Administrationschef

Vores nuværende chef går efter næsten 42 års ansættelse på pension – Er du den nye Administrationschef for en velfungerende og udviklingsorienteret Administrationsafdeling?
 
Aalborg Kommune er landets tredje største kommune, og Ældre- og Handicapforvaltningen er med sine 6000 ansatte og et budget på 3,4 mia. kr. kommunens største forvaltning. Som Administrationschef refererer du til direktøren og er medlem af forvaltningens ledelse (FL) og er samtidig chef for ca. 40 medarbejdere heraf 2 ledere.

Administrationsafdelingen består af: Økonomi og Bolig, IT og Digitalisering samt 1 chefsekretær.
 
Vi er en forvaltning med kontinuerlig fokus på udvikling og innovation – Vi udvikler velfærd sammen – lyder vores vision. Du vil blive en central person i at indfri denne vision i samarbejde med hele organisationen og det politiske udvalg.
 
Vi søger en chef med:

  • Ledelseserfaring på chefniveau
  • Analytisk og strategisk skarpe kompetencer
  • Erfaring fra en politisk ledet organisation
  • Evne til at motivere og inspirere i samarbejdsrelationer såvel indadtil som udadtil
  • Tydelighed og gode kommunikative egenskaber
 
Derudover lægges der vægt på, at du:
  • Formår at bringe medarbejdere og deres faglighed i spil – viser tillid og giver opbakning
  • Viser retning og tør tage snakken – også om det, der er svært
  • Er empatisk
  • Har forhandlingserfaring samt udviser handlekraft og synligt og tydeligt lederskab
  • På konstruktiv vis evner at indgå i forvaltningsledelsens strategiske drøftelser og dermed kan medvirke til omsætning af de strategiske mål og politiske beslutninger til operationelle rammer
 
Læs stillingsbeskrivelsen her 

Arbejdsstedet adresse
Ældre- og Handicapforvaltningen, Storemosevej 19, 9310 Vodskov

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte direktør Jan Nielsen på telefonnr. 9931 5405.
 
Alle henvendelser behandles fortroligt.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er omfattet af lokal løn. Ansættelse og aflønning sker i henhold til "Aftale om aflønning af chefer mellem KL og DJØF/HK m.fl."
 
Lønniveauet er forventeligt på kr. 875.000 årligt ekskl. pension.
 
Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest og referencer.
 
Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2020 eller snarest derefter.
 
Ansøgningsfrist er torsdag den 6. februar 2020.
 
Ansættelsessamtaler
Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 13. februar 2020 og evt. 2. samtaler fredag den 21. februar 2020.
 
Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik
vision2020.aalborg.dk
Frihedsbrevet
 
 
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330153930Phoenix-ffeace8c12020-01-09T18:00:48.427AdministrationschefVores nuværende chef går efter næsten 42 års ansættelse på pension – Er du den nye Administrationschef for en velfungerende og udviklingsorienteret Administrationsafdeling?
 
Aalborg Kommune er landets tredje største kommune, og Ældre- og Handicapforvaltningen er med sine 6000 ansatte og et budget på 3,4 mia. kr. kommunens største forvaltning. Som Administrationschef refererer du til direktøren og er medlem af forvaltningens ledelse (FL) og er samtidig chef for ca. 40 medarbejdere heraf 2 ledere.

Administrationsafdelingen består af: Økonomi og Bolig, IT og Digitalisering samt 1 chefsekretær.
 
Vi er en forvaltning med kontinuerlig fokus på udvikling og innovation – Vi udvikler velfærd sammen – lyder vores vision. Du vil blive en central person i at indfri denne vision i samarbejde med hele organisationen og det politiske udvalg.
 
Vi søger en chef med:
  • Ledelseserfaring på chefniveau
  • Analytisk og strategisk skarpe kompetencer
  • Erfaring fra en politisk ledet organisation
  • Evne til at motivere og inspirere i samarbejdsrelationer såvel indadtil som udadtil
  • Tydelighed og gode kommunikative egenskaber
 
Derudover lægges der vægt på, at du:
  • Formår at bringe medarbejdere og deres faglighed i spil – viser tillid og giver opbakning
  • Viser retning og tør tage snakken – også om det, der er svært
  • Er empatisk
  • Har forhandlingserfaring samt udviser handlekraft og synligt og tydeligt lederskab
  • På konstruktiv vis evner at indgå i forvaltningsledelsens strategiske drøftelser og dermed kan medvirke til omsætning af de strategiske mål og politiske beslutninger til operationelle rammer
 
Læs stillingsbeskrivelsen her 

Arbejdsstedet adresse
Ældre- og Handicapforvaltningen, Storemosevej 19, 9310 Vodskov

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte direktør Jan Nielsen på telefonnr. 9931 5405.
 
Alle henvendelser behandles fortroligt.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er omfattet af lokal løn. Ansættelse og aflønning sker i henhold til "Aftale om aflønning af chefer mellem KL og DJØF/HK m.fl."
 
Lønniveauet er forventeligt på kr. 875.000 årligt ekskl. pension.
 
Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest og referencer.
 
Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2020 eller snarest derefter.
 
Ansøgningsfrist er torsdag den 6. februar 2020.
 
Ansættelsessamtaler
Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 13. februar 2020 og evt. 2. samtaler fredag den 21. februar 2020.
 
Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik
vision2020.aalborg.dk
Frihedsbrevet
 
