Adjunkt, professionshøjskole

Adjunkt/lektor med Ph.d. til Pædagoguddannelsens Skole og Fritidsspecialisering med fast tilknytning til Afdeling for Anvendt Forskning i Pædagogik og Samfund.

Vi søger pr. 1. august 2019 en adjunkt/lektor med Ph.d. til fast stilling i uddannelsens Skole og Fritidsspecialisering. Stillingen indeholder både undervisning og forskning.

Vi lægger vægt på, at den rette kandidat kan tilrettelægge spændende undervisning og studieaktiviteter på et højt fagligt niveau, kan skabe motivation og engagement hos de studerende og er i stand til at arbejde på tværs af organisationen. Den pågældende forventes derudover i samarbejde med kolleger at udvikle, gennemføre og formidle uddannelsesrelevante udviklings- og forskningsprojekter af høj kvalitet.

Vores nye kollega skal med afsæt i ovenstående kunne undervise og vejlede i:

  • Sprog
  • Leg
  • Kultur og etnicitet

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne med professionsfaglig erfaring. Du har legende, musiske og kreative kompetencer. Du har erfaring med kvalitative metoder. Det er et krav, at du har erfaring med undervisning og planlægning af undervisning, også gerne på engelsk. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til pædagogisk praksis og pædagoguddannelsens målgrupper.

Du har erfaring med teoretisk og metodisk solide udviklings- og forskningsprojekter i professionsfeltet. Du er teoretisk bredt funderet og har lyst til at arbejde med en "mixed methods"-tilgang. Du er god til både mundtligt og skriftligt at formidle projekter og resultater til praktikere og studerende samt i relevante forskningsmiljøer. Det er en fordel, hvis du har erfaring med fundraising og projektstyring.

Om stillingen

Som adjunkt/lektor med Ph.d. på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere i Odense og Svendborg.

Du vil få ansvaret for undervisning af de studerende, indgå i projektarbejde og være en aktiv medspiller i forhold til udvikling og forskning på Pædagoguddannelsen.

Du vil med knap 1/3 af tiden blive tilknyttet forskningsprogrammet Almendidaktik og Pædagogik i afdelingen for Anvendt Forskning i Pædagogik og Samfund, hvor du vil indgå i et dynamisk forskerteam. Vores aktuelle projekter spænder bredt og kan fokusere på leg, mad, krop, bevægelse, sundhed eller generelt på pædagogernes opgaver under foranderlige vilkår.

Ansættelse

Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019 eller hurtigst muligt derefter.

Dit primære ansættelsessted vil være i Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Du vil referere til uddannelseslederen på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervs-akademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Stillingen er omfattet af principperne om Ny Løn.

Kandidater uden Ph.d. er velkomne til at søge stillingen. Sker der ansættelse af en kandidat uden Ph.d., vil denne ikke blive tilknyttet forskningsafdelingen, og ansættelsen vil derfor ikke blive tilknyttet forskningsafdelingen.

Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb, jvf. bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervs-akademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor.

Flere oplysninger

Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62.

Samtaler

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 20. juni 2019.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning sammen med CV, relevante eksamensbeviser samt publikationsliste via www.ucl.dk/job senest den 14. juni 2019.

 

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330004280Phoenix-01e062b612019-04-10T00:00:00Adjunkt, professionshøjskole

Adjunkt/lektor med Ph.d. til Pædagoguddannelsens Skole og Fritidsspecialisering med fast tilknytning til Afdeling for Anvendt Forskning i Pædagogik og Samfund.

Vi søger pr. 1. august 2019 en adjunkt/lektor med Ph.d. til fast stilling i uddannelsens Skole og Fritidsspecialisering. Stillingen indeholder både undervisning og forskning.

Vi lægger vægt på, at den rette kandidat kan tilrettelægge spændende undervisning og studieaktiviteter på et højt fagligt niveau, kan skabe motivation og engagement hos de studerende og er i stand til at arbejde på tværs af organisationen. Den pågældende forventes derudover i samarbejde med kolleger at udvikle, gennemføre og formidle uddannelsesrelevante udviklings- og forskningsprojekter af høj kvalitet.

Vores nye kollega skal med afsæt i ovenstående kunne undervise og vejlede i:

  • Sprog
  • Leg
  • Kultur og etnicitet

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne med professionsfaglig erfaring. Du har legende, musiske og kreative kompetencer. Du har erfaring med kvalitative metoder. Det er et krav, at du har erfaring med undervisning og planlægning af undervisning, også gerne på engelsk. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til pædagogisk praksis og pædagoguddannelsens målgrupper.

Du har erfaring med teoretisk og metodisk solide udviklings- og forskningsprojekter i professionsfeltet. Du er teoretisk bredt funderet og har lyst til at arbejde med en "mixed methods"-tilgang. Du er god til både mundtligt og skriftligt at formidle projekter og resultater til praktikere og studerende samt i relevante forskningsmiljøer. Det er en fordel, hvis du har erfaring med fundraising og projektstyring.

Om stillingen

Som adjunkt/lektor med Ph.d. på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere i Odense og Svendborg.

Du vil få ansvaret for undervisning af de studerende, indgå i projektarbejde og være en aktiv medspiller i forhold til udvikling og forskning på Pædagoguddannelsen.

Du vil med knap 1/3 af tiden blive tilknyttet forskningsprogrammet Almendidaktik og Pædagogik i afdelingen for Anvendt Forskning i Pædagogik og Samfund, hvor du vil indgå i et dynamisk forskerteam. Vores aktuelle projekter spænder bredt og kan fokusere på leg, mad, krop, bevægelse, sundhed eller generelt på pædagogernes opgaver under foranderlige vilkår.

Ansættelse

Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019 eller hurtigst muligt derefter.

Dit primære ansættelsessted vil være i Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Du vil referere til uddannelseslederen på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervs-akademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Stillingen er omfattet af principperne om Ny Løn.

Kandidater uden Ph.d. er velkomne til at søge stillingen. Sker der ansættelse af en kandidat uden Ph.d., vil denne ikke blive tilknyttet forskningsafdelingen, og ansættelsen vil derfor ikke blive tilknyttet forskningsafdelingen.

Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb, jvf. bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervs-akademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor.

