Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder 37 time pr. uge i Sundhed og Omsorg

Administrativ medarbejder 37 time pr. uge i Sundhed og Omsorg
Et job med udfordrende og afvekslende opgaver.

Timerne er fordelt på 3 funktionssteder:

  • Skjern Hjemmepleje 28 timer pr. uge
  • Aktivitetscenteret Nord og Syd 7 timer pr. uge
  • Vorgod Ældrecenter 2 timer pr. uge
       Dine arbejdsopgaver vil bestå af:
  • Personalerelaterede opgaver.
  • Borgerrelaterede opgaver.
Vi forventer, du:
  • Har en relevant administrativ uddannelse
  • Er villig til at indgå i et samarbejde omkring opgaverne og er fleksibel
  • Er serviceminded både i forhold til borgerne og personalet
  • Har flair for IT – gerne kendskab til KMD, Rollebaseret Indgang
  • Tænker og arbejder selvstændigt og struktureret
  • Kan og vil tage ejerskab for arbejdsopgaverne og kunne samarbejde i forhold til lederne af de 3 funktionssteder, medarbejderne og borgerne
  • Kan prioritere arbejdsopgaver og bevare overblikket
  • God til kommunikation både skriftligt og mundtligt
  • Er fleksibel, kreativ i tanke og handling, positiv og har humoristisk sans
Introduktion:
Du vil blive tilknyttet en Mentor samt få en grundig introduktion med sidemandsoplæring, så du bliver godt rustet til dine nye arbejdsopgaver.

Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor dagene ikke er ens, hvor vi hjælper hinanden og hvor der er fokus på arbejdsmiljøet.

Du bliver en del af et netværk af decentrale administrative medarbejdere, som holder møder 4 gange årligt.

Vi arbejder vi ud fra Ringkøbing-Skjern Kommunes værdigrundlag, vi er ordentlige, vi er nysgerrige og vi handler.

Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte Enhedsleder Lone Larsen Skjern hjemmepleje på 9974 1645.

Ansættelse: Stillingen er på 37 timer pr. uge med ansættelse 1. juni 2019.
Løn og ansættelsesvilkår sker efter Overenskomst mellem HK og KL.
Ansøgningsfrist: den 20. maj 2019.
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 21.
 
Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller til, at ansøgninger sendes elektronisk.
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen ”Send ansøgning” herunder. Vedhæft din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF eller DOC format.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011807Phoenix-6c49840a12019-04-26T14:03:20.270Administrativ medarbejder 37 time pr. uge i Sundhed og OmsorgAdministrativ medarbejder 37 time pr. uge i Sundhed og Omsorg
Et job med udfordrende og afvekslende opgaver.

Timerne er fordelt på 3 funktionssteder:
  • Skjern Hjemmepleje 28 timer pr. uge
  • Aktivitetscenteret Nord og Syd 7 timer pr. uge
  • Vorgod Ældrecenter 2 timer pr. uge
       Dine arbejdsopgaver vil bestå af:
  • Personalerelaterede opgaver.
  • Borgerrelaterede opgaver.
Vi forventer, du:
  • Har en relevant administrativ uddannelse
  • Er villig til at indgå i et samarbejde omkring opgaverne og er fleksibel
  • Er serviceminded både i forhold til borgerne og personalet
  • Har flair for IT – gerne kendskab til KMD, Rollebaseret Indgang
  • Tænker og arbejder selvstændigt og struktureret
  • Kan og vil tage ejerskab for arbejdsopgaverne og kunne samarbejde i forhold til lederne af de 3 funktionssteder, medarbejderne og borgerne
  • Kan prioritere arbejdsopgaver og bevare overblikket
  • God til kommunikation både skriftligt og mundtligt
  • Er fleksibel, kreativ i tanke og handling, positiv og har humoristisk sans
Introduktion:
Du vil blive tilknyttet en Mentor samt få en grundig introduktion med sidemandsoplæring, så du bliver godt rustet til dine nye arbejdsopgaver.

Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor dagene ikke er ens, hvor vi hjælper hinanden og hvor der er fokus på arbejdsmiljøet.

Du bliver en del af et netværk af decentrale administrative medarbejdere, som holder møder 4 gange årligt.

Vi arbejder vi ud fra Ringkøbing-Skjern Kommunes værdigrundlag, vi er ordentlige, vi er nysgerrige og vi handler.

Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte Enhedsleder Lone Larsen Skjern hjemmepleje på 9974 1645.

Ansættelse: Stillingen er på 37 timer pr. uge med ansættelse 1. juni 2019.
Løn og ansættelsesvilkår sker efter Overenskomst mellem HK og KL.
Ansøgningsfrist: den 20. maj 2019.
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 21.
 
Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller til, at ansøgninger sendes elektronisk.
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen ”Send ansøgning” herunder. Vedhæft din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF eller DOC format.

2019-05-21T00:50:32.560 Administrativ medarbejder 37 time pr. uge i Sundhed og OmsorgEt job med udfordrende og afvekslende opgaver.Timerne er fordelt på 3 funktionssteder: Skjern Hjemmepleje 28 timer pr. uge Aktivitetscenteret Nord og Syd 7 timer pr. uge Vorgod ldrecenter 2 timer pr. uge Dine arbejdsopgaver vil bestå af: Personalerelaterede opgaver. Borgerrelaterede opgaver. Vi forventer, du: Har en relevant administrativ uddannelse Er villig til at indgå i et samarbejde omkring opgaverne og er fleksibel Er serviceminded både i forhold til borgerne og personalet Har flair for IT gerne kendskab til KMD, Rollebaseret Indgang Tænker og arbejder selvstændigt og struktureret Kan og vil tage ejerskab for arbejdsopgaverne og kunne samarbejde i forhold til lederne af de 3 funktionssteder, medarbejderne og borgerne Kan prioritere arbejdsopgaver og bevare overblikket God til kommunikation både skriftligt og mundtligt Er fleksibel, kreativ i tanke og handling, positiv og har humoristisk sans Introduktion:Du vil blive tilknyttet en Mentor samt få en grundig introduktion med sidemandsoplæring, så du bliver godt rustet til dine nye arbejdsopgaver.Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor dagene ikke er ens, hvor vi hjælper hinanden og hvor der er fokus på arbejdsmiljøet.Du bliver en del af et netværk af decentrale administrative medarbejdere, som holder møder 4 gange årligt.Vi arbejder vi ud fra Ringkøbing-Skjern Kommunes værdigrundlag, vi er ordentlige, vi er nysgerrige og vi handler.Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte Enhedsleder Lone Larsen Skjern hjemmepleje på 9974 1645.Ansættelse: Stillingen er på 37 timer pr. uge med ansættelse 1. juni 2019.Løn og ansættelsesvilkår sker efter Overenskomst mellem HK og KL.Ansøgningsfrist: den 20. maj 2019.Ansættelsessamtaler afholdes i uge 21. Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller til, at ansøgninger sendes elektronisk.Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning herunder. Vedhæft din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF eller DOC format.10Phoenix6c49840a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000010https://rksk.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=b3faf206-0bd7-4ac0-9b66-1e9a489099510EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3513954Sundhed og Omsorg11Rødkløvervej 46950RingkøbingDKDanmarkORS/6c49840a_logo.gifORS/Small/6c49840a_logo.gif0
lone.larsen@rksk.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent749780EmplyMinimum pakken - 35 dage67eb4c84-2f42-46a5-a922-f79cd7243bbf_693100026-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6c49840ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6c49840ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6c49840a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6c49840a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgHos Sundhed og Omsorg søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder5Kontor og administration361575301Lone Larsenlone.larsen@rksk.dkDanmarkDanmark330029985Administrativ medarbejderRobot Administrativ medarbejder til Læreruddannelsen