Adjunkt/lektor med konsulentfunktioner målrettet sundhedsområdet

(genopslag med enkelte ændringer)

Sundhedsområdet i VIA Efter– og Videreuddannelse søger adjunkt/lektor gerne med konsulenterfaring. Vi ønsker at styrke det sundhedsfaglige område i hele Region Midtjylland. Ønsker du en udfordrende og udviklende hverdag i samspil med kunder og engagerede kolleger, er du måske personen, vi søger. Vi forventer, at du har en sundhedsfaglig baggrund, samt et indgående kendskab til kommunerne og minimum en uddannelse på masterniveau.

Du får tjenestested på Campus Aarhus N og med aktiviteter i hele Region Midtjylland.

Dine opgaver er:

  • at fungere som konsulent med fokus på, at skabe gode resultater sammen med kunden. Dette kan bestå i at procesdesigne, tilrettelægge og facilitere opgaver med fokus på kundens behov og ønsker. Herunder udvikle strategiske kompetenceudviklingsforløb i samarbejde med kommuner, brugerorganisationer mm.
  • udarbejdelse af projektansøgninger og projektledelse
  • at fungere som underviser både på grund- og efter– og videreuddannelse

Dine kompetencer

Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og har interesse i at fungere som konsulent og adjunkt. At du som person er ambitiøs, engageret og samarbejdsorienteret, samt at du har gode kommunikative evner. Du trives med frihed og ansvar for egne indsatser og resultater. Du er udadvendt og har et højt energi niveau og stort fagligt netværk i kommunerne. Ligeledes besidder du personligt mod til at udfordre dig selv - og os andre.

Succeskriterierne er, at du:

  • besidder en solid sundhedsfaglig baggrund inden for den rehabiliterende tilgang gerne inden for det psykiatriske felt og det nære sundhedsvæsen. Du har en relevant uddannelse på kandidat-, master eller Ph.d. niveau inden for det sundhedsfaglige område
  • evner at tænke og udvikle aktiviteter sammen med kunden
  • er god til at skabe kontakt og netværk med henblik på salg
  • har kommunikative kompetencer, samt evner at facilitere forandringsprocesser i organisationer.
  • har stærke kompetencer og erfaring inden for projektansøgning og projektledelse

Vi tilbyder

En fuldtidsstilling på gennemsnitlig 37 timer ugentligt med spændende og udfordrende opgaver inden for især det social og sundhedsfaglige område

herunder:

  • varierede opgaver som placerer dig i et spændingsfelt mellem teori og praksis
  • et stærkt fagligt miljø inden for de sundhedsfaglige uddannelser og videreuddannelser
  • stor indflydelse på den interne koordination af aktiviteter, der sker i tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere og ledelsen i social, beskæftigelse og sundhed
  • et højt drive og udvikling af en mere salgsorienteret enhed
  • en uhøjtidelig omgangsform og en høj grad af ansvarlighed og selvstændighed

Løn- og ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende aftaler og overenskomst inkl. pensionsbidrag.

Det forventes, at du har kørekort og bil til rådighed.

Der henvises særligt til Bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole nr. 1065 af 4. juli 2016 og Bekendtgørelse om lektorkvalificering mv. nr. 1227 af 23. oktober 2018.

Link til stillingsstrukturen:

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=183358

Link til lektorkvalificeringsbekendtgørelsen:

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=203627
 
Vi skal have din ansøgning senest den 08.08.2019.

1. runde samtaler afholdes den 13.08.2019
2. runde samtaler afholdes den 28.08.2018

Stillingerne ønskes besat pr. 01.10.2019.

VA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Læs mere om VIA University College på www.via.dk.

Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering her: http://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Claus Kjærbo Lundholm, clkl@via.dk, tlf. 8755 2997 eller uddannelsesdekan Kirsten Roelsgaard, kr@viauc.dk, tlf. 8755 1867.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045804Phoenix-f139be9b12019-06-19T00:00:00Adjunkt/lektor med konsulentfunktioner målrettet sundhedsområdet

(genopslag med enkelte ændringer)

Sundhedsområdet i VIA Efter– og Videreuddannelse søger adjunkt/lektor gerne med konsulenterfaring. Vi ønsker at styrke det sundhedsfaglige område i hele Region Midtjylland. Ønsker du en udfordrende og udviklende hverdag i samspil med kunder og engagerede kolleger, er du måske personen, vi søger. Vi forventer, at du har en sundhedsfaglig baggrund, samt et indgående kendskab til kommunerne og minimum en uddannelse på masterniveau.

Du får tjenestested på Campus Aarhus N og med aktiviteter i hele Region Midtjylland.

Dine opgaver er:

  • at fungere som konsulent med fokus på, at skabe gode resultater sammen med kunden. Dette kan bestå i at procesdesigne, tilrettelægge og facilitere opgaver med fokus på kundens behov og ønsker. Herunder udvikle strategiske kompetenceudviklingsforløb i samarbejde med kommuner, brugerorganisationer mm.
  • udarbejdelse af projektansøgninger og projektledelse
  • at fungere som underviser både på grund- og efter– og videreuddannelse

Dine kompetencer

Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og har interesse i at fungere som konsulent og adjunkt. At du som person er ambitiøs, engageret og samarbejdsorienteret, samt at du har gode kommunikative evner. Du trives med frihed og ansvar for egne indsatser og resultater. Du er udadvendt og har et højt energi niveau og stort fagligt netværk i kommunerne. Ligeledes besidder du personligt mod til at udfordre dig selv - og os andre.

Succeskriterierne er, at du:

  • besidder en solid sundhedsfaglig baggrund inden for den rehabiliterende tilgang gerne inden for det psykiatriske felt og det nære sundhedsvæsen. Du har en relevant uddannelse på kandidat-, master eller Ph.d. niveau inden for det sundhedsfaglige område
  • evner at tænke og udvikle aktiviteter sammen med kunden
  • er god til at skabe kontakt og netværk med henblik på salg
  • har kommunikative kompetencer, samt evner at facilitere forandringsprocesser i organisationer.
  • har stærke kompetencer og erfaring inden for projektansøgning og projektledelse

Vi tilbyder

En fuldtidsstilling på gennemsnitlig 37 timer ugentligt med spændende og udfordrende opgaver inden for især det social og sundhedsfaglige område

herunder:

  • varierede opgaver som placerer dig i et spændingsfelt mellem teori og praksis
  • et stærkt fagligt miljø inden for de sundhedsfaglige uddannelser og videreuddannelser
  • stor indflydelse på den interne koordination af aktiviteter, der sker i tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere og ledelsen i social, beskæftigelse og sundhed
  • et højt drive og udvikling af en mere salgsorienteret enhed
  • en uhøjtidelig omgangsform og en høj grad af ansvarlighed og selvstændighed

Løn- og ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende aftaler og overenskomst inkl. pensionsbidrag.

