 

Er du den medarbejder/kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig.

 

 

Med venlig hilsen

ACON GROUP

Bernstorffsvej 123

2900 Hellerup

 

www.acon-group.dk

Grundet vokseværk har vi fået plads til yderligere 2 stabile medarbejdere i vores team. Det vil i starten være på ferieafløserplan, men med mulighed for fastansættelse. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt. ACON GROUP er et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning. Vi tilbyder følgende: En plads i et velfungerende sikkerhedsfirma Gode kollegaer Frihed under ansvar Muligheder for afveksling i hverdagen Vagterne vil hovedsaglig være aften og weekend Overenskomstmæssig løn Vi forventer følgende: At du kan fremvise straffeattest At du har bestået Grundkursus for vagtfunktionærer At du behersker dansk i skrift og tale At du er serviceminded og præsentabel At du er pålidelig At du er fleksibel og mødestabil At du kan referere til tidligere relevant arbejde At du er parat til at yde en indsats for holdet Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk Din mail skal indeholde følgende for at komme i betragtning til jobbet: CV Foto Ansøgning Anbefalinger fra lignende virksomheder Ansøgere som fremsender en ansøgning, der ikke opfylder ovenstående krav vil ikke komme i betragtning. Er du den medarbejder kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig. Med venlig hilsen ACON GROUP Bernstorffsvej 123 2900 Hellerup www.acon-group.dk11jobnetde36f1a1100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-27T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3539582ACON GROUP11Bernstorffsvej 1231101København KDKDanmark0job@acon-group.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent771217JobNet4998564499856410001-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=de36f1a1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=de36f1a1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=de36f1a1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=de36f1a1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration361988016Allan Haa Rasmussenjob@acon-group.dkDKDanmarkDKDanmark330059470To akademiske medarbejdere med skarp profil til den overordnede økonomistyring i Københavns KommuneBasic Vil du være med til at præge udviklingen i København? Er du fagligt stærk, og har du styr på tal? Er du analytisk med en skarp pen og har sans for arbejdet i en politisk styret organisation? Så har vi et job til dig i Center for Økonomi i Økonomiforvaltningen på Københavns Rådhus. Center for Økonomi varetager den overordnede økonomistyring i Københavns Kommune. Centret består af ca. 80 medarbejdere, som arbejder tæt på det politiske niveau og refererer direkte til direktionen i Økonomiforvaltningen. Du bliver en del af Team Regnskab, hvor vi udarbejder de tre årlige budgetopfølgninger, årsregnskabet og den samlede årsrapport for hele Københavns Kommune, der har et samlet budget på knap 40 mia. kr. Vi har også ansvaret for at gennemføre de årlige politiske forhandlinger om overførselssagen, styre kommunens likviditet og investeringer, og opfølgning på den samlede anlægsportefølje, ligesom vi har ansvaret for at følge tæt med i de politiske og økonomiske sager i Sundheds- og Omsorgsudvalget og Teknik- og Miljøudvalget. Du skal ikke lade dig skræmme af, at dit ansættelsessted bliver Team Regnskab. Vi har en uformel og humørfyldt omgangstone og afholder i løbet af året forskellige faglige og sociale arrangementer. Der er gode personlige og faglige udviklingsmuligheder både gennem et bredt kompetenceudviklingsprogram og gennem sparring med de øvrige dygtige medarbejdere i centret. Har du lyst til at være med? Vi søger to nye kolleger til stillinger som udvalgsansvarlig for hhv. sundheds- og omsorgsområdet og teknik- og miljøområdet (barselsvikariat). Rollen som udvalgsansvarlig betyder, at du sammen med en kollega er forvaltningernes indgang til Økonomiforvaltningen, følger udvalgenes dagsordener med særlig fokus på økonomien og bistår og controller forvaltningernes budgetbidrag, budgetopfølgning, regnskab og øvrige forhold med økonomisk og eller politisk betydning. Du vil som medarbejder i Center for Økonomi ligeledes blive tæt integreret i de årlige budgetforhandlinger samt den løbende økonomistyring af kommunen. Stillingen omfatter følgende konkrete opgaver Controlling af fagforvaltningernes budgetter og indstillinger til Borgerrepræsentationen Udarbejdelse af beslutningsoplæg til direktion og politikere Kvalitetssikring af forvaltningernes budgetønsker til politiske forhandlinger Betjening af politikere i forbindelse med forhandlinger Øvrige økonomistyringsopgaver afhængig af dine kvalifikationer og interesser Om dig Du har en relevant lang videregående uddannelse i eksempelvis statskundskab, økonomi eller lignende. Du kan have nogle års erfaring med økonomistyring fra en kommune, et ministerium, en styrelse eller på koncernniveau, men du kan også være nyuddannet. Derudover lægger vi vægt på, at du evner at formidle komplicerede problemstillinger kort og præcist har lyst til at beskæftige dig med opgaver i snitfladen mellem økonomi og politik på Danmarks største arbejdsplads har en skarp analytisk sans, solid talforståelse og kan strukturere store mængder information har erfaring med at arbejde i Excel er en holdspiller, der har let ved at skabe relationer og samarbejde på tværs af organisationen har lyst og evne til at drive processer er fleksibel og villig til at lægge en stor arbejdsindsats i de perioder, hvor der er travlt Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. For stillingen som udvalgsansvarlig på sundheds- og omsorgsudvalget er der tale om en fastansættelse på 37 timer ugentligt. For stillingen som udvalgsansvarlig på teknik- og miljøudvalget er der tale om et barselsvikariat på 37 timer ugentligt i periode 1. oktober 2019 til 1. marts 2020. Forventet opstart er den 1. oktober 2019 eller tidligere efter aftale. Arbejdsstedet er Københavns Rådhus. Herudover tilbyder vi gratis frugtordning, god kantine, fitnessrum og mange sociale aktiviteter lige fra julefrokost i Rådhusets festsal, fredagsbarer i Snapstinget og hyggelige sammenkomster i teamet. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om stillingerne, er er du velkommen til at kontakte kontorchef Jesper Ralfkiær Jørgensen på 2046 8967. Du kan læse mere om Økonomiforvaltningen og Center for Økonomi på Økonomiforvaltningens hjemmeside. Søg via nedenstående link senest søndag den 11. august 2019 Vi forventer at holde første runde ansættelsessamtaler 20. august og anden runde samtaler 23. august. Økonomiforvaltningen Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.

Vil du være med til at præge udviklingen i København? Er du fagligt stærk, og har du styr på tal? Er du analytisk med en skarp pen og har sans for arbejdet i en politisk styret organisation? Så har vi et job til dig i Center for Økonomi i Økonomiforvaltningen på Københavns Rådhus.

Center for Økonomi varetager den overordnede økonomistyring i Københavns Kommune. Centret består af ca. 80 medarbejdere, som arbejder tæt på det politiske niveau og refererer direkte til direktionen i Økonomiforvaltningen.

Du bliver en del af Team Regnskab, hvor vi udarbejder de tre årlige budgetopfølgninger, årsregnskabet og den samlede årsrapport for hele Københavns Kommune, der har et samlet budget på knap 40 mia. kr. Vi har også ansvaret for at gennemføre de årlige politiske forhandlinger om overførselssagen, styre kommunens likviditet og investeringer, og opfølgning på den samlede anlægsportefølje, ligesom vi har ansvaret for at følge tæt med i de politiske og økonomiske sager i Sundheds- og Omsorgsudvalget og Teknik- og Miljøudvalget.

Du skal ikke lade dig skræmme af, at dit ansættelsessted bliver Team Regnskab. Vi har en uformel og humørfyldt omgangstone og afholder i løbet af året forskellige faglige og sociale arrangementer. Der er gode personlige og faglige udviklingsmuligheder – både gennem et bredt kompetenceudviklingsprogram og gennem sparring med de øvrige dygtige medarbejdere i centret.

