Adjunkt, professionshøjskole

Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg søger en adjunkt/lektor gerne med Ph.d. til fast stilling med undervisning i uddannelsens dagtilbudsspecialisering.

Vi søger en kollega, der har viden om og erfaring med:

  • Pædagogik i lyset af den styrkede læreplan
  • Pædagogisk psykologi
  • Natur og udeliv

Som adjunkt/lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere.

Arbejdet vil omfatte undervisning, vejledning og feedback til studerende samt deltagelse i faglige fora. Du vil skulle varetage opgaver i både Odense og Svendborg.

Vi forventer, at du

  • har relevante faglige kvalifikationer på kandidat- eller masterniveau
  • har erfaring i at undervise og vejlede
  • har indsigt i pædagog professionen
  • kan håndtere undervisning og andre opgaver i en kompleks uddannelsespraksis
  • har interesse for uddannelses- og undervisningsudvikling
  • kan samarbejde konstruktivt med både kolleger og studerende

Ansættelse

Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019. Dit primære ansættelsessted vil være Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb jvf. bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor.

Flere oplysninger

Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62.

Samtaler

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 24. juni 2019.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning via www.ucl.dk/job senest den 16. juni 2019.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330004284Phoenix-9f634f3812019-04-10T00:00:00Adjunkt, professionshøjskole

Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg søger en adjunkt/lektor gerne med Ph.d. til fast stilling med undervisning i uddannelsens dagtilbudsspecialisering.

Vi søger en kollega, der har viden om og erfaring med:

  • Pædagogik i lyset af den styrkede læreplan
  • Pædagogisk psykologi
  • Natur og udeliv

Som adjunkt/lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere.

Arbejdet vil omfatte undervisning, vejledning og feedback til studerende samt deltagelse i faglige fora. Du vil skulle varetage opgaver i både Odense og Svendborg.

Vi forventer, at du

  • har relevante faglige kvalifikationer på kandidat- eller masterniveau
  • har erfaring i at undervise og vejlede
  • har indsigt i pædagog professionen
  • kan håndtere undervisning og andre opgaver i en kompleks uddannelsespraksis
  • har interesse for uddannelses- og undervisningsudvikling
  • kan samarbejde konstruktivt med både kolleger og studerende

Ansættelse

Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019. Dit primære ansættelsessted vil være Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb jvf. bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor.

Flere oplysninger

Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62.

Samtaler

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 24. juni 2019.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning via www.ucl.dk/job senest den 16. juni 2019.

 

Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg søger en adjunkt lektor gerne med Ph.d. til fast stilling med undervisning i uddannelsens dagtilbudsspecialisering. Vi søger en kollega, der har viden om og erfaring med: Pædagogik i lyset af den styrkede læreplanPædagogisk psykologiNatur og udeliv Som adjunkt lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere. Arbejdet vil omfatte undervisning, vejledning og feedback til studerende samt deltagelse i faglige fora. Du vil skulle varetage opgaver i både Odense og Svendborg. Vi forventer, at du har relevante faglige kvalifikationer på kandidat- eller masterniveauhar erfaring i at undervise og vejledehar indsigt i pædagog professionenkan håndtere undervisning og andre opgaver i en kompleks uddannelsespraksishar interesse for uddannelses- og undervisningsudviklingkan samarbejde konstruktivt med både kolleger og studerende Ansættelse Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019. Dit primære ansættelsessted vil være Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb jvf. bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor. Flere oplysninger Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62. Samtaler Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 24. juni 2019. Ansøgningsfrist Send din ansøgning via www.ucl.dk job senest den 16. juni 2019.11star9f634f38100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-04T00:00:000000https://app.jobmatchprofile.com/q2gwmy/ucl-erhvervsakademi-og-professionshojskole/p7kdp3/adjunkt-professionshojskole0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3505560UCL Niels Bohrs Allé11Niels Bohrs Allé 15230Odense M24483262DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent742935JobNet4972076497207610010-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f634f38https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f634f38https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f634f38&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f634f38&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale332003Pædagog9Undervisning og pædagogik361422069Agnetejob@ucl.dkDKDanmarkDKDanmark330004281Adjunkt, professionshøjskoleRobot Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg søger en adjunkt lektor gerne med Ph.d. til en fast stilling med undervisning i uddannelsens specialisering Social- og specialpædagogik. Vores nye kollega skal have solid viden og erfaring indenfor området social og specialpædagogik gerne med en psykologisk baggrund samt indenfor socialpsykiatri og behandling. Som adjunkt lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere. Arbejdet vil omfatte undervisning, vejledning og feedback til studerende samt deltagelse i faglige fora. Du vil skulle varetage opgaver i både Odense og Svendborg. Vi forventer, at du: har relevante faglige kvalifikationer på Ph.d. kandidat- eller masterniveauhar erfaring i at undervise og vejledehar indsigt i pædagog-professionenkan håndtere undervisning og andre opgaver i en kompleks uddannelsespraksishar interesse for uddannelses- og undervisningsudviklingkan samarbejde konstruktivt med både kolleger og studerende Ansættelse Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019. Dine primære ansættelsessteder vil være Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor. Flere oplysninger Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62. Samtaler Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 18. juni 2019. Ansøgningsfrist Send din ansøgning via www.ucl.dk senest den 9. juni 2019.

Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg søger en adjunkt/lektor gerne med Ph.d. til en fast stilling med undervisning i uddannelsens specialisering Social- og specialpædagogik.

Vores nye kollega skal have solid viden og erfaring indenfor området social og specialpædagogik gerne med en psykologisk baggrund samt indenfor socialpsykiatri og behandling.

Som adjunkt/lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere.

Arbejdet vil omfatte undervisning, vejledning og feedback til studerende samt deltagelse i faglige fora. Du vil skulle varetage opgaver i både Odense og Svendborg.

Vi forventer, at du:

  • har relevante faglige kvalifikationer på Ph.d. kandidat- eller masterniveau
  • har erfaring i at undervise og vejlede
  • har indsigt i pædagog-professionen
  • kan håndtere undervisning og andre opgaver i en kompleks uddannelsespraksis
  • har interesse for uddannelses- og undervisningsudvikling
  • kan samarbejde konstruktivt med både kolleger og studerende

Ansættelse

Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019. Dine primære ansættelsessteder vil være Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor.

Flere oplysninger

Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62.

Samtaler

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 18. juni 2019.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning via www.ucl.dk senest den 9. juni 2019.

 

UCL Niels Bohrs AlléOdense M2019-04-10T00:00:002019-06-05T00:00:00
330003115Adjunkt, professionshøjskoleRobot Adjunkt lektor gerne med Ph.d. til Pædagoguddannelsens grundfaglighed i Odense og Svendborg Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg søger en adjunkt lektor til fast stilling med undervisning i uddannelsens grundfaglighed i andet semester. Vi søger en kollega, der har viden om og erfaring med: Grundlæggende pædagogikKommunikation, organisation og ledelse, herunder indsigt i politiske faktorerSocialt entreprenørskabLeg og læring i et samfundsmæssigt perspektivFacilitering af projektforløb Som adjunkt lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere. Arbejdet vil omfatte undervisning, vejledning og feedback til studerende samt deltagelse i faglige fora. Du vil skulle varetage opgaver i både Odense og Svendborg. Vi forventer, at du har relevante faglige kvalifikationer på kandidat- eller masterniveauhar erfaring i at undervise og vejledehar indsigt i pædagog-professionenkan håndtere undervisning og andre opgaver i en kompleks uddannelsespraksishar interesse for uddannelses- og undervisningsudviklingkan samarbejde konstruktivt med både kolleger og studerende Ansættelse Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019. Dine primære ansættelsessteder vil være Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb jvf. Bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor. Flere oplysninger Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62. Samtaler Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 12. juni 2019. Ansøgningsfrist Send din ansøgning via www.ucl.dk job senest den 2. juni 2019.

Adjunkt/lektor gerne med Ph.d. til Pædagoguddannelsens grundfaglighed i Odense og Svendborg

Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg søger en adjunkt/lektor til fast stilling med undervisning i uddannelsens grundfaglighed i andet semester.

Vi søger en kollega, der har viden om og erfaring med:

  • Grundlæggende pædagogik
  • Kommunikation, organisation og ledelse, herunder indsigt i politiske faktorer
  • Socialt entreprenørskab
  • Leg og læring i et samfundsmæssigt perspektiv
  • Facilitering af projektforløb

Som adjunkt/lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere.

Arbejdet vil omfatte undervisning, vejledning og feedback til studerende samt deltagelse i faglige fora. Du vil skulle varetage opgaver i både Odense og Svendborg.