Det forventes, at du har kørekort og bil til rådighed.

Der henvises særligt til Bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole nr. 1065 af 4. juli 2016 og Bekendtgørelse om lektorkvalificering mv. nr. 1227 af 23. oktober 2018.

Link til stillingsstrukturen:

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=183358

Link til lektorkvalificeringsbekendtgørelsen:

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=203627
 
Vi skal have din ansøgning senest den 08.08.2019.

1. runde samtaler afholdes den 13.08.2019
2. runde samtaler afholdes den 28.08.2018

Stillingerne ønskes besat pr. 01.10.2019.

VA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Læs mere om VIA University College på www.via.dk.

Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering her: http://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Claus Kjærbo Lundholm, clkl@via.dk, tlf. 8755 2997 eller uddannelsesdekan Kirsten Roelsgaard, kr@viauc.dk, tlf. 8755 1867.
(genopslag med enkelte ændringer) Sundhedsområdet i VIA Efter og Videreuddannelse søger adjunkt lektor gerne med konsulenterfaring. Vi ønsker at styrke det sundhedsfaglige område i hele Region Midtjylland. Ønsker du en udfordrende og udviklende hverdag i samspil med kunder og engagerede kolleger, er du måske personen, vi søger. Vi forventer, at du har en sundhedsfaglig baggrund, samt et indgående kendskab til kommunerne og minimum en uddannelse på masterniveau. Du får tjenestested på Campus Aarhus N og med aktiviteter i hele Region Midtjylland. Dine opgaver er: at fungere som konsulent med fokus på, at skabe gode resultater sammen med kunden. Dette kan bestå i at procesdesigne, tilrettelægge og facilitere opgaver med fokus på kundens behov og ønsker. Herunder udvikle strategiske kompetenceudviklingsforløb i samarbejde med kommuner, brugerorganisationer mm. udarbejdelse af projektansøgninger og projektledelse at fungere som underviser både på grund- og efter og videreuddannelse Dine kompetencer Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og har interesse i at fungere som konsulent og adjunkt. At du som person er ambitiøs, engageret og samarbejdsorienteret, samt at du har gode kommunikative evner. Du trives med frihed og ansvar for egne indsatser og resultater. Du er udadvendt og har et højt energi niveau og stort fagligt netværk i kommunerne. Ligeledes besidder du personligt mod til at udfordre dig selv - og os andre. Succeskriterierne er, at du: besidder en solid sundhedsfaglig baggrund inden for den rehabiliterende tilgang gerne inden for det psykiatriske felt og det nære sundhedsvæsen. Du har en relevant uddannelse på kandidat-, master eller Ph.d. niveau inden for det sundhedsfaglige område evner at tænke og udvikle aktiviteter sammen med kunden er god til at skabe kontakt og netværk med henblik på salg har kommunikative kompetencer, samt evner at facilitere forandringsprocesser i organisationer. har stærke kompetencer og erfaring inden for projektansøgning og projektledelse Vi tilbyder En fuldtidsstilling på gennemsnitlig 37 timer ugentligt med spændende og udfordrende opgaver inden for især det social og sundhedsfaglige område herunder: varierede opgaver som placerer dig i et spændingsfelt mellem teori og praksis et stærkt fagligt miljø inden for de sundhedsfaglige uddannelser og videreuddannelser stor indflydelse på den interne koordination af aktiviteter, der sker i tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere og ledelsen i social, beskæftigelse og sundhed et højt drive og udvikling af en mere salgsorienteret enhed en uhøjtidelig omgangsform og en høj grad af ansvarlighed og selvstændighed Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende aftaler og overenskomst inkl. pensionsbidrag. Det forventes, at du har kørekort og bil til rådighed. Der henvises særligt til Bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole nr. 1065 af 4. juli 2016 og Bekendtgørelse om lektorkvalificering mv. nr. 1227 af 23. oktober 2018.Link til stillingsstrukturen:https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 183358Link til lektorkvalificeringsbekendtgørelsen:https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 203627 Vi skal have din ansøgning senest den 08.08.2019.1. runde samtaler afholdes den 13.08.20192. runde samtaler afholdes den 28.08.2018Stillingerne ønskes besat pr. 01.10.2019.VA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Læs mere om VIA University College på www.via.dk.Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering her: http: www.via.dk da om-via job personoplysninger.Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Claus Kjærbo Lundholm, clkl@via.dk, tlf. 8755 2997 eller uddannelsesdekan Kirsten Roelsgaard, kr@viauc.dk, tlf. 8755 1867.11jobnetf139be9b100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-08T00:00:000000http://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/ApplicationForm.cfm?CustomerCode=VIA3&PortalID=12952&VacatureID=10487730EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3549489VIA EVU Social og Sundhedsområdet11Hedeager 28200Aarhus NDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent780548JobNet5006913500691310018-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f139be9bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f139be9bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f139be9b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f139be9b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale231005Lektor9Undervisning og pædagogik362108506noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330059316Eksterne og kliniske lektorer til undervisning på Dream Team-ordningenRobot Ved Institut for Klinisk Medicin, Aarhus Universitet, opslås en stilling som ekstern eller klinisk lektor for perioden 1. oktober 2019 (eller snarest herefter) til 31. august 2023 til varetagelse af undervisningsopgaver for Dream Team. Stillingen er opslået til besættelse ved flere kirurgiske og urologiske afdelinger på hospitaler i Region Midt.Sammensætningen vil i sidste ende blive afgjort efter behov samt ansøgerskarens størrelse og kvalifikationer efter indstilling fra specialets kliniske lærestolsprofessor.Arbejdsopgaver:De eksterne og de kliniske lektorer skal i samarbejde med de øvrige lektorer ved Dream Team ordningen tilrettelægge og gennemføre undervisning inden for kursusforløbet. Undervisningen omfatter dels undervisning og træning på et bootcamp-forløb for 20 studerende, dels efterfølgende varetagelse af forløb for 1-2 studerende, som er tilknyttet den enkelte lektor med henblik på deltagelse i operationer. Derudover skal der varetages holdundervisning for de 8 udvalgte studerende, som er tilknyttet Dream Team. Stillingen kan omfatte udviklingen af fagområdet samt andre opgaver.ArbejdsopgaverDen kliniske- eller eksterne lektor skal selvstændigt tilrettelægge og gennemføre undervisning inden for den pågældende afdelings- eller enheds speciale og gældende studieplan. Undervisningen omfatter forelæsninger, kurser, gennemførelse af eksaminer. For den kliniske lektor kan stillingen endvidere omfatte vejledning ved forskeruddannelse, deltagelse i bedømmelsesudvalg ved tildeling af ph.d.