Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ assistent til vores afdeling i Herning

Vi søger en administrativ assistent til vores afdeling i Herning

Vi søger en kollega, der vil være med til give vores medlemmer den bedste service.

 Om jobbet

Dine primære opgaver bliver at tage godt imod medlemmer, der møder op i afdelingen og sørge for, at de får den hjælp, de har brug for. Du skal vejlede dem i forhold til ledighed og hjælpe dem med at udfylde blanketter. Herudover skal du bestille materialer og sikre, at der er pænt og ryddeligt.

Dine sekundære opgaver bliver at deltage i fællessamtaler på jobcentre tilknyttet vores kontor i Herning og være back up på cv- og rådighedssamtaler i afdelingen.

Afdelingen i Herning er lille, idet der kun er dig og 1 vejleder ansat. Herudover kommer der vejledere fra hovedkontoret i Esbjerg, der hjælper med samtaler og møder efter behov.

 

Om dig

Det er vigtigt, at du som type er serviceminded og har let til smil. Du er typen, der altid tilbyder en hjælpende hånd og har næse for selv at se, hvor du kan gøre en forskel for medlemmer og kolleger.

 Andre kvalifikationer som vi lægger vægt på:

  • Du har administrativ erfaring
  • Du har erfaring i en-til-en samtaler
  • Du skal være løsningsorienteret – også når dagligdagen kræver lidt vedholdenhed for at få enderne til at hænge sammen.
  • Du har kørekort og kan stille bil til rådighed.
  • Det er en stor fordel, hvis du har arbejdet i en a-kasse eller et jobcenter.

 

 Et godt job på en tryg arbejdsplads

Vores arbejdsmiljø er trygt og uhøjtideligt. Selvom vi har travlt, er der altid plads til smil og et godt grin. Det Faglige Hus er fyldt med gode kolleger fordelt på 9 kontorer rundt i landet. Vi er klar til at byde dig velkommen.

Hvad kan du ellers forvente?

  • God løn efter kvalifikationer 
  • 7 ugers ferie/frihed + 5 faste fridage
  • 4% ferietillæg 
  • Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18% efter 3 måneders ansættelse*
  • Sund og billig kantineordning 
  • Betalte pauser 
  • Sundhedsforsikring 
  • Aktivitetsforening, der bl.a. yder tilskud til svømning/fitness
  • Sociale arrangementer
  • Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser 
  • Arbejdsgiverbetalt tøjordning på 4.600 kr. pr. år efter 3 måneders ansættelse

*Du kan vælge at konvertere 6,7% heraf til løn, hvis du er under 35 år.

Din ansøgning

Lyder jobbet som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Du skal sende din ansøgning via ansøgningsformularen på vores hjemmeside senest den 16. juni 2019. Vi forventer at holde samtaler den 24. juni 2019.

Mere info 
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Vejledningschef Hanne Nikolajsen på tlf. 7912 8179.

Om Det Faglige Hus
Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 143.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2023. Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om para­graffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer.

Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330022079Phoenix-d540252212019-05-27T00:00:00Administrativ assistent til vores afdeling i Herning

Vi søger en administrativ assistent til vores afdeling i Herning

Vi søger en kollega, der vil være med til give vores medlemmer den bedste service.

 Om jobbet

Dine primære opgaver bliver at tage godt imod medlemmer, der møder op i afdelingen og sørge for, at de får den hjælp, de har brug for. Du skal vejlede dem i forhold til ledighed og hjælpe dem med at udfylde blanketter. Herudover skal du bestille materialer og sikre, at der er pænt og ryddeligt.

Dine sekundære opgaver bliver at deltage i fællessamtaler på jobcentre tilknyttet vores kontor i Herning og være back up på cv- og rådighedssamtaler i afdelingen.

Afdelingen i Herning er lille, idet der kun er dig og 1 vejleder ansat. Herudover kommer der vejledere fra hovedkontoret i Esbjerg, der hjælper med samtaler og møder efter behov.

 

Om dig

Det er vigtigt, at du som type er serviceminded og har let til smil. Du er typen, der altid tilbyder en hjælpende hånd og har næse for selv at se, hvor du kan gøre en forskel for medlemmer og kolleger.

 Andre kvalifikationer som vi lægger vægt på:

  • Du har administrativ erfaring
  • Du har erfaring i en-til-en samtaler
  • Du skal være løsningsorienteret – også når dagligdagen kræver lidt vedholdenhed for at få enderne til at hænge sammen.
  • Du har kørekort og kan stille bil til rådighed.
  • Det er en stor fordel, hvis du har arbejdet i en a-kasse eller et jobcenter.

 

 Et godt job på en tryg arbejdsplads

Vores arbejdsmiljø er trygt og uhøjtideligt. Selvom vi har travlt, er der altid plads til smil og et godt grin. Det Faglige Hus er fyldt med gode kolleger fordelt på 9 kontorer rundt i landet. Vi er klar til at byde dig velkommen.

Hvad kan du ellers forvente?

  • God løn efter kvalifikationer 
  • 7 ugers ferie/frihed + 5 faste fridage
  • 4% ferietillæg 
  • Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18% efter 3 måneders ansættelse*
  • Sund og billig kantineordning 
  • Betalte pauser 
  • Sundhedsforsikring 
  • Aktivitetsforening, der bl.a. yder tilskud til svømning/fitness
  • Sociale arrangementer
  • Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser 
  • Arbejdsgiverbetalt tøjordning på 4.600 kr. pr. år efter 3 måneders ansættelse

*Du kan vælge at konvertere 6,7% heraf til løn, hvis du er under 35 år.

Din ansøgning

Lyder jobbet som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Du skal sende din ansøgning via ansøgningsformularen på vores hjemmeside senest den 16. juni 2019. Vi forventer at holde samtaler den 24. juni 2019.

Mere info 
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Vejledningschef Hanne Nikolajsen på tlf. 7912 8179.

Om Det Faglige Hus
Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 143.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2023. Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om para­graffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer.

Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.

 

 

