Administrativ medarbejder gerne med lederambitioner

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Løser du administrative opgaver effektivt og serviceminded? Har du lyst til ledelse og stærke digitale kompetencer? Så har du mulighed for at blive en del af et ambitiøst fællesskab i staben i Teknik og Miljø

I Teknik og Miljø har Fællessekretariatet i Team Stab til opgave at understøtte, at borgere, virksomheder og den øvrige organisation mødes professionelt, imødekommende og løsningsorienteret. Vi er ambitiøse, og stiller blandt andet store krav til vores serviceniveau og daglige brug og udvikling af interne IT-systemer og eksterne digitale løsninger.
Administration skal være en lige så stærk faglighed i Teknik og Miljø, som de mere fagfaglige sagsområder.

For at fastholde Fællessekretariatets ambitioner og udvikling ønsker vi at udpege en teamkoordinator eller teamleder inden for et års tid. Har du lyst til ledelse, vil du derfor få mulighed for at indtræde i denne funktion, eller i første omgang i uddannelsesforløb, som kan hjælpe dig på vej til en afklaring, om ledelse er noget for dig.

Opgaver du vil skulle arbejde med i Fællessekretariatet
Du vil sammen med tre kolleger og en kontorelev skulle arbejde for at sikre og udvikle de nødvendige administrative kompetencer og varetage følgende konkrete opgaver

  • Personaleadministration (vil være din primære arbejdsopgave). Herunder udarbejdelse af stillingsopslag, rekrutteringsforløb, personalesager, ferieregnskab m.m.
  • Modtagelse og videreformidling af alle henvendelser i Teknik og Miljø forvaltningen
    (fysisk fremmøde i Receptionen, post, mail, telefon) Vi arbejder i øjeblikket målrettet med øget automatisering og digitalisering af disse opgaver
  • Sagsoprettelser i SBSYS og øvrige administrative opgaver, der understøtter den faglige opgaveløsning i de forskellige fag-teams i Teknik og Miljø
  • Sparring og udvikling omkring den administrative funktion og opfyldelse af servicemål
  • Vedligehold og udvikling af skabeloner i Dynamic Template og tilgængelighed ift. elektronisk post.
  • Ansvarlig for Teknik og Miljøs Intranet og backup for redaktørfunktionen for Teknik og Miljøs profil på www.holstebro.dk

Hvem er du?
Du brænder for at yde den service, der gør det til en fornøjelse at møde Teknik og Miljø som borger eller virksomhed. Samtidig byder du ind med både erfaring og nye ideer til forenkling og forstærkning af det administrative felt i hele forvaltningen. Vi forventer og prioriterer derfor følgende personlige styrker i din profil
  • Åbenhed (du er imødekommende og optræder serviceorienteret)
  • Selvstændighed (du kan sætte rammer og varetage myndighedsfunktionen)
  • Personlig autoritet (du optræder med værdighed og repræsentativt for team og forvaltning)
  • Social fleksibilitet (du udviser empati og forståelse for dem du møder - og for opgaven)
  • Løsningsorienteret (du har fokus på at samarbejde og udvikle opgaven)
  • Reflekterende på strategisk niveau (du tilbyder sparring til leder- og chefgruppen)

Med baggrund i en kontorfaglig uddannelse tilbyder du formentligt følgende faglige kompetencer
  • kontorfaglige-/administrative kompetencer (eks. journalisering, korrekturlæsning)
  • IT-/digitale kompetencer (Office-pakken, relevante fagsystemer og digitalisering)
  • Juridisk viden ift. Forvaltningsloven
  • Kommunikative kompetencer (mundtlig, skriftlig og en generel god forståelse for kommunikation)
  • HR-faglighed primært inden for rekrutteringsområdet
  • Organisations- og opgaveforståelse.

Hvem møder du?
Vi er en arbejdsplads med en åben og uformel omgangstone samt stor grad af uddelegeret ansvar. Vi hjælper hinanden og sparrer med hinanden om opgaver og tværgående projekter. Sammen har vi fokus på at yde god og professionel service og agere løsnings- og handlingsorienteret.