Vi forventer, at du

  • har relevante faglige kvalifikationer på kandidat- eller masterniveau
  • har erfaring i at undervise og vejlede
  • har indsigt i pædagog-professionen
  • kan håndtere undervisning og andre opgaver i en kompleks uddannelsespraksis
  • har interesse for uddannelses- og undervisningsudvikling
  • kan samarbejde konstruktivt med både kolleger og studerende

Ansættelse

Der påregnes en ugentlig arbejdstid på 37 timer med start den 1. august 2019. Dine primære ansættelsessteder vil være Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb jvf. Bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor. 

Flere oplysninger

Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62. 

Samtaler

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 12. juni 2019. 

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning via www.ucl.dk/job senest den 2. juni 2019.

 

 

UCL Niels Bohrs AlléOdense M2019-04-08T00:00:002019-06-02T00:00:00
330018455SSP-medarbejder til Kerteminde kommunale ungdomsskoleBasic Vi søger en kollega til vores SSP-team, som kan medvirke til den fortsatte udvikling af det forebyggende arbejde i Kerteminde Kommune. Stillingen er en fast stilling på 37 timer med forventet ansættelse 15. august 2019. Du vil blive en del af et team på 2 SSP-medarbejdere og 1 SSP-koordinator. Vi har fokus på det tværfaglige samarbejde med professionelle i hele kommunen, og samarbejder derudover med alle, der har med børn og unge at gøre. Der arbejdes evidensbaseret ud fra de 3 niveauer i forebyggelsestrekanten: den generelle, den specifikke og den individorienterede indsats. SSP Kerteminde har til opgave at sikre, at alle børn og unge trives, udfolder deres potentialer og er med i gode fællesskaber. SSP Kerteminde arbejder med børn og unge i alderen 0-18 år, samt SSP Vi forventer, at du har en relevant socialfaglig uddannelsesbaggrund (ex. pædagog, lærer, socialrådgiver eller politi) og kan genkende dig selv i det meste af nedenstående: kan skabe og indgå i gode relationer med børn, unge, forældre samt samarbejdspartnere kan kommunikere tydeligt og formulere dig på skrift kan etablere og koordinere indsatser kan facilitere møder og processer kan undervise elever, forældre og professionelle i f.eks. digital adfærd og social pejling har stærke samarbejdskompetencer samt et godt blik for at netværke kan rådgive og vejlede samarbejdspartnere, unge og forældre har relevant erfaring med SSP har en fleksibel indstilling ift. arbejdsopgaver kan arbejde selvstændigt og håndtere pressede arbejdssituationer Vi tilbyder en omskiftelig hverdag, hvor 2 dage sjældent er ens, mange daglige samarbejdsflader og en rummelig arbejdsplads præget af humor, samarbejde og en positiv indstilling. Du kan forvente et spændende job med høj grad af medbestemmelse, medindflydelse og kollegasparring. Stillingen er 37 timer om ugen. Der må påregnes skiftende arbejdstid, da der også er arbejdsopgaver om aftenen og i weekends. Kørekort og egen bil er nødvendig. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til SSP-konsulent Annette F. Trabjerg tlf. 30588218 eller SSP-koordinator Roman Lukasiewicz tlf. 29469461. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Vi gør opmærksom på, at der indhentes udvidet straffeattest samt børneattest inden ansættelse. Ansøgningsfrist: onsdag den 29. maj 2019 kl. 12. Samtaler afholdes onsdag den 12. juni 2019.
 
Vi søger en kollega til vores SSP-team, som kan medvirke til den fortsatte udvikling af det forebyggende arbejde i Kerteminde Kommune.  
Stillingen er en fast stilling på 37 timer med forventet ansættelse 15. august 2019.
Du vil blive en del af et team på 2 SSP-medarbejdere og 1 SSP-koordinator. 
Vi har fokus på det tværfaglige samarbejde med professionelle i hele kommunen, og samarbejder derudover med alle, der har med børn og unge at gøre. 
Der arbejdes evidensbaseret ud fra de 3 niveauer i forebyggelsestrekanten: den generelle, den specifikke og den individorienterede indsats.  
SSP Kerteminde har til opgave at sikre, at alle børn og unge trives, udfolder deres potentialer og er med i gode fællesskaber. SSP Kerteminde arbejder med børn og unge i alderen 0-18 år, samt SSP+ 
Vi forventer, at du har en relevant socialfaglig uddannelsesbaggrund (ex. pædagog, lærer, socialrådgiver eller politi) og kan genkende dig selv i det meste af nedenstående: 
 