Flere oplysninger

Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62.

Samtaler

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 20. juni 2019.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning sammen med CV, relevante eksamensbeviser samt publikationsliste via www.ucl.dk/job senest den 14. juni 2019.

 

 

Adjunkt lektor med Ph.d. til Pædagoguddannelsens Skole og Fritidsspecialisering med fast tilknytning til Afdeling for Anvendt Forskning i Pædagogik og Samfund. Vi søger pr. 1. august 2019 en adjunkt lektor med Ph.d. til fast stilling i uddannelsens Skole og Fritidsspecialisering. Stillingen indeholder både undervisning og forskning. Vi lægger vægt på, at den rette kandidat kan tilrettelægge spændende undervisning og studieaktiviteter på et højt fagligt niveau, kan skabe motivation og engagement hos de studerende og er i stand til at arbejde på tværs af organisationen. Den pågældende forventes derudover i samarbejde med kolleger at udvikle, gennemføre og formidle uddannelsesrelevante udviklings- og forskningsprojekter af høj kvalitet. Vores nye kollega skal med afsæt i ovenstående kunne undervise og vejlede i: SprogLegKultur og etnicitet Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne med professionsfaglig erfaring. Du har legende, musiske og kreative kompetencer. Du har erfaring med kvalitative metoder. Det er et krav, at du har erfaring med undervisning og planlægning af undervisning, også gerne på engelsk. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til pædagogisk praksis og pædagoguddannelsens målgrupper. Du har erfaring med teoretisk og metodisk solide udviklings- og forskningsprojekter i professionsfeltet. Du er teoretisk bredt funderet og har lyst til at arbejde med en mixed methods -tilgang. Du er god til både mundtligt og skriftligt at formidle projekter og resultater til praktikere og studerende samt i relevante forskningsmiljøer. Det er en fordel, hvis du har erfaring med fundraising og projektstyring. Om stillingen Som adjunkt lektor med Ph.d. på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere i Odense og Svendborg. Du vil få ansvaret for undervisning af de studerende, indgå i projektarbejde og være en aktiv medspiller i forhold til udvikling og forskning på Pædagoguddannelsen. Du vil med knap 1 3 af tiden blive tilknyttet forskningsprogrammet Almendidaktik og Pædagogik i afdelingen for Anvendt Forskning i Pædagogik og Samfund, hvor du vil indgå i et dynamisk forskerteam. Vores aktuelle projekter spænder bredt og kan fokusere på leg, mad, krop, bevægelse, sundhed eller generelt på pædagogernes opgaver under foranderlige vilkår. Ansættelse Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019 eller hurtigst muligt derefter. Dit primære ansættelsessted vil være i Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Du vil referere til uddannelseslederen på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervs-akademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Stillingen er omfattet af principperne om Ny Løn. Kandidater uden Ph.d. er velkomne til at søge stillingen. Sker der ansættelse af en kandidat uden Ph.d., vil denne ikke blive tilknyttet forskningsafdelingen, og ansættelsen vil derfor ikke blive tilknyttet forskningsafdelingen. Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb, jvf. bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervs-akademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor. Flere oplysninger Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62. Samtaler Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 20. juni 2019. Ansøgningsfrist Send din ansøgning sammen med CV, relevante eksamensbeviser samt publikationsliste via www.ucl.dk job senest den 14. juni 2019.11jobnet01e062b6100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-05T00:00:000000https://app.jobmatchprofile.com/q2gwmy/ucl-erhvervsakademi-og-professionshojskole/a5x7qy/adjunkt-professionshojskole0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3505556UCL Niels Bohrs Allé11Niels Bohrs Allé 15230Odense MDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent742933JobNet4972189497218910010-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=01e062b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=01e062b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=01e062b6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=01e062b6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale231005Lektor9Undervisning og pædagogik361422065Agnetenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330023889Adjunkt/lektor med koordineringsansvarRobot UCL Ledelse og Organisation er en del af området Kompetence- og Organisationsudvikling i UCL. Vi udbyder lederuddannelserne Diplom i Ledelse og Akademiuddannelsen i Ledelse, hvilket giver os tæt kontakt til mange ledere og virksomheder, særligt på Fyn og i Trekantområdet. Vi har også uddannelser inden for HR og administration. Vi oplever vækst på vore lederuddannelser den udvikling har vi ambitioner om at fortsætte på både vore uddannelser og konsulentaktiviteter. Vi søger en medarbejder med stor faglighed inden for ledelse og HR, som vil indgå i underviserteamet samt varetage det faglige og koordinerende opgaver inden for udvikling, markedsføring og drift af vore udbud inden for AU Ledelse og HR. Vi arbejder med en bred portefølje af opgave- og kundetyper inden for lederuddannelse og ledelsesudvikling, så solid undervisningserfaring, kendskab til vore uddannelser og god markedsforståelse er en fordel. Dine opgaver Du får til opgave sammen med vort dygtige underviserteam at drifte og videreudvikle vores uddannelsesudbud inden for AU Ledelse og HR, lige som du selv vil indgå i underviserteamet. Du skal i nær dialog med vore studerende og kunder sørge for, at vi har det helt rette fagudbud, og i tæt samarbejde med afdelingschef, underviserteam og studieadministrationen sikre en optimal planlægning af gennemførelsen af vore aktiviteter på uddannelsen. Du vil være vores ankerperson ift vort kvalitetsarbejde på uddannelsen, vores udbudsstyring, bemanding af modulerne og ikke mindst løbende dialog og vejledning af vore studerende. Du skal også bidrage stærkt til udvikling af både faglighed, indhold og didaktik på uddannelserne herunder, herunder et øget fokus på digitale læringsformer. Du vil mindst 50 af tiden beskæftige dig med undervisningsrelaterede opgaver. Vi arbejder i afdelingen på en nær kobling mellem vore undervisnings- og konsulentaktiviteter, og du vil indgå i nære samarbejder med både afdelingens og områdets konsulenter. Din profil Du har Gode koordinerings- og samarbejdsevner kombineret med administrativ flairGode faglige kompetencer inden for ledelses- og HR-områdetKendskab til AU i Ledelse og HRStor undervisnings- og eventuelt konsulenterfaring inden for ledelses- HR-områdetPersontræk som målorienteret, proaktiv og kvalitetsbevidstLyst til både at undervise og koordinereEn master- kandidatuddannelse Vi tilbyder Du bliver del af en ny organisation med kompetente kolleger, en stærk forankring i uddannelsessektoren og tætte samarbejder med vigtige aktører i såvel offentlige som private erhverv. Vi har en stærk digitaliseringsdagsorden, og det vil være en fordel, hvis du kan bidrage til at realisere denne. Vi er nyligt fusionerende og er dermed i en stor forandringsproces, som rummer muligheder, som er større, end vi kender endnu. I afdelingen for Ledelse og Organisation i UCL arbejder fast 14 konsulenter uddannelsesfaglige medarbejdere samt en række timelærere og samarbejdspartnere. Afdelingen er en ud af fire afdelinger i området for Kompetence- og Organisationsudvikling. Arbejdssted Det primære arbejdssted vil være Seebladsgade 1 i Odense. Arbejdsstedet kan dog variere, da opgaver kan gennemføres på UCLs øvrige matrikler i Odense og Vejle. Løn og ansættelsesforhold Der er tale om en fuldtidsstilling som adjunkt med min. 50 undervisningsrelaterede opgaver og max. 50 koordinerende opgaver. Arbejdstiden er gennemsnitligt 37 timer. Ansættelse sker med ansættelse pr. 1. august 2019.Løn og ansættelsesvilkår aftales ifm ansættelsen og vil ske med afsæt i vilkår for adjunkt- og lektorstillinger i organisationen. Vil du vide mere Du er velkommen til at kontakte afdelingschef Kuno Johansen på mobil 23432726 eller på mail kujo@ucl.dk. Du kan også læse mere på www.ucl.dk. Ansøgningsfrist Send din ansøgning senest torsdag den 6.juni 2019 via www.ucl.dk job. Ansættelsessamtaler forventes gennemført den 17.juni og 24.juni 2019 eller efter aftale. Om organisationen 1. august fusionerede Erhvervsakademiet Lillebælt og University College Lillebælt til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Den ny institution udbyder 41 erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt en lang række efteruddannelser på akademi- og diplomniveau. UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har omkring 11.000 fuldtidsstuderende og 1.000 medarbejdere. Vi har adresser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling.

