Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Adecco søger lager- og logistik personale

I Adecco har vi en del kunder (især omkring Storkøbenhavn) der søger medarbejdere med truckcertifikat. Vi håber derfor du vil kigge nærmere på stillingsopslaget nedenfor: 

https://www.adecco.dk/jobannonce/lager-og-logistik-personale-soges/?ID=2265637

Vi skal bede om en ansøgning via linket og ikke pr. mail.

Vi ser frem til at høre fra dig!

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330149946Phoenix-f8882a1512020-01-06T00:00:00Adecco søger lager- og logistik personale

I Adecco har vi en del kunder (især omkring Storkøbenhavn) der søger medarbejdere med truckcertifikat. Vi håber derfor du vil kigge nærmere på stillingsopslaget nedenfor: 

https://www.adecco.dk/jobannonce/lager-og-logistik-personale-soges/?ID=2265637

Vi skal bede om en ansøgning via linket og ikke pr. mail.

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

2020-02-17T18:51:02.500 I Adecco har vi en del kunder (især omkring Storkøbenhavn) der søger medarbejdere med truckcertifikat. Vi håber derfor du vil kigge nærmere på stillingsopslaget nedenfor: https: www.adecco.dk jobannonce lager-og-logistik-personale-soges ?ID 2265637 Vi skal bede om en ansøgning via linket og ikke pr. mail. Vi ser frem til at høre fra dig!11Jobnetf8882a15100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-02T00:00:000000https://www.adecco.dk/jobannonce/lager-og-logistik-personale-soges/?ID=22656370EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3686006ADECCO A/S11Falkoner Alle 12000FrederiksbergDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset10000879119JobNet5094505509450510006-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8882a15https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8882a15https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8882a15&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8882a15&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgAdecco søger lager- og logistik personale12007991Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration363870311Mortennoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330171160Akademisk projektmedarbejder - evt. en sociolog - til tidsbegrænset projekt i Børnehus HovedstadenBasic I forbindelse med implementeringen af Projekt Systematisk Retsmedicinsk Screening søger Børnehus Hovedstaden en projektmedarbejder med akademisk baggrund, eksempelvis en sociolog. Projekt Systematisk Retsmedicinsk Screening har som følge af en projektbevilling oprettet en tidsbegrænset stilling med start den 1. april 2020 og slut den 31. marts 2022. Projektet er delvist finansieret af midler fra Offerfonden og har til formål at udvikle best practise i.f.t. fysiske undersøgelser af børn ved mistanke om, at de har været udsat for vold fra nære relationer. Projektet er forankret i Børnehus Hovedstaden og foregår i samarbejde med Institut for Retsmedicin, Københavns Politi og andre aktører. Du skal i dagligdagen arbejde tæt sammen med en projektsygeplejerske, børnehusets medarbejdere og ledelse samt diverse tværsektorielle samarbejdspartnere. Den akademiske projektmedarbejder skal bl.a. sammen med projektsygeplejersken stå for design og udførelse af dataindsamling, der skal bruges til kvantitativ og kvalitativ forskning. Din profil Du har en relevant samfundsfaglig kandidatgrad, gerne sociolog Du har erfaring med forskning og dataindsamling Du har stærke relationelle kompetencer og trives i et tværfagligt miljø Du kan arbejde selvstændigt, både systematisk og kreativt Du har erfaring med formidling i skrift og tale og kan holde oplæg på konferencer på dansk og engelsk Løn- og ansættelsesforhold Sker efter gældende overenskomst inden for det akademiske område. Arbejdstiden er 30 timer om ugen. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte leder af Børnehus Hovedstaden, Pernille Spitz, på 2035 9593. Søg via nedenstående link senest fredag den 21. februar 2020 Vi afholder ansættelsessamtaler mandag den 24. februar 2020

I forbindelse med implementeringen af Projekt Systematisk Retsmedicinsk Screening søger Børnehus Hovedstaden en projektmedarbejder med akademisk baggrund, eksempelvis en sociolog. 

Projekt Systematisk Retsmedicinsk Screening har som følge af en projektbevilling oprettet en tidsbegrænset stilling med start den 1. april 2020 og slut den 31. marts 2022.

Projektet er delvist finansieret af midler fra Offerfonden og har til formål at udvikle best practise i.f.t. fysiske undersøgelser af børn ved mistanke om, at de har været udsat for vold fra nære relationer.

Projektet er forankret i Børnehus Hovedstaden og foregår i samarbejde med Institut for Retsmedicin, Københavns Politi og andre aktører.

Du skal i dagligdagen arbejde tæt sammen med en projektsygeplejerske, børnehusets medarbejdere og ledelse samt diverse tværsektorielle samarbejdspartnere. Den akademiske projektmedarbejder skal bl.a. sammen med projektsygeplejersken stå for design og udførelse af dataindsamling, der skal bruges til kvantitativ og kvalitativ forskning.

Din profil

  • Du har en relevant samfundsfaglig kandidatgrad, gerne sociolog
  • Du har erfaring med forskning og dataindsamling
  • Du har stærke relationelle kompetencer og trives i et tværfagligt miljø
  • Du kan arbejde selvstændigt, både systematisk og kreativt
  • Du har erfaring med formidling i skrift og tale og kan holde oplæg på konferencer på dansk og engelsk

Løn- og ansættelsesforhold 
Sker efter gældende overenskomst inden for det akademiske område.

Arbejdstiden er 30 timer om ugen.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte leder af Børnehus Hovedstaden, Pernille Spitz, på 2035 9593.

Søg via nedenstående link senest fredag den 21. februar 2020
Vi afholder ansættelsessamtaler mandag den 24. februar 2020

ORS/Small/kk_logo_small.pngBørnehus HovedstadenKøbenhavn N2020-02-04T16:17:17.2502020-02-21T00:00:00
330184844Adecco søger lager- og logistik personaleRobot I Adecco har vi en del kunder (især omkring Storkøbenhavn) der søger medarbejdere med truckcertifikat. Vi håber derfor du vil kigge nærmere på stillingsopslaget nedenfor: https: www.adecco.dk jobannonce lager-og-logistik-personale-soges ?ID 2265637 Vi skal bede om en ansøgning via linket og ikke pr. mail. Vi ser frem til at høre fra dig!

I Adecco har vi en del kunder (især omkring Storkøbenhavn) der søger medarbejdere med truckcertifikat. Vi håber derfor du vil kigge nærmere på stillingsopslaget nedenfor: 

https://www.adecco.dk/jobannonce/lager-og-logistik-personale-soges/?ID=2265637

Vi skal bede om en ansøgning via linket og ikke pr. mail.

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

ADECCO A/SFrederiksberg2020-02-19T00:00:002020-03-02T00:00:00
330173790Akademiske medarbejdere til Center for PolicyBasic Vil du gerne lave politisk betjening på et højt fagligt niveau? Kan du hurtigt sætte dig ind i nye sagsområder og med en flydende pen lave det gode beslutningsoplæg til topledelse og politikere? Og synes du, at samarbejde på tværs i en politisk styret organisation er sagen? Så er du måske en af vores nye kollegaer i Center for Policy, hvor vi har to ledige stillinger. Den ene ledige stilling er i team Ressourcer Team Ressourcer beskæftiger sig primært med forvaltningens økonomi og ressourcer samt anlægs- og kapacitetsområdet, hvor vi skaber plads til byens stigende antal børn. Dit arbejde kommer bl.a. til at bestå i at skrive sager til udvalget om især økonomiske prognoser, budgettildeling og -udmøntning og effektiviseringer alt sammen med input fra fageksperter i den øvrige del af kommunen. Du skal også være med til at koordinere budgetforslag, skrive notater til budgetforhandlingerne og udarbejde forslag til effektiviseringer. Den anden ledige stilling er i team Fagligt Indhold og Kvalitet Team Fagligt Indhold og Kvalitet beskæftiger sig primært med forvaltningens forskellige programmer og strategier for leg, læring og trivsel i Københavns dagtilbud og skoler. Dit arbejde kommer især til at bestå i at koordinere sager og indsatser ift. parallelsamfund og et- og tosprogede børn og unge. Du skal følge op på mål om at løfte de faglige resultater og mindske fraværet i udsatte byområder og indsatser forbundet med særlige byudviklingsområder som fx i Tingbjerg samt samarbejde med forskellige aktører på det boligsociale område. Du vil være i tæt samarbejde med faglige eksperter og med medarbejdere, ledere og forældre i København. Vi har høje forventninger til dig I begge stillinger kan du blive sat til lidt af hvert. Vi skriver mange politiske mødesager, og vi har ofte en række projektledelses- og koordinationsopgaver. Dem skal du kunne gå ind i og søge hjælp til ved fx at indhente eksempler og erfaringer fra vores skoler og institutioner. Du skal analysere dig frem til solide løsningsforslag, skrive enkelt og hurtigt om komplekse sager og springe til på en opgave, selvom den ligger uden for dit typiske arbejdsområde. Derfor skal du være analytisk skarp, formulere dig præcist både i skrift og tale og have sans for samarbejde og processer i en politisk styret organisation. Vi forestiller os, at du har et par års erfaring med dig i bagagen, gerne fra en kommune, og at du har viden om børne- og ungeområdet. Til gengæld kan vi tilbyde dig Du bliver en del af et dynamisk center, som er tæt på det politiske beslutningsrum. Vi fungerer som bindeled mellem direktion, politikere og resten af Børne- og Ungdomsforvaltningen. Samtidig bliver du del af et hold af imødekommende, sjove og dygtige kolleger, som har højt til loftet og en uformel omgangstone. Centeret består af 30 medarbejdere med en god blanding af akademiske generalistkompetencer. Børne- og Ungdomsforvaltningen er Danmarks største forvaltning, og du kan være sikker på, at du kommer til at arbejde i et fagligt udviklende og afvekslende miljø. Vi har fokus på modtagelse og introduktion, så du bliver klædt godt på til at være en aktiv del af vores arbejdsfællesskab og kultur. Løn- og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst, og du bliver lønnet efter aftale med den relevante faglige organisation. Inden ansættelsen indhenter vi referencer. Vil du vide mere Er du interesseret i at vide mere om os, inden du søger stillingen, så er du velkommen til at kontakte chef for Ressourcer, Sti Andreas Garde på 2777 0316 eller chef for Fagligt Indhold og Kvalitet, Mette Seneca Kløve på 4043 9490. Søg via nedenstående link senest fredag den 21. februar 2020 Vi holder ansættelsessamtaler i uge 9.

Vil du gerne lave politisk betjening på et højt fagligt niveau? Kan du hurtigt sætte dig ind i nye sagsområder og med en flydende pen lave det gode beslutningsoplæg til topledelse og politikere? Og synes du, at samarbejde på tværs i en politisk styret organisation er sagen? Så er du måske en af vores nye kollegaer i Center for Policy, hvor vi har to ledige stillinger.

Den ene ledige stilling er i team Ressourcer
Team Ressourcer beskæftiger sig primært med forvaltningens økonomi og ressourcer samt anlægs- og kapacitetsområdet, hvor vi skaber plads til byens stigende antal børn. Dit arbejde kommer bl.a. til at bestå i at skrive sager til udvalget om især økonomiske prognoser, budgettildeling og -udmøntning og effektiviseringer – alt sammen med input fra fageksperter i den øvrige del af kommunen. Du skal også være med til at koordinere budgetforslag, skrive notater til budgetforhandlingerne og udarbejde forslag til effektiviseringer.