- og doktorgrader og udviklingen af fagområdet samt andre opgaver.Den kliniske- eller eksterne lektor er forpligtet til at varetage det aftalte antal årlige konfrontationstimer.Klinisk lektorEn klinisk lektor kan ansættes til at varetage mellem 15 og 60 konfrontationstimer årligt. De 15 til 60 konfrontationstimer kan forhøjes til 25 til 100 konfrontationstimer årligt, såfremt den kliniske lektor ikke udfører andre arbejdsopgaver, svarende til 50 til 200 timer årligt. Andre arbejdsopgaver omfatter blandt andet vejledning af studerende, opgavestillelse og bedømmelse af skriftlige eksamensopgaver samt deltagelse i bedømmelsesudvalg.Ekstern lektorEn ekstern lektor kan ansættes til at varetage minimum 20 konfrontationstimer og som udgangspunkt maksimalt 30 konfrontationstimer pr. semester. Til hver konfrontationstime medregnes 2½ time til forberedelse. Ved ansættelse til 20 konfrontationstimer pr. semester vil der således blive udbetalt timeløn for 50 arbejdstimer pr. semester og ved 30 konfrontationstimer pr. semester vil der blive udbetalt timeløn for 75 arbejdstimer pr. semester.KvalifikationerKvalifikationskrav og stillingsindhold er yderligere beskrevet i stillingsstrukturen for videnskabeligt personale ved universiteter.Klinisk lektorDen kliniske lektor skal have en ansættelse som overlæge eller afdelingslæge ved afdelingen og have lyst til at varetage undervisningen af lægestuderende i kliniske fag. Ansættelse som klinisk lektor forudsætter, at vedkommende er erklæret kvalificeret hertil af et bedømmelsesudvalg. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget. For den kliniske lektor er det en forudsætning for ansættelse, at den pågældende er speciallæge i det relevante fag og det forudsættes normalt, at der udføres forskning.Ekstern lektorDen eksterne lektor skal have en ansættelse som læge ved afdelingen og have lyst til at varetage undervisningen af lægestuderende i kliniske fag. Ansættelse som ekstern lektor forudsætter, at vedkommende er erklæret kvalificeret hertil af et bedømmelsesudvalg. Ansættelse som ekstern lektor forudsætter kvalifikationer på kandidatniveau. Herudover forventes yderligere kvalifikationer på højt niveau, f.eks. særlige specialer, kundskaber eller praksiserfaring opnået gennem ansættelse inden for fagets praksisområde. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.AflønningKlinisk lektorAnsættelse og aflønning sker i henhold til Cirkulære om aftale om kliniske lektorer ved universiteter.En klinisk lektor aflønnes forholdsvist efter det antal konfrontationstimer, der ansættes til. En klinisk lektor, der f.eks. er ansat til at varetage 60 konfrontationstimer årligt og andre opgaver op til 200 timer årligt, aflønnes med et honorar på årligt kr. 95.200 pr. år (niveau 31. marts 2012). Honoraret udbetales med 1 12 månedligt bagud. Beløbet er pensionsgivende med 17,1 . Der ydes særlig feriegodtgørelse på 1,5 .Ekstern lektorAnsættelse og aflønning sker i henhold til Cirkulære om aftale om eksterne lektorer ved universiteter.Timelønnen pr. arbejdstime udgør 247,01 kr. i grundbeløb (niveau 31. marts 2012). Beløbet udbetales i semestret normalt månedsvis bagud med 1 5, idet der ikke udbetales vederlag i månederne juli og august.AnsøgningKlinisk lektorDin ansøgning skal indeholde følgende:AnsøgningCurriculum VitaeEksamensbevisPublikationslisteUndervisningsportfolio. Vi henviser til Vejledning til anvendelse af undervisningsportfolioOp til 5 af de for stillingen mest relevante publikationer kan medsendesReferencer anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemetEkstern lektorDin ansøgning skal indeholde følgende:AnsøgningCurriculum VitaeEksamensbevisPublikationsliste, hvis relevant for stillingenUndervisningsportfolio. Vi henviser til Vejledning til anvendelse af undervisningsportfolioOp til 5 af de for stillingen mest relevante publikationer kan medsendesReferencer anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemetGældende for begge stillingerSkabelon til ansøger - klinisk lektor skal udfyldes og uploades under feltet Ekstra dokumenter .Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere.Bedømmelsesudvalget kan beslutte at efterspørge ikke indsendt materiale i bedømmelsen. I så fald kontakter vi dig, og du vil være forpligtet til at indsende materiale, medmindre din ansøgning trækkes tilbage.Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund.Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.Om Aarhus UniversitetAarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dkAnsøgningsfrist:26. juli 2019Ved Institut for Klinisk Medicin, Aarhus Universitet, opslås en stilling som ekstern eller klinisk lektor for perioden 1. oktober 2019 (eller snarest herefter) til 31. august 2023 til varetagelse af undervisningsopgaver for Dream Team. Stillingen er opslået til besættelse ved flere kirurgiske og urologiske afdelinger på hospitaler i Region Midt.

Sammensætningen vil i sidste ende blive afgjort efter behov samt ansøgerskarens størrelse og kvalifikationer efter indstilling fra specialets kliniske lærestolsprofessor.

Arbejdsopgaver:
De eksterne og de kliniske lektorer skal i samarbejde med de øvrige lektorer ved Dream Team ordningen tilrettelægge og gennemføre undervisning inden for kursusforløbet. Undervisningen omfatter dels undervisning og træning på et bootcamp-forløb for 20 studerende, dels efterfølgende varetagelse af forløb for 1-2 studerende, som er tilknyttet den enkelte lektor med henblik på deltagelse i operationer. Derudover skal der varetages holdundervisning for de 8 udvalgte studerende, som er tilknyttet Dream Team. Stillingen kan omfatte udviklingen af fagområdet samt andre opgaver.

Arbejdsopgaver
Den kliniske- eller eksterne lektor skal selvstændigt tilrettelægge og gennemføre undervisning inden for den pågældende afdelings- eller enheds speciale og gældende studieplan. Undervisningen omfatter forelæsninger, kurser, gennemførelse af eksaminer. For den kliniske lektor kan stillingen endvidere omfatte vejledning ved forskeruddannelse, deltagelse i bedømmelsesudvalg ved tildeling af ph.d.- og doktorgrader og udviklingen af fagområdet samt andre opgaver.

Den kliniske- eller eksterne lektor er forpligtet til at varetage det aftalte antal årlige konfrontationstimer.

Klinisk lektor
En klinisk lektor kan ansættes til at varetage mellem 15 og 60 konfrontationstimer årligt. De 15 til 60 konfrontationstimer kan forhøjes til 25 til 100 konfrontationstimer årligt, såfremt den kliniske lektor ikke udfører andre arbejdsopgaver, svarende til 50 til 200 timer årligt. Andre arbejdsopgaver omfatter blandt andet vejledning af studerende, opgavestillelse og bedømmelse af skriftlige eksamensopgaver samt deltagelse i bedømmelsesudvalg.

Ekstern lektor
En ekstern lektor kan ansættes til at varetage minimum 20 konfrontationstimer og som udgangspunkt maksimalt 30 konfrontationstimer pr. semester. Til hver konfrontationstime medregnes 2½ time til forberedelse. Ved ansættelse til 20 konfrontationstimer pr. semester vil der således blive udbetalt timeløn for 50 arbejdstimer pr. semester og ved 30 konfrontationstimer pr. semester vil der blive udbetalt timeløn for 75 arbejdstimer pr. semester.

Kvalifikationer
Kvalifikationskrav og stillingsindhold er yderligere beskrevet i stillingsstrukturen for videnskabeligt personale ved universiteter.

Klinisk lektor
Den kliniske lektor skal have en ansættelse som overlæge eller afdelingslæge ved afdelingen og have lyst til at varetage undervisningen af lægestuderende i kliniske fag. Ansættelse som klinisk lektor forudsætter, at vedkommende er erklæret kvalificeret hertil af et bedømmelsesudvalg. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget. For den kliniske lektor er det en forudsætning for ansættelse, at den pågældende er speciallæge i det relevante fag og det forudsættes normalt, at der udføres forskning.

Ekstern lektor
Den eksterne lektor skal have en ansættelse som læge ved afdelingen og have lyst til at varetage undervisningen af lægestuderende i kliniske fag. Ansættelse som ekstern lektor forudsætter, at vedkommende er erklæret kvalificeret hertil af et bedømmelsesudvalg. Ansættelse som ekstern lektor forudsætter kvalifikationer på kandidatniveau. Herudover forventes yderligere kvalifikationer på højt niveau, f.eks. særlige specialer, kundskaber eller praksiserfaring opnået gennem ansættelse inden for fagets praksisområde. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.

Aflønning
Klinisk lektor
Ansættelse og aflønning sker i henhold til Cirkulære om aftale om kliniske lektorer ved universiteter.
En klinisk lektor aflønnes forholdsvist efter det antal konfrontationstimer, der ansættes til. En klinisk lektor, der f.eks. er ansat til at varetage 60 konfrontationstimer årligt og andre opgaver op til 200 timer årligt, aflønnes med et honorar på årligt kr. 95.200 pr. år (niveau 31. marts 2012). Honoraret udbetales med 1/12 månedligt bagud. Beløbet er pensionsgivende med 17,1 %. Der ydes særlig feriegodtgørelse på 1,5 %.

Ekstern lektor
Ansættelse og aflønning sker i henhold til Cirkulære om aftale om eksterne lektorer ved universiteter.
Timelønnen pr. arbejdstime udgør 247,01 kr. i grundbeløb (niveau 31. marts 2012). Beløbet udbetales i semestret normalt månedsvis bagud med 1/5, idet der ikke udbetales vederlag i månederne juli og august.

Ansøgning
Klinisk lektor
Din ansøgning skal indeholde følgende:
  • Ansøgning
  • Curriculum Vitae
  • Eksamensbevis
  • Publikationsliste
  • Undervisningsportfolio. Vi henviser til Vejledning til anvendelse af undervisningsportfolio
  • Op til 5 af de for stillingen mest relevante publikationer kan medsendes
  • Referencer/anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemet

Ekstern lektor
Din ansøgning skal indeholde følgende:
  • Ansøgning
  • Curriculum Vitae
  • Eksamensbevis
  • Publikationsliste, hvis relevant for stillingen
  • Undervisningsportfolio. Vi henviser til Vejledning til anvendelse af undervisningsportfolio
  • Op til 5 af de for stillingen mest relevante publikationer kan medsendes
  • Referencer/anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemet

Gældende for begge stillinger
Skabelon til ansøger - klinisk lektor skal udfyldes og uploades under feltet ’Ekstra dokumenter’.

Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere.

Bedømmelsesudvalget kan beslutte at efterspørge ikke indsendt materiale i bedømmelsen. I så fald kontakter vi dig, og du vil være forpligtet til at indsende materiale, medmindre din ansøgning trækkes tilbage.

Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
26. juli 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus N2019-07-12T00:00:002019-07-26T00:00:00
330057437Kliniske lektorer i bakteriologiRobot Institut for Biomedicin på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger kliniske lektorer i bakteriologi og immunologi til at varetage undervisning og eksamen af medicinstuderende i faget medicinsk mikrobiologi og immunologi. Undervisning er hovedsageligt inden for det bakteriologiske område.Stillingerne er tidsbegrænsede deltidsstillinger med ansættelse pr. 1. september 2019 og tilbydes for 3 eller 5 år efter aftale.Vi tilbyder et livligt internationalt forskningsmiljø, hvor engelsk er det foretrukne sprog i både laboratoriet, til møder og under seminarer. Instituttet beskæftiger cirka 450 medarbejdere, som dækker et bredt spektrum af biomedicins forskningsområder. Vi bidrager til bachelordelen af medicinuddannelsen og til bacheloruddannelsen i molekylærmedicin, tandlægeuddannelsen, kandidatuddannelsen i biomedicinsk teknik samt civilingeniøruddannelsen i biomedicinsk teknologi og medicinalkemi. Vores infrastruktur er veludviklet med vores moderne laboratorie-, core- og dyrestaldsfaciliteter. Du kommer til at arbejde i den helt nye forskningsbygning Skou Bygningen eller noget tilsvarende, da vi er i gang med at føre vores gamle faciliteter up to date. Du kan læse mere om instituttet her og om fakultetet her.Dine arbejdsopgaverSom klinisk lektor i bakteriologi bidrager du til udvikling af instituttets forsknings- og undervisningsmiljø og til fakultetets overordnede forskningsstrategi. Du skal selvstændigt tilrettelægge og gennemføre undervisning inden for den pågældende afdelings- eller enheds speciale og gældende studieplan. I din undervisning sikrer du en høj faglig og didaktisk standard.Dine opgaver vil primært bestå af:Undervisning, herunder forelæsninger, praktisk øvelseskursus og gennemførelse af eksaminerAt bidrage til udvikling af nye undervisningsaktiviteterVejledning ved forskeruddannelse og deltage i bedømmelsesarbejde ved tildeling af ph.d.- og doktorgraderVejledning af studerende, opgavestillelse og bedømmelse af skriftlige eksamensopgaverDeltagelse i bedømmelsesudvalgSom klinisk lektor forpligter du dig til at varetage et aftalt antal årlige konfrontationstimer. Du kan ansættes til at varetage mellem 15 og 60 konfrontationstimer årligt. De 15 til 60 konfrontationstimer kan forhøjes til 25 til 100 konfrontationstimer årligt, såfremt du ikke udfører andre arbejdsopgaver, svarende til 50 til 200 timer årligt.Dine kompetencerDu har en ansættelse som speciallæge i klinisk mikrobiologi eller infektionsmedicin og udfører selvstændig forskning. Du har lyst til at varetage undervisning af lægestuderende i kliniske fag og evner at opbygge tillidsfulde relationer til både studerende, kolleger og samarbejdspartnere. Som underviser formidler du den nyeste og relevante viden engageret, klart og tydeligt. Som vejleder er du kompetent, inspirerende og støttende.Som person er du dedikeret og besidder gode kommunikationsevner. Du vil tage medansvar for udvikling af instituttets uddannelser på højeste internationale niveau, og at vi fastholder et godt arbejdsmiljø.Vi forventer du taler og skriver flydende engelsk.For at kunne blive bedømt kvalificeret som klinisk lektor, skal du opfylde disse faglige kriterier. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.Spørgsmål til stillingenHar du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte viceinstitutleder, professor MSO, Thomas Corydon, mobilnr. 45 2899 2179.Arbejdsstedet er Institut for Biomedicin, Høegh-Guldbergsgade 10, 8000 Aarhus C, Danmark.AnsættelsesgrundlagKvalifikationskrav og stillingsindhold er yderligere beskrevet i stillingsstrukturen for videnskabeligt personale ved universiteter.Ansættelse som klinisk lektor forudsætter, at vedkommende er erklæret kvalificeret hertil af et bedømmelsesudvalg.Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.Det er en forudsætning, at den pågældende er speciallæge i det relevante fag og det forudsættes normalt, at der udføres forskning.AflønningAnsættelse og aflønning sker i henhold til Cirkulære om aftale om kliniske lektorer ved universiteter.En klinisk lektor aflønnes forholdsvist efter det antal konfrontationstimer, der ansættes til. En klinisk lektor, der f.eks. er ansat til at varetage 60 konfrontationstimer årligt og andre opgaver op til 200 timer årligt, aflønnes med et honorar på årligt kr. 95.200 pr. år (niveau 31. marts 2012). Honoraret udbetales med 1 12 månedligt bagud. Beløbet er pensionsgivende med 17,1 . Der ydes særlig feriegodtgørelse på 1,5 .AnsøgningDin ansøgning skal indeholde følgende:AnsøgningCurriculum VitaeEksamensbevisPublikationslisteUndervisningsportfolio. Vi henviser til Vejledning til anvendelse af undervisningsportfolioOp til 5 af de for stillingen mest relevante publikationer kan medsendesReferencer anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemetSkabelon til ansøger - klinisk lektor skal udfyldes og uploades under feltet Ekstra dokumenter Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere.Bedømmelsesudvalget kan beslutte at efterspørge ikke indsendt materiale i bedømmelsen. I så fald kontakter vi dig, og du vil være forpligtet til at indsende materiale, medmindre din ansøgning trækkes tilbage.Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund.Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus UniversitetAarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dkAnsøgningsfrist:4. august 2019Institut for Biomedicin på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger kliniske lektorer i bakteriologi og immunologi til at varetage undervisning og eksamen af medicinstuderende i faget medicinsk mikrobiologi og immunologi. Undervisning er hovedsageligt inden for det bakteriologiske område.

Stillingerne er tidsbegrænsede deltidsstillinger med ansættelse pr. 1. september 2019 og tilbydes for 3 eller 5 år efter aftale.

Vi tilbyder et livligt internationalt forskningsmiljø, hvor engelsk er det foretrukne sprog i både laboratoriet, til møder og under seminarer. Instituttet beskæftiger cirka 450 medarbejdere, som dækker et bredt spektrum af biomedicins forskningsområder. Vi bidrager til bachelordelen af medicinuddannelsen og til bacheloruddannelsen i molekylærmedicin, tandlægeuddannelsen, kandidatuddannelsen i biomedicinsk teknik samt civilingeniøruddannelsen i biomedicinsk teknologi og medicinalkemi. Vores infrastruktur er veludviklet med vores moderne laboratorie-, core- og dyrestaldsfaciliteter. Du kommer til at arbejde i den helt nye forskningsbygning Skou Bygningen eller noget tilsvarende, da vi er i gang med at føre vores gamle faciliteter up to date. Du kan læse mere om instituttet her og om fakultetet her.

Dine arbejdsopgaver
Som klinisk lektor i bakteriologi bidrager du til udvikling af instituttets forsknings- og undervisningsmiljø og til fakultetets overordnede forskningsstrategi. Du skal selvstændigt tilrettelægge og gennemføre undervisning inden for den pågældende afdelings- eller enheds speciale og gældende studieplan. I din undervisning sikrer du en høj faglig og didaktisk standard.