2019-06-17T00:53:11.070 Vi søger en administrativ assistent til vores afdeling i Herning Vi søger en kollega, der vil være med til give vores medlemmer den bedste service. Om jobbet Dine primære opgaver bliver at tage godt imod medlemmer, der møder op i afdelingen og sørge for, at de får den hjælp, de har brug for. Du skal vejlede dem i forhold til ledighed og hjælpe dem med at udfylde blanketter. Herudover skal du bestille materialer og sikre, at der er pænt og ryddeligt. Dine sekundære opgaver bliver at deltage i fællessamtaler på jobcentre tilknyttet vores kontor i Herning og være back up på cv- og rådighedssamtaler i afdelingen. Afdelingen i Herning er lille, idet der kun er dig og 1 vejleder ansat. Herudover kommer der vejledere fra hovedkontoret i Esbjerg, der hjælper med samtaler og møder efter behov. Om dig Det er vigtigt, at du som type er serviceminded og har let til smil. Du er typen, der altid tilbyder en hjælpende hånd og har næse for selv at se, hvor du kan gøre en forskel for medlemmer og kolleger. Andre kvalifikationer som vi lægger vægt på: Du har administrativ erfaring Du har erfaring i en-til-en samtaler Du skal være løsningsorienteret også når dagligdagen kræver lidt vedholdenhed for at få enderne til at hænge sammen. Du har kørekort og kan stille bil til rådighed. Det er en stor fordel, hvis du har arbejdet i en a-kasse eller et jobcenter. Et godt job på en tryg arbejdsplads Vores arbejdsmiljø er trygt og uhøjtideligt. Selvom vi har travlt, er der altid plads til smil og et godt grin. Det Faglige Hus er fyldt med gode kolleger fordelt på 9 kontorer rundt i landet. Vi er klar til at byde dig velkommen. Hvad kan du ellers forvente? God løn efter kvalifikationer 7 ugers ferie frihed 5 faste fridage 4 ferietillæg Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18 efter 3 måneders ansættelse* Sund og billig kantineordning Betalte pauser Sundhedsforsikring Aktivitetsforening, der bl.a. yder tilskud til svømning fitness Sociale arrangementer Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser Arbejdsgiverbetalt tøjordning på 4.600 kr. pr. år efter 3 måneders ansættelse *Du kan vælge at konvertere 6,7 heraf til løn, hvis du er under 35 år. Din ansøgning Lyder jobbet som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Du skal sende din ansøgning via ansøgningsformularen på vores hjemmeside senest den 16. juni 2019. Vi forventer at holde samtaler den 24. juni 2019. Mere info Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Vejledningschef Hanne Nikolajsen på tlf. 7912 8179. Om Det Faglige Hus Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 143.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2023. Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om para graffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer. Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.11jobnetd5402522100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000http://212.112.132.104/hrmeasy_recruit.nsf/JOBWIZARD?openform&parentid=F686404E687FFBC1C12583F6002D42760EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3525169Det Faglige Hus - A-kasse11Lollandsvej 47400HerningDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent759061JobNet4987107498710710010-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d5402522https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d5402522https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d5402522&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d5402522&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonAdministrativ assistent til vores afdeling i Herning1Dansk3Læse/ tale933451Vejleder9Undervisning og pædagogik361761896Hannehani@detfagligehus.dkDKDanmarkDKDanmark330135356Pædagogisk Psykologisk RådgiverBasic Barselsvikar til PPR gruppen, Billund Kommune Har du lyst til at hjælpe dagtilbud og skoler med at skabe udviklende fællesskaber for vores børn og unge? Er du fagligt velfunderet, kan tænke nyt og trives i et tværfagligt miljø? Så er du måske vores nye kollega! Vi søger en pædagogisk psykologisk rådgiver til ansættelse i Pædagogisk, Psykologisk og Sundhedsfaglig Rådgivning i Billund Kommune (PPS). Det er et barselsvikariat på 37 timer uge fra 1. marts eller snarest herefter. Vi lægger vægt på, at du: Har en baggrund som cand.psych, cand.pæd.psych eller kandidat i pædagogisk psykologi Er fagligt velfunderet inden for børne- og ungeområdet Har erfaring med at arbejde konsultativt, er rettet mod at arbejde praksisnært og evner at indgå i et tæt samarbejde med dagtilbuds- og skoleledere Har mod på og lyst til at udfordre selvfølgeligheder og forforståelser på en anerkendende måde Tænker innovativt i forhold til at implementere og udvikle tiltag, der fremmer inklusion og udviklende fællesskaber for børn og unge Er i stand til at prioritere blandt mange opgaver og samtidige processer i et godt og travlt arbejdsmiljø Vi tilbyder: Et arbejdsfelt i bevægelse. Vi varetager meningsfulde, afvekslende opgaver og er efterspurgte samarbejdspartnere. Samtidig stilles også krav til nye måder, hvorpå vi bringer viden i spil til gavn for børnenes leg, læring og kreativitet Et stærkt fagligt miljø med engagerede kollegaer, der møder hinanden med tillid, engagement og humor En høj grad af tværsektorielt samarbejde, hvor mangfoldighed og flerstemmighed betragtes som en styrke Fokus på personlig og faglig udvikling og læring, herunder efteruddannelse Stor selvstændighed, fleksible arbejdstider og teamorganisering i en ny organisation, hvor du har mulighed for at påvirke udviklingen Vi varetager opgaver indenfor både almen- og specialområdet. Desuden indeholder stillingen samtaler med frafaldstruede unge på ungdomsuddannelserne. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. Egen bil er en nødvendighed for arbejdets udførelse. Vi indhenter børneattest. Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte leder af PPS, Maria Sloth, tlf. 79 72 75 72, eller faglig koordinator Anitta Rohr Søby Madsen, tlf. 25 55 78 67 Du kan læse mere om os på kommunens hjemmeside: www.billund.dk. Ansøgningsfrist den 20. januar 2020 kl. 8.00. Samtaler forventes afholdt 24. januar 2020.

Barselsvikar til PPR gruppen, Billund Kommune

Har du lyst til at hjælpe dagtilbud og skoler med at skabe udviklende fællesskaber for vores børn og unge? Er du fagligt velfunderet, kan tænke nyt og trives i et tværfagligt miljø? Så er du måske vores nye kollega!

Vi søger en pædagogisk psykologisk rådgiver til ansættelse i Pædagogisk, Psykologisk og Sundhedsfaglig Rådgivning i Billund Kommune (PPS). Det er et barselsvikariat på 37 timer/uge fra 1. marts eller snarest herefter.

