Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder med bogholderierfaring søges til FD Sikring A/S i Ringkøbing

Søger du nye udfordringer? Er du administrativ blæksprutte der har styr på bogholderi opgaver og måske erfaring med løn?

Trives du med ansvar og motiveres af at holde styr på kontoret, så er det måske dig vi leder efter til en 30 timers stilling hos FD Sikring A/S i Ringkøbing.  
 
Om jobbet 
Med reference til økonomichef Jakob Mouridsen, som til daglig sidder hos Ringkøbing-Skjern Installationsforretning A/S i Skjern, får du ansvaret for alt det administrative hos FD Sikring A/S. Du vil få en varieret hverdag i et uformelt miljø med selskab af 7 mandlige kollegaer, hvoraf de 5 er udekørende montører. 
 
Opgaver er bl.a.: 
Fakturering med tilhørende debitorstyring  samt sagsstyring i C5 
Lønkørsel i Lønservice 
Opfølgning på opgaver 
Kunde- ,leverandør- og kollegakontakt 
Telefonpasning 
Samt diverse ad hoc-opgaver 
 
Vi tilbyder 
Et spændende, selvstændigt og udfordrende job på 30 timer i en spændende organisation med vækst. 
Gode løn- og ansættelsesforhold. Gode kollegaer og en aktiv personaleforening med sjove og hyggelig aktiviteter.  
 
Om dig 
Vi forestiller os at du har min 5 års bogholderierfaring og er uddannet på kontor gerne i bogholderiet. Du er faglig dygtig, hjælpsom og selvdreven. Det er vigtigt for os at du kan arbejde selvstændigt og trives med at have ansvar. Du er struktureret og er god til at planlægge din tid samt kan trives i en mandsdomineret verden.  Du har erfaring med C5 og Office-pakken og gerne erfaring med Lønservice eller lignende.  
 
Ansøgning 
Stillingen ønskes besat snarest muligt. 
Send os din motiverede ansøgning og dit CV via ”Søg stillingen” nedenfor. 
Vi indkalder løbende kandidater til samtale, så send gerne din ansøgning allerede i dag.  
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte afdelingschef Anette Aarup Skyttegaard hos JKS på M: 6163 0700. 
 
Om FD Sikring A/S
FD Sikring A/S tilbyder sikkerhedsløsninger, som videoovervågning og tyverialarmer er bosiddende i Ringkøbing og beskæftiger 7 medarbejdere.  
FD Sikring A/S er en del af Ringkøbing-Skjern Installationsforretning A/S, som udover elektriker opgaver til industri og private også driver Punkt1/Lysmesteren samt Troldhede Installationsforretning A/S. 
Virksomhederne ejes af Niels Jacobsen og beskæftiger i alt ca. 80 medarbejdere. 
 
Overvejer du at flytte til Ringkøbing-Skjern Kommune så læs mere her: https://www.flytmodvest.dk/  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329983416Phoenix-5b4c17b312019-03-25T09:00:07.517Administrativ medarbejder med bogholderierfaring søges til FD Sikring A/S i RingkøbingSøger du nye udfordringer? Er du administrativ blæksprutte der har styr på bogholderi opgaver og måske erfaring med løn?
Trives du med ansvar og motiveres af at holde styr på kontoret, så er det måske dig vi leder efter til en 30 timers stilling hos FD Sikring A/S i Ringkøbing.  
 
Om jobbet 
Med reference til økonomichef Jakob Mouridsen, som til daglig sidder hos Ringkøbing-Skjern Installationsforretning A/S i Skjern, får du ansvaret for alt det administrative hos FD Sikring A/S. Du vil få en varieret hverdag i et uformelt miljø med selskab af 7 mandlige kollegaer, hvoraf de 5 er udekørende montører. 
 