UCL Ledelse og Organisation er en del af området Kompetence- og Organisationsudvikling i UCL. Vi udbyder lederuddannelserne Diplom i Ledelse og Akademiuddannelsen i Ledelse, hvilket giver os tæt kontakt til mange ledere og virksomheder, særligt på Fyn og i Trekantområdet. Vi har også uddannelser inden for HR og administration.

Vi oplever vækst på vore lederuddannelser; den udvikling har vi ambitioner om at fortsætte på både vore uddannelser og konsulentaktiviteter. Vi søger en medarbejder med stor faglighed inden for ledelse og HR, som vil indgå i underviserteamet samt varetage det faglige og koordinerende opgaver inden for udvikling, markedsføring og drift af vore udbud inden for AU Ledelse og HR.

Vi arbejder med en bred portefølje af opgave- og kundetyper inden for lederuddannelse og ledelsesudvikling, så solid undervisningserfaring, kendskab til vore uddannelser og god markedsforståelse er en fordel.

Dine opgaver

Du får til opgave sammen med vort dygtige underviserteam at drifte og videreudvikle vores uddannelsesudbud inden for AU Ledelse og HR, lige som du selv vil indgå i underviserteamet. Du skal i nær dialog med vore studerende og kunder sørge for, at vi har det helt rette fagudbud, og i tæt samarbejde med afdelingschef, underviserteam og studieadministrationen sikre en optimal planlægning af gennemførelsen af vore aktiviteter på uddannelsen.

Du vil være vores ankerperson ift vort kvalitetsarbejde på uddannelsen, vores udbudsstyring, bemanding af modulerne og ikke mindst løbende dialog og vejledning af vore studerende. Du skal også bidrage stærkt til udvikling af både faglighed, indhold og didaktik på uddannelserne herunder, herunder et øget fokus på digitale læringsformer. Du vil mindst 50% af tiden beskæftige dig med undervisningsrelaterede opgaver.

Vi arbejder i afdelingen på en nær kobling mellem vore undervisnings- og konsulentaktiviteter, og du vil indgå i nære samarbejder med både afdelingens og områdets konsulenter.

Din profil

Du har

  • Gode koordinerings- og samarbejdsevner kombineret med administrativ flair
  • Gode faglige kompetencer inden for ledelses- og HR-området
  • Kendskab til AU i Ledelse og HR
  • Stor undervisnings- og eventuelt konsulenterfaring inden for ledelses- HR-området
  • Persontræk som målorienteret, proaktiv og kvalitetsbevidst
  • Lyst til både at undervise og koordinere
  • En master-/kandidatuddannelse

Vi tilbyder

Du bliver del af en ny organisation med kompetente kolleger, en stærk forankring i uddannelsessektoren og tætte samarbejder med vigtige aktører i såvel offentlige som private erhverv. Vi har en stærk digitaliseringsdagsorden, og det vil være en fordel, hvis du kan bidrage til at realisere denne. Vi er nyligt fusionerende og er dermed i en stor forandringsproces, som rummer muligheder, som er større, end vi kender endnu.

I afdelingen for Ledelse og Organisation i UCL arbejder fast 14 konsulenter/uddannelsesfaglige medarbejdere samt en række timelærere og samarbejdspartnere. Afdelingen er en ud af fire afdelinger i området for Kompetence- og Organisationsudvikling.

Arbejdssted

Det primære arbejdssted vil være Seebladsgade 1 i Odense. Arbejdsstedet kan dog variere, da opgaver kan gennemføres på UCLs øvrige matrikler i Odense og Vejle.

Løn og ansættelsesforhold

Der er tale om en fuldtidsstilling som adjunkt med min. 50% undervisningsrelaterede opgaver og max. 50% koordinerende opgaver.

Arbejdstiden er gennemsnitligt 37 timer.

Ansættelse sker med ansættelse pr. 1. august 2019.Løn og ansættelsesvilkår aftales ifm ansættelsen og vil ske med afsæt i vilkår for adjunkt- og lektorstillinger i organisationen.