Dine opgaver vil primært bestå af:
  • Undervisning, herunder forelæsninger, praktisk øvelseskursus og gennemførelse af eksaminer
  • At bidrage til udvikling af nye undervisningsaktiviteter
  • Vejledning ved forskeruddannelse og deltage i bedømmelsesarbejde ved tildeling af ph.d.- og doktorgrader
  • Vejledning af studerende, opgavestillelse og bedømmelse af skriftlige eksamensopgaver
  • Deltagelse i bedømmelsesudvalg

Som klinisk lektor forpligter du dig til at varetage et aftalt antal årlige konfrontationstimer. Du kan ansættes til at varetage mellem 15 og 60 konfrontationstimer årligt. De 15 til 60 konfrontationstimer kan forhøjes til 25 til 100 konfrontationstimer årligt, såfremt du ikke udfører andre arbejdsopgaver, svarende til 50 til 200 timer årligt.

Dine kompetencer
Du har en ansættelse som speciallæge i klinisk mikrobiologi eller infektionsmedicin og udfører selvstændig forskning. Du har lyst til at varetage undervisning af lægestuderende i kliniske fag og evner at opbygge tillidsfulde relationer til både studerende, kolleger og samarbejdspartnere. Som underviser formidler du den nyeste og relevante viden engageret, klart og tydeligt. Som vejleder er du kompetent, inspirerende og støttende.
Som person er du dedikeret og besidder gode kommunikationsevner. Du vil tage medansvar for udvikling af instituttets uddannelser på højeste internationale niveau, og at vi fastholder et godt arbejdsmiljø.

Vi forventer du taler og skriver flydende engelsk.

For at kunne blive bedømt kvalificeret som klinisk lektor, skal du opfylde disse faglige kriterier. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.

Spørgsmål til stillingen
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte viceinstitutleder, professor MSO, Thomas Corydon, mobilnr. +45 2899 2179.

Arbejdsstedet er Institut for Biomedicin, Høegh-Guldbergsgade 10, 8000 Aarhus C, Danmark.

Ansættelsesgrundlag
  • Kvalifikationskrav og stillingsindhold er yderligere beskrevet i stillingsstrukturen for videnskabeligt personale ved universiteter.
  • Ansættelse som klinisk lektor forudsætter, at vedkommende er erklæret kvalificeret hertil af et bedømmelsesudvalg.
  • Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.
  • Det er en forudsætning, at den pågældende er speciallæge i det relevante fag og det forudsættes normalt, at der udføres forskning.

Aflønning
Ansættelse og aflønning sker i henhold til Cirkulære om aftale om kliniske lektorer ved universiteter.
En klinisk lektor aflønnes forholdsvist efter det antal konfrontationstimer, der ansættes til. En klinisk lektor, der f.eks. er ansat til at varetage 60 konfrontationstimer årligt og andre opgaver op til 200 timer årligt, aflønnes med et honorar på årligt kr. 95.200 pr. år (niveau 31. marts 2012). Honoraret udbetales med 1/12 månedligt bagud. Beløbet er pensionsgivende med 17,1 %. Der ydes særlig feriegodtgørelse på 1,5 %.

Ansøgning
Din ansøgning skal indeholde følgende:
Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere.

Bedømmelsesudvalget kan beslutte at efterspørge ikke indsendt materiale i bedømmelsen. I så fald kontakter vi dig, og du vil være forpligtet til at indsende materiale, medmindre din ansøgning trækkes tilbage.

Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
4. august 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus C2019-07-09T00:00:002019-08-04T00:00:00
330054558Eksterne lektorer til undervisning og vejledning på HA og BSc(B)Robot Ved Aarhus Universitet, Aarhus BSS, Institut for Økonomi er en række stillinger som ekstern lektor ledige til besættelse pr. 1. september 2019 til varetagelse af undervisning og vejledning i Økonomisk Rapport på HA BSc(B) samt undervisning i faget Natural Resources and Environmental Economics (HA Economics) En uddybende beskrivelse af fagene kan findes i AU kursuskatalog: http: kursuskatalog.au.dk Ansøgere skal have gennemført en økonomisk kandidatgrad eller tilsvarende relevant uddannelse, samt gerne have undervisnings- og vejledningserfaring på universitetsniveau inden for fagområdet. Derudover kan der i varierende omfang være vejledning af studerende i forbindelse med udarbejdelse af praktikrapporter og bachelorafhandlinger. Oplysning om stillingens faglige indhold kan fås ved henvendelse til Lektor Astrid Würtz Rasmussen på e-mail: awr@econ.au.dk Kvalifikationskrav Ansættelse som ekstern lektor forudsætter kvalifikationer på kandidatniveau samt yderligere kvalifikationer på højt niveau, f.eks. særlige specialer, kundskaber eller praksiserfaring opnået gennem ansættelse inden for fagets praksisområde. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget. Formalia Ansættelse sker i henhold til Cirkulære om aftale om eksterne lektorer ved universiteter. Ved spørgsmål vedrørende ansøgning og bilag hertil henvises til vejledning for ansøgere. Ansøgningen skal vedlægges kopi af eksamensbevis og eventuel dokumentation for tidligere undervisningsvirksomhed. Ansøgning samt bilag sendes online via nedenstående link. Materiale, der ikke kan uploades sammen med ansøgningen, kan indsendes i 3 eksemplarer til Aarhus BSS HR Ph.d., Aarhus School of Business and Social Sciences, Aarhus Universitet, Tåsingegade 1, bygning 1447, 8000 Aarhus C, og må være afdelingen i hænde senest ved ansøgningsfristens udløb. Det indsendte materiale mærkes med det ID nummer, som er anført i den mail, du modtager som kvittering for online fremsendelse af ansøgningen. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk Ansøgningsfrist: 5. august 2019Ved Aarhus Universitet, Aarhus BSS, Institut for Økonomi er en række stillinger som ekstern lektor ledige til besættelse pr. 1. september 2019 til varetagelse af undervisning og vejledning i Økonomisk Rapport på HA/BSc(B) samt undervisning i faget Natural Resources and Environmental Economics (HA Economics)

En uddybende beskrivelse af fagene kan findes i AU kursuskatalog: http://kursuskatalog.au.dk/

Ansøgere skal have gennemført en økonomisk kandidatgrad eller tilsvarende relevant uddannelse, samt gerne have undervisnings- og vejledningserfaring på universitetsniveau inden for fagområdet.

Derudover kan der i varierende omfang være vejledning af studerende i forbindelse med udarbejdelse af praktikrapporter og bachelorafhandlinger.