Har du lyst til at være med?
Vi søger to nye kolleger til stillinger som udvalgsansvarlig for hhv. sundheds- og omsorgsområdet og teknik- og miljøområdet (barselsvikariat). Rollen som udvalgsansvarlig betyder, at du sammen med en kollega er forvaltningernes indgang til Økonomiforvaltningen, følger udvalgenes dagsordener med særlig fokus på økonomien og bistår og controller forvaltningernes budgetbidrag, budgetopfølgning, regnskab og øvrige forhold med økonomisk og/eller politisk betydning.

Du vil som medarbejder i Center for Økonomi ligeledes blive tæt integreret i de årlige budgetforhandlinger samt den løbende økonomistyring af kommunen.

Stillingen omfatter følgende konkrete opgaver

  • Controlling af fagforvaltningernes budgetter og indstillinger til Borgerrepræsentationen
  • Udarbejdelse af beslutningsoplæg til direktion og politikere
  • Kvalitetssikring af forvaltningernes budgetønsker til politiske forhandlinger
  • Betjening af politikere i forbindelse med forhandlinger
  • Øvrige økonomistyringsopgaver afhængig af dine kvalifikationer og interesser

Om dig
Du har en relevant lang videregående uddannelse i eksempelvis statskundskab, økonomi eller lignende. Du kan have nogle års erfaring med økonomistyring fra en kommune, et ministerium, en styrelse eller på koncernniveau, men du kan også være nyuddannet.

Derudover lægger vi vægt på, at du

  • evner at formidle komplicerede problemstillinger kort og præcist
  • har lyst til at beskæftige dig med opgaver i snitfladen mellem økonomi og politik på Danmarks største arbejdsplads
  • har en skarp analytisk sans, solid talforståelse og kan strukturere store mængder information
  • har erfaring med at arbejde i Excel
  • er en holdspiller, der har let ved at skabe relationer og samarbejde på tværs af organisationen
  • har lyst og evne til at drive processer
  • er fleksibel og villig til at lægge en stor arbejdsindsats i de perioder, hvor der er travlt

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. For stillingen som udvalgsansvarlig på sundheds- og omsorgsudvalget er der tale om en fastansættelse på 37 timer ugentligt. For stillingen som udvalgsansvarlig på teknik- og miljøudvalget er der tale om et barselsvikariat på 37 timer ugentligt i periode 1. oktober 2019 til 1. marts 2020.

Forventet opstart er den 1. oktober 2019 eller tidligere efter aftale.

Arbejdsstedet er Københavns Rådhus. Herudover tilbyder vi gratis frugtordning, god kantine, fitnessrum og mange sociale aktiviteter lige fra julefrokost i Rådhusets festsal, fredagsbarer i Snapstinget og hyggelige sammenkomster i teamet.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er er du velkommen til at kontakte kontorchef Jesper Ralfkiær Jørgensen på 2046 8967. Du kan læse mere om Økonomiforvaltningen og Center for Økonomi på Økonomiforvaltningens hjemmeside.

Søg via nedenstående link senest søndag den 11. august 2019

Vi forventer at holde første runde ansættelsessamtaler 20. august og anden runde samtaler 23. august.

