Administrationsbachelor til Børne- og Ungdomsforvaltningen (tidsbegrænset stilling)

Skarp og struktureret administrationsbachelor til understøttelse af arbejdet med kompetenceudvikling i Børne- og Ungdomsforvaltningen. Stillingen er tidsbegrænset.

Fagligt Center er en stabsenhed i Københavns Kommunes Børne- og Ungdomsforvaltning, hvis primære opgave er at understøtte ledelsesstrengen.

Det vil sige ledelsesstrengen i forvaltningens fem områder, direktionen og det politiske niveau. I Fagligt Center udfører vi opgaver, som er politisk eller administrativt strategisk prioriteret, og som har et bydækkende perspektiv. Vi leverer data, analyser, koncepter, overblik, systematik og kompetenceudvikling.

Fagligt Center søger en færdiguddannet administrationsbachelor til en tidsbegrænset stilling på kompetenceudviklingsområdet.

Arbejdsopgaverne vil være centrerede omkring varetagelse af administrative opgaver i forbindelse med politisk prioriterede kompetenceudviklingsindsatser i Børne- og Ungdomsforvaltningen. Det drejer sig konkret om meritpædagoguddannelsen (herunder sporskiftemodellen og PAU-merit) samt praktik for pædagogstuderende og diplommodul for praktikvejledere.

Du vil i det daglige blive forankret i et team af dygtige kollegaer i BUF Akademi, og derudover vil du have en stor samarbejdsflade i det øvrige Fagligt Center og resten af forvaltningen samt med eksterne samarbejdspartnere.

Eksempler på arbejdsopgaver

  • Administration af kurser og uddannelse, herunder løbende deadlines samt overblik over de forskellige optag, der ligger sideløbende. Derudover løbende koordinering ift. tilmeldte, afbrudte uddannelser, afslag, ansøgning af midler, jobrotationsordningen mv.
  • Løbende dialog med forskellige parter, fx ledere, medarbejdere, områdechefer, de faglige organisationer, Københavns Erhvervshus og Den Kommunale Kompetencefond
  • Kommunikationsopgaver, herunder løbende udarbejdelse af kommunikationsmaterialer til interne kanaler og aktivitetsbeskrivelser til BUF Akademi samt branding og kommunikation omkring indsatserne
  • Budgetansvar, fakturering og puljeudmelding i forbindelse med indsatserne
  • Indsamling af data og databehandling
  • Evaluering og udviklingsarbejde

Vi forventer, at

  • Du er færdiguddannet administrationsbachelor, og du har erfaring fra tidligere ansættelser eller praktik i en kommune eller på en anden offentlig arbejdsplads
  • Du er omhyggelig og struktureret, og du arbejder systematisk
  • Du formår at skabe overblik i komplicerede processer, og du kan udvikle gode og enkle arbejdsgange
  • Du er løsningsorienteret, lyttende og god til at samarbejde, og du evner at understøtte andre
  • Du er en god formidler (både mundtligt og skriftligt), og du kan kommunikere præcist og modtagerorienteret
  • Du arbejder hjemmevant i MS Office-pakken, herunder især Excel, og det er en fordel, hvis du har erfaring med Københavns Kommunes økonomisystem (Kvantum)
  • Du har erfaring med og/eller kendskab til børne- og ungeområdet

Vi tilbyder

  • Et spændende og attraktivt job på landets største arbejdsplads
  • Et godt fagligt miljø omkring arbejdet med børn og unge
  • Gode og dygtige kolleger med en åben og uhøjtidelig omgangstone
  • Gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt
  • Et godt arbejdsmiljø med balance mellem arbejds- og privatliv

Din daglige arbejdsplads bliver i Fagligt Center på adressen Gyldenløvesgade, 1600 København V – kun en kort gåtur fra Københavns Rådhus.

Yderligere information
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt efter gældende overenskomst.

Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og forhandles efter principperne om Ny Løn.

Ansættelsen er tidsbegrænset til den 31. december 2021 med tiltrædelse hurtigst muligt.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte teamleder for Kompetenceudvikling og Ressourcer Lotte Ravnholt Christensen på 6138 8583 eller fuldmægtig Karoline Thalbitzer på 2491 9614. Du kan læse mere om Københavns Kommune og Børne- og Ungdomsforvaltningen på www.kk.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 19. januar 202
Vi forventer, at ansættelsessamtalerne bliver afholdt mandag i uge 4.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.