Vil du vide mere

Du er velkommen til at kontakte afdelingschef Kuno Johansen på mobil 23432726 eller på mail kujo@ucl.dk. 

Du kan også læse mere på www.ucl.dk.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning senest torsdag den 6.juni 2019 via www.ucl.dk/job.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført den 17.juni og 24.juni 2019 eller efter aftale.

 

Om organisationen

1. august fusionerede Erhvervsakademiet Lillebælt og University College Lillebælt til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Den ny institution udbyder 41 erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt en lang række efteruddannelser på akademi- og diplomniveau. UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har omkring 11.000 fuldtidsstuderende og 1.000 medarbejdere. Vi har adresser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling.

 

 

UCL SeebladsgadeOdense C2019-05-14T00:00:002019-06-06T00:00:00
330028745Adjunkter/LektorerRobot UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole søger adjunkter lektorer inden for området Digital Transformation, Digitalisering og Industri 4.0 UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har en ambition om at opbygge en stærkere kapacitet på digitaliseringsområdet, så vi kan understøtte det stærkt voksende behov for digital omstilling og transformation i virksomheder og institutioner. Vores fokus er Industri - automation og robotterTurisme, kultur og eventByggeriDigital forretningsudviklinge-handelDigital markedsføring Vi opbygger et dynamisk forsknings-, udviklings- og læringsmiljø, hvor vi omsætter viden og teknologier i værdiskabende løsninger for virksomheder og institutioner. Vi prioriterer at skabe stærke læringsmiljøer, hvor de studerende til gavn for deres kompetenceudvikling er i tæt samspil med virksomhederne, og hvor vi samtidig indfrier virksomheders og branchers behov for vækst og udvikling. Men vi har brug for at skabe et stærkere videnmiljø for at indfri vores ambition. Vi søger derfor en række specialister, der kan hjælpe os med den ambition, så vi kan understøtte udvikling af produktivitet, nye produkter, forretningskoncepter og services i små og mellemstore virksomheder. Om jobbet Stillingerne er adjunkt- eller lektorstillinger og det betyder, at du kommer til at Undervise vores fuldtidsstuderende Studiemiljøet på UCL er præget af en lang række praktiske projekter, der gennemføres i tæt samarbejde med virksomheder og andre videninstitutioner. Vi sætter en ære i, at vores studerende meget tidligt i deres studie bliver en del af autentiske digitale udviklingsprojekter, som har betydning for vores samarbejds-partnere. Undervisningen er en dynamisk blanding af virksomhedskontakt, projektarbejde med studerende og kollegaer samt teoretisk metodisk dialog og indføring. Undervise på vores efter- og videreuddannelse Et stadig voksende udviklingsområde er vores efteruddannelsesområde. Det handler typisk om virksomheder, der har set potentiale i at automatisere eller optimere digitalt - og derfor har brug for et kompetenceløft. Også her er opgaven at indgå projektrelateret i virksomhedens udviklingsambitioner. Deltage i forsknings- og udviklingsaktiviteter Det er vigtigt for os, at uddannelserne er i stadig udvikling. Derfor vil en del af dine aktiviteter og opgaver være at deltage i forsknings- og udviklingsaktiviteter, der kan sikre at uddannelsernes digitale grundlag er attraktivt for vores studerende og vores samarbejdspartnere. Du kommer til at arbejde sammen med studerende og øvrige adjunkter lektorer i projektudvikling og gennemførelse sammen med eksterne partnere - virksomheder og institutioner. Du vil blive tilknyttet en eller flere af vores uddannelser inden for Business eller Teknologi og Byggeri-området Profiler Da der er tale om en betydelig kapacitetsopbygning søger vi en række forskellige profiler. Det kan eksempelvis være, at du har arbejdet som projektleder, konsulent eller udvikler med omstillingsprocesser, hvor digitalisering har været omdrejningspunkt for forretningsudvikling. Du har erfaring med at analysere, koordinere eller lede forretningsenheder, deres digitale modenhed og potentialer, og du har fantasi og udsyn til at omsætte potentialer til handlinger. Du har et klart blik for økonomiske-, kompetence- og organisatoriske implikationer af digitalisering og en praktisk, metodisk og teoretisk ballast, der gør dig i stand til at undervise i, rådgive og facilitere digital omstilling inden for en eller flere brancher og professioner. Du taler flydende digitalisering eller Industri 4.0 - med en tydelig fornemmelse for, hvem du taler med. Eller Du har stærke faglige kompetencer indenfor teknologier som f.eks. SensorerAdditiv manufacturingCloudløsningerRobotteknologi og automatiseringStore data, Artificial Intelligence og machinelearning For alle profiler gælder, at du skal have en relevant kandidat-, master- eller PhD-uddannelse og at du har en dokumenteret relevant erhvervserfaring med omstillingsprocesser baseret på digitalisering Industri 4.0-teknologier. Personlige kompetencer Jobbet er alsidigt med en hverdag, der til tider kan virke kaotisk - og som udgangspunkt er det vigtigt, at du kan lide det. Det betyder, at du har lyst til at undervise og udviklekan lide at arbejde med mange - og forskellige menneskerkan lide at have kontakt med virksomhederkan skabe relationer på tværs af virksomheder, studerende og kollegaerkunne formidle både mundtligt og skriftligt både på dansk og engelskkunne engagere dig nysgerrigt i mange forskellige digitale domænervære service- og kundeorienteret Ansættelse Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019. Dine primære ansættelsessteder vil være Odense og Vejle, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst med relevant faglig organisation samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb jvf. Bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Er du lektorbedømt i henhold til Erhvervsakademiernes og Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor. Flere oplysninger Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingerne, kan du kontakte direktør Asger Rabølle Nielsen tlf.: 20786821, vicedirektør Mette Greisen tlf.: 40536675 eller vicedirektør Leif Bojesen tlf.: 28870336. Samtaler Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 20. og 21. juni 2019. Ansøgningsfrist Send din ansøgning med relevante bilag senest den 11. juni 2019 via www.ucl.dk job

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole søger adjunkter/lektorer inden for området Digital Transformation, Digitalisering og Industri 4.0

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har en ambition om at opbygge en stærkere kapacitet på digitaliseringsområdet, så vi kan understøtte det stærkt voksende behov for digital omstilling og transformation i virksomheder og institutioner.

