Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrationschef til Kultursekretariatet

Kan du bygge bro mellen politiske processer, økonomiske analyser og daglige driftsopgaver? Drømmer du om at være spillende træner for et dedikeret administrativt team og sparringspartner for en mangfoldig gruppe af kulturfolk? Og kan du sikre en stærk økonomistyring, der understøtter faglig udvikling i og på tværs af Kulturområdet? Så er du måske Kultursekretariatets nye administrationschef.

Om jobbet

Som leder af Kultursekretariatets nye enhed for administration, økonomi og regnskab står du i spidsen for et hold, der varetager administrative og økonomiske opgaver i kulturområdet.

Som spillende træner for holdet har du ansvar for, at enheden selvstændigt kan tilrettelægge og udføre opgaverne. Samtidig skal du sikre, at enheden er et administrativt, analytisk og strategisk fundament for områdets ledelse.

I 2021 skal hele kommunen re-implementere sit ERP-system, KMD OPUS, og det bliver en central opgave for dig at sikre en god og helhedsorienteret implementering i Kulturområdet

Din tid vil være fordelt mellem egen opgaveløsning og ledelsesopgaver.

Du vil med jobbet blive leder af ca. 5 medarbejdere, hvoraf de 3 er Kulturcenter Mariehøjs tekniske serviceteam. Du vil få et tæt samarbejde med og varetage stedfortrædende funktioner for kulturchefen.

Din profil

Du har en relevant uddannelse og minimum et par års erfaring som leder med personaleansvar. Du har en solid viden om økonomi, - budget- og regnskabstekniske detaljer og principper og i mere styringsmæssige tendenser - gerne fra det kommunale område.

Din tal- og økonomiforståelse samt naturlige formidlings- og samarbejdsevner gør, at du let og ubesværet kan få systemer, tal og regneark til at give mening for andre. Den gode dialog er dit varemærke også i pressede situationer, og du møder andre åbent og anerkendende. Både som træner og spiller på banen navigerer du smidigt i et miljø med mange forskellige (kultur)fagligheder.

I lederrollen er du optaget af at understøtte udviklingen både for medarbejderen og for opgaveløsningen. Du har blik for helheden, god organisatorisk forståelse og evner at omsætte analyse til handling.

Derfor skal du vælge os

Vi tilbyder alsidige arbejdsdage med udfordringer og vekslende opgaver med mulighed for, at du kan udvikle dig som leder.

Rudersdal Kommune har fokus på tværgående samarbejde, hvor kulturområdet spiller en væsentlig rolle i forhold til en række tværgående opgaver og projekter i den samlede organisation.

Du har arbejdsplads i Kultursekretariatet. Derudover vil du indgå i sekretariatets organisatoriske enhed for ledelse og koordination i Kultursekretariatet samt være en del af Kulturområdets tværgående ledergruppe, Kulturlederforum.

Ansættelsesvilkår

Jobbet er på 37 timer om ugen med start den 1. maj 2021.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og på baggrund af kvalifikationer.

Om os

Kulturområdet arbejder med kultur- og fritidslivet i bred forstand, herunder frivillig – og foreningsområdet. Kulturområdet er idrætsanlæggene, bibliotekerne, museerne, biograferne, Musikskolen, Ung i Rudersdal, kulturhusene og Kultursekretariatet. Vi understøtter, vejleder og faciliterer borgernes egne initiativer samt tilbyder kulturelle oplevelser med henblik på et sundt og aktivt kultur, - fritids, - og idrætsliv.

Kulturområdet kendetegner sig ved at muliggøre et meningsfuldt kultur, - fritids, - og idrætsliv såvel for det enkelte menneske som for fællesskabet.

Kultursekretariatet er en del af den administrative kommunale forvaltning og bor på Kulturcenter Mariehøj i Gl. Holte.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Der er frist for ansøgning den 1. marts 2021

Samtaler: Forventes afholdt i uge 10 og 11. Ønsker du at vide mere om stillingen, kan du læse mere i jobprofilen, som du finder her:

JobprofilAdministrationscheftilKultursekretariatet.pdf

Du er også velkommen til at kontakte kulturchef Birgit Hoé Knudsen på tlf. 72 68 56 10 eller mail

bhk@rudersdal.dk.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.