Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

ACTONA COMPANY SØGER KEY ACCOUNT MANAGER TIL UK

Er du købmand, drives af ansvar, har erfaring med B2B salg og samtidig er god til at skabe langvarige relationer? Søger du en unik mulighed, hvor du kan sætte et personligt aftryk og styrke positionen i et marked med stort potentiale, hvor du via et stærkt bagland og samspil med dine kunder udvikler, maksimerer og indfrier salgspotentialet? Så er du måske vores nye Key Account Manager.

Den rigtige kandidat er klar til at løfte ansvaret som Key Account Manager for nogle af vores største retail og e-commerce kunder i UK. Du vil blive en del af vores dedikerede eksterne UK salgsteam, og vil have base på vores hovedkontor i Tvis. Derudover vil der være et tæt og bredt samarbejde med øvrige teams og afdelinger i Actona Company.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Salg og kundepleje
  • Analysere markedet og sikre strategiske salgsindsatser
  • Udvikling og opfølgning af salgskoncepter
  • Koordinere og projektstyre produktpipeline i samarbejde med organisationen
  • Opfølgning og actions på diverse nøgletal
  • Forhandling af kontrakter og priser

Personlige kompetencer:

For at få succes skal du først og fremmest være købmand, og have relevant erfaring med salg af møbler eller livstilsprodukter. Du motiveres af at opnå langsigtede mål og har forståelse for at udvikle tætte, langvarige relationer. Ligeledes falder det dig naturligt at skabe gode samarbejdsrelationer på tværs af afdelingerne i Actona Company. Rejseaktivitet er en fast del af jobbet, og du skal have erfaring med at arbejde sammen med forskellige mennesker fra forskellige kulturer. For at lykkedes i jobbet, forestiller vi os, at du har følgende kompetencer:

  • Relevant erhvervserfaring - gerne fra et internationalt handelshus
  • Erfaring med at arbejde på flere niveauer i komplekse organisationer
  • Relevant erfaring med analyser
  • Relevant uddannelse på akademi/merkonom niveau
  • Dansk og engelsk på forhandlingsniveau i skrift og tale
  • Rejsevant i UK eller sammenligneligt marked – stillingen kræver 60-80 rejsedage årligt
  • Har flair for IT, er stærk i MS Office pakken og gerne Navision

Den ideelle kandidat til stillingen har følgende personlige egenskaber:

  • Har flair for IT, er stærk i MS Office pakken og gerne Navision
  • Resultatorienteret og målrettet
  • Ambitiøs og stræber efter at være den bedste
  • Hunter profil, som evner at følge op
  • Struktureret og analytisk
  • Proaktiv og kreativ
  • Vedholdende og energisk
  • God til at skabe relationer
  • Forstår at arbejde med stramme deadlines, processer og koncepter
  • Ser mulighederne i et kommercielt set up

Vi tilbyder et spændende job i en international, vækstorienteret virksomhed med en positiv vinderkultur, hvor der er rig mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og din hverdag. Holdånd og engagement er kerneværdier i det samarbejde, som du vil opleve blandt de 325 kompetente kollegaer, hvoraf ca. 35 er ansat i udlandet.

Det kan du forvente af Actona Company:

Vi vægter en struktureret onboarding højt. Du bliver en vigtig nøgleperson, og derfor tager vi i fællesskab ansvar for din første tid som en del af Actona Company. At du får den optimale opstart, er afgørende for det din performance og tilhørighed i vores fremtidige samarbejde.

Du vil indgå i et uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø, hvor der udover en konkurrencedygtig fastløn, bonusordning og mulighed for firmabil, er favorable vilkår såsom kantineordning, sundhedsforsikring, pensionsordning, personalekøb og meget mere.

Vores hovedkontor ligger centralt placeret i det midtjyske - kun 4 km fra den nye Holstebromotorvej.

Ansøgningsfrist: Vi afholder løbende samtaler og venter gerne på den rette profil.

Info - Du kan også læse mere om, hvordan det er at være ansat i Actona Company her - http://www.actona.dk/karriere/moed-dine-kollegaer/

Databeskyttelseserklæring
http://www.actona.dk/karriere/persondatapolitik/

Om os

Actona Company A/S er en danskejet international møbelvirksomhed med hovedkontor ved Holstebro. Her findes ligeledes vores europæiske distributionscenter samt et af Nordeuropas mest inspirerende møbelshowrooms. Actona Company A/S har en sund økonomi og omsætter på verdensplan for 1,9 mia. DKK. Virksomheden beskæftiger på verdensplan 1.400 medarbejdere. Møbelproduktionen finder primært sted i Asien og Østeuropa i et tæt samarbejde med eksterne underleverandører. Desuden ejer og driver Actona Company eget Trading selskab i Kina og to polster fabrikker i hhv. Ukraine og Kina. Actona Company har været leverandør til førende detailhandlere i mere end 35 år og vores produkter er i dag til salg i mere end 90 lande. Se mere på www.actonacompany.com.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.