Gem job

Administrativ medarbejder med flair for detaljen til økonomienheden i Center for Sundhed

Vil du være med til at gøre det danske sundhedsvæsen endnu bedre? Synes du det kunne være spændende at være en del af en af Danmarks største offentlige arbejdspladser? – og kunne du tænke dig en hverdag, der er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger?

Så er chancen her.

Vi søger en ny kollega til afregning af praksissektoren.

Om arbejdsopgaverne
I økonomienheden arbejder vi med afregning af praksissektoren.
Hver måned udbetaler vi honorar til blandt andet alment praktiserende læger, speciallæger, tandlæger, psykologer og fysioterapeuter i Region Hovedstaden.
Vi bevilger ligeledes offentligt tilskud til høreapparater hos private høreklinikker, udbetaler offentligt tilskud til tandlægebehandling i EU/EØS-lande samt giver tilskud til behandling i EU/EØS-lande.
Derudover har vi en række regnskabsopgaver, hvor hovedopgaven er betaling af et stort antal regninger.

Om dig
Vi lægger vægt på, at du - med din uddannelse og dine erfaringer - kan se dig selv være med til at løse ovenstående opgaver, og at du er proaktiv og samarbejdsvillig.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • arbejder systematisk og effektivt
  • trives i en ofte travl hverdag med et højt tempo
  • kan skabe overblik og se sammenhænge
  • kan arbejde selvstændigt og samarbejde med kolleger
  • er engageret, positiv og team-orienteret

Det vil være en fordel, hvis du har relevant erfaring fra sundhedsområdet eller fra anden offentlig forvaltning, men nyuddannede vil også kunne komme i betragtning.

Der er flere forskellige indgange til jobbet. Du kan fx have en kontoruddannelse eller professionsbachelor i offentlig administration.

Det vigtigste er, at du har gå på mod og er villig til at lære et nyt arbejdsområde.

Vi tilbyder
Du vil indgå i ét eller flere af økonomienhedens teams, alt efter din baggrund og dine kompetencer.
Du vil blive lært op i brugen af de it-systemer vi bruger til du føler dig tryg med opgaverne.
Vi prioriterer at skabe gode rammer for både personlig og faglig udvikling. Derudover lægger vi vægt på balance mellem arbejdsliv og privatliv - vi har flextid.

Hvem er vi?
I Center for Sundhed varetager vi en bred vifte af opgaver, blandt andet planlægning, kvalitet, patientsikkerhed og drift for hele sundhedsvæsenet i Region Hovedstaden, herunder honorering af praksisområdet.
Vi er ca. 240 medarbejdere fordelt på forskellige lokationer. De fleste er samlet på Regionsgården i Hillerød, som også bliver dit arbejdssted.
Du vil blive ansat i økonomienheden, hvor vi er 24 medarbejdere.

En hverdag hos os er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger.

Læs mere om os her

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Arbejdstiden er 37 timer om ugen.
Tiltrædelse den 1. juli 2022 eller efter aftale.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er søndag den 22. maj 2022. Vi planlægger at holde samtaler i uge 21.
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os via vores online ansøgningssystem.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til enhedschef Ulrich Andersen på tlf. 24 44 29 51.

Region Hovedstaden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Robust administrativ medarbejder til efterforsknin...

Midt- og Vestsjællands Politi

Roskilde
Roskilde, Midt- og Vestsjællands Politi Kunne du tænke dig at bistå politiet i deres efterforskningsarbejde? Så er det måske lige dig, vi mangler. Midt- og Vestsjællands Politi søger en administrativ medarbejder til vores efterforskningslinje med pr...
10. maj 2022

Administrativ medarbejder

Zeppelin

Skovlunde
* Opfølgning på åbne ordrer og leveringsterminer i samarbejde med ZPS Tyskland * Fakturakontrol i samarbejde med Jeanett * Fakturering af fragt * Arkivering af ordrer og tilbud * Behandling og opfølgning på parts returneringer * Opfølgning på – ...
12. maj 2022

Administrativ medarbejder med flair for økonomi ti...

C-VS Stab

Ballerup
Vi søger en administrativ blæksprutte, som er god til at jonglere med en mødekalender, er god til bogholderi og journalisering. Kan du se dig selv i rollen, så er stillingen som administrativ medarbejder med flair for økonomi. Stillingen er på 37 tim...
11. maj 2022

Administrativ medarbejder med flair for detaljen til økonomienheden i Center for Sundhed

Vil du være med til at gøre det danske sundhedsvæsen endnu bedre? Synes du det kunne være spændende at være en del af en af Danmarks største offentlige arbejdspladser? – og kunne du tænke dig en hverdag, der er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger?

Så er chancen her.

Vi søger en ny kollega til afregning af praksissektoren.

Om arbejdsopgaverne
I økonomienheden arbejder vi med afregning af praksissektoren.
Hver måned udbetaler vi honorar til blandt andet alment praktiserende læger, speciallæger, tandlæger, psykologer og fysioterapeuter i Region Hovedstaden.
Vi bevilger ligeledes offentligt tilskud til høreapparater hos private høreklinikker, udbetaler offentligt tilskud til tandlægebehandling i EU/EØS-lande samt giver tilskud til behandling i EU/EØS-lande.
Derudover har vi en række regnskabsopgaver, hvor hovedopgaven er betaling af et stort antal regninger.

Om dig
Vi lægger vægt på, at du - med din uddannelse og dine erfaringer - kan se dig selv være med til at løse ovenstående opgaver, og at du er proaktiv og samarbejdsvillig.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • arbejder systematisk og effektivt
  • trives i en ofte travl hverdag med et højt tempo
  • kan skabe overblik og se sammenhænge
  • kan arbejde selvstændigt og samarbejde med kolleger
  • er engageret, positiv og team-orienteret

Det vil være en fordel, hvis du har relevant erfaring fra sundhedsområdet eller fra anden offentlig forvaltning, men nyuddannede vil også kunne komme i betragtning.

Der er flere forskellige indgange til jobbet. Du kan fx have en kontoruddannelse eller professionsbachelor i offentlig administration.

Det vigtigste er, at du har gå på mod og er villig til at lære et nyt arbejdsområde.

Vi tilbyder
Du vil indgå i ét eller flere af økonomienhedens teams, alt efter din baggrund og dine kompetencer.
Du vil blive lært op i brugen af de it-systemer vi bruger til du føler dig tryg med opgaverne.
Vi prioriterer at skabe gode rammer for både personlig og faglig udvikling. Derudover lægger vi vægt på balance mellem arbejdsliv og privatliv - vi har flextid.

Hvem er vi?
I Center for Sundhed varetager vi en bred vifte af opgaver, blandt andet planlægning, kvalitet, patientsikkerhed og drift for hele sundhedsvæsenet i Region Hovedstaden, herunder honorering af praksisområdet.
Vi er ca. 240 medarbejdere fordelt på forskellige lokationer. De fleste er samlet på Regionsgården i Hillerød, som også bliver dit arbejdssted.
Du vil blive ansat i økonomienheden, hvor vi er 24 medarbejdere.

En hverdag hos os er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger.

Læs mere om os her

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Arbejdstiden er 37 timer om ugen.
Tiltrædelse den 1. juli 2022 eller efter aftale.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er søndag den 22. maj 2022. Vi planlægger at holde samtaler i uge 21.
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os via vores online ansøgningssystem.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til enhedschef Ulrich Andersen på tlf. 24 44 29 51.

Region Hovedstaden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Robust administrativ medarbejder til efterforsknin...

Midt- og Vestsjællands Politi

Roskilde
Roskilde, Midt- og Vestsjællands Politi Kunne du tænke dig at bistå politiet i deres efterforskningsarbejde? Så er det måske lige dig, vi mangler. Midt- og Vestsjællands Politi søger en administrativ medarbejder til vores efterforskningslinje med pr...
10. maj 2022

Administrativ medarbejder

Zeppelin

Skovlunde
* Opfølgning på åbne ordrer og leveringsterminer i samarbejde med ZPS Tyskland * Fakturakontrol i samarbejde med Jeanett * Fakturering af fragt * Arkivering af ordrer og tilbud * Behandling og opfølgning på parts returneringer * Opfølgning på – ...
12. maj 2022

Administrativ medarbejder med flair for økonomi ti...

C-VS Stab

Ballerup
Vi søger en administrativ blæksprutte, som er god til at jonglere med en mødekalender, er god til bogholderi og journalisering. Kan du se dig selv i rollen, så er stillingen som administrativ medarbejder med flair for økonomi. Stillingen er på 37 tim...
11. maj 2022