Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder med flair for tal søges til økonomienheden i Center for Sundhed

Har du lyst til at hjælpe med at lave afregninger for praksissektoren? Vil du hjælpe med at bære ansvaret for regionens sundhedsydelser? Kunne du tænke dig en hverdag, som er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger?

Så er det dig vi søger som vores nye administrative medarbejder i Center for Sundhed!

Om arbejdsopgaverne
I økonomienheden laver vi afregninger for praksissektoren.

Hver måned udbetaler vi honorarer til blandt andet alment praktiserende læger, speciallæger, tandlæger, psykologer og fysioterapeuter i Region Hovedstaden.

Vi bevilger ligeledes offentligt tilskud til høreapparater hos private høreklinikker og udbetaler offentligt tilskud til tandlægebehandling i EU/EØS-lande.

I økonomienheden er vi organiseret i to teams. Du vil komme til at arbejde i et af de to teams med afregning af honorarer til flere af praksissektorens områder. Derudover vil du komme til at arbejde med bevilling af tilskud til offentlig høreapparatsbehandling.

Om dig
Vi lægger vægt på, at du - med din uddannelse og dine erfaringer - kan se dig selv være med til at løse ovenstående opgaver, ligesom at du er proaktiv og samarbejdsvillig.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • arbejder systematisk og effektivt
  • trives i en ofte travl hverdag med et højt tempo
  • kan skabe overblik og se sammenhænge
  • kan arbejde selvstændigt og samarbejde med kolleger
  • er engageret, positiv og team-orienteret
Desuden vil det være en fordel, hvis du har erfaring med fakturahåndtering.

Der er flere forskellige indgange til jobbet. Du kan fx have en kontoruddannelse eller professionsbachelor i offentlig administration. Nyuddannede vil også komme i betragtning.

Alternativt kan du have opnået tilsvarende faglighed, kvalifikationer og kompetencer gennem erhvervsarbejde.

Vi tilbyder
Du vil indgå i ét af økonomienhedens to teams, alt efter din baggrund og dine kompetencer.

Du vil blive lært op i brugen af de it-systemer vi bruger for at kunne løfte den samlede økonomiopgave i økonomienheden.

Vi prioriterer at skabe gode rammer for både personlig og faglig udvikling. Derudover lægger vi vægt på balance mellem arbejdsliv og privatliv - vi har flextid.

Hvem er vi?
I Center for Sundhed har vi ansvaret for regionens sundhedsydelser.

Vi er ca. 240 medarbejdere fordelt på forskellige lokationer. De fleste er samlet på Regionsgården i Hillerød, som også bliver dit arbejdssted.

Du vil blive ansat i økonomienheden, hvor vi er 20 medarbejdere.

En hverdag hos os er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger.

Læs mere om os her: https://www.regionh.dk/om-region-hovedstaden/denAdministrativeRegion/Center-for-Sundhed/Sider/default.aspx

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen.

Der forventes tiltrædelse den 1. november 2019 eller efter aftale.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til enhedschef Ulrich Andersen på tlf.: 24 44 29 51.

Ansøgningsprocedure
Ansøgningsfristen er fredag den 30. august 2019.

Vi planlægger at holde samtaler i uge 38.

Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os via vores online ansøgningssystem.

Region Hovedstaden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.






Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Administrativ stilling med fokus på regnskab og tilskud ved Kultur og Fritid i Furesø Kommune

Center for Borgerservice, Kultur & Erhverv

Værløse
Har du kendskab til Folkeoplysningsloven, og har du solid erfaring med regnskabsopgaver? Og er du udadvendt og serviceminded, når kollegaer og foreninger kontakter dig for hjælp?Så er det dig, vi søger til en administrativ funktion i vores forvaltni...
Indrykket:12. juni 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Administrativ stilling med fokus på regnskab og tilskud ved Kultur og Fritid i Furesø Kommune

Center for Borgerservice, Kultur & Erhverv

Værløse
Har du kendskab til Folkeoplysningsloven, og har du solid erfaring med regnskabsopgaver? Og er du udadvendt og serviceminded, når kollegaer og foreninger kontakter dig for hjælp?Så er det dig, vi søger til en administrativ funktion i vores forvaltni...
Indrykket:12. juni 2020