og hf i Nørre Nissum og Læreruddannelsen i Skive Med ansættelse pr. 1. september 2019 eller tidligere søger studieadministrationen Nørre Nissum Skive en administrativ medarbejder til uddannelsesadministration. Primært arbejdssted er Læreruddannelsen og hf i Nørre Nissum med en dag om ugen på Læreruddannelsen i Skive. Studieadministrationen Nørre Nissum Skive er en fælles enhed med 8 medarbejdere fordelt på de to udbudssteder. Studieadministrationen varetager en bred portefølje af studie- og uddannelsesadministrative opgaver for de to læreruddannelser samt hf. Studieadministrationen er en enhed under Studieservice i VIA. Dit arbejde vil primært være at løse uddannelsesadministrative opgaver samt yde ledelsesstøtte for de to læreruddannelser i samarbejde med ledelsen herunder primært den pædagogiske administrative leder. Stillingen kræver, at du er en engageret person, der er villig til at indgå i en åben og uformel dialog med øvrige medarbejdere herunder undervisere. Dine primære arbejdsopgaver vil være inden for Administration af VIA plan for begge udbudssteder Udarbejde skemaer for læreruddannelsen i Nørre Nissum herunder uddannelsesstationerne i Holstebro og Randers Administration af lokaler på læreruddannelsen og hf i Nørre Nissum herunder uddannelsesstationerne i Holstebro og Randers Uddannelsesadministration herunder undervisningsevaluering Journalisering i det digitale arkivsystem SBSYS Kalenderstyring for uddannelsesleder Ad hoc opgaver for ledelsen på begge udbudssteder Dine kompetencer Du er har en kontoruddannelse eller anden relevant administrativ uddannelse, gerne med erfaring med uddannelsesadministration. Du skal selvstændigt kunne varetage arbejdsopgaver ud fra vejledninger og gældende retningslinjer og være bevidst om, at du som tovholder på egne opgaver sikrer en ansvarlig og professionel løsning af samme. Du skal kunne tænke og arbejde systematisk og være en åben og fleksibel person, der kan indgå i en travl hverdag. Vi forventer desuden at du er analytisk, har en god talforståelse samt digitale kompetencer og solid erfaring med hele office-pakken i særdeleshed Excel og Word. Du skal have mod på at lære nye systemer og kunne kommunikere klart og letforståeligt både mundtlig og skriftlig. Der vil ved ansættelse blive lagt vægt på både faglige og personlige kompetencer. Vi tilbyder Et udviklende og udfordrende job Et inspirerende arbejdsmiljø i en uddannelsesinstitution, hvor vi arbejder tæt sammen og løser opgaver sammen Kompetente og engagerede kollegaer Dialogbaseret ledelse Alsidige og selvstændige arbejdsopgaver Et arbejdsmiljø kendetegnet ved et åbent og uformelt kollegialt miljø Løn- og ansættelsesforhold: Løn- og ansættelsesforhold sker efter overenskomst mellem HK og Staten. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Stillingen er til besættelse fra den 1. september 2019. Da der i funktionen forudsættes opgaveløsning både på Læreruddannelsen og hf i Nørre Nissum og Læreruddannelsen i Skive, er det en betingelse, at du har kørekort og bil til rådighed. Er du interesseret? Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte studieadministrativ leder Henriette Falling på telefon 87 55 32 04 eller e-mail hefa@via.dk Vi vil bede dig søge jobbet via vores online rekrutteringssystem. VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Vi skal have din ansøgning senest onsdag den 12. juni 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler primo uge 26, 2019. Læs mere information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link http: www.via.dk da om-via job personoplysninger. Læs mere om VIA University College på www.via.dk.Administrativ medarbejder til Læreruddannelsen og hf i Nørre Nissum og Læreruddannelsen i Skive

