Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrations/salgs back-up søges

Er du klar til at være en central del af vores salgsteam, der arbejder som bindeled mellem grønlandske detailbutikker og danske sports, mode og sko leverandører ?

Du kommer til at arbejde meget tæt sammen med den ansvarlige sælger – både i hverdagen og når han er på Grønland.

Du får ansvaret for al fakturahåndtering, ordretastning – og opfølgning. Vi forventer derfor, at du er meget struktureret og kan arbejde selvstændigt. Du er i daglig kontakt med mange kunder og leverandører via mail eller tlf., som har brug for din hjælp med informationer, ordrer, rekvisitionsnumre, reklamationer og generelle forespørgsler.
Det er derfor vigtigt, at du også er serviceorienteret, evner at prioritere og kan lide at have mange bolde i luften.

Der er således tale om et ”blæksprutte” job med det administrative som dominerende arbejdsområde. Vi vil prioritere kandidater med erfaring fra lignende stillinger

Du vil indgå i et team af meget rutinerede kollegaer, som med hjælpsomhed og imødekommenhed glæder sig til at byde dig indenfor i vores lille ”familie”. Vi lægger stor vægt på, at vi har en positiv og glad arbejdsdag hvor alle bidrager til et godt arbejdsmiljø.


Se mere på vores ansøgersite: https://gatoys.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330021402Phoenix-0a82a8a912019-05-10T10:00:27.807Administrations/salgs back-up søges
Er du klar til at være en central del af vores salgsteam, der arbejder som bindeled mellem grønlandske detailbutikker og danske sports, mode og sko leverandører ?

Du kommer til at arbejde meget tæt sammen med den ansvarlige sælger – både i hverdagen og når han er på Grønland.

Du får ansvaret for al fakturahåndtering, ordretastning – og opfølgning. Vi forventer derfor, at du er meget struktureret og kan arbejde selvstændigt. Du er i daglig kontakt med mange kunder og leverandører via mail eller tlf., som har brug for din hjælp med informationer, ordrer, rekvisitionsnumre, reklamationer og generelle forespørgsler.
Det er derfor vigtigt, at du også er serviceorienteret, evner at prioritere og kan lide at have mange bolde i luften.

Der er således tale om et ”blæksprutte” job med det administrative som dominerende arbejdsområde. Vi vil prioritere kandidater med erfaring fra lignende stillinger

Du vil indgå i et team af meget rutinerede kollegaer, som med hjælpsomhed og imødekommenhed glæder sig til at byde dig indenfor i vores lille ”familie”. Vi lægger stor vægt på, at vi har en positiv og glad arbejdsdag hvor alle bidrager til et godt arbejdsmiljø.


