Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

ADMINISTRATION og REGNSKABS medarbejder.

Vi søger en dygtig, administrativ medarbejder der også kan varetage vort bogholderi, med fart over feltet og en skarp sans for detaljer. Vort Firma ligger i Næstved. Firmaet er på en spændende rejse, med udvikling og vækst. Huset emmer af energi, og vi løber stærkt med et glimt i øjet, mens vi hver dag sætter en ære i at yde den absolut bedste service for vores kunder. Vi forestiller os opstart hurtigst muligt. Din bopæl er i nærområdet. Vi søger: En alsidig bogholder og administrationsmedarbejder med solid erfaring indenfor faget. Du bliver alene ansvarlig for vort bogholderi samt Navision supervisor. En selvstændig, struktureret person som arbejder effektivt, og som vil være en del af et lille team. En person som er frisk på en arbejdsuge på ca 25-30 timer (måske senere fuldtid) og det er et krav at du har god erfaring med Navision, samt til brugen af MS Office pakken - herunder især import/eksport af data via Excel. Du har flair for IT og lyst til at lære mere. Da vi er en mindre virksomhed, må du påregne fleksibilitet for andre administrative opgaver. Dine primære arbejdsopgaver vil være som følgende: Komplet Bogføring, herunder : bogføring af alle bilag, momsafregning, afstemninger, ind og udbetalinger, lønningsafregninger, lave færdigt regnskab til revisor. Salgssupport herunder : Ordrebehandling debiteringer/krediteringer, fakturering pr EDI. Vedligeholde kundekartotek. Vareopretteler samt vedligeholdelse, Leverandøroprettelser vedligeholdelse samt licens afregninger. Support til Marketings afd. IT. Navision supervisor, med mange års erfaring også i nyeste versioner. Superbruger i Excel og jet-rapporter. Andet: Telefon pasning, skal kunne flydende dansk i skrift og tale, samt rimelig god til engelsk og tysk. Send skriftlig ansøgning pr. mail til jr@ryemerc.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329742648Phoenix-e894f73812018-01-18T04:04:23.380ADMINISTRATION og REGNSKABS medarbejder.

Vi søger en dygtig, administrativ medarbejder der også kan varetage vort bogholderi, med fart over feltet og en skarp sans for detaljer. Vort Firma ligger i Næstved. Firmaet er på en spændende rejse, med udvikling og vækst. Huset emmer af energi, og vi løber stærkt med et glimt i øjet, mens vi hver dag sætter en ære i at yde den absolut bedste service for vores kunder. Vi forestiller os opstart hurtigst muligt. Din bopæl er i nærområdet. Vi søger: En alsidig bogholder og administrationsmedarbejder med solid erfaring indenfor faget. Du bliver alene ansvarlig for vort bogholderi samt Navision supervisor. En selvstændig, struktureret person som arbejder effektivt, og som vil være en del af et lille team. En person som er frisk på en arbejdsuge på ca 25-30 timer (måske senere fuldtid) og det er et krav at du har god erfaring med Navision, samt til brugen af MS Office pakken - herunder især import/eksport af data via Excel. Du har flair for IT og lyst til at lære mere. Da vi er en mindre virksomhed, må du påregne fleksibilitet for andre administrative opgaver. Dine primære arbejdsopgaver vil være som følgende: Komplet Bogføring, herunder : bogføring af alle bilag, momsafregning, afstemninger, ind og udbetalinger, lønningsafregninger, lave færdigt regnskab til revisor. Salgssupport herunder : Ordrebehandling debiteringer/krediteringer, fakturering pr EDI. Vedligeholde kundekartotek. Vareopretteler samt vedligeholdelse, Leverandøroprettelser vedligeholdelse samt licens afregninger. Support til Marketings afd. IT. Navision supervisor, med mange års erfaring også i nyeste versioner. Superbruger i Excel og jet-rapporter. Andet: Telefon pasning, skal kunne flydende dansk i skrift og tale, samt rimelig god til engelsk og tysk. Send skriftlig ansøgning pr. mail til jr@ryemerc.dk

2018-02-16T00:55:59.967 Vi søger en dygtig, administrativ medarbejder der også kan varetage vort bogholderi, med fart over feltet og en skarp sans for detaljer. Vort Firma ligger i Næstved. Firmaet er på en spændende rejse, med udvikling og vækst. Huset emmer af energi, og vi løber stærkt med et glimt i øjet, mens vi hver dag sætter en ære i at yde den absolut bedste service for vores kunder. Vi forestiller os opstart hurtigst muligt. Din bopæl er i nærområdet. Vi søger: En alsidig bogholder og administrationsmedarbejder med solid erfaring indenfor faget. Du bliver alene ansvarlig for vort bogholderi samt Navision supervisor. En selvstændig, struktureret person som arbejder effektivt, og som vil være en del af et lille team. En person som er frisk på en arbejdsuge på ca 25-30 timer (måske senere fuldtid) og det er et krav at du har god erfaring med Navision, samt til brugen af MS Office pakken - herunder især import eksport af data via Excel. Du har flair for IT og lyst til at lære mere. Da vi er en mindre virksomhed, må du påregne fleksibilitet for andre administrative opgaver. Dine primære arbejdsopgaver vil være som følgende: Komplet Bogføring, herunder : bogføring af alle bilag, momsafregning, afstemninger, ind og udbetalinger, lønningsafregninger, lave færdigt regnskab til revisor. Salgssupport herunder : Ordrebehandling debiteringer krediteringer, fakturering pr EDI. Vedligeholde kundekartotek. Vareopretteler samt vedligeholdelse, Leverandøroprettelser vedligeholdelse samt licens afregninger. Support til Marketings afd. IT. Navision supervisor, med mange års erfaring også i nyeste versioner. Superbruger i Excel og jet-rapporter. Andet: Telefon pasning, skal kunne flydende dansk i skrift og tale, samt rimelig god til engelsk og tysk. Send skriftlig ansøgning pr. mail til jr@ryemerc.dk11Jobnete894f738100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-15T00:00:000011http://www.ryemerc.com/0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstved3079537RYE MERC NÆSTVED APS11Glarmestervænget 84700NæstvedDKDanmark155.1901690011.77770100
jr@ryemerc.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent510667JobNet47400351000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e894f738https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e894f738https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e894f738&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e894f738&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration352348186Jesper Rye Jensenjr@ryemerc.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK