Administrativ Business Support til vores HR afdeling

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

HR Business Support – barselvikariat

Du bliver en del af et mindre HR team med Nordisk fokus, ansvarsområder og med et tæt samarbejde med vores franske moderselskab BNP Paribas.

Det er klart en fordel, hvis du trives med varierende opgaver, og er god til at danne dig et overblik med sans for detaljer, talforståelse og syntes det er sjovt at sikre, at administrationen bliver varetaget bedst muligt. Du tager over for vores dygtige kollega, mens hun er på barsel i minimum 12 måneder og gerne med start, så hurtigt som muligt.

Din primære opgave vil være som nordisk ansvarlig for procedurer og kontroller. Din rolle som procedureansvarlig består i at sikre implementering og fornyelse af procedurer fra den centrale HR afdeling i Paris samt interne specifikke procedure for HR området. Et vigtigt område er også analyse af vores medarbejderbarometer, hvorfra rapporter kommer hver 2. uge.

Din rolle, som HR Business Support Officer består i at sikre implementering af den gældende kontrolplan samt sikre udførelse af kontrollerne hver måned.

Derudover har du ansvaret for andre opgaver som f.eks.:

  • Vedligeholdelse og opdatering af interne HR systemer
  • Kontrol og opfølgning på medarbejdere af Mandatory trainings
  • Risk mapping
  • Ejerskab af processer til at administrere HR-forretningsplaner
  • Tage dig af forespørgsler fra medarbejdere inden for dit ansvarsområde
  • Støtte organisationen ved hjælp af kontroller, rådgivning og dataindsamling
  • Igangsætte og lede personaleprogrammer og projekter
  • Som person kan du nikke genkendende til følgende

  • Selvkørende, leverer høj kvalitet - og altid til tiden
  • Du har et godt humør og ser løsninger frem for problemer
  • Analytisk, metodisk, pragmatisk og resultatfokuseret tilgang i dit arbejde
  • Uddannelsesmæssigt har du en bachelor eller en kandidat i HR eller anden relevant baggrund
  • Du har et højt niveau i Excel og generelt flair for IT, data og systemer
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau
  • Trives i et miljø med travlhed og høje ambitioner
  • Om os

    Du vil blive en del af et meget dygtig og engageret team, som hver har deres kompetenceområde. Vi ligger meget vægt på at kunne have det sjovt og grine sammen. Derudover har BNP Paribas Personal Finance et stærkt fællesskab og kollegaer, som gerne mødes efter arbejdstid til forskellige former for sociale arrangementer.

    BNP Paribas Personal Finance blev etableret i som et samarbejde mellem Handelsbanken og Dansk Supermarked. Af samme grund har vi altid haft en tæt forankring i detailhandlen. Vores hovedkontor ligger i Taastrup, hvor vi huser mere end dygtige medarbejdere. Vi er en del af en international koncern, idet vi er ejet af BNP Paribas Personal Finance, som er repræsenteret i mere end 30 lande, beskæftiger 19. medarbejdere og håndterer cirka 27 millioner kunder. Dermed har vi et bagland, der sikrer den fornødne økonomisk stabilitet, der er en forudsætning for at drive bank i dag.

    Lyder stillingen som noget for dig?

    Hvis du har spørgsmål til stillingen eller rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte Maja Granborg, Nordic HR Director på eller .

    Send din ansøgning via vores online rekrutteringsportal hurtigst muligt, men senest den 26. maj.

    Samtaler vil foregå løbende, så søg allerede i dag.

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    Administrativ Business Support til vores HR afdeling

    HR Business Support – barselvikariat

    Du bliver en del af et mindre HR team med Nordisk fokus, ansvarsområder og med et tæt samarbejde med vores franske moderselskab BNP Paribas.

    Det er klart en fordel, hvis du trives med varierende opgaver, og er god til at danne dig et overblik med sans for detaljer, talforståelse og syntes det er sjovt at sikre, at administrationen bliver varetaget bedst muligt. Du tager over for vores dygtige kollega, mens hun er på barsel i minimum 12 måneder og gerne med start, så hurtigt som muligt.

    Din primære opgave vil være som nordisk ansvarlig for procedurer og kontroller. Din rolle som procedureansvarlig består i at sikre implementering og fornyelse af procedurer fra den centrale HR afdeling i Paris samt interne specifikke procedure for HR området. Et vigtigt område er også analyse af vores medarbejderbarometer, hvorfra rapporter kommer hver 2. uge.

    Din rolle, som HR Business Support Officer består i at sikre implementering af den gældende kontrolplan samt sikre udførelse af kontrollerne hver måned.

    Derudover har du ansvaret for andre opgaver som f.eks.:

  • Vedligeholdelse og opdatering af interne HR systemer
  • Kontrol og opfølgning på medarbejdere af Mandatory trainings
  • Risk mapping
  • Ejerskab af processer til at administrere HR-forretningsplaner
  • Tage dig af forespørgsler fra medarbejdere inden for dit ansvarsområde
  • Støtte organisationen ved hjælp af kontroller, rådgivning og dataindsamling
  • Igangsætte og lede personaleprogrammer og projekter
  • Som person kan du nikke genkendende til følgende

  • Selvkørende, leverer høj kvalitet - og altid til tiden
  • Du har et godt humør og ser løsninger frem for problemer
  • Analytisk, metodisk, pragmatisk og resultatfokuseret tilgang i dit arbejde
  • Uddannelsesmæssigt har du en bachelor eller en kandidat i HR eller anden relevant baggrund
  • Du har et højt niveau i Excel og generelt flair for IT, data og systemer
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau
  • Trives i et miljø med travlhed og høje ambitioner
  • Om os

    Du vil blive en del af et meget dygtig og engageret team, som hver har deres kompetenceområde. Vi ligger meget vægt på at kunne have det sjovt og grine sammen. Derudover har BNP Paribas Personal Finance et stærkt fællesskab og kollegaer, som gerne mødes efter arbejdstid til forskellige former for sociale arrangementer.

    BNP Paribas Personal Finance blev etableret i som et samarbejde mellem Handelsbanken og Dansk Supermarked. Af samme grund har vi altid haft en tæt forankring i detailhandlen. Vores hovedkontor ligger i Taastrup, hvor vi huser mere end dygtige medarbejdere. Vi er en del af en international koncern, idet vi er ejet af BNP Paribas Personal Finance, som er repræsenteret i mere end 30 lande, beskæftiger 19. medarbejdere og håndterer cirka 27 millioner kunder. Dermed har vi et bagland, der sikrer den fornødne økonomisk stabilitet, der er en forudsætning for at drive bank i dag.

    Lyder stillingen som noget for dig?

    Hvis du har spørgsmål til stillingen eller rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte Maja Granborg, Nordic HR Director på eller .

    Send din ansøgning via vores online rekrutteringsportal hurtigst muligt, men senest den 26. maj.

    Samtaler vil foregå løbende, så søg allerede i dag.

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    +

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.