Administrationsbachelor/administrationsøkonom til Center for Psykiatri og Rusmiddel

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være med til at gøre en forskel? Kan du se dig selv være en del af et team, hvor vi i løbet af den næste tid sammen vil sætte en ny retning, og arbejde med hvordan vi sammen bliver endnu bedre til at løse kerneopgaven? Så er det dig vi leder efter.

Kort om stillingen
Som en del af den administrative afdeling, får du en nøgleposition både internt og eksternt. Derfor vægtes kommunikative evner i både skrift og tale, imødekommenhed og venlighed højt.

Kort om administrationen
Den administrative afdeling består af 4 medarbejdere, afdelingen er fysisk placeret i Kompagnigade 11C. Den administrative afdeling referer til centerlederen og løser opgaver for hele organisationen.

Opgaver

  • Foretage budgetopfølgning og uddelegeret ledelsestilsyn.
  • Hjælp i forbindelse med vagtplanlægning i en af vores afdelinger.
  • Udarbejde dagsordener og mødereferater.
  • Problemløsning, vejledning og opsætning af IT-udstyr.
  • Bistå med administrative og kontorrelaterede opgaver.
  • Bistå ved opgaver der omhandler markedsføring og profilering af centret internt og eksternt fx hjemmeside, nyhedsbreve, foldere
  • Indberetninger til styrelser og databaser.
  • Telefonpasning og direkte borgerkontakt.

Vi leder efter en kollega der har
  • en bachelor i administration eller er administrationsøkonom.
  • interesse for digital kommunikation, IT-software og sociale medier.
  • er god til at kommunikere skriftligt og mundtligt.
  • har kendskab til Nexus, GetOrganized, tjenestetid, Prisme, Silkeborg Data, Nem Økonomi.
  • kan håndtere mødet med mange forskellige mennesker og klarer travle situationer med et smil.
  • er mødestabil, fleksibel og forandringsparat.
  • har et selvstændigt drive.

Center for Psykiatri og Rusmiddel tæller 80 medarbejdere, fordelt på 4 afdelinger og består af en bred vifte af tilbud, der dækker både: dagtilbud, døgntilbud, bostøtte, opsøgende medarbejdere, rusmiddelbehandling og forebyggelse.

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer om ugen

Stillingen er med tiltrædelse pr. 1. december 2021.

Ansøgningsfrist
Fredag den 22. oktober 2021

Samtaler afholdes torsdag den 28. oktober 2021.

Der indhentes børne-og straffeattest i forbindelse med ansættelse i stillingen.

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte Centerleder Anne Mette Kornum på amko@skivekommune.dk eller telefon 29 62 78 91.

Du kan læse mere om afdelingen og vores tilbud på Center for Psykiatri og Rusmiddels hjemmeside.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Andre job der minder om dette

HR-koordinator

PRO&CO A/S

Holstebro
Drømmer du om at arbejde i en mindre HR-afdeling i en international virksomhed med en klar CSR-politik, og har du lyst til at bidrage til den fremtidige HR-udvikling, hvor nøgleord som struktur, proaktivitet og fremsynethed er i fokus? Så er det mås...
Indrykket:18. oktober 2021

Dansk Revision Viborg søger en revisorassistent, som brænder for at arbejde med mange forskellige kunder og virksomhedstyper

DANSK REVISION VIBORG REGISTRERET REVISIONSAKTIESELSKAB

Viborg
Som revisorassistent i Dansk Revision Viborg bliver du en del af en spændende revisionsvirksomhed i vækst. Velkommen hos Dansk Revision Viborg Vi er en del af en landsdækkende kæde med 29 kontorer og mere end 450 medarbejdere fordelt over hele Danma...
Indrykket:15. oktober 2021

Actona Group A/S søger en logistik koordinator

ACTONA COMPANY A/S

Holstebro
Har du erfaring inden for sø-, luft- og bilfragtens verden? Har du digitalt flair og er du velbevandret i E-commerce handlens påvirkning af processerne i en logistikafdeling? Hvis Ja, så har du chancen for at blive en del af Actona Groups Logistikte...
Indrykket:15. oktober 2021

Administrationsbachelor/administrationsøkonom til Center for Psykiatri og Rusmiddel

Vil du være med til at gøre en forskel? Kan du se dig selv være en del af et team, hvor vi i løbet af den næste tid sammen vil sætte en ny retning, og arbejde med hvordan vi sammen bliver endnu bedre til at løse kerneopgaven? Så er det dig vi leder efter.

Kort om stillingen
Som en del af den administrative afdeling, får du en nøgleposition både internt og eksternt. Derfor vægtes kommunikative evner i både skrift og tale, imødekommenhed og venlighed højt.

Kort om administrationen
Den administrative afdeling består af 4 medarbejdere, afdelingen er fysisk placeret i Kompagnigade 11C. Den administrative afdeling referer til centerlederen og løser opgaver for hele organisationen.

Opgaver

  • Foretage budgetopfølgning og uddelegeret ledelsestilsyn.
  • Hjælp i forbindelse med vagtplanlægning i en af vores afdelinger.
  • Udarbejde dagsordener og mødereferater.
  • Problemløsning, vejledning og opsætning af IT-udstyr.
  • Bistå med administrative og kontorrelaterede opgaver.
  • Bistå ved opgaver der omhandler markedsføring og profilering af centret internt og eksternt fx hjemmeside, nyhedsbreve, foldere
  • Indberetninger til styrelser og databaser.
  • Telefonpasning og direkte borgerkontakt.

Vi leder efter en kollega der har
  • en bachelor i administration eller er administrationsøkonom.
  • interesse for digital kommunikation, IT-software og sociale medier.
  • er god til at kommunikere skriftligt og mundtligt.
  • har kendskab til Nexus, GetOrganized, tjenestetid, Prisme, Silkeborg Data, Nem Økonomi.
  • kan håndtere mødet med mange forskellige mennesker og klarer travle situationer med et smil.
  • er mødestabil, fleksibel og forandringsparat.
  • har et selvstændigt drive.

Center for Psykiatri og Rusmiddel tæller 80 medarbejdere, fordelt på 4 afdelinger og består af en bred vifte af tilbud, der dækker både: dagtilbud, døgntilbud, bostøtte, opsøgende medarbejdere, rusmiddelbehandling og forebyggelse.

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer om ugen

Stillingen er med tiltrædelse pr. 1. december 2021.

Ansøgningsfrist
Fredag den 22. oktober 2021

Samtaler afholdes torsdag den 28. oktober 2021.

Der indhentes børne-og straffeattest i forbindelse med ansættelse i stillingen.

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte Centerleder Anne Mette Kornum på amko@skivekommune.dk eller telefon 29 62 78 91.

Du kan læse mere om afdelingen og vores tilbud på Center for Psykiatri og Rusmiddels hjemmeside.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

HR-koordinator

PRO&CO A/S

Holstebro
Drømmer du om at arbejde i en mindre HR-afdeling i en international virksomhed med en klar CSR-politik, og har du lyst til at bidrage til den fremtidige HR-udvikling, hvor nøgleord som struktur, proaktivitet og fremsynethed er i fokus? Så er det mås...
Indrykket:18. oktober 2021

Dansk Revision Viborg søger en revisorassistent, som brænder for at arbejde med mange forskellige kunder og virksomhedstyper

DANSK REVISION VIBORG REGISTRERET REVISIONSAKTIESELSKAB

Viborg
Som revisorassistent i Dansk Revision Viborg bliver du en del af en spændende revisionsvirksomhed i vækst. Velkommen hos Dansk Revision Viborg Vi er en del af en landsdækkende kæde med 29 kontorer og mere end 450 medarbejdere fordelt over hele Danma...
Indrykket:15. oktober 2021

Actona Group A/S søger en logistik koordinator

ACTONA COMPANY A/S

Holstebro
Har du erfaring inden for sø-, luft- og bilfragtens verden? Har du digitalt flair og er du velbevandret i E-commerce handlens påvirkning af processerne i en logistikafdeling? Hvis Ja, så har du chancen for at blive en del af Actona Groups Logistikte...
Indrykket:15. oktober 2021