Økonomiforvaltningen
Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i – og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngTeam RegnskabKøbenhavn V2019-07-14T01:00:16.6332019-08-11T00:00:00
330052753FOA søger to medarbejdere til forhandling af overenskomster og aftalerProfile Mere i løn og bedre vilkår til social- og sundhedsassistenter, pædagogmedhjælpere, ambulancereddere og rengøringspersonale FOA søger to medarbejdere til forhandling af overenskomster og aftaler Har du lyst til at gøre en forskel for FOA s medlemmer?FOA s medlemmer beskæftiger sig med børnepasning, pleje af borgere på hospitaler og plejehjem, brandslukning, hjælp til sårbare borgere og handicappede, rengøring og madlavning på sygehuse og skoler.FOA s medlemmer har hjertet på rette sted, og brænder for at yde den bedste service til de borgere, som de betjener. FOA er Danmarks tredjestørste fagforbund med ca. 180.000 medlemmer. FOA forhandler og indgår overenskomster for vores medlemmer. Vi arbejder målrettet for at sikre gode løn og ansættelsesvilkår, samt skabe ordnede forhold på vores arbejdsmarked. Samtidig arbejder vi for at ændre ulighed og uret på arbejdsmarkedet blandt andet med fokus på ligeløn, mulighed for fuld tid og et godt arbejdsmiljø. Du bliver en del af Team Løn og Arbejdstid.I teamet er vi p.t. 13 medarbejdere.FOA s Hovedbestyrelse har besluttet, at området skal tilføres yderligere to konsulenter.Team Løn og Arbejdstid er en del af FOA s Overenskomstafdeling, der har 46 medarbejdere. Afdelingen består af fire teams: Løn og Arbejdstid, Ansættelse og Afskedigelse, Privatområdet samt Arbejdsskader.Forhandler til ældre- og sundhedsområdetTil den ene stilling søger vi en medarbejder, med fokus på vilkårene for social- og sundhedspersonale, hus- og rengøringsmedarbejdere, portører mv. Du har prøvet at forhandle og kan tilrettelægge, drive og afslutte processer. Du er resultatorienteret og har blik for de forskellige interesser, der ligger bag en forhandling.Det er en fordel, hvis du har viden om arbejdstidsregler på ældre- og sundhedsområdet eller arbejdstidsregler indenfor andre personalegrupper på arbejdsmarkedet. Du kommer til at have sager, hvor du skal føre forhandlinger om forståelsen af overenskomsternes bestemmelser og du kommer til at være en del af det hold som skal gennemføre overenskomstforhandlingerne i 2021. Samtidig får du opgaver med undervisning, så erfaring med formidling er en fordel. Vi forestiller os, at du er jurist eller har en samfundsfaglig uddannelse, men du kan også have en anden baggrund, blot du har de relevante kompetencer til jobbet. Erfaren forhandler med styr på økonomi og beregningerDen anden stilling er målrettet lokal løn og beregninger på det samlede forhandlingsområde. Du har flair for tal og interesse for beregninger og lønøkonomi.Du skal både kunne foretage beregninger og forhandle selvstændigt.Du har blik for, hvordan tal og beregninger kan understøtte politiske processer. Det er en fordel hvis du har kendskab til KRL s statistikker og har prøvet at foretage beregninger til overenskomstforhandlingerne. Vi forestiller os, at du er cand.polit. eller har en anden uddannelse med fokus på økonomi, men du kan også have en anden baggrund, blot du har de relevante kompetencer til jobbet. Fælles for stillingerneFælles for stillingerne er, at to prioriterede arbejdsopgaver er at understøtte FOA s afdelinger i at forhandle mere lokal løn til medlemmerne og være en del af det hold, der skal skabe resultater ved de kommende overenskomstforhandlinger.Du kan formidle komplekse problemstillinger pædagogisk og forståeligt - både til dine kolleger, FOA s politikere og den lokale tillidsrepræsentant. Bliv en del af et hold, som hylder vidensdeling, samarbejde og godt kollegaskabDu kommer til et velfungerende team, der sætter faglighed højt og hele tiden søger vejen mod et nyt resultat. Vi har rum til refleksion og sparrer med hinanden. Det er et team, hvor alle sætter pris på de forskellige kompetencer, der er i teamet, hvor stemningen er god, og der er let til latter. Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til intern overenskomst med mulighed for forhandling af individuelle tillæg efter kvalifikationer. Ansættelsesstedet er Staunings Plads 1-3, København V. Hvis du ønsker at høre mere om de konkrete opgaver, er du velkommen til at kontakte Teamlederne Asbjørn Andersen, 26 72 31 01 eller Ann-Britt Olsen 46 97 23 68.Du er også meget velkommen til at kontakte chef for FOA s Overenskomstafdeling,Mik Dalsgaard Andreassen, tlf. 41 41 73 25. Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som du kan sende via FOAs elektroniske rekrutteringssystem.Angiv gerne hvilken af de to stillinger du søger.Ansøgningsfristen er fredag den 9. august 2019 kl. 9.00.Vi holder ansættelsessamtaler i perioden 19-22. august 2019 og vil gerne sige velkommen til nye kolleger 1. oktober 2019.Mere i løn og bedre vilkår til social- og sundhedsassistenter, pædagogmedhjælpere, ambulancereddere og rengøringspersonale – FOA søger to medarbejdere til forhandling af overenskomster og aftaler
 
