Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrations og Salgs assistent

Administrations og Salgs assistent til en spændende lille lokal virksomhed

Sønderjydsk Kål ApS, 6100 Haderslev

Er du en stærk administrativ person der har potentiale og ambitioner til at blive lige så stærk inden for salg, eller salgsmæssig stærk og ønsker at blive lige så stærk inden for administration, så har vi stillingen til dig.

Stillingen

Du vil referere til den adm. Direktør.

Dine primære opgaver er at drive de administrative opgaver i virksomheden, som vil bestå alene af den kandidat som søges, dog med sparring af den adm. Direktør. Så det er vigtigt at du trives i at arbejde alene med opgaverne og sikre at der skabes resultater herigennem.

I jobbet vil du komme til at håndtere en bred vifte af opgaver, det er derfor vigtigt at du trives i et miljø hvor hverdagen er foranderlig, da virksomheden er sæson betonet og det vil opgavernes karakter ligeledes være.

 

Primære Ansvarsområder

  • Ansvarlig for de administrative opgaver i forretningen og sikre at alle de opgaver der ligger her bliver løst.
  • Bestilling af transport til levering, samt sikre at kunden får varen til rette tid og sted.
  • Bogholderi i et begrænset omfang.
  • Ansvar for kontakten til kunderne og leverandørerne.
  • Opsøgende salg til nye eller eksisterende kunder i samarbejde med den nærmeste leder.

Primære Opgaver

  • Bogføring med de dertilhørende opgaver.
  • Løn kørsel.
  • Ordre håndtering og fakturering samt opfølgning herpå.
  • Pasning af firmaets hovedtelefon og hovedmailen.
  • Opsøgende salg/vedligeholdelse af eksisterende kunder

Din Profil

Du har enten en relevant administrativ eller salgs mæssige baggrund, med forståelse for forretningsgangen i en virksomhed som helhed. Du er struktureret i din måde at arbejde på, samt i stand til at være selvledende i en vis udstrækning.

Du befinder dig godt med forandringer, udfordre status quo og at deadlines overholdes. Du er vant til at ”stå på mål”, god til at skabe relationer. Du skal kunne befinde dig godt i et miljø der er meget uformel og direkte.

Du har en god IT-forståelse og stærk inden for MS Office, erfaring med E-conomic og GS1 er en fordel.

Du har kørekort og egen bil der kan bruges i arbejdes øjemed i et begrænset omfang.

Du tilbydes

Gode mulighed for at være med til at udvikle både virksomheden men også den stilling som der søges til. Lønnen vil blive individuelt aftalt alt efter kvalifikationer.

Ansøgning

Send din ansøgning og CV samt relevante eksamensbeviser til s.kyhl@soenderjydsk-kaal.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029798Phoenix-ecc0aefc12019-06-04T00:00:00Administrations og Salgs assistent

Administrations og Salgs assistent til en spændende lille lokal virksomhed

Sønderjydsk Kål ApS, 6100 Haderslev

Er du en stærk administrativ person der har potentiale og ambitioner til at blive lige så stærk inden for salg, eller salgsmæssig stærk og ønsker at blive lige så stærk inden for administration, så har vi stillingen til dig.

Stillingen

Du vil referere til den adm. Direktør.

Dine primære opgaver er at drive de administrative opgaver i virksomheden, som vil bestå alene af den kandidat som søges, dog med sparring af den adm. Direktør. Så det er vigtigt at du trives i at arbejde alene med opgaverne og sikre at der skabes resultater herigennem.

I jobbet vil du komme til at håndtere en bred vifte af opgaver, det er derfor vigtigt at du trives i et miljø hvor hverdagen er foranderlig, da virksomheden er sæson betonet og det vil opgavernes karakter ligeledes være.

 

Primære Ansvarsområder

  • Ansvarlig for de administrative opgaver i forretningen og sikre at alle de opgaver der ligger her bliver løst.
  • Bestilling af transport til levering, samt sikre at kunden får varen til rette tid og sted.
  • Bogholderi i et begrænset omfang.
  • Ansvar for kontakten til kunderne og leverandørerne.
  • Opsøgende salg til nye eller eksisterende kunder i samarbejde med den nærmeste leder.

