Administrativ leder til hjemmeplejen Bispebjerg/Nørrebro

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en leder til administration, reception og serviceafdeling i Hjemmeplejen Bispebjerg/Nørrebro.

Vi er en organisation med ca. 300 ansatte, med mange forskellige fagligheder og funktioner, og du vil være gruppeleder for 15 medarbejdere, der alle har til formål at understøtte kolleger, der arbejder med omsorg og pleje hos borgerne i området.

Dine opgaver vil bl.a. være

  • Personaleledelse af ca. 15 medarbejdere ansat i administration, reception og serviceafdeling, og arbejde på at organisationen er en attraktiv, udviklende og god arbejdsplads.
  • Kvalitetssikre administrative arbejdsgange, i tæt samarbejde med organisationens ledergruppe og medarbejdere, således at vi oplever meningsfulde og smidige arbejdsgange, og at der leves op til gældende lovgivning og retningslinjer.
  • Sikre at den udmeldte budgetramme for administration, service og reception overholdes, og at arbejdet tilrettelægges ressourcebevidst.
  • Samarbejde tæt med organisationens ledergruppe og eksterne samarbejdspartnere fx Koncernservice, lokalområdekontoret og forskellige leverandører.
  • Administrative støttefunktion for hjemmeplejelederen fx deltage i møder med leverandører, skrive referater, mødebookninger m.v.

Ønsker til kvalifikationer

Vi ønsker, at du 

  • Er uddannet indenfor administration/offentlig forvaltning.
  • Har erfaring fra lignende stilling, suppleret med lederuddannelse.
  • Gerne erfaring med administrative processer i større komplekse organisationer.

Vi tilbyder 

Et arbejdsfællesskab med en stor gruppe engagerede og fagligt velfunderede kolleger, som er organiserede i grupper/teams.

Vi sikrer, at du bliver introduceret til organisationen og til dine opgaver, og du vil blive tilknyttet en mentor. 

Du vil ledelsesmæssigt høre under hjemmeplejelederen, og være en del af en ledergruppe på i alt 11 gruppeledere.

Om os
Hjemmeplejen Bispebjerg-Nørrebro leverer praktisk og personlig pleje samt sygepleje til ca. 1.600 hjemmeboende borgere primært over 65 år. Vi er ca. 300 ansatte der arbejder i dagvagt eller aftenvagt, der holder til på Fensmarksgade på Nørrebro. Vi driver en skærmenhed og sygeplejeklinikker på flere adresser, samt en gruppe der har til huse i Guldbergshave.

Hjemmeplejen Bispebjerg-Nørrebro er del af Sundhedsforvaltningens Område Nord.    

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter kvalifikationer.  

Stillingen er på 37 timer ugentligt. Tiltrædelse 1. oktober 2022 eller efter aftale. 

Mere information 
Vil du vide mere, er du meget velkommen til at kontakte hjemmeplejeleder Tina Kjærgaard på 2933 3164 eller Irene Larsen på 3530 5627.

Søg via linket senest fredag den 19. august 2022

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk, Facebook og LinkedIn.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Administrativ leder til hjemmeplejen Bispebjerg/Nørrebro

Vi søger en leder til administration, reception og serviceafdeling i Hjemmeplejen Bispebjerg/Nørrebro.

Vi er en organisation med ca. 300 ansatte, med mange forskellige fagligheder og funktioner, og du vil være gruppeleder for 15 medarbejdere, der alle har til formål at understøtte kolleger, der arbejder med omsorg og pleje hos borgerne i området.

Dine opgaver vil bl.a. være

  • Personaleledelse af ca. 15 medarbejdere ansat i administration, reception og serviceafdeling, og arbejde på at organisationen er en attraktiv, udviklende og god arbejdsplads.
  • Kvalitetssikre administrative arbejdsgange, i tæt samarbejde med organisationens ledergruppe og medarbejdere, således at vi oplever meningsfulde og smidige arbejdsgange, og at der leves op til gældende lovgivning og retningslinjer.
  • Sikre at den udmeldte budgetramme for administration, service og reception overholdes, og at arbejdet tilrettelægges ressourcebevidst.
  • Samarbejde tæt med organisationens ledergruppe og eksterne samarbejdspartnere fx Koncernservice, lokalområdekontoret og forskellige leverandører.
  • Administrative støttefunktion for hjemmeplejelederen fx deltage i møder med leverandører, skrive referater, mødebookninger m.v.

Ønsker til kvalifikationer

Vi ønsker, at du 

  • Er uddannet indenfor administration/offentlig forvaltning.
  • Har erfaring fra lignende stilling, suppleret med lederuddannelse.
  • Gerne erfaring med administrative processer i større komplekse organisationer.

Vi tilbyder 

Et arbejdsfællesskab med en stor gruppe engagerede og fagligt velfunderede kolleger, som er organiserede i grupper/teams.

Vi sikrer, at du bliver introduceret til organisationen og til dine opgaver, og du vil blive tilknyttet en mentor. 

Du vil ledelsesmæssigt høre under hjemmeplejelederen, og være en del af en ledergruppe på i alt 11 gruppeledere.

Om os
Hjemmeplejen Bispebjerg-Nørrebro leverer praktisk og personlig pleje samt sygepleje til ca. 1.600 hjemmeboende borgere primært over 65 år. Vi er ca. 300 ansatte der arbejder i dagvagt eller aftenvagt, der holder til på Fensmarksgade på Nørrebro. Vi driver en skærmenhed og sygeplejeklinikker på flere adresser, samt en gruppe der har til huse i Guldbergshave.

Hjemmeplejen Bispebjerg-Nørrebro er del af Sundhedsforvaltningens Område Nord.    

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter kvalifikationer.  

Stillingen er på 37 timer ugentligt. Tiltrædelse 1. oktober 2022 eller efter aftale. 

Mere information 
Vil du vide mere, er du meget velkommen til at kontakte hjemmeplejeleder Tina Kjærgaard på 2933 3164 eller Irene Larsen på 3530 5627.

Søg via linket senest fredag den 19. august 2022

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk, Facebook og LinkedIn.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.