Se mere på vores ansøgersite: https://gatoys.brandero.com

2019-06-14T00:51:21.507 Er du klar til at være en central del af vores salgsteam, der arbejder som bindeled mellem grønlandske detailbutikker og danske sports, mode og sko leverandører ? Du kommer til at arbejde meget tæt sammen med den ansvarlige sælger både i hverdagen og når han er på Grønland. Du får ansvaret for al fakturahåndtering, ordretastning og opfølgning. Vi forventer derfor, at du er meget struktureret og kan arbejde selvstændigt. Du er i daglig kontakt med mange kunder og leverandører via mail eller tlf., som har brug for din hjælp med informationer, ordrer, rekvisitionsnumre, reklamationer og generelle forespørgsler. Det er derfor vigtigt, at du også er serviceorienteret, evner at prioritere og kan lide at have mange bolde i luften. Der er således tale om et blæksprutte job med det administrative som dominerende arbejdsområde. Vi vil prioritere kandidater med erfaring fra lignende stillinger Du vil indgå i et team af meget rutinerede kollegaer, som med hjælpsomhed og imødekommenhed glæder sig til at byde dig indenfor i vores lille familie . Vi lægger stor vægt på, at vi har en positiv og glad arbejdsdag hvor alle bidrager til et godt arbejdsmiljø. Se mere på vores ansøgersite: https: gatoys.brandero.comgatoys.brandero.com10Phoenix0a82a8a9101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-13T00:00:000000https://gatoys.brandero.com/job/administrationssalgs-back-up-soeges-2038956044#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3524551GA Group A/S11Kirstinehøj 322770KastrupDKDanmarkORS/0a82a8a9_logo.pngORS/Small/0a82a8a9_logo.png0
hp@gagroup.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent758304MwCareerSiteMedium22bdbefc-fdaf-4c90-8e97-459a778bec4a00110-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a82a8a9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a82a8a9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a82a8a9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a82a8a9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgØnsker du et spændende job som Sælger? Hos GA Group A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale341525Sælger2Salg361760664Henrik Pedersenhp@gagroup.dkDanmarkDanmark3300275185 Sommer Vikarer - til vores salgsafdelingProfile Vi mangler i vores salgs afdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job. Fast timeløn 121,- kr plus ferietillæg. Efter de første 4 uger mulighed for møde salgsbonus. Du skal sælge reklamer på vores infoskærme i sportshaller...svømmehaller...fitnesscentre...osv. Hvis du ikke har prøvet det før så sørger vi for oplæring. Du skal kunne starte så hurtigt som muligt og vi ansætter dig i 10-37 timer ugentligt afhængigt hvor meget du kan arbejde. Og du har job til og med 12. juli 2019. Du kan ansøge pr. telefon på 33 25 35 40 eller via knappen Send ansøgning . Så interesseret ...Så ring eller skriv med det samme. www.hvl-gruppen.dkValhøjvej 18, Baghuset2500 ValbyTelemarketingmedarbejder Telesælger Salgskonsulent Telesalg Studiejob Sommerjob Se mere på vores ansøgersite: https: hvl-gruppen.brandero.com
Vi mangler i vores salgs afdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job.

Fast timeløn 121,- kr plus ferietillæg.

Efter de første 4 uger mulighed for møde / salgsbonus.

Du skal sælge reklamer på vores infoskærme i sportshaller...svømmehaller...fitnesscentre...osv.

Hvis du ikke har prøvet det før så sørger vi for oplæring.

Du skal kunne starte så hurtigt som muligt og vi ansætter dig i 10-37 timer ugentligt afhængigt hvor meget du kan arbejde. Og du har job til og med 12. juli 2019.

Du kan ansøge pr. telefon på 33 25 35 40 eller via knappen "Send ansøgning".

Så interesseret ...Så ring eller skriv med det samme.

Valhøjvej 18, Baghuset
2500 Valby
Telemarketingmedarbejder Telesælger Salgskonsulent Telesalg Studiejob Sommerjob

Se mere på vores ansøgersite: https://hvl-gruppen.brandero.com

ORS/Small/86bd79f1_logo.pngHVL Gruppen ApSValby2019-05-20T18:04:28.3002019-07-18T00:00:00
330023586Mødebooker og researcher til Danmarks største netværksudbyderRobot Kunne du tænke dig at arbejde i et ungt team hos Danmarks største udbyder af professionelle netværk? EGN Danmark søger en dygtig mødebooker og researcher til vores salgsteam i København. Dine arbejdsopgaver Du indgår i vores danske salgsteam med 30 kolleger, som sidder på vores kontorer i Svendborg og København. Som researcher får du ansvar for at finde og administrere potentielle kandidater til vores netværksgrupper i tæt dialog med netværksrådgiverne. Som mødebooker har du den indledende, telefoniske samtale med vores potentielle kandidater og er den første stemme de møder. Dit ultimative mål skal være at engagere kandidaten til en uddybende dialog med en netværksrådgiver. Desuden hjælper du med administrative opgaver, klargøring til møder og andre dele af den daglige drift på kontoret. Kvalifikationer og kompetencer Vi forventer, at du: Arbejder selvstændigt med dine opgaver, når du kender rammerne Har en positiv udstråling og brænder igennem - også over telefonen Arbejder struktureret, initiativrigt og forretningsorienteret Har situationsfornemmelse og kan tilpasse din kommunikation til forskellige samtalepartnere Udviser handlekraft og er pligtfyldende Fungerer godt i et team, hvor nøgleordene er pålidelighed, ihærdighed og loyalitet. Vi tilbyder Du får mulighed for at prøve dig selv af i erhvervslivet og øge dine kompetencer i en dynamisk i virksomhed i vækst. Du bliver del af en arbejdsplads med højt til loftet. I EGN Danmark har vi iværksætterånd og levende værdier: hjælpsomhed, respekt og professionalisme. Arbejdstid: 37 timer pr. uge. Mandag til torsdag 8.00 - 16.00 og fredag 8.00 - 15.30 på kontoret i Vibenshuset, 2100 København Ø. Løn: 125 kr. i timen. Ansøg nu Er dette noget for dig, så send din ansøgning samt CV og evt. referencer på mail til: kes@egn.com. Ansøgningsfrist er 5. august 2018 - eller indtil de rette kandidater er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Sales Manager Kasper Egsgaard Sørensen tlf. 45 2911 2286. Om EGN Danmark EGN Danmark tilbyder skræddersyede netværksgrupper for ledere og specialister. Baseret på professionelle relationer og erfaringsdeling i et fortroligt forum, stræber vi efter at skabe personlig, faglig og forretningsmæssig værdi for vores netværksmedlemmer. EGN blev etableret i Svendborg i 1992 og er i dag et globalt netværk med 14.000 medlemmer i 15 lande, der tilsammen repræsenterer mere end 8.000 virksomheder og 70 faggrupper. Et professionelt netværk, hvor alle deler den fælles ambition om at gøre hinanden bedre hver dag.

Kunne du tænke dig at arbejde i et ungt team hos Danmarks største udbyder af professionelle netværk?

EGN Danmark søger en dygtig mødebooker og researcher til vores salgsteam i København. 

Dine arbejdsopgaver

Du indgår i vores danske salgsteam med 30+ kolleger, som sidder på vores kontorer i Svendborg og København.  

Som researcher får du ansvar for at finde og administrere potentielle kandidater til vores netværksgrupper i tæt dialog med netværksrådgiverne.

Som mødebooker har du den indledende, telefoniske samtale med vores potentielle kandidater og er den første stemme de møder. Dit ultimative mål skal være at engagere kandidaten til en uddybende dialog med en netværksrådgiver.

Desuden hjælper du med administrative opgaver, klargøring til møder og andre dele af den daglige drift på kontoret.

Kvalifikationer og kompetencer

Vi forventer, at du:

  • Arbejder selvstændigt med dine opgaver, når du kender rammerne
  • Har en positiv udstråling og brænder igennem - også over telefonen
  • Arbejder struktureret, initiativrigt og forretningsorienteret
  • Har situationsfornemmelse og kan tilpasse din kommunikation til forskellige samtalepartnere
  • Udviser handlekraft og er pligtfyldende
  • Fungerer godt i et team, hvor nøgleordene er pålidelighed, ihærdighed og loyalitet.

 

Vi tilbyder

Du får mulighed for at prøve dig selv af i erhvervslivet og øge dine kompetencer i en dynamisk i virksomhed i vækst.

Du bliver del af en arbejdsplads med højt til loftet. I EGN Danmark har vi iværksætterånd og levende værdier: hjælpsomhed, respekt og professionalisme.

Arbejdstid: 37 timer pr. uge. Mandag til torsdag 8.00 - 16.00 og fredag 8.00 - 15.30 på kontoret i Vibenshuset, 2100 København Ø.

Løn: 125 kr. i timen.

Ansøg nu

Er dette noget for dig, så send din ansøgning samt CV og evt. referencer på mail til: kes@egn.com.

Ansøgningsfrist er 5. august 2018 - eller indtil de rette kandidater er fundet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Sales Manager Kasper Egsgaard Sørensen tlf. +45 2911 2286.

Om EGN Danmark

EGN Danmark tilbyder skræddersyede netværksgrupper for ledere og specialister. Baseret på professionelle relationer og erfaringsdeling i et fortroligt forum, stræber vi efter at skabe personlig, faglig og forretningsmæssig værdi for vores netværksmedlemmer.

EGN blev etableret i Svendborg i 1992 og er i dag et globalt netværk med 14.000 medlemmer i 15 lande, der tilsammen repræsenterer mere end 8.000 virksomheder og 70 faggrupper. Et professionelt netværk, hvor alle deler den fælles ambition om at gøre hinanden bedre – hver dag.

EGN Group A/SKøbenhavn Ø2019-05-13T00:00:002019-07-08T00:00:00
330023321SalgsansvarligRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8356 Salgsansvarlig søges til opsøgende salg og opbygning af pipeline. Virksomheden er et mindre dansk parkeringsselskab som startede i februar 2018. Vi har en langsomt stigende kundekreds i hovedstadsområdet og søger derfor en salgsansvarlig til at udbygge kundekredsen. Dine arbejdsopgaver vil bestå af at opsøge potentielle kunder, såsom boligforeninger og butikker med private parkeringsarealer, og få en god dialog igang, få sat nogen møder op og få lukket aftalerne. Der er metodefrihed så hvordan du ønsker at angribe opgaven er helt op til dig selv! Du skal bare have blod på tanden, og kunne formå at få sat aftalerne op og få dem i hus selv. Vi forestiller os at du er drevet af at lave og opnå salgsmål, og angribe markedet. Det er vigtigt for os at du forstår vores produkt til bunds før du går igang, og hertil skal du nok få en grundig intro af os. Vi har til huse i København S og der stilles kontorplads, bil, pc og telefon til din rådighed. Vi regner med at der er tale om cirka 20 timer om ugen. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8356

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8356

 

Salgsansvarlig søges til opsøgende salg og opbygning af pipeline.

Virksomheden er et mindre dansk parkeringsselskab som startede i februar 2018. Vi har en langsomt stigende kundekreds i hovedstadsområdet og søger derfor en salgsansvarlig til at udbygge kundekredsen.

Dine arbejdsopgaver vil bestå af at opsøge potentielle kunder, såsom boligforeninger og butikker med private parkeringsarealer, og få en god dialog igang, få sat nogen møder op og få lukket aftalerne.

Der er metodefrihed så hvordan du ønsker at angribe opgaven er helt op til dig selv! Du skal bare have blod på tanden, og kunne formå at få sat aftalerne op og få dem i hus selv. Vi forestiller os at du er drevet af at lave og opnå salgsmål, og angribe markedet.

Det er vigtigt for os at du forstår vores produkt til bunds før du går igang, og hertil skal du nok få en grundig intro af os.

Vi har til huse i København S og der stilles kontorplads, bil, pc og telefon til din rådighed.

Vi regner med at der er tale om cirka 20 timer om ugen.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8356

