Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder

 
HÅNDVÆRKER-SKOLEHJEMMET I KØBENHAVN
 
Håndværkerskolehjemmet i København søger administrativ medarbejder.
Håndværkerskolehjemmet er en selvejende institution, som tilbyder bolig for elever der følger undervisningen på en af erhvervsskolerne i København. Håndværkerskolehjemmet har 2 afdelinger, med i alt plads til 250 elever, ca. 125 på hver afdeling. Den ene afdeling ligger på Bispebjerg, den anden ligger i Valby.
 
Jobbet
Det er et alsidigt job med en mangfoldighed af opgaver.
Blandt andet:

  • Telefonpasning
  • Administration af elevbookninger i samarbejde med bookeren
  • Administration af kursist og gæstebookninger
  • Indberetninger til ministeriet, ”Virk”, m.v.
  • Serviceorgan i forhold til elever, kolleger, ledelse m.v.
  • Ad hoc økonomi og administrationsopgaver
  • Debitorstyring, herunder bogføring af indbetalinger samt rykning
  • Øvrige forefaldne kontorfunktioner
  • Diverse praktiske opgaver ”i huset”
 
Ansøgerprofil og kvalifikationer
Du har relevant uddannelse, som du kan bringe i spil i forhold til skolehjemmets opgaver – gerne længerevarende erfaring fra tilsvarende job måske fra en erhvervsskole eller en efterskole.
 
Du er:
  • uddannet inden for kontor, administration eller økonomi
  • god til kommunikation, såvel skriftligt som mundtligt. Både på dansk og på engelsk
  • kvalitetsbevidst i dine løsninger
  • struktureret og kan bevare overblikket, også når det går stærkt
  • tillidsvækkende og udadvendt
  • serviceminded og brænder for god ”kundeservice”
  • robust og omstillingsparat
  • stabil, positiv og har et godt humør
  • loyal i forhold til dine kolleger og din arbejdsplads
  • god til at samarbejde og bidrager gerne til et godt arbejdsmiljø
 
Du har:
  • erfaring med databehandling. ”Officepakken”, ”Easy”, ”Navision”
  • erfaring med at ”holde mange bolde i luften”
  • flair for tal og har helt sikkert styr på ”debit” og ”kredit”
 
Ansættelse
Stillingen er på fuld tid, 37 timer pr. uge med løn, pension og ansættelse i henhold til gældende OAO-S-fællesoverenskomst samt organisationsaftalen for HK/STAT.
 
Arbejdsstedet er primært på Bispebjerg Parkallé 12, 2400 Kbh. NV, og arbejdstiden ligger primært i tidsrummet kl. 08.00 – 16.00. 
 
Tiltrædelse den 1. august 2018.
 
Send din ansøgning til Forstander Jette Bjerre på mail jb@hskhjem.dk senest den 14. maj 2018 kl. 12.00.

Lyst til at vide mere?
Du er meget velkommen til at ringe til forstander Jette Bjerre på telefon 31336610 for en snak o


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder med fokus på bogholderi søges

RISTERIET ApS

København
Risteriet Coffee. Vi er et mikroristeri med administration i Rødovre og 3 kaffebarer i København. Risteriet har eksisteret siden 2004 og har i dag over 20 medarbejdere. Derfor søger vi nu administrativ medarbejder til at binde mange af de daglige op...
Indrykket:21. juni 2018
Udløbsdato:31. juli 2018

Administrativ medarbejder til tværgående kreditorhåndtering i Borgercenter Børn og Unge

BBU Brønshøj-Husum-Vanløse - Sekretariatet

Er du vores nye kollega til tværgående kreditorhåndtering i det nystartede Fællessekretariat i Borgercenter Børn og Unge - Myndighed? Kreditorhåndteringen i borgercentrene for Børn og Unge blev den 1. juni 2018 centraliseret, og da en af vores dygti...
Indrykket:27. juni 2018
Udløbsdato:1. august 2018

Serviceminded og proaktiv administrativ medarbejder til Københavns Ejendomme og Indkøb (barselsvikariat)

Direktionssekretariatet

København
Københavns Ejendomme & Indkøb er organiseret i Økonomiforvaltningen i Københavns Kommune. Vores opgave er at drive og udvikle gode fysiske rammer for kommunens aktiviteter og service til borgere og virksomheder samt sikre professionel indkøb og forv...
Indrykket:6. juli 2018
Udløbsdato:20. juli 2018

Administrativ medarbejder til Novo Gruppens Fitness

DGI Storkøbenhavn Idræt & Motion

København
Idrætsforeningen Novo Gruppens Fitness og DGI Storkøbenhavn søger en administrativ medarbejder pr. 1. oktober til at indgå i et team omkring varetagelse af daglig drift, medlemsservice, samt udvikling af foreningen. Derudover indgår du i instruktørg...
Indrykket:16. juli 2018
Udløbsdato:19. august 2018

Accounts Receivable Assistant (vikariat med mulighed for fastansættelse)

FITNESS WORLD A/S (Administration)

København
Vil du være en del af et dynamisk team i Danmarks største fitnesskæde? I Accounts Receivable er vi i en spændende opbygningsfase, som du kan blive en del af. Vi søger dig, som kan hjælpe til i et vikariat, hvor der er mulighed for fastansættelse for...
Indrykket:16. juli 2018
Udløbsdato:29. juli 2018