  • kan skabe og indgå i gode relationer med børn, unge, forældre samt samarbejdspartnere 
  • kan kommunikere tydeligt og formulere dig på skrift 
  • kan etablere og koordinere indsatser 
  • kan facilitere møder og processer 
  • kan undervise elever, forældre og professionelle i f.eks. digital adfærd og social pejling 
  • har stærke samarbejdskompetencer samt et godt blik for at netværke 
  • kan rådgive og vejlede samarbejdspartnere, unge og forældre 
  • har relevant erfaring med SSP  
  • har en fleksibel indstilling ift. arbejdsopgaver 
  • kan arbejde selvstændigt og håndtere pressede arbejdssituationer  
Vi tilbyder en omskiftelig hverdag, hvor 2 dage sjældent er ens, mange daglige samarbejdsflader og en rummelig arbejdsplads præget af humor, samarbejde og en positiv indstilling.  
Du kan forvente et spændende job med høj grad af medbestemmelse, medindflydelse og kollegasparring. Stillingen er 37 timer om ugen. Der må påregnes skiftende arbejdstid, da der også er arbejdsopgaver om aftenen og i weekends. Kørekort og egen bil er nødvendig.  
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til SSP-konsulent Annette F. Trabjerg tlf. 30588218 eller SSP-koordinator Roman Lukasiewicz tlf. 29469461. 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. 
Vi gør opmærksom på, at der indhentes udvidet straffeattest samt børneattest inden ansættelse. 
Ansøgningsfrist: onsdag den 29. maj 2019 kl. 12. 
Samtaler afholdes onsdag den 12. juni 2019. 
 

ORS/Small/edee8c75_logo.pngUngdomsskolenKerteminde2019-05-07T12:03:27.8832019-05-29T00:00:00
330025948Pædagog til Dagplejen samt inklusionsopgaver i Dagtilbuddene i Aarup-områdetBasic Har du et lyst sind, et godt humør og en faglig viden og nysgerrighed? Vil du i samarbejde med de øvrige ansatte og ledelsen være med til at skabe trivsel, udvikling, læring og dannelse for alle børn? Har du mod på at arbejde vejledende og selv være med til at rammesætte og udvikle din stilling? Så er det måske lige dig, vi søger. Vi søger en pædagog til en spændende kombinationsstilling som dagplejepædagog og inklusionspædagog i Dagtilbuddene i Aarup-området - er det dig? Stillingen er på i alt 32 timer om ugen og består af 20 timer som dagplejepædagog og 12 timer som inkulsionspædagog i børnehusene. Stillingen er med tiltrædelse pr. 1. august 2019. Det kan evt. komme på tale med højere timetal på sigt. Hvem er vi Dagplejen i Aarup er pr. 1. januar 2019 blevet en del af Dagtilbuddene i Aarup-området. Vi har 15 dygtige dagplejere og ca. 55 børn, som du vil få det pædagogiske ansvar for. Der er tre legestuegrupper, som kommer i et af vores børnehuse en gang om ugen. Du skal være i tæt dialog med dagplejerne, føre tilsyn, deltage i legestuen, sikre det enkelte barns trivsel, udvikling og læring. Derudover har du i samarbejde med ledelsen mulighed for at præge den generelle udvikling af dagplejen. Dagtilbuddene i Aarup-område består af en specialbørnehave med 12 børn, en vuggestue med 30 børn, to børnehavegrupper med 50-70 børn samt dagplejen. De 12 timer skal bruges til, i samarbejde med den anden inklusionsvejler og ledelsen, at arbejde med inklusion og støtte til børn og børnegrupper i almenafdelingerne. Her skal du deltage i praksis, give sparring til kolleger samt understøtte børn i udsatte positioner og deres deltagelse i fællesskabet. Du kan læse mere på vores hjemmeside https: bh-aarup.assens.dk Vores værdier er Glæde, Mangfoldighed og Udvikling. Vi arbejder med Assens modellen , som sikrer en tidlig forebyggelse og effektiv indsats for alle børn og familier. Vi er i gang med at implementere Ny styrket læreplan . Vi tilbyder Et udviklende og udfordrende fagligt miljø, hvor vi arbejder inkluderende og anerkendende med afsæt i visionen I Assens Kommune lykkes alle børn En organisation, hvor nye idéer kan afprøves, og hvor du gerne må tænke kreativt og samskabende En personalegruppe som på tværs af afdelinger kender hinanden Et fagligt fællesskab med god mulighed for sparring, både internt og eksternt En organisation, som vægter at arbejde tværfagligt og helhedsorienteret, med udgangspunkt i det der virker En organisation, som arbejder med faglig ledelse og betydningen af deltagelse for både børn og personale Gode fysiske rammer både ude og inde Hvem er du Du har en pædagogfaglig grunduddannelse og gerne et eller flere diplommoduler i inklusion og vejledning eller coaching. Det er vigtigt, at du har bred faglig erfaring inden for dagtilbudsområdet og evt. også erfaring som dagplejepædagog. Vi forventer, at du deltager aktivt og respektfuldt i faglige refleksioner, kollegial sparring og kompetenceudvikling. Derudover vægter vi, at du får energi af at deltage i det pædagogiske arbejde - fordi du ikke kan lade være. Dit samarbejde med forældre bygger på ærlig dialog og rummelighed, og det ligger dig naturligt at dele refleksioner, guide og vejlede. Du arbejder sikkert med IT og er en stærk formidler både i tale og på skrift. Vi vægter, at du: har faglig nysgerrighed og ambitioner er empatisk og anerkendende har godt humør og er robust er autentisk er fleksibel og god til at se muligheder er selvledende og kan prioritere dine opgaver og hurtigt få skriftlige opgaver fra hånden Der vil være mulighed for sparring i netværket af dagplejepædagoger i kommunen, som du også skal samarbejde med bl.a. omkring morgentelefonen. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er på 32 timer ugentligt og med tiltrædelse den 1. august 2019. Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at børneattest indhentes, inden ansættelse kan finde sted. Straffeattest skal du selv indhente digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk Vil du vide mere Du er meget velkommen til at kontakte Stedfortræder Synnøve Traasdahl på telefon 24 61 78 76 eller faglig leder Ann Kirstine Pedersen på telefon 64 74 69 60, hvis du ønsker yderligere information. Samtaler forventes afholdt i uge 24 i Børnehuset Drømmebakken, Indre Ringvej 2, 5560 Aarup. Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du et lyst sind, et godt humør og en faglig viden og nysgerrighed? Vil du i samarbejde med de øvrige ansatte og ledelsen være med til at skabe trivsel, udvikling, læring og dannelse for alle børn? Har du mod på at arbejde vejledende og selv være med til at rammesætte og udvikle din stilling? Så er det måske lige dig, vi søger.

