Adjunkt, professionshøjskole

Adjunkt/lektor gerne med Ph.d. til Pædagoguddannelsens grundfaglighed i Odense og Svendborg

Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg søger en adjunkt/lektor til fast stilling med undervisning i uddannelsens grundfaglighed i andet semester.

Vi søger en kollega, der har viden om og erfaring med:

  • Grundlæggende pædagogik
  • Kommunikation, organisation og ledelse, herunder indsigt i politiske faktorer
  • Socialt entreprenørskab
  • Leg og læring i et samfundsmæssigt perspektiv
  • Facilitering af projektforløb

Som adjunkt/lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere.

Arbejdet vil omfatte undervisning, vejledning og feedback til studerende samt deltagelse i faglige fora. Du vil skulle varetage opgaver i både Odense og Svendborg.

Vi forventer, at du

  • har relevante faglige kvalifikationer på kandidat- eller masterniveau
  • har erfaring i at undervise og vejlede
  • har indsigt i pædagog-professionen
  • kan håndtere undervisning og andre opgaver i en kompleks uddannelsespraksis
  • har interesse for uddannelses- og undervisningsudvikling
  • kan samarbejde konstruktivt med både kolleger og studerende

Ansættelse

Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019. Dine primære ansættelsessteder vil være Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb jvf. Bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor. 

Flere oplysninger

Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62. 

Samtaler

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 12. juni 2019. 

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning via www.ucl.dk/job senest den 2. juni 2019.

 

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330003115Phoenix-7139482e12019-04-08T00:00:00Adjunkt, professionshøjskole

Adjunkt/lektor gerne med Ph.d. til Pædagoguddannelsens grundfaglighed i Odense og Svendborg

Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg søger en adjunkt/lektor til fast stilling med undervisning i uddannelsens grundfaglighed i andet semester.

Vi søger en kollega, der har viden om og erfaring med:

  • Grundlæggende pædagogik
  • Kommunikation, organisation og ledelse, herunder indsigt i politiske faktorer
  • Socialt entreprenørskab
  • Leg og læring i et samfundsmæssigt perspektiv
  • Facilitering af projektforløb

Som adjunkt/lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere.

Arbejdet vil omfatte undervisning, vejledning og feedback til studerende samt deltagelse i faglige fora. Du vil skulle varetage opgaver i både Odense og Svendborg.

Vi forventer, at du

  • har relevante faglige kvalifikationer på kandidat- eller masterniveau
  • har erfaring i at undervise og vejlede
  • har indsigt i pædagog-professionen
  • kan håndtere undervisning og andre opgaver i en kompleks uddannelsespraksis
  • har interesse for uddannelses- og undervisningsudvikling
  • kan samarbejde konstruktivt med både kolleger og studerende

Ansættelse

Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019. Dine primære ansættelsessteder vil være Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb jvf. Bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor. 

Flere oplysninger

Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62. 

Samtaler

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 12. juni 2019. 

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning via www.ucl.dk/job senest den 2. juni 2019.

 

 

Adjunkt lektor gerne med Ph.d. til Pædagoguddannelsens grundfaglighed i Odense og Svendborg Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg søger en adjunkt lektor til fast stilling med undervisning i uddannelsens grundfaglighed i andet semester. Vi søger en kollega, der har viden om og erfaring med: Grundlæggende pædagogikKommunikation, organisation og ledelse, herunder indsigt i politiske faktorerSocialt entreprenørskabLeg og læring i et samfundsmæssigt perspektivFacilitering af projektforløb Som adjunkt lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere. Arbejdet vil omfatte undervisning, vejledning og feedback til studerende samt deltagelse i faglige fora. Du vil skulle varetage opgaver i både Odense og Svendborg. Vi forventer, at du har relevante faglige kvalifikationer på kandidat- eller masterniveauhar erfaring i at undervise og vejledehar indsigt i pædagog-professionenkan håndtere undervisning og andre opgaver i en kompleks uddannelsespraksishar interesse for uddannelses- og undervisningsudviklingkan samarbejde konstruktivt med både kolleger og studerende Ansættelse Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019. Dine primære ansættelsessteder vil være Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb jvf. Bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor. Flere oplysninger Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62. Samtaler Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 12. juni 2019. Ansøgningsfrist Send din ansøgning via www.ucl.dk job senest den 2. juni 2019.11jobnet7139482e100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-02T00:00:000000https://app.jobmatchprofile.com/q2gwmy/ucl-erhvervsakademi-og-professionshojskole/3ewrh5/adjunkt-professionshojskole0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3504411UCL Niels Bohrs Allé11Niels Bohrs Allé 15230Odense M24483262DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent741771JobNet4972141497214110008-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7139482ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7139482ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7139482e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7139482e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/17.jpgEr Undervisning og pædagogik noget for dig? Søg jobbet som Pædagog i dag.12007991Dansk3Læse/ tale332003Pædagog9Undervisning og pædagogik361384473Agnetejob@ucl.dkDKDanmarkDKDanmark330004284Adjunkt, professionshøjskoleRobot Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg søger en adjunkt lektor gerne med Ph.d. til fast stilling med undervisning i uddannelsens dagtilbudsspecialisering. Vi søger en kollega, der har viden om og erfaring med: Pædagogik i lyset af den styrkede læreplanPædagogisk psykologiNatur og udeliv Som adjunkt lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere. Arbejdet vil omfatte undervisning, vejledning og feedback til studerende samt deltagelse i faglige fora. Du vil skulle varetage opgaver i både Odense og Svendborg. Vi forventer, at du har relevante faglige kvalifikationer på kandidat- eller masterniveauhar erfaring i at undervise og vejledehar indsigt i pædagog professionenkan håndtere undervisning og andre opgaver i en kompleks uddannelsespraksishar interesse for uddannelses- og undervisningsudviklingkan samarbejde konstruktivt med både kolleger og studerende Ansættelse Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019. Dit primære ansættelsessted vil være Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb jvf. bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor. Flere oplysninger Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62. Samtaler Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 24. juni 2019. Ansøgningsfrist Send din ansøgning via www.ucl.dk job senest den 16. juni 2019.

Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg søger en adjunkt/lektor gerne med Ph.d. til fast stilling med undervisning i uddannelsens dagtilbudsspecialisering.

Vi søger en kollega, der har viden om og erfaring med:

  • Pædagogik i lyset af den styrkede læreplan
  • Pædagogisk psykologi
  • Natur og udeliv

Som adjunkt/lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere.

Arbejdet vil omfatte undervisning, vejledning og feedback til studerende samt deltagelse i faglige fora. Du vil skulle varetage opgaver i både Odense og Svendborg.

Vi forventer, at du

  • har relevante faglige kvalifikationer på kandidat- eller masterniveau
  • har erfaring i at undervise og vejlede
  • har indsigt i pædagog professionen
  • kan håndtere undervisning og andre opgaver i en kompleks uddannelsespraksis
  • har interesse for uddannelses- og undervisningsudvikling
  • kan samarbejde konstruktivt med både kolleger og studerende

Ansættelse

Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019. Dit primære ansættelsessted vil være Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb jvf. bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor.

Flere oplysninger

Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62.

Samtaler

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 24. juni 2019.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning via www.ucl.dk/job senest den 16. juni 2019.

 

UCL Niels Bohrs AlléOdense M2019-04-10T00:00:002019-06-04T00:00:00
330004281Adjunkt, professionshøjskoleRobot Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg søger en adjunkt lektor gerne med Ph.d. til en fast stilling med undervisning i uddannelsens specialisering Social- og specialpædagogik. Vores nye kollega skal have solid viden og erfaring indenfor området social og specialpædagogik gerne med en psykologisk baggrund samt indenfor socialpsykiatri og behandling. Som adjunkt lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere. Arbejdet vil omfatte undervisning, vejledning og feedback til studerende samt deltagelse i faglige fora. Du vil skulle varetage opgaver i både Odense og Svendborg. Vi forventer, at du: har relevante faglige kvalifikationer på Ph.d. kandidat- eller masterniveauhar erfaring i at undervise og vejledehar indsigt i pædagog-professionenkan håndtere undervisning og andre opgaver i en kompleks uddannelsespraksishar interesse for uddannelses- og undervisningsudviklingkan samarbejde konstruktivt med både kolleger og studerende Ansættelse Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019. Dine primære ansættelsessteder vil være Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor. Flere oplysninger Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62. Samtaler Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 18. juni 2019. Ansøgningsfrist Send din ansøgning via www.ucl.dk senest den 9. juni 2019.

Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg søger en adjunkt/lektor gerne med Ph.d. til en fast stilling med undervisning i uddannelsens specialisering Social- og specialpædagogik.

Vores nye kollega skal have solid viden og erfaring indenfor området social og specialpædagogik gerne med en psykologisk baggrund samt indenfor socialpsykiatri og behandling.

Som adjunkt/lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere.

Arbejdet vil omfatte undervisning, vejledning og feedback til studerende samt deltagelse i faglige fora. Du vil skulle varetage opgaver i både Odense og Svendborg.

Vi forventer, at du:

  • har relevante faglige kvalifikationer på Ph.d. kandidat- eller masterniveau
  • har erfaring i at undervise og vejlede
  • har indsigt i pædagog-professionen
  • kan håndtere undervisning og andre opgaver i en kompleks uddannelsespraksis
  • har interesse for uddannelses- og undervisningsudvikling
  • kan samarbejde konstruktivt med både kolleger og studerende

Ansættelse

Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019. Dine primære ansættelsessteder vil være Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor.

Flere oplysninger

Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62.

Samtaler

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 18. juni 2019.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning via www.ucl.dk senest den 9. juni 2019.

 

UCL Niels Bohrs AlléOdense M2019-04-10T00:00:002019-06-05T00:00:00
330018455SSP-medarbejder til Kerteminde kommunale ungdomsskoleBasic Vi søger en kollega til vores SSP-team, som kan medvirke til den fortsatte udvikling af det forebyggende arbejde i Kerteminde Kommune. Stillingen er en fast stilling på 37 timer med forventet ansættelse 15. august 2019. Du vil blive en del af et team på 2 SSP-medarbejdere og 1 SSP-koordinator. Vi har fokus på det tværfaglige samarbejde med professionelle i hele kommunen, og samarbejder derudover med alle, der har med børn og unge at gøre. Der arbejdes evidensbaseret ud fra de 3 niveauer i forebyggelsestrekanten: den generelle, den specifikke og den individorienterede indsats. SSP Kerteminde har til opgave at sikre, at alle børn og unge trives, udfolder deres potentialer og er med i gode fællesskaber. SSP Kerteminde arbejder med børn og unge i alderen 0-18 år, samt SSP Vi forventer, at du har en relevant socialfaglig uddannelsesbaggrund (ex. pædagog, lærer, socialrådgiver eller politi) og kan genkende dig selv i det meste af nedenstående: kan skabe og indgå i gode relationer med børn, unge, forældre samt samarbejdspartnere kan kommunikere tydeligt og formulere dig på skrift kan etablere og koordinere indsatser kan facilitere møder og processer kan undervise elever, forældre og professionelle i f.eks. digital adfærd og social pejling har stærke samarbejdskompetencer samt et godt blik for at netværke kan rådgive og vejlede samarbejdspartnere, unge og forældre har relevant erfaring med SSP har en fleksibel indstilling ift. arbejdsopgaver kan arbejde selvstændigt og håndtere pressede arbejdssituationer Vi tilbyder en omskiftelig hverdag, hvor 2 dage sjældent er ens, mange daglige samarbejdsflader og en rummelig arbejdsplads præget af humor, samarbejde og en positiv indstilling. Du kan forvente et spændende job med høj grad af medbestemmelse, medindflydelse og kollegasparring. Stillingen er 37 timer om ugen. Der må påregnes skiftende arbejdstid, da der også er arbejdsopgaver om aftenen og i weekends. Kørekort og egen bil er nødvendig. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til SSP-konsulent Annette F. Trabjerg tlf. 30588218 eller SSP-koordinator Roman Lukasiewicz tlf. 29469461. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Vi gør opmærksom på, at der indhentes udvidet straffeattest samt børneattest inden ansættelse. Ansøgningsfrist: onsdag den 29. maj 2019 kl. 12. Samtaler afholdes onsdag den 12. juni 2019.
 