Vores fokus er

  • Industri - automation og robotter
  • Turisme, kultur og event
  • Byggeri
  • Digital forretningsudvikling
  • e-handel
  • Digital markedsføring

Vi opbygger et dynamisk forsknings-, udviklings- og læringsmiljø, hvor vi omsætter viden og teknologier i værdiskabende løsninger for virksomheder og institutioner. Vi prioriterer at skabe stærke læringsmiljøer, hvor de studerende til gavn for deres kompetenceudvikling er i tæt samspil med virksomhederne, og hvor vi samtidig indfrier virksomheders og branchers behov for vækst og udvikling. Men vi har brug for at skabe et stærkere videnmiljø for at indfri vores ambition.

Vi søger derfor en række specialister, der kan hjælpe os med den ambition, så vi kan understøtte udvikling af produktivitet, nye produkter, forretningskoncepter og services i små og mellemstore virksomheder.

Om jobbet

Stillingerne er adjunkt-/eller lektorstillinger og det betyder, at du kommer til at

Undervise vores fuldtidsstuderende

Studiemiljøet på UCL er præget af en lang række praktiske projekter, der gennemføres i tæt samarbejde med virksomheder og andre videninstitutioner. Vi sætter en ære i, at vores studerende meget tidligt i deres studie bliver en del af autentiske digitale udviklingsprojekter, som har betydning for vores samarbejds-partnere. Undervisningen er en dynamisk blanding af virksomhedskontakt, projektarbejde med studerende og kollegaer samt teoretisk/metodisk dialog og indføring.

Undervise på vores efter- og videreuddannelse

Et stadig voksende udviklingsområde er vores efteruddannelsesområde. Det handler typisk om virksomheder, der har set potentiale i at automatisere eller optimere digitalt - og derfor har brug for et kompetenceløft. Også her er opgaven at indgå projektrelateret i virksomhedens udviklingsambitioner.

Deltage i forsknings- og udviklingsaktiviteter

Det er vigtigt for os, at uddannelserne er i stadig udvikling. Derfor vil en del af dine aktiviteter og opgaver være at deltage i forsknings- og udviklingsaktiviteter, der kan sikre at uddannelsernes digitale grundlag er attraktivt for vores studerende og vores samarbejdspartnere.

Du kommer til at arbejde sammen med studerende og øvrige adjunkter/lektorer i projektudvikling og gennemførelse sammen med eksterne partnere - virksomheder og institutioner. Du vil blive tilknyttet en eller flere af vores uddannelser inden for Business eller Teknologi og Byggeri-området

Profiler

Da der er tale om en betydelig kapacitetsopbygning søger vi en række forskellige profiler. Det kan eksempelvis være, at du har arbejdet som projektleder, konsulent eller udvikler med omstillingsprocesser, hvor digitalisering har været omdrejningspunkt for forretningsudvikling.

Du har erfaring med at analysere, koordinere eller lede forretningsenheder, deres digitale modenhed og potentialer, og du har fantasi og udsyn til at omsætte potentialer til handlinger.

Du har et klart blik for økonomiske-, kompetence- og organisatoriske implikationer af digitalisering og en praktisk, metodisk og teoretisk ballast, der gør dig i stand til at undervise i, rådgive og facilitere digital omstilling inden for en eller flere brancher og professioner.

Du "taler flydende" digitalisering eller Industri 4.0 - med en tydelig fornemmelse for, hvem du taler med.

Eller

Du har stærke faglige kompetencer indenfor teknologier som f.eks.

  • Sensorer
  • Additiv manufacturing
  • Cloudløsninger
  • Robotteknologi og automatisering
  • Store data, Artificial Intelligence og machinelearning

For alle profiler gælder, at du skal have en relevant kandidat-, master- eller PhD-uddannelse og at du har en dokumenteret relevant erhvervserfaring med omstillingsprocesser baseret på digitalisering/Industri 4.0-teknologier.

Personlige kompetencer 

Jobbet er alsidigt med en hverdag, der til tider kan virke kaotisk - og som udgangspunkt er det vigtigt, at du kan lide det. Det betyder, at du

  • har lyst til at undervise og udvikle
  • kan lide at arbejde med mange - og forskellige mennesker
  • kan lide at have kontakt med virksomheder
  • kan skabe relationer på tværs af virksomheder, studerende og kollegaer
  • kunne formidle både mundtligt og skriftligt både på dansk og engelsk
  • kunne engagere dig nysgerrigt i mange forskellige digitale domæner
  • være service- og kundeorienteret

Ansættelse

Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019. Dine primære ansættelsessteder vil være Odense og Vejle, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst med relevant faglig organisation samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb jvf. Bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Er du lektorbedømt i henhold til Erhvervsakademiernes og Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor.

Flere oplysninger

Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingerne, kan du kontakte direktør Asger Rabølle Nielsen tlf.: 20786821,  vicedirektør Mette Greisen tlf.: 40536675 eller vicedirektør Leif Bojesen tlf.: 28870336.

Samtaler

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 20. og 21. juni 2019. 

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning med relevante bilag senest den 11. juni 2019 via www.ucl.dk/job

 