Oplysning om stillingens faglige indhold kan fås ved henvendelse til
Lektor Astrid Würtz Rasmussen på e-mail: awr@econ.au.dk

Kvalifikationskrav
Ansættelse som ekstern lektor forudsætter kvalifikationer på kandidatniveau samt yderligere kvalifikationer på højt niveau, f.eks. særlige specialer, kundskaber eller praksiserfaring opnået gennem ansættelse inden for fagets praksisområde. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.

Formalia
Ansættelse sker i henhold til Cirkulære om aftale om eksterne lektorer ved universiteter.

Ved spørgsmål vedrørende ansøgning og bilag hertil henvises til vejledning for ansøgere.
Ansøgningen skal vedlægges kopi af eksamensbevis og eventuel dokumentation for tidligere undervisningsvirksomhed.
Ansøgning samt bilag sendes online via nedenstående link.

Materiale, der ikke kan uploades sammen med ansøgningen, kan indsendes i 3 eksemplarer til Aarhus BSS HR & Ph.d., Aarhus School of Business and Social Sciences, Aarhus Universitet, Tåsingegade 1, bygning 1447, 8000 Aarhus C, og må være afdelingen i hænde senest ved ansøgningsfristens udløb. Det indsendte materiale mærkes med det ID nummer, som er anført i den mail, du modtager som kvittering for online fremsendelse af ansøgningen.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
5. august 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus V2019-07-04T00:00:002019-08-05T00:00:00
330054121Eksterne lektorer til undervisning og vejledning på cand.merc. Business Intelligence-studietRobot Institut for Økonomi, Aarhus Universitet, Aarhus BSS, søger eksterne lektorer pr. 1. september 2019 til undervisning i faget Business Intelligence and Data Management på cand.merc. Business Intelligence-studiet samt vejledning af kandidatafhandlinger inden for området.Fagets indhold er nærmere beskrevet her: http: kursuskatalog.au.dk Vores forventning er, at man selvstændigt står for at tilrettelægge undervisningsforløb og varetage eksamen.Ansøgere skal have gennemført en økonomisk kandidatgrad eller tilsvarende relevant uddannelse, samt gerne have undervisnings- og vejledningserfaring på universitetsniveau inden for fagområdet.Oplysning om stillingens faglige indhold kan fås ved henvendelse tilProfessor Hans Jørn Juhl på e-mail: hjj@econ.au.dkKvalifikationskravAnsættelse som ekstern lektor forudsætter kvalifikationer på kandidatniveau samt yderligere kvalifikationer på højt niveau, f.eks. særlige specialer, kundskaber eller praksiserfaring opnået gennem ansættelse inden for fagets praksisområde. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.FormaliaAnsættelse sker i henhold til Cirkulære om aftale om eksterne lektorer ved universiteter.Ved spørgsmål vedrørende ansøgning og bilag hertil henvises til vejledning for ansøgere.Ansøgningen skal vedlægges kopi af eksamensbevis og eventuel dokumentation for tidligere undervisningsvirksomhed.Ansøgning samt bilag sendes online via nedenstående link.Materiale, der ikke kan uploades sammen med ansøgningen, kan indsendes i 3 eksemplarer til Aarhus BSS HR & Ph.d., Aarhus School of Business and Social Sciences, Aarhus Universitet, Tåsingegade 1, bygning 1447, 8000 Aarhus C, og må være afdelingen i hænde senest ved ansøgningsfristens udløb. Det indsendte materiale mærkes med det ID nummer, som er anført i den mail, du modtager som kvittering for online fremsendelse af ansøgningen.Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus UniversitetAarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dkAnsøgningsfrist:5. august 2019Institut for Økonomi, Aarhus Universitet, Aarhus BSS, søger eksterne lektorer pr. 1. september 2019 til undervisning i faget Business Intelligence and Data Management på cand.merc. Business Intelligence-studiet samt vejledning af kandidatafhandlinger inden for området.

Fagets indhold er nærmere beskrevet her: http://kursuskatalog.au.dk/

Vores forventning er, at man selvstændigt står for at tilrettelægge undervisningsforløb og varetage eksamen.

Ansøgere skal have gennemført en økonomisk kandidatgrad eller tilsvarende relevant uddannelse, samt gerne have undervisnings- og vejledningserfaring på universitetsniveau inden for fagområdet.

Oplysning om stillingens faglige indhold kan fås ved henvendelse til
Professor Hans Jørn Juhl på e-mail: hjj@econ.au.dk

Kvalifikationskrav
Ansættelse som ekstern lektor forudsætter kvalifikationer på kandidatniveau samt yderligere kvalifikationer på højt niveau, f.eks. særlige specialer, kundskaber eller praksiserfaring opnået gennem ansættelse inden for fagets praksisområde. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.

Formalia
Ansættelse sker i henhold til Cirkulære om aftale om eksterne lektorer ved universiteter.

Ved spørgsmål vedrørende ansøgning og bilag hertil henvises til vejledning for ansøgere.
Ansøgningen skal vedlægges kopi af eksamensbevis og eventuel dokumentation for tidligere undervisningsvirksomhed.
Ansøgning samt bilag sendes online via nedenstående link.