Har du lyst til at gøre en forskel for FOA’s medlemmer?

FOA’s medlemmer beskæftiger sig med børnepasning, pleje af borgere på hospitaler og plejehjem, brandslukning, hjælp til sårbare borgere og handicappede, rengøring og madlavning på sygehuse og skoler.
FOA’s medlemmer har hjertet på rette sted, og brænder for at yde den bedste service til de borgere, som de betjener. FOA er Danmarks tredjestørste fagforbund med ca. 180.000 medlemmer.
 
FOA forhandler og indgår overenskomster for vores medlemmer. Vi arbejder målrettet for at sikre gode løn og ansættelsesvilkår, samt skabe ordnede forhold på vores arbejdsmarked. Samtidig arbejder vi for at ændre ulighed og uret på arbejdsmarkedet blandt andet med fokus på ligeløn, mulighed for fuld tid og et godt arbejdsmiljø. 
 
Du bliver en del af Team Løn og Arbejdstid.
I teamet er vi p.t. 13 medarbejdere.
FOA’s Hovedbestyrelse har besluttet, at området skal tilføres yderligere to konsulenter.

Team Løn og Arbejdstid er en del af FOA’s Overenskomstafdeling, der har 46 medarbejdere. Afdelingen består af fire teams: Løn og Arbejdstid, Ansættelse og Afskedigelse, Privatområdet samt Arbejdsskader.

Forhandler til ældre- og sundhedsområdet
Til den ene stilling søger vi en medarbejder, med fokus på vilkårene for social- og sundhedspersonale, hus- og rengøringsmedarbejdere, portører mv. Du har prøvet at forhandle og kan tilrettelægge, drive og afslutte processer. Du er resultatorienteret og har blik for de forskellige interesser, der ligger bag en forhandling.
Det er en fordel, hvis du har viden om arbejdstidsregler på ældre- og sundhedsområdet eller arbejdstidsregler indenfor andre personalegrupper på arbejdsmarkedet.  
 
Du kommer til at have sager, hvor du skal føre forhandlinger om forståelsen af overenskomsternes bestemmelser og du kommer til at være en del af det hold som skal gennemføre overenskomstforhandlingerne i 2021. Samtidig får du opgaver med undervisning, så erfaring med formidling er en fordel.  
 
Vi forestiller os, at du er jurist eller har en samfundsfaglig uddannelse, men du kan også have en anden baggrund, blot du har de relevante kompetencer til jobbet.
 
Erfaren forhandler med styr på økonomi og beregninger
Den anden stilling er målrettet lokal løn og beregninger på det samlede forhandlingsområde. Du har flair for tal og interesse for beregninger og lønøkonomi.
Du skal både kunne foretage beregninger og forhandle selvstændigt.
Du har blik for, hvordan tal og beregninger kan understøtte politiske processer.
 
Det er en fordel hvis du har kendskab til KRL’s statistikker og har prøvet at foretage beregninger til overenskomstforhandlingerne.
 