 
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
 

Vores nuværende chef går efter næsten 42 års ansættelse på pension Er du den nye Administrationschef for en velfungerende og udviklingsorienteret Administrationsafdeling? Aalborg Kommune er landets tredje største kommune, og ldre- og Handicapforvaltningen er med sine 6000 ansatte og et budget på 3,4 mia. kr. kommunens største forvaltning. Som Administrationschef refererer du til direktøren og er medlem af forvaltningens ledelse (FL) og er samtidig chef for ca. 40 medarbejdere heraf 2 ledere.Administrationsafdelingen består af: Økonomi og Bolig, IT og Digitalisering samt 1 chefsekretær. Vi er en forvaltning med kontinuerlig fokus på udvikling og innovation Vi udvikler velfærd sammen lyder vores vision. Du vil blive en central person i at indfri denne vision i samarbejde med hele organisationen og det politiske udvalg. Vi søger en chef med: Ledelseserfaring på chefniveau Analytisk og strategisk skarpe kompetencer Erfaring fra en politisk ledet organisation Evne til at motivere og inspirere i samarbejdsrelationer såvel indadtil som udadtil Tydelighed og gode kommunikative egenskaber Derudover lægges der vægt på, at du: Formår at bringe medarbejdere og deres faglighed i spil viser tillid og giver opbakning Viser retning og tør tage snakken også om det, der er svært Er empatisk Har forhandlingserfaring samt udviser handlekraft og synligt og tydeligt lederskab På konstruktiv vis evner at indgå i forvaltningsledelsens strategiske drøftelser og dermed kan medvirke til omsætning af de strategiske mål og politiske beslutninger til operationelle rammer Læs stillingsbeskrivelsen her Arbejdsstedet adresse ldre- og Handicapforvaltningen, Storemosevej 19, 9310 VodskovYderligere oplysningerDu er velkommen til at kontakte direktør Jan Nielsen på telefonnr. 9931 5405. Alle henvendelser behandles fortroligt.Løn- og ansættelsesvilkårStillingen er omfattet af lokal løn. Ansættelse og aflønning sker i henhold til Aftale om aflønning af chefer mellem KL og DJØF HK m.fl. Lønniveauet er forventeligt på kr. 875.000 årligt ekskl. pension. Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest og referencer. Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2020 eller snarest derefter. Ansøgningsfrist er torsdag den 6. februar 2020. AnsættelsessamtalerAnsættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 13. februar 2020 og evt. 2. samtaler fredag den 21. februar 2020. Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikvision2020.aalborg.dkFrihedsbrevet Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenixffeace8c101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-06T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=d79d9ec5-f63c-41ef-b07b-8da9df199b060EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3689086Ældre- og Handicapforvaltningen11Storemosevej 17-219310VodskovDKDanmarkORS/ffeace8c_logo.gifORS/Small/ffeace8c_logo.gif0jan.nielsen@aalborg.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11111882548EmplyPremium+ pakken - 35 dage7517d3c8-17ae-48ae-bcb2-86fa3a6be3db_4106401009-01-20201109-01-202006-02-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ffeace8chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ffeace8chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ffeace8c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ffeace8c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgAdministrationschef12007991Dansk3Læse/ tale123101Administrationschef123208Chef131918Leder5Kontor og administration6Ledelse363895333Jan Nielsenjan.nielsen@aalborg.dkDanmarkDanmark330154857Assisterende leder til Behandlingscenter Hammer BakkerProfile Nu har du muligheden for at blive en del af et arbejdsfællesskab, hvor vi arbejder med at fremme menneskers mulighed for at leve et uafhængigt liv gennem udvikling, støtte og omsorg. Vi har en vision om at skabe fremtidens velfærd ud fra værdierne nærvær, ansvarlighed og respekt.Er du i stand til ledelsesmæssigt at understøtte netop dette i samarbejde med andre, ser vi frem til din ansøgning.Lidt om din nye arbejdspladsFagcenter for Særlige Tilbud er organiseret i tre enheder: Bo- og Støttecenter, Behandlingscenter Hammer Bakker og Udviklingscenter Aalborg. Målgruppen i Fagcenter for Særlige Tilbud er: mennesker med kognitive funktionsnedsættelser og psykiske lidelser, adfærdsforstyrrelser eller sociale problemer, som har behov for forskellige former for støtte til at klare hverdagslivet. I målgruppen er også personer med særlige uhensigtsmæssige, til tider udadreagerende eller selvskadende mestringsstrategier. Hertil personer med både behandlingsdomme, tilsynsdomme eller borgere i varetægtssurrogat. Fagcenter for Særlige Tilbud arbejder tæt sammen med hele organisationen om kerneopgaven, og det er derfor vigtigt, at du kan se dig selv i dette samarbejde. I denne stilling vil dokumenteret ledelseserfaring være en fordel. Der prioriteres høj faglighed blandt medarbejdere og ledere i form af løbende faglig opkvalificering og uddannelse - både internt og eksternt. Vi arbejder for, at alle i fagcentret samarbejder på tværs og arbejder ud fra samme faglige retning og målsætninger. Vi søger en loyal, handlingsorienteret og involverende assisterende leder. En af dine opgaver bliver at motivere andre og se de mange menneskelige potentialer i hele organisationen. Dette kræver blandt andet, at du formår at involvere andre i dit arbejde samtidig med, at du kan uddelegere og formidle opgaver til andre. Stillingen som assisterende lederSom assisterende leder knytter dine opgaver sig særligt til behandlingscentrets tre døgndækkede botilbud GAIA, Brinken og Den Rette Opgang, der geografisk er placeret i Hammer Bakker, Vodskov.Du vil, sammen med anden assisterende leder, få personaleledelse for ca. 45 socialfaglige medarbejdere med stor erfaring inden for målgruppen.Som Assisterende leder på behandlingscentret indgår du i et team med nærmeste leder og en anden assisterende leder. I teamet samarbejdes der om at udvikle ledelsesfeltet på behandlingscentret. Derudover indgår du i det fælles team af assisterende ledere i Fagcenter for Særlige Tilbud. Der vil i 2020 være fælles lederuddannelse til hele lederteamet i Fagcenter for Særlige Tilbud.Succeskriteriet som assisterende leder er, at du sammen med medarbejderne oversætter, hvordan kerneopgaven løses med høj kvalitet: At fremme menneskers mulighed for at leve et uafhængigt liv gennem udvikling, støtte og omsorg. Det gør du ved at sætte en tydelig og systematisk ramme for selvstændige og handlekraftige teams, så de lykkes i opgaveløsningen. Du vil som assisterende leder sikre, at opgaveløsningen er i overensstemmelse med myndigheds bestilling.Du skal også hjælpe med at understøtte vores gode arbejdsmiljø, hvor vi fagligt sparrer og er nysgerrige på hinandens praksis, så vi hele tiden udvikler os selv og hinanden. Vi forventer, at du: kan lede og motivere medarbejderne til at afprøve nye innovative tiltag i hverdagen. kan give socialfaglig sparring til medarbejderne. kan samarbejde på tværs både internt og eksternt. har kendskab eller måske erfaring med målgruppen. kan arbejde selvstændigt og tålmodigt med givne opgaver. kan indgå i dialog om løsningsforslag og ikke være bange for at lære af sine fejl. formår at oversætte visioner og strategi til hverdagssprog, som bliver til handlinger på behandlingscentret. er velformuleret i tale og på skrift. Du kan forvente en arbejdsplads, der har: fokus på små og større udviklingspotentialer for de mennesker, vi er her for. stor åbenhed overfor opgaveløsningen. engagerede og fagligt dygtige medarbejdere. kompetenceudvikling for medarbejdere og ledere, samt sparring i tværgående strategiske netværk. tværgående samarbejde med resten af Handicapafdelingen. AnsættelsessamtaleVi forventer at afholde første ansættelsessamtale fredag den 7. februar 2020. Arbejdsstedets adresse:Bodil Hjorths Vej 9, 9310 Vodskov.Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte leder Lotte Nielsen på tlf. 31990865.Løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Vores forventninger til dig som leder:I ldre- og Handicapforvaltningen skal du som leder af medarbejdere leve op til følgende ledelseskompetencer: Leder af medarbejdere Leder af ledere Afdelingschef På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Nu har du muligheden for at blive en del af et arbejdsfællesskab, hvor vi arbejder med at fremme menneskers mulighed for at leve et uafhængigt liv gennem udvikling, støtte og omsorg. Vi har en vision om at skabe fremtidens velfærd ud fra værdierne nærvær, ansvarlighed og respekt.