UCL Niels Bohrs AlléOdense M2019-05-21T00:00:002019-06-11T00:00:00
330024071Ambulance Syd søger 2 erfarne og fagligt dygtige undervisereBasic Motiveres du af at arbejde med uddannelsesprocesser og af at skabe undervisning, som både motiverer og fremmer andres virke? Og trives du i et dynamisk miljø, hvor du har rig mulighed for at sætte dit fingeraftryk på uddannelsesområdet? Så kan det være dig, som skal være med til forme og udvikle undervisning i Ambulance Syd de kommende år. Med et fokus på netop at udvikle og skabe en stærkere uddannelsesstyrke har vi i Ambulance Syd valgt at opnormere vores uddannelsesafdeling og søger derfor to undervisere. Om stillingen Du træder ind i en stilling, hvor der er et tæt samarbejde med 5 andre undervisere og én uddannelseskoordinator, som alle refererer til afdelingslederen for Kvalitet & Uddannelse. Du har arbejdssted med udgang fra vores kontor på Lille Tornbjerg Vej i Odense. Den primære opgave er undervisning, hvor du almindeligvis underviser ambulancefagligt personale i forbindelse med introduktionskurser og vedligeholdende uddannelse. Derudover består dine opgaver bl.a. i at koordinere, samt udvikle og udarbejde undervisningsmateriale. Sammen med dine nære kolleger får du ansvar for at sikre undervisning og uddannelse af høj kvalitet. En placering tæt sammen med andre underviserkolleger giver ligeledes rig mulighed for faglig sparring. Stillingen giver mulighed for både faglig og personlig udvikling, som du også selv kan være med til at præge. Hvis du har en ambulancefaglig baggrund, er der tale om en fuldtidsstilling, hvor stillingen vil blive delt mellem undervisning og vagter i den operative tjeneste svarende til ca. 20-25 døgnvagter pr. år udover kørselspraktikforløb. Kommer du med en anden baggrund end ambulancefaglig, tilbyder vi en stilling alene som underviser på 30 timer. Om dig Du har en sundhedsfaglig uddannelse. Du har muligvis præhospital erfaring som ambulanceredder. Vi forventer, at du er en erfaren underviser. Gerne med erfaring fra både undervisning af lægfolk og sundhedsprofessionelle. Det kan være du også er uddannet førstehjælpsinstruktør. Du formår at skabe et lærende og motiverende undervisningsmiljø med fokus på eleven kursistens læring og udvikling. Dine pædagogiske kvalifikationer, kunne være almen voksenpædagogisk grunduddannelse, læreruddannelse, voksenunderviser eller tilsvarende. Du har kendskab til feedback i forbindelse med undervisning og eventuelt simulationstræning. Det vægtes positivt, såfremt du er uddannet facilitator. Du trives med både administrative- og undervisningsopgaver og finder glæde ved at udvikle aktiviteter og materialer til brug i vores undervisningsforløb. Stillingen rummer stor bredde og handlefrihed og derfor krav om selvstændighed. Det er et krav, at du har en meget detaljeorienteret og struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver, samt forstår vigtigheden af teamwork og gensidig fleksibilitet. Du skal være indstillet på at undervise både lægfolk og fagprofessionelle indenfor det præhospitale område. Der kan i et mindre omfang forekomme weekend- og aftenundervisning. Du kommunikerer godt både i skrift og tale på både dansk og engelsk. Du er tillidsvækkende, arbejdsom og kan skabe positive personlige relationer. Du er erfaren bruger af MS Office. Du skal generelt have gode evner indenfor IT, idet at der arbejdes med flere IT-systemer, inklusiv e-læringssystem. Det vægtes positivt, hvis du har erfaring med udarbejdelse af video- og e-learningsmateriale. Vi tilbyder Du tilbydes et spændende og udfordrende job inden for uddannelsesområdet. Du bliver en del af et velfungerende team, som har et tæt samarbejde med mange afdelinger i Ambulance Syd, samt flere eksterne samarbejdspartnere. Du vil få mulighed for selv at præge din dagligdag og være med til at udvikle jobbet. Løn jf. overenskomsten mellem Danske Regioner og det respektive fagforbund, for ambulanceuddannede er dette FOA. Indplacering på grundlønstrin, samt tillæg afhængig af dit uddannelses- og erfaringsniveau. Ansøgning Du kan søge jobbet via nedenstående knap Søg jobbet . Ansøgningsfrist er 7. juni 2019. Ansættelsessamtaler finder forventelig sted i uge 24-25. Tiltrædelse pr. 1. august 2019. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os ved at sende en mail til vores afdelingsleder for Kvalitet og Uddannelse Daniel Wittrock dwittrock@ambulancesyd.dk eller en af vores undervisere på mail: uddannelse@ambulancesyd.dk. Om virksomheden Ambulance Syd er en del Region Syddanmark, som i august 2016 hjemtog opgaven for akut ambulancekørsel og liggende patienttransport. Se mere på vores hjemmeside: www.ambulancesyd.dk. Vi har hovedkontor i Odense, og derudover er vi placeret på 37 stationer som er fordelt i delområderne Fyn, Sønderjylland og Sydvestjylland. Vi har ca. 700 fuldtidsansatte fordelt på ca. 600 ambulancereddere og -elever, ca. 60 sygetransportreddere og ca. 40 medarbejdere i administrationen.
Motiveres du af at arbejde med uddannelsesprocesser og af at skabe undervisning, som både motiverer og fremmer andres virke? Og trives du i et dynamisk miljø, hvor du har rig mulighed for at sætte dit fingeraftryk på uddannelsesområdet? Så kan det være dig, som skal være med til forme og udvikle undervisning i Ambulance Syd de kommende år.  
 
Med et fokus på netop at udvikle og skabe en stærkere uddannelsesstyrke har vi i Ambulance Syd valgt at opnormere vores uddannelsesafdeling og søger derfor to undervisere.   
 
Om stillingen 
Du træder ind i en stilling, hvor der er et tæt samarbejde med 5 andre undervisere og én uddannelseskoordinator, som alle refererer til afdelingslederen for Kvalitet & Uddannelse. Du har arbejdssted med udgang fra vores kontor på Lille Tornbjerg Vej i Odense. 
Den primære opgave er undervisning, hvor du almindeligvis underviser ambulancefagligt personale i forbindelse med introduktionskurser og vedligeholdende uddannelse. Derudover består dine opgaver bl.a. i at koordinere, samt udvikle og udarbejde undervisningsmateriale. Sammen med dine nære kolleger får du ansvar for at sikre undervisning og uddannelse af høj kvalitet. En placering tæt sammen med andre underviserkolleger giver ligeledes rig mulighed for faglig sparring.  
Stillingen giver mulighed for både faglig og personlig udvikling, som du også selv kan være med til at præge.  
Hvis du har en ambulancefaglig baggrund, er der tale om en fuldtidsstilling, hvor stillingen vil blive delt mellem undervisning og vagter i den operative tjeneste svarende til ca. 20-25 døgnvagter pr. år udover kørselspraktikforløb. Kommer du med en anden baggrund end ambulancefaglig, tilbyder vi en stilling alene som underviser på 30 timer. 
 
Om dig 
  • Du har en sundhedsfaglig uddannelse. Du har muligvis præhospital erfaring som ambulanceredder.  
  • Vi forventer, at du er en erfaren underviser. Gerne med erfaring fra både undervisning af lægfolk og sundhedsprofessionelle. Det kan være du også er uddannet førstehjælpsinstruktør. 
  • Du formår at skabe et lærende og motiverende undervisningsmiljø med fokus på eleven/kursistens læring og udvikling. 
  • Dine pædagogiske kvalifikationer, kunne være almen voksenpædagogisk grunduddannelse, læreruddannelse, voksenunderviser eller tilsvarende. 
  • Du har kendskab til feedback i forbindelse med undervisning og eventuelt simulationstræning. Det vægtes positivt, såfremt du er uddannet facilitator. 
  • Du trives med både administrative- og undervisningsopgaver og finder glæde ved at udvikle aktiviteter og materialer til brug i vores undervisningsforløb. 
  • Stillingen rummer stor bredde og handlefrihed og derfor krav om selvstændighed. Det er et krav, at du har en meget detaljeorienteret og struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver, samt forstår vigtigheden af teamwork og gensidig fleksibilitet.  
  • Du skal være indstillet på at undervise både lægfolk og fagprofessionelle indenfor det præhospitale område. Der kan i et mindre omfang forekomme weekend- og aftenundervisning.  
  • Du kommunikerer godt både i skrift og tale på både dansk og engelsk.  Du er tillidsvækkende, arbejdsom og kan skabe positive personlige relationer.  
  • Du er erfaren bruger af MS Office. Du skal generelt have gode evner indenfor IT, idet at der arbejdes med flere IT-systemer, inklusiv e-læringssystem.  
  • Det vægtes positivt, hvis du har erfaring med udarbejdelse af video- og e-learningsmateriale. 
Vi tilbyder 
Du tilbydes et spændende og udfordrende job inden for uddannelsesområdet. Du bliver en del af et velfungerende team, som har et tæt samarbejde med mange afdelinger i Ambulance Syd, samt flere eksterne samarbejdspartnere. Du vil få mulighed for selv at præge din dagligdag og være med til at udvikle jobbet.  
Løn jf. overenskomsten mellem Danske Regioner og det respektive fagforbund, for ambulanceuddannede er dette FOA. Indplacering på grundlønstrin, samt tillæg afhængig af dit uddannelses- og erfaringsniveau. 
 
Ansøgning 
Du kan søge jobbet via nedenstående knap "Søg jobbet". Ansøgningsfrist er 7. juni 2019. Ansættelsessamtaler finder forventelig sted i uge 24-25. Tiltrædelse pr. 1. august 2019. 
 
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os ved at sende en mail til vores afdelingsleder for Kvalitet og Uddannelse Daniel Wittrock dwittrock@ambulancesyd.dk eller en af vores undervisere på mail: uddannelse@ambulancesyd.dk. 
 
Om virksomheden 
Ambulance Syd er en del Region Syddanmark, som i august 2016 hjemtog opgaven for akut ambulancekørsel og liggende patienttransport. Se mere på vores hjemmeside: www.ambulancesyd.dk.  
Vi har hovedkontor i Odense, og derudover er vi placeret på 37 stationer som er fordelt i delområderne Fyn, Sønderjylland og Sydvestjylland. Vi har ca. 700 fuldtidsansatte fordelt på ca. 600 ambulancereddere og -elever, ca. 60 sygetransportreddere og ca. 40 medarbejdere i administrationen. 
ORS/Small/2cf1aa27_logo.pngAmbulance SydOdense SØ2019-05-14T15:00:52.9072019-06-07T00:00:00
330020109Instruktorer til Metode 1 - Videnskabsteori og samfundsvidenskabelig metodeRobot Institut for Statskundskab søger et antal instruktorer til varetagelse af holdundervisning i efteråret 2019 ved Studienævn for Statskundskab, Journalistik, Sociologi og Europæiske studier. Det drejer sig om faget: Metode 1 Hvert øvelseshold omfatter 20-22 konfrontationstimer i efterårssemestret samt forberedelse. Derudover vil instruktorer skulle varetage undervisningsassistance, vejledning og eller feedback, seminardage samt mødes og koordinere med underviser og fagets andre instruktorer. I alt 101-106 timer pr. øvelseshold. Vær opmærksom på, at for instruktorer, der underviser mere end ét øvelseshold i samme fag, vil timetallet for yderligere hold være lavere. Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til Camilla Bjarnøe Jensen camillabj@journalism.sdu.dk. Ansøger bedes oplyse om han hun har har haft andre deltidsansættelser på SDU. Ansættelsesperioden for en instruktor vil være 1, 2 eller 3 år. Dette kan man få oplyst ved henvendelse på instituttet. Der gøres opmærksom på, at der ikke er noget krav om, at den ansatte har timer hvert semester i ansættelsesperioden. Instruktorer aflønnes i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Studenterundervisernes Landsforbund. Instruktorstillinger kan kun søges af studerende (der skal vedlægges en eksamensudskrift). Ansøgere skal vedlægge et CV, der blandt andet oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer. Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Institut for Statskundskab søger et antal instruktorer til varetagelse af holdundervisning i efteråret 2019 ved Studienævn for Statskundskab, Journalistik, Sociologi og Europæiske studier. Det drejer sig om faget:

Metode 1

Hvert øvelseshold omfatter 20-22 konfrontationstimer i efterårssemestret samt forberedelse. Derudover vil instruktorer skulle varetage undervisningsassistance, vejledning og/eller feedback, seminardage samt mødes og koordinere med underviser og fagets andre instruktorer. I alt 101-106 timer pr. øvelseshold.

Vær opmærksom på, at for instruktorer, der underviser mere end ét øvelseshold i samme fag, vil timetallet for yderligere hold være lavere.

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til Camilla Bjarnøe Jensen camillabj@journalism.sdu.dk.

Ansøger bedes oplyse om han/hun har/har haft andre deltidsansættelser på SDU.

Ansættelsesperioden for en instruktor vil være 1, 2 eller 3 år. Dette kan man få oplyst ved henvendelse på instituttet.

Der gøres opmærksom på, at der ikke er noget krav om, at den ansatte har timer hvert semester i ansættelsesperioden.

