Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder

Er du vores nye blæksprutte? 
 
Vi har rigtig travlt, derfor søger Aflastningshjemmet Rendbjerg en administrativ medarbejder på 37 timer pr. uge til tiltrædelse hurtigst muligt.
 
Rendbjerghjemmet har driftsaftale med Sønderborg kommune, og modtager udviklingshæmmede børn og voksne fra hele det Sønderjyske område.  
Vi modtager ca. 100 børn og voksne i aflastning i kortere og/eller længere perioder i løbet af året, fortrinsvis i weekend og ferie. 
 
Om jobbet: 
Du vil arbejde tæt sammen med vores administrative medarbejder, der har været ansat på Rendbjerghjemmet i 21 år. 
 
De umiddelbare arbejdsopgaver for dig som administrativ medarbejder er bl.a.:   
 
  • Aflaste vores nuværende administrative medarbejder 
  • Div. regnskaber samt forskudskassen 
  • Styring af Sensum /Bosted system 
  • Indberette arbejdsskader i EASY 
  • Indhente børne- straffeattester 
  • Opgaver for vores ledelsesteam 
  • Vedligehold af hjemmesiden 
  • Vedligehold af tilbudsportalen 
  • Nyhedsbreve, telefon mv. 
Vi tilbyder: 
  • En spændende og selvstændig stilling, der kræver høj faglighed og fleksibilitet
  • En arbejdsplads i udvikling 
  • En travl og spændende hverdag, hvor du får muligheder for personlig og faglig udvikling 
  • En dynamisk arbejdsplads, hvor der er fokus på høj kvalitet i opgaveløsningerne 
  • Oplæring, relevante kurser, og mulighed for at kunne præge opgaveløsningerne.

Om dig: 

Vi ønsker at vores nye administrative medarbejder er selvstændig, troværdig, professionel, struktureret og arbejder loyalt ud fra aftalte rammer. Du er et ansvarligt, struktureret og handlekraftigt menneske, som brænder for arbejdet med administrative og økonomiske opgaver. Du trives i en stilling, hvor administration og tværfagligt samarbejde er primære funktionsområder. 
 
Herudover forventer vi, at du:
  • Er kontoruddannet
  • Har økonomisk sans og forståelse for økonomi, herunder EXEL 
  • Kan lide at have indflydelse på egen opgaveløsning 
  • Medvirker til at sikre høj faglighed
  • Har et godt humør og bidrager til et godt arbejdsmiljø
  • Arbejder anerkendende, selvstændigt og løbende kan tilegne sig nye kompetencer
  • Har erfaring med at holde styr på flere forskellige administrative processer og flere forskellige samarbejdspartnere
  • Bevarer smilet og overblikket i en omskiftelig hverdag med mange bolde i luften, og hvor planerne for dagen af og til må ændres og tilpasses situationen. 

Løn- og ansættelsesvilkår: 

Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge. 
 
Løn og ansættelsesvilkår følger den gældende overenskomst. 
 
For yderlige oplysninger er du velkommen til at kontakte Gitte Busch på telefon 88 72 74 38 eller forstander Katharina Thomsen på telefon 27 90 37 50. 
 
Du er også meget velkommen til at besøge os på Rendbjerghjemmet, og få en snak om arbejdet, forventninger og muligheder hos os, inden evt. ansøgning.  
 
Ansøgningen med CV og evt. udtalelser bedes sendt digitalt fra denne side.  
 
Ansøgningen skal være Rendbjerghjemmet i hænde senest mandag den 19. februar 2018. 
 
Samtaler holdes fredag den 23. februar 2018 mellem kl. 8:30 og 13:00. 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her