Administrativ lønmedarbejder til hjemmeplejen

Hjemmeplejen under Sundhed og Ældre i Herning Kommune søger en lønmedarbejder pr. 1. april 2018. Hjemmeplejen har samlet set ca. 400 medarbejdere.

De primære arbejdsopgaver vil være lønadministration. Der kan forventes andre administrative opgaver på tværs i afdelingen. Stillingen er på 35 timer ugentlig og ansættelse forventes pr. 1. april 2018, eller efter aftale.

Vi lægger vægt på, at du:

  • Har en kontoruddannelse og den faglige ballast i orden
  • Kan begå dig i SD løn
  • Har flair og interesse for at sætte dig ind i IT-systemer og opnå indsigt i arbejdsfunktioner og sammenhænge, så du kan anvende det i praksis
  • Formår at arbejde selvstændigt og samtidig gerne vil opsøge ny viden
  • Arbejder systematisk med øje for detaljen, bevarer samtidig overblikket og kan håndtere tidsfrister
  • Er vant til at arbejde i et team, og er åben over for ændringer i opgaver
  • Har et godt humør, er serviceminded og bidrager til gode relationer til samarbejdspartnere og kollegaer.

Vi tilbyder:
  • En travl hverdag med forskelligartede arbejdsopgaver
  • Mulighed for kompetenceudvikling
  • Et administrativt team i forandring, hvor der skal indarbejdes nye samarbejdsmodeller og backup for opgaveløsning.

Afklarende spørgsmål kan rettes til chef for plejecentrene Gitte Rasmussen på 96 28 57 10. Du kan se mere om Herning Kommune her (http://www.herning.dk).

Ansøgningsfristen er den 23. februar 2018 kl. 8.00. Ansættelsessamtaler forventes at kunne finde sted den 27. februar 2018.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og forhandlingsberettiget organisation.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:2. februar 2018
Udløbsdato:23. februar 2018

Administrativ medarbejder til Akutfunktion

Holstebro Kommune

Holstebro
-fastansættelse den 1. april 2018 på 30 timerVi søger en administrativ medarbejder til vores Akutfunktion i Holstebro Kommune. Vi flytter i Center For Sundhed i maj måned 2018.I din stilling vil du skulle varetage administrative opgaver for henholds...
Indrykket:12. februar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Kontorassistent til Prinsens Musikkorps

Civile stillinger

Viborg
Trives du med en varieret hverdag med mange forskellige administrative opgaver? Så er du måske vores nye kontorassistent i Prinsens MusikkorpsOm os Prinsens Musikkorps er et af Forsvarets 3 fuldtidsprofessionelle musikkorps og består af 16 musikere ...
Indrykket:14. februar 2018
Udløbsdato:9. marts 2018

Kontorassistent

Scan-Plast

Holstebro
Vi har forrygene travlt og søger derfor endnu en dygtig medarbejder til vores administrative team. Scan-Plast er en international virksomhed, der udvikler og markedsfører produkter i fremtidens materialer, fiberarmeret komposit. Vi henvender os derf...
Indrykket:15. februar 2018
Udløbsdato:1. marts 2018

Kontorassistent

DANSK ELFORBUND MIDTJYLLAND

Holstebro
Dansk El-Forbund Mitjylland søger en ny kollega, til at varetage forefaldende arbejdsopgaver i afdelingen. Primært arbejdssted er på vores kontor i Randers, som er belligende, Tronholmen 9, Randers. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Vi forventer du...
Indrykket:20. februar 2018
Udløbsdato:12. marts 2018

Krabbeshus Heldagsskole, administrativ medarbejder

Skive Kommune

Viborg
til tidsbegrænset stilling Er du en dygtig eventmager, projekt- eller administrativ medarbejder, der kan styre et større arrangement sikkert i havn? … så har vi en spændende, alsidig udfordring til dig, hvor du vil spille en central rolle i udviklin...