Vi lægger vægt på, at du:

  • Har en baggrund som cand.psych, cand.pæd.psych eller kandidat i pædagogisk psykologi
  • Er fagligt velfunderet inden for børne- og ungeområdet
  • Har erfaring med at arbejde konsultativt, er rettet mod at arbejde praksisnært og evner at indgå i et tæt samarbejde med dagtilbuds- og skoleledere
  • Har mod på og lyst til at udfordre selvfølgeligheder og forforståelser – på en anerkendende måde
  • Tænker innovativt i forhold til at implementere og udvikle tiltag, der fremmer inklusion og udviklende fællesskaber for børn og unge
  • Er i stand til at prioritere blandt mange opgaver og samtidige processer i et godt og travlt arbejdsmiljø

Vi tilbyder:

  • Et arbejdsfelt i bevægelse. Vi varetager meningsfulde, afvekslende opgaver og er efterspurgte samarbejdspartnere. Samtidig stilles også krav til nye måder, hvorpå vi bringer viden i spil – til gavn for børnenes leg, læring og kreativitet
  • Et stærkt fagligt miljø med engagerede kollegaer, der møder hinanden med tillid, engagement og humor
  • En høj grad af tværsektorielt samarbejde, hvor mangfoldighed og flerstemmighed betragtes som en styrke
  • Fokus på personlig og faglig udvikling og læring, herunder efteruddannelse
  • Stor selvstændighed, fleksible arbejdstider og teamorganisering i en ny organisation, hvor du har mulighed for at påvirke udviklingen

Vi varetager opgaver indenfor både almen- og specialområdet. Desuden indeholder stillingen samtaler med frafaldstruede unge på ungdomsuddannelserne.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. Egen bil er en nødvendighed for arbejdets udførelse. Vi indhenter børneattest.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte leder af PPS, Maria Sloth, tlf. 79 72 75 72, eller faglig koordinator Anitta Rohr Søby Madsen, tlf. 25 55 78 67

Du kan læse mere om os på kommunens hjemmeside: www.billund.dk.

Ansøgningsfrist den 20. januar 2020 kl. 8.00. Samtaler forventes afholdt 24. januar 2020.

ORS/Small/e99a0310_logo.pngPPR GruppenGrindsted2019-12-11T00:00:002020-01-08T00:00:00
330135107Vejleder til tværgående stilling i Socialpsykiatrien i Vejen KommuneBasic Vores nuværende medarbejder har fået anden opgave, og derfor søger vi en vejleder til en tværgående stilling mellem Søndergade (botilbud efter § 105 85) og § 85- området. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Der er tale om fastansættelse og stillingen er til besættelse hurtigst muligt senest 1 2- 2020. Arbejdstiden er hverdage mellem 8-16. Socialpsykiatrien i Vejen Kommune består af såvel § 85 tilbud, uvisiterede og forebyggende tilbud, Botilbud og Beskæftigelses- og uddannelsestilbud til mennesker med psykisk sårbarhed og sindslidelser. Socialpsykiatrien er et udviklingsorienteret center, hvor vi, gennem et stærkt fokus på tværfagligheden, arbejder ud fra en fælles forståelse af kerneopgaven, som værende I et samarbejde med borgeren at udvikle og styrke borgerens kompetencer til at mestre eget liv. Således arbejder vi grundlæggende recoveryunderstøttende blandt andet med afsæt i den psykosociale rehabilitering og gennem anvendelsen af et bredt spekter af komplimentære strategier, der har til formål at understøtte den enkelte borgers recovery-proces. Vi udvikler kontinuerligt på vores praksis. Du vil, som vejleder have base i det tværfaglige § 85- team, hvor dine opgaver primært vil være at arbejde med støtte i borgerens eget hjem, mestringsbaserede gruppeforløb omkring særlige problematikker såsom økonomi, struktur og angst, og derudover har vi også en lang række uvisiterede tilbud. Derudover vil du være ansvarlig for vejledningsopgaverne i vores botilbud på Søndergade i Brørup, hvor der pt. bor 3 borgere, der har brug for støtte til at håndtere hverdagens struktur. Vi lægger i opgavevaretagelsen stor vægt på et tæt og godt samspil og samarbejde både internt, men også med vores eksterne samarbejdspartnere. Vi har her stort fokus på den relationelle koordinering og udvikling af fælles faglige løsninger til gavn for borgerne. Kan du se dig selv i de ovenstående faglige tilgange og som værende en del af arbejdet med kerneopgaven, så håber vi såfremt du har nedenstående kvalifikationer og kompetencer, at du søger stillingen hos os. Dine kvalifikationer og kompetencer er: At du har en sundhedsfaglig socialfaglig pædagogfaglig uddannelse At du har erfaring fra det specialiserede socialområde fx fra behandlings- og eller socialpsykiatrien. At du har erfaring med arbejdet med dobbeltdiagnosticerede At du har erfaring med at støtte, vejlede og samtale med mennesker med psykisk sårbarhed og eller sindslidelser både individuelt og i gruppeforløb At du muligvis har kreative kompetencer, og kan anvende disse til at udvikle og tilrettelægge æstetiske læreprocesser i gruppeforløb og tilbud At du har IT-kendskab og kan bruge IT systemer i din dagligdag At du har gode samarbejdsevner og befinder dig godt i et team, hvor det at få og give sparring har stor betydning. At du evner at være nærværende i arbejdet med borgeren og samtidig omstillingsparat i udførelsen af kerneopgaven At du trives med et travlt arbejdsliv, hvor hver dag ikke er ens. At du kan NADA, eller er villig til at tilegne dig denne kompetence At du kan arbejde med resultatmål og dokumentation og anvende det i samarbejdet med borgeren og til udvikling af praksis At du i et tæt samarbejde med borgerne kan arbejde målrettet og med afsæt i den enkeltes behov og visitering At deltage i supervision og faglig sparring og udvikling er en selvfølgelighed for dig. Kørekort er en betingelse og vi tilstræber en blandet M K-personalegruppe. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Leder af Socialpsykiatrien Charline Amdisen Bossen på telefonnummer 7996 5031 eller på mail cbab@vejen.dk. Løn og ansættelsesvilkår følger Ny Løn princippet. Ansøgningsfrist fredag d. 15 12- 2019 2019. Der forventes afholdt samtaler i uge 51 2019. Ansættelse er hurtigst muligt og senest pr. 1 2 2020 Send ansøgningen ved at bruge knappen Send ansøgning