Vi søger en kollega til vores SSP-team, som kan medvirke til den fortsatte udvikling af det forebyggende arbejde i Kerteminde Kommune.  
Stillingen er en fast stilling på 37 timer med forventet ansættelse 15. august 2019.
Du vil blive en del af et team på 2 SSP-medarbejdere og 1 SSP-koordinator. 
Vi har fokus på det tværfaglige samarbejde med professionelle i hele kommunen, og samarbejder derudover med alle, der har med børn og unge at gøre. 
Der arbejdes evidensbaseret ud fra de 3 niveauer i forebyggelsestrekanten: den generelle, den specifikke og den individorienterede indsats.  
SSP Kerteminde har til opgave at sikre, at alle børn og unge trives, udfolder deres potentialer og er med i gode fællesskaber. SSP Kerteminde arbejder med børn og unge i alderen 0-18 år, samt SSP+ 
Vi forventer, at du har en relevant socialfaglig uddannelsesbaggrund (ex. pædagog, lærer, socialrådgiver eller politi) og kan genkende dig selv i det meste af nedenstående: 
 
  • kan skabe og indgå i gode relationer med børn, unge, forældre samt samarbejdspartnere 
  • kan kommunikere tydeligt og formulere dig på skrift 
  • kan etablere og koordinere indsatser 
  • kan facilitere møder og processer 
  • kan undervise elever, forældre og professionelle i f.eks. digital adfærd og social pejling 
  • har stærke samarbejdskompetencer samt et godt blik for at netværke 
  • kan rådgive og vejlede samarbejdspartnere, unge og forældre 
  • har relevant erfaring med SSP  
  • har en fleksibel indstilling ift. arbejdsopgaver 
  • kan arbejde selvstændigt og håndtere pressede arbejdssituationer  
Vi tilbyder en omskiftelig hverdag, hvor 2 dage sjældent er ens, mange daglige samarbejdsflader og en rummelig arbejdsplads præget af humor, samarbejde og en positiv indstilling.  
Du kan forvente et spændende job med høj grad af medbestemmelse, medindflydelse og kollegasparring. Stillingen er 37 timer om ugen. Der må påregnes skiftende arbejdstid, da der også er arbejdsopgaver om aftenen og i weekends. Kørekort og egen bil er nødvendig.  
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til SSP-konsulent Annette F. Trabjerg tlf. 30588218 eller SSP-koordinator Roman Lukasiewicz tlf. 29469461. 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. 
Vi gør opmærksom på, at der indhentes udvidet straffeattest samt børneattest inden ansættelse. 
Ansøgningsfrist: onsdag den 29. maj 2019 kl. 12. 
Samtaler afholdes onsdag den 12. juni 2019. 
 

ORS/Small/edee8c75_logo.pngUngdomsskolenKerteminde2019-05-07T12:03:27.8832019-05-29T00:00:00
330018805Pædagog til Ebberup BørnehaveBasic Er du åben og rummelig, og brænder du for at arbejde med børn? Vægter du gode kollegiale forhold, og trives du i et professionelt arbejdsmiljø? Så er det lige dig, vi søger! Hos Ebberup Skole, Børnehave og Vuggestue søger vi snarest muligt en pædagog på fuldtid til Børnehuset Ebberup. Hvem er vi Børnehuset er en del af Ebberup fællesinstitution, som udover dagtilbud også omfatter Ebberup Skole. Vi er beliggende nær skov og strand og har 8 børn i vuggestuen, 42 børn i børnehaven, 90 børn i SFO en og 285 elever i skoledelen fra 0. - 9. klasse. Vi er i alt 50 ansatte, og personalegruppen er præget af stabilitet. Vores vision er: Vi udfordrer børn og unge, så de trives med at blive så dygtige, de kan. I Børnehuset er børnene opdelt i tre grupper vuggestue, mellemste og ældste gruppe. Vi prioriterer både at lege inde og ude, og vi har fokus på at være nærværende og rolige i vores tilgang til børnene og at arbejde med mange forskellige aktiviteter og tilbud, der understøtter det enkelte barns udvikling og interesse. Som arbejdsplads kan vi tilbyde dig: Gode kolleger, velordnede arbejdsforhold og en afslappet omgangsform Et godt samarbejde med skolens personale Et spændende og meget varieret job. Hvem er du Vores forventninger til dig er, at du er fagligt bevidst, åben, rummelig og accepterende i forhold til børn, forældre og personale. Desuden forventer vi, at du: har omsorg og empati i forhold til det enkelte barn kan arbejde selvstændigt kan strukturere, aktivere og være kreativ på mange områder har overblik og er ansvarsbevidst kan lide udfordringer og kender værdien af et tæt samarbejde med dine kolleger og ledelsen. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse snarest muligt. Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at straffe- og børneattest indhentes, inden ansættelsen kan finde sted. Straffeattesten skal du selv hente digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk. Vil du vide mere Er du interesseret i yderligere oplysninger omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Bethina Laugesen på tlf. 30 57 73 77 eller skoleinspektør Peder Haahr på tlf. 24 86 20 42. Du kan også læse mere om Ebberup Skole på www.ebberupskole.dk eller på vores facebookside. Vi glæder os til at høre fra dig!

Er du åben og rummelig, og brænder du for at arbejde med børn? Vægter du gode kollegiale forhold, og trives du i et professionelt arbejdsmiljø? Så er det lige dig, vi søger!

Hos Ebberup Skole, Børnehave og Vuggestue søger vi snarest muligt en pædagog på fuldtid til Børnehuset Ebberup.
 
Hvem er vi  
Børnehuset er en del af Ebberup fællesinstitution, som udover dagtilbud også omfatter Ebberup Skole. Vi er beliggende nær skov og strand og har 8 børn i vuggestuen, 42 børn i børnehaven, 90 børn i SFO'en og 285 elever i skoledelen fra 0. - 9. klasse. Vi er i alt 50 ansatte, og personalegruppen er præget af stabilitet. 
 
Vores vision er: "Vi udfordrer børn og unge, så de trives med at blive så dygtige, de kan.”
 
I Børnehuset er børnene opdelt i tre grupper; vuggestue, mellemste og ældste gruppe. Vi prioriterer både at lege inde og ude, og vi har fokus på at være nærværende og rolige i vores tilgang til børnene og at arbejde med mange forskellige aktiviteter og tilbud, der understøtter det enkelte barns udvikling og interesse.    
 
Som arbejdsplads kan vi tilbyde dig:  
  • Gode kolleger, velordnede arbejdsforhold og en afslappet omgangsform  
  • Et godt samarbejde med skolens personale 
  • Et spændende og meget varieret job.
Hvem er du  
Vores forventninger til dig er, at du er fagligt bevidst, åben, rummelig og accepterende i forhold til børn, forældre og personale.  
 
Desuden forventer vi, at du:  
  • har omsorg og empati i forhold til det enkelte barn
  • kan arbejde selvstændigt
  • kan strukturere, aktivere og være kreativ på mange områder
  • har overblik og er ansvarsbevidst
  • kan lide udfordringer og kender værdien af et tæt samarbejde med dine kolleger og ledelsen.
Løn og ansættelsesvilkår  
Stillingen er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse snarest muligt. Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at straffe- og børneattest indhentes, inden ansættelsen kan finde sted. Straffeattesten skal du selv hente digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk.  
 
Vil du vide mere  
Er du interesseret i yderligere oplysninger omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Bethina Laugesen på tlf. 30 57 73 77 eller skoleinspektør Peder Haahr på tlf. 24 86 20 42.   
  
Du kan også læse mere om Ebberup Skole på www.ebberupskole.dk eller på vores facebookside.  
  
