Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder

Vi tilbyder lige nu et spændende job, hvor mange HR-discipliner kommer i spil. Du kommer bl.a. til at arbejde med personaleadministration og rapportering af HR-data, idet du skal være med til at sikre den rette support til afdelingens medarbejdere og ledere inden for personaleområdet.

Afdelingen Indkøb & Medicoteknik i Region Midtjylland søger en administrativ medarbejder til en fast 37 timers stilling med ansættelse pr. 1. juni 2021. Det er muligt at ændre timeantallet til 32 timer, hvis du har et ønske om dette.

Indkøb & Medicoteknik har pt. 170 medarbejdere fordelt på 5 sektioner. Administrationsgruppen, som du bliver en del af, hører til i sektionen "Staben", der bl.a. arbejder med administration, HR, bæredygtighed, kommunikation, økonomi/data og ledelsesbetjening.

Dine arbejdsopgaver

  • Personaleadministrative opgaver i forbindelse med ansættelse/afskedigelse, lønforhandling, barsel/orlov, refusioner, ferie, sygdom m.v.
  • Indberetning og rapportering via Silkeborg Data/PersonaleWeb
  • Journalisering i SBSYS
  • Udarbejdelse af informationer om personalemæssige forhold til medarbejdere og afdelingens intranet
  • Deltagelse ved oplæring af kontorelev
  • Ad hoc opgaver i "receptionen"/administrationsgruppen
I administrationsgruppen har hver medarbejder sine egne ansvarsområder, men hvor det giver mening, vil der være et overlap af varetagelse af de forskellige opgaver.

Det er et krav
  • at du har en relevant uddannelse med lærebrev inden for kontorfaget, suppleret med en efteruddannelse på diplom-/ eller akademiniveau
  • at du har nogle års erfaring med personaleadministrative opgaver – gerne fra det kommunale/regionale område
Endvidere lægger vi vægt på, at du  
  • har kendskab til PersonaleWeb i Silkeborg Data
  • har kendskab til overenskomster og aftaler på f.eks. AC-, HK- og håndværkerområdet
  • kan arbejde selvstændigt, kvalitetsbevidst og ansvarsfuldt med opgaverne, men også kan samarbejde i et mindre team
  • er fleksibel i forhold til opgaveløsningen og kan træffe selvstændige beslutninger
  • har gode digitale og kommunikative færdigheder
  • er udadvendt og stabil
Vi kan tilbyde
Du kommer til at arbejde med mange forskellige og varierende opgaver, som du i vid udstrækning selv kan planlægge og tilrettelægge. Vi har ofte travle perioder, men vi har altid fokus på at bevare et godt arbejdsmiljø, den faglige sparring og ikke mindst det gode samarbejde.

Du vil få god mulighed for faglig udvikling og efteruddannelse.

Vi har en flekstidsordning, som er med til at gøre det lettere at få arbejde og fritid til at hænge sammen, og der er også mulighed for at aftale hjemmearbejde.

Løn- og ansættelsesvilkår
Hovedtjenestestedet er Indkøb & Medicoteknik, Universitetsbyen 25, 8000 Aarhus C.

Ansættelsen sker med reference til områdelederen for administrationsgruppen i sektionen Staben.

Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende regler om Ny Løn.

Yderligere oplysninger
Du kan få mere at vide om stillingen hos områdeleder Gitte Stilling Christensen på telefon 2142 1484 eller via mail Gitte.Christensen@stab.rm.dk.
 
Der afholdes jobsamtaler torsdag den 22. april 2021.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er tirsdag den 13. april 2021.

Ansøgninger modtages kun via vores elektroniske rekrutteringssystem. Vælg det anførte link for at søge stillingen.


Indkøb & Medicoteknik har ansvar for indgåelse af indkøbsaftaler og rådgivning i forbindelse med udbud og kontraktindgåelse samt rådgivning om og gennemførelse af effektive logistikløsninger. Indkøb & Medicoteknik har ligeledes ansvar for medicoteknisk bygherrerådgivning samt planlægning, koordinering og anskaffelse af medicoteknisk udstyr. Derudover varetager afdelingen fagtekniske opgaver som service, modtagekontrol og registrering af medicoteknisk udstyr samt udfører forsknings- og udviklingsopgaver inden for hele ansvarsområdet. Afdelingen har i alt 170 ansatte, og hovedkontoret er beliggende i Universitetsbyen, 8000 Aarhus C.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


ellerDownload

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.