Med ansættelse pr. 1. september 2019 eller tidligere søger studieadministrationen Nørre Nissum / Skive en administrativ medarbejder til uddannelsesadministration. Primært arbejdssted er Læreruddannelsen og hf i Nørre Nissum – med en dag om ugen på Læreruddannelsen i Skive.

Studieadministrationen Nørre Nissum / Skive er en fælles enhed med 8 medarbejdere fordelt på de to udbudssteder. Studieadministrationen varetager en bred portefølje af studie- og uddannelsesadministrative opgaver for de to læreruddannelser samt hf. Studieadministrationen er en enhed under Studieservice i VIA.

Dit arbejde vil primært være at løse uddannelsesadministrative opgaver samt yde ledelsesstøtte for de to læreruddannelser i samarbejde med ledelsen herunder primært den pædagogiske administrative leder.  Stillingen kræver, at du er en engageret person, der er villig til at indgå i en åben og uformel dialog med øvrige medarbejdere herunder undervisere.

Dine primære arbejdsopgaver vil være inden for
  • Administration af VIA plan for begge udbudssteder
  • Udarbejde skemaer for læreruddannelsen i Nørre Nissum herunder uddannelsesstationerne i Holstebro og Randers
  • Administration af lokaler på læreruddannelsen og hf i Nørre Nissum herunder uddannelsesstationerne i Holstebro og Randers
  • Uddannelsesadministration herunder undervisningsevaluering
  • Journalisering i det digitale arkivsystem – SBSYS
  • Kalenderstyring for uddannelsesleder
  • Ad hoc opgaver for ledelsen på begge udbudssteder

Dine kompetencer

Du er har en kontoruddannelse eller anden relevant administrativ uddannelse, gerne med erfaring med uddannelsesadministration. Du skal selvstændigt kunne varetage arbejdsopgaver ud fra vejledninger og gældende retningslinjer og være bevidst om, at du som tovholder på egne opgaver sikrer en ansvarlig og professionel løsning af samme.  Du skal kunne tænke og arbejde systematisk og være en åben og fleksibel person, der kan indgå i en travl hverdag.
Vi forventer desuden at du er analytisk, har en god talforståelse samt digitale kompetencer og solid erfaring med hele office-pakken i særdeleshed Excel og Word. Du skal have mod på at lære nye systemer og kunne kommunikere klart og letforståeligt – både mundtlig og skriftlig.

Der vil ved ansættelse blive lagt vægt på både faglige og personlige kompetencer.

Vi tilbyder
  • Et udviklende og udfordrende job
  • Et inspirerende arbejdsmiljø i en uddannelsesinstitution, hvor vi arbejder tæt sammen og løser opgaver sammen
  • Kompetente og engagerede kollegaer
  • Dialogbaseret ledelse
  • Alsidige og selvstændige arbejdsopgaver
  • Et arbejdsmiljø kendetegnet ved et åbent og uformelt kollegialt miljø

Løn- og ansættelsesforhold:
Løn- og ansættelsesforhold sker efter overenskomst mellem HK og Staten.

Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Stillingen er til besættelse fra den 1. september 2019.

Da der i funktionen forudsættes opgaveløsning både på Læreruddannelsen og hf i Nørre Nissum og Læreruddannelsen i Skive, er det en betingelse, at du har kørekort og bil til rådighed.

Er du interesseret?
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte studieadministrativ leder Henriette Falling på telefon 87 55 32 04 eller e-mail hefa@via.dk

Vi vil bede dig søge jobbet via vores online rekrutteringssystem.

VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi skal have din ansøgning senest onsdag den 12. juni 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler primo uge 26, 2019.

Læs mere information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link http://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger.

Læs mere om VIA University College på www.via.dk.
VIA Læreruddannelsen Skive - Nr. NissumLemvig2019-05-23T00:00:002019-06-12T00:00:00
330027978Jord/Beton & KloakRobot Vi søger en frisk, engageret og stabil medarbejder, til fast stilling. Da vi er i god udvikling, og har travlt. Jobsamtaler afholdes løbende.

Vi søger en frisk, engageret og stabil medarbejder, til fast stilling.

 

Da vi er i god udvikling, og har travlt.

 

Jobsamtaler afholdes løbende.

 

B. & V. KRISTENSEN A/SRingkøbing2019-05-21T00:00:002019-07-16T00:00:00
330026797Contentassistent til webshop søgesRobot Vi skriver og skriver og skriver, men kan ikke helt følge med. Så er du hurtig på tasterne og brænder for at skrive, kan det måske være lige netop dig vi står og mangler. Vi søger nemlig en content assistent til at skrive tekster for os. Dette er alt fra produktbeskrivelser, til artikler, til information om os og hjemmesiden. Hos Lampemesteren sælger vi designerlamper i 7 lande og det er vores vision at være de største på markedet med designerlamper. Derfor har vi brug for en masse produktbeskrivelser, artikler og inspirationssider, så vores kunder får så meget information og inspiration som muligt. Kunderne er for os i højsædet og det er vigtigt for os, at de får den bedst mulige service og vejledning. Stillingen er på 37 timer i ugen, med fleksible arbejdstider. Du skal være dygtig til at formulere dig og god til grammatik.Du skal gerne kunne 10 fingersystemet eller blot være hurtigt på tasterne.Det er en fordel at du interesserer dig for indretning og i særdeleshed lamper.Du skal kunne arbejde selvstændigt og kunne holde ud, at være i din egen lille boble.Du skal være struktureret og kunne have mange bolde i luften. Vi vægter ligeledes det sociale i firmaet meget højt og vi ser os som t stort team med kundeservice, web, lager, butik og elektrikere, hvor vi alle har det sjovt sammen, knokler sammen og hjælper hinanden. Har du lyst til at være en del af dette team og samtidig udfolde din indre forfatter, så skriv en mail med din ansøgning og CV til jba@lampemesteren.dk Vi ser frem til at høre fra dig

Vi skriver og skriver og skriver, men kan ikke helt følge med. Så er du hurtig på tasterne og brænder for at skrive, kan det måske være lige netop dig vi står og mangler.