Vi forestiller os, at du er cand.polit. eller har en anden uddannelse med fokus på økonomi, men du kan også have en anden baggrund, blot du har de relevante kompetencer til jobbet.
 
 
Fælles for stillingerne
Fælles for stillingerne er, at to prioriterede arbejdsopgaver er at understøtte FOA’s afdelinger i at forhandle mere lokal løn til medlemmerne og være en del af det hold, der skal skabe resultater ved de kommende overenskomstforhandlinger.
Du kan formidle komplekse problemstillinger pædagogisk og forståeligt - både til dine kolleger, FOA’s politikere og den lokale tillidsrepræsentant.
 
Bliv en del af et hold, som hylder vidensdeling, samarbejde og godt kollegaskab
Du kommer til et velfungerende team, der sætter faglighed højt og hele tiden søger vejen mod et nyt resultat. Vi har rum til refleksion og sparrer med hinanden. Det er et team, hvor alle sætter pris på de forskellige kompetencer, der er i teamet, hvor stemningen er god, og der er let til latter.
 
Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til intern overenskomst med mulighed for forhandling af individuelle tillæg efter kvalifikationer. Ansættelsesstedet er Staunings Plads 1-3, København V.
 
Hvis du ønsker at høre mere om de konkrete opgaver, er du velkommen til at kontakte Teamlederne Asbjørn Andersen, 26 72 31 01 eller Ann-Britt Olsen 46 97 23 68.
Du er også meget velkommen til at kontakte chef for FOA’s Overenskomstafdeling,
Mik Dalsgaard Andreassen, tlf. 41 41 73 25.
 
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som du kan sende via FOAs elektroniske rekrutteringssystem.

Angiv gerne hvilken af de to stillinger du søger.

Ansøgningsfristen er fredag den 9. august 2019 kl. 9.00.

Vi holder ansættelsessamtaler i perioden 19-22. august 2019 og vil gerne sige velkommen til nye kolleger 1. oktober 2019.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ORS/Small/da45269e_logo.jpegFOA ForbundKøbenhavn V2019-07-02T16:00:55.3732019-08-09T00:00:00
330044771Cleaning assistant / HousekeepingRobot BH HotelService ApS are looking for service minded, stabile and qualified cleaning assistants for hotels in Copenhagen. BH HotelService ApS is a relatively large company with more than 500 employees from all over the world we represent a good working environment, responsibility and the possibility for growth and promotions. The job is primarily during the daytime and all week days, including weekends. You have to speak and understand English and the salary is according to the collective bargaining agreement If you are interested in an interview, please send a cv with your photo

BH HotelService ApS are looking for service minded, stabile and qualified cleaning assistants for hotels in Copenhagen.

BH HotelService ApS is a relatively large company with more than 500 employees from all over the world – we represent a good working environment, responsibility and the possibility for growth and promotions.

The job is primarily during the daytime and all week days, including weekends.

You have to speak and understand English and the salary is according to the collective bargaining agreement

