Administrativ leder til Skovvejens Skole i Ballerup

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en administrativ leder, der kan stå i spidsen for skolens administration og være personaleleder for 3 administrative medarbejdere. Den administrative leder refererer, som resten af ledelsen, direkte til distriktsskolelederen. Skolens samlede ledelse består af 4 pædagogiske ledere af hver deres afdeling, en pædagogisk leder af Ressourcecenteret, en administrativ leder, en BFO-leder samt distriktsskoleleder. Det samlede lederteam er ansvarlig for den daglige ledelse tæt på kerneopgaven med fokus på Ballerup Kommunes skolevision ”Skole med Vilje”, https://ballerup.dk/borger/born-unge/skoler/folkeskole/vision-skole-med-vilje
 
OPGAVEN
Du vil få ansvar for skolens administration, økonomi – herunder budgetlægning, regnskabsopfølgning, årsplanlægning og skemalægning. Det forventes, at du lægger skolens skema og udarbejder tjenesteplaner og andre dokumenter i forbindelse med skoleårets planlægning.

Her ud over får du blandt andet ansvar for skolens bygninger, rengøringen, vikardækning, fritidsbrugere samt funktion som arbejdsmiljøleder. Som administrativ leder vil du derfor få mange forskellige samarbejdsflader, bl.a. med skolens AMR/TR, teknisk service og rengøringen.

Du skal udføre dit arbejde i tæt sparring og samarbejde med distriktsskolelederen og være indstillet på at servicere de pædagogiske ledere med administrative opgaver i deres arbejde.

Det er vigtigt, at du kan se dig selv ind i en struktur, hvor det forventes, at du kan understøtte skolens faglige opgaveløsning gennem dit daglige arbejde som leder af administrationen. Det forventes, at du er interesseret i at videreudvikle dig både fagligt og som leder. Du skal være indstillet på løbende at modtage ledersparring af din leder.

PERSONLIG PROFIL
Du har gennem din baggrund erhvervet dig stærke kompetencer inden for det administrative felt, er en naturlig leder og kan sikre en effektiv drift i forhold til de tildelte ressourcer. Du må meget gerne have erfaring fra en lignende stilling.

Du kan skabe værdi og resultater i kraft af din(e):

  • Loyalitet
  • Mødestabilitet
  • Samarbejdsevner og arbejdsomhed
  • Handlekraft og naturlig autoritet
  • Empatiske evner og hensigtsmæssige samspil med omgivelserne
  • Initiativer og evne til at se muligheder inden for de givne rammer og vilkår.
Du skal kunne trives i en travl og til tider presset hverdag med deadlines, som skal overholdes. Arbejdspresset kan være stort især i maj og juni, hvor der må forventes meget lange arbejdsdage.

KVALIFIKATIONER - FAGLIG PROFIL
  • Du har stærke økonomiske og administrative kompetencer
  • Du kan lægge og følge skolens skema helt til dørs
  • Du vil gerne lede det administrative team
  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund
  • Du har overblik, evner at tænke langsigtet samt administrativt flair
  • Du har erfaring med økonomiopfølgning og kan udarbejde styringsredskaber fx i Excel eller lign.
  • Du kan administrere budgetter samt opfølgning herpå
  • Du er handlekraftig og tydelig i din ledelsesstil
  • Du er stærk i forhold til at sørge for at opgaver driftes
  • Du forstår at kommunikere på alle niveauer
  • Du har stærke samarbejdsevner
  • Du vil gerne udvikle dig som leder og medarbejder.
SKOVVEJENS SKOLE
Skovvejens Skole er beliggende på to matrikler og består af afdeling Øst og afdeling Vest. Der går i alt ca. 1000 elever på de to matrikler. Skolen er præget af en uformel tone mellem ledelse og personale. Det ledelsesteam, du bliver en del af, er alle ansat i skolens 6-årige historie af distriktsskolelederen. Der er en god stemning i et meget positivt ledelsesteam, hvor alle arbejder hårdt og engageret – med plads til smil og sjov.

YDERLIGERE INFORMATION
For at komme i betragtning til en samtale, skal du kontakte distriktsskoleleder Gitte Graatang på telefon 44 77 36 42 for et eventuelt indledende møde.

LØN OG ANSÆTTELSE
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse for ledere. Lønnen fastsættes efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Tiltrædelse: senest 1. januar 2022.
 
ANSØGNINGSFRIST 16. NOVEMBER 2021
1. samtale bliver afholdt tirsdag den 23. november fra kl. 16.00.
2. samtale bliver afholdt torsdag den 25. november fra kl. 16.00.

For de kandidater, der går videre til 2. samtale, vil der blive udarbejdet en personprofiltest, som indgår i vurderingen af kandidaterne til 2. samtale.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.