Vi søger en pædagog til en spændende kombinationsstilling som dagplejepædagog og inklusionspædagog i Dagtilbuddene i Aarup-området - er det dig?
 
Stillingen er på i alt 32 timer om ugen og består af 20 timer som dagplejepædagog og 12 timer som inkulsionspædagog i børnehusene. Stillingen er med tiltrædelse pr. 1. august 2019. Det kan evt. komme på tale med højere timetal på sigt.  
 
Hvem er vi  
Dagplejen i Aarup er pr. 1. januar 2019 blevet en del af Dagtilbuddene i Aarup-området. Vi har 15 dygtige dagplejere og ca. 55 børn, som du vil få det pædagogiske ansvar for. Der er tre legestuegrupper, som kommer i et af vores børnehuse en gang om ugen. Du skal være i tæt dialog med dagplejerne, føre tilsyn, deltage i legestuen, sikre det enkelte barns trivsel, udvikling og læring. Derudover har du i samarbejde med ledelsen mulighed for at præge den generelle udvikling af dagplejen.  
 
Dagtilbuddene i Aarup-område består af en specialbørnehave med 12 børn, en vuggestue med 30 børn, to børnehavegrupper med 50-70 børn samt dagplejen. De 12 timer skal bruges til, i samarbejde med den anden inklusionsvejler og ledelsen, at arbejde med inklusion og støtte til børn og børnegrupper i almenafdelingerne. Her skal du deltage i praksis, give sparring til kolleger samt understøtte børn i udsatte positioner og deres deltagelse i fællesskabet.  
 
Du kan læse mere på vores hjemmeside https://bh-aarup.assens.dk    
 
Vores værdier er Glæde, Mangfoldighed og Udvikling. Vi arbejder med ’Assens modellen’, som sikrer en tidlig forebyggelse og effektiv indsats for alle børn og familier. Vi er i gang med at implementere ’Ny styrket læreplan’.  
 