Vi glæder os til at høre fra dig! 
ORS/Small/485d52fc_logo.pngAssens Kommune - Børnehuset EbberupAssens2019-05-07T16:01:23.0202019-05-20T00:00:00
330021026Pædagog til børnehuset DrømmebakkenBasic Brænder du for at arbejde med børn? Har du positiv energi, godt humør og kan du bringe din faglige viden i spil i en travl hverdag? Vil du være en del af en faglig stærk og engageret personalegruppe, hvor samarbejde vægtes højt? Så er det måske lige dig, vi søger! Hos Børnehuset Drømmebakken søger vi en uddannet pædagog. Stillingen er på 32 timer om ugen med tiltrædelse 1. juni 2019 eller snarest muligt derefter. Hvem er vi Hos Børnehuset Drømmebakken har vi pt. 75 børn i alderen fra 2,11 år til 6 år i aldersopdelte grupper. Drømmebakken er en del af områdeinstitutionen Dagtilbuddene i Aarup-området, som også består af Dagplejen i Aarup, Børnehaven Fuglebakken og Børnehuset Møllebakken med specialbørnehave og vuggestue. Vi har et velfungerende fagligt fællesskab på tværs af afdelingerne. Læs mere på vores hjemmeside https: bh-aarup.assens.dk. Særlige kendetegn ved Drømmebakken: En dejlig børnegruppe hvor samarbejdet med børnenes forældre vægtes højt Fagligt velfunderede kollegaer med stort engagement Et aldersopdelt hus, hvor udviklingen af læringsmiljøer og det pædagogiske tilbud er i fokus Gode fysiske rammer og en stor naturlegeplads, som vi bruger dagligt Frokostordning til alle børn Der arbejdes ud fra værdierne glæde, udvikling og mangfoldighed, hvor den anerkendende tilgang til børnene er en selvfølge Hvem er du Du skal være uddannet pædagog og have lyst til at videreudvikle vores børnehavetilbud, samt lyst til at samarbejde på tværs af de andre afdelinger. Du skal være fagligt bevidst, engageret, nærværende og tydelig, så du er gearet til at arbejde som læringsleder i børnegruppen. I samarbejdet skal du være åben og tydelig, samt være reflekterende, empatisk og have humor, så du passer godt ind i personalegruppen. Vi er på udkig efter et legende, kreativt og eller musisk menneske, som kan bidrage med synlige aktiviteter inde såvel som ude. Det er nødvendigt, at du er velformuleret såvel mundtligt som skriftligt. Dine nærmeste kollegaer bliver det pædagogiske personale i Drømmebakken, men du bliver også en del af det kollegiale fællesskab i hele Dagtilbuddene i Aarup, som har ca. 55 ansatte. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Vi gør opmærksom på, at straffe- og børneattest indhentes, inden ansættelse kan finde sted. Straffeattest skal du selv indhente digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk. Vil du vide mere Hvis ovenstående har interesse, kan du få yderligere oplysninger ved at kontakte stedfortræder Synnøve Traasdahl på telefon 24 61 78 76 eller faglig leder Ann Kirstine Pedersen på telefon 64 74 69 60. Du kan også læse mere på Assens Kommunes hjemmeside https: assens.dk. Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

Brænder du for at arbejde med børn? Har du positiv energi, godt humør og kan du bringe din faglige viden i spil i en travl hverdag? Vil du være en del af en faglig stærk og engageret personalegruppe, hvor samarbejde vægtes højt? Så er det måske lige dig, vi søger!

Hos Børnehuset Drømmebakken søger vi en uddannet pædagog. Stillingen er på 32 timer om ugen med tiltrædelse 1. juni 2019 eller snarest muligt derefter.
 
Hvem er vi 
Hos Børnehuset Drømmebakken har vi pt. 75 børn i alderen fra 2,11 år til 6 år i aldersopdelte grupper.
 
Drømmebakken er en del af områdeinstitutionen Dagtilbuddene i Aarup-området, som også består af Dagplejen i Aarup, Børnehaven Fuglebakken og Børnehuset Møllebakken med specialbørnehave og vuggestue. Vi har et velfungerende fagligt fællesskab på tværs af afdelingerne. Læs mere på vores hjemmeside https://bh-aarup.assens.dk.
 