If you are interested in an interview, please send a cv with your photo

BH HotelService ApSKøbenhavn S2019-06-19T00:00:002019-08-12T00:00:00
330050186Seriøse og ambitiøse vagter til hotel og vagtpatrulje.Robot Er du seriøs og ambitiøs? Så er du måske vores nye kollega. AKKURATE søger vagtpersonale med erfaring og stærke kompetencer inden for vagt og sikkerhed. Vi søger specifikt efter vagtpersonale som nattevagt på hotel i Kbh. samt til en kørende vagtpatrulje - ligeledes om natten i Kbh. Derudover vil der også være mulighed for at arbejde til events, med bevogtning, adgangskontrol samt andre opgaver. En stor del af virksomhedens vagtopgaver finder sted fredage og lørdage samt i aften- og nattetimer. Man skal derfor påregne at arbejde i disse perioder. AKKURATE løser opgaver i store dele af Danmark dog primært i og omkring København. Ansøgere, som har bopæl i Jylland eller på Fyn, opfordres dog også til at søge. For at komme i betragtning som medarbejder skal følgende kunne honoreres: - skal kunne godkendes af Rigspolitiet - have bestået vagtkursus - moden - min. 30 år - fysisk robust og udholden - og god fysisk udstråling profil - velsoigneret og præsentabel - fleksibel, loyal og med stærk integritet - velformuleret, gode sociale kompetencer, situationsfornemmelse og empati - kunne arbejde på egen hånd samt i teams - gerne være i besiddelse af kørekort til kat. B - gerne erfaring fra militær, dog ikke et krav - det er en fordel, hvis man har mulighed for at planlægge sin tid selv og har et bagland, som har forståelse for arbejde på skæve tider. - CV med vellignende foto i fuld statur samt en motiveret ansøgning indeholdende minimum 2 referencer på tidligere arbejdsgivere i forhold til en udtalelse fremsendes til info@akkuratesecurity.com Ansøgningsprocessen indeholder bl.a. en indledende samtale, hvorefter ansøgeren får svar omkring det videre forløb. Såfremt ansøgeren ikke udvælges til den indledende samtale, får vedkommende skriftlig besked med det samme.

Er du seriøs og ambitiøs? Så er du måske vores nye kollega.

AKKURATE søger vagtpersonale med erfaring og stærke kompetencer inden for vagt og sikkerhed.

Vi søger specifikt efter vagtpersonale som nattevagt på hotel i Kbh. samt til en kørende vagtpatrulje - ligeledes om natten i Kbh. Derudover vil der også være mulighed for at arbejde til events, med bevogtning, adgangskontrol samt andre opgaver.

En stor del af virksomhedens vagtopgaver finder sted fredage og lørdage samt i aften- og nattetimer. Man skal derfor påregne at arbejde i disse perioder. 

AKKURATE løser opgaver i store dele af Danmark dog primært i og omkring København. Ansøgere, som har bopæl i Jylland eller på Fyn, opfordres dog også til at søge. 

For at komme i betragtning som medarbejder skal følgende kunne honoreres:

- skal kunne godkendes af Rigspolitiet

- have bestået vagtkursus

- moden - min. 30 år

- fysisk robust og udholden - og god fysisk udstråling/profil

- velsoigneret og præsentabel

- fleksibel, loyal og med stærk integritet

- velformuleret, gode sociale kompetencer, situationsfornemmelse og empati

- kunne arbejde på egen hånd samt i teams

- gerne være i besiddelse af kørekort til kat. B 

- gerne erfaring fra militær, dog ikke et krav

- det er en fordel, hvis man har mulighed for at planlægge sin tid selv og har et bagland, som har forståelse for arbejde på skæve tider. 

- CV med vellignende foto i fuld statur samt en motiveret ansøgning indeholdende minimum 2 referencer på tidligere arbejdsgivere i forhold til en udtalelse fremsendes til info@akkuratesecurity.com

Ansøgningsprocessen indeholder bl.a. en indledende samtale, hvorefter ansøgeren får svar omkring det videre forløb. Såfremt ansøgeren ikke udvælges til den indledende samtale, får vedkommende skriftlig besked med det samme. 

AKKURATE ApSKøbenhavn V2019-06-28T00:00:002019-08-21T00:00:00
330057558ACON GROUP søger vagtpersonale til High End kunde i København.Robot Grundet vokseværk har vi fået plads til yderligere 2 stabile medarbejdere i vores team. Det vil i starten være deltid, men med mulighed for fastansættelse. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt. ACON GROUP er et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning. Vi tilbyder følgende: En plads i et velfungerende sikkerhedsfirma Gode kollegaer Frihed under ansvar Muligheder for afveksling i hverdagen Vagterne vil hovedsaglig være aften og weekend Overenskomstmæssig løn Vi forventer følgende: At du kan fremvise straffeattest At du har bestået Grundkursus for vagtfunktionærer At du behersker dansk i skrift og tale At du er serviceminded og præsentabel At du er pålidelig At du er fleksibel og mødestabil At du kan referere til tidligere relevant arbejde At du er parat til at yde en indsats for holdet Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk Din mail skal indeholde følgende for at komme i betragtning til jobbet: CV Foto Ansøgning Anbefalinger fra lignende virksomheder Ansøgere som fremsender en ansøgning, der ikke opfylder ovenstående krav vil ikke komme i betragtning. Er du den medarbejder kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig. Med venlig hilsen ACON GROUP Bernstorffsvej 123 2900 Hellerup www.acon-group.dk

