Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder

 
HÅNDVÆRKER-SKOLEHJEMMET I KØBENHAVN
 
Håndværkerskolehjemmet i København søger administrativ medarbejder.
Håndværkerskolehjemmet er en selvejende institution, som tilbyder bolig for elever der følger undervisningen på en af erhvervsskolerne i København. Håndværkerskolehjemmet har 2 afdelinger, med i alt plads til 250 elever, ca. 125 på hver afdeling. Den ene afdeling ligger på Bispebjerg, den anden ligger i Valby.
 
Jobbet
Det er et alsidigt job med en mangfoldighed af opgaver.
Blandt andet:

  • Telefonpasning
  • Administration af elevbookninger i samarbejde med bookeren
  • Administration af kursist og gæstebookninger
  • Indberetninger til ministeriet, ”Virk”, m.v.
  • Serviceorgan i forhold til elever, kolleger, ledelse m.v.
  • Ad hoc økonomi og administrationsopgaver
  • Debitorstyring, herunder bogføring af indbetalinger samt rykning
  • Øvrige forefaldne kontorfunktioner
  • Diverse praktiske opgaver ”i huset”
 
Ansøgerprofil og kvalifikationer
Du har relevant uddannelse, som du kan bringe i spil i forhold til skolehjemmets opgaver – gerne længerevarende erfaring fra tilsvarende job måske fra en erhvervsskole eller en efterskole.
 
Du er:
  • uddannet inden for kontor, administration eller økonomi
  • god til kommunikation, såvel skriftligt som mundtligt. Både på dansk og på engelsk
  • kvalitetsbevidst i dine løsninger
  • struktureret og kan bevare overblikket, også når det går stærkt
  • tillidsvækkende og udadvendt
  • serviceminded og brænder for god ”kundeservice”
  • robust og omstillingsparat
  • stabil, positiv og har et godt humør
  • loyal i forhold til dine kolleger og din arbejdsplads
  • god til at samarbejde og bidrager gerne til et godt arbejdsmiljø
 
Du har:
  • erfaring med databehandling. ”Officepakken”, ”Easy”, ”Navision”
  • erfaring med at ”holde mange bolde i luften”
  • flair for tal og har helt sikkert styr på ”debit” og ”kredit”
 
Ansættelse
Stillingen er på fuld tid, 37 timer pr. uge med løn, pension og ansættelse i henhold til gældende OAO-S-fællesoverenskomst samt organisationsaftalen for HK/STAT.
 
Arbejdsstedet er primært på Bispebjerg Parkallé 12, 2400 Kbh. NV, og arbejdstiden ligger primært i tidsrummet kl. 08.00 – 16.00. 
 
Tiltrædelse den 1. august 2018.
 
Send din ansøgning til Forstander Jette Bjerre på mail jb@hskhjem.dk senest den 14. maj 2018 kl. 12.00.

Lyst til at vide mere?
Du er meget velkommen til at ringe til forstander Jette Bjerre på telefon 31336610 for en snak o


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Erfaren administrativ medarbejder til Døgninstitutionen Fensmarkgade

Center for Udsatte og Kriminalitetstruede Unge DAE

Er du en fagligt dygtig og serviceminded administrativ medarbejder med stort kendskab til kommunale overenskomster og arbejdsregler? Så er du måske den, vi søger. Om Døgninstitutionen Fensmarkgade Fensmarkgade er en ny døgninstitution i Center for U...
Indrykket:10. september 2018
Udløbsdato:25. september 2018

Personaleadministrativ medarbejder til Borgercenter Handicap

Udførerområdet

Er du engageret og kan bidrage med stærke administrative kompetencer? Så er denne stilling måske noget for dig. Borgercenter Handicap søger en dygtig kollega til personaleadministrative opgaver på Udførerområdet. Om Borgercenter Handicap I Borgercen...
Indrykket:4. september 2018
Udløbsdato:23. september 2018

Administrativ medarbejder/receptionist med pædagogisk flair til IBOS

Blindeinst. Administration og Service

Har du administrativt og pædagogisk flair, og kunne du tænke dig muligheden for at kombinere de to på en meningsfuld arbejdsplads, så har Instituttet for Blinde og Svagsynede (IBOS) et job til dig. IBOS er et rehabiliterings- og kompetencecenter for...
Indrykket:19. september 2018
Udløbsdato:10. oktober 2018

Administrativ medarbejder til Center for Diabetes i Københavns Kommune

Center for Diabetes

Er du dynamisk og loyal og kan du jonglere med mange bolde? Har du lyst til at arbejde i et dynamisk arbejdsmiljø, hvor du dagligt skal have forskellige arbejdsopgaver på dit skrivebord? Så læs mere her. Genopslag. Vi søger en medarbejder, der skal ...
Indrykket:20. september 2018
Udløbsdato:18. oktober 2018

Kontormedhjælper- administration til rengørings virksomhed

PERFEKTSERVISE

København
Perfect Service seeks skilled and service-minded office assistant for hiring per. Oct. 15th 2017 or as soon as possible by appointment. We can offer you a versatile and attractive workplace where you will become an active player in a dynamic team wi...
Indrykket:10. august 2018
Udløbsdato:5. oktober 2018