Særlige kendetegn ved Drømmebakken:   
  • En dejlig børnegruppe hvor samarbejdet med børnenes forældre vægtes højt
  • Fagligt velfunderede kollegaer med stort engagement
  • Et aldersopdelt hus, hvor udviklingen af læringsmiljøer og det pædagogiske tilbud er i fokus 
  • Gode fysiske rammer og en stor naturlegeplads, som vi bruger dagligt
  • Frokostordning til alle børn
  • Der arbejdes ud fra værdierne glæde, udvikling og mangfoldighed, hvor den anerkendende tilgang til børnene er en selvfølge
Hvem er du 
Du skal være uddannet pædagog og have lyst til at videreudvikle vores børnehavetilbud, samt lyst til at samarbejde på tværs af de andre afdelinger. Du skal være fagligt bevidst, engageret, nærværende og tydelig, så du er gearet til at arbejde som læringsleder i børnegruppen. I samarbejdet skal du være åben og tydelig, samt være reflekterende, empatisk og have humor, så du passer godt ind i personalegruppen.  
 
Vi er på udkig efter et legende, kreativt og/eller musisk menneske, som kan bidrage med synlige aktiviteter inde såvel som ude.  
 
Det er nødvendigt, at du er velformuleret såvel mundtligt som skriftligt. Dine nærmeste kollegaer bliver det pædagogiske personale i Drømmebakken, men du bliver også en del af det kollegiale fællesskab i hele Dagtilbuddene i Aarup, som har ca. 55 ansatte. 
 
Løn og ansættelsesvilkår 
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Vi gør opmærksom på, at straffe- og børneattest indhentes, inden ansættelse kan finde sted. Straffeattest skal du selv indhente digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk
 
Vil du vide mere  
Hvis ovenstående har interesse, kan du få yderligere oplysninger ved at kontakte stedfortræder Synnøve Traasdahl på telefon 24 61 78 76 eller faglig leder Ann Kirstine Pedersen på telefon 64 74 69 60. Du kan også læse mere på Assens Kommunes hjemmeside https://assens.dk.   
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
ORS/Small/53926d51_logo.pngAssens Kommune - Børnehuset DrømmebakkenAssens2019-05-09T17:02:06.5372019-05-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Adjunkt, professionshøjskole

UCL Niels Bohrs Allé

Odense M
Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg søger en adjunkt lektor gerne med Ph.d. til fast stilling med undervisning i uddannelsens dagtilbudsspecialisering. Vi søger en kollega, der har viden om og erfaring med: Pædagogik i lyset af den styrkede lær...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:4. juni 2019

Adjunkt, professionshøjskole

UCL Niels Bohrs Allé

Odense M
Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg søger en adjunkt lektor gerne med Ph.d. til en fast stilling med undervisning i uddannelsens specialisering Social- og specialpædagogik. Vores nye kollega skal have solid viden og erfaring indenfor området so...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

SSP-medarbejder til Kerteminde kommunale ungdomsskole

Ungdomsskolen

Kerteminde
Vi søger en kollega til vores SSP-team, som kan medvirke til den fortsatte udvikling af det forebyggende arbejde i Kerteminde Kommune. Stillingen er en fast stilling på 37 timer med forventet ansættelse 15. august 2019. Du vil blive en del af et tea...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:29. maj 2019

Pædagog til Ebberup Børnehave

Assens Kommune - Børnehuset Ebberup

Assens
Er du åben og rummelig, og brænder du for at arbejde med børn? Vægter du gode kollegiale forhold, og trives du i et professionelt arbejdsmiljø? Så er det lige dig, vi søger! Hos Ebberup Skole, Børnehave og Vuggestue søger vi snarest muligt en pædago...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:20. maj 2019

Pædagog til børnehuset Drømmebakken

Assens Kommune - Børnehuset Drømmebakken

Assens
Brænder du for at arbejde med børn? Har du positiv energi, godt humør og kan du bringe din faglige viden i spil i en travl hverdag? Vil du være en del af en faglig stærk og engageret personalegruppe, hvor samarbejde vægtes højt? Så er det måske lige...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:20. maj 2019