I Team Stab i Teknik og Miljø møder du udover Fællessekretariatet også sekretariatsfunktionen for direktør, chefgruppe og for de politiske udvalg. Derudover varetager Team Stab projektkoordinatorrollen for større projekter i Teknik og Miljø og er ansvarlig for kommunens geografiske informationssystemer.

Vi er i alt ca. 95 medarbejdere i Teknik og Miljø, som er dedikerede til at understøtte udviklingen i Holstebro Kommune. Teknik og Miljø er en væsentlig del af virksomhedernes og borgernes hverdag, da vores kerneopgave er at skabe rammer for at udvikle og bevare velfungerende og bæredygtige byer og landskaber i samarbejde med borgere og virksomheder.
Derfor er vi også en organisation i konstant udvikling for at imødekomme de krav og forventninger, som omverden stiller til en Teknik og Miljø forvaltning.

Team Stab er sammen med resten af Teknik og Miljø placeret på Holstebro Rådhus. Du kan læse mere om Holstebro Kommune på www.holstebro.dk.

Er du interesseret?
Vi forventer, at du i din ansøgning forholder dig til de opgaver og funktioner som stillingen omfatter og tydeligt redegør for dine kompetencer og erfaringer i forhold til at kunne løse opgaverne.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte
Poul Munk-Poulsen, Chef for Stab, Grunddata og Ejendomme
E-mail: poul.munk-poulsen@holstebro.dk eller telefon 96 11 76 60 / mobil 40 19 39 13.

Løn og ansættelsesvilkår
Vi tilbyder en fast stilling på 37 timer pr. uge og med tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. oktober 2022.
Arbejdssted er på Holstebro Rådhus, Kirkestræde 11, 7500 Holstebro.

Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst mellem relevant faglig organisation og Kommunernes Landsforening og forhandles med den faglige organisation.

Ansøgningsfrist
Vi skal modtage din ansøgning senest den 16. august 2022 kl. 08.00, og vi forventer at afholde samtaler den 22. eller 23. august 2022.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Administrativ medarbejder gerne med lederambitioner

Løser du administrative opgaver effektivt og serviceminded? Har du lyst til ledelse og stærke digitale kompetencer? Så har du mulighed for at blive en del af et ambitiøst fællesskab i staben i Teknik og Miljø

I Teknik og Miljø har Fællessekretariatet i Team Stab til opgave at understøtte, at borgere, virksomheder og den øvrige organisation mødes professionelt, imødekommende og løsningsorienteret. Vi er ambitiøse, og stiller blandt andet store krav til vores serviceniveau og daglige brug og udvikling af interne IT-systemer og eksterne digitale løsninger.
Administration skal være en lige så stærk faglighed i Teknik og Miljø, som de mere fagfaglige sagsområder.

For at fastholde Fællessekretariatets ambitioner og udvikling ønsker vi at udpege en teamkoordinator eller teamleder inden for et års tid. Har du lyst til ledelse, vil du derfor få mulighed for at indtræde i denne funktion, eller i første omgang i uddannelsesforløb, som kan hjælpe dig på vej til en afklaring, om ledelse er noget for dig.

Opgaver du vil skulle arbejde med i Fællessekretariatet
Du vil sammen med tre kolleger og en kontorelev skulle arbejde for at sikre og udvikle de nødvendige administrative kompetencer og varetage følgende konkrete opgaver

  • Personaleadministration (vil være din primære arbejdsopgave). Herunder udarbejdelse af stillingsopslag, rekrutteringsforløb, personalesager, ferieregnskab m.m.
  • Modtagelse og videreformidling af alle henvendelser i Teknik og Miljø forvaltningen
    (fysisk fremmøde i Receptionen, post, mail, telefon) Vi arbejder i øjeblikket målrettet med øget automatisering og digitalisering af disse opgaver
  • Sagsoprettelser i SBSYS og øvrige administrative opgaver, der understøtter den faglige opgaveløsning i de forskellige fag-teams i Teknik og Miljø
  • Sparring og udvikling omkring den administrative funktion og opfyldelse af servicemål
  • Vedligehold og udvikling af skabeloner i Dynamic Template og tilgængelighed ift. elektronisk post.
  • Ansvarlig for Teknik og Miljøs Intranet og backup for redaktørfunktionen for Teknik og Miljøs profil på www.holstebro.dk