Primære Opgaver

  • Bogføring med de dertilhørende opgaver.
  • Løn kørsel.
  • Ordre håndtering og fakturering samt opfølgning herpå.
  • Pasning af firmaets hovedtelefon og hovedmailen.
  • Opsøgende salg/vedligeholdelse af eksisterende kunder

Din Profil

Du har enten en relevant administrativ eller salgs mæssige baggrund, med forståelse for forretningsgangen i en virksomhed som helhed. Du er struktureret i din måde at arbejde på, samt i stand til at være selvledende i en vis udstrækning.

Du befinder dig godt med forandringer, udfordre status quo og at deadlines overholdes. Du er vant til at ”stå på mål”, god til at skabe relationer. Du skal kunne befinde dig godt i et miljø der er meget uformel og direkte.

Du har en god IT-forståelse og stærk inden for MS Office, erfaring med E-conomic og GS1 er en fordel.

Du har kørekort og egen bil der kan bruges i arbejdes øjemed i et begrænset omfang.

Du tilbydes

Gode mulighed for at være med til at udvikle både virksomheden men også den stilling som der søges til. Lønnen vil blive individuelt aftalt alt efter kvalifikationer.

Ansøgning

Send din ansøgning og CV samt relevante eksamensbeviser til s.kyhl@soenderjydsk-kaal.dk

2019-07-01T00:51:34.260 Administrations og Salgs assistent til en spændende lille lokal virksomhed Sønderjydsk Kål ApS, 6100 Haderslev Er du en stærk administrativ person der har potentiale og ambitioner til at blive lige så stærk inden for salg, eller salgsmæssig stærk og ønsker at blive lige så stærk inden for administration, så har vi stillingen til dig. Stillingen Du vil referere til den adm. Direktør. Dine primære opgaver er at drive de administrative opgaver i virksomheden, som vil bestå alene af den kandidat som søges, dog med sparring af den adm. Direktør. Så det er vigtigt at du trives i at arbejde alene med opgaverne og sikre at der skabes resultater herigennem. I jobbet vil du komme til at håndtere en bred vifte af opgaver, det er derfor vigtigt at du trives i et miljø hvor hverdagen er foranderlig, da virksomheden er sæson betonet og det vil opgavernes karakter ligeledes være. Primære Ansvarsområder Ansvarlig for de administrative opgaver i forretningen og sikre at alle de opgaver der ligger her bliver løst. Bestilling af transport til levering, samt sikre at kunden får varen til rette tid og sted. Bogholderi i et begrænset omfang. Ansvar for kontakten til kunderne og leverandørerne. Opsøgende salg til nye eller eksisterende kunder i samarbejde med den nærmeste leder. Primære Opgaver Bogføring med de dertilhørende opgaver. Løn kørsel. Ordre håndtering og fakturering samt opfølgning herpå. Pasning af firmaets hovedtelefon og hovedmailen. Opsøgende salg vedligeholdelse af eksisterende kunder Din Profil Du har enten en relevant administrativ eller salgs mæssige baggrund, med forståelse for forretningsgangen i en virksomhed som helhed. Du er struktureret i din måde at arbejde på, samt i stand til at være selvledende i en vis udstrækning. Du befinder dig godt med forandringer, udfordre status quo og at deadlines overholdes. Du er vant til at stå på mål , god til at skabe relationer. Du skal kunne befinde dig godt i et miljø der er meget uformel og direkte. Du har en god IT-forståelse og stærk inden for MS Office, erfaring med E-conomic og GS1 er en fordel. Du har kørekort og egen bil der kan bruges i arbejdes øjemed i et begrænset omfang. Du tilbydes Gode mulighed for at være med til at udvikle både virksomheden men også den stilling som der søges til. Lønnen vil blive individuelt aftalt alt efter kvalifikationer. Ansøgning Send din ansøgning og CV samt relevante eksamensbeviser til s.kyhl@soenderjydsk-kaal.dk11jobnetecc0aefc100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-30T00:00:0000000EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKoldingEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3532754SØNDERJYDSK KÅL ApS11Hirsevej 196100HaderslevDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent765994JobNet4993911499391110023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ecc0aefchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ecc0aefchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ecc0aefc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ecc0aefc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonAdministrations og Salgs assistent1Dansk3Læse/ tale121003Direktør6Ledelse361854465Steffans.kyhl@soenderjydsk-kaal.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK