Administrativ medarbejder

 
HÅNDVÆRKER-SKOLEHJEMMET I KØBENHAVN
 
Håndværkerskolehjemmet i København søger administrativ medarbejder.
Håndværkerskolehjemmet er en selvejende institution, som tilbyder bolig for elever der følger undervisningen på en af erhvervsskolerne i København. Håndværkerskolehjemmet har 2 afdelinger, med i alt plads til 250 elever, ca. 125 på hver afdeling. Den ene afdeling ligger på Bispebjerg, den anden ligger i Valby.
 
Jobbet
Det er et alsidigt job med en mangfoldighed af opgaver.
Blandt andet:

  • Telefonpasning
  • Administration af elevbookninger i samarbejde med bookeren
  • Administration af kursist og gæstebookninger
  • Indberetninger til ministeriet, ”Virk”, m.v.
  • Serviceorgan i forhold til elever, kolleger, ledelse m.v.
  • Ad hoc økonomi og administrationsopgaver
  • Debitorstyring, herunder bogføring af indbetalinger samt rykning
  • Øvrige forefaldne kontorfunktioner
  • Diverse praktiske opgaver ”i huset”
 
Ansøgerprofil og kvalifikationer
Du har relevant uddannelse, som du kan bringe i spil i forhold til skolehjemmets opgaver – gerne længerevarende erfaring fra tilsvarende job måske fra en erhvervsskole eller en efterskole.
 
Du er:
  • uddannet inden for kontor, administration eller økonomi
  • god til kommunikation, såvel skriftligt som mundtligt. Både på dansk og på engelsk
  • kvalitetsbevidst i dine løsninger
  • struktureret og kan bevare overblikket, også når det går stærkt
  • tillidsvækkende og udadvendt
  • serviceminded og brænder for god ”kundeservice”
  • robust og omstillingsparat
  • stabil, positiv og har et godt humør
  • loyal i forhold til dine kolleger og din arbejdsplads
  • god til at samarbejde og bidrager gerne til et godt arbejdsmiljø
 
Du har:
  • erfaring med databehandling. ”Officepakken”, ”Easy”, ”Navision”
  • erfaring med at ”holde mange bolde i luften”
  • flair for tal og har helt sikkert styr på ”debit” og ”kredit”
 
Ansættelse
Stillingen er på fuld tid, 37 timer pr. uge med løn, pension og ansættelse i henhold til gældende OAO-S-fællesoverenskomst samt organisationsaftalen for HK/STAT.
 
Arbejdsstedet er primært på Bispebjerg Parkallé 12, 2400 Kbh. NV, og arbejdstiden ligger primært i tidsrummet kl. 08.00 – 16.00. 
 
Tiltrædelse den 1. august 2018.
 
Send din ansøgning til Forstander Jette Bjerre på mail jb@hskhjem.dk senest den 14. maj 2018 kl. 12.00.

Lyst til at vide mere?
Du er meget velkommen til at ringe til forstander Jette Bjerre på telefon 31336610 for en snak o


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder til Guldberg Skole

Guldberg Skole

På Guldberg Skole lægger vi vægt på at være et stærkt, sundt og åbent fællesskab. Karakteriseret ved interesse og omsorg for hinanden samt en professionel tilgang til opgaven i en god stemning. Vi er fokuseret på opgaven, men vægter samtidig den soc...
Indrykket:10. april 2018
Udløbsdato:24. april 2018

Administrativ medarbejder til fast stilling i Center for Afklaring og Beskæftigelse

CAB Afdeling 1

Vil du være med til at bringe udsatte københavnere tilbage i job eller uddannelse? Center for Afklaring og Beskæftigelse (CAB) udvider medarbejderstaben og søger en dygtig medarbejder, der kan varetage rollen som administrativ medarbejder på tværs a...
Indrykket:13. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

Studerende søges

Fællesudgifter

København
HVEM ER VI? Pædagogisk Center Samfundsvidenskab er en fakultetsenhed på Center for Sundhed og Samfund, Københavns Universitet. I PCS arbejder vi dels med at inspirere og undervise fakultetets undervisere i pædagogik og dels med at støtte de studeren...
Indrykket:16. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

Administrativ medarbejder med skarpe kompetencer på lønområdet

RIGSPOLITIET. AFDELING.

København
København, Rigspolitiet, Koncern HREr du skarp inden for lønområdet og brænder du for kvalitetsarbejde med kontroller og tilsyn? Har du samtidig mod på en bred opgaveportefølje, som også omfatter udviklingsopgaver sammen med kvalitetsbevidste, fagli...
Indrykket:17. april 2018
Udløbsdato:2. maj 2018

Trafikal koordinator - Ringsted-Femern Banen

Femern

København
Har du mod på en udfordring og lyst til at arbejde med trafikal koordinering på Ringsted-Femern Banen jernbanen der skal binde Europa sammen? Ringsted-Femern Banen har til opgave at opgradere jernbanen mellem Ringsted og den faste forbindelse over F...
Indrykket:18. april 2018
Udløbsdato:9. maj 2018