Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrations- og kundeservicechef

Vi søger en kundeserviceansvarlig til vores cateringvirksomhed Gaudium i Rødovre. Efter 6 måneder er det meningen du skal kunne varetage stillingen som administrations- og kundeservicechef. Du vil gennemgå et 6 måneders oplæringsforløb, hvor du vil lære alt om vores administration og kundeservice, samt få erfaringen til at kunne lede administrationen/kundeservicen som kommer til at består af dig og 2 medarbejdere.

Vi har meget strukturerede arbejdsgange og vi løser altid de faste opgaver vi har i løbet af den dag de er planlagt til. Derudover opstår der altid ekstra opgaver i løbet af dagen som også skal løses. Det betyder vi som team ikke går hjem uden alle de opgaver der er og opstår i løbet af dagen er løst.

Arbejde = læring og læring = glæde. Hvis det er sådan du tænker, så er tænker du ligesom som os. Vi tænker i løsninger, og har store ambitioner for udviklingen og fremtiden for Gaudium.

I denne stilling har du det overordnede ansvar for de opgaver som vedrører kontakten med vores kunder, samt det administrative arbejde der hver uge sikre, at vores kunder får præcis den mad, de har bestilt. Du har grundig erfaring med kundeservice, og du ved præcis hvad det betyder at have og tage ansvar. Du vil blive en del af et team, som hver dag arbejder for at give vores kunder en god oplevelse.  

Da vi er en eventcateringvirksomhed, bestiller størstedelen af vores kunder mad til lørdag og da denne stilling er en nøglemedarbejder hos os, vil din arbejdsugen overvejende med være med arbejde fast hver lørdag. Dvs. fri søndag og en hverdag i ugen.

 

Dine ansvarsområder

  • Overordnet ansvarlig for de opgaver som vedrører vores administration og kundeservice
  • Kundeservice på tlf. og mail, herunder booking af ordrer i vores system
  • Koordinering af logistikplaner
  • At bilpakke altid står ren og pæn samt uden skader
  • Udbringning samt udlevering af ordrer til vores mange kunder
  • Pakkelister, pakkeoverblik mm til vores køkken
  • Social media - opslag på Facebook, ansvarlig for at svare kunderne med det samme når de skriver til os. Du kan selv være med til at definere denne opgave
  • Optælling af status ugentligt
  • Diverse ad hoc opgaver, herunder bestilling af kontorartikler, vejledninger mm.

Om dig:

  • Du går foran, bidrager til en positiv teamånd og sætter høje standarder for dig selv og dit team
  • Du kan lide at have og tage ansvar
  • Du elsker struktur og du tænker altid i løsninger
  • Du er ikke bange for at tage beslutninger
  • Du møder kunderne med en god og positiv energi
  • Velformuleret i skrift og tale
  • Godt kendskab og erfaring med Office-pakken

Vi tilbyder:

  • En central rolle i innovativt tænkende iværksættervirksomhed
  • At du kommer med på en rejse hvor der er store udviklingsmuligheder på sigt i og med virksomheden vokser
  • En arbejdsplads der er struktureret, og hvor vi respekterer flid
  • Et arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og god energi
  • Du tilbydes løn efter kvalifikationer
  • Lækker hjemmelavet frokost hver dag

Kontakt og information:

  • Hvis jobbet lyder som noget for dig, så send en kort ansøgning og dit CV på mail til job@gaudium.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330166623Phoenix-feea520b12020-01-29T00:00:00Administrations- og kundeservicechef

Vi søger en kundeserviceansvarlig til vores cateringvirksomhed Gaudium i Rødovre. Efter 6 måneder er det meningen du skal kunne varetage stillingen som administrations- og kundeservicechef. Du vil gennemgå et 6 måneders oplæringsforløb, hvor du vil lære alt om vores administration og kundeservice, samt få erfaringen til at kunne lede administrationen/kundeservicen som kommer til at består af dig og 2 medarbejdere.

Vi har meget strukturerede arbejdsgange og vi løser altid de faste opgaver vi har i løbet af den dag de er planlagt til. Derudover opstår der altid ekstra opgaver i løbet af dagen som også skal løses. Det betyder vi som team ikke går hjem uden alle de opgaver der er og opstår i løbet af dagen er løst.

Arbejde = læring og læring = glæde. Hvis det er sådan du tænker, så er tænker du ligesom som os. Vi tænker i løsninger, og har store ambitioner for udviklingen og fremtiden for Gaudium.

I denne stilling har du det overordnede ansvar for de opgaver som vedrører kontakten med vores kunder, samt det administrative arbejde der hver uge sikre, at vores kunder får præcis den mad, de har bestilt. Du har grundig erfaring med kundeservice, og du ved præcis hvad det betyder at have og tage ansvar. Du vil blive en del af et team, som hver dag arbejder for at give vores kunder en god oplevelse.  

Da vi er en eventcateringvirksomhed, bestiller størstedelen af vores kunder mad til lørdag og da denne stilling er en nøglemedarbejder hos os, vil din arbejdsugen overvejende med være med arbejde fast hver lørdag. Dvs. fri søndag og en hverdag i ugen.

 

Dine ansvarsområder

  • Overordnet ansvarlig for de opgaver som vedrører vores administration og kundeservice
  • Kundeservice på tlf. og mail, herunder booking af ordrer i vores system
  • Koordinering af logistikplaner
  • At bilpakke altid står ren og pæn samt uden skader
  • Udbringning samt udlevering af ordrer til vores mange kunder
  • Pakkelister, pakkeoverblik mm til vores køkken
  • Social media - opslag på Facebook, ansvarlig for at svare kunderne med det samme når de skriver til os. Du kan selv være med til at definere denne opgave
  • Optælling af status ugentligt
  • Diverse ad hoc opgaver, herunder bestilling af kontorartikler, vejledninger mm.

Om dig:

  • Du går foran, bidrager til en positiv teamånd og sætter høje standarder for dig selv og dit team
  • Du kan lide at have og tage ansvar
  • Du elsker struktur og du tænker altid i løsninger
  • Du er ikke bange for at tage beslutninger
  • Du møder kunderne med en god og positiv energi
  • Velformuleret i skrift og tale
  • Godt kendskab og erfaring med Office-pakken

Vi tilbyder:

  • En central rolle i innovativt tænkende iværksættervirksomhed
  • At du kommer med på en rejse hvor der er store udviklingsmuligheder på sigt i og med virksomheden vokser
  • En arbejdsplads der er struktureret, og hvor vi respekterer flid
  • Et arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og god energi
  • Du tilbydes løn efter kvalifikationer
  • Lækker hjemmelavet frokost hver dag

Kontakt og information:

  • Hvis jobbet lyder som noget for dig, så send en kort ansøgning og dit CV på mail til job@gaudium.dk
2020-02-17T00:59:00.843 Vi søger en kundeserviceansvarlig til vores cateringvirksomhed Gaudium i Rødovre. Efter 6 måneder er det meningen du skal kunne varetage stillingen som administrations- og kundeservicechef. Du vil gennemgå et 6 måneders oplæringsforløb, hvor du vil lære alt om vores administration og kundeservice, samt få erfaringen til at kunne lede administrationen kundeservicen som kommer til at består af dig og 2 medarbejdere. Vi har meget strukturerede arbejdsgange og vi løser altid de faste opgaver vi har i løbet af den dag de er planlagt til. Derudover opstår der altid ekstra opgaver i løbet af dagen som også skal løses. Det betyder vi som team ikke går hjem uden alle de opgaver der er og opstår i løbet af dagen er løst. Arbejde læring og læring glæde. Hvis det er sådan du tænker, så er tænker du ligesom som os. Vi tænker i løsninger, og har store ambitioner for udviklingen og fremtiden for Gaudium. I denne stilling har du det overordnede ansvar for de opgaver som vedrører kontakten med vores kunder, samt det administrative arbejde der hver uge sikre, at vores kunder får præcis den mad, de har bestilt. Du har grundig erfaring med kundeservice, og du ved præcis hvad det betyder at have og tage ansvar. Du vil blive en del af et team, som hver dag arbejder for at give vores kunder en god oplevelse. Da vi er en eventcateringvirksomhed, bestiller størstedelen af vores kunder mad til lørdag og da denne stilling er en nøglemedarbejder hos os, vil din arbejdsugen overvejende med være med arbejde fast hver lørdag. Dvs. fri søndag og en hverdag i ugen. Dine ansvarsområder Overordnet ansvarlig for de opgaver som vedrører vores administration og kundeservice Kundeservice på tlf. og mail, herunder booking af ordrer i vores system Koordinering af logistikplaner At bilpakke altid står ren og pæn samt uden skader Udbringning samt udlevering af ordrer til vores mange kunder Pakkelister, pakkeoverblik mm til vores køkken Social media - opslag på Facebook, ansvarlig for at svare kunderne med det samme når de skriver til os. Du kan selv være med til at definere denne opgave Optælling af status ugentligt Diverse ad hoc opgaver, herunder bestilling af kontorartikler, vejledninger mm. Om dig: Du går foran, bidrager til en positiv teamånd og sætter høje standarder for dig selv og dit team Du kan lide at have og tage ansvar Du elsker struktur og du tænker altid i løsninger Du er ikke bange for at tage beslutninger Du møder kunderne med en god og positiv energi Velformuleret i skrift og tale Godt kendskab og erfaring med Office-pakken Vi tilbyder: En central rolle i innovativt tænkende iværksættervirksomhed At du kommer med på en rejse hvor der er store udviklingsmuligheder på sigt i og med virksomheden vokser En arbejdsplads der er struktureret, og hvor vi respekterer flid Et arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og god energi Du tilbydes løn efter kvalifikationer Lækker hjemmelavet frokost hver dag Kontakt og information: Hvis jobbet lyder som noget for dig, så send en kort ansøgning og dit CV på mail til job@gaudium.dk11Jobnetfeea520b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-16T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3700380Gaudium Catering ApS11Fjeldhammervej 152610RødovreDKDanmark0
job@gaudium.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000892428JobNet5106602510660210027-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=feea520bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=feea520bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=feea520b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=feea520b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgAdministrations- og kundeservicechef12007991Dansk3Læse/ tale933042Kundeservicechef6Ledelse364040621Emil Buus Kronborg Eriksenjob@gaudium.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK