Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder

Administrativ medarbejder

Vi mangler en administrativ medarbejder til et spændende job, i et velfungerende, lille firma, med gode og fleksible arbejdsvilkår.

Arbejdsopgaver er bl.a.:

  • Tilbudsgivning
  • Ordrehåndtering
  • Fakturering
  • Kommunikation med kunder og leverandører via mail og telefon
  • Logistik (pakke, sende og modtage varer)
  • Diverse ad hoc-opgaver - administrative og praktiske


Profil:

Du skal som person være selvstændig og ansvarsbevidst, du er engageret, omhyggelig og struktureret. Du besidder et godt humør, er fleksibel og indstillet på at ting hurtigt kan ændre sig.

Kvalifikationer:

Du har erfaring med administrativt arbejde og gerne med lettere bogføring. Du trives med mange bolde i luften.
Du skal kunne engelsk i både tale og skrift.

IT-kundskaber:

Du skal være IT-minded, gerne have kendskab til MS Office-pakken.


Løn- og ansættelsesvilkår:

Stillingen er på 25 timer. Løn i henhold til kvalifikationer.


Om virksomheden:

Scanflow er er et familiedrevet ingeniør- og handelsfirma med mange års erfaring indenfor flowteknik, primært i pumpebranchen.


Tiltrædelse:

  1. 1. februar eller efter aftale.

Ansøgningsfrist er den 29. december 2017.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Freddy Grøndahl/Rita Frank  på

mobil 42 28 94 95.

Du bedes sende ansøgningen med CV på mail til fg@scanflow.dk.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329723498Phoenix-93c617a712017-12-12T14:06:09.603Administrativ medarbejder

Administrativ medarbejder

Vi mangler en administrativ medarbejder til et spændende job, i et velfungerende, lille firma, med gode og fleksible arbejdsvilkår.

Arbejdsopgaver er bl.a.:

  • Tilbudsgivning
  • Ordrehåndtering
  • Fakturering
  • Kommunikation med kunder og leverandører via mail og telefon
  • Logistik (pakke, sende og modtage varer)
  • Diverse ad hoc-opgaver - administrative og praktiske


Profil:

Du skal som person være selvstændig og ansvarsbevidst, du er engageret, omhyggelig og struktureret. Du besidder et godt humør, er fleksibel og indstillet på at ting hurtigt kan ændre sig.

Kvalifikationer:

Du har erfaring med administrativt arbejde og gerne med lettere bogføring. Du trives med mange bolde i luften.
Du skal kunne engelsk i både tale og skrift.

IT-kundskaber:

Du skal være IT-minded, gerne have kendskab til MS Office-pakken.


Løn- og ansættelsesvilkår:

Stillingen er på 25 timer. Løn i henhold til kvalifikationer.


Om virksomheden:

Scanflow er er et familiedrevet ingeniør- og handelsfirma med mange års erfaring indenfor flowteknik, primært i pumpebranchen.


Tiltrædelse:

  1. 1. februar eller efter aftale.

Ansøgningsfrist er den 29. december 2017.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Freddy Grøndahl/Rita Frank  på

mobil 42 28 94 95.

Du bedes sende ansøgningen med CV på mail til fg@scanflow.dk.

 