Opgaver er bl.a.: 
Fakturering med tilhørende debitorstyring  samt sagsstyring i C5 
Lønkørsel i Lønservice 
Opfølgning på opgaver 
Kunde- ,leverandør- og kollegakontakt 
Telefonpasning 
Samt diverse ad hoc-opgaver 
 
Vi tilbyder 
Et spændende, selvstændigt og udfordrende job på 30 timer i en spændende organisation med vækst. 
Gode løn- og ansættelsesforhold. Gode kollegaer og en aktiv personaleforening med sjove og hyggelig aktiviteter.  
 
Om dig 
Vi forestiller os at du har min 5 års bogholderierfaring og er uddannet på kontor gerne i bogholderiet. Du er faglig dygtig, hjælpsom og selvdreven. Det er vigtigt for os at du kan arbejde selvstændigt og trives med at have ansvar. Du er struktureret og er god til at planlægge din tid samt kan trives i en mandsdomineret verden.  Du har erfaring med C5 og Office-pakken og gerne erfaring med Lønservice eller lignende.  
 
Ansøgning 
Stillingen ønskes besat snarest muligt. 
Send os din motiverede ansøgning og dit CV via ”Søg stillingen” nedenfor. 
Vi indkalder løbende kandidater til samtale, så send gerne din ansøgning allerede i dag.  
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte afdelingschef Anette Aarup Skyttegaard hos JKS på M: 6163 0700. 
 
Om FD Sikring A/S
FD Sikring A/S tilbyder sikkerhedsløsninger, som videoovervågning og tyverialarmer er bosiddende i Ringkøbing og beskæftiger 7 medarbejdere.  
FD Sikring A/S er en del af Ringkøbing-Skjern Installationsforretning A/S, som udover elektriker opgaver til industri og private også driver Punkt1/Lysmesteren samt Troldhede Installationsforretning A/S. 
Virksomhederne ejes af Niels Jacobsen og beskæftiger i alt ca. 80 medarbejdere. 
 