Vi tilbyder  
  • Et udviklende og udfordrende fagligt miljø, hvor vi arbejder inkluderende og anerkendende med afsæt i visionen ”I Assens Kommune lykkes alle børn”  
  • En organisation, hvor nye idéer kan afprøves, og hvor du gerne må tænke kreativt og samskabende  
  • En personalegruppe som på tværs af afdelinger kender hinanden
  • Et fagligt fællesskab med god mulighed for sparring, både internt og eksternt  
  • En organisation, som vægter at arbejde tværfagligt og helhedsorienteret, med udgangspunkt i ’det der virker’
  • En organisation, som arbejder med faglig ledelse og betydningen af deltagelse for både børn og personale  
  • Gode fysiske rammer både ude og inde    
Hvem er du  
Du har en pædagogfaglig grunduddannelse og gerne et eller flere diplommoduler i inklusion og vejledning eller coaching. Det er vigtigt, at du har bred faglig erfaring inden for dagtilbudsområdet og evt. også erfaring som dagplejepædagog. Vi forventer, at du deltager aktivt og respektfuldt i faglige refleksioner, kollegial sparring og kompetenceudvikling. Derudover vægter vi, at du får energi af at deltage i det pædagogiske arbejde - fordi du ikke kan lade være. Dit samarbejde med forældre bygger på ærlig dialog og rummelighed, og det ligger dig naturligt at dele refleksioner, guide og vejlede. Du arbejder sikkert med IT og er en stærk formidler både i tale og på skrift.  
 
Vi vægter, at du: 
  • har faglig nysgerrighed og ambitioner 
  • er empatisk og anerkendende      
  • har godt humør og er robust    
  • er autentisk
  • er fleksibel og god til at se muligheder  
  • er selvledende og kan prioritere dine opgaver og hurtigt få skriftlige opgaver fra hånden   
Der vil være mulighed for sparring i netværket af dagplejepædagoger i kommunen, som du også skal samarbejde med bl.a. omkring morgentelefonen.  
 
Løn og ansættelsesvilkår  
Stillingen er på 32 timer ugentligt og med tiltrædelse den 1. august 2019. Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at børneattest indhentes, inden ansættelse kan finde sted. Straffeattest skal du selv indhente digitalt med NemID på www.borger.dk  eller www.politi.dk  
 
Vil du vide mere  
Du er meget velkommen til at kontakte Stedfortræder Synnøve Traasdahl på telefon 24 61 78 76 eller faglig leder Ann Kirstine Pedersen på telefon 64 74 69 60, hvis du ønsker yderligere information. 
 
Samtaler forventes afholdt i uge 24 i Børnehuset Drømmebakken, Indre Ringvej 2, 5560 Aarup.  
 
Vi glæder os til at høre fra dig! 
ORS/Small/cf09b4e1_logo.pngAssens Kommune - Børnehusene AarupAssens2019-05-16T15:05:52.3772019-06-05T00:00:00
330008113Pædagog til lille privat skovbørnehaveRobot P DAGOG SØGES TIL LILLE PRIVAT SKOVBØRNEHAVE PÅ SYDFYN 1. 8. 2019 Lillely private børnehave og vuggestue åbnede 1. maj 2012.I dag er vi ni voksne og 36 børn i vores skønne bindingsværkshus med en dejlig have tæt på skove og marker uden for Faaborg. Vores pædagogik er inspireret af Rudolf Steiner, vi har en yderst engageret forældrekreds og et tæt samarbejde med Steensgaards økologiske landbrug. Vi mangler en fagligt dygtig kollega til en stilling med start 1. 8. 2019, der brænder for arbejdet med børnehavebørn 30 timer om ugen. Vi har et fantastisk varmt kollegaskab og et godt arbejdsmiljø med høj normering- vi er børnenes og hinandens andet hjem. Vi har en fri, kærlig og humoristisk omgangstone vi voksne imellem, som vi sætter stor pris på.Vi leder efter et menneske, der pædagogisk vil samme vej som os, og for hvem det er naturligt at lægge hjerte i sit arbejdsliv og fællesskabet omkring Lillely. Du arbejder pædagogisk ud fra, at fællesskabet er af afgørende betydning for det enkelte barn. Du kan være professionel i dit følelsesliv, da du er bevidst om, at den voksne altid er ansvarlig for stemningen omkring sig, og er et forbillede i sine handlinger og følelser. Du kan begrunde dine pædagogiske handlinger, observationer og tiltag skriftligt til dine samarbejdspartnere og derudover har du erfaring med: Udarbejdelse af læreplan, evalueringsprocesser og dokumentationSprogscreening indsatserForældersamarbejde og kommunikation Vores pædagogiske ramme er praktiske hjemlige aktiviteter sammen med børnene, og et stort fokus på tryghed, genkendelighed og glæde. Det er vigtigt for os at du er tydelig, og dertil et positivt, smilende og initiativrigt menneske. Vi er ude hver dag, så du skal ikke være bange for at blive våd når det regner eller at få jord under neglene. For at komme i betragtning til jobbet skal du have en interesse i Rudolf Steiners pædagogik. Sang, sanglege og eventyr er en stor del af vores hverdag. Du skal derfor også have mod på at afholde sanglege med god energi og stemning, ligesom du skal kunne se dig selv fortælle eventyr med indlevelse og nærvær. Det er ikke et krav at du har erfaring eller kundskaber i forhold til dette - blot lyst og mod til at lære det. Din ansøgning må gerne fylde mere end normen og skal indeholde følgende: hvorfor du søger i Lillely hvad den voksnes rolle er overfor barnet din tilgang til Rudolf Steiner pædagogik en beskrivelse af din personlighed dine tanker om en fast pædagogisk dags-, uge- og årsrytme dine tanker om udeliv og børn. Ansøgningsfrist: 1. juni 2019.Vi ønsker ikke at blive kontaktet pr. telefon eller få uanmeldte besøg, da vi er nærværende ved børnene i løbet af dagen.Ansøgninger og spørgsmål om stillingen skrives til Julie Haugaard og modtages kun på mail på lillelyjob@gmail.com Ansættelsesprocedure:Vi modtager ansøgningerne og alle bliver læst af personale og bestyrelse og alle får svar.Vi vælger dem ud vi finder interessante og de bliver inviteret på 1-2 dages besøg i Lillely. Her oplever man vores hverdag og arbejder sammen med os for at se om begge parter synes vi passer sammen. Ansøgeren skal herefter skriftligt bekræfte om ansøgningen står ved magt eller trækkes tilbage.Når vi har haft ca. 5-7 ansøgere på besøg udvælger vi 3-5 vi ønsker at kalde til samtale.Vi ansætter ofte efter god kemi og mavefornemmelse fremfor det perfekte CV, så søg endelig hvis du er uddannet pædagog og har lyst til at arbejde hos os.På vores hjemmeside www.Lillely.dk under personalepolitik findes der oplysninger om ansættelsesforhold.Se stillingsopslaget, vores 4 film og forælderhåndbog på vores hjemmeside www.Lillely.dk

PÆDAGOG SØGES TIL LILLE PRIVAT SKOVBØRNEHAVE PÅ SYDFYN
1. 8. 2019

Lillely private børnehave og vuggestue åbnede 1. maj 2012.
I dag er vi ni voksne og 36 børn i vores skønne bindingsværkshus med en dejlig have tæt på skove og marker uden for Faaborg.

Vores pædagogik er inspireret af Rudolf Steiner, vi har en yderst engageret forældrekreds og et tæt samarbejde med Steensgaards økologiske landbrug.

Vi mangler en fagligt dygtig kollega til en stilling med start 1. 8. 2019, der brænder for arbejdet med børnehavebørn 30 timer om ugen.

Vi har et fantastisk varmt kollegaskab og et godt arbejdsmiljø med høj normering- vi er børnenes og hinandens andet hjem. Vi har en fri, kærlig og humoristisk omgangstone vi voksne imellem, som vi sætter stor pris på.
Vi leder efter et menneske, der pædagogisk vil samme vej som os, og for hvem det er naturligt at lægge hjerte i sit arbejdsliv og fællesskabet omkring Lillely.

Du arbejder pædagogisk ud fra, at fællesskabet er af afgørende betydning for det enkelte barn. Du kan være professionel i dit følelsesliv, da du er bevidst om, at den voksne altid er ansvarlig for stemningen omkring sig, og er et forbillede i sine handlinger og følelser.

Du kan begrunde dine pædagogiske handlinger, observationer og tiltag skriftligt til dine samarbejdspartnere og derudover har du erfaring med:

Udarbejdelse af læreplan, evalueringsprocesser og dokumentation
Sprogscreening/indsatser
Forældersamarbejde og kommunikation

Vores pædagogiske ramme er praktiske hjemlige aktiviteter sammen med børnene, og et stort fokus på tryghed, genkendelighed og glæde. Det er vigtigt for os at du er tydelig, og dertil et positivt, smilende og initiativrigt menneske.

Vi er ude hver dag, så du skal ikke være bange for at blive våd når det regner eller at få jord under neglene.

For at komme i betragtning til jobbet skal du have en interesse i Rudolf Steiners pædagogik. Sang, sanglege og eventyr er en stor del af vores hverdag. Du skal derfor også have mod på at afholde sanglege med god energi og stemning, ligesom du skal kunne se dig selv fortælle eventyr med indlevelse og nærvær. Det er ikke et krav at du har erfaring eller kundskaber i forhold til dette - blot lyst og mod til at lære det.

Din ansøgning må gerne fylde mere end normen og skal indeholde følgende: • hvorfor du søger i Lillely • hvad den voksnes rolle er overfor barnet • din tilgang til Rudolf Steiner pædagogik • en beskrivelse af din personlighed • dine tanker om en fast pædagogisk dags-, uge- og årsrytme • dine tanker om udeliv og børn.

Ansøgningsfrist:
1. juni 2019.
Vi ønsker ikke at blive kontaktet pr. telefon eller få uanmeldte besøg, da vi er nærværende ved børnene i løbet af dagen.
Ansøgninger og spørgsmål om stillingen skrives til Julie Haugaard og modtages kun på mail på lillelyjob@gmail.com

Ansættelsesprocedure:
Vi modtager ansøgningerne og alle bliver læst af personale og bestyrelse og alle får svar.
Vi vælger dem ud vi finder interessante og de bliver inviteret på 1-2 dages besøg i Lillely. Her oplever man vores hverdag og arbejder sammen med os for at se om begge parter synes vi passer sammen. Ansøgeren skal herefter skriftligt bekræfte om ansøgningen står ved magt eller trækkes tilbage.
Når vi har haft ca. 5-7 ansøgere på besøg udvælger vi 3-5 vi ønsker at kalde til samtale.
Vi ansætter ofte efter god kemi og "mavefornemmelse" fremfor det perfekte CV, så søg endelig hvis du er uddannet pædagog og har lyst til at arbejde hos os.
På vores hjemmeside www.Lillely.dk under “personalepolitik” findes der oplysninger om ansættelsesforhold.
Se stillingsopslaget, vores 4 film og forælderhåndbog på vores hjemmeside www.Lillely.dk

Lillely - børnenes haveMillinge2019-05-08T00:00:002019-06-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Adjunkt, professionshøjskole

UCL Niels Bohrs Allé

Odense M
Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg søger en adjunkt lektor gerne med Ph.d. til en fast stilling med undervisning i uddannelsens specialisering Social- og specialpædagogik. Vores nye kollega skal have solid viden og erfaring indenfor området so...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Adjunkt, professionshøjskole

UCL Niels Bohrs Allé

Odense M
Adjunkt lektor gerne med Ph.d. til Pædagoguddannelsens grundfaglighed i Odense og Svendborg Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg søger en adjunkt lektor til fast stilling med undervisning i uddannelsens grundfaglighed i andet semester. Vi søger ...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:2. juni 2019

SSP-medarbejder til Kerteminde kommunale ungdomsskole

Ungdomsskolen

Kerteminde
Vi søger en kollega til vores SSP-team, som kan medvirke til den fortsatte udvikling af det forebyggende arbejde i Kerteminde Kommune. Stillingen er en fast stilling på 37 timer med forventet ansættelse 15. august 2019. Du vil blive en del af et tea...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:29. maj 2019

Pædagog til Dagplejen samt inklusionsopgaver i Dagtilbuddene i Aarup-området

Assens Kommune - Børnehusene Aarup

Assens
Har du et lyst sind, et godt humør og en faglig viden og nysgerrighed? Vil du i samarbejde med de øvrige ansatte og ledelsen være med til at skabe trivsel, udvikling, læring og dannelse for alle børn? Har du mod på at arbejde vejledende og selv være...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Pædagog til lille privat skovbørnehave

Lillely - børnenes have

Millinge
P DAGOG SØGES TIL LILLE PRIVAT SKOVBØRNEHAVE PÅ SYDFYN 1. 8. 2019 Lillely private børnehave og vuggestue åbnede 1. maj 2012.I dag er vi ni voksne og 36 børn i vores skønne bindingsværkshus med en dejlig have tæt på skove og marker uden for Faaborg. ...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:1. juni 2019