Instruktorer aflønnes i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Studenterundervisernes Landsforbund.

Instruktorstillinger kan kun søges af studerende (der skal vedlægges en eksamensudskrift).

Ansøgere skal vedlægge et CV, der blandt andet oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online". Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-05-08T00:00:002019-06-17T00:00:00
330015786Ekstern lektor ved Institut for Marketing & ManagementRobot Ekstern lektor ved Institut for Marketing ManagementVed Institut for Marketing Management, Syddansk Universitet, er en eller flere stillinger som ekstern lektor ledige pr. 15. august 2019. Stillingerne indebærer varetagelse af undervisning og eller vejledning inden for et eller flere af emnerne: Strategisk ledelse, innovationsledelse, ledelsesmæssige perspektiver på digitalisering og big data samt projekt- og porteføljeledelse. Undervisningen foregår primært på bachelor- og kandidatuddannelsen, men kan også være på master og HD.Tjenestestedet vil være Odense.Undervisning, vejledning og eksamination skal ske i samarbejde med instituttets forskere. Der er tale om et begrænset antal timer pr. semester. Arbejdsopgaver og timetal aftales med instituttet forud for hvert semester. Der kan ikke garanteres undervisning i hvert semester. Stillingerne er tidsbegrænsede. Ansættelse sker normalt for tre år, evt. med mulighed for forlængelse. Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til lektor Anna Lund Jepsen på telefon 65 50 15 11 eller på mail alj@sam.sdu.dk. Yderligere oplysninger om ansættelsesvilkår, kontrakt og administrative spørgsmål kan fås ved henvendelse til sekretær Jette Risom på telefon 65 50 91 26 eller mail jtbr@sdu.dk.Kvalifikationskrav:Ansættelse som ekstern lektor forudsætter at vedkommende har kvalifikationer på kandidatniveau samt yderligere kvalifikationer på højt niveau. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget. Det bedes fremgå af ansøgningen, hvilke emner der søges på.Stillingen skal søges via SDU Job - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger.Ansøger bedes oplyse om han hun har har haft andre deltidsansættelser på SDU.Ansættelsesperioden for en Ekstern Lektor vil normalt være 3 år. Denne periode kan dog afviges i særlige tilfælde. Kontakt instituttet for nærmere oplysning herom.Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.Frigørelsesattest udstedes.Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer.Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Ekstern lektor ved Institut for Marketing & Management

Ved Institut for Marketing & Management, Syddansk Universitet, er en eller flere stillinger som ekstern lektor ledige pr. 15. august 2019.

Stillingerne indebærer varetagelse af undervisning og/eller vejledning inden for et eller flere af emnerne: Strategisk ledelse, innovationsledelse, ledelsesmæssige perspektiver på digitalisering og big data samt projekt- og porteføljeledelse.

Undervisningen foregår primært på bachelor- og kandidatuddannelsen, men kan også være på master og HD.

Tjenestestedet vil være Odense.

Undervisning, vejledning og eksamination skal ske i samarbejde med instituttets forskere. Der er tale om et begrænset antal timer pr. semester.

Arbejdsopgaver og timetal aftales med instituttet forud for hvert semester. Der kan ikke garanteres undervisning i hvert semester.

Stillingerne er tidsbegrænsede. Ansættelse sker normalt for tre år, evt. med mulighed for forlængelse.

Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til lektor Anna Lund Jepsen på telefon 65 50 15 11 eller på mail alj@sam.sdu.dk. 

Yderligere oplysninger om ansættelsesvilkår, kontrakt og administrative spørgsmål kan fås ved henvendelse til sekretær Jette Risom på telefon 65 50 91 26 eller mail jtbr@sdu.dk.

Kvalifikationskrav:
Ansættelse som ekstern lektor forudsætter at vedkommende har kvalifikationer på kandidatniveau samt yderligere kvalifikationer på højt niveau. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.

Det bedes fremgå af ansøgningen, hvilke emner der søges på.

Stillingen skal søges via SDU Job - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger.

Ansøger bedes oplyse om han/hun har/har haft andre deltidsansættelser på SDU.

Ansættelsesperioden for en Ekstern Lektor vil normalt være 3 år. Denne periode kan dog afviges i særlige tilfælde. Kontakt instituttet for nærmere oplysning herom.

Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.

Frigørelsesattest udstedes.

Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.

Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online". Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-05-02T00:00:002019-06-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Adjunkt/lektor med koordineringsansvar

UCL Seebladsgade

Odense C
UCL Ledelse og Organisation er en del af området Kompetence- og Organisationsudvikling i UCL. Vi udbyder lederuddannelserne Diplom i Ledelse og Akademiuddannelsen i Ledelse, hvilket giver os tæt kontakt til mange ledere og virksomheder, særligt på F...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:6. juni 2019

Adjunkter/Lektorer

UCL Niels Bohrs Allé

Odense M
UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole søger adjunkter lektorer inden for området Digital Transformation, Digitalisering og Industri 4.0 UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har en ambition om at opbygge en stærkere kapacitet på digitalise...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:11. juni 2019

Ambulance Syd søger 2 erfarne og fagligt dygtige undervisere

Ambulance Syd

Odense SØ
Motiveres du af at arbejde med uddannelsesprocesser og af at skabe undervisning, som både motiverer og fremmer andres virke? Og trives du i et dynamisk miljø, hvor du har rig mulighed for at sætte dit fingeraftryk på uddannelsesområdet? Så kan det v...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:7. juni 2019

Instruktorer til Metode 1 - Videnskabsteori og samfundsvidenskabelig metode

Syddansk Universitet

Odense M
Institut for Statskundskab søger et antal instruktorer til varetagelse af holdundervisning i efteråret 2019 ved Studienævn for Statskundskab, Journalistik, Sociologi og Europæiske studier. Det drejer sig om faget: Metode 1 Hvert øvelseshold omfatter...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:17. juni 2019

Ekstern lektor ved Institut for Marketing & Management

Syddansk Universitet

Odense M
Ekstern lektor ved Institut for Marketing ManagementVed Institut for Marketing Management, Syddansk Universitet, er en eller flere stillinger som ekstern lektor ledige pr. 15. august 2019. Stillingerne indebærer varetagelse af undervisning og eller ...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019