Overvejer du at flytte til Ringkøbing-Skjern Kommune så læs mere her: https://www.flytmodvest.dk/  
2019-04-23T00:50:10.130 Søger du nye udfordringer? Er du administrativ blæksprutte der har styr på bogholderi opgaver og måske erfaring med løn? Trives du med ansvar og motiveres af at holde styr på kontoret, så er det måske dig vi leder efter til en 30 timers stilling hos FD Sikring A S i Ringkøbing. Om jobbet Med reference til økonomichef Jakob Mouridsen, som til daglig sidder hos Ringkøbing-Skjern Installationsforretning A S i Skjern, får du ansvaret for alt det administrative hos FD Sikring A S. Du vil få en varieret hverdag i et uformelt miljø med selskab af 7 mandlige kollegaer, hvoraf de 5 er udekørende montører. Opgaver er bl.a.: Fakturering med tilhørende debitorstyring samt sagsstyring i C5 Lønkørsel i Lønservice Opfølgning på opgaver Kunde- ,leverandør- og kollegakontakt Telefonpasning Samt diverse ad hoc-opgaver Vi tilbyder Et spændende, selvstændigt og udfordrende job på 30 timer i en spændende organisation med vækst. Gode løn- og ansættelsesforhold. Gode kollegaer og en aktiv personaleforening med sjove og hyggelig aktiviteter. Om dig Vi forestiller os at du har min 5 års bogholderierfaring og er uddannet på kontor gerne i bogholderiet. Du er faglig dygtig, hjælpsom og selvdreven. Det er vigtigt for os at du kan arbejde selvstændigt og trives med at have ansvar. Du er struktureret og er god til at planlægge din tid samt kan trives i en mandsdomineret verden. Du har erfaring med C5 og Office-pakken og gerne erfaring med Lønservice eller lignende. Ansøgning Stillingen ønskes besat snarest muligt. Send os din motiverede ansøgning og dit CV via Søg stillingen nedenfor. Vi indkalder løbende kandidater til samtale, så send gerne din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte afdelingschef Anette Aarup Skyttegaard hos JKS på M: 6163 0700. Om FD Sikring A S FD Sikring A S tilbyder sikkerhedsløsninger, som videoovervågning og tyverialarmer er bosiddende i Ringkøbing og beskæftiger 7 medarbejdere. FD Sikring A S er en del af Ringkøbing-Skjern Installationsforretning A S, som udover elektriker opgaver til industri og private også driver Punkt1 Lysmesteren samt Troldhede Installationsforretning A S. Virksomhederne ejes af Niels Jacobsen og beskæftiger i alt ca. 80 medarbejdere. Overvejer du at flytte til Ringkøbing-Skjern Kommune så læs mere her: https: www.flytmodvest.dk10Phoenix5b4c17b3101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-04-22T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=145595&DepartmentId=18977&MediaId=4629&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3493069JKS A/S11Rødkløvervej 26950RingkøbingDKDanmarkORS/5b4c17b3_logo.pngORS/Small/5b4c17b3_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent732947JksHrManagerSpecialpakke 114559500125-03-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5b4c17b3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5b4c17b3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5b4c17b3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5b4c17b3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi361161254tsa@jks.dkDanmarkDanmark330029473Administrativ medarbejder med fokus på HR, løn og bogholderiBasic Er du en administrativ blæksprutte, der har lyst til at arbejde med HR-opgaver, løn og bogholderi? Drømmer du om arbejde i en spændende virksomhed med fokus på bæredygtighed? Så er det dig, vi søger til et job som administrativ medarbejder hos Atlantic Sapphire Denmark i Hvide Sande. Atlantic Sapphire byggede i 2011 deres første fuldoperationelle Bluehouse™-anlæg til landbaseret opdræt af laks i Hvide Sande. På nuværende tidspunkt er virksomheden også i gang med at bygge verdens største anlæg af denne type i Florida. Virksomheden søger en administrativ medarbejder til Hvide Sande, som har lyst til at varetage en central rolle i virksomhedens administration. Der er tale om en nyoprettet stilling, og du refererer til virksomhedens CFO. Om jobbet Som administrativ medarbejder får du mulighed for at være en del af et internationalt miljø med fokus på teamånd. Din hverdag byder på selvstændige varierende praktiske og administrative opgaver inden for HR-opgaver, administration og bogholderi, og du vil spille en betydelig rolle i implementeringen af nye IT-systemer i virksomheden. Mere specifikt vil dine arbejdsopgaver være at: Assistere i personalejura, herunder ansættelseskontrakter, personalesager, varsler, tillæg, vagtaftale, personalehåndbog Oprette, indsamle og vedligeholde HR-masterdata Bidrage til at tiltrække branchens mest dedikerede medarbejdere, herunder tilsikre et udfordrende og udbytterigt uddannelsesforløb for elever og nye medarbejdere, onboarding, opfølgning på ansættelse, trivsel og evaluering Være behjælpelig med lønkørsel, fakturering, registrering og bogføring af kreditorbilag Ad-hoc opgaver Om dig Der er flere indgangsvinkler til stillingen, men den rette kandidat har en akademisk baggrund og erfaring med lignende arbejdsopgaver fra en mellemstor organisation, gerne en produktionsvirksomhed. Din arbejdsstil er præget af stort engagement og grundighed, du er struktureret og tager gerne teten, når det handler om at komme i mål med arbejdsopgaverne. Derudover forventer vi, at du: Besidder stærke formulerings- og formidlingsevner på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt Har flair for IT og er god til Excel og tal Har en god grundlæggende forretningsforståelse Har kendskab til og forståelse for GDPR Er en teamplayer, der vækker tillid hos dine kollegaer og er kendt for et godt humør Du tilbydes et job i en åben organisation med en uformel og humoristisk omgangstone samt gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Om Atlantic Sapphire Atlantic Sapphire er en af verdens førende jord rejst lakseopdrætselskab med aktiviteter i både Danmark og Florida USA. Virksomheden har udviklet metoder og teknologi til at opdrætte laks med meget lidt indflydelse på miljøet. Atlantic Sapphire laksen er anerkendt som den mest bæredygtige af førende NGO er. Virksomhedens Bluehouse er spydspidsen i den nuværende udvikling af landbaseret recirkuleret lakseopdræt, og Atlantic Sapphire investerer 100 mio. kr. i udvidelse af sin danske afdeling til at være det mest moderne anlæg i verden. Atlantic Sapphire har 17 medarbejdere i Hvide Sande og 60 medarbejdere i Miami. Se mere på: www.atlanticsapphire.com eller LinkedIn. Arbejdssted Atlantic Sapphire Denmark, Langsand 34, 6960 Hvide Sande Ansøgning og kontakt JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Atlantic Sapphire, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anne Lenith på tlf.: 45 3085 1307.Er du en administrativ blæksprutte, der har lyst til at arbejde med HR-opgaver, løn og bogholderi? Drømmer du om arbejde i en spændende virksomhed med fokus på bæredygtighed? Så er det dig, vi søger til et job som administrativ medarbejder hos Atlantic Sapphire Denmark i Hvide Sande.

