Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder med flair for tal søges til økonomienheden i Center for Sundhed

Har du lyst til at hjælpe med at lave afregninger for praksissektoren? Vil du hjælpe med at bære ansvaret for regionens sundhedsydelser? Kunne du tænke dig en hverdag, som er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger?

Så er det dig vi søger som vores nye administrative medarbejder i Center for Sundhed!

Om arbejdsopgaverne
I økonomienheden laver vi afregninger for praksissektoren.

Hver måned udbetaler vi honorarer til blandt andet alment praktiserende læger, speciallæger, tandlæger, psykologer og fysioterapeuter i Region Hovedstaden.

Vi bevilger ligeledes offentligt tilskud til høreapparater hos private høreklinikker og udbetaler offentligt tilskud til tandlægebehandling i EU/EØS-lande.

I økonomienheden er vi organiseret i to teams. Du vil komme til at arbejde i et af de to teams med afregning af honorarer til flere af praksissektorens områder. Derudover vil du komme til at arbejde med bevilling af tilskud til offentlig høreapparatsbehandling.

Om dig
Vi lægger vægt på, at du - med din uddannelse og dine erfaringer - kan se dig selv være med til at løse ovenstående opgaver, ligesom at du er proaktiv og samarbejdsvillig.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • arbejder systematisk og effektivt
  • trives i en ofte travl hverdag med et højt tempo
  • kan skabe overblik og se sammenhænge
  • kan arbejde selvstændigt og samarbejde med kolleger
  • er engageret, positiv og team-orienteret
Desuden vil det være en fordel, hvis du har erfaring med fakturahåndtering.

Der er flere forskellige indgange til jobbet. Du kan fx have en kontoruddannelse eller professionsbachelor i offentlig administration. Nyuddannede vil også komme i betragtning.

Alternativt kan du have opnået tilsvarende faglighed, kvalifikationer og kompetencer gennem erhvervsarbejde.

Vi tilbyder
Du vil indgå i ét af økonomienhedens to teams, alt efter din baggrund og dine kompetencer.

Du vil blive lært op i brugen af de it-systemer vi bruger for at kunne løfte den samlede økonomiopgave i økonomienheden.

Vi prioriterer at skabe gode rammer for både personlig og faglig udvikling. Derudover lægger vi vægt på balance mellem arbejdsliv og privatliv - vi har flextid.

Hvem er vi?
I Center for Sundhed har vi ansvaret for regionens sundhedsydelser.

Vi er ca. 240 medarbejdere fordelt på forskellige lokationer. De fleste er samlet på Regionsgården i Hillerød, som også bliver dit arbejdssted.

Du vil blive ansat i økonomienheden, hvor vi er 20 medarbejdere.

En hverdag hos os er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger.

Læs mere om os her: https://www.regionh.dk/om-region-hovedstaden/denAdministrativeRegion/Center-for-Sundhed/Sider/default.aspx

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen.

Der forventes tiltrædelse den 1. november 2019 eller efter aftale.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til enhedschef Ulrich Andersen på tlf.: 24 44 29 51.

Ansøgningsprocedure
Ansøgningsfristen er fredag den 30. august 2019.

Vi planlægger at holde samtaler i uge 38.

Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os via vores online ansøgningssystem.

Region Hovedstaden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.






Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330068521Phoenix-ff24db8212019-08-05T00:00:00Administrativ medarbejder med flair for tal søges til økonomienheden i Center for SundhedHar du lyst til at hjælpe med at lave afregninger for praksissektoren? Vil du hjælpe med at bære ansvaret for regionens sundhedsydelser? Kunne du tænke dig en hverdag, som er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger?

Så er det dig vi søger som vores nye administrative medarbejder i Center for Sundhed!

Om arbejdsopgaverne
I økonomienheden laver vi afregninger for praksissektoren.

Hver måned udbetaler vi honorarer til blandt andet alment praktiserende læger, speciallæger, tandlæger, psykologer og fysioterapeuter i Region Hovedstaden.

Vi bevilger ligeledes offentligt tilskud til høreapparater hos private høreklinikker og udbetaler offentligt tilskud til tandlægebehandling i EU/EØS-lande.

I økonomienheden er vi organiseret i to teams. Du vil komme til at arbejde i et af de to teams med afregning af honorarer til flere af praksissektorens områder. Derudover vil du komme til at arbejde med bevilling af tilskud til offentlig høreapparatsbehandling.

Om dig
Vi lægger vægt på, at du - med din uddannelse og dine erfaringer - kan se dig selv være med til at løse ovenstående opgaver, ligesom at du er proaktiv og samarbejdsvillig.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • arbejder systematisk og effektivt
  • trives i en ofte travl hverdag med et højt tempo
  • kan skabe overblik og se sammenhænge
  • kan arbejde selvstændigt og samarbejde med kolleger
  • er engageret, positiv og team-orienteret
Desuden vil det være en fordel, hvis du har erfaring med fakturahåndtering.

Der er flere forskellige indgange til jobbet. Du kan fx have en kontoruddannelse eller professionsbachelor i offentlig administration. Nyuddannede vil også komme i betragtning.

Alternativt kan du have opnået tilsvarende faglighed, kvalifikationer og kompetencer gennem erhvervsarbejde.

Vi tilbyder
Du vil indgå i ét af økonomienhedens to teams, alt efter din baggrund og dine kompetencer.

Du vil blive lært op i brugen af de it-systemer vi bruger for at kunne løfte den samlede økonomiopgave i økonomienheden.

Vi prioriterer at skabe gode rammer for både personlig og faglig udvikling. Derudover lægger vi vægt på balance mellem arbejdsliv og privatliv - vi har flextid.

Hvem er vi?
I Center for Sundhed har vi ansvaret for regionens sundhedsydelser.

Vi er ca. 240 medarbejdere fordelt på forskellige lokationer. De fleste er samlet på Regionsgården i Hillerød, som også bliver dit arbejdssted.

Du vil blive ansat i økonomienheden, hvor vi er 20 medarbejdere.

En hverdag hos os er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger.

Læs mere om os her: https://www.regionh.dk/om-region-hovedstaden/denAdministrativeRegion/Center-for-Sundhed/Sider/default.aspx

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen.

Der forventes tiltrædelse den 1. november 2019 eller efter aftale.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til enhedschef Ulrich Andersen på tlf.: 24 44 29 51.

Ansøgningsprocedure
Ansøgningsfristen er fredag den 30. august 2019.

Vi planlægger at holde samtaler i uge 38.

Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os via vores online ansøgningssystem.

Region Hovedstaden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.





2019-08-31T00:51:13.727 Har du lyst til at hjælpe med at lave afregninger for praksissektoren? Vil du hjælpe med at bære ansvaret for regionens sundhedsydelser? Kunne du tænke dig en hverdag, som er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger? Så er det dig vi søger som vores nye administrative medarbejder i Center for Sundhed! Om arbejdsopgaverne I økonomienheden laver vi afregninger for praksissektoren. Hver måned udbetaler vi honorarer til blandt andet alment praktiserende læger, speciallæger, tandlæger, psykologer og fysioterapeuter i Region Hovedstaden. Vi bevilger ligeledes offentligt tilskud til høreapparater hos private høreklinikker og udbetaler offentligt tilskud til tandlægebehandling i EU EØS-lande. I økonomienheden er vi organiseret i to teams. Du vil komme til at arbejde i et af de to teams med afregning af honorarer til flere af praksissektorens områder. Derudover vil du komme til at arbejde med bevilling af tilskud til offentlig høreapparatsbehandling. Om dig Vi lægger vægt på, at du - med din uddannelse og dine erfaringer - kan se dig selv være med til at løse ovenstående opgaver, ligesom at du er proaktiv og samarbejdsvillig. Derudover lægger vi vægt på, at du: arbejder systematisk og effektivt trives i en ofte travl hverdag med et højt tempo kan skabe overblik og se sammenhænge kan arbejde selvstændigt og samarbejde med kolleger er engageret, positiv og team-orienteret Desuden vil det være en fordel, hvis du har erfaring med fakturahåndtering. Der er flere forskellige indgange til jobbet. Du kan fx have en kontoruddannelse eller professionsbachelor i offentlig administration. Nyuddannede vil også komme i betragtning. Alternativt kan du have opnået tilsvarende faglighed, kvalifikationer og kompetencer gennem erhvervsarbejde. Vi tilbyder Du vil indgå i ét af økonomienhedens to teams, alt efter din baggrund og dine kompetencer. Du vil blive lært op i brugen af de it-systemer vi bruger for at kunne løfte den samlede økonomiopgave i økonomienheden. Vi prioriterer at skabe gode rammer for både personlig og faglig udvikling. Derudover lægger vi vægt på balance mellem arbejdsliv og privatliv - vi har flextid. Hvem er vi? I Center for Sundhed har vi ansvaret for regionens sundhedsydelser. Vi er ca. 240 medarbejdere fordelt på forskellige lokationer. De fleste er samlet på Regionsgården i Hillerød, som også bliver dit arbejdssted. Du vil blive ansat i økonomienheden, hvor vi er 20 medarbejdere. En hverdag hos os er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger. Læs mere om os her: https: www.regionh.dk om-region-hovedstaden denAdministrativeRegion Center-for-Sundhed Sider default.aspx Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Der forventes tiltrædelse den 1. november 2019 eller efter aftale. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til enhedschef Ulrich Andersen på tlf.: 24 44 29 51. Ansøgningsprocedure Ansøgningsfristen er fredag den 30. august 2019. Vi planlægger at holde samtaler i uge 38. Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os via vores online ansøgningssystem. Region Hovedstaden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11jobnetff24db82100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-30T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=219636&DepartmentId=11975&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3570801Region Hovedstaden11Kongens Vænge 2A3400HillerødDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent801498JobNet5026112502611210005-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff24db82https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff24db82https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff24db82&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff24db82&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgAdministrativ medarbejder med flair for tal søges til økonomienheden i Center for Sundhed12008001Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder5Kontor og administration362275444noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330085641Administrativ medarbejder med flair for vagtplanlægningBasic Se her, hvis du vil være en del af en fantastisk velfungerende Hjemmepleje Sygeleje.Har du lyst til at blive en del af en ambitiøs og engageret hjemmepleje og sygepleje?Har du erfaring som vagtplanlægger og har stor viden om FOA overenskomsten? Kan du lide at kombinere disse evner med administrative opgaver? - Så har du mulighed for at få et alsidigt, udviklingsorienteret job i Furesø Kommunes hjemmepleje og sygepleje.Som vagtplanlægger og administrativ medarbejder understøtter du både ledere og medarbejdere til at få en god hverdag med fokus på levering af hjemmehjælp og sygepleje til borgerne. Vi har derfor brug for, at du: Har stor viden om FOA overenskomsten. Har erfaring med vagtplanlægning. Kan lide at løse mange forskellige administrative opgaver. Kan bidrage til et arbejdsmiljø med fokus på den høje kvalitet i opgaveløsningen men også med tid til humor og godt kollegaskab. Kan lide at kommunikere med mange forskellige faggrupper. Kan løse opgaver effektivt alene men også være en del af opgaveløsningen i teams. Har et talent for overblik og prioriteringer i en hverdag med mange forskellige opgaver. Kvalifikationer erfaringer:Uddannelsesmæssigt kan du have flere forskellige baggrunde, men det er væsentligt, at du har erfaring med at arbejde med vagtplanlægning for FOA ansatte.Du skal have flair for at arbejde i IT systemer og gerne NEXUS samt KMD vagtplan.Vi har valgt at dele vagtplanlægningen op på to medarbejdere og derfor er stillingen kombineret med administrative opgaver. Eksempelvis vil du få et fagligt ansvar for at få vores nye Team Opstart, der tager sig af ny-ansættelser, til at fungere godt.Dine kommunikative evner og imødekommenhed er vigtige kompetencer, da vi ønsker, at vores hjemmepleje og sygepleje er en arbejdsplads, hvor man møder hjælpende hænder og et smil i hverdagen.Derudover er det vigtigt, at du er struktureret, har et højt aktivitetsniveau og styr på deadlines.Vi kan tilbyde: En velfungerende arbejdsplads i rivende udvikling, hvor du har stor mulighed for indflydelse på udviklingen. En sammenlagt hjemmepleje og sygepleje i 2020, da vi i foråret flytter i fælles hus i Værløse. Et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. En arbejdsplads med stor faglighed, hvor du får mulighed for at bruge- og udvikle dine kompetencer. I Hjemmeplejen og Sygeplejen arbejder vi ud fra Furesø Kommunes værdigrundlag hvor dialog er et vigtigt element i vores samarbejde. Du vil få en grundig introduktion og en mentor tilknyttede.Det praktiskeStillingen er 32 timer om ugen. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der indhentes referencer ra tidligere fra tidligere ansættelsesforhold, hvis du kommer i betragtning til stillingen. Ved ansættelsen indhentes også straffeattest.Vil du vide mere om stillingen, eller vil du se funktionsbeskrivelsen, er du velkommen til at kontakte:Områdeleder Carina Holst-Christensen, mail: cahc@furesoe.dk eller telefon: 7235 5756.Ansøgningsfristen er den 23. september kl. 12.00 med samtaler d. 25. og evt. 26. september 2019.Se her, hvis du vil være en del af en fantastisk velfungerende Hjemmepleje & Sygeleje.
Har du lyst til at blive en del af en ambitiøs og engageret hjemmepleje og sygepleje?
Har du erfaring som vagtplanlægger og har stor viden om FOA overenskomsten? Kan du lide at kombinere disse evner med administrative opgaver? - Så har du mulighed for at få et alsidigt, udviklingsorienteret job i Furesø Kommunes hjemmepleje og sygepleje.

Som vagtplanlægger og administrativ medarbejder understøtter du både ledere og medarbejdere til at få en god hverdag med fokus på levering af hjemmehjælp og sygepleje til borgerne.
 
Vi har derfor brug for, at du:
  • Har stor viden om FOA overenskomsten.
  • Har erfaring med vagtplanlægning.
  • Kan lide at løse mange forskellige administrative opgaver.
  • Kan bidrage til et arbejdsmiljø med fokus på den høje kvalitet i opgaveløsningen men også med tid til humor og godt kollegaskab.
  • Kan lide at kommunikere med mange forskellige faggrupper.
  • Kan løse opgaver effektivt alene men også være en del af opgaveløsningen i teams.
  • Har et talent for overblik og prioriteringer i en hverdag med mange forskellige opgaver.

Kvalifikationer/erfaringer:
Uddannelsesmæssigt kan du have flere forskellige baggrunde, men det er væsentligt, at du har erfaring med at arbejde med vagtplanlægning for FOA ansatte.

Du skal have flair for at arbejde i IT systemer og gerne NEXUS samt KMD vagtplan.

Vi har valgt at dele vagtplanlægningen op på to medarbejdere og derfor er stillingen kombineret med administrative opgaver. Eksempelvis vil du få et fagligt ansvar for at få vores nye Team Opstart, der tager sig af ny-ansættelser, til at fungere godt.

Dine kommunikative evner og imødekommenhed er vigtige kompetencer, da vi ønsker, at vores hjemmepleje og sygepleje er en arbejdsplads, hvor man møder hjælpende hænder og et smil i hverdagen.

Derudover er det vigtigt, at du er struktureret, har et højt aktivitetsniveau og styr på deadlines.

Vi kan tilbyde:
  • En velfungerende arbejdsplads i rivende udvikling, hvor du har stor mulighed for indflydelse på udviklingen.
  • En sammenlagt hjemmepleje og sygepleje i 2020, da vi i foråret flytter i fælles hus i Værløse.
  • Et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø.
  • En arbejdsplads med stor faglighed, hvor du får mulighed for at bruge- og udvikle dine kompetencer.

I Hjemmeplejen og Sygeplejen arbejder vi ud fra Furesø Kommunes værdigrundlag hvor dialog er et vigtigt element i vores samarbejde. Du vil få en grundig introduktion og en mentor tilknyttede.

Det praktiske
Stillingen er 32 timer om ugen. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der indhentes referencer ra tidligere fra tidligere ansættelsesforhold, hvis du kommer i betragtning til stillingen. Ved ansættelsen indhentes også straffeattest.

Vil du vide mere om stillingen, eller vil du se funktionsbeskrivelsen, er du velkommen til at kontakte:
Områdeleder Carina Holst-Christensen, mail: cahc@furesoe.dk  eller telefon: 7235 5756.

Ansøgningsfristen er den 23. september kl. 12.00 med samtaler d. 25. og evt. 26. september 2019.

ORS/Small/2c221f39_logo.jpegHjemmepleje og hjemmesygeplejeFarum2019-09-06T13:00:30.5972019-09-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder med flair for vagtplanlægning

Hjemmepleje og hjemmesygepleje

Farum
Se her, hvis du vil være en del af en fantastisk velfungerende Hjemmepleje Sygeleje.Har du lyst til at blive en del af en ambitiøs og engageret hjemmepleje og sygepleje?Har du erfaring som vagtplanlægger og har stor viden om FOA overenskomsten? Kan ...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019