Worksome ApSKøbenhavn Ø2019-05-13T00:00:002019-07-08T00:00:00
330020754Regional Sales Manager / Europe - AgenciesRobot Be a part of an exciting journey At Cobiro we re using machine learning and AI to build the next generation of online advertising experiences. We re on a mission to make online marketing easy-to-use, accessible and high-performing for everyone, and we re starting with Google Ads. Working at Cobiro, you ll join a flat and agile organisation where bright ideas are appreciated and implemented regardless of seniority or area of specialization. We re ambitious and work hard, but also know how to let loose and celebrate our accomplishments. At Cobiro you will meet different nationalities and personalities. We have common denominators: We are self-starters and team-players, love to solve problems, and we create high quality solutions. We offer: Flexible working hours Focus on quality solutions Options to attend relevant courses and conferences A team of passionate, skilled and experienced colleagues All the gear and food you need: breakfast on Fridays, lunch every day, sodas, fruit, vegetables and sweets On-site massage Frequent social company activities, Friday bar included Good working equipment A great working location at Esplanaden, Central Copenhagen The opportunity Cobiro is hiring a Regional Sales Manager for our agency segment, which is a relatively new business division for Cobiro. In this manager role you will have the chance to shape the sales organisation for this new large customer segment. As a sales manager you will master the sales process for yourself and a team of 8-20 colleagues. Responsibilities You will be responsible for building the team and managing them. Sales is a key component in growing our agency solution and you will be measured by you and your team s direct sales results for agencies in the European region. Shaping the agency part of the organisation from scratch is a key part of the role. You will work closely with the marketing team to create the best in class marketing collateral. Reporting and evaluation of achieved results is a given. Experience and skills You have successfully built and managed a sales organisation of up to 25 colleagues You have a proven track record for creating outstanding sales results You have extensive experience in international B2B phone sales You are a natural and experienced leader of a sales team You master the coaching of sales reps and the psychology of sales How to apply? We are looking forward to receiving your application through our application system - simply click on Apply for this job and attach your CV and or Linkedin account. You will always get a reply when applying through our system. We want to give all applicants the same opportunity, please note that personal mails to individuals of Cobiro can potentially get lost and will not be viewed as an official application.

Be a part of an exciting journey

At Cobiro we're using machine learning and AI to build the next generation of online advertising experiences. We're on a mission to make online marketing easy-to-use, accessible and high-performing for everyone, and we're starting with Google Ads.

Working at Cobiro, you’ll join a flat and agile organisation where bright ideas are appreciated and implemented regardless of seniority or area of specialization. We’re ambitious and work hard, but also know how to let loose and celebrate our accomplishments. At Cobiro you will meet different nationalities and personalities. We have common denominators: We are self-starters and team-players, love to solve problems, and we create high quality solutions.

We offer:

  • Flexible working hours
  • Focus on quality solutions
  • Options to attend relevant courses and conferences
  • A team of passionate, skilled and experienced colleagues
  • All the gear and food you need: breakfast on Fridays, lunch every day, sodas, fruit, vegetables and sweets
  • On-site massage
  • Frequent social company activities, Friday bar included
  • Good working equipment
  • A great working location at Esplanaden, Central Copenhagen

 

The opportunity

Cobiro is hiring a Regional Sales Manager for our agency segment, which is a relatively new business division for Cobiro. In this manager role you will have the chance to shape the sales organisation for this new large customer segment. As a sales manager you will master the sales process for yourself and a team of 8-20 colleagues.

 

Responsibilities

You will be responsible for building the team and managing them. Sales is a key component in growing our agency solution and you will be measured by you and your team’s direct sales results for agencies in the European region.

Shaping the agency part of the organisation from scratch is a key part of the role. You will work closely with the marketing team to create the best in class marketing collateral. Reporting and evaluation of achieved results is a given.

 

Experience and skills

  • You have successfully built and managed a sales organisation of up to 25 colleagues
  • You have a proven track record for creating outstanding sales results
  • You have extensive experience in international B2B phone sales
  • You are a natural and experienced leader of a sales team
  • You master the coaching of sales reps and the psychology of sales

How to apply?

We are looking forward to receiving your application through our application system - simply click on "Apply for this job" and attach your CV and/or Linkedin account.

You will always get a reply when applying through our system.

We want to give all applicants the same opportunity,  please note that personal mails to individuals of Cobiro can potentially get lost and will not be viewed as an official application.

Cobiro ApSKøbenhavn K2019-05-09T00:00:002019-07-04T00:00:00
330018965Sælgere søges til målrettet salgskontorRobot Motiveres du af jagte resultater på daglig basis og have direkte indflydelse på din egen succes i et miljø, hvor du får stillet de bedste værktøjer til rådighed, men også, hvor det er tilladt at fejle? Bliv del af en spændende rejse ledsaget af ambitiøse ledere, som er klar til lade dig udleve dit store salgspotentiale! På vegne af vores kunde 3, leder Academic Work efter to salgsprofiler til at understøtte deres telesalgsafdeling, som arbejder med eksisterende -og tidligere kunder, emner, og stærke leads, som 3 selv skaber, via deres hjemmeside. Produkterne er primært telefonløsninger og internetløsninger. Du vil blive en del af et ambitiøst team på ca. 15 mennesker, som er ledet af synlige teamledere, som brænder for at skabe en god arbejdskultur, hvor du vil få de bedste rammer for at kunne skabe resultater f.eks. via stærke leads, ugentlige samtaler, konkurrencer, sparring og coaching. Du tilbydes en attraktiv lønpakke bestående af fast høj grundløn samt provision uden loft. Derudover får du pensions -og sundhedsordning og telefon samt internet. Du kan forvente en stærk konkurrencekultur, hvor alle omkring dig har en vindermentalitet, og som ser salg som deres kernekompetence, og en kompetence, som de gerne vil dygtiggøre hver dag de møder ind på arbejdet. Er du grøn indenfor telesalg, men mener, at du har de bedste kompetencer for at lykkedes? Tøv ikke med at søg denne stilling du vil få en kyndig onboarding, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes hos 3. Nuværende ansat, Hector Nyholm, har udtalt følgende om 3 som arbejdsplads: Jeg har været utrolig glad for min ansættelse i 3 i de 1,5 års tid jeg har været her. Jeg har de bedste kollegaer, ledere og jeg arbejder med et konkurrencedygtig produkt, og så er der altid plads til høje ambitioner og at udvikle sig. Denne rekrutterings-proces foretages af Academic Work på vegne af 3. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til [Academic Work](mailto:info@academicwork.dk). Der er tale om en fuldtidsstilling på ubegrænset tid, og du vil blive ansat direkte af 3. 3 har et stort fokus på videreudvikling af deres ansatte, og der vil, ved lejlighed, være mulighed for at man kan udvikle sin profil til andetsteds i enten 3 huset, eller butikker m.m. ARBEJDSOPGAVER: Som sælger hos 3 kommer du til at have kontakten og dialogen til kunderne over telefonen, som udelukkende omhandler salg af produkterne. Du kommer til at få stærke leads, som giver dig de bedste rammer for at få opnå gode resultater. Du vil være ansvarlig for hele købsprocessen, og sende kunden videre til kundeservice, hvis der er spørgsmål, efter salget er overstået. Processen består i at du ringer til kunderne, og tilbyder et af vores produkter alt efter kundens behov - derefter skal du udfærdige et tilbud til kunden, og følge på tilbuddet, og forhåbentligt få et salg. Denne stilling er for dig, som forstår præmissen for dit arbejde er, at sælge gode produkter til kunder og at jo flere kunder, du rammer, desto bedre. KRAV: Du er først og fremmest resultatorienteret og et konkurrencemenneske af natur.Du har et højt energi niveau, og lader dig ikke slå ud, hvis du møder modgang på din vej. Du har et åbent sind ift. at tage imod sparring, råd, og har lyst til at udvikle din profil, og blive bedre hver dag. Du giver ikke op, og tager ejerskab for dine egne processer som var det din egen forretning og gør gerne det ekstra for at nå i mål med dine processer. Ydermere forstår du vigtigheden af kunne løfte i flok, og et stærkt kollegialt samarbejde. Yderligere krav: * Du er flydende i mundtligt dansk* Du har stærke kommunikative evner især over telefonen * Du har nemt ved at sætte dig ind i nye IT - systemer * Du skal have fuldført en ungdomsuddannelse Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har minimum 4 måneders erfaring fra en lignende stilling. ANDEN INFORMATION* START: 1 maj * OMFANG: Fuldtid. Almindelige kontortider * STED: Scandiagade 8, 2450 København SV* Du ansøger ved at klikke på ANSØG nederst på siden. Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til [info@academicwork.dk] (mailto:info@academicwork.dk). Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen. Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksom på at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde at stillingen besættes. Hos Academic Work bestræber vi os på at skabe en ambitiøs og professionel hjemmebane for Young Professionals - studerende og færdiguddannede i starten af karrieren. Som rekrutterings- og bemandingsvirksomhed hjælper vi dermed Young Professionals med at kickstarte karrieren som konsulent på specifikke projekter, tidsbegrænsede stillinger eller fastansættelser hos attraktive virksomheder indenfor alle brancher. Som ansat gennem Academic Work stiller vi din egen dedikerede Consultant Manager til rådighed, som understøtter din karriereudvikling og sikrer dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads. PRIVATLIVSPOLITIK: Ved oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven.

Motiveres du af jagte resultater på daglig basis og have direkte indflydelse på din egen succes – i et miljø, hvor du får stillet de bedste værktøjer til rådighed, men også, hvor det er tilladt at fejle? Bliv del af en spændende rejse ledsaget af ambitiøse ledere, som er klar til lade dig udleve dit store salgspotentiale!

På vegne af vores kunde 3, leder Academic Work efter to salgsprofiler til at understøtte deres telesalgsafdeling, som arbejder med eksisterende -og tidligere kunder, emner, og stærke leads, som 3 selv skaber, via deres hjemmeside. Produkterne er primært telefonløsninger og internetløsninger.

Du vil blive en del af et ambitiøst team på ca. 15 mennesker, som er ledet af synlige teamledere, som brænder for at skabe en god arbejdskultur, hvor du vil få de bedste rammer for at kunne skabe resultater; f.eks. via stærke leads, ugentlige samtaler, konkurrencer, sparring og coaching.

Du tilbydes en attraktiv lønpakke bestående af fast høj grundløn samt provision uden loft. Derudover får du pensions -og sundhedsordning og telefon samt internet.

Du kan forvente en stærk konkurrencekultur, hvor alle omkring dig har en vindermentalitet, og som ser salg som deres kernekompetence, og en kompetence, som de gerne vil dygtiggøre hver dag de møder ind på arbejdet.

Er du grøn indenfor telesalg, men mener, at du har de bedste kompetencer for at lykkedes? Tøv ikke med at søg denne stilling – du vil få en kyndig onboarding, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes hos 3.

Nuværende ansat, Hector Nyholm, har udtalt følgende om 3 som arbejdsplads: "Jeg har været utrolig glad for min ansættelse i 3 i de 1,5 års tid jeg har været her. Jeg har de bedste kollegaer, ledere og jeg arbejder med et konkurrencedygtig produkt, og så er der altid plads til høje ambitioner og at udvikle sig.”

Denne rekrutterings-proces foretages af Academic Work på vegne af 3. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til [Academic Work](mailto:info@academicwork.dk). Der er tale om en fuldtidsstilling på ubegrænset tid, og du vil blive ansat direkte af 3.

3 har et stort fokus på videreudvikling af deres ansatte, og der vil, ved lejlighed, være mulighed for at man kan udvikle sin profil til andetsteds i enten 3 huset, eller butikker m.m.

ARBEJDSOPGAVER: 

Som sælger hos 3 kommer du til at have kontakten og dialogen til kunderne over telefonen, som udelukkende omhandler salg af produkterne. Du kommer til at få stærke leads, som giver dig de bedste rammer for at få opnå gode resultater. Du vil være ansvarlig for hele købsprocessen, og sende kunden videre til kundeservice, hvis der er spørgsmål, efter salget er overstået. Processen består i at du ringer til kunderne, og tilbyder et af vores produkter alt efter kundens behov - derefter skal du udfærdige et tilbud til kunden, og følge på tilbuddet, og forhåbentligt få et salg.

Denne stilling er for dig, som forstår præmissen for dit arbejde er, at sælge gode produkter til kunder – og at jo flere kunder, du rammer, desto bedre.

KRAV: 

Du er først og fremmest resultatorienteret og et konkurrencemenneske af natur.Du har et højt energi niveau, og lader dig ikke slå ud, hvis du møder modgang på din vej. Du har et åbent sind ift. at tage imod sparring, råd, og har lyst til at udvikle din profil, og blive bedre hver dag. Du giver ikke op, og tager ejerskab for dine egne processer som var det din egen forretning– og gør gerne det ekstra for at nå i mål med dine processer. Ydermere forstår du vigtigheden af kunne løfte i flok, og et stærkt kollegialt samarbejde.

Yderligere krav:

* Du er flydende i mundtligt dansk* Du har stærke kommunikative evner – især over telefonen * Du har nemt ved at sætte dig ind i nye IT - systemer * Du skal have fuldført en ungdomsuddannelse

Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har minimum 4 måneders erfaring fra en lignende stilling.

ANDEN INFORMATION* START: 1 maj * OMFANG: Fuldtid. Almindelige kontortider * STED: Scandiagade 8, 2450 København SV* Du ansøger ved at klikke på “ANSØG” nederst på siden.

Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til [info@academicwork.dk] (mailto:info@academicwork.dk). Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen.

Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksom på at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde at stillingen besættes.

Hos Academic Work bestræber vi os på at skabe en ambitiøs og professionel hjemmebane for Young Professionals - studerende og færdiguddannede i starten af karrieren. Som rekrutterings- og bemandingsvirksomhed hjælper vi dermed Young Professionals med at kickstarte karrieren som konsulent på specifikke projekter, tidsbegrænsede stillinger eller fastansættelser hos attraktive virksomheder indenfor alle brancher. Som ansat gennem Academic Work stiller vi din egen dedikerede Consultant Manager til rådighed, som understøtter din karriereudvikling og sikrer dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads.

PRIVATLIVSPOLITIK: Ved oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven.

ACADEMIC WORK DENMARK A/SKøbenhavn V2019-05-07T00:00:002019-07-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

5 Sommer Vikarer - til vores salgsafdeling

HVL Gruppen ApS

Valby
Vi mangler i vores salgs afdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job. Fast timeløn 121,- kr plus ferietillæg. Efter de første 4 uger mulighed for møde salgsbonus. Du skal sælge reklamer på vores infoskærm...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:18. juli 2019

Mødebooker og researcher til Danmarks største netværksudbyder

EGN Group A/S

København Ø
Kunne du tænke dig at arbejde i et ungt team hos Danmarks største udbyder af professionelle netværk? EGN Danmark søger en dygtig mødebooker og researcher til vores salgsteam i København. Dine arbejdsopgaver Du indgår i vores danske salgsteam med 30 ...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:8. juli 2019

Salgsansvarlig

Worksome ApS

København Ø
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8356 Salgsansvarlig søges til opsøgende...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:8. juli 2019

Regional Sales Manager / Europe - Agencies

Cobiro ApS

København K
Be a part of an exciting journey At Cobiro we re using machine learning and AI to build the next generation of online advertising experiences. We re on a mission to make online marketing easy-to-use, accessible and high-performing for everyone, and ...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:4. juli 2019

Sælgere søges til målrettet salgskontor

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

København V
Motiveres du af jagte resultater på daglig basis og have direkte indflydelse på din egen succes i et miljø, hvor du får stillet de bedste værktøjer til rådighed, men også, hvor det er tilladt at fejle? Bliv del af en spændende rejse ledsaget af ambi...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:2. juli 2019