2018-01-31T23:04:06.623 Administrativ medarbejder Vi mangler en administrativ medarbejder til et spændende job, i et velfungerende, lille firma, med gode og fleksible arbejdsvilkår. Arbejdsopgaver er bl.a.: Tilbudsgivning Ordrehåndtering Fakturering Kommunikation med kunder og leverandører via mail og telefon Logistik (pakke, sende og modtage varer) Diverse ad hoc-opgaver - administrative og praktiske Profil: Du skal som person være selvstændig og ansvarsbevidst, du er engageret, omhyggelig og struktureret. Du besidder et godt humør, er fleksibel og indstillet på at ting hurtigt kan ændre sig. Kvalifikationer: Du har erfaring med administrativt arbejde og gerne med lettere bogføring. Du trives med mange bolde i luften. Du skal kunne engelsk i både tale og skrift. IT-kundskaber: Du skal være IT-minded, gerne have kendskab til MS Office-pakken. Løn- og ansættelsesvilkår: Stillingen er på 25 timer. Løn i henhold til kvalifikationer. Om virksomheden: Scanflow er er et familiedrevet ingeniør- og handelsfirma med mange års erfaring indenfor flowteknik, primært i pumpebranchen. Tiltrædelse: 1. februar eller efter aftale. Ansøgningsfrist er den 29. december 2017. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Freddy Grøndahl Rita Frank på mobil 42 28 94 95. Du bedes sende ansøgningen med CV på mail til fg@scanflow.dk.11Jobnet93c617a7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-31T00:00:0000110EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandSønderborg3046628SCANFLOW ApS11Amtsvejen 1B6400SønderborgDKDanmarkORS/blank.png0
fg@scanflow.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent499843JobNet47112651000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93c617a7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=93c617a7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93c617a7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93c617a7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgHos SCANFLOW ApS søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder5Kontor og administration351682025fg@scanflow.dkfg@scanflow.dkDKDanmarkDKDanmark329925439Til vores team i Sønderborg søger vi energisk assistent/disponentRobot Vi søger en ny kollega, der trives med en afvekslende hverdag og finder det naturligt at arbejde organiseret og selvstændigt i et behageligt og dynamisk arbejdsmiljø. Dine opgaver Kundekontakt samt ordrebehandling og opfølgning Disponentopgaver i samarbejde med kolleger Diverse ad hoc og administrative opgaver, herunder mødeforberedelse Firmaets blæksprutte Vi forestiller os, at du Er uddannet eller har erfaring indenfor kontor, salg, indkøb eller transport Er serviceminded, selvmotiverende og initiativrig Kan kommunikere på tysk og engelsk både mundtligt og skriftligt Har en systematisk og struktureret arbejdsform Er energisk, udadvendt har et godt humør Har gode kreative evner og kan arbejde selvstændigt og under pres Er stabil og kan indgå i mange samarbejdsrelationer Vi tilbyder En position med selvstændigt ansvar og råderum At blive en del af en ambitiøs og innovativ virksomhed i vækst Gode udviklingsmuligheder Gode kollegaer og en uhøjtidelig atmosfære Løn efter kvalifikationer, fuldtidsstilling med flextid samt obligatorisk pensionsordning Ansøgningsfristen er snarest muligt, dog senest den 12.01.19. Såfremt du intet hører inden den 12.02.19, må stillingen anses som besat til anden side. Send din ansøgning til: Omnicon A S Stødagervej 6 6400 Sønderborg Mrk. Ansøgning Assistent 2019 eller til lnm@omnicon.com

Vi søger en ny kollega, der trives med en afvekslende hverdag og finder det naturligt at arbejde organiseret og selvstændigt i et behageligt og dynamisk arbejdsmiljø. 

Dine opgaver

  • Kundekontakt samt ordrebehandling og opfølgning
  • Disponentopgaver i samarbejde med kolleger
  • Diverse ad hoc og administrative opgaver, herunder mødeforberedelse
  • Firmaets blæksprutte

Vi forestiller os, at du

    • Er uddannet eller har erfaring indenfor kontor, salg, indkøb eller transport
    • Er serviceminded, selvmotiverende og initiativrig
    • Kan kommunikere på tysk og engelsk – både mundtligt og skriftligt
    • Har en systematisk og struktureret arbejdsform
    • Er energisk, udadvendt har et godt humør
    • Har gode kreative evner og kan arbejde selvstændigt og under pres
    • Er stabil og kan indgå i mange samarbejdsrelationer 

Vi tilbyder

  • En position med selvstændigt ansvar og råderum
  • At blive en del af en ambitiøs og innovativ virksomhed i vækst
  • Gode udviklingsmuligheder
  • Gode kollegaer og en uhøjtidelig atmosfære
  • Løn efter kvalifikationer, fuldtidsstilling med flextid samt obligatorisk pensionsordning

Ansøgningsfristen er snarest muligt, dog senest den 12.01.19.

Såfremt du intet hører inden den 12.02.19, må stillingen anses som besat til anden side.

Send din ansøgning til:

Omnicon A/S

Stødagervej 6

6400 Sønderborg

Mrk. ”Ansøgning – Assistent 2019”

eller til lnm@omnicon.com

 

 

 

 

 

OMNICON A/SSønderborg2018-12-10T00:00:002019-01-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Til vores team i Sønderborg søger vi energisk assistent/disponent

OMNICON A/S

Sønderborg
Vi søger en ny kollega, der trives med en afvekslende hverdag og finder det naturligt at arbejde organiseret og selvstændigt i et behageligt og dynamisk arbejdsmiljø. Dine opgaver Kundekontakt samt ordrebehandling og opfølgning Disponentopgaver i sa...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:12. januar 2019