Grundet vokseværk har vi fået plads til yderligere 2 stabile medarbejdere i vores team.

Det vil i starten være deltid, men med mulighed for fastansættelse.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner.

Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt.

 

ACON GROUP er et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning.

 

Vi tilbyder følgende:

En plads i et velfungerende sikkerhedsfirma

Gode kollegaer

Frihed under ansvar

Muligheder for afveksling i hverdagen

Vagterne vil hovedsaglig være aften og weekend

Overenskomstmæssig løn

 

Vi forventer følgende:

At du kan fremvise straffeattest

At du har bestået Grundkursus for vagtfunktionærer

At du behersker dansk i skrift og tale

At du er serviceminded og præsentabel

At du er pålidelig

At du er fleksibel og mødestabil

At du kan referere til tidligere relevant arbejde

At du er parat til at yde en indsats for holdet

 

 

Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk

 

Din mail skal indeholde følgende for at komme i betragtning til jobbet:

CV

Foto

Ansøgning

Anbefalinger fra lignende virksomheder

 

Ansøgere som fremsender en ansøgning, der ikke opfylder ovenstående krav vil ikke komme i betragtning.

 

Er du den medarbejder/kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig.

 

 

Med venlig hilsen

ACON GROUP

Bernstorffsvej 123

2900 Hellerup

 

www.acon-group.dk

ACON GROUPKøbenhavn K2019-07-10T00:00:002019-09-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

To akademiske medarbejdere med skarp profil til den overordnede økonomistyring i Københavns Kommune

Team Regnskab

København V
Vil du være med til at præge udviklingen i København? Er du fagligt stærk, og har du styr på tal? Er du analytisk med en skarp pen og har sans for arbejdet i en politisk styret organisation? Så har vi et job til dig i Center for Økonomi i Økonomifor...
Indrykket:14. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019

FOA søger to medarbejdere til forhandling af overenskomster og aftaler

FOA Forbund

København V
Mere i løn og bedre vilkår til social- og sundhedsassistenter, pædagogmedhjælpere, ambulancereddere og rengøringspersonale FOA søger to medarbejdere til forhandling af overenskomster og aftaler Har du lyst til at gøre en forskel for FOA s medlemmer?...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Cleaning assistant / Housekeeping

BH HotelService ApS

København S
BH HotelService ApS are looking for service minded, stabile and qualified cleaning assistants for hotels in Copenhagen. BH HotelService ApS is a relatively large company with more than 500 employees from all over the world we represent a good workin...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Seriøse og ambitiøse vagter til hotel og vagtpatrulje.

AKKURATE ApS

København V
Er du seriøs og ambitiøs? Så er du måske vores nye kollega. AKKURATE søger vagtpersonale med erfaring og stærke kompetencer inden for vagt og sikkerhed. Vi søger specifikt efter vagtpersonale som nattevagt på hotel i Kbh. samt til en kørende vagtpat...
Indrykket:28. juni 2019
Udløbsdato:21. august 2019

ACON GROUP søger vagtpersonale til High End kunde i København.

ACON GROUP

København K
Grundet vokseværk har vi fået plads til yderligere 2 stabile medarbejdere i vores team. Det vil i starten være deltid, men med mulighed for fastansættelse. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om ...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:2. september 2019