 

Vores nuværende medarbejder har fået anden opgave, og derfor søger vi en vejleder til en tværgående stilling mellem Søndergade (botilbud efter § 105/85) og § 85- området. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Der er tale om fastansættelse og stillingen er til besættelse hurtigst muligt; senest 1/2- 2020. Arbejdstiden er hverdage mellem 8-16.

Socialpsykiatrien i Vejen Kommune består af såvel § 85 tilbud, uvisiterede og forebyggende tilbud, Botilbud og Beskæftigelses- og uddannelsestilbud til mennesker med psykisk sårbarhed og sindslidelser.

Socialpsykiatrien er et udviklingsorienteret center, hvor vi, gennem et stærkt fokus på tværfagligheden, arbejder ud fra en fælles forståelse af kerneopgaven, som værende; I et samarbejde med borgeren at udvikle og styrke borgerens kompetencer til at mestre eget liv. Således arbejder vi grundlæggende recoveryunderstøttende blandt andet med afsæt i den psykosociale rehabilitering og gennem anvendelsen af et bredt spekter af komplimentære strategier, der har til formål at understøtte den enkelte borgers recovery-proces. Vi udvikler kontinuerligt på vores praksis.

Du vil, som vejleder have base i det tværfaglige § 85- team, hvor dine opgaver primært vil være at arbejde med støtte i borgerens eget hjem, mestringsbaserede gruppeforløb omkring særlige problematikker såsom økonomi, struktur og angst, og derudover har vi også en lang række uvisiterede tilbud. Derudover vil du være ansvarlig for vejledningsopgaverne i vores botilbud på Søndergade i Brørup, hvor der pt. bor 3 borgere, der har brug for støtte til at håndtere hverdagens struktur.

Vi lægger i opgavevaretagelsen stor vægt på et tæt og godt samspil og samarbejde både internt, men også med vores eksterne samarbejdspartnere. Vi har her stort fokus på den relationelle koordinering og udvikling af fælles faglige løsninger til gavn for borgerne.

Kan du se dig selv i de ovenstående faglige tilgange og som værende en del af arbejdet med kerneopgaven, så håber vi – såfremt du har nedenstående kvalifikationer og kompetencer, at du søger stillingen hos os.