Atlantic Sapphire byggede i 2011 deres første fuldoperationelle Bluehouse™-anlæg til landbaseret opdræt af laks i Hvide Sande. På nuværende tidspunkt er virksomheden også i gang med at bygge verdens største anlæg af denne type i Florida.

Virksomheden søger en administrativ medarbejder til Hvide Sande, som har lyst til at varetage en central rolle i virksomhedens administration. Der er tale om en nyoprettet stilling, og du refererer til virksomhedens CFO.

Om jobbet
Som administrativ medarbejder får du mulighed for at være en del af et internationalt miljø med fokus på teamånd. Din hverdag byder på selvstændige varierende praktiske og administrative opgaver inden for HR-opgaver, administration og bogholderi, og du vil spille en betydelig rolle i implementeringen af nye IT-systemer i virksomheden.

Mere specifikt vil dine arbejdsopgaver være at:

  • Assistere i personalejura, herunder ansættelseskontrakter, personalesager, varsler, tillæg, vagtaftale, personalehåndbog
  • Oprette, indsamle og vedligeholde HR-masterdata
  • Bidrage til at tiltrække branchens mest dedikerede medarbejdere, herunder tilsikre et udfordrende og udbytterigt uddannelsesforløb for elever og nye medarbejdere, onboarding, opfølgning på ansættelse, trivsel og evaluering
  • Være behjælpelig med lønkørsel, fakturering, registrering og bogføring af kreditorbilag
  • Ad-hoc opgaver

Om dig
Der er flere indgangsvinkler til stillingen, men den rette kandidat har en akademisk baggrund og erfaring med lignende arbejdsopgaver fra en mellemstor organisation, gerne en produktionsvirksomhed. 

Din arbejdsstil er præget af stort engagement og grundighed, du er struktureret og tager gerne teten, når det handler om at komme i mål med arbejdsopgaverne.

Derudover forventer vi, at du:

  • Besidder stærke formulerings- og formidlingsevner på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
  • Har flair for IT og er god til Excel og tal
  • Har en god grundlæggende forretningsforståelse
  • Har kendskab til og forståelse for GDPR
  • Er en teamplayer, der vækker tillid hos dine kollegaer og er kendt for et godt humør

Du tilbydes et job i en åben organisation med en uformel og humoristisk omgangstone samt gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Om Atlantic Sapphire
Atlantic Sapphire er en af verdens førende jord rejst lakseopdrætselskab med aktiviteter i både Danmark og Florida USA. Virksomheden har udviklet metoder og teknologi til at opdrætte laks med meget lidt indflydelse på miljøet. 

Atlantic Sapphire laksen er anerkendt som den mest bæredygtige af førende NGO'er. Virksomhedens Bluehouse er spydspidsen i den nuværende udvikling af landbaseret recirkuleret lakseopdræt, og Atlantic Sapphire investerer +100 mio. kr. i udvidelse af sin danske afdeling til at være det mest moderne anlæg i verden.

Atlantic Sapphire har 17 medarbejdere i Hvide Sande og 60 medarbejdere i Miami.

Se mere på: www.atlanticsapphire.com eller LinkedIn.

Arbejdssted
Atlantic Sapphire Denmark, Langsand 34, 6960 Hvide Sande

Ansøgning og kontakt
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Atlantic Sapphire, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anne Lenith på tlf.: +45 3085 1307.  

ORS/Small/e203e404_logo.pngJKS A/SRingkøbing2019-05-22T17:06:46.5202019-06-19T00:00:00
330028549Controller eller bogholder med erfaring fra regnskabs- og budgetområdetRobot Vi søger hurtigst muligt en faglig dygtig økonomicontroller eller dygtig bogholder med meget erfaring fra regnskabs- og budgetområdet. Vi forventer af dig, at:Du er superbruger i Navision og MS Office-pakken.Du er stærk analytisk og har bred økonomisk forståelse.Du er selvstændig og føler et stort ansvar for dit arbejde. Dine arbejdsområder bliver varierede på en spændende arbejdsplads, hvor du tilbydes gode kolleger og en attraktivt lønpakke. Vi afvikler samtaler løbende. Er du interesseret og kan genkende dig selv i dette job, så send din ansøgning til judi@aktivpersonale.dk

Vi søger hurtigst muligt en faglig dygtig økonomicontroller eller dygtig bogholder med meget erfaring fra regnskabs- og budgetområdet.

Vi forventer af dig, at:
Du er superbruger i Navision og MS Office-pakken.
Du er stærk analytisk og har bred økonomisk forståelse.
Du er selvstændig og føler et stort ansvar for dit arbejde.

Dine arbejdsområder bliver varierede på en spændende arbejdsplads, hvor du tilbydes gode kolleger og en attraktivt lønpakke.

Vi afvikler samtaler løbende.

Er du interesseret og kan genkende dig selv i dette job, så send din ansøgning til  judi@aktivpersonale.dk 

 

 

AktivPersonale A/SHerning2019-05-21T00:00:002019-05-30T00:00:00
330018086Erfaren og selvstændig bogholder søgesRobot Da vores bogholder gennem mange år går på pension, søger vi en ny til en fuldtidsstilling på vores kontor ved Vemb. Er du ansvarsbevidst og trives du i en uformel hverdag med forskellige opgaver, så passer du ind hos os. Du får ansvaret for alle regnskabsmæssige funktioner med reference til ledelsen. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være følgende: Daglig bogføring herunder kreditorbogholderi Fakturering samt håndtering af debitorer Løn- og personaleadministration (Dataløn). Periodeopgørelser og afstemninger Deltage i en udvikling digitalisering af forretnings- og arbejdsgange Kontakt indberetninger til myndigheder og revisor Diverse ad hoc opgaver Du har en regnskabsmæssig baggrund og har erfaring med regnskab, løn og administration. Du har regnskabsmæssig forståelse og arbejder gerne med daglig bogføring og løn samt periodeopgørelser. Du har erfaring i C5 eller lignende. Er du interesseret i stillingen, bedes du sende en ansøgning med CV samt relevante bilag, hurtigst muligt. Ansættelse hurtigst muligt Samtaler afholdes løbende, indtil den rette kandidat er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Anders Thingstrup på 4038 6047. Hvem er vi: Thingstrup familien har i mange år stået bag en af landets største maskinstationer. Vi leverer maskiner og mandskab til opgaver inden for landbruget, byggeri og anlæg, skov- og naturpleje. Thingstrup Maskinstation beskæftiger året rundt mellem 20 og 25 dygtige, loyale og engagerede medarbejdere. Flere har været ansat gennem mange år.

Da vores bogholder gennem mange år går på pension, søger vi en ny til en fuldtidsstilling på vores kontor ved Vemb.

Er du ansvarsbevidst og trives du i en uformel hverdag med forskellige opgaver, så passer du ind hos os.

Du får ansvaret for alle regnskabsmæssige funktioner med reference til ledelsen.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være følgende:

  • Daglig bogføring herunder kreditorbogholderi
  • Fakturering samt håndtering af debitorer
  • Løn- og personaleadministration (Dataløn).
  • Periodeopgørelser og afstemninger
  • Deltage i en udvikling/digitalisering af forretnings- og arbejdsgange
  • Kontakt/indberetninger til myndigheder og revisor
  • Diverse ad hoc opgaver

Du har en regnskabsmæssig baggrund og har erfaring med regnskab, løn og administration. Du har regnskabsmæssig forståelse og arbejder gerne med daglig bogføring og løn samt periodeopgørelser. Du har erfaring i C5 eller lignende.

Er du interesseret i stillingen, bedes du sende en ansøgning med CV samt relevante bilag, hurtigst muligt.

Ansættelse – hurtigst muligt

Samtaler afholdes løbende, indtil den rette kandidat er fundet.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Anders Thingstrup på 4038 6047.

Hvem er vi:

Thingstrup familien har i mange år stået bag en af landets største maskinstationer. Vi leverer maskiner og mandskab til opgaver inden for landbruget, byggeri og anlæg, skov- og naturpleje.

Thingstrup Maskinstation beskæftiger året rundt mellem 20 og 25 dygtige, loyale og engagerede medarbejdere. Flere har været ansat gennem mange år.

THINGSTRUP MASKINSTATION K/SVemb2019-05-06T00:00:002019-07-01T00:00:00
330029014DeltidsbogholderRobot SHT A S i Herning søger en deltidsbogholder ca. 20 timer om ugen til allround bogholderiarbejde samt andre administrative opgaver i samarbejde med vores nuværende bogholder. Vi forestiller os, at du: Er regnskabsuddannet Er rutineret bruger i finans-, debitor- og kreditorbogholderi Har erfaring med Microsoft Dynamics NAV 2015 Har kendskab eller erfaring med C5 Har kendskab til lønbehandling Er rutineret it-bruger i Office-pakken Om dig som person: Du har engagement, føler og tager ansvar samt udviser initiativ Kan arbejde både selvstændigt og som en del af et team Tager ansvar for egne arbejdsområder Kan bevare overblikket i en hektisk hverdag og have mange bolde i luften på n gang Sidst, men ikke mindst har et godt humør og kan begå dig i en fri og uformel omgangstone. Ansøgningsfrist:27.05.2019 Start dato: hurtigst muligt Stillingen er i Herning Fast stilling Ansøgning sendes til jls@sht.dk Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til Jeanette Sørensen på telefon 60 12 88 69. Vi holder samtaler løbende. Ansættelsen ønskes fra vores side igangsat snarest muligt. Du kan læse mere om os på: www.sht.dk

SHT A/S i Herning søger en deltidsbogholder ca. 20 timer om ugen til allround bogholderiarbejde samt andre administrative opgaver i samarbejde med vores nuværende bogholder.

 

Vi forestiller os, at du:

  • Er regnskabsuddannet
  • Er rutineret bruger i finans-, debitor- og kreditorbogholderi
  • Har erfaring med Microsoft Dynamics NAV 2015
  • Har kendskab eller erfaring med C5
  • Har kendskab til lønbehandling
  • Er rutineret it-bruger i Office-pakken

Om dig som person:

  • Du har engagement, føler og tager ansvar samt udviser initiativ
  • Kan arbejde både selvstændigt og som en del af et team
  • Tager ansvar for egne arbejdsområder
  • Kan bevare overblikket i en hektisk hverdag og have mange bolde i luften på én gang
  • Sidst, men ikke mindst – har et godt humør og kan begå dig i en fri og uformel omgangstone.

 

Ansøgningsfrist:27.05.2019

Start dato: hurtigst muligt

Stillingen er i Herning

Fast stilling

 

Ansøgning sendes til jls@sht.dk
 
Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til Jeanette Sørensen på telefon 60 12 88 69.

Vi holder samtaler løbende. Ansættelsen ønskes fra vores side igangsat snarest muligt.

Du kan læse mere om os på: www.sht.dk

SHT AF 23.06.2011 A/SHerning2019-05-22T00:00:002019-06-01T00:00:00
330021811Bogholder/regnskabsmedarbejder til revisionsvirksomhed i vækst, RingkøbingBasic Har du lyst til at blive en vigtig del af en uformel ejerledet revisionsvirksomhed, hvor der er plads til og fokus på den enkelte medarbejder? Har du en solid faglig ballast, arbejder du effektivt og struktureret, og trives du med kundekontakt? Så er det DIG, vi søger. Jobbet Du får reference til en af ejerne og faglig reference til de 4 ejere, og du kan bl.a. se frem til at arbejde med følgende: Selvstændigt ansvar for bogføringsopgaver på kontoret og ude hos kunder Udarbejdelse af momsregnskaber Udarbejdelse af regnskaber ved årsafslutning Forberedelse og klargøring af regnskabsmateriale til brug for revision Lønkørsel og administration for kunder Afstemninger Ad hoc-opgaver Faglige kvalifikationer Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund samt nogle års erfaring med løsning af ovennævnte opgaver. Du har naturlig flair for tal, økonomisk sans og regnskabsmæssig forståelse, ligesom du er fagligt nysgerrig og opsøger ny viden. Du har erfaring med et eller flere bogføringsprogrammer fx C5, E-conomic og Office-pakken. Det er en fordel, hvis du har kendskab til lønadministration (gerne Bluegarden). Personlige kompetencer Du arbejder selvstændigt og struktureret med fokus på dine deadlines. Du er en positiv, hjælpsom og serviceminded kollega, der motiveres af at være en del af et ligeværdigt team med en flad struktur. Du er god til at kommunikere i tale og på skrift, og du trives med at kundekontakt og langvarige relationer. Vi tilbyder Et alsidigt job med en høj grad af frihed under ansvar, og hvor der er plads til, at du kan få din dagligdag til at hænge sammen både privat og arbejdsmæssigt. Du bliver en del af en uformel kultur og et godt arbejdsmiljø. Ansøgning JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Noe & Kirkegaard, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anika Gormsen på tlf. 45 3085 1295. Om Noe og Kirkegaard Virksomheden beskæftiger 11 medarbejdere, og kundekredsen består af mindre og mellemstore lokale virksomheder såvel private som selskaber. Noe & Kirkegaard tilbyder ydelser inden for revision og regnskabsmæssig assistance, skatterådgivning samt anden økonomisk rådgivning. Derudover tilbydes kunderne løsning af bogføringsopgaver samt assistance med indberetninger til offentlige myndigheder. Læs mere på www.noe-kirkegaard.dkHar du lyst til at blive en vigtig del af en uformel ejerledet revisionsvirksomhed, hvor der er plads til og fokus på den enkelte medarbejder? Har du en solid faglig ballast, arbejder du effektivt og struktureret, og trives du med kundekontakt? Så er det DIG, vi søger.
 
Jobbet 
Du får reference til en af ejerne og faglig reference til de 4 ejere, og du kan bl.a. se frem til at arbejde med følgende: 
  • Selvstændigt ansvar for bogføringsopgaver på kontoret og ude hos kunder 
  • Udarbejdelse af momsregnskaber 
  • Udarbejdelse af regnskaber ved årsafslutning 
  • Forberedelse og klargøring af regnskabsmateriale til brug for revision 
  • Lønkørsel og –administration for kunder 
  • Afstemninger 
  • Ad hoc-opgaver 
 
Faglige kvalifikationer 
Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund samt nogle års erfaring med løsning af ovennævnte opgaver. Du har naturlig flair for tal, økonomisk sans og regnskabsmæssig forståelse, ligesom du er fagligt nysgerrig og opsøger ny viden. Du har erfaring med et eller flere bogføringsprogrammer fx C5, E-conomic og Office-pakken. Det er en fordel, hvis du har kendskab til lønadministration (gerne Bluegarden). 
 