Vi søger nemlig en content assistent til at skrive tekster for os. Dette er alt fra produktbeskrivelser, til artikler, til information om os og hjemmesiden.

Hos Lampemesteren sælger vi designerlamper i 7 lande og det er vores vision at være de største på markedet med designerlamper.

Derfor har vi brug for en masse produktbeskrivelser, artikler og inspirationssider, så vores kunder får så meget information og inspiration som muligt.

Kunderne er for os i højsædet og det er vigtigt for os, at de får den bedst mulige service og vejledning.

Stillingen er på 37 timer i ugen, med fleksible arbejdstider.


Du skal være dygtig til at formulere dig og god til grammatik.
Du skal gerne kunne 10 fingersystemet eller blot være hurtigt på tasterne.
Det er en fordel at du interesserer dig for indretning og i særdeleshed lamper.
Du skal kunne arbejde selvstændigt og kunne holde ud, at være i din egen lille boble.
Du skal være struktureret og kunne have mange bolde i luften.

Vi vægter ligeledes det sociale i firmaet meget højt og vi ser os som ét stort team med kundeservice, web, lager, butik og elektrikere, hvor vi alle har det sjovt sammen, knokler sammen og hjælper hinanden.

Har du lyst til at være en del af dette team og samtidig udfolde din indre forfatter, så skriv en mail med din ansøgning og CV til jba@lampemesteren.dk

Vi ser frem til at høre fra dig

Lampemesteren A/SRingkøbing2019-05-20T00:00:002019-07-14T00:00:00
330001991Lager/logistik medarbejder søgesRobot LAGER LOGISTIK PERSONALE SØGES TIL HERNING VIRKSOMHED Vi har supertravlt og vi mangler flere medarbejder (pt. længerevarende vikariat til Herning kunde) Har du erfaring med pluk pak arbejde på lager er det en fordel, men ikke et krav. Du skal kunne tale og forstå dansk eller engelsk. Så har du et sabbatår eller blot står og mangler et job - så skynd dig at oprette dit CV allerede i dag. HUSK at benytte jobkoden ?? 45696 ?? ved oprettelsen.

LAGER/LOGISTIK PERSONALE SØGES TIL HERNING VIRKSOMHED 

Vi har supertravlt og vi mangler flere medarbejder  (pt. længerevarende vikariat til Herning kunde) 

Har du erfaring med "pluk/pak" arbejde på lager er det en fordel, men ikke et krav. Du skal kunne tale og forstå dansk eller engelsk.

Så har du et sabbatår eller blot står og mangler et job - så skynd dig at oprette dit CV allerede i dag. 

HUSK at benytte jobkoden ?? 45696 ?? ved oprettelsen.

Medarbejderne ApSHerning2019-04-08T00:00:002019-05-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder

VIA Læreruddannelsen Skive - Nr. Nissum

Lemvig
Administrativ medarbejder til Læreruddannelsen og hf i Nørre Nissum og Læreruddannelsen i Skive Med ansættelse pr. 1. september 2019 eller tidligere søger studieadministrationen Nørre Nissum Skive en administrativ medarbejder til uddannelsesadminist...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:12. juni 2019

Jord/Beton & Kloak

B. & V. KRISTENSEN A/S

Ringkøbing
Vi søger en frisk, engageret og stabil medarbejder, til fast stilling. Da vi er i god udvikling, og har travlt. Jobsamtaler afholdes løbende.
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:16. juli 2019

Contentassistent til webshop søges

Lampemesteren A/S

Ringkøbing
Vi skriver og skriver og skriver, men kan ikke helt følge med. Så er du hurtig på tasterne og brænder for at skrive, kan det måske være lige netop dig vi står og mangler. Vi søger nemlig en content assistent til at skrive tekster for os. Dette er al...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:14. juli 2019

Lager/logistik medarbejder søges

Medarbejderne ApS

Herning
LAGER LOGISTIK PERSONALE SØGES TIL HERNING VIRKSOMHED Vi har supertravlt og vi mangler flere medarbejder (pt. længerevarende vikariat til Herning kunde) Har du erfaring med pluk pak arbejde på lager er det en fordel, men ikke et krav. Du skal kunne ...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:30. maj 2019