Dine kvalifikationer og kompetencer er:

  • At du har en sundhedsfaglig/socialfaglig/pædagogfaglig uddannelse
  • At du har erfaring fra det specialiserede socialområde fx fra behandlings- og/eller socialpsykiatrien.
  • At du har erfaring med arbejdet med dobbeltdiagnosticerede
  • At du har erfaring med at støtte, vejlede og samtale med mennesker med psykisk sårbarhed og/eller sindslidelser – både individuelt og i gruppeforløb
  • At du muligvis har kreative kompetencer, og kan anvende disse til at udvikle og tilrettelægge æstetiske læreprocesser i gruppeforløb og tilbud
  • At du har IT-kendskab og kan bruge IT systemer i din dagligdag
  • At du har gode samarbejdsevner og befinder dig godt i et team, hvor det at få og give sparring har stor betydning.
  • At du evner at være nærværende i arbejdet med borgeren og samtidig omstillingsparat i udførelsen af kerneopgaven
  • At du trives med et travlt arbejdsliv, hvor hver dag ikke er ens.
  • At du kan NADA, eller er villig til at tilegne dig denne kompetence
  • At du kan arbejde med resultatmål og dokumentation og anvende det i samarbejdet med borgeren og til udvikling af praksis
  • At du i et tæt samarbejde med borgerne kan arbejde målrettet og med afsæt i den enkeltes behov og visitering
    At deltage i supervision og faglig sparring og udvikling er en selvfølgelighed for dig. Kørekort er en betingelse og vi tilstræber en blandet M/K-personalegruppe.
     
    Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Leder af Socialpsykiatrien Charline Amdisen Bossen på telefonnummer 7996 5031 eller på mail cbab@vejen.dk.
     

Løn og ansættelsesvilkår følger Ny Løn princippet. Ansøgningsfrist fredag d. 15/12- 2019 2019. Der forventes afholdt samtaler i uge 51; 2019. Ansættelse er hurtigst muligt og senest pr. 1/2 – 2020

Send ansøgningen ved at bruge knappen ”Send ansøgning”

ORS/Small/b3ded3df_logo.pngSocialpsykiatrisk Center ABSBrørup2019-12-04T12:04:02.9602019-12-15T00:00:00
330131725Læsevejleder til Bredsten-Gadbjerg SkoleBasic Om jobbet Vores dygtige læsevejleder har fået nye udfordringer. Vi søger derfor en dygtig læsevejleder, som også kan undervise i dansk, idræt og tysk på 7. årgang samt tysk på 9. årgang. Du vil blive kontaktlærer på 7. årgang. Læsevejlederfunktionen udgør ca. 50 af stillingen, og funktionen udøves på 7. 9. årgang. Vi vægter co-teaching højt, og vi har i dette skoleår indført 2 fokustimer på alle årgange. I fokustimerne er du som læsevejleder medunderviser sammen med dansklærerne på årgangene. Du vil indgå i et tæt samarbejde med skolens øvrige vejledere. Du vil blive en del at et fagligt kompetent årgangsteam samt en særdeles velfungerende overbygningsafdeling, som består af 15 lærere. Vi forventer, at du er uddannet læsevejleder, og at du har kompetencer til at undervise i dansk og tysk. Du vil få en mentor, som vil hjælpe dig godt i gang på Bredsten-Gadbjerg Skole. Tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest herefter. Vi forventer af dig At du er uddannet lærer. At du er tydelig og robust. At du har et godt humør. At du er nytænkende og anerkendende. At du kan anvende IT i undervisningen. At du er en god holdspiller. At du er initiativrig og nysgerrig på læring. At du kommer med masser af energi. Vi tilbyder dig Et fagligt inspirerende arbejdsmiljø med plads til visioner og kreativitet, En arbejdsplads med super god trivsel og dygtige kollegaer, En meget fleksibel arbejdsplads med plads til forskellighed og højt til loftet, En skole med rigtige gode fysiske rammer både ude og inde, Om os Bredsten-Gadbjerg Skole er en 1-3 sporet overbygningsskole med 0. 9. årgang og ca. 460 elever. Vi har undervisning i både Bredsten og Gadbjerg. Efter 6. kl. modtager vi elever fra Skibet Skole. Du er velkommen til at kontakte Skoleleder Joan Henriksen på tlf. 2342 5081 eller via mail joohe@vejle.dk for flere oplysnínger. Du kan læse mere om os på www.bredsten-gadbjergskole.vejle.dk Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senst orsdag 12. december 2019. Samtaler holdes mandag 16. december 2019. Børne- og straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Om jobbet
Vores dygtige læsevejleder har fået nye udfordringer. Vi søger derfor en dygtig læsevejleder, som også kan undervise i dansk, idræt og tysk på 7. årgang samt tysk på 9. årgang. Du vil blive kontaktlærer på 7. årgang. Læsevejlederfunktionen udgør ca. 50% af stillingen, og funktionen udøves på 7. – 9. årgang. Vi vægter co-teaching højt, og vi har i dette skoleår indført 2 ”fokustimer” på alle årgange. I ”fokustimerne” er du som læsevejleder medunderviser sammen med dansklærerne på årgangene. Du vil indgå i et tæt samarbejde med skolens øvrige vejledere.
Du vil blive en del at et fagligt kompetent årgangsteam samt en særdeles velfungerende overbygningsafdeling, som består af 15 lærere. Vi forventer, at du er uddannet læsevejleder, og at du har kompetencer til at undervise i dansk og tysk.
Du vil få en mentor, som vil hjælpe dig godt i gang på Bredsten-Gadbjerg Skole.

Tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest herefter.

Vi forventer af dig

  • At du er uddannet lærer.
  • At du er tydelig og robust.
  • At du har et godt humør.
  • At du er nytænkende og anerkendende.
  • At du kan anvende IT i undervisningen.
  • At du er en god holdspiller.
  • At du er initiativrig og nysgerrig på læring.
  • At du kommer med masser af energi.

Vi tilbyder dig

  • Et fagligt inspirerende arbejdsmiljø med plads til visioner og kreativitet,
  • En arbejdsplads med super god trivsel og dygtige kollegaer,
  • En meget fleksibel arbejdsplads med plads til forskellighed og højt til loftet,
  • En skole med rigtige gode fysiske rammer både ude og inde,

Om os
Bredsten-Gadbjerg Skole er en 1-3 sporet overbygningsskole med 0. – 9. årgang og ca. 460 elever. Vi har undervisning i både Bredsten og Gadbjerg. Efter 6. kl. modtager vi elever fra Skibet Skole.

Du er velkommen til at kontakte Skoleleder Joan Henriksen på tlf. 2342 5081 eller via mail joohe@vejle.dk  for flere oplysnínger.

Du kan læse mere om os på www.bredsten-gadbjergskole.vejle.dk

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senst orsdag 12. december 2019. Samtaler holdes mandag 16. december 2019.

Børne- og straffeattest
Vi indhenter børne- og straffeattest.

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. 

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/22adee6f_logo.pngBredsten/Gadbjerg SkoleBredsten2019-11-27T16:05:37.5102019-12-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagogisk Psykologisk Rådgiver

PPR Gruppen

Grindsted
Barselsvikar til PPR gruppen, Billund Kommune Har du lyst til at hjælpe dagtilbud og skoler med at skabe udviklende fællesskaber for vores børn og unge? Er du fagligt velfunderet, kan tænke nyt og trives i et tværfagligt miljø? Så er du måske vores ...
Indrykket:11. december 2019
Udløbsdato:8. januar 2020

Vejleder til tværgående stilling i Socialpsykiatrien i Vejen Kommune

Socialpsykiatrisk Center ABS

Brørup
Vores nuværende medarbejder har fået anden opgave, og derfor søger vi en vejleder til en tværgående stilling mellem Søndergade (botilbud efter § 105 85) og § 85- området. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Der er tale om fastansættelse og stilling...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:15. december 2019

Læsevejleder til Bredsten-Gadbjerg Skole

Bredsten/Gadbjerg Skole

Bredsten
Om jobbet Vores dygtige læsevejleder har fået nye udfordringer. Vi søger derfor en dygtig læsevejleder, som også kan undervise i dansk, idræt og tysk på 7. årgang samt tysk på 9. årgang. Du vil blive kontaktlærer på 7. årgang. Læsevejlederfunktionen...
Indrykket:27. november 2019
Udløbsdato:12. december 2019