Administrativ assistent til Vikarkorpset

Søger du nye udfordringer? Din baggrund er ikke så vigtig!  
Vikarkorpset søger en administrativ assistent 30 timer om ugen fordelt i tidsrummet kl. 7.00-17.00. 
 
Vikarkorpset hører under Københavns Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltning (SUF) og er i vækst. Målet er at kunne levere sygeplejefaglige vikarydelser til samtlige plejehjem og hjemmeplejeenheder under SUF.  
 
Ansvars- og hovedopgaver kunne være  
  • Medansvarlig ved al papirgang i forbindelse med ansættelser, fratrædelser og evalueringer af vikarer  
  • Personale- og lønadministration, herunder ansættelsessamtaler  
  • Regnskabsmæssig og økonomisk supportfunktion, herunder ansvarlig for fakturering.  
  • Superbruger på enkelte fagsystemer  
  • Ved behov varetage bookningsfunktionen hurtigt og effektivt via eget IT-system (VKS)  
  • Varetage den daglige kontakt med kunder og vikarer  
  • Medvirke ved udviklingen af Vikarkorpsets fortsatte drift  
Faglige og personlige kvalifikationer  
  • Du trives i et miljø, hvor der er få ansatte  
  • Du trives med rutinepræget arbejde  
  • Du har gode samarbejdsevner, godt overblik og et godt humør  
  • Du er dynamisk og arbejder selvstændigt og struktureret og kan lide, at detaljerne er i orden  
  • Du har dokumenteret regnskabmæssig og lettere økonomisk erfaring  
  • Du har gode IT-kompetencer – herunder specielt Excel, hvor det er en fordel, hvis du kan dette på udvidet niveau 
Vi tilbyder  
  • En virksomhed i vækst, hvor du har mulighed for at præge udviklingen  
  • En udfordrende stilling i en travl virksomhed med gode og velordnede arbejdsforhold  
  • En stilling, hvor du kan bruge dine erfaringer og udvikle nye talenter  
  • En udfordrende hverdag, hvor der ikke er langt fra tanke til handling  
  • Et dejligt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer med forskellig uddannelse og baggrund  
  • Løn i henhold til principperne i Ny Løn   
Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.  
 
Yderligere information  
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte leder Anette Just på 3530 3010.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 23. februar 2018
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:26. januar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Sommervikar til Teknik og Miljø, Drift

Rudersdal Kommune

Om jobbet Til afløsning i sommerperioden har vi brug for gartnere specialarbejdere i 6-8 måneder. Du vil primært skulle udføre vedligeholdelsesopgaver på veje, kirkegårde og grønne områder. Din profil Du har IT kundskaber på et rimeligt niveau, da v...
Indrykket:1. februar 2018
Udløbsdato:25. februar 2018

1. mand m/k til lager, Tårnby

Tårnby, Harald Nyborg

København
Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab! Harald Nyborg søger en 1. mand m k til lager. VI TILBYDER.. Et spændende og udfordrende job i en dynamisk butik, samt et team af gode kolleger frihed under ansvar fleksible og gode a...
Indrykket:7. februar 2018
Udløbsdato:21. februar 2018

Lønmedarbejder til Koncern-HR

Sundheds- og Ældreministeriet, departementet

København
Har du solid erfaring med lønadministration og er glad for tal og it? Så er du måske den nye lønmedarbejder, vi søger til Koncern-HR i Sundheds- og Ældreministeriet. Om Koncern-HR Koncern-HR servicerer alle 2.400 ansatte på Sundheds- og Ældreministe...