Personlige kompetencer 
Du arbejder selvstændigt og struktureret med fokus på dine deadlines. Du er en positiv, hjælpsom og serviceminded kollega, der motiveres af at være en del af et ligeværdigt team med en flad struktur. Du er god til at kommunikere i tale og på skrift, og du trives med at kundekontakt og langvarige relationer. 
 
Vi tilbyder 
Et alsidigt job med en høj grad af frihed under ansvar, og hvor der er plads til, at du kan få din dagligdag til at hænge sammen – både privat og arbejdsmæssigt.  Du bliver en del af en uformel kultur og et godt arbejdsmiljø. 
 
Ansøgning 
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Noe & Kirkegaard, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.  
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anika Gormsen på tlf. +45 3085 1295. 
 
Om Noe og Kirkegaard 
Virksomheden beskæftiger 11 medarbejdere, og kundekredsen består af mindre og mellemstore lokale virksomheder såvel private som selskaber. Noe & Kirkegaard tilbyder ydelser inden for revision og regnskabsmæssig assistance, skatterådgivning samt anden økonomisk rådgivning. Derudover tilbydes kunderne løsning af bogføringsopgaver samt assistance med indberetninger til offentlige myndigheder. 
 
Læs mere på www.noe-kirkegaard.dk
 
ORS/Small/ef73c540_logo.pngJKS A/SRingkøbing2019-05-10T15:08:40.2302019-06-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder med fokus på HR, løn og bogholderi

JKS A/S

Ringkøbing
Er du en administrativ blæksprutte, der har lyst til at arbejde med HR-opgaver, løn og bogholderi? Drømmer du om arbejde i en spændende virksomhed med fokus på bæredygtighed? Så er det dig, vi søger til et job som administrativ medarbejder hos Atlan...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:19. juni 2019

Controller eller bogholder med erfaring fra regnskabs- og budgetområdet

AktivPersonale A/S

Herning
Vi søger hurtigst muligt en faglig dygtig økonomicontroller eller dygtig bogholder med meget erfaring fra regnskabs- og budgetområdet. Vi forventer af dig, at:Du er superbruger i Navision og MS Office-pakken.Du er stærk analytisk og har bred økonomi...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:30. maj 2019

Erfaren og selvstændig bogholder søges

THINGSTRUP MASKINSTATION K/S

Vemb
Da vores bogholder gennem mange år går på pension, søger vi en ny til en fuldtidsstilling på vores kontor ved Vemb. Er du ansvarsbevidst og trives du i en uformel hverdag med forskellige opgaver, så passer du ind hos os. Du får ansvaret for alle reg...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Deltidsbogholder

SHT AF 23.06.2011 A/S

Herning
SHT A S i Herning søger en deltidsbogholder ca. 20 timer om ugen til allround bogholderiarbejde samt andre administrative opgaver i samarbejde med vores nuværende bogholder. Vi forestiller os, at du: Er regnskabsuddannet Er rutineret bruger i finans...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:1. juni 2019

Bogholder/regnskabsmedarbejder til revisionsvirksomhed i vækst, Ringkøbing

JKS A/S

Ringkøbing
Har du lyst til at blive en vigtig del af en uformel ejerledet revisionsvirksomhed, hvor der er plads til og fokus på den enkelte medarbejder? Har du en solid faglig ballast, arbejder du effektivt og struktureret, og trives du med kundekontakt? Så e...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:7. juni 2019