I Ballerup Kommune er vi fælles om fremtiden. Vi møder borgerne i øjenhøjde, og sammen finder vi de gode løsninger på tværs af institutioner, foreninger og erhvervsliv. Vi arbejder hele tiden på at være en attraktiv arbejdsplads, hvor alle medarbejdere trives, udvikler sig og leverer en professionel service til borgere og virksomheder.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk





Ballerup Kommune

Administrativ leder til Skovvejens Skole i Ballerup

Vi søger en administrativ leder, der kan stå i spidsen for skolens administration og være personaleleder for 3 administrative medarbejdere. Den administrative leder refererer, som resten af ledelsen, direkte til distriktsskolelederen. Skolens samlede ledelse består af 4 pædagogiske ledere af hver deres afdeling, en pædagogisk leder af Ressourcecenteret, en administrativ leder, en BFO-leder samt distriktsskoleleder. Det samlede lederteam er ansvarlig for den daglige ledelse tæt på kerneopgaven med fokus på Ballerup Kommunes skolevision ”Skole med Vilje”, https://ballerup.dk/borger/born-unge/skoler/folkeskole/vision-skole-med-vilje
 
OPGAVEN
Du vil få ansvar for skolens administration, økonomi – herunder budgetlægning, regnskabsopfølgning, årsplanlægning og skemalægning. Det forventes, at du lægger skolens skema og udarbejder tjenesteplaner og andre dokumenter i forbindelse med skoleårets planlægning.

Her ud over får du blandt andet ansvar for skolens bygninger, rengøringen, vikardækning, fritidsbrugere samt funktion som arbejdsmiljøleder. Som administrativ leder vil du derfor få mange forskellige samarbejdsflader, bl.a. med skolens AMR/TR, teknisk service og rengøringen.

Du skal udføre dit arbejde i tæt sparring og samarbejde med distriktsskolelederen og være indstillet på at servicere de pædagogiske ledere med administrative opgaver i deres arbejde.

Det er vigtigt, at du kan se dig selv ind i en struktur, hvor det forventes, at du kan understøtte skolens faglige opgaveløsning gennem dit daglige arbejde som leder af administrationen. Det forventes, at du er interesseret i at videreudvikle dig både fagligt og som leder. Du skal være indstillet på løbende at modtage ledersparring af din leder.

PERSONLIG PROFIL
Du har gennem din baggrund erhvervet dig stærke kompetencer inden for det administrative felt, er en naturlig leder og kan sikre en effektiv drift i forhold til de tildelte ressourcer. Du må meget gerne have erfaring fra en lignende stilling.

Du kan skabe værdi og resultater i kraft af din(e):

  • Loyalitet
  • Mødestabilitet
  • Samarbejdsevner og arbejdsomhed
  • Handlekraft og naturlig autoritet
  • Empatiske evner og hensigtsmæssige samspil med omgivelserne
  • Initiativer og evne til at se muligheder inden for de givne rammer og vilkår.
Du skal kunne trives i en travl og til tider presset hverdag med deadlines, som skal overholdes. Arbejdspresset kan være stort især i maj og juni, hvor der må forventes meget lange arbejdsdage.

KVALIFIKATIONER - FAGLIG PROFIL
  • Du har stærke økonomiske og administrative kompetencer
  • Du kan lægge og følge skolens skema helt til dørs
  • Du vil gerne lede det administrative team
  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund
  • Du har overblik, evner at tænke langsigtet samt administrativt flair
  • Du har erfaring med økonomiopfølgning og kan udarbejde styringsredskaber fx i Excel eller lign.
  • Du kan administrere budgetter samt opfølgning herpå
  • Du er handlekraftig og tydelig i din ledelsesstil
  • Du er stærk i forhold til at sørge for at opgaver driftes
  • Du forstår at kommunikere på alle niveauer
  • Du har stærke samarbejdsevner
  • Du vil gerne udvikle dig som leder og medarbejder.
SKOVVEJENS SKOLE
Skovvejens Skole er beliggende på to matrikler og består af afdeling Øst og afdeling Vest. Der går i alt ca. 1000 elever på de to matrikler. Skolen er præget af en uformel tone mellem ledelse og personale. Det ledelsesteam, du bliver en del af, er alle ansat i skolens 6-årige historie af distriktsskolelederen. Der er en god stemning i et meget positivt ledelsesteam, hvor alle arbejder hårdt og engageret – med plads til smil og sjov.

YDERLIGERE INFORMATION
For at komme i betragtning til en samtale, skal du kontakte distriktsskoleleder Gitte Graatang på telefon 44 77 36 42 for et eventuelt indledende møde.

LØN OG ANSÆTTELSE
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse for ledere. Lønnen fastsættes efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Tiltrædelse: senest 1. januar 2022.
 
ANSØGNINGSFRIST 16. NOVEMBER 2021
1. samtale bliver afholdt tirsdag den 23. november fra kl. 16.00.
2. samtale bliver afholdt torsdag den 25. november fra kl. 16.00.

For de kandidater, der går videre til 2. samtale, vil der blive udarbejdet en personprofiltest, som indgår i vurderingen af kandidaterne til 2. samtale.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.


I Ballerup Kommune er vi fælles om fremtiden. Vi møder borgerne i øjenhøjde, og sammen finder vi de gode løsninger på tværs af institutioner, foreninger og erhvervsliv. Vi arbejder hele tiden på at være en attraktiv arbejdsplads, hvor alle medarbejdere trives, udvikler sig og leverer en professionel service til borgere og virksomheder.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk





Ballerup Kommune
+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.