Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ konsulent til ledelsesudvikling

Vi leder efter dig, som har styr på detaljer, kan lægge en god plan og elsker at indgå i et kæmpe netværk af gode kolleger. Vi glæder os til at møde dig!

Vi søger en kollega, gerne med baggrund indenfor administration og med erfaring i at løse flere forskellige typer administrative opgaver indenfor kursusadministration, afholdelse af store møder og konferencer.


”Vi leder efter dig, der er frisk på at kaste dig over forskellige typer af opgaver, er imødekommende og trives med et tæt samarbejde med kollegaer og samarbejdspartner. Vi lover dig, at du får en spændende hverdag fyldt med alsidige opgaver, udfordringer og læring” siger Anne-Mette Bang Termansen, chef for Ledelse og Organisation

Om os
Center for HR og Uddannelse er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura, personalepolitik og arbejdsmiljø.

I Center for HR og Uddannelse dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi vi tror på, det skaber faglig og personlig energi og bedre resultater.

Om stillingen
I enheden Ledelse og Organisation løses tværgående opgaver indenfor leder-rekruttering, ledelses - og organisationsudvikling for hele regionen, det vil sige på hospitaler, virksomheder og i koncerncentrene.

Du vil få en række faste opgave- og ansvarsområder, samtidig med at du må kunne forvente at blive inddraget i enhedens øvrige opgaver efter behov.


Arbejdsopgaver
Din primære opgave bliver at løse forskellige typer administrative opgaver indenfor ledelsesudvikling. Du får gode muligheder for selv at definere arbejds-metoder og påvirke de måder, hvorpå vi fremadrettet skal varetage opgaverne.

Dine primære opgaver i Ledelse og Organisation vil være:

  • Administration af uddannelsesforløb i ledelsesudviklingsprogrammet i form af overblik, økonomi, tilmeldinger, kontakten til hospitaler, virksomheder, centre samt kontakt med eksterne konsulenter, kontakt med konferencested m.v.
  • Planlægning og gennemførelse af webinarer, toplederarrangementer samt konferencer
  • Planlægning af seminarer og events, fx bestille forplejning, booke lokaler, kontakte oplægsholdere, koordinere på tværs, lave navneskilte mv.
  • Webopgaver og diverse små og store ad-hoc opgaver
Om dig
Du har en uddannelse indenfor offentlig administration som kontorassistent eller professionsbachelor. Erfaring fra et lignende job i offentlig eller privat virksomhed vil være en fordel.
Desuden ønsker vi, at du:

  • arbejder struktureret og kan identificere både aktuelle og fremtidige udfordringer indenfor dine opgaveområder
  • har gennemslagskraft og forstår at kommunikere med alle niveauer af organisationen – skriftligt såvel som mundtligt
  • har lyst til at indgå i et samarbejde med dedikerede ledere og medarbejdere og vil sætte en ære i et godt samarbejde
  • har flair og interesse for brug af IT - er erfaren bruger af Microsoft Office pakken og gerne teams eller zoom
  • kan have mange bolde i luften på én gang og gribe dem igen
Det her får du med sikkerhed hos os
Du får en unik mulighed for at være med til at præge udviklingen indenfor et af de store velfærdsområder, som spiller en vigtig rolle i samfundet. Du bliver en del af en arbejdsplads, der er præget af ambitioner og engagement, og som prioriterer at passe godt på sine medarbejdere og skabe faglig og personlig udvikling. Der er gode muligheder for personlig og faglig udvikling samt en fleksibel arbejdsform, med frihed under ansvar.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen så tag fat i enhedschef Anne-Mette Termansen på telefon 23 99 71 92 eller souschef Inger Holse Lavesen på telefon 20 51 39 80.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse snarest muligt. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Arbejdssted er Center for HR og Uddannelse c/o Gentofte Hospital, Gentofte Hospitalsvej 10B, 2900 Hellerup.

Ansøgningsprocedure
Ansøgningsfristen er fredag den 28. februar 2021.

Vi ser frem til at få din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.

Vi forventer at holde samtaler i to runder, og der vil være en opgave, du skal løse, hvis du kommer med i den afsluttende runde.
Samtaler holdes løbende i uge 10 og 11.




Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.