Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administativ medarbejder til Plejeboligerne Mellemtoft

Administrativ medarbejder søges - TIL PLEJEBOLIGERNE MELLEMTOFT, Holstebro

Mellemtoft søger pr 1. august 2018 eller snarest herefter en engageret administrativ medarbejder til fast stilling på 15-17 timer pr uge, da vores mangeårige vellidte medarbejder har søgt nye udfordringer.

Vi har brug for en administrativ medarbejder, der kan varetage forskellige administrative og praktiske opgaver på Plejeboligerne Mellemtoft.

Der gøres opmærksom på at der er opslået en lignende stilling ved Plejeboligerne Parkvænget. De to stillinger kan søges samlet. Såfremt du ønsker dette skal du gøre opmærksom på det i din ansøgning.

Vi arbejder ud fra - det gode hverdagsliv og har fokus på at beboere, pårørende, frivillige og personale trives i dagligdagen.

Arbejdsopgaver

  • varetage adminstrative opgaver indenfor løn, sygedagpenge, kursus, udarbejde økonomi og regnskab gennemgang
  • har kendskab til kommunens systemer – øs, sbsys, Silkeborg data mv.
  • varetage analyse opgaver vedr. tal og tekst materialer i samråd med plejeboligleder
  • forberedelse og opslag ifm. møder, herunder udarbejdelse af dagordener og referater
  • varetage telefonpasning, beboer betjening og daglige ad hoc opgaver.

Vi forventer, at du
  • er adminstrativt uddannet fx finansøkonom, kontoruddannelse med kommunomuddannelse og gerne erfaring inden for ældreområdet.
  • har lyst til at prøve kræfter med et alsidigt og spændende job ved en dejlig plejebolig med 60 lejligheder og ca. 60 ansatte.
  • er imødekommende, har gode samarbejdsevner, godt humør og medvirker til trivsel på en arbejdsplads med god plads til beboere.
  • er rig på ideer og kan medvirke til at omsætte dem i hverdagen.

Vi tilbyder
  • en arbejdsplads, hvor vi har fokus på kvalitet og faglighed
  • personlig og faglig kompetenceudvikling
  • engagerede kolleger, frivillige, beboere og pårørende med et tæt tværfagligt samarbejde.

Løn og ansættelsesforhold
Løn efter gældende overenskomst

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos plejeboligleder Kirsten Gad på tlf. 96 11 44 11.

Ansøgningsfrist
Søg stillingen senest den 4. juni 2018 via Holstebro kommunes hjemmeside.

Ansættelsessamtaler
Den 14 juni 2018.

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her