Materiale, der ikke kan uploades sammen med ansøgningen, kan indsendes i 3 eksemplarer til Aarhus BSS HR & Ph.d., Aarhus School of Business and Social Sciences, Aarhus Universitet, Tåsingegade 1, bygning 1447, 8000 Aarhus C, og må være afdelingen i hænde senest ved ansøgningsfristens udløb. Det indsendte materiale mærkes med det ID nummer, som er anført i den mail, du modtager som kvittering for online fremsendelse af ansøgningen.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
5. august 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus V2019-07-04T00:00:002019-08-05T00:00:00
330053471Eksterne lektorer til undervisning og vejledningsopgaver inden for Regnskab og FinansieringRobot Ved Aarhus Universitet, Aarhus BSS, Institut for Økonomi er en række stillinger som ekstern lektor ledige til besættelse pr. 1. september 2019 med undervisning i fagene Revision I, Revision II, Revision III, og Audit Data Analytics (Cand.merc. AUD), Financial Accounting (Oecon), og Skatteret (HD Regnskab) samt vejledningsopgaver inden for regnskab og finansiering.Fagenes indhold er nærmere beskrevet her:http: kursuskatalog.au.dk Vores forventning er, at man selvstændigt sammen med medundervisere står for at tilrettelægge undervisningsforløb og varetage eksamen.Derudover vil der i varierende omfang være vejledning af studerende i forbindelse med udarbejdelse af bachelor- og kandidatafhandlinger samt HD seminarer og afhandlinger.Ansøgere skal have gennemført en økonomisk kandidatgrad eller tilsvarende relevant uddannelse, samt have undervisnings- og vejledningserfaring inden for de anførte fagområder på universitetsniveau.Oplysning om stillingernes faglige indhold kan fås ved henvendelse til:Professor Frank Thinggaard (AUD): fth@econ.au.dkLektor Finn Schøler (Oecon og HD R): fsc@econ.au.dkLektor Thomas Kokholm (Finansiering): thko@econ.au.dkKvalifikationskravAnsættelse som ekstern lektor forudsætter kvalifikationer på kandidatniveau samt yderligere kvalifikationer på højt niveau, f.eks. særlige specialer, kundskaber eller praksiserfaring opnået gennem ansættelse inden for fagets praksisområde. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.FormaliaAnsættelse sker i henhold til Cirkulære om aftale om eksterne lektorer ved universiteter.Ved spørgsmål vedrørende ansøgning og bilag hertil henvises til vejledning for ansøgere.Ansøgningen skal vedlægges kopi af eksamensbevis og eventuel dokumentation for tidligere undervisningsvirksomhed.Ansøgning samt bilag sendes online via nedenstående link.Materiale, der ikke kan uploades sammen med ansøgningen, kan indsendes i 3 eksemplarer til Aarhus BSS HR & Ph.d., Aarhus School of Business and Social Sciences, Aarhus Universitet, Tåsingegade 1, bygning 1447, 8000 Aarhus C, og må være afdelingen i hænde senest ved ansøgningsfristens udløb. Det indsendte materiale mærkes med det ID nummer, som er anført i den mail, du modtager som kvittering for online fremsendelse af ansøgningen.Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus UniversitetAarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dkAnsøgningsfrist:5. august 2019Ved Aarhus Universitet, Aarhus BSS, Institut for Økonomi er en række stillinger som ekstern lektor ledige til besættelse pr. 1. september 2019 med undervisning i fagene Revision I, Revision II, Revision III, og Audit Data Analytics (Cand.merc. AUD), Financial Accounting (Oecon), og Skatteret (HD Regnskab) samt vejledningsopgaver inden for regnskab og finansiering.

Fagenes indhold er nærmere beskrevet her:
http://kursuskatalog.au.dk/

Vores forventning er, at man selvstændigt/sammen med medundervisere står for at tilrettelægge undervisningsforløb og varetage eksamen.

Derudover vil der i varierende omfang være vejledning af studerende i forbindelse med udarbejdelse af bachelor- og kandidatafhandlinger samt HD seminarer og afhandlinger.

Ansøgere skal have gennemført en økonomisk kandidatgrad eller tilsvarende relevant uddannelse, samt have undervisnings- og vejledningserfaring inden for de anførte fagområder på universitetsniveau.

Oplysning om stillingernes faglige indhold kan fås ved henvendelse til:
Professor Frank Thinggaard (AUD): fth@econ.au.dk
Lektor Finn Schøler (Oecon og HD R): fsc@econ.au.dk
Lektor Thomas Kokholm (Finansiering): thko@econ.au.dk

Kvalifikationskrav
Ansættelse som ekstern lektor forudsætter kvalifikationer på kandidatniveau samt yderligere kvalifikationer på højt niveau, f.eks. særlige specialer, kundskaber eller praksiserfaring opnået gennem ansættelse inden for fagets praksisområde. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.

Formalia
Ansættelse sker i henhold til Cirkulære om aftale om eksterne lektorer ved universiteter.

Ved spørgsmål vedrørende ansøgning og bilag hertil henvises til vejledning for ansøgere.
Ansøgningen skal vedlægges kopi af eksamensbevis og eventuel dokumentation for tidligere undervisningsvirksomhed.
Ansøgning samt bilag sendes online via nedenstående link.

Materiale, der ikke kan uploades sammen med ansøgningen, kan indsendes i 3 eksemplarer til Aarhus BSS HR & Ph.d., Aarhus School of Business and Social Sciences, Aarhus Universitet, Tåsingegade 1, bygning 1447, 8000 Aarhus C, og må være afdelingen i hænde senest ved ansøgningsfristens udløb. Det indsendte materiale mærkes med det ID nummer, som er anført i den mail, du modtager som kvittering for online fremsendelse af ansøgningen.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
5. august 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus V2019-07-03T00:00:002019-08-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Eksterne og kliniske lektorer til undervisning på Dream Team-ordningen

Aarhus Universitet

Aarhus N
Ved Institut for Klinisk Medicin, Aarhus Universitet, opslås en stilling som ekstern eller klinisk lektor for perioden 1. oktober 2019 (eller snarest herefter) til 31. august 2023 til varetagelse af undervisningsopgaver for Dream Team. Stillingen er...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Kliniske lektorer i bakteriologi

Aarhus Universitet

Aarhus C
Institut for Biomedicin på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger kliniske lektorer i bakteriologi og immunologi til at varetage undervisning og eksamen af medicinstuderende i faget medicinsk mikrobiologi og immunologi. U...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:4. august 2019

Eksterne lektorer til undervisning og vejledning på HA og BSc(B)

Aarhus Universitet

Aarhus V
Ved Aarhus Universitet, Aarhus BSS, Institut for Økonomi er en række stillinger som ekstern lektor ledige til besættelse pr. 1. september 2019 til varetagelse af undervisning og vejledning i Økonomisk Rapport på HA BSc(B) samt undervisning i faget N...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Eksterne lektorer til undervisning og vejledning på cand.merc. Business Intelligence-studiet

Aarhus Universitet

Aarhus V
Institut for Økonomi, Aarhus Universitet, Aarhus BSS, søger eksterne lektorer pr. 1. september 2019 til undervisning i faget Business Intelligence and Data Management på cand.merc. Business Intelligence-studiet samt vejledning af kandidatafhandlinge...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Eksterne lektorer til undervisning og vejledningsopgaver inden for Regnskab og Finansiering

Aarhus Universitet

Aarhus V
Ved Aarhus Universitet, Aarhus BSS, Institut for Økonomi er en række stillinger som ekstern lektor ledige til besættelse pr. 1. september 2019 med undervisning i fagene Revision I, Revision II, Revision III, og Audit Data Analytics (Cand.merc. AUD),...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019