Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder

Administrativ medarbejder

Vi mangler en administrativ medarbejder til et spændende job, i et velfungerende, lille firma, med gode og fleksible arbejdsvilkår.

Arbejdsopgaver er bl.a.:

  • Tilbudsgivning
  • Ordrehåndtering
  • Fakturering
  • Kommunikation med kunder og leverandører via mail og telefon
  • Logistik (pakke, sende og modtage varer)
  • Diverse ad hoc-opgaver - administrative og praktiske


Profil:

Du skal som person være selvstændig og ansvarsbevidst, du er engageret, omhyggelig og struktureret. Du besidder et godt humør, er fleksibel og indstillet på at ting hurtigt kan ændre sig.

Kvalifikationer:

Du har erfaring med administrativt arbejde og gerne med lettere bogføring. Du trives med mange bolde i luften.
Du skal kunne engelsk i både tale og skrift.

IT-kundskaber:

Du skal være IT-minded, gerne have kendskab til MS Office-pakken.


Løn- og ansættelsesvilkår:

Stillingen er på 25 timer. Løn i henhold til kvalifikationer.


Om virksomheden:

Scanflow er er et familiedrevet ingeniør- og handelsfirma med mange års erfaring indenfor flowteknik, primært i pumpebranchen.


Tiltrædelse:

  1. 1. februar eller efter aftale.

Ansøgningsfrist er den 29. december 2017.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Freddy Grøndahl/Rita Frank  på

mobil 42 28 94 95.

Du bedes sende ansøgningen med CV på mail til fg@scanflow.dk.

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her