Hvem er du?
Du brænder for at yde den service, der gør det til en fornøjelse at møde Teknik og Miljø som borger eller virksomhed. Samtidig byder du ind med både erfaring og nye ideer til forenkling og forstærkning af det administrative felt i hele forvaltningen. Vi forventer og prioriterer derfor følgende personlige styrker i din profil
  • Åbenhed (du er imødekommende og optræder serviceorienteret)
  • Selvstændighed (du kan sætte rammer og varetage myndighedsfunktionen)
  • Personlig autoritet (du optræder med værdighed og repræsentativt for team og forvaltning)
  • Social fleksibilitet (du udviser empati og forståelse for dem du møder - og for opgaven)
  • Løsningsorienteret (du har fokus på at samarbejde og udvikle opgaven)
  • Reflekterende på strategisk niveau (du tilbyder sparring til leder- og chefgruppen)

Med baggrund i en kontorfaglig uddannelse tilbyder du formentligt følgende faglige kompetencer
  • kontorfaglige-/administrative kompetencer (eks. journalisering, korrekturlæsning)
  • IT-/digitale kompetencer (Office-pakken, relevante fagsystemer og digitalisering)
  • Juridisk viden ift. Forvaltningsloven
  • Kommunikative kompetencer (mundtlig, skriftlig og en generel god forståelse for kommunikation)
  • HR-faglighed primært inden for rekrutteringsområdet
  • Organisations- og opgaveforståelse.

Hvem møder du?
Vi er en arbejdsplads med en åben og uformel omgangstone samt stor grad af uddelegeret ansvar. Vi hjælper hinanden og sparrer med hinanden om opgaver og tværgående projekter. Sammen har vi fokus på at yde god og professionel service og agere løsnings- og handlingsorienteret.

I Team Stab i Teknik og Miljø møder du udover Fællessekretariatet også sekretariatsfunktionen for direktør, chefgruppe og for de politiske udvalg. Derudover varetager Team Stab projektkoordinatorrollen for større projekter i Teknik og Miljø og er ansvarlig for kommunens geografiske informationssystemer.

Vi er i alt ca. 95 medarbejdere i Teknik og Miljø, som er dedikerede til at understøtte udviklingen i Holstebro Kommune. Teknik og Miljø er en væsentlig del af virksomhedernes og borgernes hverdag, da vores kerneopgave er at skabe rammer for at udvikle og bevare velfungerende og bæredygtige byer og landskaber i samarbejde med borgere og virksomheder.
Derfor er vi også en organisation i konstant udvikling for at imødekomme de krav og forventninger, som omverden stiller til en Teknik og Miljø forvaltning.

Team Stab er sammen med resten af Teknik og Miljø placeret på Holstebro Rådhus. Du kan læse mere om Holstebro Kommune på www.holstebro.dk.

Er du interesseret?
Vi forventer, at du i din ansøgning forholder dig til de opgaver og funktioner som stillingen omfatter og tydeligt redegør for dine kompetencer og erfaringer i forhold til at kunne løse opgaverne.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte
Poul Munk-Poulsen, Chef for Stab, Grunddata og Ejendomme
E-mail: poul.munk-poulsen@holstebro.dk eller telefon 96 11 76 60 / mobil 40 19 39 13.

Løn og ansættelsesvilkår
Vi tilbyder en fast stilling på 37 timer pr. uge og med tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. oktober 2022.
Arbejdssted er på Holstebro Rådhus, Kirkestræde 11, 7500 Holstebro.

Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst mellem relevant faglig organisation og Kommunernes Landsforening og forhandles med den faglige organisation.

Ansøgningsfrist
Vi skal modtage din ansøgning senest den 16. august 2022 kl. 08.00, og vi forventer at afholde samtaler den 22. eller 23. august 2022.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.