Administrations- og salgsassistent

Administrations- og salgsassistent til en spændende lille lokal virksomhed

Er du en stærk administrativ person der har potentiale og ambitioner til at blive lige så stærk inden for salg, eller salgsmæssig stærk og ønsker at blive lige så stærk inden for administration, så har vi stillingen til dig.

Stillingen

Du vil referere til den adm. Direktør.

Dine primære opgaver er at drive de administrative opgaver i virksomheden, som vil bestå alene af den kandidat som søges, dog med sparring af den adm. Direktør. Så det er vigtigt at du trives i at arbejde alene med opgaverne og sikre at der skabes resultater herigennem.

I jobbet vil du komme til at håndtere en bred vifte af opgaver, det er derfor vigtigt at du trives i et miljø hvor hverdagen er foranderlig, da virksomheden er sæson betonet og det vil opgavernes karakter ligeledes være.

Primære Ansvarsområder
  • Ansvarlig for de administrative opgaver i forretningen og sikre at alle de opgaver der ligger her bliver løst.
  • Bestilling af transport til levering, samt sikre at kunden får varen til rette tid og sted.
  • Bogholderi i et begrænset omfang.
  • Ansvar for kontakten til kunderne og leverandørerne.
  • Opsøgende salg til nye eller eksisterende kunder i samarbejde med den nærmeste leder.
Primære Opgaver
  • Bogføring med de dertilhørende opgaver.
  • Løn kørsel.
  • Ordre håndtering og fakturering samt opfølgning herpå.
  • Pasning af firmaets hovedtelefon og hovedmailen.
  • Opsøgende salg/vedligeholdelse af eksisterende kunder
Din Profil
Du har enten en relevant administrativ eller salgs mæssige baggrund, med forståelse for forretningsgangen i en virksomhed som helhed. Du er struktureret i din måde at arbejde på, samt i stand til at være selvledende i en vis udstrækning.

Du befinder dig godt med forandringer, udfordre status quo og at deadlines overholdes. Du er vant til at ”stå på mål”, god til at skabe relationer. Du skal kunne befinde dig godt i et miljø der er meget uformel og direkte.

Du har en god IT-forståelse og stærk inden for MS Office, erfaring med E-conomic og GS1 er en fordel.

Du har kørekort og egen bil der kan bruges i arbejdes øjemed i et begrænset omfang.

Du tilbydes
Gode mulighed for at være med til at udvikle både virksomheden men også den stilling som der søges til. Lønnen vil blive individuelt aftalt alt efter kvalifikationer.

Ansøgning
Send din ansøgning og CV samt relevante eksamensbeviser via knappen "Send ansøgning".


Se mere på vores ansøgersite: https://soenderjydsk-kaal.brandero.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033448Phoenix-06f2208112019-05-28T16:06:58.700Administrations- og salgsassistent
Administrations- og salgsassistent til en spændende lille lokal virksomhed

Er du en stærk administrativ person der har potentiale og ambitioner til at blive lige så stærk inden for salg, eller salgsmæssig stærk og ønsker at blive lige så stærk inden for administration, så har vi stillingen til dig.

Stillingen

Du vil referere til den adm. Direktør.

Dine primære opgaver er at drive de administrative opgaver i virksomheden, som vil bestå alene af den kandidat som søges, dog med sparring af den adm. Direktør. Så det er vigtigt at du trives i at arbejde alene med opgaverne og sikre at der skabes resultater herigennem.

I jobbet vil du komme til at håndtere en bred vifte af opgaver, det er derfor vigtigt at du trives i et miljø hvor hverdagen er foranderlig, da virksomheden er sæson betonet og det vil opgavernes karakter ligeledes være.

Primære Ansvarsområder
  • Ansvarlig for de administrative opgaver i forretningen og sikre at alle de opgaver der ligger her bliver løst.
  • Bestilling af transport til levering, samt sikre at kunden får varen til rette tid og sted.
  • Bogholderi i et begrænset omfang.
  • Ansvar for kontakten til kunderne og leverandørerne.
  • Opsøgende salg til nye eller eksisterende kunder i samarbejde med den nærmeste leder.
Primære Opgaver
  • Bogføring med de dertilhørende opgaver.
  • Løn kørsel.
  • Ordre håndtering og fakturering samt opfølgning herpå.
  • Pasning af firmaets hovedtelefon og hovedmailen.
  • Opsøgende salg/vedligeholdelse af eksisterende kunder
Din Profil
Du har enten en relevant administrativ eller salgs mæssige baggrund, med forståelse for forretningsgangen i en virksomhed som helhed. Du er struktureret i din måde at arbejde på, samt i stand til at være selvledende i en vis udstrækning.

Du befinder dig godt med forandringer, udfordre status quo og at deadlines overholdes. Du er vant til at ”stå på mål”, god til at skabe relationer. Du skal kunne befinde dig godt i et miljø der er meget uformel og direkte.

Du har en god IT-forståelse og stærk inden for MS Office, erfaring med E-conomic og GS1 er en fordel.

Du har kørekort og egen bil der kan bruges i arbejdes øjemed i et begrænset omfang.

Du tilbydes
Gode mulighed for at være med til at udvikle både virksomheden men også den stilling som der søges til. Lønnen vil blive individuelt aftalt alt efter kvalifikationer.

Ansøgning
Send din ansøgning og CV samt relevante eksamensbeviser via knappen "Send ansøgning".


Se mere på vores ansøgersite: https://soenderjydsk-kaal.brandero.com

Administrations- og salgsassistent til en spændende lille lokal virksomhed Er du en stærk administrativ person der har potentiale og ambitioner til at blive lige så stærk inden for salg, eller salgsmæssig stærk og ønsker at blive lige så stærk inden for administration, så har vi stillingen til dig. Stillingen Du vil referere til den adm. Direktør. Dine primære opgaver er at drive de administrative opgaver i virksomheden, som vil bestå alene af den kandidat som søges, dog med sparring af den adm. Direktør. Så det er vigtigt at du trives i at arbejde alene med opgaverne og sikre at der skabes resultater herigennem. I jobbet vil du komme til at håndtere en bred vifte af opgaver, det er derfor vigtigt at du trives i et miljø hvor hverdagen er foranderlig, da virksomheden er sæson betonet og det vil opgavernes karakter ligeledes være. Primære AnsvarsområderAnsvarlig for de administrative opgaver i forretningen og sikre at alle de opgaver der ligger her bliver løst. Bestilling af transport til levering, samt sikre at kunden får varen til rette tid og sted. Bogholderi i et begrænset omfang. Ansvar for kontakten til kunderne og leverandørerne. Opsøgende salg til nye eller eksisterende kunder i samarbejde med den nærmeste leder. Primære OpgaverBogføring med de dertilhørende opgaver. Løn kørsel. Ordre håndtering og fakturering samt opfølgning herpå. Pasning af firmaets hovedtelefon og hovedmailen. Opsøgende salg vedligeholdelse af eksisterende kunder Din ProfilDu har enten en relevant administrativ eller salgs mæssige baggrund, med forståelse for forretningsgangen i en virksomhed som helhed. Du er struktureret i din måde at arbejde på, samt i stand til at være selvledende i en vis udstrækning. Du befinder dig godt med forandringer, udfordre status quo og at deadlines overholdes. Du er vant til at stå på mål , god til at skabe relationer. Du skal kunne befinde dig godt i et miljø der er meget uformel og direkte. Du har en god IT-forståelse og stærk inden for MS Office, erfaring med E-conomic og GS1 er en fordel. Du har kørekort og egen bil der kan bruges i arbejdes øjemed i et begrænset omfang. Du tilbydesGode mulighed for at være med til at udvikle både virksomheden men også den stilling som der søges til. Lønnen vil blive individuelt aftalt alt efter kvalifikationer. AnsøgningSend din ansøgning og CV samt relevante eksamensbeviser via knappen Send ansøgning . Se mere på vores ansøgersite: https: soenderjydsk-kaal.brandero.comsoenderjydsk-kaal.brandero.com10Phoenix06f22081101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-01T00:00:000000https://soenderjydsk-kaal.brandero.com/job/administrations-og-salgs-assistent-4278018381#mail0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKoldingEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3536636SØNDERJYDSK KÅL ApS11Hirsevej 196100HaderslevDKDanmarkORS/06f22081_logo.pngORS/Small/06f22081_logo.png0s.kyhl@soenderjydsk-kaal.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent769095MwCareerSiteMinimum935c0823-1660-4073-84bc-b251b863d54400128-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=06f22081https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=06f22081https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=06f22081&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=06f22081&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgØnsker du et spændende job som Salgsassistent? Hos SØNDERJYDSK KÅL ApS tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale413208Salgsassistent2Salg361937533Steffan Kyhls.kyhl@soenderjydsk-kaal.dkDanmarkDanmark330035971VIKING søger SALES ASSISTANT - Passenger DivisionRobot Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv VIKING søger en serviceminded salgsassistent med gode kommunikationsfærdigheder til vores Passenger-afdeling, som står for salg af evakueringssystemer til færger og krydstogtskibe. Med base på hovedkontoret i Esbjerg vil du sammen med 15 kolleger assistere den globale organisation med viden om salg, tekniske detaljer og koncepter. Primære opgaver Håndtere løbende forespørgsler fra VIKINGs datterselskaber rundt omkring i verden Afgive tilbud til og behandle salgsordrer fra kunder og datterselskaber Følge op på projekter og salgspipeline Løbende opdatere og udvikle salgsmaterialer og værktøjer Koordinere internt med Supply Chain afdelingen Din profil Du har flair for og interesse for salg, administration og service. På det personlige plan arbejder du struktureret og holder af at yde god service. Du har nemt ved at omgås andre mennesker og kan agere i en hverdag, hvor tempoet kan være højt. VIKING er en global virksomhed og vi forventer, du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at kørsel i forbindelse med dit job. Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. ?Planlagt sommerferie bedes venligst skrevet i ansøgningen. Tiltrædelse: snarest muligt Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJoin a global leader – and help build a safer world

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
VIKING søger en serviceminded salgsassistent med gode kommunikationsfærdigheder til vores Passenger-afdeling, som står for salg af evakueringssystemer til færger og krydstogtskibe.

Med base på hovedkontoret i Esbjerg vil du sammen med 15 kolleger assistere den globale organisation med viden om salg, tekniske detaljer og koncepter.

Primære opgaver

· Håndtere løbende forespørgsler fra VIKINGs datterselskaber rundt omkring i verden

· Afgive tilbud til og behandle salgsordrer fra kunder og datterselskaber

· Følge op på projekter og salgspipeline

· Løbende opdatere og udvikle salgsmaterialer og værktøjer

· Koordinere internt med Supply Chain afdelingen

Din profil
Du har flair for og interesse for salg, administration og service. På det personlige plan arbejder du struktureret og holder af at yde god service. Du har nemt ved at omgås andre mennesker og kan agere i en hverdag, hvor tempoet kan være højt.

VIKING er en global virksomhed og vi forventer, du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt

Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at kørsel i forbindelse med dit job.

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

?Planlagt sommerferie bedes venligst skrevet i ansøgningen.

Tiltrædelse: snarest muligt

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-06-03T00:00:002019-07-29T00:00:00
330039619Butiksassistent - 25 timer om ugen - VejenRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-25-timer-om-ugen-Vejen-3478?rdeLocaleAttr da

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-25-timer-om-ugen-Vejen-3478?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationVejen2019-06-11T00:00:002019-07-12T00:00:00
330036736Butiksassistent - 20 timer om ugen - HasleRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: 1.Branchens bedste sammenhold 2.Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder 3.Garanteret udvikling og uddannelse 4.Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere 5.God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-20-timer-om-ugen-Hasle-3461?rdeLocaleAttr da

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

•Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse

•Betjene kunderne ved kassen

•Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren

•Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

•Er smilende og glad for kundekontakt

•Tager initiativ og er hjælpsom

•Holder af faste rammer og har fokus på detaljen

•Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

1.Branchens bedste sammenhold

2.Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder

3.Garanteret udvikling og uddannelse

4.Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere

5.God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

 

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-20-timer-om-ugen-Hasle-3461?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationAarhus V2019-06-05T00:00:002019-07-29T00:00:00
330033069Butiksassistent - 12 timer om ugen - SønderborgRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: 1.Branchens bedste sammenhold 2.Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder 3.Garanteret udvikling og uddannelse 4.Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere 5.God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-12-timer-om-ugen-Sønderborg-3453?rdeLocaleAttr da

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

•Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse

•Betjene kunderne ved kassen

•Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren

•Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

•Er smilende og glad for kundekontakt

•Tager initiativ og er hjælpsom

•Holder af faste rammer og har fokus på detaljen

•Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

1.Branchens bedste sammenhold

2.Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder

3.Garanteret udvikling og uddannelse

4.Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere

5.God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

 

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-12-timer-om-ugen-Sønderborg-3453?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationSønderborg2019-06-04T00:00:002019-07-01T00:00:00
330033054Butiksassistent - 20 timer om ugen - SønderborgRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: 1.Branchens bedste sammenhold 2.Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder 3.Garanteret udvikling og uddannelse 4.Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere 5.God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-20-timer-om-ugen-Sønderborg-3454?rdeLocaleAttr da

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

•Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse

•Betjene kunderne ved kassen

•Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren

•Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

•Er smilende og glad for kundekontakt

•Tager initiativ og er hjælpsom

•Holder af faste rammer og har fokus på detaljen

•Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

1.Branchens bedste sammenhold

2.Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder

3.Garanteret udvikling og uddannelse

4.Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere

5.God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

 

Søg her:

 https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-20-timer-om-ugen-Sønderborg-3454?rdeLocaleAttr=da 

Lidl Danmark K/S AdministrationSønderborg2019-06-04T00:00:002019-07-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

VIKING søger SALES ASSISTANT - Passenger Division

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder ...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:29. juli 2019

Butiksassistent - 25 timer om ugen - Vejen

Lidl Danmark K/S Administration

Vejen
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid ove...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:12. juli 2019

Butiksassistent - 20 timer om ugen - Hasle

Lidl Danmark K/S Administration

Aarhus V
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid ove...
Indrykket:5. juni 2019
Udløbsdato:29. juli 2019

Butiksassistent - 12 timer om ugen - Sønderborg

Lidl Danmark K/S Administration

Sønderborg
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid ove...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Butiksassistent - 20 timer om ugen - Sønderborg

Lidl Danmark K/S Administration

Sønderborg
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid ove...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019