Er du i stand til ledelsesmæssigt at understøtte netop dette i samarbejde med andre, ser vi frem til din ansøgning.

Lidt om din nye arbejdsplads

Fagcenter for Særlige Tilbud er organiseret i tre enheder: Bo- og Støttecenter, Behandlingscenter Hammer Bakker og Udviklingscenter Aalborg. Målgruppen i Fagcenter for Særlige Tilbud er: ”mennesker med kognitive funktionsnedsættelser og psykiske lidelser, adfærdsforstyrrelser eller sociale problemer, som har behov for forskellige former for støtte til at klare hverdagslivet. I målgruppen er også personer med særlige uhensigtsmæssige, til tider udadreagerende eller selvskadende mestringsstrategier. Hertil personer med både behandlingsdomme, tilsynsdomme eller borgere i varetægtssurrogat.”
 
Fagcenter for Særlige Tilbud arbejder tæt sammen med hele organisationen om kerneopgaven, og det er derfor vigtigt, at du kan se dig selv i dette samarbejde. I denne stilling vil dokumenteret ledelseserfaring være en fordel.
 
Der prioriteres høj faglighed blandt medarbejdere og ledere i form af løbende faglig opkvalificering og uddannelse - både internt og eksternt. Vi arbejder for, at alle i fagcentret samarbejder på tværs og arbejder ud fra samme faglige retning og målsætninger.
 
Vi søger en loyal, handlingsorienteret og involverende assisterende leder.  En af dine opgaver bliver at motivere andre og se de mange menneskelige potentialer i hele organisationen. Dette kræver blandt andet, at du formår at involvere andre i dit arbejde – samtidig med, at du kan uddelegere og formidle opgaver til andre.
 
Stillingen som assisterende leder

Som assisterende leder knytter dine opgaver sig særligt til behandlingscentrets tre døgndækkede botilbud; GAIA, Brinken og Den Rette Opgang, der geografisk er placeret i Hammer Bakker, Vodskov.

Du vil, sammen med anden assisterende leder, få personaleledelse for ca. 45 socialfaglige medarbejdere med stor erfaring inden for målgruppen.

Som Assisterende leder på behandlingscentret indgår du i et team med nærmeste leder og en anden assisterende leder. I teamet samarbejdes der om at udvikle ledelsesfeltet på behandlingscentret. Derudover indgår du i det fælles team af assisterende ledere i Fagcenter for Særlige Tilbud. Der vil i 2020 være fælles lederuddannelse til hele lederteamet i Fagcenter for Særlige Tilbud.

Succeskriteriet som assisterende leder er, at du sammen med medarbejderne oversætter, hvordan kerneopgaven løses med høj kvalitet: At fremme menneskers mulighed for at leve et uafhængigt liv gennem udvikling, støtte og omsorg. Det gør du ved at sætte en tydelig og systematisk ramme for selvstændige og handlekraftige teams, så de lykkes i opgaveløsningen. Du vil som assisterende leder sikre, at opgaveløsningen er i overensstemmelse med myndigheds bestilling.

Du skal også hjælpe med at understøtte vores gode arbejdsmiljø, hvor vi fagligt sparrer og er nysgerrige på hinandens praksis, så vi hele tiden udvikler os selv og hinanden. 

Vi forventer, at du:
  • kan lede og motivere medarbejderne til at afprøve nye innovative tiltag i hverdagen.
  • kan give socialfaglig sparring til medarbejderne.
  • kan samarbejde på tværs både internt og eksternt.
  • har kendskab eller måske erfaring med målgruppen.
  • kan arbejde selvstændigt og tålmodigt med givne opgaver.
  • kan indgå i dialog om løsningsforslag og ikke være bange for at lære af sine fejl.
  • formår at oversætte visioner og strategi til hverdagssprog, som bliver til handlinger på behandlingscentret.
  • er velformuleret i tale og på skrift.
     
Du kan forvente en arbejdsplads, der har:
  • fokus på små og større udviklingspotentialer for de mennesker, vi er her for.
  • stor åbenhed overfor opgaveløsningen.
  • engagerede og fagligt dygtige medarbejdere.
  • kompetenceudvikling for medarbejdere og ledere, samt sparring i tværgående strategiske netværk.
  • tværgående samarbejde med resten af Handicapafdelingen.
Ansættelsessamtale
Vi forventer at afholde første ansættelsessamtale fredag den 7. februar 2020. 

Arbejdsstedets adresse:
Bodil Hjorths Vej 9, 9310 Vodskov.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte leder Lotte Nielsen på tlf. 31990865.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Vores forventninger til dig som leder:
I Ældre- og Handicapforvaltningen skal du som leder af medarbejdere leve op til følgende ledelseskompetencer: På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/31a472b1_logo.gifBehandlingscentret Hammer BakkerVodskov2020-01-10T12:02:33.0732020-02-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Assisterende leder til Behandlingscenter Hammer Bakker

Behandlingscentret Hammer Bakker

Vodskov
Nu har du muligheden for at blive en del af et arbejdsfællesskab, hvor vi arbejder med at fremme menneskers mulighed for at leve et uafhængigt liv gennem udvikling, støtte og omsorg. Vi har en vision om at skabe fremtidens velfærd ud fra værdierne n...
Indrykket:10. januar 2020