Den anden ledige stilling er i team Fagligt Indhold og Kvalitet
Team Fagligt Indhold og Kvalitet beskæftiger sig primært med forvaltningens forskellige programmer og strategier for leg, læring og trivsel i Københavns dagtilbud og skoler. Dit arbejde kommer især til at bestå i at koordinere sager og indsatser ift. parallelsamfund og et- og tosprogede børn og unge. Du skal følge op på mål om at løfte de faglige resultater og mindske fraværet i udsatte byområder og indsatser forbundet med særlige byudviklingsområder som fx i Tingbjerg samt samarbejde med forskellige aktører på det boligsociale område. Du vil være i tæt samarbejde med faglige eksperter og med medarbejdere, ledere og forældre i København.

Vi har høje forventninger til dig
I begge stillinger kan du blive sat til lidt af hvert. Vi skriver mange politiske mødesager, og vi har ofte en række projektledelses- og koordinationsopgaver. Dem skal du kunne gå ind i og søge hjælp til ved fx at indhente eksempler og erfaringer fra vores skoler og institutioner. Du skal analysere dig frem til solide løsningsforslag, skrive enkelt og hurtigt om komplekse sager og springe til på en opgave, selvom den ligger uden for dit typiske arbejdsområde.

Derfor skal du være analytisk skarp, formulere dig præcist både i skrift og tale og have sans for samarbejde og processer i en politisk styret organisation.

Vi forestiller os, at du har et par års erfaring med dig i bagagen, gerne fra en kommune, og at du har viden om børne- og ungeområdet.

Til gengæld kan vi tilbyde dig
Du bliver en del af et dynamisk center, som er tæt på det politiske beslutningsrum. Vi fungerer som bindeled mellem direktion, politikere og resten af Børne- og Ungdomsforvaltningen. Samtidig bliver du del af et hold af imødekommende, sjove og dygtige kolleger, som har højt til loftet og en uformel omgangstone. Centeret består af 30 medarbejdere med en god blanding af akademiske generalistkompetencer.

Børne- og Ungdomsforvaltningen er Danmarks største forvaltning, og du kan være sikker på, at du kommer til at arbejde i et fagligt udviklende og afvekslende miljø. Vi har fokus på modtagelse og introduktion, så du bliver klædt godt på til at være en aktiv del af vores arbejdsfællesskab og kultur.

Løn- og ansættelsesforhold  
Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst, og du bliver lønnet efter aftale med den relevante faglige organisation. Inden ansættelsen indhenter vi referencer.

Vil du vide mere
Er du interesseret i at vide mere om os, inden du søger stillingen, så er du velkommen til at kontakte chef for Ressourcer, Sti Andreas Garde på 2777 0316 eller chef for Fagligt Indhold og Kvalitet, Mette Seneca Kløve på 4043 9490.

Søg via nedenstående link senest fredag den 21. februar 2020
Vi holder ansættelsessamtaler i uge 9.

ORS/Small/kk_logo_small.pngCenter for PolicyKøbenhavn V2020-02-07T12:12:50.4002020-02-21T00:00:00
330191473FOA søger 2 medarbejdere der vil være en del af FOAs organiseringsindsatsProfile Brænder du for at arbejde i en rigtig OK fagforening og være en del af en stærk organiseringsindsats? Er du stærk i mødet med kollegaerne på arbejdspladsen og elsker at formidle medlemskabet både i den personlige relation, i undervisningssammenhæng og på digitale platforme? Kan du håndtere og bevare overblikket i komplekse projekter og aktiviteter og vil du være en del af et stærkt organiseringsteam? så læs videre FOAs medlemmer beskæftiger sig bl.a. med børnepasning, pleje af borgere på hospitaler og plejehjem, brandslukning, hjælp til sårbare borgere og handicappede, rengøring og madlavning på sygehuse og skoler.FOAs medlemmer har hjertet på rette sted, og brænder for at yde den bedste service til de borgere, som de betjener.FOA er Danmarks tredjestørste fagforbund med ca. 175.000 medlemmer. I FOA er medlemmerne i fokus, og vi arbejder målrettet for at sikre gode løn og ansættelsesvilkår og på at skabe ordnede forhold på vores arbejdsmarked. I organiseringsteamet står vi i de næste par år overfor store, spændende og meget afgørende indsatser.Vi igangsætter et unge- og elevprojekt, hvor vi har en ambition om at få et endnu mere aktivt og bredt ungdomsarbejde, en helt afgørende indsats bliver at indgå i et større projekt om lokalløn og så går overenskomstforberedelserne til OK 21, hvor organiseringsindsatsen er en afgørende del i form af kampagner, aktiviteter m.v. disse og organiseringsindsatsen skal du være en del af. Din Profil: Du har en overordnet interesse og indsigt i de samfundspolitiske dagsordener, som har betydning for FOAs medlemmer og arbejdspladserne Du har viden og erfaring med at koble det at organisere og konkret viden om overenskomsterne Du er id rig og måske har projektleder erfaring eller erfaring med lede komplekse opgaver. Du samarbejder gerne med mange forskellige fagligheder, kommunikerer beslutninger både på skrift og i tale og formidler viden på de forskellige medier og kan indgå i undervisningssammenhæng. Jobbet:Du har gode muligheder for selv at få indflydelse på tilrettelæggelsen af opgaverne, som især vil være at: Indgå i arbejdet og udviklingen af FOAs lokallønsprojekt Koordinere og tilrettelægge ungeprojektet for de næste 1 år, herunder i samarbejde med den politiske ansvarlige udvikle ideer, planlægge medlemstræf og formidle projektet Indgå i drive, koordinere og formidle aktuelle aktiviteter Drive udadrettede aktiviteter fx i forbindelse med overenskomstforhandlinger og andre relevante samfundspolitiske dagsordner Jobbet indebærer ca. 30-40 rejsedage om året. Vi tilbyder:Du bliver en del af en stor velfungerende, tværfaglig og ambitiøs enhed, der drives af engagement og faglighed.Vi arbejder med understøttelse og udvikling af både den politiske og administrative ledelse, medlemsorganisering og marketing.Vi tilbyder gode arbejdsforhold og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Løn -og ansættelsesvilkår iht. intern overenskomst med en månedlig grundløn på løntrin 47 med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.Vi har en pensionsordning på 14 , et ferietillæg på 3 , og vi optjener 7 ugers ferie.Ansættelsesstedet er Stauning Plads 1-3, København V. AnsøgningAnsøgning vedlagt CV - mærket Organiseringsmedarbejder sendes via FOA s elektroniske rekrutteringssystem senest onsdag den 26. februar 2020 kl. 10.00.Øvrige relevante bilag kan medbringes ved en eventuel samtale. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos efter uge 7 ved henvendelse til Chefkonsulent Neel Mark Wraae på tlf. 4697 2528. Tiltrædelse 1. april 2020, eller snarest muligt herefter.Samtaler afholdes i begyndelsen af marts.Brænder du for at arbejde i en rigtig OK fagforening og være en del af en stærk organiseringsindsats?
Er du stærk i mødet med kollegaerne på arbejdspladsen og elsker at formidle medlemskabet både i den personlige relation, i undervisningssammenhæng og på digitale platforme?
Kan du håndtere og bevare overblikket i komplekse projekter og aktiviteter og vil du være en del af et stærkt organiseringsteam? – så læs videre
 
FOAs medlemmer beskæftiger sig bl.a. med børnepasning, pleje af borgere på hospitaler og plejehjem, brandslukning, hjælp til sårbare borgere og handicappede, rengøring og madlavning på sygehuse og skoler.
FOAs medlemmer har hjertet på rette sted, og brænder for at yde den bedste service til de borgere, som de betjener.
FOA er Danmarks tredjestørste fagforbund med ca. 175.000 medlemmer.
 
I FOA er medlemmerne i fokus, og vi arbejder målrettet for at sikre gode løn og ansættelsesvilkår og på at skabe ordnede forhold på vores arbejdsmarked.
 
I organiseringsteamet står vi i de næste par år overfor store, spændende og meget afgørende indsatser.
Vi igangsætter et unge- og elevprojekt, hvor vi har en ambition om at få et endnu mere aktivt og bredt ungdomsarbejde, en helt afgørende indsats bliver at indgå i et større projekt om lokalløn og så går overenskomstforberedelserne til OK 21, hvor organiseringsindsatsen er en afgørende del i form af kampagner, aktiviteter m.v. – disse og organiseringsindsatsen skal du være en del af.
 
Din Profil:
  • Du har en overordnet interesse og indsigt i de samfundspolitiske dagsordener, som har betydning for FOAs medlemmer og arbejdspladserne
  • Du har viden og erfaring med at koble det at organisere og konkret viden om overenskomsterne
  • Du er idérig og måske har projektleder erfaring eller erfaring med lede komplekse opgaver.
  • Du samarbejder gerne med mange forskellige fagligheder, kommunikerer beslutninger både på skrift og i tale og formidler viden på de forskellige medier og kan indgå i undervisningssammenhæng.
     
Jobbet:
Du har gode muligheder for selv at få indflydelse på tilrettelæggelsen af opgaverne, som især vil være at:
  • Indgå i arbejdet og udviklingen af FOAs lokallønsprojekt
  • Koordinere og tilrettelægge ungeprojektet for de næste 1½ år, herunder i samarbejde med den politiske ansvarlige udvikle ideer, planlægge medlemstræf og formidle projektet
  • Indgå i drive, koordinere og formidle aktuelle aktiviteter
  • Drive udadrettede aktiviteter fx i forbindelse med overenskomstforhandlinger og andre relevante samfundspolitiske dagsordner
  • Jobbet indebærer ca. 30-40 rejsedage om året.
 
 
Vi tilbyder:
Du bliver en del af en stor velfungerende, tværfaglig og ambitiøs enhed, der drives af engagement og faglighed.
Vi arbejder med understøttelse og udvikling af både den politiske og administrative ledelse, medlemsorganisering og marketing.
Vi tilbyder gode arbejdsforhold og gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
 
 
Løn -og ansættelsesvilkår iht. intern overenskomst med en månedlig grundløn på løntrin 47 med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.
Vi har en pensionsordning på 14 %, et ferietillæg på 3 %, og vi optjener 7 ugers ferie.
Ansættelsesstedet er Stauning Plads 1-3, København V.
 
Ansøgning
Ansøgning vedlagt CV - mærket “ Organiseringsmedarbejder ” sendes via FOA´s elektroniske rekrutteringssystem senest onsdag den 26. februar 2020 kl. 10.00.


Øvrige relevante bilag kan medbringes ved en eventuel samtale.
 
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos efter uge 7 ved henvendelse til Chefkonsulent Neel Mark Wraae på tlf. 4697 2528.
 
Tiltrædelse 1. april 2020, eller snarest muligt herefter.
Samtaler afholdes i begyndelsen af marts.
 
 

ORS/Small/df9fdc56_logo.jpegFOA ForbundKøbenhavn V2020-02-21T17:07:39.7672020-02-26T00:00:00
330186336Hvidovre kommune søger sæsonmedarbejdere til Vej og parkRobot Hvidovre Kommune søger sæsonmedarbejder til Vej og parkafdelingen Vi søger aktive medarbejdere til 37 timer i 6 måneder, med ansættelse 1. april 2020 Arbejdsopgaverne vil bestå af pleje af planter, belægning, inventar, fjernelse af affald, vedligeholdelse af kommunens vejnet og andet forefaldende arbejde. Forventede kvalifikationer: Medarbejdere som er positive, ansvarlige, servicemindede og gerne med erfaring fra kommunal vej og parkdrift. Ansøgningskrav: Arbejdssproget er dansk, gyldigt førerbevis B. Der indhentes børneattest índen ansættelsen Virksomheden tilbyder: En arbejdsplads i udvikling og gode arbejdsforhold Ansættelsesforhold og løn fastsættes efter gældende overenskomst, ud fra princippet i Ny løn. Ansøgningsfristen er d. 26. februar 2020 Ansættelsessamtaler forventes i uge 10 Ønsker du at vide mere om stillingerne kan du kontakte Driftsleder Claus Kofod 51 58 77 07 eller Koordinator Klaus Hansen 25 40 51 66 og Kim Nielsen 51 58 77 19.Hvidovre Kommune søger sæsonmedarbejder til Vej og parkafdelingen

Vi søger aktive medarbejdere til 37 timer/i 6 måneder, med ansættelse 1. april 2020

Arbejdsopgaverne vil bestå af pleje af planter, belægning, inventar, fjernelse af affald, vedligeholdelse af kommunens vejnet og andet forefaldende arbejde.

Forventede kvalifikationer:

  • Medarbejdere som er positive, ansvarlige, servicemindede og gerne med erfaring fra kommunal vej og parkdrift.
Ansøgningskrav:

  • Arbejdssproget er dansk, gyldigt førerbevis B.
  • Der indhentes børneattest índen ansættelsen
Virksomheden tilbyder:

  • En arbejdsplads i udvikling og gode arbejdsforhold
Ansættelsesforhold og løn fastsættes efter gældende overenskomst, ud fra princippet i Ny løn.

Ansøgningsfristen er d. 26. februar 2020

Ansættelsessamtaler forventes i uge 10

Ønsker du at vide mere om stillingerne kan du kontakte Driftsleder Claus Kofod 51 58 77 07 eller

Koordinator Klaus Hansen 25 40 51 66 og Kim Nielsen 51 58 77 19.

Entreprenør og AnlægHvidovre2020-02-20T00:00:002020-02-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Akademisk projektmedarbejder - evt. en sociolog - til tidsbegrænset projekt i Børnehus Hovedstaden

Børnehus Hovedstaden

København N
I forbindelse med implementeringen af Projekt Systematisk Retsmedicinsk Screening søger Børnehus Hovedstaden en projektmedarbejder med akademisk baggrund, eksempelvis en sociolog. Projekt Systematisk Retsmedicinsk Screening har som følge af en proje...
Indrykket:4. februar 2020

Adecco søger lager- og logistik personale

ADECCO A/S

Frederiksberg
I Adecco har vi en del kunder (især omkring Storkøbenhavn) der søger medarbejdere med truckcertifikat. Vi håber derfor du vil kigge nærmere på stillingsopslaget nedenfor: https: www.adecco.dk jobannonce lager-og-logistik-personale-soges ?ID 2265637 ...
Indrykket:19. februar 2020

Akademiske medarbejdere til Center for Policy

Center for Policy

København V
Vil du gerne lave politisk betjening på et højt fagligt niveau? Kan du hurtigt sætte dig ind i nye sagsområder og med en flydende pen lave det gode beslutningsoplæg til topledelse og politikere? Og synes du, at samarbejde på tværs i en politisk styr...
Indrykket:7. februar 2020

FOA søger 2 medarbejdere der vil være en del af FOAs organiseringsindsats

FOA Forbund

København V
Brænder du for at arbejde i en rigtig OK fagforening og være en del af en stærk organiseringsindsats? Er du stærk i mødet med kollegaerne på arbejdspladsen og elsker at formidle medlemskabet både i den personlige relation, i undervisningssammenhæng ...
Indrykket:21. februar 2020

Hvidovre kommune søger sæsonmedarbejdere til Vej og park

Entreprenør og Anlæg

Hvidovre
Hvidovre Kommune søger sæsonmedarbejder til Vej og parkafdelingen Vi søger aktive medarbejdere til 37 timer i 6 måneder, med ansættelse 1. april 2020 Arbejdsopgaverne vil bestå af pleje af planter, belægning, inventar, fjernelse af affald, vedligeho...
Indrykket:20. februar 2020