Administrativ medarbejder

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til varemodtagelsen på Odense Distributionscenter

 

Coop Logistik er den afgørende brik, når varer skal bestilles, hentes, pakkes og leveres til Coop's mere end 1.000 butikker.

Vores fælles mål er, at vi sammen sikrer de efterspurgte varer på hylderne billigst muligt – friske og til aftalt tid.

I Coop Logistik har vi i alt 6 distributionscentre, heraf to ferskvarecentre, der alle er strategisk placeret i Danmark.

 

Odense Distributionscenter
Ved Odense Distributionscenter er vi ca. 430 kolleger, der arbejder 24 timer i døgnet, fra søndag aften, hvor natholdet starter op og frem til fredag aften, hvor aftenholdet lukker og slukker.

Odense Distributionscenter er et nonfood– og tørvarecenter, som håndterer alt lige fra pasta og sodavand til mel og håndklæder. Samtidig er vi baglager på hele non food-delen.
Herudover er vi lager for vores online nonfood-varer, så som køkkenmaskiner og børnetøj, der bestilles via coop.dk 

 

Administrativ medarbejder til daghold
Vi søger nu en kvalitetsbevidst administrativ medarbejder til varemodtagelsen på vores daghold.

Chaufførerne, der kommer med varer til centeret, modtages på forkontoret i varemodtagelsen og anvises en port. Efterfølgende vil det være din fornemmeste opgave at indregistrere varerne med de korrekte data på lageret. Arbejdet foregår primært gående, med telefon samt PC på rullevogn.

 

Dine opgaver vil være følgende:

  • Kontrol af indgående gods og diverse dokumentationer
  • Kontakt til intern indkøbsafdeling og vareforsyningsafdeling
  • Løbende dialog og afstemning med dine kolleger på lageret

 

Hvad forventer vi af dig?
Vi stiller høje krav til dig og dine kompetencer. Du har ordenssans og evner at arbejde struktureret samtidig med, at du har fokus på både din egen og dine kollegers sikkerhed på lageret.

 

Herudover kan du se dig selv i følgende:

  • du har fysik til stående og gående arbejde
  • du overholder mødetider og aftaler
  • det er naturligt for dig at tage ansvar for dine opgaver, såvel som for det team du indgår i
  • du trives med at arbejde med klare mål

Erfaring med PC, herunder Office-pakken er vigtig. Det er en fordel, hvis du har kendskab til programmerne ANT og SAP, -dog vægtes din motivation for at lære disse systemer at kende lige så højt.

 

Hvad kan du forvente af os?
Som administrativ medarbejder ved Odense Distributionscenter, kan du forvente en uformel omgangstone med højt til loftet.

Vi er altid klar på at forbedre os, og der vil derfor blive taget positivt imod dine konstruktive inputs og idéer.

Coops butikker er vores kunder, og vores daglige fokus er derfor at sikre et slutprodukt af højeste kvalitet.

Herudover har vi løbende fokus på din udvikling igennem udviklingssamtaler og andre aktiviteter.

Lønnen forhandles individuelt og dit ansættelsesforhold tager udgangspunkt i vores overenskomst med HK.

 

Herudover tilbyder vi:

  • Fordelagtig medarbejderrabat, når du handler i vores butikker, Coop 365 Discount, fakta, Dagli’Brugsen, SuperBrugsen, Kvickly og Irma.
  • Intern feriehusudlejning i Danmark og store dele af Europa til yderst fordelagtige priser.
  • Frivillig kantineordning med god og sund mad
  • Personaleforening med gode muligheder for sociale aktiviteter

 

Ansøgninger vurderes løbende og der indkaldes ligeledes løbende til samtaler.

Skulle vi finde den rette kandidat før annoncens udløb vil denne tages ned. Vi opfordrer derfor til, at du søger hurtigst muligt.

Såfremt du har spørgsmål til denne stilling, da er du velkommen til at kontakte Varemodtagelseschef Kim Guldborg Eriksen på tlf. 28 93 15 95 eller via e-mail: kim.guldborg.eriksen@coop.dk

 

Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, fakta, Coop 365discount og Irma samt Coop.dk Shopping og coop.dk MAD. Vi er omkring 40.000 medarbejdere og sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 43 milliarder kr. i vores ca. 1000 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Vi er ejet af vores ca. 1,8 million medlemmer.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Administrativ medarbejder

Administrativ medarbejder til varemodtagelsen på Odense Distributionscenter

 

Coop Logistik er den afgørende brik, når varer skal bestilles, hentes, pakkes og leveres til Coop's mere end 1.000 butikker.

Vores fælles mål er, at vi sammen sikrer de efterspurgte varer på hylderne billigst muligt – friske og til aftalt tid.

I Coop Logistik har vi i alt 6 distributionscentre, heraf to ferskvarecentre, der alle er strategisk placeret i Danmark.

 

Odense Distributionscenter
Ved Odense Distributionscenter er vi ca. 430 kolleger, der arbejder 24 timer i døgnet, fra søndag aften, hvor natholdet starter op og frem til fredag aften, hvor aftenholdet lukker og slukker.

Odense Distributionscenter er et nonfood– og tørvarecenter, som håndterer alt lige fra pasta og sodavand til mel og håndklæder. Samtidig er vi baglager på hele non food-delen.
Herudover er vi lager for vores online nonfood-varer, så som køkkenmaskiner og børnetøj, der bestilles via coop.dk 

 

Administrativ medarbejder til daghold
Vi søger nu en kvalitetsbevidst administrativ medarbejder til varemodtagelsen på vores daghold.

Chaufførerne, der kommer med varer til centeret, modtages på forkontoret i varemodtagelsen og anvises en port. Efterfølgende vil det være din fornemmeste opgave at indregistrere varerne med de korrekte data på lageret. Arbejdet foregår primært gående, med telefon samt PC på rullevogn.

 

Dine opgaver vil være følgende:

  • Kontrol af indgående gods og diverse dokumentationer
  • Kontakt til intern indkøbsafdeling og vareforsyningsafdeling
  • Løbende dialog og afstemning med dine kolleger på lageret

 

Hvad forventer vi af dig?
Vi stiller høje krav til dig og dine kompetencer. Du har ordenssans og evner at arbejde struktureret samtidig med, at du har fokus på både din egen og dine kollegers sikkerhed på lageret.

 

Herudover kan du se dig selv i følgende:

  • du har fysik til stående og gående arbejde
  • du overholder mødetider og aftaler
  • det er naturligt for dig at tage ansvar for dine opgaver, såvel som for det team du indgår i
  • du trives med at arbejde med klare mål

Erfaring med PC, herunder Office-pakken er vigtig. Det er en fordel, hvis du har kendskab til programmerne ANT og SAP, -dog vægtes din motivation for at lære disse systemer at kende lige så højt.

 

Hvad kan du forvente af os?
Som administrativ medarbejder ved Odense Distributionscenter, kan du forvente en uformel omgangstone med højt til loftet.

Vi er altid klar på at forbedre os, og der vil derfor blive taget positivt imod dine konstruktive inputs og idéer.

Coops butikker er vores kunder, og vores daglige fokus er derfor at sikre et slutprodukt af højeste kvalitet.

Herudover har vi løbende fokus på din udvikling igennem udviklingssamtaler og andre aktiviteter.

Lønnen forhandles individuelt og dit ansættelsesforhold tager udgangspunkt i vores overenskomst med HK.

 

Herudover tilbyder vi:

  • Fordelagtig medarbejderrabat, når du handler i vores butikker, Coop 365 Discount, fakta, Dagli’Brugsen, SuperBrugsen, Kvickly og Irma.
  • Intern feriehusudlejning i Danmark og store dele af Europa til yderst fordelagtige priser.
  • Frivillig kantineordning med god og sund mad
  • Personaleforening med gode muligheder for sociale aktiviteter

 

Ansøgninger vurderes løbende og der indkaldes ligeledes løbende til samtaler.

Skulle vi finde den rette kandidat før annoncens udløb vil denne tages ned. Vi opfordrer derfor til, at du søger hurtigst muligt.

Såfremt du har spørgsmål til denne stilling, da er du velkommen til at kontakte Varemodtagelseschef Kim Guldborg Eriksen på tlf. 28 93 15 95 eller via e-mail: kim.guldborg.eriksen@coop.dk

 

Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, fakta, Coop 365discount og Irma samt Coop.dk Shopping og coop.dk MAD. Vi er omkring 40.000 medarbejdere og sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 43 milliarder kr. i vores ca. 1000 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Vi er ejet af vores ca. 1,8 million medlemmer.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.